Enduro & Adventure Test

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Ένα TE 310 του 2009 με άλλα αυτοκολλητα!!
Με την πώρωση που με έχει πιάσει με το χώμα και δεν βλέπω να περνάει το σκέφτομαι να κάνω το παραπάνω βήμα για ένα τέτοιο!!
Αν και θα το προτιμούσα με το κόκκινο καπάκι κεφαλής που είχαν τα πρώτα αλλά, μικρή λεπτομέρεια!!!! BikeBike
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
https://www.bikeit.gr/on-off-swm/it...dVrbmp66lpsbNy6ry4MzBKiBb3-FnxA94GvIEeGnFvIBg
TEST – SWM RS125R - BIKEIT!

Με μια ματιά
Υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας με ψεκασμό
Γνήσιο on off με 125 κυβικά
Ιδανικό για να ξεκινήσεις το enduro
Υψηλής ποιότητας περιφερειακά

Τιμή: 4.290 ευρώ
+:
Ποιότητα κατασκευής, τιμή, εκτός δρόμου δυνατότητες, διττός χαρακτήρας
-: Απουσία δείκτη καυσίμου

TEST_SWM_RS125R_1.jpgTEST_SWM_RS125R_13.jpgTEST_SWM_RS125R_24.jpgTEST_SWM_RS125R_2.jpgTEST_SWM_RS125R_8.jpgTEST_SWM_RS125R_12.jpg

https://l.facebook.com/l.php?u=http...56P6g1lYD4oRb7Gc24hFXFAWYyKE0tVHQ_zHDH4TP0aDJ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Test - Fantic 250 E Casa 2020 - BIKEIT!

DSC_2386-web.jpgDSC_2930-web.jpgDSC_2882-web.jpgDSC_2883-web.jpgDSC_2886-web.jpgDSC_2891-web.jpgDSC_2888-web.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Project Beta RR 480 travel enduro - Απίθανη δημιουργία της ελληνικής αντιπροσωπείας​

beta-RR-480-travel-enduro-1.jpgbeta-RR-480-travel-enduro-3.jpg
Θέλοντας η ελληνική αντιπροσωπεία της Beta Motor να δημιουργήσει την απόλυτη μοτοσυκλέτα για ταξιδιωτικό enduro, που να μπορεί να καλύψει με άνεση και ευκολία αρκετά ασφάλτινα χιλιόμετρα και παράλληλα να μη στερείται τίποτα από την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει ένα καθαρόαιμο enduro στο χώμα, μπήκε στον πειρασμό να πειραματιστεί με το project “travel enduro”.
Ας δούμε τις αλλαγές που έκανε η Beta Hellas - The Fuoristrada Co. σε ένα RR 480 για να το μετατρέψει στο απόλυτο Tracel Enduro bike:
beta-RR-480-travel-enduro-2.jpg
"Ως βάση χρησιμοποιήσαμε ένα Beta RR 480 του 2016 ώστε να εκμεταλλευτούμε την πλούσια ροπή του για ανοιχτές-γρήγορες ασφάλτινες διαδρομές και κυρίως για να μπορεί να δεχθεί ένα γενναίο μάκρυμα της τελικής μετάδοσης.
Τα enduro ελαστικά αλλάχτηκαν με μικτής χρήσης Metzeler Karoo 3 που προσφέρουν σταθερότητα στην άσφαλτο διατηρώντας σε ικανοποιητικό επίπεδο τις εκτός δρόμου επιδόσεις ενώ διαθέτουν μακράν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μπορούν να δεχθούν άνετα πολύ μεγαλύτερο φορτίο.
beta-RR-480-travel-enduro-4.jpg
Φορέθηκαν γρανάζια 15/45 (μπροστά/πίσω) στην τελική μετάδοση που επιτρέπουν το άνετο ρολάρισμα της μοτοσυκλέτας στα 120km/h (και μειώνουν την ανάγκη για συχνές αλλαγές ταχυτήτων) και τοποθετήθηκε ρεζερβουάρ 15 λίτρων για αυξημένη αυτονομία και ατέλειωτες off road αναζητήσεις. Μεταποιήσαμε τη νορμάλ σέλα στη Saad_upholstery για περισσότερη άνεση στην πολύωρη καθιστή οδήγηση και τοποθετήσαμε το πολυόργανο της Trail Tech για κατέβασμα χαρτών και καταγραφή διαδρομών.
To project “travel enduro” μόλις ξεκίνησε και μπορείτε να μαθαίνετε τα νέα και την εξέλιξή του μέσα από αυτή τη σελίδα. Ήδη μετά τις πρώτες δοκιμές και τις αυξημένες ταχύτητες στην άσφαλτο και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο φορτίο πάνω στη μοτοσυκλέτα, σκεφτόμαστε την τοποθέτηση του oversized μπροστινού δίσκου των 300mm από το KIT ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ MOTARD ενώ αναζητάμε λύσεις για φόρτωση μικροαντικειμένων στο πίσω μέρος. Μείνετε συντονισμένοι.
Συνταγή για ταξιδιωτικό enduro:
  • 1 απόλυτη μοτοσυκλέτα enduro
  • ρεζερβουάρ αυξημένης χωρητικότητας
  • μετατροπή σέλας
  • γρανάζια 15/45
  • ελαστικά διπλής χρήσης
  • πολυόργανο-GPS
  • μεγαλύτερος δίσκος μπροστινού φρένου + αποστάτης δαγκάνας"

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Off Road KTM-Husqvarna-GASGAS ΜΥ 2022: «Χώμα» σε τρεις αποχρώσεις​

df552b6322ca59f614b3396fe86d0e25_XL.jpg
To ετήσιο μεγάλο Test-Ride event των νέων off-road μοντέλων KTM, Husqvarna και GASGAS ανοίγει με δημοσιογραφική παρουσία στο οροπέδιο της Ζήρειας

Με τα OFFROAD DAYS να συνεχίζονται σε 8 πόλεις ανά την Ελλάδα μέχρι τον Δεκέμβρη του 2021, μια πρώτη γεύση χωμάτινης πλούσιας γκάμας enduro και motocross ήρθε σε λασπωμένο τερέν και χειμωνιάτικο φόντο.
Οι μοτοσυκλέτες της KTM, Husqvarna και GASGAS ήταν αρκετές και δέκα χωμάτινα μοντέλα μπορούσαν ταυτόχρονα να γυρνούν το ενδιαφέρον πιστάκι. Συγκεκριμένα τέσσερα KTM (250 EXC TPI Six Days, 250 EXC-F Six Days, 300 EXC TPI και 350 EXC-F), άλλα τόσα Husqvarna μοιρασμένα σε motocross και enduro (FC 250, FC 450, TE 300i, FE 350) και δυο enduro μοτοσυκλέτες της GASGAS (EC 250, EC 350F) ήταν το μοτοσυκλετιστικό μπουφέ της ημέρας.

KTM 250 EXC F SIX DAYS 2wo 1


KTM 250 EXC-F Six Days 2022

Έναρξη με το μικρό τετράχρονο της πορτοκαλί παρέας, που είναι λίρα εκατό για την πορεία ενασχόλησης ενός ανθρώπου με το enduro. Κάνεις τα πρώτα σου βήματα, σε κούρασαν τα πανίσχυρα κυβικά, έπαθες και έμαθες, νιώθεις την ανάγκη για κάτι ελαφρύ και δραστήριο; Αν απαντάς σε όλα αυτά ναι και ψάχνεις για το ιδανικό, το βλέπεις στο 250 EXC-F που στην έκδοση Six Days έχει όλα τα έξτρα καλούδια για να θεωρηθεί ακόμα πιο πλήρες. Χαρακτηριστική η έντονη πορτοκαλί απόχρωση σε πλαίσιο, αλλά και CNC πλάκες τιμονιού. *****ό σε σχέση με τα MX, αλλά εύστοχο για να μην σε κουράζει και να χτίσεις σχέση εμπιστοσύνης μαζί του. Εδώ ένιωσα ότι πραγματικά δεν έχω λόγο να κλείνω το γκάζι. Μόνο η λάσπη λειτουργούσε ανασταλτικά, όμως και πάλι ήταν ότι καλύτερο για να την διαχειριστεί. Κεφάτο το μοτέρ χαμηλά, ζωντανό στις μεσαίες και αν ψάχνεις το παραπάνω, η ευστροφία σε επιβραβεύει με ωφέλιμους καλπασμούς. Δεν απευθύνεται μόνο στον αρχάριο αλλά και στον συνειδητοποιημένο που αναγνωρίζει ότι στο μονοπάτι δεν σου χρειάζεται ούτε το ιππικό ούτε η αδράνεια που το συνοδεύει.

Αν το λέει η ψυχή σου θα το ξεζουμίσεις και θα δεις και χρόνους, κινούμενος αέρινα με την ποιοτική ανάρτηση της WP (XPLOR πιρούνι 48 mm εμπρός και XPLOR αμορτισέρ πίσω) να διαβάζει το τερέν και σε συνεργασία με το στιβαρό πλαίσιο να ολοκληρώνει ένα σύνολο έτοιμο για όλους και για όλα. Στην προοδευτικότητα του μοχλικού των Husky και GASGAS το PDS της KTM απαντά με πιο στακάτη αντίδραση, που γίνεται αντιληπτή κυρίως όταν ρίξεις ρυθμό ή στα ξερά και βραχώδη σημεία. Παρόλα αυτά το μικρό τετράχρονο enduro της KTM σε πείθει να του στραγγίξεις τη γκαζιέρα, να σε εκπαιδεύσει και να το απολαύσεις.

KTM 250 EXC TPI SIX DAYS 2wo 2


KTM 250 EXC TPI Six Days 2022

Με το όμοιο σε κυβισμό και ταμπέλα 250 EXC SixDays αλλά σε δίχρονη TPI βερσιόν τα πράγματα έρχονται πιο εκρηκτικά, αλλά εξίσου αποτελεσματικά. Οποιαδήποτε αρνητική εντύπωση για τα δίχρονα βάλτε τη καλά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας από τη στιγμή που το Group (μετράει ήδη 5ετία) πέταξε τα καρμπυρατέρ από οτιδήποτε είχε ταμπέλα enduro και πέρασε στον ψεκασμό. Η ανάλαφρη αίσθηση και ο πολιτισμός είναι κτήμα του δίχρονου κινητήρα με το καλημέρα. Μιζιά και ρελαντί σταθερό από ένα ποιοτικά κομψό σύνολο δίχως ελλείψεις. Μπροστά σου ένα μινιμαλ ψηφιακό όργανο όπως και σε όλα τα εντούρο της συνολικής γκάμας, με την απαραίτητη ενημέρωση (κοντέρ χιλιομετρητές, ώρα, ωρόμετρο, χρονόμετρο, λαμπάκι ψεκασμού κινητήρα και χαμηλής ένδειξης καυσίμου - λαδιού καύσης) που αναζητά ο σύγχρονος αναβάτης. Το 250άρι βγάζει τη δύναμή του από τις μεσαίες με ήρεμο σκαλοπάτι μέχρι το ξύπνημα εκτός αν χρησιμοποιήσεις τον συμπλέκτη. Στροφάρει με διάθεση σχεδόν άοσμο και χωρίς ίχνος χαρακτηριστικού καπνού από το τελικό του. Ο ψεκασμός εξαφανίζει κραδασμούς και μπουκώματα, ενώ το σύμπτωμα της απρόβλεπτης δίχρονης κλωτσιάς μόλις βρει ροπή στις μεσαίες, δεν είναι έντονο και ο λόγος είναι στον καταμερισμό της από χαμηλά. Εκτός βέβαια αν δεν έχεις υπολογίσει τη λάσπη…

Αν βέβαια το επιθυμείς παίζεις με το συμπλέκτη, δίχρονος παραμένει! Αν πάλι θέλεις πιο ήπια χαρτογράφηση υπάρχει διακόπτης αριστερά στο τιμόνι, προνόμιο των Six Days (αλλά και των Husqvarna). Αν ο μεγάλος εχθρός του δίχρονου κινητήρα είναι το υψόμετρο, ο ψεκασμός έχει τις άμυνές του. Μια σειρά από αισθητήρες ενημερώνουν την μονάδα EMS και αυτή με τη σειρά της δίνει τις κατάλληλες εντολές (μέσω χαρτογράφησης) για αυτόματη προσαρμογή στις περιβαλλοντικές και υψομετρικές συνθήκες. Και οι συνθήκες που είχαμε στη Ζήρεια είναι η καλύτερη απόδειξη.

KTM 300 EXC TPI 2wo 1


KTM 300 EXC TPI 2022

Με τον μεγάλο δίχρονο αδερφό του 300 EXC διαπιστώνεις ότι το ελαστικό και πληθωρικά γεμάτο ροπή μοτέρ δεν σε πουλάει αν ξεχαστείς με μια, δυο σχέσεις παραπάνω, ακόμα και αν βρεθείς στους πρόποδες ανηφοριάς με στόχο την κορυφή της. Βγάζει τη δύναμή του από χαμηλά με πολιτισμένο τρόπο, αλλά δεν ξεχνά παράλληλα ότι είναι δίχρονο που οφείλει να μην αστειεύεται όσο μένει ανοιχτό το γκάζι. Εδώ η απρόβλεπτη κλωτσιά απουσιάζει γιατί η ροπή υπάρχει από το μηδέν. Ένα γενναίο ωφέλιμο τράβηγμα είναι διαθέσιμο μιμούμενο το τετράχρονο δούλεμα, όμως δεν παύει ως δίχρονο να θέλει τον σεβασμό του.

Σημασία έχει ότι το σταθερό γκάζι και η πολιτισμένη λειτουργία σε καθαρόαιμο δίχρονο εντούρο είναι πιο εφικτό από ποτέ, σε βαθμό που δεν το περιορίζει στην βόλτα από και προς τα μονοπάτια των γειτονικών βουνών. Μυρωδιά και μπλε καπνός σπανίζουν από την εξάτμιση, ενώ μπουκώματα, αρρυθμίες, ξεσπάσματα και κραδασμοί ανήκουν στην ιστορία. Ακόμα και το εκδρομικό enduro που μέχρι πρότινος ήταν προνόμιο των τετράχρονων, είναι στο ρεπερτόριο του σύγχρονου δίχρονου ψεκαστού με την ανεξάρτητη μίξη.

KTM 350 EXC F 2022 2wo


ΚΤΜ 350 ECX-F 2022

Αν πάλι ψάχνεις το κάτι παραπάνω το 350 EXC-F θα σε κάνει να χαμογελάσεις με την πληθωρικότερη ροπή του που σου επιτρέπει να ξεχαστείς και με μια σχέση παραπάνω βρε αδερφέ στο κιβώτιο! Ένα μεγαλωμένο 250άρι σε αίσθηση, ιδανικό για χομπίστικες βόλτες στο βουνό σουλατσάροντας σε ανηφοριές και μονοπάτια. Από την άλλη δεν θα σου αρνηθεί ορμητικό πέρασμα με ελεγχόμενες και όχι τρομακτικές πλαγιολισθήσεις αν του ζητήσεις επέλαση στα ανοιχτά κομμάτια. Σφιχτό και στιβαρό ώστε να μην σε προδίδει αν του φερθείς επιθετικά, αλλά και φιλικό συνάμα για να μη χρειάζεται να το οδηγείς με την ταυτότητα στο στόμα. Η ανάρτηση της WP διαβάζει και διατηρεί ποιοτικό πάτημα για να σε πείσει ότι μπορείς να μείνεις με το γκάζι ανοιχτό ενώ υπάρχει και traction control που επεμβαίνει διακριτικά. Αποτελεί την χρυσή τομή στην τετράχρονη γκάμα EXC.

Στο ψυχογράφημα της KTM διακρίνεις την πιο πλήρη χωμάτινη γκάμα με 7 διαφορετικούς κυβισμούς και 16 διαφορετικές εκδόσεις! Οι αναβαθμισμένες Special εκδόσεις (SixDays, 300 EXC TPI Erzbergrodeo και 350 EXC F Factory), είναι πιο εμπορικές από κάθε άλλη φορά, με αποτέλεσμα να είναι όλες προπουλημένες. Διατηρεί την PDS ανάρτηση πίσω χωρίς μοχλικό στην Enduro γκάμα, ενώ είναι προνόμιο της τα φρένα της Brembo.

HUSQVARNA FC250 2wo 1


Συνεχιζεται.......

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Off Road KTM-Husqvarna-GASGAS ΜΥ 2022: «Χώμα» σε τρεις αποχρώσεις​


CAR_5746-web.jpgCAR_5770-web.jpgCAR_5791-web.jpg

Husqvarna FC 250 2022

Επόμενος σταθμός, η Σουηδική κορώνα και με το FC450 να βγαίνει από την εξίσωση σαν ιατρική συμβουλή στην επικονδυλίτιδα που δοκιμάζει το δεξί μου χέρι, το μικρό motocross μας κάνει σεφτέ. Το τετράχρονο motocross με τα παραδοσιακά μπλε και κίτρινα σχέδια, FC 250 παραμένει φιλικότατο αν και με 46 ίππους. Σε κάνει να εξελιχτείς ανάλογα με το χρόνο που θα αφιερώσεις. Ζυγισμένο, καλοστημένο και αέρινο στα άλματα, θα σε ξεψαρώσει με τον τρόπο που διαβάζουν οι σφιχτές αναρτήσεις του να χουφτώνεις γερά τη γκαζιέρα. Στροφάρει χαρούμενα, δύναμη δεν του λείπει και φυσικά λόγω ελαστικών ανταποκρίνεται καλύτερα στη λάσπη σε σχέση με τα οικολογικά ελαστικά των enduro. Tο μόνο που ζητάει είναι προπόνηση και φυσική κατάσταση, κάτι που φυσικά απαιτεί σε υπερθετικό βαθμό ο μεγάλος του αδερφός.

HUSQVARNA TE300i 2wo 2


Husqvarna TE 300i 2022

Μετάβαση στην enduro γειτονιά της Husqvarna, με το TE 300i να μας υποδέχεται αρχοντικά. Τα Husky εχουν το δικό τους στιλ και ύφος, διακοσμημένα με γκρι φινετσάτες και όχι κραυγαλέες αποχρώσεις, ενώ γίνεται σαφές ότι και οι προμηθευτές περιφερειακών είναι top class. Από φέτος τα υδραυλικά της Magura είναι παρελθόν και στη θέση τους υπάρχουν αυτά της ισπανικής Braktec (ανήκει στην Brembo) με δίσκους της GSK. Μια premium πρόταση, που ισχύει και για το FE που έπεται και προκύπτει από άριστη εργονομία της θέσης οδήγησης, πλάκες CNC, το Pro Taper τιμόνι της Answer με τα γκριπ της ODI, carbon composite υποπλαίσιο, το ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl Racing, ζάντες της DID και άλλες μικρές ποιοτικές λεπτομέρειες που δικαιολογούν την τιμή. Πρακτικά ανακαλύπτεις τα χαρίσματα ενός TPI 300 με πλούσια ροπή, διάρκεια απόδοσης και σύγχρονης δίχρονης έκφρασης. Δεν παύει να είναι θηρίο, δεν παύει να σε τεντώνει, αλλά τώρα θα το βρεις στην πιο εξημερωμένη του μορφή. Η σούζα είναι τρόπος έκφρασης, η σκαπτική του ικανότητα δεν απαιτεί πολλές στροφές στο μοτέρ και η ανάγκη για φρένα θα νιώσεις συχνά ότι είναι επιβεβλημένη, αλλά επιτυχώς αναλαμβάνουν τα Braktec το σκοπό τους.

Ένα από τα θεωρητικά πλεονεκτήματα των Husqvarna σε σχέση με τον ενδοοικογενειακό ανταγωνισμό των KTM, είναι το μοχλικό στην πίσω ανάρτηση σε αντίθεση με το PDS των πορτοκαλί μοτοσυκλετών. Στη σύντομη γνωριμία βέβαια διαπιστώνεις ότι και οι δυο περιπτώσεις δουλεύουν εξαιρετικά με την προοδευτικότητα στις ανωμαλίες βέβαια να αναζητούν μοχλικό σύστημα. Είναι άλλωστε και ο εύστοχος συνδυασμός της απόσβεσης με παράλληλη προσφορά πρόσφυσης ανεξάρτητα από το έδαφος, με τίμημα το βάρος. Μικρό το κακό εκεί χαμηλά που βρίσκεται!

Οι σπέσιαλ εκδόσεις για λογαριασμό της Husqvarna, που αμφότερες προσφέρουν factory αύρα σε εμφάνιση και εξοπλισμό, είναι οι Rockstar Editions, που αφορούν τα TE 300i και FE 350i.

HUSQVARNA FE350 2wo 1


Husqvarna FE 350 2022

Το τετράχρονο enduro FE 350i είναι ότι καλύτερο μπορεί να σου τύχει για να αλωνίζεις μια μέρα στο βουνό χωρίς πρόγραμμα. Είτε βρεθείς σε φάση περιήγησης σε …μονοπατάδα, εύκολη ή δύσκολη, είτε ανηφορίζεις πλαγιές, ακόμα περισσότερο αν βρεθεί ένα πιστάκι στους τροχούς σου! Κουμπώνει παντού, είναι φιλικό, χωρίς να του λείπει ψυχή με το FE 350i να φαντάζει ιδανική επιλογή για τα πάντα. Αφθονία απόδοσης με ροπή από χαμηλά και δυναμικό ανέβασμα ψηλά, μοιράζει χαμόγελα και υλοποιήσιμες υποσχέσεις. Σου επιτρέπει να ξεχαστείς και με μια σχέση παραπάνω στο κιβώτιο ρε αδερφέ και ταυτόχρονα δεν σε κουράζει!

GASGAS EC250 2wo 1


GASGAS EC 250 2022

Για την ισπανική GASGAS δυο μοτοσυκλέτες ήταν διαθέσιμες από την γκάμα enduro, η μικρότερη δίχρονη και η μεγαλύτερη τετράχρονη. Με την EC250 νιώθεις οικεία από την πρώτη στιγμή. Λίγο πιο αφράτη σέλα, λίγο πιο χαμηλά το Neken τιμόνι, γενικά δείχνει φιλόξενη στον χομπίστα κάτι που διαπιστώνεις και με την ενδοτικότητα των αναρτήσεων. Δεν νοιώθεις ότι είσαι επάνω σε κάτι άκαμπτο, κούτσουρο και κουραστικό που θέλει κάποιον «παγκόσμιο» για να την οδηγήσει. Από την άλλη έχει τις ρυθμίσεις, ακόμα και αν είσαι κάποιος από αυτούς, ώστε να την κάνεις πολεμική. Η ελαφριά αίσθηση του δίνει εύστοχο, αέρινο και φιλικό πάτημα στις ποιοτικές WP που συναντάς και σε μια Husky μια και οι δυο εταιρείες χρησιμοποιούν μοχλικό πίσω. Κατά τα άλλα η δύναμη από τον ψεκαστό κινητήρα έρχεται πολύ ομαλά στις χαμηλές και μετά τις μεσαίες δείχνει τα δόντια του. Η ελαστικότητα είναι υπαρκτή και χαρακτηρίζει τους TPI του ομίλου, ώστε ακόμα και αν ξεχάσεις μια επάνω στο 6άρι κιβωτιο δεν θα κρεμάσει και δεν θα σε «πουλήσει». Είναι στο χέρι σου αν θα το απολαύσεις υστερικά ή γραμμικά βασιζόμενος στην πολιτισμένη του λειτουργία και στην αποδοτικότητά του σε εύρος στροφών. Η ερυθρόλευκη δίχρονη GASGAS δεν γνωρίζει εκπτώσεις στις παροχές της, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αδέρφια της και μόνο στις λεπτομεριες μπορείς να βρεις στοιχεία διαφοροποίησης. Ένα δίχρονο σχεδόν τετράχρονο στον τρόπο έκφρασης του κινητήρα, απαλλαγμένο όμως από ιδιοτροπίες, αλλά και με πιο ελαφριά αίσθηση σε σχέση με ένα αντίστοιχο 300άρι. Ταχύτερο σε συμπεριφορά ιδίως σε κλειστές στροφές και αυτό γιατί απουσιάζει η αδράνεια του μεγαλύτερου κινητήρα που θα σε βρει με πιο ανοιχτή τροχιά. Η ουσία είναι ότι τα σύγχρονα δίχρονα αποκτούν πρεσβευτές και μετα τα KTM και Husqvarna μπορείς να συμπεριλάβεις και τις μοτοσυκλέτες της GASGAS στις ποιοτικές προτάσεις.

GASGAS EC350F 2wo 2


GASGAS EC 350F 2022

Από την άλλη υπάρχει και η τετράχρονη επιλογή του EC 350F, ώστε να ανοίγεις το γκάζι και να ανακάμπτεις πανηγυρικά και θεαματικά, χωρίς να σε απασχολεί ιδιαίτερα η σχέση στο κιβώτιο! Η χρυσή τομή όπως αποκαλείται κάθε μοτοσυκλέτα αυτού του κυβισμού και το Group κερδίζει άλλη μια στο στόλο της. Ευκολία από 250άρι με δύναμη από 450μιση, ευπροσάρμοστη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες και τρόπο απόδοσης όπως σε μια EXC-F ή FE 350 που είναι και η άμεσοι συγγενείς. Και εδώ όπως και στην δίχρονη αδερφή της που προηγήθηκε, οι αναρτήσεις (ανάποδο XPLOR και αμορτισέρ XACT) έρχονται αυτούσιες από ένα Husqvarna με ρυθμίσεις που δείχνουν αρμονικές για κάθε χρήση. Η νέα πρόταση στο χώρο του enduro που ακούει στο όνομα Braktec και αναφερθήκαμε και νωρίτερα αναλαμβάνει τα υδραυλικά (φρένα, συμπλέκτη) σε κάθε GASGAS και κάνουν την δουλειά αποδοτικά και απροβλημάτιστα όπως οφείλει μια μοτοσυκλέτα τέτοιας χρήσης.

HUSQVARNA FC250 2wo 2

Ρεζουμέ!​

Πρακτικά αν το δεις και αν εξαιρέσεις την ισχυρότερη motocross FE 450 με το υπερβολικό για άμαθους - απροπόνητους γκάζι, όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του event πρόσφεραν μια γλυκιά σύγχυση. Απ’ όποια και αν κατέβαινες μετά από μια χορταστική βόλτα έβρισκες ένα καλό λόγο για να της προσάψεις. Είτε 250άρι δίχρονο είτε 300, η «ψεκαστή» εποχή τους είναι σύγχρονη σε όλα και γοητευτική. Από την άλλη τα τετράχρονα σε 250 ή 350 κυβικά αποτελούν ότι καλύτερο για μια long term βόλτα στο χώμα περιήγησης ή αφηνιασμένης οδήγησης. Εσείς απλά διαλέξτε τρόπο! Από την mainstream Αυστριακή ΚΤΜ με την ηγετική θέση στο χώρο, την premium σε όλα της εμβληματική Σουηδική κορώνα της Husqvarna ή την χομπίστικη αλλά χαρισματικά ικανή προσθήκη του Ισπανικού ταμπεραμέντου της GASGAS. Ένα «τριεθνές» απόλαυσης σας περιμένει!

Πηγη https://2wo.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Πω πω αυτά τα injection δίχρονα πρέπει να είναι απίθανα, θα μπορούσαν να φτιάξουν άνετα και μηχανάκια δρόμου με τα μοτέρ αυτα, τύπου tdr250, η να αναβιώσουν θρύλους όπως τυπου NSR250

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
, θα μπορούσαν να φτιάξουν άνετα και μηχανάκια δρόμου με τα μοτέρ αυτα, τύπου tdr250, η να αναβιώσουν θρύλους όπως τυπου NSR250
Μακαρι Αλεξ αλλα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση tdr250 ωρε μανα μου τη εργαλειο BikeBike
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Video Test Ride - TM 300 EN FI ES (2021)​

e4d3a60542b47537859caa55ee35e890_XL.jpgA15A6166-web.jpg
Η πρώτη ''ψεκαστή'' δίχρονη enduro της TM, είναι στην παραγωγή. Η 300 Fi ES, όπως λέγεται πλέον η δίχρονη Enduro, προσφέρει ευχρηστία, και ομαλή λειτουργία, σε ένα γνώριμα στιβαρό ''πακέτο''.
A15A6130-web.jpgA15A6136-web.jpg
Η παραγωγή της TM Racing είναι πολύ συγκεκριμένη. Χίλιες πεντακόσιες μοτοσυκλέτες το χρόνο, και όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε! Το ιταλικό εργοστάσιο με εξειδίκευση στην κατασκευή κινητήρων δεν βιάζεται να ακολουθήσει τις εξελίξεις, ούτε μάλιστα προτίθεται να ηγηθεί αυτών. Ωστόσο, το δίχρονο ''ψεκαστό'' κάστρο έπεσε και στην δική του περίπτωση, με την 300 Fi ES 2T να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα enduro της TM που φέρει σύστημα ψεκασμού.
A15A6141-web.jpgA15A6145-web.jpgA15A6153-web.jpg


Διαβάστε το αναλυτικό άρθρο εδώ ή απολαύστε το video στις οθόνες σας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Λιγα αλογα ... μακαρι να του τα εφαγε τουλαχιστον η ροπη. cdefghigi
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.430
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Το CRF το πηρε ενας φιλος προ 4μηνου

ομορφο και αρκετα ψηλο...πρεπει να εισαι 1.80+ για να πατας το ενα ποδι....

ροπατο, με ελαφρια αισθηση, και πολυ χαμηλη καταναλωση....2,5-3 λιτρα...

καλο για γαιδουρακι πολης και εκδρομικο εντουρο στα γυρω βουναλακια σε πατημενους χωματοδρομους...

η τιμη....πολυ αλμυρη στα 7800
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.129
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το CRF το πηρε ενας φιλος προ 4μηνου

ομορφο και αρκετα ψηλο...πρεπει να εισαι 1.80+ για να πατας το ενα ποδι....

ροπατο, με ελαφρια αισθηση, και πολυ χαμηλη καταναλωση....2,5-3 λιτρα...

καλο για γαιδουρακι πολης και εκδρομικο εντουρο στα γυρω βουναλακια σε πατημενους χωματοδρομους...

η τιμη....πολυ αλμυρη στα 7800
Δε παίρνει χαμήλωμα ;;;;
Βέβαια όσο και να χαμηλώνει με τεοια τιμή πρέπει νάσαι πολύ ...ψηλός για να το πάρεις....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dyno Test Ride - Honda CRF 300 Rally 2022​

Το νέο Honda CRF 300 Rally στο δυναμόμετρο! Πόσα άλογα βγάζει στο δρόμο; Πόση ιπποδύναμη είναι πραγματική από αυτή που ανακοινώνει το εργοστάσιο; Δείτε παρακάτω!
Η Honda έχει βάλει στην αγορά μία πολύ χρηστική μοτοσυκλέτα adventure, ικανή για εκδρομές εκτός δρόμου και για μεγάλα χωμάτινα ταξίδια χωρίς περιορισμούς. Πόσα όμως έιναι τα άλογα που φτάνουν τελικά στο δρόμο, τα πραγματικά άλογα δηλαδή, σε σχέση με τα ανακοινώσιμα; Δείτε στο video που ακολουθεί!

 

Georgev

new member
Δημοσιεύσεις
400
Ηλικία
32
Όνομα
Γιώργος
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 390 Adventure – Mini δοκιμή με το mini adventure στα βουνά της Κρήτης​

845b391d9cad0d07ff9efbbf9e0e9390_XL.jpg

Πολλές φορές, ασύνδετα μεταξύ τους γεγονότα μπορούν να προκύψουν σε κάτι απρόσμενο, όπως ακριβώς προέκυψε και η mini δοκιμή του μικρού πορτοκαλί –ή λευκού εν προκειμένω- adventure.
Όλα ξεκίνησαν με αφορμή τα μαθήματα εκτός δρόμου οδήγησης του Συλλόγου Μοτοσυκλετιστών Σκαλανίου, κοινώς ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ. Μετά από τη σχετική επικοινωνία με την ΗΚ ΑΕΒΕ, την αντιπροσωπεία της αυστριακής εταιρείας στο Ηράκλειο η οποία υποστήριξε και την εκδήλωση, βρέθηκα με ένα KTM 390 Adventure στα χέρια μου. Μια μοτοσυκλέτα για τα εν λόγω μαθήματα και όχι μόνο, μιας και θα την είχα για ένα Σαββατοκύριακο. Μια μοτοσυκλέτα για την οποία με περιέβαλε μια αρνητική προκατάληψη, ναι λόγω.. τιμής!

390adv21.jpg

Πάμε στο απόγευμα της Παρασκευής όμως, το οποίο με βρίσκει στην αντιπροσωπεία και λιαν συντόμως στη σέλα του 390 Adventure του 2021. Η πρώτη αίσθηση από την ψηλή -μα όχι απρόσιτη- θέση οδήγησης είναι καλή και η τραχιά υφή της σέλας την κάνει καλύτερη. «Αντέχει το στραπάτσο ενδεχομένως..» η πρώτη σκέψη μου και η 2η είναι το σε ποια παραλία θα πάω να παίξω λίγο στην άμμο. Η πρώτη, εντός πόλης χρήση μετά από κάμποσες βόλτες αποδεικνύεται υπέρ του δέοντος ικανοποιητική, με το 390 Adv να είναι πανάλαφρο στη αίσθηση και τον κινητήρα να στροφάρει ευχάριστα και «γεμάτα», με τα τρία ψηφία στο κοντέρ να έρχονται γρήγορα ακόμα και σε δικάβαλο με επιβάτες διόλου ευκαταφρόνητης μάζας (ναι, έτσι είναι οι πραγματικές δοκιμές, τι να κάνουμε). Ενδιαφέρον έχει και η κατανάλωση με αυτές τις συνθήκες, που παρά τα πολλά και έντονα «σταμάτα-ξεκίνα» του τριημέρου, συνήθως με «φορτίο» 120-180 κιλών και αρκετά βαρύ καρπό στο δεξί χέρι, δεν ξεπέρασε τα 4,5 λίτρα στα 100χλμ. Και αυτό δεν προέκυψε μόνο από τυφλή εμπιστοσύνη στο όργανο, αλλά και από λίτρα/χιλιόμετρα στο γέμισμα, περνώντας τα 300 χιλιόμετρα πραγματικής αυτονομίας από το ρεζερβουάρ των 14,5 λίτρων.

390adv7.jpg

Η κατανάλωση δίνει ωραία πάσα για μερικά ακόμη λόγια για τον κινητήρα. Ο τετράχρονος κινητήρας των 373 κυβικών αποδίδει 43 ίππους στις 7.000 στροφές. Κάπου εκεί είναι και η ροπή των 37 Nm αλλά ακόμα καλύτερα και ο ήχος, με το χαλαρό γουργούρισμα να γίνεται μπάσος βρυχηθμός που απλά θες να προκαλείς συνέχεια (σε σύμπνοια πάντα με το τελικό της εξάτμισης που όπως είναι αναμενόμενο υπάγεται στους Euro5 κανονισμούς). Εντός του κυλίνδρου υπάρχει επίστρωση DLC, οπότε η αξιοπιστία στις «πολλές» στροφές θεωρητικά είναι μεγαλύτερη. Στο εξίσου σημαντικό ζήτημα του συμπλέκτη, η παρουσία της περιορισμένης ολίσθησης είναι εκείνη που δίνει κυριολεκτικά «βουτυρένια» αίσθηση στο χέρι, ενώ ταυτόχρονα δίνει και το στοιχείο του ελέγχου σε κάποιο γρήγορο κατέβασμα, με τις όποιες πλαγιολισθήσεις να έρχονται δίχως «κροταλίσματα».
390adv3.jpg

Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό, με το Ride by Wire να συνεργάζεται με τους αισθητήρες και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του μικρού adventure τα οποία ήταν και η πρώτη μεγάλη έκπληξη, θυμίζοντας πακέτο μεγαλύτερης κατηγορίας. Το Traction Control θα μαζέψει τα γλιστρήματα ακόμα και υπό κλίση διαθέτοντας δυνατότητα απενεργοποίησης. Το δικάναλο ABS της Bosch πέρα από την Cornering –δηλαδή την υπό κλίση λειτουργία του- έχει και την επιλογή Off Road, επιτρέποντας το πλασάρισμα του πίσω τροχού κατά το δοκούν στις χωμάτινες στροφές. Highlight η διακριτική παρεμβατικότητα του, χωρίς την αίσθηση του αιφνιδιασμού.

390adv15.jpg

Επόμενο στοιχείο που σε αιφνιδιάζει ευχάριστα είναι η ανάρτηση. Εμπρός και πίσω συναντάμε τα ρυθμιζόμενα τέκνα της σειράς APEX της WP, η οποία αρχικά σχεδιάστηκε για χρήση enduro. Δως του χωματόδρομο και ανέβασε χιλιόμετρα, το 390Adventure θα λειτουργήσει υποδειγματικά σε λακκούβες και πέτρες, θυμίζοντας και πάλι μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Για την ακρίβεια, οι συγκεκριμένες αναρτήσεις μάλλον δίνουν περισσότερα από όσα μπορεί να χρειαστεί ο μέσος αναβάτης που –κακά τα ψέματα- θα περάσει το 80-90% των χιλιομέτρων του στην άσφαλτο. Βέβαια, πεδίο της δοκιμής σε μεγάλο βαθμό ήταν και το Νίσιμο, ένα οροπέδιο πάνω από το οροπέδιο Λασιθίου όπου το χώμα και η πέτρα δίνουν και παίρνουν.
390adv13.jpg


Στη συνέχεια, μιας και ο χωματόδρομος σημαίνει «κοπάνημα» έρχεται η ώρα της κρίσης για πλαστικά και συναρμογή. Μπορεί τα πλαστικά να μην είναι στο επίπεδο των ηλεκτρονικών και της ανάρτησης, ωστόσο ο σχεδιασμός τους είναι τέτοιος που δύσκολα θα ακούσεις κάτι να χτυπάει ενώ είναι και σχεδόν αδύνατο να ακούσεις κάτι να τρίζει. Και αυτό λαμβάνοντας υπόψιν και τις πολλές στροφές του κινητήρα που επιφέρουν μεν κραδασμούς, σε λογικά δε επίπεδα. Μιας και λέμε για τα περί σχεδιασμού, το 390 Adventure κουβαλάει αυτούσιο το γονιδίωμα των μεγαλύτερων αδελφών του, ενώ «μικρό» θα σου φανεί όταν ανέβεις πάνω και όταν το συνηθίσεις και όχι βλέποντας το από μακριά. Οι φωτισμοί είναι Led συμβάλλοντας στο «ψαρωτικό» του πράγματος, ενώ κρυφό, λευκό φωτισμό έχουν και οι διακόπτες στο τιμόνι που επιτρέπουν τον πλήρη χειρισμό του πολυοργάνου. Ένα πολυόργανο με τη μορφή έγχρωμης TFT οθόνης 5’’ με πλήθος πληροφοριών, άλλο περιβάλλον για μέρα και νύχτα με δυνατότητα αυτόματης εναλλαγής αλλά και συνδεσιμότητας με την εφαρμογή KTM My Ride. Μέσω του εν λόγω app στην οθόνη της μοτοσυκλέτας προβάλλονται οι κλήσεις και η μουσική, διαθέτοντας και την προαιρετική επιλογή της προβολής της πλοήγησης.
390adv6.jpg


Φτάνοντας στον επίλογο, ομολογώ πως το KTM 390 Adventure δεν είναι μια μοτοσυκλέτα που αφήνεις εύκολα, μιας και ο χαρακτήρας της από τη σκοπιά της χρήσης και της συντήρησης είναι «κουτί» για τα ελληνικά δεδομένα και ακόμα περισσότερο για μέρη όπως η Κρήτη, όπου το βουνό σε καλεί πιο εύκολα μιας και είναι πιο κοντά. Το «αγκάθι» στην υπόθεση είναι η τιμή, μιας και εδώ έχουμε μάλλον το τιμολογιακό ταβάνι της κατηγορίας, στις 7.450 ευρώ. Βέβαια είναι και η δυνατότερη πρόταση της κατηγορίας, φλερτάροντας με εκείνη των 500 κυβικών, αναλογιζόμενοι το τι αποδίδουν τα περίπου 300 κυβικά του ευρωπαϊκού και ασιατικού ανταγωνισμού. Ακόμα, ηλεκτρονικά βοηθήματα και αναρτήσεις είναι τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στην ουσία και όχι στα χαρτιά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε άλλωστε πως το να χτίσεις και «κοστολογήσεις» μια μοτοσυκλέτα δεν σχετίζεται μόνο με τα κυβικά, αλλά και με τον εξοπλισμό και τις κατ’ επέκταση δυνατότητες του. Εκεί πατάνε οι Αυστριακοί και μάλλον κάτι ξέρουν.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom