Thank you dani

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Pedrosa: Ποτέ δεν ένιωσα κατώτερος
Απέναντι στον Stoner και στον Marquez


Παρά το γεγονός ότι είχε δύο από τους σπουδαιότερους αναβάτες MotoGP ως ομόσταυλούς του στη Repsol Honda, ο Dani Pedrosa ένιωσε ότι ήταν συχνά ένας ισάξιος με τους Casey Stoner και Marc Marquez κατά τη διάρκεια της καριέρας του.
Και παρόλο που ο Pedrosa δεν κέρδισε ποτέ έναν τίτλο στην κορυφαία κατηγορία, ο (πλέον) δοκιμαστής αναβάτης της KTM απόλαυσε το μερίδιο επιτυχίας του έναντι των δύο αναβατών.
Ο Stoner κέρδισε δύο τίτλους στα MotoGP - ο ένας εκ των οποίων ήταν με τη Honda - ενώ ο Marquez έχει κατακτήσει έξι Πρωταθλήματα στην μεγάλη κατηγορία.
Πέντε από αυτούς ήρθαν ενώ ήταν ομόσταυλος με τον Pedrosa, με την τελευταία του κατάκτηση του τίτλου μέχρι σήμερα να έρχεται το 2019 όταν οδηγούσε δίπλα στον Jorge Lorenzo, ο οποίος αντικατέστησε τον Pedrosa.
Αλλά ακόμη και ανάμεσα στις μεγάλες επιτυχίες τόσο του Stoner όσο και ιδιαίτερα του Marquez, ο Pedrosa δεν ένιωσε ποτέ «κατώτερος» παρόλο που η αντιστοίχιση της απόδοσής τους ήταν αδύνατη μερικές φορές.

Μιλώντας στο τέταρτο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ του DAZN «Cuatro Tiempos», ο Pedrosa είπε: "Είχα δυνατούς αναβάτες όπως ο Stoner ή ο Marc για ομόσταυλους, αλλά εκείνη τη στιγμή θεωρούσα τον εαυτό μου ίσο με αυτούς, όχι κατώτερο. Ο Marc είναι ένας διαφορετικός αναβάτης. Ήταν εντυπωσιακός στην πίστα γιατί έκανε πράγματα που δεν μπορούσα να κάνω".
"Ήξερα ότι αν πέσω όπως αυτός θα κατέληγα στο νοσοκομείο γιατί κάτι θα είχα σπάσει. Ήξερα ότι διακινδύνευα περισσότερο".
Ο Pedrosa, ο οποίος είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης MotoGP που δεν κέρδισε ποτέ το Πρωτάθληματ, πήρε 31 νίκες και πάνω από 100 βάθρα σε μια λαμπρή καριέρα.
Ωστόσο, μια από τις μεγάλες αλλαγές που φάνηκε να επηρέασε περισσότερο τον Pedrosa από τον Marquez, ήταν η μετάβαση από τα ελαστικά Bridgestone σε Michelin.


Ο Pedrosa δεν γνώρισε ποτέ την ίδια επιτυχία με τα ελαστικά της Michelin, ενώ ο Marquez συνέχισε να είναι μια μηχανή που κερδίζει παρά το γεγονός ότι είχε να αντιμετωπίσει τους Lorenzo και Valentino Rossi, πριν ο Andrea Dovizioso και η Ducati γίνουν οι κύριοι αντίπαλοί του.
Υπενθυμίζοντας την «ειδική» ικανότητα του Marquez να κάνει μια τέτοια αλλαγή να φαίνεται εύκολη και να κερδίζει με μοτοσυκλέτες που είναι αρκετά μακριά από το να χαρακτηριστούν τέλειες, ο Pedrosa συνέχισε: "Υπήρχαν στιγμές που η μοτοσυκλέτα πήγαινε πολύ καλά και ήμουν γρήγορος, αλλά αν δεν πήγαινε καλά, δυσκολευόμουν".
"Ο Marc, όχι. Έχει αυτή την ιδιαίτερη ικανότητα να κερδίζει με μη τέλειες μοτοσυκλέτες. Όταν αλλάξαμε από την Bridgestone στη Michelin είχαμε δυσκολίες, ειδικά εγώ, αλλά κατάφερε να προσαρμοστεί στα ελαστικά και να κερδίσει το Πρωτάθλημα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Pedrosa_test.jpg

Wildcard συμμετοχή για τον Dani Pedrosa!
Στον αγώνα της Jerez


Ο Dani Pedrosa θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση του MotoGP με μια συμμετοχή wild card, στο φετινό Ισπανικό Grand Prix στη Jerez.
Το νέο αποκαλύφθηκε από τον διευθυντή της ομάδας Red Bull KTM, Francesco Guidotti, κατά τη διάρκεια μιας βιντεοκλήσης με τα μέσα ενημέρωσης μετά την παρουσίαση της ομάδας το πρωί της Πέμπτης:
"Πριν από λίγα λεπτά έλαβα την επιβεβαίωση ότι ο Dani θα συμμετάσχει στο Grand Prix της Jerez. Η συνεισφορά που μπορεί να μας δώσει είναι αρκετά υψηλή. Έτσι προσπαθούμε να τον φέρουμε σε θέση που να μπορεί να εκφράσει τις δυνατότητές του κατά τη διάρκεια των δοκιμών και φυσικά και κατά τη διάρκεια της συμμετοχής σε Grand Prix".
H μόνη προηγούμενη wild card συμμετοχή του Pedrosa ήταν στο Grand Prix της Styria το 2021, όπου ξεκίνησε τον αγώνα 14ος και τερμάτισε 10ος, έχοντας γλιτώσει τον τραυματισμό σε ένα πύρινο ατύχημα με τον Lorenzo Savadori που προκάλεσε διακοπή του αγώνα.

"Όλοι γνωρίζετε τον Dani Pedrosa, είναι ένας δυνατός τύπος με ισχυρή νοοτροπία, οπότε δεν μπορείτε να τον αναγκάσετε να κάνει συμμετοχές wild card", χαμογέλασε ο διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της KTM, Pit Beirer. "Αναπτύξαμε τη μοτοσυκλέτα μαζί του και πάντα λέγαμε όποτε εκείνος θέλει να συμμετάσχει, θα ήμασταν χαρούμενοι να το υλοποιήσουμε".
"Η τέλεια δοκιμή είναι ο αγώνας. Επομένως, αν μπορούμε να συνδυάσουμε τον Dani και την ομάδα δοκιμών μας στην πίστα μαζί με τους υπόλοιπους και να δουλέψουμε σε μελλοντικά μέρη ανάπτυξης, είναι πολύ καλό και εξαιρετικά σημαντικό".
"Είμαι ενθουσιασμένος που είναι έτοιμος να συμμετάσχει σε αγώνα και, διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές, δεν θα το έκανε αν πιστεύει ότι η μοτοσυκλέτα δεν είναι ανταγωνιστική!".


Ο Guidotti αποκάλυψε επίσης ότι ο Pedrosa είναι έτοιμος να αναλάβει ενεργό ρόλο σε περίπτωση που τραυματιστεί κάποιος από τους αναβάτες της KTM, ενώ ο πρώην αναβάτης MotoGP, Jonas Folger, θα λάβει μέρος σε ορισμένες δοκιμές της KTM στη Sepang τον επόμενο μήνα.
"Μιλήσαμε πέρυσι ήδη με τον Dani και μας έδωσε τη διαθεσιμότητά του [αν τραυματιστεί ένας αναβάτης της KTM]", είπε ο Guidotti. "Τότε, φυσικά, θα έπρεπε πάντα να εξετάζουμε εκείνη τη στιγμή πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα, για πόσο καιρό ο Dani θα χρειαζόταν να αντικαταστήσει κάποιον".

"Προσπαθούμε επίσης να ετοιμάσουμε τον Jonas Folger. Θα είναι επίσης στη Sepang για το Shakedown. Ξέρουμε ότι μπορούμε να βασιστούμε στον Dani, για κάθε ενδεχόμενο, και ο Jonas μπορεί επίσης να οδηγήσει".
Εν τω μεταξύ, ο Beirer υπογράμμισε ότι η KTM συνεχίζει να είναι ευχαριστημένη με τη δουλειά του Mika Kallio, 40 ετών, ο οποίος ήταν δοκιμαστικός αναβάτης από την αρχή του πρότζεκτ RC16, αλλά δεν έχει αγωνιστεί από το Portimao το 2020.

"Υπάρχει κάτι που θέλω να ξεκαθαρίσω, διάβασα κάπου ότι δεν είμαστε πια ευχαριστημένοι με τους αναβάτες δοκιμών μας και ότι μεγαλώνουν πολύ", είπε ο Beirer. "Πρέπει να πω ότι είναι ένα τόσο φανταστικό μέρος του πρότζεκτ μας, ο Mika και ο Dani. Έκαναν πολύ καλή δουλειά και η ομάδα δοκιμών είναι πολύ σημαντική με τον περιορισμένο χρόνο δοκιμών για τους αναβάτες μας στον αγώνα".
"Οπότε δεν είμαστε δυσαρεστημένοι με τους αναβάτες δοκιμών μας, είναι φανταστικοί και ήταν ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος αυτού του έργου. Θέλω να ευχαριστήσω τον Mika μαζί με τον Dani και όλη την ομάδα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
26-dani-pedrosa_lg95797.gallery_full_top_lg.jpg

O Dani Pedrosa αναλύει την άποψή του για το Πρωτάθλημα του 2023

Τέσσερις διαφορετικοί αναβάτες από τέσσερις διαφορετικές εταιρίες έχουν κερδίσει τον τίτλο τα τελευταία τέσσερα χρόνια - ο Marc Marquez το 2019 (Honda), ο Joan Mir το 2020 (Suzuki), ο Fabio Quartararo το 2021 (Yamaha) και ο Francesco Bagnaia το 2022 (Ducati).
Οι τρεις πιο πρόσφατοι ήταν όλοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για πρώτη φορά και ο Dani Pedrosa υποστηρίζει ότι αυτή η τάση θα συνεχριστεί.

"Το πιο εύκολο πράγμα θα ήταν να επιλέξεις έναν από τους αναβάτες της Ducati, γιατί αυτή τη στιγμή είναι η πιο σταθερή μοτοσυκλέτα σε όλους τους τύπους πίστας", είπε στο DAZN για το ποιός θα είναι ο επόμενος Πρωταθλητής. "Αυτή με τις καλύτερες επιδόσεις που μπορεί να πάει πιο γρήγορα".

"Αν πρέπει να αναφέρω ονόματα, από ό,τι είδα στη Μαλαισία, ένας από τους καλύτερους αναβάτες ήταν ο Jorge Martin. Ο Pecco είναι ο πρωταθλητής και θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Πέρυσι κέρδισε έχοντας κάνει πολλά λάθη, κάτι που δεν είχε ξαναδεί, οπότε πρέπει απλώς να σταματήσει να κάνει λάθη για να τα πάει καλύτερα".

"Έπειτα, υπάρχει ο Enea Bastianini που είναι πολύ αποφασισμένος να αποδείξει την αξία του. Το να έχει τον πρωταθλητή δίπλα του θα τον παρακινήσει".

"Αυτοί οι τρεις είναι πολύ δυνατοί. Δεν μπορώ να σας πω αν η φετινή Ducati είναι καλύτερη ή όχι από την περσινή, αλλά αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι αυτή τη στιγμή είναι ανώτερες, τουλάχιστον αυτό έδειξαν στην πρώτη δοκιμή στη Sepang".

Το ημερολόγιο MotoGP 2023 περιλαμβάνει έναν αγώνα Sprint σε κάθε γύρο, ένα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό που μπορεί να προκαλέσει τον όλεθρο στη μάχη του πρωταθλήματος.

Ο Pedrosa, ο πιο επιτυχημένος αναβάτης MotoGP που δεν κέρδισε Πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία, είπε: "Υπάρχουν πολλοί αγώνες στους οποίους μπορείς να πέσεις ή να τραυματιστείς. Πολλά πράγματα μπορούν να συμβούν και, ίσως μετά από πέντε αγώνες, να μην παλεύεις πια για τον τίτλο".

"Αν χάσεις έναν αγώνα λόγω τραυματισμού, δεν είναι πλέον μόνο ένας. Είναι δύο. Εάν είναι συνεχόμενα (τα Σαββατοκύριακα), μπορείς να χάσετε έως και τέσσερις ή έξι αγώνες, χάνοντας πολλούς βαθμούς".

Ο Pedrosa πιστεύει ότι το τεστ της Sepang πριν από τη σεζόν και το επερχόμενο τεστ του Portimao, δεν θα αποκαλύψουν τους πρώτους επικεφαλής της σεζόν.

"Πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξουν αλλαγές θέσης", είπε ο δοκιμαστής αναβάτης της KTM. "Η σειρά με την οποία ολοκλήρωσαν την τελευταία δοκιμή ή θα μπορούσαν να ολοκληρώσουν την επόμενη δοκιμή, μπορεί να είναι διαφορετική στον πρώτο, δεύτερο ή τρίτο αγώνα".

"Μερικοί αναβάτες αισθάνονται πιο άνετα σε ένα Σαββατοκύριακο αγώνα από ένα Σαββατοκύριακο δοκιμών. Άλλοι τα πάνε πάντα καλά στις δοκιμές, αλλά στον αγώνα, με την ατμόσφαιρα ή την πίεση, δεν ξέρουν πώς να κάνουν καλούς γύρους και η κατάταξη αλλάζει. Το σημαντικό είναι ότι, μεταξύ του πρώτου και του 20ου, υπήρχαν οκτώ ή εννέα δέκατα διαφορά Έτσι, με ένα μικρό λάθος ή μια κακή μέρα, μπορείς να τερματίσεις πολύ χαμηλά"΄.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
04-jerez-4-5-6-y-7-de-mayo-de-2017.-circuito-de-jerez-de-la-frontera-cadiz-jerez.motogp-mgp-mo...jpg

Pedrosa: Ο τρόπος δουλειάς μου ήταν να κοιτάω πρώτα την ομάδα
Ο Marquez έκανε το αντίθετο


Ο Dani Pedrosa και ο Marc Marquez ήταν ομόσταυλοι στη Repsol Honda για έξι σεζόν, κατά τη διάρκεια των οποίων ο δεύτερος ανέλαβε τον ρόλο του πρωταγωνιστή της ομάδας και της φωνή με τη μεγαλύτερη επιρροή.
Ο Pedrosa, τώρα 37 ετών, επιστρέφει στους αγώνες στο ισπανικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο ως συμμετοχή wildcard για την KTM και θυμάται το χρόνο του δίπλα στον Marquez.

"Τουλάχιστον στην ομάδα που ήμασταν, στο HRC, ήταν έτσι: αυτός που πηγαίνει πιο γρήγορα είναι ο νούμερο 1, αυτός που επιλέγει τα ανταλλακτικά και αυτός που καθορίζει λίγο την κατεύθυνση", ξεκίνησε ο Pedrosa. "Όταν έφτασε, ήμουν εγώ σε αυτή τη θέση και με τους αγώνες και τα πρωταθλήματα πήρε εκείνος αυτή τη θέση και αποφάσιζε με τον δικό του τρόπο".

"Όταν προχωρούσα εγώ περισσότερο την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, κοιτούσα πρώτα τα ανταλλακτικά και δεν σκέφτηκα ποτέ πως να ωφεληθώ εγώ".

"Ο τρόπος μου ήταν πάντα να κάνω το καλύτερο για την ομάδα, και αν έχω τα καλύτερα ανταλλακτικά για να κάνω τη μοτοσυκλέτα την καλύτερη, δεν σκέφτομαι τον αντίπαλό μου ακριβώς δίπλα (στο ίδιο γκαράζ), αλλά τη Yamaha, τη Ducati... όποιον είχαμε αντίπαλο, γιατί θεωρώ τον εαυτό μου μέρος της εταιρείας".

Ο Pedrosa παραμένει ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στα MotoGP που δεν έχει κερδίσει ποτέ Πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία. Τερμάτισε δεύτερος τρεις φορές και τρίτος άλλες τρεις φορές.

Ο Marc Marquez, Παγκόσμιος Πρωταθλητής στη Moto2 την προηγούμενη χρονιά, ήρθε μαζί του στη Repsol Honda το 2013 και κέρδισε το πρωτάθλημα MotoGP στην πρώτη του σεζόν, κάτι που επανέλαβε το 2014.

Το ισπανικό δίδυμο είχε σε μεγάλο βαθμό μια καλή σχέση, αλλά ο Marquez, στο ντοκιμαντέρ του Amazon Prime Video, έκανε κάποιες αποκαλύψεις για πρώτη φορά σχετικά με το πώς το ανταγωνιστικό του πνεύμα του έκαιγε με διαφορετικό τρόπο από αυτό του Pedrosa.

"Υπήρχε ένταση", είπε ο Marquez. "Ήταν ο βασιλιάς, το Νο1, και ο κόσμος άκουγε τι έλεγε στο γκαράζ. Όλοι περίμεναν κάτι από αυτόν. Η ομάδα ήταν επικεντρωμένη σε αυτόν".

"Και από το πουθενά έρχεται αυτό το παιδί, στην πρώτη του χρονιά μετά τη Moto2. Πρώτος αγώνας… μπουμ! Δεύτερος αγώνας, μπουμ! Και είναι δύσκολο να το καταπιείς".

"Τότε είχαμε μια υπέροχη μοτοσυκλέτα και όλα λειτουργούσαν καλά. Έτσι, αν ένα ανταλλακτικό δούλευε γι 'αυτόν, τότε δεν μου άρεσε [και θα έλεγα]: "Αυτό δεν λειτουργεί, θέλω αυτό!. Θέλω αυτό το ανταλλακτικό, αφού προηγούμαι! Μην του το δώσεις αυτό!".

"Έτσι ήταν. «Τι λες για αυτό το ανταλλακτικό; Θέλεις να το δοκιμάσεις;» Αλλά δεν το ήθελα. Απλώς δεν ήθελα να το έχει. Είναι κάτι που κάνουν όλοι. Απλά δεν μιλάνε γι' αυτό".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dani Pedrosa επιστρέφει στο MotoGP και θα αγωνιστεί στη Jerez σαν μπαλαντέρ​

Ο Dani Pedrosa θα αγωνιστεί στο Ισπανικό GP του 2023 στη Χερέθ και θα είναι η δεύτερη συμμετοχή του από τότε που “συνταξιοδοτήθηκε” από το MotoGP.

Αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Dani Pedrosa θα αγωνιστεί ξανά στο MotoGP , ως μπαλαντέρ με την KTM στο πλαίσιο του Ισπανικού Grand Prix . Ο Pedrosa, αποσύρθηκε από τους αγώνες στην κορυφαία κατηγορία το 2018, αλλά συνέχισε να συνδέεται με αυτήν, σαν οδηγός δοκιμών στην KTM.
Σε αυτόν τον ρόλο, έχει συμμετάσχει σε πολλές ιδιωτικές και επίσημες δοκιμές με τις διαφορετικές μοτοσυκλέτες της KTM, και επίσης έχει κάνει άλλη μια συμμετοχή σε αγώνα ως μπαλαντέρ , όπως θα κάνει αυτό το Σαββατοκύριακο στο το Circuito de Jerez-Ángel Nieto .

Η προηγούμενη φορά που ο Pedrosa μπήκε στο grid ως μπαλαντέρ ήταν τη σεζόν του 2021, τρία χρόνια μετά την αποχώρησή του. Το έκανε στον εντός έδρας αγώνα της KTM, το Grand Prix της Αυστρίας στο Red Bull Ring.

Ο Pedrosa ήταν πρωταγωνιστής τότε σε ένα τρομακτικό περιστατικό όταν είχε πτώση στον τρίτο γύρο, ευτυχώς δεν είχε σωματικές συνέπειες, αλλα, ο Lorenzo Savadori, οδηγός δοκιμών της Aprilia, δεν μπόρεσε να αποφύγει το KTM, το οποίο έμεινε στη μέση της πίστας, και κατέληξε βίαια στο έδαφος. και έτσι προκλήθηκε φωτιά μετά την σύγκρουση. Mόνο ο Pedrosa εμφανίστηκε στην επανεκκίνηση, καθώς ο Savadori είχε ένα άσχημο χτύπημα στον δεξί αστράγαλο που αργότερα χειρούργησε.

Ο αγώνας μπόρεσε να ξαναρχίσει ξανά, με λιγότερους γύρους και με το αρχικό grid. Ο Pedrosa μπόρεσε να δείξει ότι δεν είχε χάσει το ταλέντο του, τερματίζοντας λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο, μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο πίσω από τον Marc Márquez και μπροστά από τον Pecco Bagnaia και τον Valentino Rossi , μεταξύ άλλων.

Με αυτόν τον τρόπο, και με αυτό το προηγούμενο, μπορούν να αναμένονται σπουδαία πράγματα από τον Pedrosa στη Jerez φέτος. Μια μυθική πίστα που φέρνει πολλές από τις σπουδαίες του αναμνήσεις: έχει κερδίσει το MotoGP τρεις φορές σε αυτή την πίστα, το 2008, το 2013 και το 2017, που ήταν μια από τις πιο συναρπαστικές του νίκες.

Επιπλέον, θα είναι η πρώτη φορά που ο Pedrosa θα αγωνιστεί στην πίστα από τότε που η στροφή 6 μετονομάστηκε σε «Curva Dani Pedrosa» και θα σημαίνει επίσης την πρώτη επαφή του οδηγού με αγώνες σπριντ, τη νέα μορφή που υιοθετήθηκε από την σεζόν του 2023.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
516012_dani-pedrosa_red-bull-ktm_motogp_rc16_circuito-de-jerez---ngel-nieto-_esp_29-04-2023-35...jpg

"Παραλίγο να βάλω τα κλάματα"
Συγκίνηση του Pedrosa την Κυριακή στη Jerez


Αγωνιζόμενος για δεύτερη φορά μετά την απόσυρσή του και για πρώτη φορά μπροστά στους Ισπανούς οπαδούς από το 2018, ο Dani Pedrosa συμμετείχε στον γύρο "παρέλασης" που πλέον λαμβάνει χώρα μετά το ζέσταμα το πρωί της Κυριακής σε κάθε πίστα και πέρασε μπροστά από τους 79.625 θαυμαστές που γέμισαν τις πλαγιές της Jerez.
Όταν η παρέλαση σταμάτησε στο περίφημο τμήμα του σταδίου, μόνο ένα όνομα ακουγόταν από τους οπαδούς... και μετά και από τους αναβάτες.

"Είναι αλήθεια, απολάμβανα πραγματικά αυτόν τον γύρο", είπε ο Pedrosa το βράδυ της Κυριακής. "Κάποια στιγμή σταματήσαμε και μου πήραν μια μικρή συνέντευξη και κόντεψα να κλάψω!".

"Εκείνη τη στιγμή ένιωσα συγκίνηση. Και όχι μόνο λόγω του κόσμου, που οι κερκίδες ήταν γεμάτες, και όλοι φώναζαν το όνομά μου. Αλλά και λόγω των αναβατών".
"Έμεινα τόσο έκπληκτος! Ήταν τόσο κουλ, συμμετείχαν στο πάρτι και φώναζαν και για μένα! Ήταν υπέροχο".

Πέρα από τη συμμετοχή των αναβατών στις επευφημίες των οπαδών προς το πρόσωπο του Pedrosa, ο Jack Miller σήκωσε τον 37χρονο στους ώμους του.

"Ο Jack είναι ειδικός στο σόου και την διασκέδαση!" χαμογέλασε ο Pedrosa.
Πέρα από τη συγκίνηση, ο 31 φορές νικητής αγώνα MotoGP έδειξε ότι έχει ακόμα αρκετή ταχύτητα αυτό το Σαββατοκύριακο, όντας ταχύτερος στις ΕΔ1 και παίρνοντας την 6η θέσ στις κατατακτήριες.


Στη συνέχεια, ο Pedrosa πήρε την 6η θέση στον αγώνα Sprint, ένα κατόρθωμα που προσπάθησε να επαναλάβει στον κύριο αγώνα της Κυριακής, εμπλεκόμενος σε μια μονομαχία με την Ducati του Luca Marini.
Αλλά ο Marini βγήκε νικητής αυτής της μάχης, τερματίζοντας μόλις 0,042 δευτερόλεπτα μπροστά από τον μικρό Σαμουράι.

"Προσπαθούσα να προσπεράσω. Αλλά νομίζω ότι οδηγούσε πολύ καλά, πολύ ομαλά και το πρόβλημά μου ήταν ότι δεν μπορούσα να είμαι πολύ κοντά στην έξοδο των στροφών για να είμαι δυνατός στο φρενάρισμα (της επόμενης στροφής)", είπε ο Pedrosa.

"Έτσι ήμουν πάντα λίγο μακριά όταν φτάσαμε στο φρενάρισμα. Αλλά στους τελευταίους γύρους έχασε λίγο τον ρυθμό του, έτσι προσπάθησα να είμαι πιο κοντά και απλώς στη γραμμή τερματισμού ήμασταν δίπλα-δίπλα, αλλά δεν κατάφερα να τον προσπεράσω".

Ο Pedrosa επιστρέφει σήμερα στην «ημερήσια δουλειά» του, με το επίσημο τεστ της Jerez να λαμβάνει χώρα σήμερα.

"Μετά από ένα Σαββατοκύριακο όπως αυτό, θα είναι λίγο δύσκολο να ανακάμψω [σωματικά] για το τεστ. Αλλά όχι, μου έκανε καλό!".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Κι άλλη μια καλή με τον συμπαθέστατο Dani.

343955779_625129142439417_6656591179236066961_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Dani Pedrosa Red Bull KTM new contract extension.jpg

O Pedrosa δεσμεύεται στην ανάπτυξη της ΚΤΜ στο MotoGP

Με νέο συμβόλαιο ο θρύλος του MotoGP και αναβάτης δοκιμών της Red Bull KTM Factory Racing, Dani Pedrosa, θα συνεχίσει τον βασικό του ρόλο στο πρόγραμμα δοκιμών της KTM, αφού συμφώνησε για επέκταση του τρέχοντος συμβολαίου του. Ο 37χρονος θα ηγηθεί των προτεραιοτήτων και των ιδεών Έρευνας και Ανάπτυξης για τη νικητήρια μοτοσικλέτα KTM RC16 αφού αρχικά μπήκε στο εργοστάσιο το 2019.
Ο Pedrosa, μαζί με άλλα ονόματα όπως ο Mika Kallio και, πρόσφατα, ο Jonas Folger, έχουν δώσει σημαντικές πληροφορίες που βοήθησαν την KTM να προχωρήσει στις φιλοδοξίες και την ανταγωνιστικότητά της στο MotoGP. Ο Ισπανός πέρασε στη δεύτερη φάση της καριέρας του μετά την ανάκαμψη από χειρουργική επέμβαση στην κλείδα το 2019 και έπαιξε ευνοϊκό ρόλο στην ταχεία εξέλιξη της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας ώστε να πρωταγωνιστεί ανάμεσα στις κορυφαίες του Grand Prix. Ο Brad Binder σημείωσε την πρώτη νίκη της KTM στο MotoGP την επόμενη χρονιά το 2020.

Ο Dani είχε μια μακρά καριέρα με 31 νίκες στο MotoGP και 112 βάθρα και έδειξε τη διαρκή κλάση και τις δυνατότητές του φτάνοντας την 7η θέση μόλις στη δεύτερη εμφάνισή του ως έκτακτη συμμετοχή στην Jerez της Ισπανίας φέτος. Ο Pedrosa θα ξεκινήσει το τρίτο του Grand Prix με την KTM RC16 στο Misano World Circuit Marco Simoncelli για το επερχόμενο Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini στις 8-10 Σεπτεμβρίου.

Dani Pedrosa
«Πολύ χαρούμενος και πολύ ευγνώμων που συνεχίζω με την KTM γιατί τα τελευταία χρόνια ήταν πολύ παραγωγικά. Κάναμε σταδιακή πρόοδο, αλλά πάντα θετική και οι αναβάτες πλησιάζουν όλο και πιο κοντά στο μπροστινό μέρος, έχοντας καταφέρει μερικά καλά αποτελέσματα. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε αυτό το μονοπάτι με τη μοτοσυκλέτα γιατί φαίνεται να είναι ακόμη πιο απαραίτητο τώρα στο MotoGP. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος της ομάδας και ανυπομονώ για το Misano, ακόμη κι αν η Jerez ήταν πραγματικά ξεχωριστή για μένα με όλους αυτούς τους οπαδούς».

Francesco Guidotti, Red Bull KTM Factory Racing Team Manager
«Η εμπειρία του Dani στο MotoGP είναι τεράστια και μας έδειξε στην Jerez ότι είναι ακόμα ικανός να ορίζει χρόνους γύρου 1ης θέσης! Αυτή η ικανότητα, τα πρότυπά του και η μοναδική του αίσθηση για μια μοτοσυκλέτα Grand Prix είναι αυτό που τον κάνει τόσο σημαντικό και αποτελεί έμπνευση για εμάς και τους αναβάτες. Διατηρούμε πολλά μέρη του έργου μας στο MotoGP συνεπή και σταθερά, επομένως αυτή η δέσμευση με τον Dani είναι πολύ θετική. Ανυπομονούμε για το Misano»!

Pit Beirer, Διευθυντής KTM Motorsports:
«Οι παρατηρήσεις του και όλη η οδήγησή του που μας έδωσε ο Dani μαζί με την ομάδα δοκιμών βοήθησαν να κάνουμε την RC16 αυτό που είναι σήμερα: μια μοτοσυκλέτα που είναι από τις ταχύτερες στην πίστα και μια από τις καλύτερες που έχουμε σε κάθε αγώνα. Γνωρίζει πολύ καλά το πρόγραμμά μας, τους τεχνικούς μας και τη φιλοσοφία μας μετά από πέντε χρόνια μαζί και η δουλειά τώρα είναι εξίσου σημαντική όσο ποτέ. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να τον κρατήσουμε στη δομή μας, ώστε ο Dani να συνεχίσει να μας βοηθά να πετύχουμε τους στόχους μας στο MotoGP».

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Esteban Garcia: «Με τον Dani Pedrosa όλα είναι δυνατά»

Το βάθρο ήταν δικό μας… δηλώνει ο τεχνικός του Dani Pedrosa, Esteban Garcia, ισχυριζόμενος ότι ο δοκιμαστής αναβάτης της KTM του MotoGP είναι τόσο λεπτομερής που σε αναγκάζει να έχεις την ίδια νοοτροπία.
Ο πρώην αναβάτης της Repsol Honda είναι αναμφισβήτητα ο καλύτερος αναβάτης δοκιμών στο MotoGP και το απέδειξε καθώς τερμάτισε τέταρτος και στους δύο Αγώνες του Misano το περασμένο Σαββατοκύριακο. Ο αναβάτης της KTM έδειξε στους δύο Αγώνες ότι δεν έχασε τη φόρμα του καθώς τερμάτισε ακριβώς πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Francesco Bagnaia και στις δύο περιπτώσεις, φτάνοντας στα δέκατα πριν το βάθρο.

Δύο χαρακτηριστικές δηλώσεις λένε πολλά...
Lorenzo: Η Honda «έχασε πολλά όταν έφυγε ο Pedrosa», έχει «αποδείξει» την αξία του στην KTM
Nakagami: Το HRC δεσμεύεται να διορθώσει την τρέχουσα κατάσταση, αλλά όχι με τεράστια διαφορά


Αυτή η απόδοση οδήγησε σε πολύ υψηλούς επαίνους από τον τεχνικό του Garcia, ο οποίος είπε τα εξής στην ιστοσελίδα της Ιταλικής AS:
«Με τον Dani όλα είναι δυνατά. Είχαμε τις αμφιβολίες μας, γιατί υπάρχουν πολλοί Ιταλοί εδώ στο Misano που έρχονται να οδηγήσουν πολύ σε αυτή την πίστα και να κάνουν καλούς χρόνους, ακόμα και με μία μοτοσυκλέτα δρόμου, γιατί εδώ έκαναν χρόνους 1:36».
«Οι αναβάτες που κάνουν δοκιμές εδώ γνωρίζουν κάθε τελευταία πέτρα της πίστας και είναι μια πίστα της Ducati. Οι μοτοσυκλέτες τους τα πάνε πολύ καλά εδώ ιστορικά, οπότε ήταν περίπλοκο. Ο Dani είναι πολύ τελειομανής, αλλά είμαι κι εγώ. Μου αρέσει να ανταποκρίνομαι και είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση».
«Με τον Dani μαθαίνεις πολλά και είναι μεγάλη ευθύνη να είσαι μαζί του στο γκαράζ, γιατί πρέπει να είσαι στο ίδιο επίπεδο με έναν αναβάτη σαν αυτόν και ως άτομο επίσης, αλλά αυτό μου αρέσει και γι' αυτό είμαστε εδώ».


Οι επιδόσεις του Pedrosa στο Misano και την Jerez έχουν αναγνωριστεί από τους συναθλητές του, με τον Bagnaia να του δίνει τους περισσότερους επαίνους. Αν και ο Γύρος του Misano του περασμένου Σαββατοκύριακου ήταν μόλις ο τρίτος Αγώνας που συμμετείχε ο Pedrosa μετά την αποχώρησή του, είναι σαφές ότι ο πρώην αναβάτης της Honda έχει ακόμα ό,τι χρειάζεται για να είναι ένας πολύ δυνατός ανταγωνιστής σε ολόκληρη τη σεζόν.

Αυτό ήταν ένα συναίσθημα με το οποίο συμφωνεί και ο Garcia: «Να τρέξει μια ολόκληρη σεζόν. Το έδειξε στη Jerez και εδώ, όπου το βάθρο ήταν δικό μας και στους δύο Αγώνες».

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dani Pedrosa κέρδισε τη μάχη με τις ισπανικές φορολογικές αρχές​

Επιστροφή φόρου άνω των 22.000.000 ευρώ για τον Ισπανό αναβάτη
motomag Ο Dani Pedrosa κέρδισε τη μάχη με τις ισπανικές φορολογικές αρχές


Ο γνωστός Ισπανός πρώην αγωνιζόμενος του MotoGP και νυν δοκιμαστής της Red Bull KTM Factory Racing, από το 2006 ερευνάται για θέματα φοροδιαφυγής από τις ισπανικές αρχές που όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούσαν να αποδείξουν πως ο Dani Pedrosa είναι κάτοικος Ισπανίας και ως εκ τούτου έπρεπε να πληρώνει βαριά φορολογία. Ο Pedrosa όμως, από το 2006 είχε μετακομίσει στο Λονδίνο ενώ στη συνέχεια επέλεξε ως τόπο διαμονής την Ελβετία όπου διαμένει μέχρι και σήμερα.

Για να κατανοήσουμε καλύτερα την υπόθεση, οι ημέρες που θα πρέπει να βρίσκεται κάποιος στην ισπανική χώρα αν έχει δηλωμένη άλλη φορολογική κατοικία θα πρέπει να είναι μέχρι 183 το πολύ, ειδάλλως αν αυτός τις ξεπεράσει θεωρείται κάτοικος Ισπανίας. Τώρα, η υπόθεση του Dani Pedrosa η οποία απασχολεί όλα αυτά τα χρόνια τις ισπανικές αρχές φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της σύμφωνα με τη δήλωση που εξέδωσε την Τρίτη ο δικηγόρος του Pedrosa David Gil Fernández.

Την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου, το τέταρτο τμήμα του Δικαστηρίου Διοικητικών Διαφορών της Audiencia Nacional (Εθνικό Ανώτατο Δικαστήριο) κοινοποίησε απόφαση που κάνει δεκτή την έφεση της διοικητικής διαφοράς που υπέβαλε ο Dani Pedrosa κατά της εκκαθάρισης του φόρου εισοδήματος για τα έτη 2005 και 2006, όταν εκείνος ζούσε στο Λονδίνο. Παρόλο που η απόφαση μπορεί ακόμη να προσβληθεί με έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, η Υπηρεσία Εσόδων θα πρέπει να επιστρέψει στον ενδιαφερόμενο 2.418.373,20 ευρώ συν τους σχετικούς τόκους, αλλά και να του καταβάλλουν τα δικαστικά του έξοδα! Αυτή η απόφαση είναι το τέλος μιας μακράς διαδρομής κατά την οποία η Υπηρεσία Εσόδων είδε πώς κάθε προσπάθεια να αποδείξει την κατοικία του Pedrosa στην Ισπανία δεν μπόρεσε να τελεσφορήσει.”
Ο Dani Pedrosa κέρδισε τη μάχη με τις ισπανικές φορολογικές αρχές

Ο δικηγόρος του Dani Pedrosa, David Gil Fernández ανέφερε επίσης όλες τις κινήσεις της Υπηρεσίας Εσόδων κατά του Ισπανού θρύλου του MotoGP, οι οποίες απορρίφθηκαν.
1. Εκκαθάριση του IRPF (προσωπικό εισόδημα) των ετών 2008 και 2009 καθώς και της σχετικής κύρωσης, που ακυρώθηκε από το Κεντρικό Οικονομικό-Διοικητικό Δικαστήριο στις 14 Φεβρουαρίου 2019.

2. Διακανονισμός για το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων από το 2011 έως το 2014 συν το σχετικό πρόστιμο, που ακυρώθηκε από το Κεντρικό Οικονομικό-Διοικητικό Δικαστήριο στις 22 Φεβρουαρίου 2021.
3. Διακανονισμός για τον φόρο περιουσίας του 2013 και του 2014, συν τις σχετικές ποινές, που ακυρώνεται από το Κεντρικό Οικονομικό-Διοικητικό Δικαστήριο στις 22 Φεβρουαρίου 2021.

Όλες αυτές οι διαδικασίες, κατά των οποίων δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα προσφυγής, κατέληξαν με την καταδίκη της Υπηρεσίας Εσόδων. Ως εκ τούτου αυτή καλείται να επιστρέψει άνω των 22.000.000 ευρώ πέραν της καταβολής των σχετικών τόκων υπερημερίας που κατέβαλε ο Pedrosa όλα αυτά τα χρόνια στο ισπανικό κράτος.

Ο David Gil Fernández ανέφερε και τα όσα είπε ο πελάτης του μετά το αίσιο τέλος της συγκεκριμένης υπόθεσης: "Ο Dani Pedrosa είναι πολύ ικανοποιημένος με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, κατά την οποία αποδείχθηκε ότι ποτέ δεν είπε ψέματα για τη φορολογική του κατοικία, όπως ισχυρίστηκε η εφορία.

Ωστόσο, ο Pedrosa θυμάται επίσης με πικρία πολύ δυσάρεστα επεισόδια, όταν το όνομά του δημοσιεύθηκε άδικα στον κατάλογο των φορολογικών παραβατών το 2015 και το 2016, οπότε χρειάστηκε να υπομείνει κάποιες ανεπιθύμητες καταστάσεις, ή όταν πράκτορες της Υπηρεσίας Τελωνειακής Επιτήρησης παρενόχλησαν το οικογενειακό του περιβάλλον, αναγκάζοντας τον να υποβάλει επίσημη καταγγελία στο συμβούλιο υπεράσπισης φορολογουμένων της Υπηρεσίας Εσόδων."


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabiano Sterlacchini: “Ο Pedrosa είναι ένας μικρός μηχανικός μέσα σε έναν οδηγό”​

Ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής της ΚΤΜ, Fabiano Sterlacchin σε μια πρόσφατη συνέντευξη με τον Giovanni Zamagni και τον Livio Suppo, μοιράστηκε ενδιαφέρουσες απόψεις για διάφορα τεχνικά θέματα του MotoGP.

Ο Ιταλός τεχνικός από το καλοκαίρι του 2021, που μετακόμισε από την Ducati Corse στην KTM, εγκαταστάθηκε ως ο νέος “Head of Technology MotoGP” συντόνισε και επέβλεπε την ανάπτυξη του KTM RC16
Απάντησε επίσης σε ερωτήσεις σχετικά με τη δυσκολία της νίκης στην ανταγωνιστική κατηγορία MotoGP και μίλησε για τον βασικό ρόλο του Dani Pedrosa, επισημαίνοντας τις προκλήσεις και την πρόοδο στην ανάπτυξή του.

Ο Fabiano εξήγησε πόσο ο Pedrosa έχει επηρεάσει την εξέλιξη. «Πρέπει να πω ότι ο Pedrosa είναι πολύ καλός, είναι πραγματικά ταλαντούχος και είναι πολύ ωραίο να δουλεύεις μαζί του. Προφανώς, όπως όλοι οι οδηγοί, έχει υποκειμενικά σχόλια που εξαρτώνται, για παράδειγμα, και από τη σωματική του διάπλαση, γιατί όλοι ξέρουμε ότι είναι εξαιρετικά μικρόσωμος.

Ωστόσο, είναι ένας μικρός μηχανικός μέσα σε έναν οδηγό και αυτό δεν το κάνει για πρώτη φορά με εμάς. Οι οδηγοί με αυτή τη στάση βοηθούν πολύ στην εξέλιξη, οπότε πρέπει πραγματικά να ευχαριστήσουμε τον Dani για όλη τη δουλειά που έχει κάνει, και θα κάνει μαζί μας και την επόμενη χρονιά.»


Επίσης τόνισε ότι οι οδηγοί είναι οι πρώτοι που επιθυμούν τη νίκη και ότι η απόδοση μπορεί να επηρεαστεί από διάφορους παράγοντες, όπως το ένστικτο και τα ατομικά συναισθήματα των ίδιων των οδηγών.

«Ξέρετε, οι οδηγοί, ούτως ή άλλως, εξ ορισμού είναι οι πρώτοι που θέλετε να κερδίσετε. Έτσι, αν δεν τα καταφέρουν, δεν είναι επειδή δεν προσπάθησαν»

«Κατά τη γνώμη μου, με διαφορετικό συντονισμό θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει περισσότερους αγώνες. Εξετάζοντας λίγο τα βίντεο, αναλύοντας τα σημεία αναφοράς, κοιτάζοντας τα δεδομένα, διαπιστώσαμε ότι χάσαμε μικρά κομμάτια κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων κατά τη διαδικασία δοκίμων του Σαββατοκύριακου»
,
σχολίασε ο Sterlacchini, υπογραμμίζοντας τη σημασία της λεπτομερούς ανάλυσης για τον εντοπισμό ευκαιριών βελτίωσης.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dani Pedrosa - Γόνατο κάτω στον πάγο με το KTM RC16 - [VIDEO]​

Παρά τις δυσκολίες και την κατεστραμμένη πίστα πάγου, ο μικρός σαμουράι κατάφερε να κάνει δύο γύρους για τις ανάγκες φωτογράφησης
Pedrosa γονατο στο χιόνι


Ο Dani Pedrosa βρέθηκε στον αγώνα “F.A.T. Ice Race Zell am See”, ο οποίος διεξήχθη για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια, εκεί όπου επρόκειτο να οδηγήσει την KTM RC16 στον πάγο με καρφιά στα λάστιχα, όμως οι υψηλές θερμοκρασίες που οδήγησαν στο λιώσιμο του πάγου της πίστας, είχαν σαν αποτέλεσμα να μην καταφέρει παρά μόνο δύο γύρους, στους οποίους όμως κατάφερε εντυπωσιάσει, στρίβοντας με γόνατο κάτω.

Μετά από τρία χρόνια διακοπής λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και των καιρικών συνθηκών, στις 27 Ιανουαρίου 2024, ο αγώνας “F.A.T. Ice Race Zell am See” επρόκειτο να επιστρέψει στους λόφους του δήμου Kaprun, της επαρχίας Zell am See του Σάλτσμπουργκ. Η KTM δεν θα μπορούσε να λείπει από την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία διεξάγεται μόλις 2 ώρες μακρυά από την έδρα της. Έτσι, ο αναβάτης εξέλιξης της KTM, Dani Pedrosa, βρέθηκε εκεί με στόχο να οδηγήσει στον πάγο την KTM RC16 της εργοστασιακής ομάδας των πορτοκαλί.
Dani Pedrosa

Για ακόμα μία χρονιά, όμως, οι υψηλές θερμοκρασίες που είχαν σκαρφαλώσει πάνω από το μηδέν έλιωσαν τον πάγο. Έτσι, ο Ισπανός, αλλά και ο εθνικός ήρωας της Αυστρίας στους αγώνες πάγου με μοτοσυκλέτα, Franky Zorn, δεν μπόρεσαν να οδηγήσουν. Σε δηλώσεις του ο Dani Pedrosa, είπε χαρακτηριστικά ότι η πίστα ήταν αρκετά κατεστραμμένη, ήδη από την Παρασκευή (26/1) όταν και έκανε δύο γύρους στην πίστα για φωτογράφηση. Εκεί είδε ότι η επιφάνεια έβλεπε τον πάγο να *****ώνει, ενώ σε μερικά σημεία υπήρχαν προεξοχές, όπου το χιόνι είχε δώσει την θέση του στο χώμα και το γρασίδι.
Dani Pedrosa – Εξήντα μοίρες κλίση και στον πάγο - [VIDEO]

Οι δύο αυτοί γύροι ήταν αρκετοί για να μας δείξουν ότι ο Ισπανός μπορεί να οδηγεί και στον πάγο σαν να είναι σε ασφάλτινη πίστα των MotoGP, με το γόνατο κάτω. Όπως φάνηκε ήταν ακόμα ζεστός, από την βόλτα του στις αυστριακές πλαγιές, όπου έκανε κι εκεί τα κόλπα του με το RC16.

Παρά το ότι δεν κατάφερε να κάνει πολλούς γύρους με την μοτοσυκλέτα του, ο Pedrosa βρέθηκε στην θέση του συνοδηγού, δίπλα στον πρωταθλητή Αυστρίας Raimund “Mundl” Baumschlager, μέσα σε ένα Skoda Fabia RS Rally2 για να απολαύσει πλαγιολίσθηση στον πάγο.
Dani Pedrosa

Το Κυριακή (28/1) ο Dani Pedrosa θα πετάξει στην Μαλαισία, όπου από το μείον θα βρεθεί σε θερμοκρασίες από 30 βαθμούς Κελσίου και πάνω. Εκεί, στις 1-3 Φεβρουαρίου θα διεξαχθούν τα πρώτα δοκιμαστικά για τη νέα σεζόν των MotoGP.

Το 2023 ο Pedrosa πήρε μέρος σε 30 δοκιμαστικά στο σύνολο, ενώ τον είδαμε και ως wildcard συμμετοχή σε Jerez και San Marino, όπου μάλιστα τερμάτισε στην 4η και 6η θέση, αντίστοιχα. Αν και το πρόγραμμα του 2024 αναμένεται να είναι ίδιο με το περσινό, για την ώρα δεν είναι γνωστό αν θα αναλάβει και τον ρόλο της wildcard συμμετοχής σε κάποιο γύρο των MotoGP.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dani Pedrosa: “Προτιμώ τις παλιές μοτοσυκλέτες χωρίς αεροδυναμική, ήταν πιο διασκεδαστικές”​


Ο Dani Pedrosa στο «Paddock Pass Podcast» μίλησε για τον τρέχοντα ρόλο του ως δοκιμαστής KTM και επίσης για την αεροδυναμική έξαρση των σύγχρονων MotoGP.

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (125cc 2003 και 250cc 2004 και 2005) υπογράμμισε ότι τα σημερινά πρωτότυπα είναι πολύ πιο δύσκολα στην οδήγηση, ειδικά όταν αλλάζεις κατεύθυνση ή όταν ακολουθείς κάποιον.
Ας θυμηθούμε ότι ο #26 εξακολουθεί να είναι ένας πολύ γρήγορος αναβάτης, τόσο που στο Misano το 2023 που αγωνίστηκε ως μπαλαντέρ, έφτασε κοντά στο βάθρο, χάνοντας μερικά δέκατα.

Να τι είπε ο «μικρός Σαμουράι»: «Έχω ένα συμβόλαιο στο οποίο καθορίζουν λίγο πολύ τις ημέρες που πρέπει να πάμε να οδηγήσουμε. Προφανώς υπάρχει ένα πλάνο με την ομάδα όπου ξέρουμε πόσες μέρες μπορούμε να οδηγήσουμε, αλλά προφανώς εάν υπάρχει μια κατάσταση όπου οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή υπάρχει αλλαγή σχεδίων ή πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι νέο, τότε το κάνουμε και αυτό, είμαστε ευέλικτοι σε αυτό.»

«Κάθε δοκιμαστής έχει διαφορετική προσέγγιση. Νομίζω ότι αυτό οφείλεται σε δύο παράγοντες: ο ένας είναι η διαθεσιμότητα, γιατί δεν είναι πάντα δυνατό να πάρεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα οδήγησης για κάθε ρόλο. Και το άλλο είναι ότι κάθε κατασκευαστής βρίσκεται σε διαφορετική θέση, όπως για παράδειγμα, όταν ήρθα στην KTM είχαν πολύ λίγη εμπειρία στο MotoGP, οπότε η διαδικασία είναι τελείως διαφορετική από ό,τι όταν είσαι στη Honda ή στη Yamaha, που έχουν μεγάλη εμπειρία και ιστορία στο πρωτάθλημα».

Ο Dani Pedrosa μίλησε και για το θέμα που έχει ανοίξει πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό: Old MotoGP Vs Modern MotoGP
«Οι σωματικές απαιτήσεις αυτών των μοτοσυκλετών γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Έχετε πολύ μεγαλύτερη δυσκολία να διαχειριστείτε την μοτοσυκλέτα από αριστερά προς τα δεξιά ή όταν ακολουθείτε κάποιον. Οι ταχύτητες είναι υψηλότερες στις στροφές, επομένως αυτό τους κάνει λιγότερο ευέλικτους, περισσότερη σταθερότητα ισοδυναμεί με λιγότερη ευελιξία. Βασικά, πρέπει να βρούμε μια ισορροπία μεταξύ της αεροδυναμικής και του χειρισμού της μοτοσυκλέτας. Προτιμώ τις παλιότερες μοτοσυκλέτες, αυτές χωρίς την αεροδυναμική. Ήταν πιο διασκεδαστικές.»
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αμ! εδω Dani μου δεν ηρθαμε για διασκεδαση με τοσα εκατομμυρια εξοδα ... αμα ητανε για διασκεδαση οι αγωνες με Harley θα ηταν θεαματικοτεροι ...!. Tooth
 
Top Bottom