TEST - Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT 2020

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
670
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
CRF1100 ADV ... Καιιι Ναι λοιπόν επιτέλους, Δέκα μήνες τώρα έβαλα παρωπίδες, δεν κοιτούσα ούτε δεξιά ούτε αριστερά και βαρουσα διπλοβαρδιες κάθε μέρα, 6 δεκαεξαωρα την εβδομάδα επί όλους αυτούς τους μήνες, Έβλεπα μόνο έναν στόχο, crf 1100 . Δεν ήθελα να μπλέξω με μεγάλη χρηματοδότηση κτλ και έκανα το σκατο μου παξιμάδι που λένε και στο χωριομ. Τελικά τα κατάφερα και, όχι, δεν ήταν δύσκολο, θέμα προτεραιότητας είναι σε αυτά που βάζεις στόχο. Έχασα πολλούς καφέδες, πολλές κυριακάτικες βόλτες, πολλά delivery food, έμεινα με σπασμένη οθόνη στο κινητό τόσο καιρό, και άλλα πολλά,, μην αγχώνεστε η εικόνα μου είναι μια χαρά, δεν έγινα σαν τον Tom hanks στην ταινία ναυαγός,, αλλά,, ναι μωρέ στην τελική, όλα οκ, υγεία να έχουμε και γυρίζουμε πάλι στις παλιές συνήθειες... Α.!! Επίσης,, πουλήθηκε και η βαρκαδερο.
Africa twin crf1100 λοιπόν adventure sport χωρίς DCT.
Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι το DCT για μένα ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, μου άρεσε πάρα πολύ, εμπεδωσα πως δουλεύει και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, προεγκατεστημενη η επόμενη ταχύτητα με το που αλλάζει σχέση, φοβερό πράγμα, δεν σε κρεμάει ποτέ, σε προλαβαίνει πάντα στις αλλαγές και έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις και εννοείται ανά πάσα στιγμή μπορείς να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις χειροκίνητα. Γιατί δεν πήρα DCT? Γιατί για μένα ο συμπλέκτης είναι βίτσιο, είναι δουλειά, οτιδήποτε από εκεί και πέρα θυμίζει αγγαρεία.
Σύγκριση crf 1000 με 1100, όσο αφορά την ροπή πραγματικά καμία σχέση το ένα με το άλλο, το 1100 πραγματικά πετάει (σε σχέση με το 1000, μην αρχίσετε τώρα, σίγα τα άλογα κτλ κτλ), χωρίς σαμπρελα το 1100, toubles, επιτέλους και ευτυχώς δλδ, πιο κυρτή σέλα που σε βάζει σε θέση οδήγησης πιο βαθειά στο μηχανάκι και πιο ταξιδιάρικη πάρα εντουροθεση. Μεγαλύτερο ντεπόζιτο (25lit) και άλλο σχεδιασμό, στο 1000 υπήρχε θέμα με τον αέρα που ερχόταν κάτω από το τιμόνι και σε χτυπούσε κατευθείαν στο πρόσωπο , το φτιάξανε αυτό αλλάζοντας το ντιζάιν στο 1100.
Κατα τα άλλα καινούρια οθόνη TFT touch, με aple car play, αυτόματη λίπανση αλυσίδας δεν έβαλα, δεν μου το συνέστησε ο πωλητής, έχουν αναφερθεί θέματα , δεν θυμάμαι αν είχε το 1000,πολλά μπιχλιμπίδια και πολλές ρυθμίσεις στην οθόνη που ακόμα δεν έχω μάθει ούτε τα μισά, ρυθμιζόμενο φερινγκ κατά ύψος, έξτρα φώτα - προβολείς κάτω από το κύριο φανάρι και χωρίς διπλό σταντ στον βασικό εξοπλισμό, τσιγκουνιδες, βάλανε όμως θερμαινόμενα γκριπ. Αλλη εξάτμιση, άλλος θόρυβος και άλλο ύψος λόγω της σέλας που προανέφερα, traction control πλέον στον βασικό εξοπλισμό, εκτός από cornering abs κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι στα φρένα, ίδιοι τροχοί (διαστάσεις), πιο μακρύ σασί και ελαφρύτερο, αλουμινίου ψαλίδι, cornering lights στο στρίψιμο και αυτομοματο πιλότο. Αυτά προς το παρόν, καβαλοντας και βλέποντας θα επανέλθω με συνοπτικά updates ..........
 

Attachments

  • 20210423_151900.jpg
    20210423_151900.jpg
    581,2 KB · Προβολές: 11
  • 20210423_151919.jpg
    20210423_151919.jpg
    337 KB · Προβολές: 11
  • 20210423_151948.jpg
    20210423_151948.jpg
    558,7 KB · Προβολές: 11

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Καλοριζικη, καλοταξιδη και καλοφορετη!
Να σε γεμισει ταξιδια και χαρες!Smileys drinking beer Emoticon
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.683
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Αυτά είναι !!! Ανταμείφθηκε ο κόπος σου !! Επιτέλους

Καλορίζικη , καλοτάξιδο και να την χαίρεσαι HappyHappy

στο 1100 και εγώ θα επέλεγα το μαύρο στο adv sports παρά το άσπρο ! Κουκλάρα
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
CRF1100 ADV ... Καιιι Ναι λοιπόν επιτέλους, Δέκα μήνες τώρα έβαλα παρωπίδες, δεν κοιτούσα ούτε δεξιά ούτε αριστερά και βαρουσα διπλοβαρδιες κάθε μέρα, 6 δεκαεξαωρα την εβδομάδα επί όλους αυτούς τους μήνες, Έβλεπα μόνο έναν στόχο, crf 1100 . Δεν ήθελα να μπλέξω με μεγάλη χρηματοδότηση κτλ και έκανα το σκατο μου παξιμάδι που λένε και στο χωριομ. Τελικά τα κατάφερα και, όχι, δεν ήταν δύσκολο, θέμα προτεραιότητας είναι σε αυτά που βάζεις στόχο. Έχασα πολλούς καφέδες, πολλές κυριακάτικες βόλτες, πολλά delivery food, έμεινα με σπασμένη οθόνη στο κινητό τόσο καιρό, και άλλα πολλά,, μην αγχώνεστε η εικόνα μου είναι μια χαρά, δεν έγινα σαν τον Tom hanks στην ταινία ναυαγός,, αλλά,, ναι μωρέ στην τελική, όλα οκ, υγεία να έχουμε και γυρίζουμε πάλι στις παλιές συνήθειες... Α.!! Επίσης,, πουλήθηκε και η βαρκαδερο.
Africa twin crf1100 λοιπόν adventure sport χωρίς DCT.
Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι το DCT για μένα ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, μου άρεσε πάρα πολύ, εμπεδωσα πως δουλεύει και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, προεγκατεστημενη η επόμενη ταχύτητα με το που αλλάζει σχέση, φοβερό πράγμα, δεν σε κρεμάει ποτέ, σε προλαβαίνει πάντα στις αλλαγές και έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις και εννοείται ανά πάσα στιγμή μπορείς να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις χειροκίνητα. Γιατί δεν πήρα DCT? Γιατί για μένα ο συμπλέκτης είναι βίτσιο, είναι δουλειά, οτιδήποτε από εκεί και πέρα θυμίζει αγγαρεία.
Σύγκριση crf 1000 με 1100, όσο αφορά την ροπή πραγματικά καμία σχέση το ένα με το άλλο, το 1100 πραγματικά πετάει (σε σχέση με το 1000, μην αρχίσετε τώρα, σίγα τα άλογα κτλ κτλ), χωρίς σαμπρελα το 1100, toubles, επιτέλους και ευτυχώς δλδ, πιο κυρτή σέλα που σε βάζει σε θέση οδήγησης πιο βαθειά στο μηχανάκι και πιο ταξιδιάρικη πάρα εντουροθεση. Μεγαλύτερο ντεπόζιτο (25lit) και άλλο σχεδιασμό, στο 1000 υπήρχε θέμα με τον αέρα που ερχόταν κάτω από το τιμόνι και σε χτυπούσε κατευθείαν στο πρόσωπο , το φτιάξανε αυτό αλλάζοντας το ντιζάιν στο 1100.
Κατα τα άλλα καινούρια οθόνη TFT touch, με aple car play, αυτόματη λίπανση αλυσίδας δεν έβαλα, δεν μου το συνέστησε ο πωλητής, έχουν αναφερθεί θέματα , δεν θυμάμαι αν είχε το 1000,πολλά μπιχλιμπίδια και πολλές ρυθμίσεις στην οθόνη που ακόμα δεν έχω μάθει ούτε τα μισά, ρυθμιζόμενο φερινγκ κατά ύψος, έξτρα φώτα - προβολείς κάτω από το κύριο φανάρι και χωρίς διπλό σταντ στον βασικό εξοπλισμό, τσιγκουνιδες, βάλανε όμως θερμαινόμενα γκριπ. Αλλη εξάτμιση, άλλος θόρυβος και άλλο ύψος λόγω της σέλας που προανέφερα, traction control πλέον στον βασικό εξοπλισμό, εκτός από cornering abs κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι στα φρένα, ίδιοι τροχοί (διαστάσεις), πιο μακρύ σασί και ελαφρύτερο, αλουμινίου ψαλίδι, cornering lights στο στρίψιμο και αυτομοματο πιλότο. Αυτά προς το παρόν, καβαλοντας και βλέποντας θα επανέλθω με συνοπτικά updates ..........
Ντινο-Ντινο,καλοταξιδο αγρατζουνιστο να ειναι , και...ησυχο!!!!Smileys drinking beer Emoticon

Ανοιξε νεο θεμα ομως μη μπερδευομαστε μ αυτο,να λαβεις τις ευχες και τα καλοριζικα οπως σου πρεπει,και κατα καιρους να το ενημερωνεις αν θελεις!!!
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
670
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
Αυτά είναι !!! Ανταμείφθηκε ο κόπος σου !! Επιτέλους

Καλορίζικη , καλοτάξιδο και να την χαίρεσαι HappyHappy

στο 1100 και εγώ θα επέλεγα το μαύρο στο adv sports παρά το άσπρο ! Κουκλάρα
Ευχαριστώ φίλε Θάνο να είσαι καλά!
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
670
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
Ντινο-Ντινο,καλοταξιδο αγρατζουνιστο να ειναι , και...ησυχο!!!!Smileys drinking beer Emoticon

Ανοιξε νεο θεμα ομως μη μπερδευομαστε μ αυτο,να λαβεις τις ευχες και τα καλοριζικα οπως σου πρεπει,και κατα καιρους να το ενημερωνεις αν θελεις!!!
Ευχαριστώ πολύ,..ήσυχο θα είναι Κυριάκο μου να είσαι καλά χααχαααχ.. Προς το παρόν
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ευχαριστώ φίλε Θάνο να είσαι καλά!
Καλοταξιδος Ντίνο,πολύ όμορφο .
Πες και μια τιμή με το διβαλιτσο να την έχουμε στο κεφάλι μας.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.804
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
CRF1100 ADV ... Καιιι Ναι λοιπόν επιτέλους, Δέκα μήνες τώρα έβαλα παρωπίδες, δεν κοιτούσα ούτε δεξιά ούτε αριστερά και βαρουσα διπλοβαρδιες κάθε μέρα, 6 δεκαεξαωρα την εβδομάδα επί όλους αυτούς τους μήνες, Έβλεπα μόνο έναν στόχο, crf 1100 . Δεν ήθελα να μπλέξω με μεγάλη χρηματοδότηση κτλ και έκανα το σκατο μου παξιμάδι που λένε και στο χωριομ. Τελικά τα κατάφερα και, όχι, δεν ήταν δύσκολο, θέμα προτεραιότητας είναι σε αυτά που βάζεις στόχο. Έχασα πολλούς καφέδες, πολλές κυριακάτικες βόλτες, πολλά delivery food, έμεινα με σπασμένη οθόνη στο κινητό τόσο καιρό, και άλλα πολλά,, μην αγχώνεστε η εικόνα μου είναι μια χαρά, δεν έγινα σαν τον Tom hanks στην ταινία ναυαγός,, αλλά,, ναι μωρέ στην τελική, όλα οκ, υγεία να έχουμε και γυρίζουμε πάλι στις παλιές συνήθειες... Α.!! Επίσης,, πουλήθηκε και η βαρκαδερο.
Africa twin crf1100 λοιπόν adventure sport χωρίς DCT.
Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι το DCT για μένα ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, μου άρεσε πάρα πολύ, εμπεδωσα πως δουλεύει και πραγματικά αξίζει τα λεφτά του, προεγκατεστημενη η επόμενη ταχύτητα με το που αλλάζει σχέση, φοβερό πράγμα, δεν σε κρεμάει ποτέ, σε προλαβαίνει πάντα στις αλλαγές και έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις και εννοείται ανά πάσα στιγμή μπορείς να κατεβάσεις ή να ανεβάσεις χειροκίνητα. Γιατί δεν πήρα DCT? Γιατί για μένα ο συμπλέκτης είναι βίτσιο, είναι δουλειά, οτιδήποτε από εκεί και πέρα θυμίζει αγγαρεία.
Σύγκριση crf 1000 με 1100, όσο αφορά την ροπή πραγματικά καμία σχέση το ένα με το άλλο, το 1100 πραγματικά πετάει (σε σχέση με το 1000, μην αρχίσετε τώρα, σίγα τα άλογα κτλ κτλ), χωρίς σαμπρελα το 1100, toubles, επιτέλους και ευτυχώς δλδ, πιο κυρτή σέλα που σε βάζει σε θέση οδήγησης πιο βαθειά στο μηχανάκι και πιο ταξιδιάρικη πάρα εντουροθεση. Μεγαλύτερο ντεπόζιτο (25lit) και άλλο σχεδιασμό, στο 1000 υπήρχε θέμα με τον αέρα που ερχόταν κάτω από το τιμόνι και σε χτυπούσε κατευθείαν στο πρόσωπο , το φτιάξανε αυτό αλλάζοντας το ντιζάιν στο 1100.
Κατα τα άλλα καινούρια οθόνη TFT touch, με aple car play, αυτόματη λίπανση αλυσίδας δεν έβαλα, δεν μου το συνέστησε ο πωλητής, έχουν αναφερθεί θέματα , δεν θυμάμαι αν είχε το 1000,πολλά μπιχλιμπίδια και πολλές ρυθμίσεις στην οθόνη που ακόμα δεν έχω μάθει ούτε τα μισά, ρυθμιζόμενο φερινγκ κατά ύψος, έξτρα φώτα - προβολείς κάτω από το κύριο φανάρι και χωρίς διπλό σταντ στον βασικό εξοπλισμό, τσιγκουνιδες, βάλανε όμως θερμαινόμενα γκριπ. Αλλη εξάτμιση, άλλος θόρυβος και άλλο ύψος λόγω της σέλας που προανέφερα, traction control πλέον στον βασικό εξοπλισμό, εκτός από cornering abs κατά τα άλλα δεν έχει αλλάξει κάτι στα φρένα, ίδιοι τροχοί (διαστάσεις), πιο μακρύ σασί και ελαφρύτερο, αλουμινίου ψαλίδι, cornering lights στο στρίψιμο και αυτομοματο πιλότο. Αυτά προς το παρόν, καβαλοντας και βλέποντας θα επανέλθω με συνοπτικά updates ..........
Καλό ταξίδι να είναι ωραίο εργαλείο. έχω την Dct πραγματικά πιο εύκολη και χρηστική μοτό δεν έχω ξανά καβαλήσει .
 
Top Bottom