Thank you dani

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο τελευταίος αγώνας του μικρού Σαμουράι

Ο οποίος χτες μετα τα χεονομετρημενα ανακυρήχθηκε σε legend.
- Legend χωρίς τίτλο στα gp ??
Θα αναρτηθούν κάποιοι.
Και όμως ο τίτλος στα gp ηταν και είναι το μονο που λείπει απο μια τεραστια
καριέρα στις πίστες του gp.
Κόντεψε πολύ μεν
Στάθηκε πολύ άτυχος δε
Κατα γενική ομολογία όλων των αντιπάλων και ομοσταυλων ηταν ο ποιο fair play αναβάτης.
Αν υπήρχε αυτός ο όρος και στα gp ο dani είναι σίγουρα πρωταθλητής.
Ο μικρόσωμος αναβάτης απο την Ισπανία άφησε το στίγμα του στις πίστες.
Σταματάει τους αγώνες αλλά δεν εγκαταλείπει τις πίστες.
Αφού έχει ηδη υπογράψει με την ΚΤΜ ως επίσημος δοκιμαστής.

Εδώ μετα το τέλος του σημερινού αγώνα
Δείτε το Tweet του χρήστη @MotoGP: https://twitter.com/MotoGP/status/1064165414417113088?s=09

Και εδώ ενα μικρό βίντεο αφιέρωμα
Δείτε το Tweet του χρήστη @MotoGP: https://twitter.com/MotoGP/status/1064163999581913089?s=09


Είχα την τύχη να τον δω απο κοντά στο misano πριν τρια χρόνια.

DSC_8726.JPG

DSC_8725-1936x1296.JPG
Μου είχε κανει εντύπωση το ποσο απλός λιγομίλητος και χαμηλών τόνων ήταν.
Με καμία δόση βεντετισμου δεν είχε χαλασει το χατήρι σε κανένα για φωτογραφία η αυτόγραφο.
Να σαι καλά Μικρέ Σαμουράι



b33573610e6e81f5b4a3951fe2cf8b77.jpg
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

Αφιέρωμα Dani Pedrosa: Ένας Θρύλος πλέον του MotoGP

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018, 21:07


1


Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Πριν τον αγώνα-αυλαία του φετινού πρωταθλήματος στη Valencia και λίγο πριν κρεμάσει την αγωνιστική του φόρμα, ο Dani Pedrosa ανακηρύχθηκε «MotoGP Legend» και έγινε ο πρώτος στον κόσμο που συμμετείχε σε αγώνα ως τέτοιος!



Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute
Όλα ξεκίνησαν ως είθισται, από τη μικρή κατηγορία των GP125 δηλαδή, πίσω στο μακρινό 2001. Το 2002 τον βρήκε πολύ ανεβασμένο, καθώς πήρε τρεις νίκες και πέτυχε να τερματίσει 3ος στο πρωτάθλημα. Δυο νίκες παραπάνω το 2003 ήταν αρκετές ώστε να στεφθεί για πρώτη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής.



Τότε ωστόσο, ο νεαρός Dani είχε μια ακόμα σημαντική νίκη στη ζωή του, καθώς ανέκαμψε από ένα τρομακτικό τραυματισμό. Έσπασε και τους δυο αστραγάλους του, από τα πλέον επίπονα σπασίματα οστών και όχι μόνο γύρισε στις πίστες, αλλά το 2004 στην κατηγορία των GP250 πήρε τον τίτλο με το καλημέρα. Τα GP250 τον βρήκαν Παγκόσμιο και το 2005, ενώ η επόμενη χρονιά ήταν και εκείνη της αλλαγής κατηγορίας.



Βάθρο (2η θέση) με το ξεκίνημα στη Jerez στα ΜοtoGP και νίκη μόλις 3 αγώνες μετά στη Σαγκάη. Άλλη μια νίκη ήρθε στο Donington, αλλά και βάθρα πριν και μετά. Χωρίς να λείπουν και τα εκτός βάθρου καλά αποτελέσματα, το νέο ταλέντο έδειξε τα δόντια του με το που μπήκε στην αρένα. Το 2007 τερμάτισε 2ος στο πρωτάθλημα πίσω από τον Casey Stoner και ένα βαθμό μπροστά από το Valentino Rossi! Τo 2008 ήταν εξίσου αξιόμαχος παίρνοντας την 3η θέση στο Πρωτάθλημα. Ήταν όμως και άτυχος, καθώς πάλι ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς.



Το 2009 -και πάλι εν μέσω τραυματισμών- έρχεται μια ακόμα 3η θέση στο Πρωτάθλημα, ενώ το κυνήγι του τίτλου για το «Μικρό Σαμουράι» ήταν πιο έντονο το 2010 με μια ακόμα 2η θέση. Το 2011 ήταν μια χρονιά πόνου και τραυματισμών και παρόλα αυτά πήρε την 4ηθέση της γενικής. Αποκορύφωμα στην υπόθεση «Παγκόσμιο Πρωτάθλημα» ήταν το 2012, όταν απείχε από αυτό μόλις 18 βαθμούς μετά από μια εκπληκτική χρονιά!



Άτυχος και το 2013, ενώ προηγούνταν στο Πρωτάθλημα ήρθε ακόμα ένας τραυματισμός, μια σπασμένη κλείδα να του κόψει τη φόρα. Και πάλι όμως δεν παραιτήθηκε τερματίζοντας στην 3ηθέση της Γενικής Κατάταξης. Πόνου συνέχεια όμως ήταν και το 2014, με το 2015 να φέρνει χειρουργεία αποκατάστασης. Κάπου εδώ μπορούμε να πούμε πως ξεκίνησε και η «παρακμή» του αναβάτη του HRC, καθώς η φυσική του κατάσταση είχε πληγεί σημαντικά. Φυσικά παρέμεινε κορυφαίος αναβάτης, παίρνοντας νίκες ως και πέρυσι στη Valencia, απλά πλέον δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός.



Πολλοί τον κατηγόρησαν για το «γάμο» με το HRC και του χρέωσαν τη θέση του αιωνίως 2ουονόματος. Η αλήθεια πάντως είναι πως ο Dani Pedrosa μόνο τυχαία δεν έμεινε στη Honda τόσο καιρό. Για 16 χρόνια αγώνων άλλωστε δεν πέρασε σεζόν δίχως νίκη, κάτι που δεν έχει καταφέρει κανένας άλλος αναβάτης ως τώρα. Αν σκεφτεί κανείς τα 51 του κιλά και το 1,60 του ύψους του, δεν κατάφερε και λίγα, μιας και με αυτή την ανατομία είχε πρόβλημα από το ζέσταμα των ελαστικών μέχρι και τις εκκινήσεις. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να ξεχάσουμε τους τραυματισμούς του, με την επιμονή και την υπομονή του να είναι διαχρονικό αγωνιστικό παράδειγμα. Ευχαριστούμε για όλα Dani!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Χαίρει σεβασμού καταρχήν για την προσωπικότητα του και το ήθος του.

Για μένα ένας πολύ καλό οδηγός και κρίμα που δεν κατάφερε να πάρει έναν τίτλο στη μεγάλη κατηγορία, αν και έφθασε πολύ κοντά αρκετές φορές.!!

PraisingPraisingPraising


Δεν ξέρω τι θα κάνει στην KTM, πιστεύω ότι η μοτοσυκλέτα της KTM θα βγει κερδισμένη αλλά όχι η ομάδα, με οδηγό τον Zarco που έχει διαφορετικό στυλ και χαρακτηριστικά από τον dani. Ελπίζω ο dani να μην είναι τ εξιλαστήριο θύμα του zarco
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αφού δεν αποδέχθηκε την πρόταση της KTM να αντικαταστήσει τον Zarco παραμένοντας αναβάτης εξέλιξης, ο Dani οδήγησε μια Norton και μια Hannah-Paton στην πίστα του Goodwood!


2wo.gr
Pedrosa επέστρεψε στην ενεργό δράση (Video)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dani Pedrosa: «Πάντα θα αναρωτιέμαι τι θα είχε συμβεί αν οδηγούσα για τη Yamaha»​

Ο τίτλος στα MotoGP είναι το μοναδικό πράγμα που του λείπει​




O Dani Pedrosa έγραψε τη δική του ιστορία στα MotoGP όντας μέλος των «Fantastic Four» μαζί με τους Valentino Rossi, Casey Stoner, Jorge Lorenzo, σε μια από τις σημαντικότερες περιόδους από καταβολής του σπορ

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Σπουδαίος αναβάτης με 236 εκκινήσεις στη μεγάλη κατηγορία, 31 νίκες και συνολικά 112 παρουσίες στο βάθρο. Συνέδεσε το όνομά του με τη Honda, με την οποία αγωνίστηκε καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του στα Grand Prix, από το 2001 έως και το 2018.
Το μεγάλο του απωθημένο είναι ότι δεν κατάφερε να κατακτήσει έναν τίτλο στη μεγάλη κατηγορία. Είχε όλα τα φόντα, έφτασε κοντά, αλλά κάτι οι τραυματισμοί, κάτι οι αντίπαλοι που κλήθηκε να αντιμετωπίσει, δεν του επέτρεψαν να προσθέσει έναν τέταρτο τίτλο στο παλμαρέ του (έχει ένα Πρωτάθλημα στα 125 κ. εκ. και δύο στα 250 κ. εκ.).
Το 2012 έφτασε πολύ κοντά, αλλά αυτός που χαμογέλασε στο τέλος ήταν ο Jorge Lorenzo που στέφθηκε Πρωταθλητής με 18 βαθμούς διαφορά. Σήμερα, ο 35χρονος Ισπανός αναβάτης εκτελεί χρέη δοκιμαστή στην ΚΤΜ και χάρη στην εμπειρία του και το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του, έχει συμβάλει τα μέγιστα στην εξέλιξη της RC16 μετατρέποντάς την σε μοτοσυκλέτα-νικητή.
Ακόμα και σήμερα όμως το μυαλό του επεξεργάζεται διάφορα σενάρια σχετικά με την αγωνιστική του καριέρα την οποία αφιέρωσε στη Honda. Υπάρχει ένα «what if» που τον ταλανίζει, όπως κι ο ίδιος παραδέχθηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ισπανική εφημερίδα El Mundo.
«Μου λείπει μόνο ο τίτλος στα MotoGP, αλλά όταν ξανασκέφτομαι την περίοδο των 'Fantastic Four', με εμένα, τον Stoner, τον Rossi και τον Lorenzo, πάντα αναρωτιέμαι πόσο διαφορετική μπορεί να ήταν η καριέρα μου αν αγωνιζόμουν έστω και για μια χρονιά με την Yamaha», δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Θα άλλαζε την καριέρα σου ένα Πρωτάθλημα;», τον ρώτησε ο δημοσιογράφος. «Είναι ένα ερώτημα που με κυνηγά. Οποιαδήποτε αρνητική απάντηση θα έμοιαζε με δικαιολογία για μένα. από την άλλη, όλοι οι σπουδαίοι επιστήμονες έχουν πάρει Νόμπελ; Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι στα 18 χρόνια παρουσίας μου στα MotoGP, έχω πετύχει εξαιρετικά πράγματα. Αποτελέσματα που με κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων του σπορ. Ο τίτλος στα MotoGP είναι το μοναδικό πράγμα που λείπει», απάντησε.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Dani_KTM_Mod.jpg

O Dani Pedrosa θα αγωνιστεί στην Αυστρία!
Στον αγώνα της Styria (6-8/8)


Ο αναβάτης δοκιμών της KTM , Dani Pedrosa, θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση των MotoGP μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα στο Grand Prix της Styria ως wildcard.
Ο Pedrosa, o οποίος είναι αυτή την στιγμή 35 χρονών, δεν έχει αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία, από όταν έφυγε από την εργοστασιακή ομάδα της Honda, με την οποία πέρασε όλη του την καριέρα στα MotoGP, στο τέλος του 2018.
Αν και η KTM ήθελε εδώ και καιρό να "κατεβάσει" τον Dani σε αγώνα, ο ίδιος αρνούνταν, αλλά η στάση του φαίνεται να άλλαξε φέτος. Και πράγματι, ο Dani Pedrosa θα ξεκινήσει για πρώτη φορά σε αγώνα MotoGP χωρίς Honda!
"Θα είναι περίεργο να δούμε τον Dani Pedrosa να αγωνίζεται ξανά", ανέφερε ο μάνατζερ της ΚΤΜ και παλιός αρχιμηχανικός του Pedrosa από τις μέρες του στην Honda, Mike Leitner. "Απείχε από την αγωνιστική δράση πάρα πολύ καιρό, αλλά θα είναι πολύτιμη προσθήκη στο γκαράζ στο Red Bull Ring ώστε να αναλύσουμε τα δυνατά και τα όχι τόσο δυνατά της KTM RC16 σε αγωνιστικές συνθήκες και θα του δώσει και ένα καλό δείγμα για την δουλειά του στις δοκιμές".Ο Leitner αναφέρει ότι ο Pedrosa "θα έχει ένα μείγμα της μοτοσυκλέτας που χρησιμοποιείται τώρα, μαζί με κάποιες βελτιώσεις", στο Grand Prix της Styria.

"Έχει περάσει πολύς καιρός από τον τελευταίο μου αγώνα και, προφανώς, η ψυχολογία ενός αγώνα είναι πολύ διαφορετική από την ψυχολογία ενός τεστ", δήλωσε ο Dani. "Ο στόχος μου για τον αγώνα είναι να δοκιμάσω τα πράγματα που έχουμε πάνω στην μοτοσυκλέτα σε συνθήκες αγώνα".

" Θέλω να καταλάβω τις επιθυμίες που μπορεί να έχουν οι αναβάτες σε διαφορετικά σέσιον και όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Βλέποντας από το σπίτι, μπορώ να νιώσω τις βελτιώσεις στην μοτοσυκλέτα και στον αγώνα, αλλά για να καταλάβω περισσότερα για το MotoGP τώρα, τις νέες τεχνολογίες και το πως να τρέχεις και να χρησιμοποιείς τεχνικές εντάντια στους άλλους, χρειαζόμαστε αυτό το wildcard".
"Είναι δύσκολο να μιλήσω για τις προσδοκίες μου μετά την μακρά απουσία μου από τον ανταγωνισμό. Μπορεί να δέσουν όλα γύρω από μια ψυχολογία αγώνα, μπορεί και όχι, αλλά θα προσπαθήσουμε να απολαύσουμε το τριήμερο όσο περισσότερο γίνεται".
To Red Bull Ring θα φιλοξενήσει φέτος, όπως και πέρυσι, δύο αγώνες στην σειρά. Πέρυσι, η ΚΤΜ είχε πάει πολύ καλά στην συγκεκριμένη πίστα, με τον Pol Espargarο να χαρίζει στην KTM την πρώτη της pole position στην μεγάλη κατηγορία και τον Miguel Oliveira να κερδίζει την πρώτη του νίκη (ως μέλος της δορυφορικής ομάδας τότε) καθώς και την πρώτη νίκη της Tech3.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dani Pedrosa επιστρέφει στους αγώνες με Lamborghini​

Οι αγώνες δύσκολα κόβονται​



Ο πρώην αναβάτης των MotoGP και ζωντανός θρύλος των αγώνων μοτοσυκλέτας, Dani Pedrosa, πρόκειται να συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στο Lamborghini Super Trofeo

Έχοντας μια καθολική αποδοχή από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας-παρόλο που ποτέ δεν κέρδισε πρωτάθλημα στη μεγάλη κατηγορία, ο 36χρονος Καταλανός έχει σκοπό να επιστρέψει στις πίστες (δύσκολα κόβονται οι αγώνες, ειδικά όταν τρέχεις από νήπιο), αυτή τη φορά με αυτοκίνητο.
Το αγωνιστικό ντεμπούτο του μικροκαμωμένου Ισπανού θα γίνει σε μια κατηγορία με πολύ έντονο συναγωνισμό, δηλαδή το Ενιαίο Lamborghini Super Trofeo 2022. Με ένα post στον λογαριασμό του στο Instagram, ο Pedrosa ανακοίνωσε ότι θα είναι μέλος της ομάδας FFF Racing Team, με team mate τον Ελβετό Antonin Borga.
Ο Pedrosa κέρδισε 31 αγώνες στην κορυφαία κατηγορία των GP προτού αποσυρθεί στα τέλη του 2018. Τελειώνοντας την καριέρα του ως εργοστασιακός αναβάτης του HRC, έγινε αναβάτης εξέλιξης της ΚΤΜ, βοηθώντας τα μέγιστα ούτως ώστε το (μέχρι τότε άπειρο από MotoGP) αυστριακό εργοστάσιο δημιουργήσει μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα-κάτι που είδαμε τόσο στο πρωτάθλημα του 2021, αλλά και στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν που διανύουμε.
Παρεμπιπτόντως, αυτή δεν είναι η πρώτη επαφή του Pedrosa με 4 τροχούς, αφού το 2018 δοκίμασε την V8 Formula 1 της Toro Rosso Red Bull Racing του 2013 παρέα με τον Marc Marquez.
Λέτε σε μερικά χρόνια να τεθούν ξανά αντιμέτωποι στις πίστες ο Rossi με τον Perdosa, αυτή τη φορά με αυτοκίνητα;

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενας τιτλος εστω για την τιμη των οπλων θα ηταν δικαιο για την αγωνιστικη παρουσια του Dani. Bcdefghg
Ατυχος ομως μεχρι τελευταια οπου τελικα βγηκε μπροστα του .... το νεο-εισελθεν αστερι του αλλου ισπανο-κοντο-βαλμενου Μαρκεθ ....!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Pedrosa: Θέλω να συμμετάσχω σε αγώνες με αυτοκίνητα
Αλλά θα εξαρτηθεί από τις υποχρεώσεις μου με την ΚΤΜ

Ο 31 φορές νικητής αγώνα MotoGP και τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στις κατηγορίες 125cc και 250cc, Dani Pedrosa, έκανε το ντεμπούτο του σε αγώνες αυτοκινήτων στην Imola νωρίτερα αυτό το μήνα στη σειρά Lamborghini Super Trofeo Europe.
Ο Pedrosa τερμάτισε ένατος στην κατηγορία Pro-Am με το αυτοκίνητό του FFF Racing-run στον πρώτο αγώνα πριν τερματίσει τέταρτος στον δεύτερο.
Ο Ισπανός αποσύρθηκε από τα MotoGP στα τέλη του 2018 και είναι δοκιμαστής αναβάτης για την KTM από τότε, κάνοντας μια μοναδική εμφάνιση σε αγώνα στο περσινό GP της Styria – όπου τερμάτισε 10ος έχοντας εμπλακεί σε ένα περιστατικό με τον αναβάτη της Aprilia, Lorenzo Savadori, που επέφερε την διακοπή του αγώνα με κόκκινη σημαία.
Μιλώντας μετά το ντεμπούτο του σε αγώνες αυτοκινήτων, ο Pedrosa λέει ότι η επέκταση της καριέρας του στους τέσσερις τροχούς θα εξαρτηθεί από την πρόοδό του στους δύο τελευταίους γύρους του Super Trofeo που θα αγωνιστεί φέτος και από το πώς θα είναι το ημερολόγιο δοκιμών του με την KTM το 2023.

"Σίγουρα η προτεραιότητά μου τώρα είναι η KTM", είπε ο Pedrosa όταν ρωτήθηκε αν ήθελε να ξεκινήσει μια πλήρη αγωνιστική σεζόν με αυτοκίνητα στο μέλλον. "Λοιπόν, είναι μόλις η πρώτη μου σεζόν. Θέλω να πω, πρέπει να περιμένω να δω πώς θα περάσω στους άλλους δύο αγώνες που μου έχουν απομείνει και να δω πώς θα εξελιχθεί για το μέλλον".
"Αλλά στην ιδανική κατάσταση όπου θα ανεβάσω ταχύτητα και θα αποδίδω λίγο καλύτερα, τότε θα ήταν ενδιαφέρον να κάνω τουλάχιστον μία σεζόν και να δω πώς θα πάει. Αλλά πάντα πρέπει να βλέπω αν τα ημερολόγια (οι υποχρεώσεις του με την ΚΤΜ και οι αγώνες των αυτοκινήτων) δεν ταιριάζουν μεταξύ τους".
Ο Pedrosa έκανε το ντεμπούτο του σε αγώνες αυτοκινήτου το ίδιο Σαββατοκύριακο που ο πρώην αντίπαλος του στα και θρύλος των MotoGP, Valentino Rossi, είχε την παρθενική του έξοδο στο GT World Challenge Europe.
Το pit box του Ισπανού ήταν στην πραγματικότητα τοποθετημένο μπροστά από του Rossi, έτσι το ζευγάρι μπόρεσε να συζητήσει για λίγο την εμπειρία τους.
"Λοιπόν, στην πραγματικότητα ήταν σύμπτωση που το pit box μου ήταν μπροστά από το δικό του", πρόσθεσε ο Pedrosa. "Σε μια δοκιμή συναντηθήκαμε και είχαμε δύο λεπτά να μιλήσουμε για την μέχρι τώρα εμπειρία και μου εξηγούσε πώς πρέπει να μείνεις στη γραμμή".
"Στα MotoGP έχουμε συνηθίσει να έχουμε την αγωνιστική γραμμή που είναι πιο γρήγορη επειδή υπάρχει το λάστιχο κάτω (από τα προηγούμενα περάσματα). Αλλά δυσκολεύεσαι περισσότερο όταν φεύγεις από τη γραμμή όταν η πίστα είναι βρώμικη. Αλλά με τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά γιατί το λάστιχο (που είναι στην πίστα), κολλάει πάνω στο ελαστικό σου".
"Λοιπόν, του έλεγα ότι όταν έκανα στην άκρη και άφηνα πιο γρήγορους οδηγούς να περάσουν , μάζευα λάστιχο από κάτω και τα ελαστικά μου ξεκινούσαν να δονούνται και δεν μπορούσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Αυτό είναι κάτι που το βιώσαμε με τον ίδιο τρόπο".
Ο Pedrosa και ο Rossi δεν είναι οι μόνοι πρώην αστέρες του MotoGP που αγωνίζονται σε τέσσερις τροχούς το 2022, καθώς ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jorge Lorenzo, θα διεκδικήσει το ιταλικό Porsche Carerra Cup και θα έχει επίσης μια συμμετοχή στο Porsche Supercup.
Όταν ρωτήθηκε αν θα ήθελε να δει τους παλιούς του αντιπάλους από τα MotoGP να ενώνονται ξανά στην πίστα με τέσσερις τροχούς, ο Pedrosa είπε: "Θα είχε πλάκα, σίγουρα. Θα ήταν περίεργο να μας δούμε σε ένα διαφορετικό περιβάλλον, αν και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι αρκετά παρόμοιος. Αλλά θα μπορούσε να είναι διασκεδαστικό".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Pedrosa_Lorenzo.jpg

"Ο Lorenzo δεν με συμπαθούσε και δεν τον συμπαθούσα"
Pedrosa και Lorenzo αναφέρονται στην σημερινή έλλειψη αντιπαλότητας των αναβατών


Στη μοτοσικλέτα, υπάρχουν καριέρες που έχουν αναπτυχθεί από αντιπαλότητες. Έτσι λένε αναβάτες όπως ο Dani Pedrosa και ο Jorge Lorenzo που είχαν διαφωνίες στην πίστα για το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας τους.
Αυτές τις μέρες, μια τέτοια αντιπαλότητα δεν υπάρχει. Πάρτε, για παράδειγμα, την αντιπαλότητα μεταξύ του Fabio Quartararo και του Pecco Bagnaia, οι οποίοι αγωνίστηκαν για τον τίτλο της πρώτης κατηγορίας τα τελευταία δύο χρόνια και κέρδισαν και οι δύο... αλλά και οι δύο ήταν δεύτεροι. Το σημείο σε αυτό το παράδειγμα είναι η πάντα παρούσα αθλητική συμπεριφορά μεταξύ των δύο αναβατών. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, για παράδειγμα, ήταν δύσκολο να συμβεί, γιατί οι «καούρες» εκείνων που έχασαν, συνήθως οδηγούσαν σε στιγμές που ορισμένοι αντίπαλοι δεν μιλούσαν καν μεταξύ τους ή μιλούσαν πολύ, αλλά με έναν συγκεκριμένο, εχθρικό τρόπο.
Αυτός ο τύπος πιο άκρατης σχέσης μεταξύ αντιπάλων συνήθως φέρνει περισσότερο ενδιαφέρον στα μέσα ενημέρωσης και δίνει μια επιπλέον διάσταση σε ό,τι συμβαίνει στην πίστα. Αλλά πιο προβληματικές σχέσεις, όπως αυτές μεταξύ του Valentino Rossi και του Max Biaggi ή μεταξύ του Jorge Lorenzo και του Dani Pedrosa, είναι όλο και λιγότερο συχνές στο paddock.

Στη σειρά «Cuatro Tiempos» του DAZN, και σύμφωνα με την Marca, ο Jorge 'Aspar' Martinez διαφωνεί με την υγιή ατμόσφαιρα και δεν του αρέσει που δεν υπάρχουν πια διαφωνίες μεταξύ αναβατών εκτός πίστας: "Με εξοργίζει. Τώρα [όσον αφορά την καλή αθλητική συμπεριφορά μεταξύ των αναβατών] έχει παραγίνει".
"Δεν καταλαβαίνω, η αντίληψή μου για τον ανταγωνισμό είναι διαφορετική. Δεν μπορείς απλά να το προσποιηθείς και να δημιουργήσεις έναν ανταγωνισμό από το τίποτα. Αυτό πρέπει να είναι κάτι αληθινό. Ο Lorenzo δεν με συμπαθούσε και δεν τον συμπαθούσα", είπε ο Pedrosa, πριν ο Lorenzo σχολιάσει το θέμα:

"Δεν μπορείς να αναγκάσεις την δημιουργία μιας τέτοιας κατάστασης. Τα «μου αρέσει» στο Instagram δεν υπήρχαν πριν, αλλά αυτό πουλάει λιγότερο. Οι άνθρωποι θέλουν αντιπαλότητα... Οι άνθρωποι που δεν παρακολουθούν πάντα τους αγώνες έλκονται από αυτή την αντιπαλότητα. Εγώ, με τον Valentino, δεν τσακωθήκαμε στην πίστα, αλλά η αντιπαλότητα ήταν αισθητή. Έψαχνα αυτήν την αντιπαλότητα, με παρακινούσε να έχω έναν εχθρό, με έκανε πιο δυνατό".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Dani Pedrosa απέρριψε πρόταση από την Ducati το 2009: “Η καρδιά μου ήταν πάντα στη Honda”​


Μια ακόμη εβδομάδα, τέσσερις από τους μεγαλύτερους Ισπανούς αναβάτες στην ιστορία, ο Jorge Lorenzo, ο Dani Pedrosa, ο Jorge Martínez «Aspar» και ο Alex Crivillé, συναντιούνται για να μιλήσουν για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του MotoGP. Στο τρίτο κεφάλαιο του «Cuatro Tiempos», από το DAZN, αναπτύσσουν βαθιά την τεχνολογική εξέλιξη που γνώρισε η κορυφαία κατηγορία τα τελευταία χρόνια: εμφάνιση ηλεκτρονικών και ελαστικών, ατμόσφαιρα στο paddock, συμμετοχή περισσότερων μέσων επικοινωνίας κ.λπ. Με λίγα λόγια, ήταν άλλες εποχές.
Ο Pedrosa, σε αυτή την εξέλιξη, δίνει έμφαση πάνω από όλα στην αεροδυναμική, και το κάνει για να καταλάβουμε όλοι γιατί στο τρέχον MotoGP οι προσπεράσεις είναι όλο και πιο περίπλοκες. «Εξακολουθώ να πιστεύω αν δεν κάνω λάθος, αλλά η διαδικασία βελτίωσης της αεροδυναμικής εμφανίστηκε τυχαία και λόγω έλλειψης λύσεων. Επειδή η μοτοσυκλέτα σηκωνόταν πολύ, και αφού δεν μπορούσαμε να την κρατήσουμε κάτω με τη δύναμη, βάλαμε την αεροδυναμική να το κάνει», είπε ο Καταλανός.

«Ένα από τα προβλήματα που βλέπω με το προσπέρασμα, το οποίο ίσως είναι δύσκολο να το δει κανείς από έξω, είναι ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες τρέχουν πιο γρήγορα, ζυγίζουν περισσότερο, είναι πιο δύσκολο να κάνουν ελιγμούς και να κινηθούν γιατί με όλη την υψηλότερη ταχύτητα, με όλο το αεροδυναμικό φορτίο που υπάρχει, η πίστα, γίνεται μικρότερη» , συνέχισε ο Pedrosa. ο οποίος επιμένει: «Υπάρχουν μεγαλύτερες πίστες όπως η Μαλαισία όπου μπορείς να δεις περισσότερες προσπεράσεις γιατί έχεις πραγματικά χώρο για να βάλεις τη μοτοσυκλέτα. Αλλά υπάρχουν και άλλες πίστες τόσο στενές με μία μόνο γραμμή που, με αυτή την ταχύτητα και με αυτά τα κιλά, δεν μπορείς να κάνεις ελιγμούς αλλα μπορείς να περάσεις μόνο σε ευθεία η στην αγωνιστική γραμμή, οπότε είναι ακατόρθωτο.»
Σε αυτή την συζήτηση αποκαλύπτουν διάφορα άγνωστα πράγματα. Ο Pedrosa, για παράδειγμα, μιλά για μια από τις πιο περίεργες στιγμές του σε ολόκληρη την αθλητική του καριέρα. Ήταν το 2009 όταν η Ducati του χτύπησε την πόρτα: «Προσπάθησα να αξιολογήσω την κατάσταση της Ducati γιατί όλοι ακούγαμε ότι ήταν μια δύσκολη μοτοσυκλέτα. Ο Melandri είχε φύγει λέγοντας ότι είχε ταλαιπωρηθεί πολύ, και γενικά οι ομόστυαλοι του Stoner δυσκολεύονταν.»
«Η καρδιά μου ήταν πάντα στη Honda και σε εκείνο το σημείο της καριέρας μου δεν το σκέφτηκα καν. Στην πραγματικότητα , η προσφορά με εξέπληξε γιατί δεν είχα προγραμματίσει να αλλάξω εταιρεία και μετά έπρεπε να το σκεφτώ, αλλά δεν ήταν στα σχέδιά μου»,
πρόσθεσε.

Ο Pedrosa επέλεγε πάντα τη Honda, παρά το γεγονός ότι έζησε πολύ δύσκολες στιγμές. « Όταν μπήκα στην Honda MotoGP, η Honda ερχόταν από ένα κακό σερί, όταν ο Rossi είχε φύγει και δεν κέρδιζαν, δεν μπορούσαν να βρουν το δρόμο τους. Αλλά ήταν ξεκάθαρο για μένα, ποτέ δεν με τρόμαξε, ήμουν πάντα πολύ χαρούμενος και με κίνητρο να το αντιμετωπίσω», θυμάται επισημαίνοντας: «Όταν είχαμε τον πόλεμο μεταξύ Michelin και Bridgestone, δεν πέτυχε κανένα από τα έργα που είχαμε, ειδικά το 2007 και το 2008. Ήμασταν οι μόνοι με κινητήρες με συμβατικές βαλβίδες, οι άλλοι είχαν ήδη πνευματικές βαλβίδες.

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom