Triumph Tiger 1200

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εγώ λυπάμαι αλλά σαν ιδιοκτήτης Γερμανικής κατασκευής του 2002 ΔΕΝ βλέπω τον μονόδρομο αγοράς GS1250 λόγω της τιμής του Triumph..
Άπαξ κι ότι φοράει είναι κορυφαίο,ΣΤΑΝΤΑΡ και η συμπεριφορά του στο δρόμο εξαιρετική θα τους τα έδινα άπαξ και τα είχα.

ΔΕΝ μπορώ να "κλειδώσω" στο σήμα της BMW επειδή μέχρι τώρα έπαιζε κορυφή.

Ας αγοραστούν με το καλό από έχοντες.Να δούμε την υποστήριξη που θα έχει,τυχόν αστοχίες κι ας γραφτούν μετά εμπειρίες ώστε να δούμε στην πράξη κι όχι από κουβέντες και ικασίες ιδιοκτητών BMW αν συνεχίζει να είναι "αφεντικό" στην κατηγορία η BMW .
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η ναυαρχίδα της Triumph, έρχεται να τοποθετήσει την σημαία της βρετανικής φίρμας στο ψηλότερο σημείο. Πληρέστατη εξοπλισμού, δικαιολογεί κάθε της euro, και συναντάει με απόλυτη ισορροπία την πολυτέλεια και την χρηστικότητα.

Η νέα Explorer δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την παλιά, και δεν πρόκειται για την πλήρη ονομασία μοτοσυκλέτας, όπως το 2012, αλλά για ένα μοντέλο της νέας σειράς Tiger 1200.

 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
Όντως ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με την παλιά 1200. Σε ρυθμούς βόλτας τουλάχιστον προτιμώ σαφώς τον προηγούμενο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Tiger 1200 – Αναβάθμιση για όλους στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις​

6cda01757f61ee96f0eb38355984941b_XL.jpg

Η ημιενεργές αναρτήσεις Showa στο κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Tiger αποκτούν τη λειτουργία Active Preload Reduction.
Στην ηλεκτρονική εποχή που διάγουμε οι αναβαθμίσεις και ανανεώσεις στις υπάρχουσες μοτοσυκλέτες δεν έρχονται μόνο μέσα από νέα εξαρτήματα, ούτε χρειάζεται πάντοτε να περιμένουμε το μοντέλο της επόμενης χρονιάς για την ενσωμάτωσή τους.

Διά του λόγου το αληθές, η Triumph Motorcycles ανακοίνωσε μια αναβάθμιση-προσθήκη στο πακέτο των ημι-ενεργών αναρτήσεων της Showa για όλη τη γκάμα Tiger 1200, όπου η λειτουργία Active Preload Reduction (Ενεργή Μείωση Προφόρτισης) έρχεται ως ηλεκτρονική ενημέρωση για το λογισμικό του συστήματος.

Πρόκειται για μια λειτουργία που προβλέπει τη δυνατότητα να χαμηλώνει η πίσω ανάρτηση κατά έως και 20 mm όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.

Στην τρέχουσα γκάμα Tiger 1200 οι εκδόσεις GT, GT Pro και GT Explorer προσφέρουν στη στάνταρ μορφή τους ύψος σέλας 850 και 870 mm, ενώ στις Rally Pro και Rally Explorer οι ανάλογες τιμές είναι 875 και 895 mm. Προσφέρεται επίσης η έξτρα επιλογή αγοράς της μοτοσυκλέτας με ακόμη χαμηλότερη σέλα κατά 20 mm και στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις GT και Rally.
Tiger1200 20mm 01

Με τη νέα δυνατότητα ηλεκτρονικής χαλάρωσης της προφόρτισης, αυτοί οι έξτρα 2 πόντοι χαμηλώματος έρχονται να υποκαταστήσουν για κάποιους αναβάτες την ανάγκη για αγορά χαμηλότερης σέλας, ή απλά να προσφέρουν ένα επιπλέον επίπεδο άνεσης και φιλικότητας για όλους.
Το νέο αυτό σύστημα θα προσφερθεί σε όλους τους κατόχους Tiger 1200 ως αναβάθμιση του λογισμικού την επόμενη φορά που θα προσέλθουν στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Triumph για προγραμματισμένη συντήρηση της μοτοσυκλέτας τους.

Η ενεργοποίησή του θα γίνεται κατά βούληση από τον αναβάτη πατώντας για ένα δευτερόλεπτο το κουμπί ‘Home’ στο τιμόνι και μόνο εφόσον η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Tiger 1200 2024 - Εκλεπτυσμός​

Tiger1200RallyPro_MY24_CW4I9419_GE.jpg

Με μια σειρά βελτιώσεων που βασίστηκαν στα σχόλια των πελατών της η Triumph προσφέρει στη μεγάλη της adventure αναβαθμίσεις που υπόσχονται να ομορφύνουν την εμπειρία οδήγησης.

Η νέα κορυφή της οικογένειας Tiger εμφανίστηκε στα τέλη του 2021 χτισμένη γύρω από τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,160 cc που πρωτογνωρίσαμε στη νέα γενιά Speed Triple 1200 και ο οποίος στην adventure αυτή περίσταση έχει ρυθμιστεί για μέγιστη ισχύ 150 ίππων και ροπή που ξεπερνά τα 13 χιλιογραμμόμετρα.

Η εξέλιξη της φαμίλιας Tiger 1200 στη γκάμα του 2024 φέρνει μια πρώτη μεγάλη διαφορά στη στρωμάτωση των εκδόσεων, οι οποίες από πέντε γίνονται τέσσερεις καθώς καταργείται η βασική έκδοση GT, ενώ συνεχίζουν όλες οι υπόλοιπες: GT Pro, GT Explorer, Rally Pro και Rally Explorer.
Tiger1200GTExplorer MY24 CW4I9440 GE

Οι βασικές διαφορές των δύο εκδοχών, GT και Rally αφορούν στη στόχευσή τους, με την πρώτη πτέρυγα να ρίχνει περισσότερο βάρος στον ασφάλτινο τουρισμό με τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, ενώ η Rally φορά 21 ίντσες μπροστά.
Παράλληλα, η Triumph δημιουργεί ένα ακόμη σημείο καμπής μεταξύ των Tiger 1200 που διαχωρίζει τις δύο Pro εκδοχές από τις Explorer, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι το σημείο κλειδί εδώ: 20 λίτρα για τα Pro και 30 για τα Explorer.
Tiger1200RallyPro MY24 CW4I9069 GE

Οι φετινές αλλαγές που ήρθαν στον οίκο των Tiger 1200 συνιστούν στην ουσία ένα fine tuning, μια βελτιστοποίηση που αφορά κατά βάση πολλά σημεία που δε γίνονται πάντοτε ορατά στο μάτι, αλλά θα κάνουν αισθητή τη διαφορά στην πράξη.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, οι μέγιστες τιμές απόδοσής του δεν αλλάζουν καθώς η Triumph έδωσε έμφαση σε αυτό που ζήτησαν πολλοί πελάτες της, δηλαδή περισσότερη ελαστικότητα χαμηλά.
Tiger1200RallyExplorer MY24 CW4I0481 GE

Ο μεγάλος τρικύλινδρος υπέστη επεμβάσεις στον στρόφαλο, το μοτέρ του εναλλάκτη και τον αντικραδασμικό άξονα με στόχο να αυξηθεί η αδράνεια των περιστρεφόμενων αυτών μαζών. Στη νέα του μορφή ο κινητήρας δηλώνει απαλότερος στις χαμηλές στροφές, με ομαλότερη καμπύλη ροπής και λιγότερους κραδασμούς.

Στο σημείο αυτό θα βοηθήσει επίσης μια ανάλογη επέμβαση στον συμπλέκτη ώστε οι εκκινήσεις με πρώτη στο κιβώτιο να γίνουν πιο γραμμικές, ενώ μια νέα μανέτα με μεγαλύτερο μήκος υπόσχεται πιο άνετο κράτημα από τον αναβάτη.
Tiger1200GTPro MY24 CW4I0172 GE

Αλλαγές έχουμε και στην εργονομία της μοτοσυκλέτας, καθώς η Triumph επανασχεδίασε τη σέλα με πιο επίπεδο προφίλ για να έχει περισσότερο διαθέσιμο χώρο ο αναβάτης και να βελτιωθεί η άνεση στα μακρινά ταξίδια. Η αλλαγή αυτή περνά στη βασική σέλα που συνοδεύει τα Tiger 1200, αλλά και στις προαιρετικές με χαμηλότερο ύψος που μπορεί κανείς να επιλέξει στα GT Pro (830 mm) και Rally Pro (855 mm) μοντέλα.
Μια ακόμη αλλαγή που έκαναν οι Άγγλοι αφορά στο τιμόνι με ελαστικές βάσεις που φορούσαν ως πέρυσι μόνο τα Explorer μοντέλα και το οποίο από φέτος περνά και στα Pro.
Tiger1200RallyExplorer MY24 CW4I0415 GE

Στα δύο Tiger 1200 GT Pro και GT Explorer οι μηχανικοί της Triumph επανασχεδίασαν τα μαρσπιέ φέρνοντάς τα λίγο πιο ψηλά και πιο μέσα στη μοτοσυκλέτα με βασικό στόχο να αυξηθεί η μέγιστη γωνία κλίσης πριν αρχίσουν να ξύνουν στην άσφαλτο.
Θυμίζουμε ακόμη πως ήδη από τον περασμένο Αύγουστο η Triumph προσέθεσε την ηλεκτρονική λειτουργία Active Preload Reduction ως δωρεάν αναβάθμιση στο πακέτο ημι-ενεργών αναρτήσεων Showa που προσφέρει τη δυνατότητα να χαμηλώνει η πίσω ανάρτηση κατά 20 mm όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη ώστε να διευκολύνει την πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.
Tiger1200RallyExplorer MY24 CW4I0291 GE

Πέραν των παραπάνω αλλαγών και βελτιώσεων, η ανανεωμένη οικογένεια Tiger 1200 έχει φυσικά και νέα χρώματα για το 2024.
Τα Tiger 1200 GT Pro και GT Explorer καλωσορίζουν το νέο κόκκινο Carnival Red, ενώ διατηρούνται οι χρωματισμού Snowdonia White (λευκό) και Sapphire Black (μαύρο).
Τα δε Tiger 1200 Rally Pro και Rally Explorer υποδέχονται τα δύο νέα χρώματα μπεζ Matt Sandstorm και μαύρο Jet Black, ενώ το δημοφιλές χακί Matt Khaki συνεχίζει και φέτος
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Απορία ψάλτου , ευκαιρίας δοθεισης, διαβάζοντας παρουσιάσεις και άλλων μοτο.
Η αναγκαιότητα πλέον υπαρξης ενος ακομη επιπρόσθετου ακριβοπληρωμένου μηχανισμου χαμηλώματος ... της υποτιθέμενης για καθημερινή αλλά και ταξιδιωτικης all round χρήσης μοτοσυκλέτας ... σημαίνει ότι για τον μεσου ύψους αναβάτη τα αντίστοιχα μοντέλα (χωρίς μηχανισμό) η βασικότερη ευκολία χειρισμού και πρακτικότητας πάει περίπατο ...!facepalm 2
Τώρα βέβαια μόνο και μόνο για να ονειρεύεται κάποιος ότι θα μπορεί να περνάει με άνεση πάνω κι από κροκάλες ... λ7 υπάρχουν ...!eye

 
Top Bottom