Trail braking...

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αυτά είναι για τους κουλους! Τι φρένα και λαλακιες! Τσίτα τα γκάζια λέμε!

Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
Το άλλο μήνα ξεριζώνω και τις μπροστινές δισκόπλακες.......abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkDancingDancingDancing
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το άλλο μήνα ξεριζώνω και τις μπροστινές δισκόπλακες.......abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkDancingDancingDancing
Για τις εικόνες θα προσλάβεις φωτογράφο?? Bcde
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το μηχανάκι μας….
Συνεχίζοντας λοιπόν, και πριν προχωρήσουμε, να σταθούμε λιγάκι στο μηχανάκι μας, στο φάσμα της καλής και ασφαλούς συμπεριφοράς του, παίζει τον υπέρτατο ρόλο ή συντήρησή του, η επαφή του με τον δρόμο είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα λάστιχα που πρέπει να είναι σε κατάσταση να μας προσφέρουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους, τις αναρτήσεις του συντηρημένες και σωστά ρυθμισμένες, τα φρένα μας θα πρέπει να είναι πλήρως συντηρημένα σωστά, τα ρουλεμάν των τροχών, και τα ρουλεμάν λαιμού, επίσης η αλυσίδα μας(πεν-φεδάκιδες-αξονάκιδες ευκαιρία… ρίξτε…) σε καλή κατάσταση και σωστά ρυθμισμένη.
Ένα μηχανάκι, όταν είναι σωστά συντηρημένο η εκτέλεση των εντολών μας γίνεται απρόσκοπτα, και μας προσφέρει ασφάλεια.
Αφού λοιπόν έχουμε ένα μηχανάκι ασφαλές-πλήρως λειτουργικό, ας δούμε πώς γίνεται.
Εμείς…..
Πρώτα θα πρέπει να μάθουμε-εκπαιδεύσουμε τα δάχτυλά μας, αν φανταστούμε τα φρένα μας σαν ένα διακόπτη, αυτός δεν θα πρέπει να είναι άνοιξε-κλίσε(on-off), αλλά διακόπτης ροοστάτης (Dimmer). Πρέπει να κάνουμε κτήμα μας όλο το φάσμα της πίεσης της μανέτας σε συνάρτηση με την ποσότητα του φρένου, και ν’ αποκτήσουμε την αίσθηση στα δάχτυλά μας. Φανταστείτε τον διακόπτη να δίνει ρεύμα, ν' αυξάνουμε και σιγά σιγά να μειώνουμε το φώς που βλέπουμε
Ξεκινάμε το φρενάρισμα *****ά και σιγά σιγά αυξάνουμε την πίεση, όταν έχουμε το επιθυμητό σημείο αντίστροφα μειώνουμε την πίεση.
¨Όπως σε όλα, η ασφαλής εξάσκηση έχει τον πρώτο λόγο, εάν έχουμε πρόσβαση σε μια αλάνα, ή σε κάποιο παρκινγκ σούπερ μάρκετ, θα μπορούσαν να γίνουν χώροι πρώτης εξάσκησης, στην ευθεία και μακριά από τις κολώνες φωτισμού, εξασκούμαστε και μαθαίνουμε τα φρένα μας, κάνουμε όλες τις δοκιμές μας, ευκαιρία είναι να συνδυαστεί μαζί με την εξάσκηση στο γκάζι το οποίο πρέπει να δουλεύει εξ’ ίσου προοδευτικά – *****ά, ροοστατικά.
Η σωστή-ασφαλής αρχή….
Προχωρώντας το θέμα μας, να σταθούμε στην ταχύτητα εισόδου, κόβουμε έως ότου αισθανόμαστε εμείς ασφαλείς με την ταχύτητά μας, το σημείο αυτό είναι διαφορετικό για κάθε οδηγό. Είναι πολύ σημαντικό μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που αισθανόμαστε εμείς ασφαλείς με την ταχύτητά μας, και την κατεύθυνση που έχει πάρει το μηχανάκι μας συνεχίζουμε να κόβουμε. Αυτό μας επιτρέπει να διαχειριστούμε το οποιοδήποτε λάθος, ή εκτίμηση, έχουμε κάνει, με την ταχύτητα που να είναι ασφαλής και στα προσωπικά μας όρια , και είμαστε ακόμα όρθιοι εεε
Φτάσαμε λοιπόν στο δια ταύτα του trail braking,
Κατά την είσοδο στην στροφή μας ενδιαφέρουν τα εξής η πρόσφυση στο μπροστινό λάστιχο, η γωνία της κλίσης μας, και η ασκούμενη πίεση στην μανέτα.
Είμαστε στην ευθεία έχουμε δει την στροφή και οργανωνόμαστε,
Κλείνουμε το γκάζι
Αρχίζουμε να πιέζουμε την μανέτα σιγά και προοδευτικά,
φτάνοντας κοντά στην στροφή, έχουμε την πρώτη εκτίμηση, έως ότου με την εκτίμηση μας να φτάσουμε στο σημείο που έχουμε προσαρμόσει την ταχύτητά μας στο δικό μας ασφαλές μέτρο συνεχίζουμε να κόβουμε, είμαστε ακόμα όρθιοι, έχουμε ορίσει πλέον πού θέλουμε να πάμε, αρχίζουμε το σταδιακό προοδευτικό άφημα της μανέτας, δίνουμε κλίση(γυροσκοπικό)
Όσο παίρνουμε κλίση τόσο αφήνουμε την μανέτα όταν η κλίση μας είναι 10% έχουμε 90% φρένο, όταν η κλίση μας είναι 50% έχουμε 50% φρένο, και πάει λέγοντας, όσο περισσότερη κλίση τόσο λιγότερο φρένο, και με τα πολλά και τα λίγα, φτάσαμε στην κορυφή της στροφής όπου έχουμε την μέγιστη μας κλίση και 1% φρένο. Ετοιμαζόμαστε για την έξοδο
Στην έξοδο μας ενδιαφέρει η πρόσφυση του πίσω ελαστικού, η γωνία της κλίσης μας, και το γκάζι. Το γκάζι μας πρέπει να είναι και αυτό απαλό και προοδευτικό όπως και τα φρένα δεν γουστάρουν απότομες καταστάσεις έτσι και το γκάζι, *****άάά και προοδευτικά.
Είμαστε λοιπόν στην κορυφή της στροφής, έχουμε δει την έξοδο, έχουμε ορίσει πού θέλουμε να πάμε, όλα καθαρά και ξάστερα, έχουμε την αίσθηση της ασφάλειας, είναι ώρα να πάμε στο γκάζι
Έχουμε αφήσει εντελώς την μανέτα, και απαλά και σταδιακά ανοίγουμε το γκάζι, το οποίο είναι αντιστρόφως ανάλογο της κλίσης, έχουμε κλίση 90% γκάζι10%, έχουμε κλίση 50% γκάζι 50%, όσο περισσότερη κλίση τόσο λιγότερο γκάζι, όσο σηκώνεται τόσο περισσότερο γκάζι.
Και πάμε για την επόμενη………..
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Όταν αποκτήσουμε τον πλήρη έλεγχο και εμπιστοσύνη στο μπροστινό φρένο που είναι και το κυρίαρχο, αυτό μπορεί να μας σώσει σε πολλές καταστάσεις στον δρόμο, είτε λέγοντας για φρένα πανικού, είτε κατηφορικά κομμάτια, είτε τυφλές στροφές, είτε.. είτε….
Άντε και τα διαβάσαμε τα ακούσαμε και μας άρεσαν, η θεωρία από την πράξη έχει τεράστια διαφορά, πώς θα την μειώσουμε?? με την εξάσκηση!!!, λογικό είναι ότι το πιο ασφαλές περιβάλλον είναι οι πίστες, αλλά δεν έχουμε πολλές, έχουν κόστος, κλπ, οπότε τι κάνουμε?? Βρίσκουμε ασφαλές περιβάλλον (αλάνες, παρκινγκ Σ/Μ, ή όπου αλλού μας βολεύει), και εξασκούμαστε πιο μαζεμένα, χρειαζόμαστε σημάδια θα μου πείτε, σωστό, οι κορίνες δεν κουβαλιούνται, έχω την εξής ιδέα, όλοι μας έχουμε παλιά ρούχα που είναι εύκολο να τα κουβαλήσουμε, μαζεύουμε διάφορα ελαφριά μικρά κουτάκια, τα αραδιάζουμε εκεί που θέλουμε και παίζουν το ρόλο της κορίνας,

Μία καλή άσκηση που προτείνεται για το φρενάρισμα πανικού, είναι να ορίσουμε το σημείο Ο και, το σημείο 5 μέτρα, με ταχύτητα 40χλμ/ω που θα έχουμε, στο σημείο 0 να ξεκινήσουμε το φρενάρισμα, και στα 5 μέτρα να σταματήσουμε χωρίς να γλυστρίσουν τα λάστιχα, με στόχο να το πετυχαίνουμε πάντα.
Μία άσκηση για το trail braking είναι να δημιουργήσουμε μία στροφή όπως στο
σχεδιάγραμμα 1,
IMG_20190629_153444.jpg

ή όπως στο 2(οκταράκια),
IMG_20190629_153413.jpg

και να εξασκηθούμε…
Η εξάσκηση θα μας κάνει να τα κάνουμε όλα αυτά, αυτόματα και ανακλαστικά, που όταν το πετύχουμε θα είμαστε πιο ασφαλής είτε σε φρενάρισμα πανικού, είτε σε ελεγχόμενο.
Όλα όσα έχω γράψει, είναι όσα έχω καταλάβει από το βιδεάκι
Το οποίο μου άρεσε, και είπα όσο μπορώ με τα λίγα που ξέρω, να το μεταφέρω στην γλώσσα μας.
Σε ότι δεν το μεταφέρω σωστά, παρακαλώ όσοι-ες γνωρίζουν παραπάνω να κάνουν διορθώσεις, να γίνει όσο σωστότερο μπορεί, με σκοπό ΑΝ κάποιος-α ενδιαφέρεται και τα Αγγλικά του-ης δεν φτάνουν να ωφεληθεί.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το μηχανάκι μας….
Συνεχίζοντας λοιπόν, και πριν προχωρήσουμε, να σταθούμε λιγάκι στο μηχανάκι μας, στο φάσμα της καλής και ασφαλούς συμπεριφοράς του, παίζει τον υπέρτατο ρόλο ή συντήρησή του, η επαφή του με τον δρόμο είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα λάστιχα που πρέπει να είναι σε κατάσταση να μας προσφέρουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους, τις αναρτήσεις του συντηρημένες και σωστά ρυθμισμένες, τα φρένα μας θα πρέπει να είναι πλήρως συντηρημένα σωστά, τα ρουλεμάν των τροχών, και τα ρουλεμάν λαιμού, επίσης η αλυσίδα μας(πεν-φεδάκιδες-αξονάκιδες ευκαιρία… ρίξτε…) σε καλή κατάσταση και σωστά ρυθμισμένη.
Ένα μηχανάκι, όταν είναι σωστά συντηρημένο η εκτέλεση των εντολών μας γίνεται απρόσκοπτα, και μας προσφέρει ασφάλεια.
Αφού λοιπόν έχουμε ένα μηχανάκι ασφαλές-πλήρως λειτουργικό, ας δούμε πώς γίνεται.
Εμείς…..
Πρώτα θα πρέπει να μάθουμε-εκπαιδεύσουμε τα δάχτυλά μας, αν φανταστούμε τα φρένα μας σαν ένα διακόπτη, αυτός δεν θα πρέπει να είναι άνοιξε-κλίσε(on-off), αλλά διακόπτης ροοστάτης (Dimmer). Πρέπει να κάνουμε κτήμα μας όλο το φάσμα της πίεσης της μανέτας σε συνάρτηση με την ποσότητα του φρένου, και ν’ αποκτήσουμε την αίσθηση στα δάχτυλά μας. Φανταστείτε τον διακόπτη να δίνει ρεύμα, ν' αυξάνουμε και σιγά σιγά να μειώνουμε το φώς που βλέπουμε
Ξεκινάμε το φρενάρισμα *****ά και σιγά σιγά αυξάνουμε την πίεση, όταν έχουμε το επιθυμητό σημείο αντίστροφα μειώνουμε την πίεση.
¨Όπως σε όλα, η ασφαλής εξάσκηση έχει τον πρώτο λόγο, εάν έχουμε πρόσβαση σε μια αλάνα, ή σε κάποιο παρκινγκ σούπερ μάρκετ, θα μπορούσαν να γίνουν χώροι πρώτης εξάσκησης, στην ευθεία και μακριά από τις κολώνες φωτισμού, εξασκούμαστε και μαθαίνουμε τα φρένα μας, κάνουμε όλες τις δοκιμές μας, ευκαιρία είναι να συνδυαστεί μαζί με την εξάσκηση στο γκάζι το οποίο πρέπει να δουλεύει εξ’ ίσου προοδευτικά – *****ά, ροοστατικά.
Η σωστή-ασφαλής αρχή….
Προχωρώντας το θέμα μας, να σταθούμε στην ταχύτητα εισόδου, κόβουμε έως ότου αισθανόμαστε εμείς ασφαλείς με την ταχύτητά μας, το σημείο αυτό είναι διαφορετικό για κάθε οδηγό. Είναι πολύ σημαντικό μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που αισθανόμαστε εμείς ασφαλείς με την ταχύτητά μας, και την κατεύθυνση που έχει πάρει το μηχανάκι μας συνεχίζουμε να κόβουμε. Αυτό μας επιτρέπει να διαχειριστούμε το οποιοδήποτε λάθος, ή εκτίμηση, έχουμε κάνει, με την ταχύτητα που να είναι ασφαλής και στα προσωπικά μας όρια , και είμαστε ακόμα όρθιοι εεε
Φτάσαμε λοιπόν στο δια ταύτα του trail braking,
Κατά την είσοδο στην στροφή μας ενδιαφέρουν τα εξής η πρόσφυση στο μπροστινό λάστιχο, η γωνία της κλίσης μας, και η ασκούμενη πίεση στην μανέτα.
Είμαστε στην ευθεία έχουμε δει την στροφή και οργανωνόμαστε,
Κλείνουμε το γκάζι
Αρχίζουμε να πιέζουμε την μανέτα σιγά και προοδευτικά,
φτάνοντας κοντά στην στροφή, έχουμε την πρώτη εκτίμηση, έως ότου με την εκτίμηση μας να φτάσουμε στο σημείο που έχουμε προσαρμόσει την ταχύτητά μας στο δικό μας ασφαλές μέτρο συνεχίζουμε να κόβουμε, είμαστε ακόμα όρθιοι, έχουμε ορίσει πλέον πού θέλουμε να πάμε, αρχίζουμε το σταδιακό προοδευτικό άφημα της μανέτας, δίνουμε κλίση(γυροσκοπικό)
Όσο παίρνουμε κλίση τόσο αφήνουμε την μανέτα όταν η κλίση μας είναι 10% έχουμε 90% φρένο, όταν η κλίση μας είναι 50% έχουμε 50% φρένο, και πάει λέγοντας, όσο περισσότερη κλίση τόσο λιγότερο φρένο, και με τα πολλά και τα λίγα, φτάσαμε στην κορυφή της στροφής όπου έχουμε την μέγιστη μας κλίση και 1% φρένο. Ετοιμαζόμαστε για την έξοδο
Στην έξοδο μας ενδιαφέρει η πρόσφυση του πίσω ελαστικού, η γωνία της κλίσης μας, και το γκάζι. Το γκάζι μας πρέπει να είναι και αυτό απαλό και προοδευτικό όπως και τα φρένα δεν γουστάρουν απότομες καταστάσεις έτσι και το γκάζι, *****άάά και προοδευτικά.
Είμαστε λοιπόν στην κορυφή της στροφής, έχουμε δει την έξοδο, έχουμε ορίσει πού θέλουμε να πάμε, όλα καθαρά και ξάστερα, έχουμε την αίσθηση της ασφάλειας, είναι ώρα να πάμε στο γκάζι
Έχουμε αφήσει εντελώς την μανέτα, και απαλά και σταδιακά ανοίγουμε το γκάζι, το οποίο είναι αντιστρόφως ανάλογο της κλίσης, έχουμε κλίση 90% γκάζι10%, έχουμε κλίση 50% γκάζι 50%, όσο περισσότερη κλίση τόσο λιγότερο γκάζι, όσο σηκώνεται τόσο περισσότερο γκάζι.
Και πάμε για την επόμενη………..
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Όταν αποκτήσουμε τον πλήρη έλεγχο και εμπιστοσύνη στο μπροστινό φρένο που είναι και το κυρίαρχο, αυτό μπορεί να μας σώσει σε πολλές καταστάσεις στον δρόμο, είτε λέγοντας για φρένα πανικού, είτε κατηφορικά κομμάτια, είτε τυφλές στροφές, είτε.. είτε….
Άντε και τα διαβάσαμε τα ακούσαμε και μας άρεσαν, η θεωρία από την πράξη έχει τεράστια διαφορά, πώς θα την μειώσουμε?? με την εξάσκηση!!!, λογικό είναι ότι το πιο ασφαλές περιβάλλον είναι οι πίστες, αλλά δεν έχουμε πολλές, έχουν κόστος, κλπ, οπότε τι κάνουμε?? Βρίσκουμε ασφαλές περιβάλλον (αλάνες, παρκινγκ Σ/Μ, ή όπου αλλού μας βολεύει), και εξασκούμαστε πιο μαζεμένα, χρειαζόμαστε σημάδια θα μου πείτε, σωστό, οι κορίνες δεν κουβαλιούνται, έχω την εξής ιδέα, όλοι μας έχουμε παλιά ρούχα που είναι εύκολο να τα κουβαλήσουμε, μαζεύουμε διάφορα ελαφριά μικρά κουτάκια, τα αραδιάζουμε εκεί που θέλουμε και παίζουν το ρόλο της κορίνας,

Μία καλή άσκηση που προτείνεται για το φρενάρισμα πανικού, είναι να ορίσουμε το σημείο Ο και, το σημείο 5 μέτρα, με ταχύτητα 40χλμ/ω που θα έχουμε, στο σημείο 0 να ξεκινήσουμε το φρενάρισμα, και στα 5 μέτρα να σταματήσουμε χωρίς να γλυστρίσουν τα λάστιχα, με στόχο να το πετυχαίνουμε πάντα.
Μία άσκηση για το trail braking είναι να δημιουργήσουμε μία στροφή όπως στο
σχεδιάγραμμα 1,
View attachment 10323

ή όπως στο 2(οκταράκια),
View attachment 10324

και να εξασκηθούμε…
Η εξάσκηση θα μας κάνει να τα κάνουμε όλα αυτά, αυτόματα και ανακλαστικά, που όταν το πετύχουμε θα είμαστε πιο ασφαλής είτε σε φρενάρισμα πανικού, είτε σε ελεγχόμενο.
Όλα όσα έχω γράψει, είναι όσα έχω καταλάβει από το βιδεάκι
Το οποίο μου άρεσε, και είπα όσο μπορώ με τα λίγα που ξέρω, να το μεταφέρω στην γλώσσα μας.
Σε ότι δεν το μεταφέρω σωστά, παρακαλώ όσοι-ες γνωρίζουν παραπάνω να κάνουν διορθώσεις, να γίνει όσο σωστότερο μπορεί, με σκοπό ΑΝ κάποιος-α ενδιαφέρεται και τα Αγγλικά του-ης δεν φτάνουν να ωφεληθεί.
Μπράβο ρε Γιώργαρε και να σημειώσω ότι όλα αυτά που αναφέρουμε δεν είναι επειδή το παίζουμε οδηγάρες, αυτά που ξέρουμε γράφουμε και κατά την δική μας εκτίμηση μετά από 40 χρόνια στην μοτ/τα(εγώ), μπορεί να έρθει ένας 25χρονος με Bandit και να μας περάσει από πάνω , αλλά αυτά που γράφουμε θα τον κάνει καλύτερο και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ αναβάτη..
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μπράβο ρε Γιώργαρε και να σημειώσω ότι όλα αυτά που αναφέρουμε δεν είναι επειδή το παίζουμε οδηγάρες, αυτά που ξέρουμε γράφουμε και κατά την δική μας εκτίμηση μετά από 40 χρόνια στην μοτ/τα(εγώ), μπορεί να έρθει ένας 25χρονος με Bandit και να μας περάσει από πάνω , αλλά αυτά που γράφουμε θα τον κάνει καλύτερο και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ αναβάτη..

Αυτό είναι και το ζητούμενο, η υγιής ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων, ότι καλό έχει ο καθένας μας, με σκοπό την εξέλιξη, και την ασφάλειά μας, abc abc Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
καλά να είσαι και περνάς στα ξένα που είσαι Bye
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αυτό είναι και το ζητούμενο, η υγιής ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων, ότι καλό έχει ο καθένας μας, με σκοπό την εξέλιξη, και την ασφάλειά μας, abc abc Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
καλά να είσαι και περνάς στα ξένα που είσαι Bye
Σ'αγαπάω ρε να ξές..Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

panostsi

well know member
Δημοσιεύσεις
2.980
Ηλικία
37
Περιοχή
Χαϊδάρι
Μοτοσυκλέτα
Bandit 650
Όνομα
panostsi
Μπράβο ρε Γιώργαρε και να σημειώσω ότι όλα αυτά που αναφέρουμε δεν είναι επειδή το παίζουμε οδηγάρες, αυτά που ξέρουμε γράφουμε και κατά την δική μας εκτίμηση μετά από 40 χρόνια στην μοτ/τα(εγώ), μπορεί να έρθει ένας 25χρονος με Bandit και να μας περάσει από πάνω , αλλά αυτά που γράφουμε θα τον κάνει καλύτερο και ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ αναβάτη..
32 κλεισμένα σε παρακαλώ...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τι να του πεις τώρα .........ναυτακια που π@δουσαμε γίναν καπετάνεοι ...

Έτσι Παντού δώσε.......
Ε μα πές τα ρε Αντρέα....
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Καλή φάση αλλά προυποθέτει ελαστικά που δεν ''σηκώνουν¨ τη μηχανή στη στροφή με το φρενάρισμα και σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλή φάση αλλά προυποθέτει ελαστικά που δεν ''σηκώνουν¨ τη μηχανή στη στροφή με το φρενάρισμα και σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις.
Τα ελαστικά δεν σηκώνουν την μηχανή Τανάση, μόνο η γεωμετρία της, χωρίς να θέλω να το παίξω ξύπνιος..Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Τα ελαστικά δεν σηκώνουν την μηχανή Τανάση, μόνο η γεωμετρία της, χωρίς να θέλω να το παίξω ξύπνιος..Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer Emoticon

'Όπως σοφά αναφέρει ο γερόντας, η γεωμετρία/caster παίζει ρόλο στη συμπεριφορά κατά το φρενάρισμα υπό γωνία. Φανταστείτε chopper να στρίβει με τεραάστιο πηρούνι και να φρενάρει ,ποιές δυνάμεις πρέπει να υπερνικηθούν για να μη πάει και ψωνίσει οικόπεδο.
ΟΜΩΣ κάθε ελαστικό λόγω κατασκεύης/κορώνης/συρμάτινου σκελετού/προφίλ/πλάτους και άλλων μυστικών συστατικών έχει δικό του και ιδιαίτερο 'Aufstellmoment'.
Αυτή η '''τάση να σηκώνει τη μηχανή κατά το φρενάρισμα υπό γωνία" είναι ένα χαρακτηριστικό που εξετάζει-βαθμολογεί το μεγαλύτερο περιοδικό της Γερμανίας(Ευρώπης) Motorrad σε όλα τα group test ελαστικών που κάνει.

Smileys drinking beer Emoticon
 
Τελευταία επεξεργασία:

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
........................................................................ κάθε ελαστικό λόγω κατασκεύης/κορώνης/συρμάτινου σκελετού/προφίλ/πλάτους και άλλων μυστικών συστατικών έχει δικό του και ιδιαίτερο 'Aufstellmoment'.
Αυτή η '''τάση να σηκώνει τη μηχανή κατά το φρενάρισμα"

Smileys drinking beer Emoticon
Λογικο !!
 
Top Bottom