TRACER 9

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.815
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Καλοταξιδο!!! Μου κανει ετυπωση που η YAMAHA δε χρησιμοποιει τον κινητηρα "διαμαντι" οπως λενε οι κατοχοι και οι πωλησεις, για καποιο TENERE..Με μικρες μετατροπες και μια καλη τελικη τιμη θα ...ξεσκιζε!
Εγώ το θεωρώ κοινή πρακτική!
Ο λόγος που οι εταιρείες δεν τα βγάζουν όλα μαζί, είναι ότι αν βγάλει μαζί δύο μοντέλα το πιο πιθανό είναι κάποιο από τα δύο να κανιβαλισει τις πωλήσεις του άλλου!

Συνήθως, αφού πάρει ικανοποιητικές πωλήσεις το πρώτο μετά προχωράνε και στο δεύτερο έτσι όσοι πήραν το πρώτο και δεν τους βόλεψε θα το δώσουν για να πάνε στο δεύτερο.

Επισης και από θέμα πόρων το να φτιάχνεις πολλά μοντέλα μαζί είναι πρόβλημα, απαιτεί πολλά περισσότερα χρήματα, κόσμο, στήσιμο παραγωγής, κτλ..
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Καλοτάξιδο Γιώργο! Να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει και να χαρίσει άπειρες απροβλημάτιστες βόλτες!
(Η αλήθεια είναι ότι εγώ σε είχα να περιμένεις το Tenere, αλλά εσύ το γύρισες σε 100% άσφαλτο...)
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Δέν έχω ακόμα, δέν έχει πινακίδες, απλά το πήγα στη γιάφκα(παρκινγκ) να το χαζεύω μέχρι να πάρω νούμερα
Σε σκέφτηκα κάποια στιγμή..., έχει διαφορετική εργονομία από την λαίλαπα, μάλλον θα σου ήταν στενάχωρο με τις ποδάρες που έχεις, όταν έκατσα πρώτη φορά λέω..... μηχανάκι για κονδούς, και στην ψηλότερη θέση η σέλα μου ήταν αδιάφορο......
Στην μικρή απόσταση που έκανα οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι είναι πολύ μανατζίβελο μηχανάκι, έχει καλό ζύγισμα, και τα κιλά του χάνονται, εντύπωση μου έκανε η σκληρή αίσθηση στο πόδι στις αλλαγές, λίγο που δοκίμασα τα 2 settings των αναρτήσεων έχει εμφανή διαφορά, η ποιότητα κατασκευής σε πλαστικά, και σε διακόπτες δέν λέει και πολλά, ήχος ωραίος γεμάτος που μπασίζει.
γουστάρω πολύ την μούρη του, σάν κινέζικο κουνούπι είναι, και τα όργανα, scuba diving mask,

τα σημάδια του έρωτα έχουν κάνει την εμφάνισή τους........ φοράω κράνος να πάω στην δουλειά -βάζω γυαλιά -πρίν βάλω γάντια κοιτάω δεξιά αριστερά και σκέφτομαι..... που έβαλα το κράνος ρε γαμώτο...........
ένας έρωτας μεγάλος έχει ξεκινήσει..........(παπατζιλίκι........... για όλα έτσι λέω..........)
View attachment 31236

View attachment 31237

View attachment 31238
Γιωργάρα καλορίζικο καλοτάξιδο και να κάνεις πολλά χαρούμενα χιλιόμετρα!
Για σένα ειδικά χαίρομαι διπλά !! Bcdefgh
 
N

notakos600

Guest
Καλοταξιδο!!! Μου κανει ετυπωση που η YAMAHA δε χρησιμοποιει τον κινητηρα "διαμαντι" οπως λενε οι κατοχοι και οι πωλησεις, για καποιο TENERE..Με μικρες μετατροπες και μια καλη τελικη τιμη θα ...ξεσκιζε!
Έτσι κι αλλιώς το 1200 σταμάτησε να το παράγει.
Αλλά σε τι πλαίσιο να το βάλει το τρικυλινδρο, αφού υπάρχει το tracer;
Tenere τρικυλινδρο... Δενκακο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.331
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

YΑΜΑΗΑ R9 M: ΜΕΡΙΚΟΙ, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ​



Η ανυπομονησία δημιουργεί… διαμάντια

Το Μάρτιο είχαμε αναφερθεί στην επιβεβαίωση για το λανσάρισμα της Yamaha ΥΖF – R7, μιας sport μοτοσυκλέτας βασισμένης στο MT-07, συμπληρώνοντας μάλιστα ότι μιας και άνοιξε αυτός ο δρόμος, η Yamaha θα μπορούσε εύκολα να δημιουργήσει και ένα YZF – R9, με βάση το MT-09. Απ΄ ό,τι φαίνεται. κάποιοι δεν μπορούσαν να περιμένουν να ωριμάσει αυτή η ιδέα και αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους!

Όταν λέμε «κάποιοι» αναφερόμαστε στον Ιταλό Jacopo Marzaro, έναν ταλαντούχο και ικανότατο μηχανικό που εργάζεται στην αντιπροσωπεία της Yamaha στη Βενετία. O Marzaro χρησιμοποίησε ως βάση ένα Tracer 900 GT για τη δημιουργία του, την οποία ονόμασε Yamaha R9 M.
Έτσι, νωρίτερα από το αναμενόμενο (διαβάστε εδώ) ΥΖF – R7, συναντάμε το R9M, φτιαγμένο από ιδιώτες.

Ο Marzaro χρειάστηκε ενάμιση χρόνο για να ολοκληρώσει την μοτοσυκλέτα και στο διάστημα αυτό έγιναν πολλά και ενδιαφέροντα πραγματάκια, μεταμορφώνοντας το τουριστικό crossover σε ένα «όπλο» για την πίστα.
Ξεκινώντας από τον τρικύλινδρο κινητήρα, η κεφαλή του βελτιώθηκε ροϊκά και η «αναπνοή» του βελτιώθηκε με φίλτρο της BMC και εξάτμιση της Akrapovic.

Ωστόσο πέρα από το hardware έγιναν επεμβάσεις και στο software, με ένα νέο χάρτη να αναλαμβάνει την ανάφλεξη και την τροφοδοσία, ενώ όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας παραμετροποιήθηκαν καταλλήλως ώστε να έχουν ελάχιστη ή και καθόλου επίδραση, για την χρήση στην πίστα.

Το αποτέλεσμα ήταν η ισχύς να φτάσει στους 140 ίππους, από τους 114 του νορμάλ Τracer 900 GT, και αυτή η έξτρα δύναμη φυσικά και χρειαζόταν πρόσθετες αναβαθμίσεις στα περιφερειακά για να μπορεί να είναι διαχειρίσιμη.
Οι αναρτήσεις και οι τροχοί απλά επέστρεψαν στο ράφι και αντικαταστάθηκαν με Ohlins της σειράς TTX και με ζάντες μαγνησίου της OZ, στις οποίες εφαρμόσθηκαν slick ελαστικά.

Έγιναν επίσης επεμβάσεις στις αρθρώσεις του μοχλικού της πίσω ανάρτησης και τοποθετήθηκαν νέες τιμονόπλακες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, με τις δύο αυτές επεμβάσεις να μεταβάλουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας σε πιο ακραίες τιμές.
Σε ό,τι αφορά τα φρένα, τοποθετήθηκαν GP4 RX ακτινικές τετραπίστονες της Βrembo και «ζευγαρώθηκαν» με τις κατάλληλες δισκόπλακες, ενώ άλλαξε επίσης η τρόμπα του μπροστινού φρένου με μια ακτινική, επίσης της Βrembo.

Τα στοκ μαρσπιέ και οι μανέτες του Tracer 900 GT δεν είχαν βέβαια θέση σε μια μοτοσυκλέτα σαν κι αυτή και πήγαν και αυτά στο ράφι, με τους αντικαταστάτες τους να είναι από ελαφρά κράματα αλουμινίου και να προσφέρουν δυνατότητες ρύθμισης.

Το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας κατασκευάστηκε στο χέρι, αν και δεν αναφέρεται το υλικό και η κατεργασία / καλούπωμα που χρησιμοποιήθηκε.
Προκειμένου να ταιριάξει πάνω στην μοτοσυκλέτα, δημιουργήθηκε ένα νέο υποπλαίσιο και ένα νέο ρεζερβουάρ από αλουμίνιο, προσδίδοντας στη μοτοσυκλέτα μια ξεκάθαρα racing μονόσελη εικόνα.

Τέλος, τη βαφή και τα αυτοκόλλητα ανέλαβαν εξωτερικοί συνεργάτες, συμβάλλοντας στο όραμα του Marzaro, με ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Όλα αυτά, είχαν ως αποτέλεσμα ένα βάρος 155 κιλών, από τα 190 του Tracer GT, ενώ η ισχύς, όπως έχει ήδη αναφερθεί είναι στους 140 ίππους… καθόλου άσχημα ε;

Ωρε μανα μου ShotShotShotShotShot

Πηγή: https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.331
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha Tracer GT MY23: Με radar και ACC!​



Φωτογραφίες από το γερμανικό περιοδικό Motorrad δείχνουν πως η ανανέωση που θα φέρει η επόμενη χρονιά για το Tracer 9 GT είναι μεταξύ άλλων και ένα μικρό μεν, σημαντικό δε, μαύρο κουτί…
Όχι σαν των αεροπλάνων, αλλά σαν αυτά που σε μοτοσυκλέτες όπως το Multistrada V4, το KTM 1290 Super Adventure κ.α. κρύβουν τον αισθητήρα radar της Bosch, με το ενδιαφέρον να είναι πως η εν λόγω τεχνολογία βρίσκει το δρόμο της σε σημαντικά πιο φτηνή μοτοσυκλέτα.

tracer 9 gt 23c

Ο αισθητήρας φαίνεται ανάμεσα στα δυο προβολάκια του –κατά τα άλλα ίδιου- Tracer 9 GT, ώστε να συνεισφέρει στην ασφάλεια αλλά και στο σύστημα Adaptive Cruise Control, επιτρέποντας στη μοτοσυκλέτα τη διατήρηση σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

tracer 9 gt 23b

Στις φωτογραφίες, αν και φαίνεται κάπως πιο «τονισμένο» το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, δε δείχνει πως θα φιλοξενεί αντίστοιχο πίσω σύστημα. Στην άλλη αλλαγή που αναμένεται σύμφωνα πάντα με το γερμανικό τύπο, είναι και ένα νέο, μονοκόμματο αυτή τη φορά πάνελ οργάνων.
Όπως μαρτυρά και η.. ελάχιστη προσπάθεια κάλυψης της μοτοσυκλέτας, όλα δείχνουν πως το Tracer 9 GT του 2023 είναι ήδη στην τελική του μορφή.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom