test rides ... Βοηθάνε αραγε;;;

karellen

Administrator
Δημοσιεύσεις
4.340
Ηλικία
59
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
CFMOTO Test Ride Events – Φθινόπωρο 2022

• Καλαμάτα, στις 31 Οκτωβρίου με 5 Νοεμβρίου, στην Τσαχπίνης Motor, Κλαδά 13, τηλ: 27210 20000​

Σήμερα οδηγήσαμε το ΜΤ800 και το μικρό το 300άρι.





Ταΰγετο φυσικά,που αλλού?
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σήμερα οδηγήσαμε το ΜΤ800 και το μικρό το 300άρι.





Ταΰγετο φυσικά,που αλλού?
Για πες εντυπωσεις Νικ
 

karellen

Administrator
Δημοσιεύσεις
4.340
Ηλικία
59
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ξεκινάμε από το μικρό.
Όμορφο και συμπαθέστατο μοτοσυκλετάκι.Μονοκύλινδρο με κάπου 30 ίππους (περιμένω το επερχόμενο δικύλινδρο 400,εκείνο θα σπέρνει σίγουρα!) Η θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τα ημι-κλιπ ονς είναι αρκετά επιθετική,αν και τα γόνατά μου κόντευαν να φτάσουν στο πρόσωπο,όμως για μικρές ηλικίες είναι ταμάμ.Το ταμπλετάκι- καντράν παρείχε όλες τις πληροφορίες.

Κάτι που παρατήρησα είναι ότι η θερμοκρασία την περισσότερη ώρα ανέβαινε στα κόκκινα,επίσης το κιβώτιο μού φάνηκε ασαφές,σε πάνω από μία περιπτώσεις δεν κούμπωσε η ταχύτητα (από 3η σε 4η πχ) και χρειάστηκε να αφήσω το λεβιέ,να κάνω μια ξερογκαζιά και κατόπιν να κουμπώσω.

Τα ελαστικά ήταν της Maxxis και ήταν φθαρμένα!Πρέπει να ήταν αυτά της πρώτης τοποθέτησης και σε συνδυασμό με τα 12.000 που είχε ήδη το κοντέρ είχαν ήδη φαγωθεί. Εδώ θέλει λίγο προσοχή εκ μέρους της αντιπροσωπείας γιατί σίγουρα θα το καβαλήσει ένας νεοσύστατος και άμα του κάνει κανένα γλύστρημα θα φοβηθεί.

Το ΜΤ τώρα.
Σοβαρή προσπάθεια από τους Κινέζους.Δεν μπορώ φυσικά να προδιαγράψω αστοχίες/ζημιές/κινεζιές που θα συμβούν στο μέλλον (ΑΝ συμβούν) αλλά το μηχανάκι ό,τι έχει επάνω του είναι αξιοπρεπές.
Πρώτη εντύπωση διακόπτες-κουμπάκια.Πολύ καλή συναρμογή και το κούμπωμά τους θετικό.Πχ το μπουτόν της μεγάλης σκάλας ή της μίζας ή του cruise control (έχει και τέτοιο !) πατιέται μέχρι να κάνει κλακ και όχι παραπέρα,ο διακόπτης δηλ δεν έχει ασάφεια.

Φρένα πολύ καλά και όταν τα τσαρούχωνα το abs έμπαινε χωρίς να κλωτσάει πολύ τη μανέτα και το πεντάλ.
Ο κινητήρας όμως αρβάλαγε πολύ! Ή έιναι έτσι τα ΚΤΜ ή εγώ έχω καλομάθει με το γουργούρισμα του gs και το cf μου ακουγόταν κυλινδρόμυλος! Tooth Η λειτουργία του δε γραμμική,πουθενα δεν έκανε ξεσπάσματα δύναμης,μέχρι τους κόφτες που το πήγα.Αν όμως κοίταγες το κοντέρ μάζευε χιλιόμετρα στο δευτερόλεπτο! Και στο rain και στο sport που το έβαλα.

Η ταμπλέτα ευανάγνωστη με ένα πλήθος πληροφοριών σε πρώτη θέα,όμως πρόσεξα 2-3 "μειονεκτήματα".
1) για να δεις τη θερμοκρασία του κινητήρα έπρεπε να σκρολλάρεις με τα βελάκια 1-2 οθόνες πιο κάτω.Επίσης 2) για να ανάψεις τα θερμαινόμενα γκριπ πάλι έπρεπε να μπεις στο μενού->Ρυθμίσεις->Heated grips ON. Αυτές οι ψιλολεπτομέρειες θεωρώ θα έπρεπε να είναι πιο 'αμεσες στην πληροφόρηση πχ με ένα κουμπί στα γκριπ,όπως κάνουν οι περισσότεροι.No big deal θα μου πεις,ίσως και να το αλλάξουν στο επόμενο μοντελο.

Εν κατακλείδι μου άρεσε πολύ το 800ρι CF (θα πέσει φωτιά να με κάψει,τι λέω).Για έναν που θέλει να πάει σε κάτι μεγαλύτερο από τα πολυφορεμένα 500ρια ή που έχει βλέψεις για μακρυνότερα ταξίδια το ΜΤ με τα 10Κ που κοστίζει είναι μια χαρά γι αυτά που δίνει.

ΥΓ Το ΜΤ έχει και quick shifter!! για πάνω αλλά και για κατεβάσματα. Και δουλεύει βιλούδο το ρδέλο!! Tooth
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
2.919
Ηλικία
50
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Ξεκινάμε από το μικρό.
Όμορφο και συμπαθέστατο μοτοσυκλετάκι.Μονοκύλινδρο με κάπου 30 ίππους (περιμένω το επερχόμενο δικύλινδρο 400,εκείνο θα σπέρνει σίγουρα!) Η θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τα ημι-κλιπ ονς είναι αρκετά επιθετική,αν και τα γόνατά μου κόντευαν να φτάσουν στο πρόσωπο,όμως για μικρές ηλικίες είναι ταμάμ.Το ταμπλετάκι- καντράν παρείχε όλες τις πληροφορίες.

Κάτι που παρατήρησα είναι ότι η θερμοκρασία την περισσότερη ώρα ανέβαινε στα κόκκινα,επίσης το κιβώτιο μού φάνηκε ασαφές,σε πάνω από μία περιπτώσεις δεν κούμπωσε η ταχύτητα (από 3η σε 4η πχ) και χρειάστηκε να αφήσω το λεβιέ,να κάνω μια ξερογκαζιά και κατόπιν να κουμπώσω.

Τα ελαστικά ήταν της Maxxis και ήταν φθαρμένα!Πρέπει να ήταν αυτά της πρώτης τοποθέτησης και σε συνδυασμό με τα 12.000 που είχε ήδη το κοντέρ είχαν ήδη φαγωθεί. Εδώ θέλει λίγο προσοχή εκ μέρους της αντιπροσωπείας γιατί σίγουρα θα το καβαλήσει ένας νεοσύστατος και άμα του κάνει κανένα γλύστρημα θα φοβηθεί.

Το ΜΤ τώρα.
Σοβαρή προσπάθεια από τους Κινέζους.Δεν μπορώ φυσικά να προδιαγράψω αστοχίες/ζημιές/κινεζιές που θα συμβούν στο μέλλον (ΑΝ συμβούν) αλλά το μηχανάκι ό,τι έχει επάνω του είναι αξιοπρεπές.
Πρώτη εντύπωση διακόπτες-κουμπάκια.Πολύ καλή συναρμογή και το κούμπωμά τους θετικό.Πχ το μπουτόν της μεγάλης σκάλας ή της μίζας ή του cruise control (έχει και τέτοιο !) πατιέται μέχρι να κάνει κλακ και όχι παραπέρα,ο διακόπτης δηλ δεν έχει ασάφεια.

Φρένα πολύ καλά και όταν τα τσαρούχωνα το abs έμπαινε χωρίς να κλωτσάει πολύ τη μανέτα και το πεντάλ.
Ο κινητήρας όμως αρβάλαγε πολύ! Ή έιναι έτσι τα ΚΤΜ ή εγώ έχω καλομάθει με το γουργούρισμα του gs και το cf μου ακουγόταν κυλινδρόμυλος! Tooth Η λειτουργία του δε γραμμική,πουθενα δεν έκανε ξεσπάσματα δύναμης,μέχρι τους κόφτες που το πήγα.Αν όμως κοίταγες το κοντέρ μάζευε χιλιόμετρα στο δευτερόλεπτο! Και στο rain και στο sport που το έβαλα.

Η ταμπλέτα ευανάγνωστη με ένα πλήθος πληροφοριών σε πρώτη θέα,όμως πρόσεξα 2-3 "μειονεκτήματα".
1) για να δεις τη θερμοκρασία του κινητήρα έπρεπε να σκρολλάρεις με τα βελάκια 1-2 οθόνες πιο κάτω.Επίσης 2) για να ανάψεις τα θερμαινόμενα γκριπ πάλι έπρεπε να μπεις στο μενού->Ρυθμίσεις->Heated grips ON. Αυτές οι ψιλολεπτομέρειες θεωρώ θα έπρεπε να είναι πιο 'αμεσες στην πληροφόρηση πχ με ένα κουμπί στα γκριπ,όπως κάνουν οι περισσότεροι.No big deal θα μου πεις,ίσως και να το αλλάξουν στο επόμενο μοντελο.

Εν κατακλείδι μου άρεσε πολύ το 800ρι CF (θα πέσει φωτιά να με κάψει,τι λέω).Για έναν που θέλει να πάει σε κάτι μεγαλύτερο από τα πολυφορεμένα 500ρια ή που έχει βλέψεις για μακρυνότερα ταξίδια το ΜΤ με τα 10Κ που κοστίζει είναι μια χαρά γι αυτά που δίνει.

ΥΓ Το ΜΤ έχει και quick shifter!! για πάνω αλλά και για κατεβάσματα. Και δουλεύει βιλούδο το ρδέλο!! Tooth
Νικόλα ευχαριστούμε για την ενημέρωση Εγώ απλά θα πω ότι και στο gs από το 2021 μοντέλο και μετά, για να ανάψεις τα θερμαινόμενα χερουλια πρέπει να πατήσεις το κουμπί και μετά με την ροδέλα να επιλέξεις θέση θέρμανσης. Καμία σχέση με το προηγούμενο 1250,1200 που πάταγες το κουμπί μια ή 2 φορές για low και για high. Το δε shifter όντως εξακολουθεί 8 χρόνια μετά και ακόμα είναι πολύ σκληρό όπως το ξέρεις Νικόλα.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.894
Ηλικία
45
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Ξεκινάμε από το μικρό.
Όμορφο και συμπαθέστατο μοτοσυκλετάκι.Μονοκύλινδρο με κάπου 30 ίππους (περιμένω το επερχόμενο δικύλινδρο 400,εκείνο θα σπέρνει σίγουρα!) Η θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τα ημι-κλιπ ονς είναι αρκετά επιθετική,αν και τα γόνατά μου κόντευαν να φτάσουν στο πρόσωπο,όμως για μικρές ηλικίες είναι ταμάμ.Το ταμπλετάκι- καντράν παρείχε όλες τις πληροφορίες.

Κάτι που παρατήρησα είναι ότι η θερμοκρασία την περισσότερη ώρα ανέβαινε στα κόκκινα,επίσης το κιβώτιο μού φάνηκε ασαφές,σε πάνω από μία περιπτώσεις δεν κούμπωσε η ταχύτητα (από 3η σε 4η πχ) και χρειάστηκε να αφήσω το λεβιέ,να κάνω μια ξερογκαζιά και κατόπιν να κουμπώσω.

Τα ελαστικά ήταν της Maxxis και ήταν φθαρμένα!Πρέπει να ήταν αυτά της πρώτης τοποθέτησης και σε συνδυασμό με τα 12.000 που είχε ήδη το κοντέρ είχαν ήδη φαγωθεί. Εδώ θέλει λίγο προσοχή εκ μέρους της αντιπροσωπείας γιατί σίγουρα θα το καβαλήσει ένας νεοσύστατος και άμα του κάνει κανένα γλύστρημα θα φοβηθεί.

Το ΜΤ τώρα.
Σοβαρή προσπάθεια από τους Κινέζους.Δεν μπορώ φυσικά να προδιαγράψω αστοχίες/ζημιές/κινεζιές που θα συμβούν στο μέλλον (ΑΝ συμβούν) αλλά το μηχανάκι ό,τι έχει επάνω του είναι αξιοπρεπές.
Πρώτη εντύπωση διακόπτες-κουμπάκια.Πολύ καλή συναρμογή και το κούμπωμά τους θετικό.Πχ το μπουτόν της μεγάλης σκάλας ή της μίζας ή του cruise control (έχει και τέτοιο !) πατιέται μέχρι να κάνει κλακ και όχι παραπέρα,ο διακόπτης δηλ δεν έχει ασάφεια.

Φρένα πολύ καλά και όταν τα τσαρούχωνα το abs έμπαινε χωρίς να κλωτσάει πολύ τη μανέτα και το πεντάλ.
Ο κινητήρας όμως αρβάλαγε πολύ! Ή έιναι έτσι τα ΚΤΜ ή εγώ έχω καλομάθει με το γουργούρισμα του gs και το cf μου ακουγόταν κυλινδρόμυλος! Tooth Η λειτουργία του δε γραμμική,πουθενα δεν έκανε ξεσπάσματα δύναμης,μέχρι τους κόφτες που το πήγα.Αν όμως κοίταγες το κοντέρ μάζευε χιλιόμετρα στο δευτερόλεπτο! Και στο rain και στο sport που το έβαλα.

Η ταμπλέτα ευανάγνωστη με ένα πλήθος πληροφοριών σε πρώτη θέα,όμως πρόσεξα 2-3 "μειονεκτήματα".
1) για να δεις τη θερμοκρασία του κινητήρα έπρεπε να σκρολλάρεις με τα βελάκια 1-2 οθόνες πιο κάτω.Επίσης 2) για να ανάψεις τα θερμαινόμενα γκριπ πάλι έπρεπε να μπεις στο μενού->Ρυθμίσεις->Heated grips ON. Αυτές οι ψιλολεπτομέρειες θεωρώ θα έπρεπε να είναι πιο 'αμεσες στην πληροφόρηση πχ με ένα κουμπί στα γκριπ,όπως κάνουν οι περισσότεροι.No big deal θα μου πεις,ίσως και να το αλλάξουν στο επόμενο μοντελο.

Εν κατακλείδι μου άρεσε πολύ το 800ρι CF (θα πέσει φωτιά να με κάψει,τι λέω).Για έναν που θέλει να πάει σε κάτι μεγαλύτερο από τα πολυφορεμένα 500ρια ή που έχει βλέψεις για μακρυνότερα ταξίδια το ΜΤ με τα 10Κ που κοστίζει είναι μια χαρά γι αυτά που δίνει.

ΥΓ Το ΜΤ έχει και quick shifter!! για πάνω αλλά και για κατεβάσματα. Και δουλεύει βιλούδο το ρδέλο!! Tooth
το μηχανακι ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει στην πιατσα στην τιμη που πουλιεται και πρεπει να ντρεπονται κατι γιαπωνεζοι που ζητανε τα ιδια πανω κατω για το τρεισερ 700...το μοτερ ετσι αρβαλαει Yes
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.594
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test Ride CFMOTO στην Μπρατάκος Drag Factory στο Περιστέρι 23-25 Νοεμβρίου 2022​

8aa2f765f937a1adca27d217bc3ca25d_XL.jpg

Η CFMOTO, αν και από τις καινούριες εταιρείες κατασκευής μοτοσυκλετών έχει συγκεντρώσει αρκετούς fan της μάρκας που σκέφτονται να αποκτήσουν μία τέτοια και ποιος καλύτερος τρόπος για να αποφασίσεις αν μία μοτοσυκλέτα σου κάνει από το να την οδηγήσεις.
Η CFMOTO ενημερώνει ότι όλα της τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα για Test Ride στο Περιστέρι από 23 έως 25 Νοεμβρίου 2022 στην εταιρεία Μπρατάκος Drag Factory, Θηβών 254 ΤΚ 12133 τηλ.: 2105770634 και email: s.mpratakos.dragfactory@gmail.com

Προτείνεται στους ενδιαφερόμενους να έχουν κλείσει ραντεβού για να εξασφαλίσουν ότι θα οδηγήσουν το μοντέλο της αρεσκείας τους, καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom