Trail braking...

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Έχει κάποιες μέρες που μου κλείνει το μάτι, αυτό που γράφει ο τίτλος,(τώρα στα γεράματα μάθε γέρο γράμματα) είδα κάποια βιντεάκια, διάβασα διάφορα, έψαξα και εδώ και είδα σκόρπιες πληροφορίες, τί θα λέγατε να κάναμε μια κουβέντα επί του θέματος??? να υπάρχουν σ'ένα θέμα συμμαζεμένα, εγώ άσχετος... ειδικούς έχουμε???
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Έχει κάποιες μέρες που μου κλείνει το μάτι, αυτό που γράφει ο τίτλος,(τώρα στα γεράματα μάθε γέρο γράμματα) είδα κάποια βιντεάκια, διάβασα διάφορα, έψαξα και εδώ και είδα σκόρπιες πληροφορίες, τί θα λέγατε να κάναμε μια κουβέντα επί του θέματος??? να υπάρχουν σ'ένα θέμα συμμαζεμένα, εγώ άσχετος... ειδικούς έχουμε???
Τι εννοείς trail braking δυστυχώς δεν μπορω να ψάξω τώρα..
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
αντί πρίν την στροφή να φρενάρεις, ν'αφήσεις τα φρένα, πλάγιασμα, κλπ
φρενάρεις, κρατάς φρένο(μπροστινό)προοδευτικά αφήνοντάς το,συνάμα πλαγιάζεις, και προοδευτικά αφήνεις μέχρι την κορυφή(apex) αφήνεις φρένο και πάς στο γκάζι
 
Τελευταία επεξεργασία:

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
αντί πρίν την στροφή να φρενάρεις, ν'αφήσεις τα φρένα, πλάγιασμα, κλπ
φρενάρεις, κρατάς φρένο(μπροστινό)προοδευτικά αφήνοντάς το,συνάμα πλαγιάζεις, και προοδευτικά αφήνεις μέχρι την κορυφή(apex) αφήνεις φρένο και πάς στο γκάζι
Γιατί υπάρχει και άλλος τρόπος; cdefghigcdefghigcdefghig
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Γιατί υπάρχει και άλλος τρόπος; cdefghigcdefghigcdefghig
Στην ευθεία θα φρενάρω όταν έχω μαζέψει πολλά χλμ, στην στροφή θα μπώ γυροσκοπικά και πάντα με μπροστινό φρένο που το αφήνω προοδευτικά, αν τύχει κάτι ενίοτε το τσαρουχώνω, 30 χρόνια πάντα έτσι..
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Γιατί υπάρχει και άλλος τρόπος; cdefghigcdefghigcdefghig
δέν αφήνεις εντελώς καθόλου το φρένο μεχρι την κορυφή, το ζαμακώνης και το αφήνεις προοδευτικά μέχρι την κορυφή πλαγιάζεις με την μανέτα στο χέρι
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
δέν αφήνεις εντελώς καθόλου το φρένο μεχρι την κορυφή, το ζαμακώνης και το αφήνεις προοδευτικά μέχρι την κορυφή πλαγιάζεις με την μανέτα στο χέρι
Ω ναι Γιώργο .......
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Στην ευθεία θα φρενάρω όταν έχω μαζέψει πολλά χλμ, στην στροφή θα μπώ γυροσκοπικά και πάντα με μπροστινό φρένο που το αφήνω προοδευτικά, αν τύχει κάτι ενίοτε το τσαρουχώνω, 30 χρόνια πάντα έτσι..
με πρόλαβες, ο.κ κάπως έτσι είναι,
το σύνηθες είναι να φρενάρεις, ν'αφήσεις, να κάνεις γυροσκοπικό, να πάς στο γκάζι, το μπροστινό μέσα στην στροφή είναι παρεξηγημένο
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
με πρόλαβες, ο.κ κάπως έτσι είναι,
το σύνηθες είναι να φρενάρεις, ν'αφήσεις, να κάνεις γυροσκοπικό, να πάς στο γκάζι, το μπροστινό μέσα στην στροφή είναι παρεξηγημένο
Υπάρχουν δύο ειδών οδήγησης, 1. Αυτοι πού φρενάρουν πριν την στροφή και στραγκουλάνε το γκάζι όταν δούν ότι ήδη έχουν χάσει ταχύτητα και 2. "Οταν τα έχεις τα χλμ και τα κοντρολάρεις στην είσοδο στην διάρκεια και στην έξοδο της στροφής με λιγότερο γκάζι γιατί ήδη έχεις την ταχύτητα και κρατάς το μηχανάκι σου όσο το δυνατόν πλαγιασμένο για να γεμίσεις στην έξοδο..
¨Ολα αυτά έχουν νόημα στην πίστα γιατί έξω μαζεύουμε εικόνες. ¨Ενας τεράστιος κανόνας για έξω είναι ο εξής: Αν μπορώ να πάω το μηχανάκι μου στην πίστα 100% έξω το πάω 40% έτσι σε μια άσχημη θα μπορέσω να αντιδράσω, εάν έξω πηγαίνω το μηχανάκι μου 100% και μου βγεί το αγροτικό, με σκότωσε..
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να πάρεις μια στροφή για την οποία θα χρειαστεί να φρενάρεις. Με μια προϋπόθεση : να έχεις εκπαιδεύσει το δεξί σου χέρι ώστε να είσαι όσο ομαλός απαιτούν οι εκάστοτε περιστάσεις. Βούτυρο, λέμε. Με αυτόν τον τρόπο έχεις περισσότερες πιθανότητες να αποφύγεις το αναπάντεχο εμπόδιο στην καρδιά της στροφής,με ελάχιστο παραπάνω μπορείς να κλείσεις την γραμμή σου ασφαλέστερα (αν τσαρουχωσεις πολύ δυνατά, ανοίγει).
Πάρα πολλοί την θεωρούν, ακόμα, advanced technique η οποία δεν έχει εφαρμογή στο δρόμο, όμως εκτός των μεγιστων τιμών εφαρμογής μιας τεχνικής (100% οριακό φρενάρισμα στην περίπτωσή μας), υπάρχει και η ελάχιστη τιμή (1%) κι όλες οι ενδιάμεσες.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να πάρεις μια στροφή για την οποία θα χρειαστεί να φρενάρεις. Με μια προϋπόθεση : να έχεις εκπαιδεύσει το δεξί σου χέρι ώστε να είσαι όσο ομαλός απαιτούν οι εκάστοτε περιστάσεις. Βούτυρο, λέμε. Με αυτόν τον τρόπο έχεις περισσότερες πιθανότητες να αποφύγεις το αναπάντεχο εμπόδιο στην καρδιά της στροφής,με ελάχιστο παραπάνω μπορείς να κλείσεις την γραμμή σου ασφαλέστερα (αν τσαρουχωσεις πολύ δυνατά, ανοίγει).
Πάρα πολλοί την θεωρούν, ακόμα, advanced technique η οποία δεν έχει εφαρμογή στο δρόμο, όμως εκτός των μεγιστων τιμών εφαρμογής μιας τεχνικής (100% οριακό φρενάρισμα στην περίπτωσή μας), υπάρχει και η ελάχιστη τιμή (1%) κι όλες οι ενδιάμεσες.
Πές τα ρε Γιώργαρε...
 

Kostas_RRR

new member
Δημοσιεύσεις
426
Μοτοσυκλέτα
Την πιο γλήγορη
Όνομα
Κώστας
Ό,τι είπανε!

Μόνο έτσι στρίβω, εκτός αν δεν χρειάζεται φρένο πριν.

Και φρένο μπροστινό πάνω στη στροφή γίνεται χωρίς να σηκωθεί το μηχανάκι, πρέπει να του φέρεσαι γλυκά λες και είναι γυναίκα πριν το σεξ
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σ'ένα φόρουμ μοτοσυκλέτας, φαντάζομαι υπάρχουν όλων των κατηγοριών οδηγοί, όπως και πολλών ειδών μηχανάκια(εδώ μάλλον έχει αρκετά μαστόδοντα), με την καλή διάθεση αυτών που είναι γνώστες να μοιραστούν τις γνώσεις τους, ή τις εμπειρίες τους, ίσως να είναι ένα βοήθημα σε κάποιους απο μάς τους λιγότερο γνώστες, πολλές ιντερνετικές πληροφορίες δυστυχώς είναι στα Αγγλικά, ίσως να μήν φτάνουν να καταλάβουμε τί θέλει να πεί ο ποιητής, ή να μήν ξέρουμε δέν είναι κακό, οπότε στην γλώσσα μας είναι πιό εύκολο.
Στο πώς γράφει κάποιος κάτι, και στο πώς το αντιλαμβάνεται κάποιος άλλος, υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι, οπότε η γραφή άς είναι απλή και κατανοητή, και ο καθένας μας κρίνει και πράττει.

Σκοπός αυτού του θέματος, είναι να διελευκάνουμε την χρήση του μπροστινού φρένου στις στροφές, και γενικά ίσως να γίνει φίλος μας.
Όπως ανέφερε ο απάτσι μας, υπάρχουν δύο ''σχολές'' η μία που θέλει φρένα στην ευθεία, άφημα φρένων-γυροσκοπικό-άνοιγμα γκαζιού στην έξοδο, και οι άλλη που λέει φρενάρισμα απο την είσοδο, δέν αφήνουμε την μανέτα, αλλά μειώνουμε σταδιακά την πίεση,-γυροσκοπικό, όσο πλησιάζουμε στην κορυφή της στροφής έχουμε φτάσει στην φάση της λιγότερης πίεσης στην μανέτα, βλέπουμε την έξοδο, και μεταβαίνουμε ομαλά στο γκάζι.
Άς εστιάσουμε κυρίως στην χρήση στον δρόμο, με τις συνθήκες του οδοστρώματος που έχουμε, που φαντάζομαι αφορά και τους περισσότερους.
Ο συνονόματος RaGe_RaptoR, και Kostas_RRR, εφόσον το χρησιμοποιούν μπορούν να μας μεταφέρουν γνώσεις-εμπειρίες??
Εγώ να γράψω αυτά τα λίγα που κατάλαβα, διαβάζοντας και βλέποντας βιδεάκια, ίσως να βοηθηθούν όσοι τ' Αγγλικά τους δέν είναι φρεσκαρισμένα.

Ας ξεκινήσουμε απο το όφελος αυτού,
Α)Έχουμε καλύτερη πρόσφυση στο μπροστινό, λόγων του ότι έχουμε συμπιεσμένη την μπροστινή ανάρτηση, έχουμε μεταφορά βάρους μπροστα, άρα μεγαλύτερη πρόσφυση,
Β)Με την εξάσκηση μαθαίνουμε πολύ καλύτερα τα φρένα μας, το ποσοστό της δύμαμης που χρειάζονται, ιδίως το μπροστινό που έχει και τον μεγαλύτερο ρόλο και δύναμη
Γ)Έχουμε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας,
Δ)Είμαστε στην στροφή ήδη με χρήση φρένου οπότε εάν είναι περισσότερο κλειστή την διαχειριζόμαστε ευκολότερα, εάν δούμε ξαφνικά κάτι, χώματα, ζώο, κλπ, είμαστε με φρένο και με τις κατάλληλες κινήσεις την ''σηκώνουμε'' ευκολότερα και φρενάρουμε πιο δυνατά
Ε)Γκάζι και φρένο θέλουν *****ές κινήσεις, με την σωστή εκπαίδευση στο μπροστινό φρένο (που κακά τα ψέμματα είναι το κυρίαρχο), αποκτάμε την αυτοπεποίθηση της χρήσης - της αίσθησης - μαθαίνουμε την συνάρτηση ποσότητας-αντίδρασης αυτού, που η σωστή χρήση του θα μας σώσει σε πολλές περιπτώσεις ασχέτως στροφών.

Άν κάτι δέν το γράφω σωστά παρακαλώ διορθώστε με, ή συμπληρώστε, να πάμε παρακάτω..... να ξετυλίγουμε σιγά σιγά το κουβάρι
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Σ'ένα φόρουμ μοτοσυκλέτας, φαντάζομαι υπάρχουν όλων των κατηγοριών οδηγοί, όπως και πολλών ειδών μηχανάκια(εδώ μάλλον έχει αρκετά μαστόδοντα), με την καλή διάθεση αυτών που είναι γνώστες να μοιραστούν τις γνώσεις τους, ή τις εμπειρίες τους, ίσως να είναι ένα βοήθημα σε κάποιους απο μάς τους λιγότερο γνώστες, πολλές ιντερνετικές πληροφορίες δυστυχώς είναι στα Αγγλικά, ίσως να μήν φτάνουν να καταλάβουμε τί θέλει να πεί ο ποιητής, ή να μήν ξέρουμε δέν είναι κακό, οπότε στην γλώσσα μας είναι πιό εύκολο.
Στο πώς γράφει κάποιος κάτι, και στο πώς το αντιλαμβάνεται κάποιος άλλος, υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι, οπότε η γραφή άς είναι απλή και κατανοητή, και ο καθένας μας κρίνει και πράττει.

Σκοπός αυτού του θέματος, είναι να διελευκάνουμε την χρήση του μπροστινού φρένου στις στροφές, και γενικά ίσως να γίνει φίλος μας.
Όπως ανέφερε ο απάτσι μας, υπάρχουν δύο ''σχολές'' η μία που θέλει φρένα στην ευθεία, άφημα φρένων-γυροσκοπικό-άνοιγμα γκαζιού στην έξοδο, και οι άλλη που λέει φρενάρισμα απο την είσοδο, δέν αφήνουμε την μανέτα, αλλά μειώνουμε σταδιακά την πίεση,-γυροσκοπικό, όσο πλησιάζουμε στην κορυφή της στροφής έχουμε φτάσει στην φάση της λιγότερης πίεσης στην μανέτα, βλέπουμε την έξοδο, και μεταβαίνουμε ομαλά στο γκάζι.
Άς εστιάσουμε κυρίως στην χρήση στον δρόμο, με τις συνθήκες του οδοστρώματος που έχουμε, που φαντάζομαι αφορά και τους περισσότερους.
Ο συνονόματος RaGe_RaptoR, και Kostas_RRR, εφόσον το χρησιμοποιούν μπορούν να μας μεταφέρουν γνώσεις-εμπειρίες??
Εγώ να γράψω αυτά τα λίγα που κατάλαβα, διαβάζοντας και βλέποντας βιδεάκια, ίσως να βοηθηθούν όσοι τ' Αγγλικά τους δέν είναι φρεσκαρισμένα.

Ας ξεκινήσουμε απο το όφελος αυτού,
Α)Έχουμε καλύτερη πρόσφυση στο μπροστινό, λόγων του ότι έχουμε συμπιεσμένη την μπροστινή ανάρτηση, έχουμε μεταφορά βάρους μπροστα, άρα μεγαλύτερη πρόσφυση,
Β)Με την εξάσκηση μαθαίνουμε πολύ καλύτερα τα φρένα μας, το ποσοστό της δύμαμης που χρειάζονται, ιδίως το μπροστινό που έχει και τον μεγαλύτερο ρόλο και δύναμη
Γ)Έχουμε μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας,
Δ)Είμαστε στην στροφή ήδη με χρήση φρένου οπότε εάν είναι περισσότερο κλειστή την διαχειριζόμαστε ευκολότερα, εάν δούμε ξαφνικά κάτι, χώματα, ζώο, κλπ, είμαστε με φρένο και με τις κατάλληλες κινήσεις την ''σηκώνουμε'' ευκολότερα και φρενάρουμε πιο δυνατά
Ε)Γκάζι και φρένο θέλουν *****ές κινήσεις, με την σωστή εκπαίδευση στο μπροστινό φρένο (που κακά τα ψέμματα είναι το κυρίαρχο), αποκτάμε την αυτοπεποίθηση της χρήσης - της αίσθησης - μαθαίνουμε την συνάρτηση ποσότητας-αντίδρασης αυτού, που η σωστή χρήση του θα μας σώσει σε πολλές περιπτώσεις ασχέτως στροφών.

Άν κάτι δέν το γράφω σωστά παρακαλώ διορθώστε με, ή συμπληρώστε, να πάμε παρακάτω..... να ξετυλίγουμε σιγά σιγά το κουβάρι
Στο Δ: όχι μόνο μπορείς να την σηκώσεις και να φρενάρεις πιο δυνατά, αλλά μπορείς και να κλείσεις την γραμμή σου φρενάροντας ελαφρώς περισσότερο. Βασικά έχεις τον έλεγχο της κατάστασης, πράττεις αναλόγως.
Βασικά2 το έγραψες κι εσύ αναφερόμενος σε decreasing radius στροφή
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
ποσο εχουν αλλαξει τα πραγματα ..και ποιος μπορει να τα ακολουθησει ;;;

Πριν απο .......χρονια μαθαμε οτι φρεναρεις πριν την στροφη αφηνεις πλαγιαζεις ρολαριστος και με το που βλεπεις εξοδο βοοουρρρρ
μετα επρεπε καναμε το ιδιο στην εισοδο αλλα μεσα στην στροφη προσπαθουσες να επιταχυνεις ομαλα ετσι φορτιζες και τον πισω τροχο γιατι μεχρι τοτε δεν εκανε καμμια δουλεια και ας ειχε πιο φαρδυ λαστιχο αυτα με τα τοτε μηχανακια ( σκελετα γεωμετριες αναρτησεις λαστιχα )
Τιποτα απο τα παραπανω δεν καταφερα να κανω σωστα ......παντα εστριβα με τον ιδιο τροπο ο οποιος μοιαζει πολυ με το σημερινο trail braking .
Ενα ακομα που ''κερδιζεις'' με την νεα τεχνικη ειναι οτι εχεις ομαλοτερο transition (δηλ δεν αποφορτιζεις το μπροστινο αφηνωντας φρενο για να το φορτισεις αρχιζοντας να στριβεις) Μενει φορτισμενο απο το φρενο και συνεχιζει να φορτιζεται λογω της φυγοκεντρου
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πρώτα απ'όλα ξεκινάμε από το Α', οδηγάμε γυροσκοπικά, δηλαδή έχουμε δεξιά στροφή, πρέπει να δώσουμε (δεν χρειάζεται να στρίψουμε) ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΩΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, προπόνηση και πάλι προπόνηση, το μηχανάκι ούτως η άλλως το στρίβουμε γυροσκοπικά αλλά δεν το καταλαβαίνουμε, αυτό πρέπει να μας γίνει συνείδηση να το κάνουμε συνειδητά, αν ας πούμε σε μία στροφή βλέπουμε η πορεία μας ανοίγει και δώσουμε μια μικρή ώθηση στο τιμόνι πρός τα χώράφια θα εκπλαγείτε πόσο εύκολα θα διορθωθεί η πορεία και να μην φοβόσαστε, τα όρια της μηχανής είναι πολλά περισσότερα απο τα δικά σας, εκτός και αν έχετε Πενφέ....abcdefghgkabcdefghgk
Εάν δεν ξεκινήσουμε απ' αυτό δεν έχει νοήμα να μιλάμε για διορθώσεις και φρεναρίσματα επάνω στην στροφή.
Το ότι αλλάζουμε την πορεία της μηχανής με το σώμα ή με πιρουέτες είναι τουλάχιστον φαιδρά, κάντε την γυροσκοπική συνείδηση, δείτε στα GP στην είσοδο της στροφής που κοιτάει η ρόδα των αγωνιζομένων.
"Ενα βασικό που ξέχασα είναι ότι μόλις εκμεταλευτούμε το γυροσκοπικό αποτέλεσμα το τιμόνι το έχουμε κανονικά προς την πορεία μας, εκτός για κάποιον λόγο η μηχανή θέλει να μας βγάλει ή να μας ρίξει από την γραμμή μας, εκεί επιμένουμε μέχρι να μπόυμε στην γραμμή μας, όταν μπούμε στην γραμμή μας τότε βιλούδου...
Με άλλα λόγια: Αριστερή στροφή, μικρή ώθηση στο τιμόνι δεξιά, με βάζει στην γραμμή, τι τιμόνι κανονικά, έχει τάση να με βγάλει γιατί έχω φόρα και άλλη τάση στο τιμόνι δεξιά, είμαι στην γραμμή μου; Οκ τιμόνι κανονικά, πάει να με βγάλει; Τότε τάση στο τιμόνι δεξιά μέχρι να βρώ την γραμμή μου, υπάρχει περίπτωση να θέλει να με βγάζει συνεχώς, οπότε βγαίνω από την στροφή με ανάποδα, δηλαδή την τάση που λέγαμε αλλά οριακά στρίβεις και το τιμόνι.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
Πρώτα απ'όλα ξεκινάμε από το Α', οδηγάμε γυροσκοπικά, δηλαδή έχουμε δεξιά στροφή, πρέπει να δώσουμε (δεν χρειάζεται να στρίψουμε) ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΩΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, προπόνηση και πάλι προπόνηση, το μηχανάκι ούτως η άλλως το στρίβουμε γυροσκοπικά αλλά δεν το καταλαβαίνουμε, αυτό πρέπει να μας γίνει συνείδηση να το κάνουμε συνειδητά, αν ας πούμε σε μία στροφή βλέπουμε η πορεία μας ανοίγει και δώσουμε μια μικρή ώθηση στο τιμόνι πρός τα χώράφια θα εκπλαγείτε πόσο εύκολα θα διορθωθεί η πορεία και να μην φοβόσαστε, τα όρια της μηχανής είναι πολλά περισσότερα απο τα δικά σας, εκτός και αν έχετε Πενφέ....abcdefghgkabcdefghgk
Εάν δεν ξεκινήσουμε απ' αυτό δεν έχει νοήμα να μιλάμε για διορθώσεις και φρεναρίσματα επάνω στην στροφή.
Το ότι αλλάζουμε την πορεία της μηχανής με το σώμα ή με πιρουέτες είναι τουλάχιστον φαιδρά, κάντε την γυροσκοπική συνείδηση, δείτε στα GP στην είσοδο της στροφής που κοιτάει η ρόδα των αγωνιζομένων.
"Ενα βασικό που ξέχασα είναι ότι μόλις εκμεταλευτούμε το γυροσκοπικό αποτέλεσμα το τιμόνι το έχουμε κανονικά προς την πορεία μας, εκτός για κάποιον λόγο η μηχανή θέλει να μας βγάλει ή να μας ρίξει από την γραμμή μας, εκεί επιμένουμε μέχρι να μπόυμε στην γραμμή μας, όταν μπούμε στην γραμμή μας τότε βιλούδου...
Με άλλα λόγια: Αριστερή στροφή, μικρή ώθηση στο τιμόνι δεξιά, με βάζει στην γραμμή, τι τιμόνι κανονικά, έχει τάση να με βγάλει γιατί έχω φόρα και άλλη τάση στο τιμόνι δεξιά, είμαι στην γραμμή μου; Οκ τιμόνι κανονικά, πάει να με βγάλει; Τότε τάση στο τιμόνι δεξιά μέχρι να βρώ την γραμμή μου, υπάρχει περίπτωση να θέλει να με βγάζει συνεχώς, οπότε βγαίνω από την στροφή με ανάποδα, δηλαδή την τάση που λέγαμε αλλά οριακά στρίβεις και το τιμόνι.


αν και ψιλα γραμματα ....... Praising
 
Top Bottom