Tiger 955 2006 vs Bmw r 1200 gs

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Kαποιοι σιγουρα θα πουν ότι εκ πρωτης οψεως είναι μια ανιση αναμετρηση,οσοι όμως εχουν οδηγησει η ακομη συμβιωσει με τον Τιγρη ισως να εχουν αλλη γνωμη..

Η δικη μου γνωμη λοιπον,μακρια από προκαταληψεις και συναισθηματισμους είναι ότι ναι μπορουν να συγκριθουν αλλα…

Για αρχη το παραμυθι με τον on/off χαρακτηρα και των δυο είναι απλα παραμυθι.Ειναι δυο δρομισια μηχανακια που καταπινουν ασφαλτινα χιλιομετρα σαν στραγαλια,αλλα στο χωμα είναι να χαμε να λεγαμε.Το gs λιγο καλυτερα από τον Τιγρη αλλα μεχρι εκει.

Ο Τιγρης λοιπον του 2006,ο τελευταιος της σειρας,μπηκε στο υποστεγο εχοντας κανει λιγο πανω από 100000 χλμ.Ολο αυτό το διαστημα δεν εβγαλε καμμια βλαβη και δεν επιβαρυνε με κανενα περιττο εξοδο ουτε εμενα ουτε τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Ολα αυτά τα χρονια το μονο που ζητουσε ηταν καυσιμα,αναλωσιμα και σε καποια φαση και λιγο λαδακι το οποιο όμως προβλημα σχεδον ελυσα επιλεγοντας πιο καταλληλο λαδι.

IMG_20210822_113921.jpg

Το Gs μεχρι τα 70000 χλμ αλλαξε αξονα και επισκευαστηκε το συστημα του συμπλεκτη (press direct)...o συμπλεκτης ηταν συνηθισμενη βλαβη για το μηχανακι του 08.Επειδη το προβλημα του αξονα εχει να κανει εν μερη και με τον αναβατη βγαζω το μισο εξω.Σε καποια εβγαλε και τριχα σταθμης καυσιμου και όπως σχεδον όλα τα gs ειχε χαλασμενα τα θερμαινομενα grips.Aρα εδώ εχουμε ένα καλουτσικο κοστος για επισκευες.

307633021_5240774552686816_2310507536272228757_n.jpg

Επειδη όμως τα νουμερα στα «συγκριτικα τεστ» πολλες φορες είναι δευτερευουσας σημασιας ας περασω στην ουσια η οποια στο συγκεκριμενο θεμα ειναι το πως ταξιδευεις με το καθενα τους.

Ο Τιγρης λοιπον σιγουρα στηθηκε από ατομα που γνωριζαν και αγαπουσαν τα μηχανακια..αυτουςπου λεμε αλητες,μαλλιαδες μηχανοβιους.Ηταν πολύ φιλικο στον αναβατη,ειχε ψυχη,ηταν προβλεψιμος,η οδηγηση του ηταν απολαυστικη και κατι παραπανω.Ο κινητηρας με τον τροπο που κατεβαζετα αλογα στον δρομο και τον ιδιαιτερο ηχο του πολλες φορες σε προκαλουσε να κανεις πραγματα που αν εβλεπες αλλον να τα κανει θα του σπαγες το κεφαλι.Τα φρενα του αγκυρες και θεωρουσες ότι και abs να ειχε χαμενο θα πηγαινε.Η ανεση του σε ικανοποιητικοτατο επιπεδο.

Στο ταξιδι σε πηγαινε τραινο ητε πηγαινες χαλαρα ητε πλακωμενος.Η τελικη του ηταν περιπου 210.Μεχρι τα 180 τον πηγαινες,αλλα από εκει και πανω σε πηγαινε.Σε λογικες ταχυτητες εκαιγε 6 λιτρα,αν ηταν η μερα σου αδειζε το τεποζιτο σαν να ηταν τρυπιο.Η ανεμοκαλυψη του μετρια και στις μεγαλες ταχυτητες σε ταλαιπωρουσε κατι που δεν το καταλαβαινες στο ταξιδι αλλα στον τελικο προορισμο.

Συνολικα ένα εξαιρετικο μηχανακι το οποιο θα μπορουσα να εχω στην κατοχη μου μια ζωη αν δεν ειχα τον γνωστο «καλο της τριετιας» που με πιανει και θελω να κατσω σε αλλη σελα. Η άλλη σελα ηταν μακραν η καλυτερη για τα *****α μορια του πισινουλη μου.Δεν νομιζω ότι κυκλοφορει καλυτερη σελα από αυτή της Μπε Μπε στην αγορα.

Ειχα κανει ταξιδακι με το ιδιο μηχανακι,αλλα ηταν φιλου και ημουν μαγκωμενος με αποτελεσμα να ειμαι διχασμενος για το αν είναι καλη μηχαη η όχι.Οδηγωντας λοιπον το δικο μου μηχανακι χωρις φοβο,αλλα με πολύ παθος ειδα πρωτα απ όλα ένα πολύ φιλικο μηχανακι προς τον αναβατη,για την ακριβεια ένα μηχανακι στημενο με επικεντρο τον αναβατη.Η θεση οδηγησης ιδανικη,η προστασια του ικανοποιητικη και γενικα ένα μηχανακι που δυσκολα θα τρομαξει ακομη και έναν αρχαριο.Η αληθεια είναι ότι στην αρχη δεν καταλαβαινεις την διαφορα και τα πλεονεκτηματα της Μπε Μπε,αλλα οσο καταπινεις τα χιλιομετρα αρχιζεις να αλλαζεις γνωμη.Σιγουρα μετρα και η ρυθμιζομενη αναρτηση αρκετα,αλλα την συγκριση την κανω σε παρομοιες ρυθμισεις με τις στανταρ του Τιγρη.

Πρωτη εκπληξη το περασμα της Κακιας Σκαλας τριβαλιτσος με πολύ δυνατους πλαινους αερηδες.Με τον Τιγρη σε αντιστοιχες συνθηκες πηγαινα με 120 χλμ και ημουν τσιτα.με την Κυρα στα 160 αρχισα να νοιωθω μια μικρη ανασφαλεια αλλα εκοψα για λογους ασφαλειας μιας και ενοιωθα ότι και παραπανω να πηγαινα δεν θα πολυμασαγε.

Ευχαριστη επληξη επισης ο τροπος που επιταχυνε.Σου εδινε την εντυπωση οτι είναι τεμπελα αλλα καταλαβαινες βλεποντας το κοντερ να ανεβαινει ότι τα αλογα ηταν εκει.Σιγουρα δεν ειχε την ζοχαδα του Τιγρη αλλα το αποτελεσμα ηταν σχεδον το ιδιο.

Η δευτερη μεγαλη εκπληξη ηρθε στις στροφες μετα την Αμφιλοχια,στο Μενιδι.Ειχα αρχισει να εξοικειωνομαι πολύ πριν αλλα το ότι το μηχανακι με το κεντρο βαρους χαμηλα εμπαινε μονο του στις στροφες με εκανε να βαλω τα γελια.Εκει καταλαβα ότι δεν χρειζεται να εισαι και κανενα δυνατο τιμονι για να το πας τρενο.

Εκει επισης εκτιμησα τα φρενα του και το συστημα διευθυνσης της μηχανης.Δεν νομιζω ότι υπηργε άλλη μαρκα το 2008,μην πω μεχρι και το 2018,που να ειχε καλυτερα φρενα.Θα μου πεις ότι προερχομουν από ένα μηχανακι του 2006 χωρις abs και μου φανηκε η διαφορα.Σιγουρα υπαρχει μια δοση αληθειας αλλα πριν και ενδιαμεσα ειχα οδηγησει αρκετα καλα μηχανακια και τετοιο φρενο δεν ειχα δει πουθενα.

Τελος μετα από 600 χλμ χωρις να σταματησω σχεδον πουθενα κατεβηκα ατσαλακωτος και ξεκουραστος.

Aυτο που καταλαβα είναι ότι το μηχανακι είναι χιλιομετροφαγος και σε βοηθαει παντου.Αν κατσεις και παρεις στα σοβαρα τους αρρωστημενους Μπεμβεδακηδες περιμενεις να οδηγησεις ένα μηχανακι πολύ καλυτερο απ ότι είναι στην πραγματικοτητα,κατι που για μενα δεν ισχυει.Σιγουρα είναι ένα πολύ πολύ καλο μηχανακι αλλα όχι τοσο καλο οσο το παρουσιαζουν καποιοι.Ομως παρολο που σε απολυτα νουμερα δεν είναι πολύ μπροστα από το 955,παρολο που εχει αδυναμιες και τρωτα σημεια,στην πραγματικοτητα είναι μεγαλη η διαφορα τους.

Το ότι είναι δυο φορες ακριβοτερη δεν την κανει δυο φορες καλυτερη.Επειδη όμως οι λεπτομερειες κανουν την διαφορα και πολλες φορες είναι αυτές που οριζουν ποσο λαδι απεμεινε στο καντηλι μας νομιζω ότι αξιζει τον κοπο να την παρει καποιος μιας και τα πλεονεκτηματα της σου επιτρεπουν να κανεις μεγαλα ταξιδια με ασφαλεια και ξεκουραστα,πραγματα που οσο περναν τα χρονια τα εκτιμας ολο και περισσοτερο.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Kαποιοι σιγουρα θα πουν ότι εκ πρωτης οψεως είναι μια ανιση αναμετρηση,οσοι όμως εχουν οδηγησει η ακομη συμβιωσει με τον Τιγρη ισως να εχουν αλλη γνωμη..

Η δικη μου γνωμη λοιπον,μακρια από προκαταληψεις και συναισθηματισμους είναι ότι ναι μπορουν να συγκριθουν αλλα…

Για αρχη το παραμυθι με τον on/off χαρακτηρα και των δυο είναι απλα παραμυθι.Ειναι δυο δρομισια μηχανακια που καταπινουν ασφαλτινα χιλιομετρα σαν στραγαλια,αλλα στο χωμα είναι να χαμε να λεγαμε.Το gs λιγο καλυτερα από τον Τιγρη αλλα μεχρι εκει.

Ο Τιγρης λοιπον του 2006,ο τελευταιος της σειρας,μπηκε στο υποστεγο εχοντας κανει λιγο πανω από 100000 χλμ.Ολο αυτό το διαστημα δεν εβγαλε καμμια βλαβη και δεν επιβαρυνε με κανενα περιττο εξοδο ουτε εμενα ουτε τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Ολα αυτά τα χρονια το μονο που ζητουσε ηταν καυσιμα,αναλωσιμα και σε καποια φαση και λιγο λαδακι το οποιο όμως προβλημα σχεδον ελυσα επιλεγοντας πιο καταλληλο λαδι.

View attachment 46715

Το Gs μεχρι τα 70000 χλμ αλλαξε αξονα και επισκευαστηκε το συστημα του συμπλεκτη (press direct)...o συμπλεκτης ηταν συνηθισμενη βλαβη για το μηχανακι του 08.Επειδη το προβλημα του αξονα εχει να κανει εν μερη και με τον αναβατη βγαζω το μισο εξω.Σε καποια εβγαλε και τριχα σταθμης καυσιμου και όπως σχεδον όλα τα gs ειχε χαλασμενα τα θερμαινομενα grips.Aρα εδώ εχουμε ένα καλουτσικο κοστος για επισκευες.

View attachment 46716

Επειδη όμως τα νουμερα στα «συγκριτικα τεστ» πολλες φορες είναι δευτερευουσας σημασιας ας περασω στην ουσια η οποια στο συγκεκριμενο θεμα ειναι το πως ταξιδευεις με το καθενα τους.

Ο Τιγρης λοιπον σιγουρα στηθηκε από ατομα που γνωριζαν και αγαπουσαν τα μηχανακια..αυτουςπου λεμε αλητες,μαλλιαδες μηχανοβιους.Ηταν πολύ φιλικο στον αναβατη,ειχε ψυχη,ηταν προβλεψιμος,η οδηγηση του ηταν απολαυστικη και κατι παραπανω.Ο κινητηρας με τον τροπο που κατεβαζετα αλογα στον δρομο και τον ιδιαιτερο ηχο του πολλες φορες σε προκαλουσε να κανεις πραγματα που αν εβλεπες αλλον να τα κανει θα του σπαγες το κεφαλι.Τα φρενα του αγκυρες και θεωρουσες ότι και abs να ειχε χαμενο θα πηγαινε.Η ανεση του σε ικανοποιητικοτατο επιπεδο.

Στο ταξιδι σε πηγαινε τραινο ητε πηγαινες χαλαρα ητε πλακωμενος.Η τελικη του ηταν περιπου 210.Μεχρι τα 180 τον πηγαινες,αλλα από εκει και πανω σε πηγαινε.Σε λογικες ταχυτητες εκαιγε 6 λιτρα,αν ηταν η μερα σου αδειζε το τεποζιτο σαν να ηταν τρυπιο.Η ανεμοκαλυψη του μετρια και στις μεγαλες ταχυτητες σε ταλαιπωρουσε κατι που δεν το καταλαβαινες στο ταξιδι αλλα στον τελικο προορισμο.

Συνολικα ένα εξαιρετικο μηχανακι το οποιο θα μπορουσα να εχω στην κατοχη μου μια ζωη αν δεν ειχα τον γνωστο «καλο της τριετιας» που με πιανει και θελω να κατσω σε αλλη σελα. Η άλλη σελα ηταν μακραν η καλυτερη για τα *****α μορια του πισινουλη μου.Δεν νομιζω ότι κυκλοφορει καλυτερη σελα από αυτή της Μπε Μπε στην αγορα.

Ειχα κανει ταξιδακι με το ιδιο μηχανακι,αλλα ηταν φιλου και ημουν μαγκωμενος με αποτελεσμα να ειμαι διχασμενος για το αν είναι καλη μηχαη η όχι.Οδηγωντας λοιπον το δικο μου μηχανακι χωρις φοβο,αλλα με πολύ παθος ειδα πρωτα απ όλα ένα πολύ φιλικο μηχανακι προς τον αναβατη,για την ακριβεια ένα μηχανακι στημενο με επικεντρο τον αναβατη.Η θεση οδηγησης ιδανικη,η προστασια του ικανοποιητικη και γενικα ένα μηχανακι που δυσκολα θα τρομαξει ακομη και έναν αρχαριο.Η αληθεια είναι ότι στην αρχη δεν καταλαβαινεις την διαφορα και τα πλεονεκτηματα της Μπε Μπε,αλλα οσο καταπινεις τα χιλιομετρα αρχιζεις να αλλαζεις γνωμη.Σιγουρα μετρα και η ρυθμιζομενη αναρτηση αρκετα,αλλα την συγκριση την κανω σε παρομοιες ρυθμισεις με τις στανταρ του Τιγρη.

Πρωτη εκπληξη το περασμα της Κακιας Σκαλας τριβαλιτσος με πολύ δυνατους πλαινους αερηδες.Με τον Τιγρη σε αντιστοιχες συνθηκες πηγαινα με 120 χλμ και ημουν τσιτα.με την Κυρα στα 160 αρχισα να νοιωθω μια μικρη ανασφαλεια αλλα εκοψα για λογους ασφαλειας μιας και ενοιωθα ότι και παραπανω να πηγαινα δεν θα πολυμασαγε.

Ευχαριστη επληξη επισης ο τροπος που επιταχυνε.Σου εδινε την εντυπωση οτι είναι τεμπελα αλλα καταλαβαινες βλεποντας το κοντερ να ανεβαινει ότι τα αλογα ηταν εκει.Σιγουρα δεν ειχε την ζοχαδα του Τιγρη αλλα το αποτελεσμα ηταν σχεδον το ιδιο.

Η δευτερη μεγαλη εκπληξη ηρθε στις στροφες μετα την Αμφιλοχια,στο Μενιδι.Ειχα αρχισει να εξοικειωνομαι πολύ πριν αλλα το ότι το μηχανακι με το κεντρο βαρους χαμηλα εμπαινε μονο του στις στροφες με εκανε να βαλω τα γελια.Εκει καταλαβα ότι δεν χρειζεται να εισαι και κανενα δυνατο τιμονι για να το πας τρενο.

Εκει επισης εκτιμησα τα φρενα του και το συστημα διευθυνσης της μηχανης.Δεν νομιζω ότι υπηργε άλλη μαρκα το 2008,μην πω μεχρι και το 2018,που να ειχε καλυτερα φρενα.Θα μου πεις ότι προερχομουν από ένα μηχανακι του 2006 χωρις abs και μου φανηκε η διαφορα.Σιγουρα υπαρχει μια δοση αληθειας αλλα πριν και ενδιαμεσα ειχα οδηγησει αρκετα καλα μηχανακια και τετοιο φρενο δεν ειχα δει πουθενα.

Τελος μετα από 600 χλμ χωρις να σταματησω σχεδον πουθενα κατεβηκα ατσαλακωτος και ξεκουραστος.

Aυτο που καταλαβα είναι ότι το μηχανακι είναι χιλιομετροφαγος και σε βοηθαει παντου.Αν κατσεις και παρεις στα σοβαρα τους αρρωστημενους Μπεμβεδακηδες περιμενεις να οδηγησεις ένα μηχανακι πολύ καλυτερο απ ότι είναι στην πραγματικοτητα,κατι που για μενα δεν ισχυει.Σιγουρα είναι ένα πολύ πολύ καλο μηχανακι αλλα όχι τοσο καλο οσο το παρουσιαζουν καποιοι.Ομως παρολο που σε απολυτα νουμερα δεν είναι πολύ μπροστα από το 955,παρολο που εχει αδυναμιες και τρωτα σημεια,στην πραγματικοτητα είναι μεγαλη η διαφορα τους.

Το ότι είναι δυο φορες ακριβοτερη δεν την κανει δυο φορες καλυτερη.Επειδη όμως οι λεπτομερειες κανουν την διαφορα και πολλες φορες είναι αυτές που οριζουν ποσο λαδι απεμεινε στο καντηλι μας νομιζω ότι αξιζει τον κοπο να την παρει καποιος μιας και τα πλεονεκτηματα της σου επιτρεπουν να κανεις μεγαλα ταξιδια με ασφαλεια και ξεκουραστα,πραγματα που οσο περναν τα χρονια τα εκτιμας ολο και περισσοτερο.
Έλα να οδηγήσεις την δική μου Πενφέ να πάθεις πολιτισμικό σοκ..
 

dimitris777

new member
Δημοσιεύσεις
169
Ηλικία
52
Περιοχή
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI VSTROM DL 650 XT
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Περιοχή
Ν. ΧΗΛΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Ωραίος!
Ωραιες μηχανες!
Τα είπες όλα αντικειμενικά χωρίς φρου φρου και αρώματα!
Εύχομαι τα καλύτερα στο μελλον
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Με το δικό σου. Μιλάμε για εντελως διαφορετικες μηχανές. Δεν μπορω να πω ποια είναι καλύτερη αλλα του Μανου είναι πιο πολιτική από αυτό που έχεις εσυ.
Παντως και το επομενο απο του Μανου που οδηγησα δεν επαθα κανενα σοκ.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.470
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Λογικό μου ακούγεται. Απλά είναι διαφορετικες μοτοσυκλετες με το lc και το 1250 πιο πολιτισμένα.
Θα ελεγες οτι ειναι σκουτερ μεγαλου κυβισμου.Για καποιους μπορει να ειναι καλο,αλλα οχι απαραιτητα για για μενα που θελω να νοιωθω οτι καβαλαω μηχανη...ακομη και με τα μειονεκτηματα της.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Θα ελεγες οτι ειναι σκουτερ μεγαλου κυβισμου.Για καποιους μπορει να ειναι καλο,αλλα οχι απαραιτητα για για μενα που θελω να νοιωθω οτι καβαλαω μηχανη...ακομη και με τα μειονεκτηματα της.
@karellen

και οι δυο είπατε το ίδιο πραγμα που νε βρίσκει απολυτως σύμφωνο.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Θα ελεγες οτι ειναι σκουτερ μεγαλου κυβισμου.Για καποιους μπορει να ειναι καλο,αλλα οχι απαραιτητα για για μενα που θελω να νοιωθω οτι καβαλαω μηχανη...ακομη και με τα μειονεκτηματα της.
Δηλαδή έχω δύο σκούτερ.... Κατάλαβα...
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δηλαδή έχω δύο σκούτερ.... Κατάλαβα...
Μην το πας έτσι ρε Μάνο..
Γούστο εκφράζουν.

Οι οποίες τεχνολογικές προσθήκες κι άνεση που έχει το δικό σου το κάνουν πιο πολιτισμένο.

Αυτό καταλαβαίνω από τα γραπτά τους.

Θέλουν πιο λιτό μηχανάκι.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το lc είναι ακόμα καλυτερο από το αερόψυκτο ,το 16αρι που έχω οδηγήσει εκτενώς είναι _εννοειται_ πιο δυνατό πιο ταξιδιαρικο και πιο ασφαλές
Επίσης είναι ακόμα πιο παιχνιδιάρικο ειδικά με τη χαρτογράφηση στο dynamic προ.
Ειναι σαφώς καλύτερο παντού ,αλλά δεν είναι πιο μηχανή από το αερόψυκτο .
Ο χαρακτήρας των αεροψυκτων τείνει να χαθεί σιγά σιγά ,για όποιον είναι ρομαντικός εννοώ
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Θα ελεγες οτι ειναι σκουτερ μεγαλου κυβισμου.Για καποιους μπορει να ειναι καλο,αλλα οχι απαραιτητα για για μενα που θελω να νοιωθω οτι καβαλαω μηχανη...ακομη και με τα μειονεκτηματα της.
Άξονα στα 70 γιατί άλλαξε;
Μήπως εννοούσες δισκο-πλατω;
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Kαποιοι σιγουρα θα πουν ότι εκ πρωτης οψεως είναι μια ανιση αναμετρηση,οσοι όμως εχουν οδηγησει η ακομη συμβιωσει με τον Τιγρη ισως να εχουν αλλη γνωμη..

Η δικη μου γνωμη λοιπον,μακρια από προκαταληψεις και συναισθηματισμους είναι ότι ναι μπορουν να συγκριθουν αλλα…

Για αρχη το παραμυθι με τον on/off χαρακτηρα και των δυο είναι απλα παραμυθι.Ειναι δυο δρομισια μηχανακια που καταπινουν ασφαλτινα χιλιομετρα σαν στραγαλια,αλλα στο χωμα είναι να χαμε να λεγαμε.Το gs λιγο καλυτερα από τον Τιγρη αλλα μεχρι εκει.

Ο Τιγρης λοιπον του 2006,ο τελευταιος της σειρας,μπηκε στο υποστεγο εχοντας κανει λιγο πανω από 100000 χλμ.Ολο αυτό το διαστημα δεν εβγαλε καμμια βλαβη και δεν επιβαρυνε με κανενα περιττο εξοδο ουτε εμενα ουτε τον προηγουμενο ιδιοκτητη.Ολα αυτά τα χρονια το μονο που ζητουσε ηταν καυσιμα,αναλωσιμα και σε καποια φαση και λιγο λαδακι το οποιο όμως προβλημα σχεδον ελυσα επιλεγοντας πιο καταλληλο λαδι.

View attachment 46715

Το Gs μεχρι τα 70000 χλμ αλλαξε αξονα και επισκευαστηκε το συστημα του συμπλεκτη (press direct)...o συμπλεκτης ηταν συνηθισμενη βλαβη για το μηχανακι του 08.Επειδη το προβλημα του αξονα εχει να κανει εν μερη και με τον αναβατη βγαζω το μισο εξω.Σε καποια εβγαλε και τριχα σταθμης καυσιμου και όπως σχεδον όλα τα gs ειχε χαλασμενα τα θερμαινομενα grips.Aρα εδώ εχουμε ένα καλουτσικο κοστος για επισκευες.

View attachment 46716

Επειδη όμως τα νουμερα στα «συγκριτικα τεστ» πολλες φορες είναι δευτερευουσας σημασιας ας περασω στην ουσια η οποια στο συγκεκριμενο θεμα ειναι το πως ταξιδευεις με το καθενα τους.

Ο Τιγρης λοιπον σιγουρα στηθηκε από ατομα που γνωριζαν και αγαπουσαν τα μηχανακια..αυτουςπου λεμε αλητες,μαλλιαδες μηχανοβιους.Ηταν πολύ φιλικο στον αναβατη,ειχε ψυχη,ηταν προβλεψιμος,η οδηγηση του ηταν απολαυστικη και κατι παραπανω.Ο κινητηρας με τον τροπο που κατεβαζετα αλογα στον δρομο και τον ιδιαιτερο ηχο του πολλες φορες σε προκαλουσε να κανεις πραγματα που αν εβλεπες αλλον να τα κανει θα του σπαγες το κεφαλι.Τα φρενα του αγκυρες και θεωρουσες ότι και abs να ειχε χαμενο θα πηγαινε.Η ανεση του σε ικανοποιητικοτατο επιπεδο.

Στο ταξιδι σε πηγαινε τραινο ητε πηγαινες χαλαρα ητε πλακωμενος.Η τελικη του ηταν περιπου 210.Μεχρι τα 180 τον πηγαινες,αλλα από εκει και πανω σε πηγαινε.Σε λογικες ταχυτητες εκαιγε 6 λιτρα,αν ηταν η μερα σου αδειζε το τεποζιτο σαν να ηταν τρυπιο.Η ανεμοκαλυψη του μετρια και στις μεγαλες ταχυτητες σε ταλαιπωρουσε κατι που δεν το καταλαβαινες στο ταξιδι αλλα στον τελικο προορισμο.

Συνολικα ένα εξαιρετικο μηχανακι το οποιο θα μπορουσα να εχω στην κατοχη μου μια ζωη αν δεν ειχα τον γνωστο «καλο της τριετιας» που με πιανει και θελω να κατσω σε αλλη σελα. Η άλλη σελα ηταν μακραν η καλυτερη για τα *****α μορια του πισινουλη μου.Δεν νομιζω ότι κυκλοφορει καλυτερη σελα από αυτή της Μπε Μπε στην αγορα.

Ειχα κανει ταξιδακι με το ιδιο μηχανακι,αλλα ηταν φιλου και ημουν μαγκωμενος με αποτελεσμα να ειμαι διχασμενος για το αν είναι καλη μηχαη η όχι.Οδηγωντας λοιπον το δικο μου μηχανακι χωρις φοβο,αλλα με πολύ παθος ειδα πρωτα απ όλα ένα πολύ φιλικο μηχανακι προς τον αναβατη,για την ακριβεια ένα μηχανακι στημενο με επικεντρο τον αναβατη.Η θεση οδηγησης ιδανικη,η προστασια του ικανοποιητικη και γενικα ένα μηχανακι που δυσκολα θα τρομαξει ακομη και έναν αρχαριο.Η αληθεια είναι ότι στην αρχη δεν καταλαβαινεις την διαφορα και τα πλεονεκτηματα της Μπε Μπε,αλλα οσο καταπινεις τα χιλιομετρα αρχιζεις να αλλαζεις γνωμη.Σιγουρα μετρα και η ρυθμιζομενη αναρτηση αρκετα,αλλα την συγκριση την κανω σε παρομοιες ρυθμισεις με τις στανταρ του Τιγρη.

Πρωτη εκπληξη το περασμα της Κακιας Σκαλας τριβαλιτσος με πολύ δυνατους πλαινους αερηδες.Με τον Τιγρη σε αντιστοιχες συνθηκες πηγαινα με 120 χλμ και ημουν τσιτα.με την Κυρα στα 160 αρχισα να νοιωθω μια μικρη ανασφαλεια αλλα εκοψα για λογους ασφαλειας μιας και ενοιωθα ότι και παραπανω να πηγαινα δεν θα πολυμασαγε.

Ευχαριστη επληξη επισης ο τροπος που επιταχυνε.Σου εδινε την εντυπωση οτι είναι τεμπελα αλλα καταλαβαινες βλεποντας το κοντερ να ανεβαινει ότι τα αλογα ηταν εκει.Σιγουρα δεν ειχε την ζοχαδα του Τιγρη αλλα το αποτελεσμα ηταν σχεδον το ιδιο.

Η δευτερη μεγαλη εκπληξη ηρθε στις στροφες μετα την Αμφιλοχια,στο Μενιδι.Ειχα αρχισει να εξοικειωνομαι πολύ πριν αλλα το ότι το μηχανακι με το κεντρο βαρους χαμηλα εμπαινε μονο του στις στροφες με εκανε να βαλω τα γελια.Εκει καταλαβα ότι δεν χρειζεται να εισαι και κανενα δυνατο τιμονι για να το πας τρενο.

Εκει επισης εκτιμησα τα φρενα του και το συστημα διευθυνσης της μηχανης.Δεν νομιζω ότι υπηργε άλλη μαρκα το 2008,μην πω μεχρι και το 2018,που να ειχε καλυτερα φρενα.Θα μου πεις ότι προερχομουν από ένα μηχανακι του 2006 χωρις abs και μου φανηκε η διαφορα.Σιγουρα υπαρχει μια δοση αληθειας αλλα πριν και ενδιαμεσα ειχα οδηγησει αρκετα καλα μηχανακια και τετοιο φρενο δεν ειχα δει πουθενα.

Τελος μετα από 600 χλμ χωρις να σταματησω σχεδον πουθενα κατεβηκα ατσαλακωτος και ξεκουραστος.

Aυτο που καταλαβα είναι ότι το μηχανακι είναι χιλιομετροφαγος και σε βοηθαει παντου.Αν κατσεις και παρεις στα σοβαρα τους αρρωστημενους Μπεμβεδακηδες περιμενεις να οδηγησεις ένα μηχανακι πολύ καλυτερο απ ότι είναι στην πραγματικοτητα,κατι που για μενα δεν ισχυει.Σιγουρα είναι ένα πολύ πολύ καλο μηχανακι αλλα όχι τοσο καλο οσο το παρουσιαζουν καποιοι.Ομως παρολο που σε απολυτα νουμερα δεν είναι πολύ μπροστα από το 955,παρολο που εχει αδυναμιες και τρωτα σημεια,στην πραγματικοτητα είναι μεγαλη η διαφορα τους.

Το ότι είναι δυο φορες ακριβοτερη δεν την κανει δυο φορες καλυτερη.Επειδη όμως οι λεπτομερειες κανουν την διαφορα και πολλες φορες είναι αυτές που οριζουν ποσο λαδι απεμεινε στο καντηλι μας νομιζω ότι αξιζει τον κοπο να την παρει καποιος μιας και τα πλεονεκτηματα της σου επιτρεπουν να κανεις μεγαλα ταξιδια με ασφαλεια και ξεκουραστα,πραγματα που οσο περναν τα χρονια τα εκτιμας ολο και περισσοτερο.
Oσο αναφορά ήχο και αίσθηση του κινητήρα, πως μπορείς και καταπίνεις τόσο μεγάλη διαφορά; Το ένα είναι σαν συμφωνική ορχήστρα σε κινητήρα, δεμένο ωραία, με δύναμη και νεύρο και το άλλο κάνει σαν χρόνια ασυντήρητη πομόνα που βγάζει το νερό στην φυτειά.

Οσο καλό και άνετο και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, όταν οι κινητήρες διαφέρουν τόσο πολύ, πως μπορείς να το παραβλέπεις;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
στην αρχη δεν καταλαβαινεις την διαφορα και τα πλεονεκτηματα της Μπε Μπε,αλλα οσο καταπινεις τα χιλιομετρα αρχιζεις να αλλαζεις γνωμη.

τα αλογα ηταν εκει.Σιγουρα δεν ειχε την ζοχαδα του Τιγρη αλλα το αποτελεσμα ηταν σχεδον το ιδιο.

το μηχανακι με το κεντρο βαρους χαμηλα εμπαινε μονο του στις στροφες με εκανε να βαλω τα γελια.Εκει καταλαβα ότι δεν χρειζεται να εισαι και κανενα δυνατο τιμονι για να το πας τρενο.

Ειναι φτιαγμενη για να καταπινει χιλιομετρα...
ΟΜΩΣ...επειδη μιλησες για πλεονεκτηματα, θα διαφωνησω

Ειναι πλεονεκτηματα μονο για καποιον που θα γραψει χλμετρο.
Για καποιον αλλο, μπορει να ειναι παπουδιερα, εξομοιωτης, βαρεμαρα ...

Η περιγραφη σου στεκεται στο αποτελεσμα...
Ο επιλογος οτι εκανες 600χλμ ξεκουραστα

Η μηχανη στερειται αισθηση μοτοσυκλετας...δεν εχει challenge...ΔΕΝ ειναι μηχανη που θα ξανανιωσεις μαζι της...
Ας παει, ας φρεναρει, ας στριβει....
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Η μηχανη στερειται αισθηση μοτοσυκλετας...δεν εχει challenge...ΔΕΝ ειναι μηχανη που θα ξανανιωσεις μαζι της...
Ας παει, ας φρεναρει, ας στριβει....
Τα ισοπέδωσες όλα.. Bcdefgh
 
Top Bottom