Suzuki vstrom 1050.

Faso

new member
Δημοσιεύσεις
5
Ηλικία
46
Όνομα
Nikos
Καλησπερα σε ολους.ευχομαι πολλα.καλα.και ορθια χλμ.θα ηθελα την βοηθεια κατοχων ,και μη,για το vstrom 1050 το απλο, οσο αναφορα την καταναλωση του,το κεντρο βαρους του αν ειναι ψηλα η χαμηλα,μιλαμε παντα σε συγκριση με το 650 vstrom μιας και ημουν πρωην κατοχος του.
Ευχαριστω πολυ.
 

Faso

new member
Δημοσιεύσεις
5
Ηλικία
46
Όνομα
Nikos
Σε ευχαριστω.το διαβασα.ειναι προφανες η υπεροχη του 1050.δε γνωριζω κατα ποσο ειναι αξιοπιστες οι συγκρισεις.το 650 που ειχα, ηταν βαρυ σχετικα και εν σταση το καταλαβενα αρκετα.στο δρομο μεν,δεν ειχε και την καλυτερη αισθηση στριψηματος, φρενων,κτλ.γι αυτο θαθελα και τις αποψεις κατοχων του 1050.και παλι σε ευχαριστω
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ιδιοκτήτης του πιο παλαιότερου μοντέλου το βρηκε απίστευτο σε στήσιμο και ειδικά σε φρένα λόγω ηλεκτρονικών. Teary Eyes Waving Bye
 

bill1978

new member
Δημοσιεύσεις
4
Ηλικία
46
Όνομα
bill1978
Καλησπέρα και εγώ είμαι σε διαδικασία αγοράς του 1050 xt. Διαβάζω παντού τα καλύτερα αλλά ένα είναι που με προβληματίζει αρκετά. Λένε για το φόρτωμα ότι δεν είναι για πολλά κιλά. Δες το και αυτό!!!
Επίσης κάνε test ride, εγώ ξετρελάθηκα. Είναι νομίζω ποιο στιβαρό και πολύ καλύτερο σε αίσθηση από το προηγούμενο μοντέλο (το έχει ο κουμπάρος και το οδηγώ αρκετά συχνά).
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Καλησπέρα και εγώ είμαι σε διαδικασία αγοράς του 1050 xt. Διαβάζω παντού τα καλύτερα αλλά ένα είναι που με προβληματίζει αρκετά. Λένε για το φόρτωμα ότι δεν είναι για πολλά κιλά. Δες το και αυτό!!!
Επίσης κάνε test ride, εγώ ξετρελάθηκα. Είναι νομίζω ποιο στιβαρό και πολύ καλύτερο σε αίσθηση από το προηγούμενο μοντέλο (το έχει ο κουμπάρος και το οδηγώ αρκετά συχνά).

Μονο καλα λογια ακουγονται για το συγκεκριμενο.Θεωρω οτι ειναι τιμιοτατη επιλογη.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Καλησπέρα και εγώ είμαι σε διαδικασία αγοράς του 1050 xt. Διαβάζω παντού τα καλύτερα αλλά ένα είναι που με προβληματίζει αρκετά. Λένε για το φόρτωμα ότι δεν είναι για πολλά κιλά. Δες το και αυτό!!!
Επίσης κάνε test ride, εγώ ξετρελάθηκα. Είναι νομίζω ποιο στιβαρό και πολύ καλύτερο σε αίσθηση από το προηγούμενο μοντέλο (το έχει ο κουμπάρος και το οδηγώ αρκετά συχνά).
Πολύ καλό μηχανάκι ,προχωρα άφοβα.
Στα συν η 4ετη εγγύηση
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.447
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Πολύ καλό μηχανάκι ,προχωρα άφοβα.
Στα συν η 4ετη εγγύηση
Αλλο ενα συν το οτι κατασκευαζεται στην Ιαπωνια,αν δεν κανω λαθος.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Όταν το έκανα τεστ ράηντ δεν το πρόσεξα.
Το σίγουρο είναι ότι το 650 είναι σίγουρα φουλ τζαπαν ,μέχρι και τα λάστιχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Καλησπέρα και εγώ είμαι σε διαδικασία αγοράς του 1050 xt. Διαβάζω παντού τα καλύτερα αλλά ένα είναι που με προβληματίζει αρκετά. Λένε για το φόρτωμα ότι δεν είναι για πολλά κιλά.
2 που ειναι στη περιοχη μου με τριβαλιτσα τα βλεπω και δικαβαλα και ειναι και τροφαντοι :cool:

Αιντε περιμενουμε εντυπωσεις Smileys drinking beer Emoticon
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεν το εχω οδηγησει το 1050.νομιζω ειναι 236 κιλα.τωρα.τα κιλα αν φαινονται στατικα δεν το ξερω καθολου.καθως και τι γεωμετρια εχει
Πρέπει να το κάνεις ένα τεστ ράηντ.
Τι ,γουρούνι στο σακί;
Και πες ότι δε θα σ' αρέσει ,πότε θα το δεις ;
Όταν το αγοράσεις πρώτα;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τα ίδια με φάνηκαν .
Στιβαρά και ελαφρώς ψηλοβαρα.
Το 1050 έχει φοβερά φρένα και πιο άνετη θέση οδήγησης .
Γενικά είναι ανώτερο παντού λόγω δύναμης .
Νομίζω θα σε αρέσει .
Αλλά πρέπει να το καβαλήσεις κι εσύ.
Τα 236 κιλά είναι νορμάλ.
Σύγχρονο ον οφφ μηχανάκι κάτω από 220 - 230 Κιλα δε θα βρεις ,όσο κι αν ψάξεις
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Με ακτινες λοιπον ε?αρκετα ενδιαφερον φιλε μου
Ναι ,αξίζει η μικρή διαφορά που έχει από το απλό (με τις χυτές).
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Με τις ακτινες θα μπορει λογικα να μπει και σε ενα χωματοδρομο.δεν ξερω.υποθετω
Σιγουρα με της ακτινες μπαινει στο χωμα
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Βασικά είναι πιο όμορφο
Αλλά ,αν θες χώμα πρέπει να αλλάξεις την πλαστική πόδια που έχει με μια μεταλλική ,έχει εκεί έξω αρκετές λύσεις και φθηνά και ακριβά
Το δεύτερο που θέλει είναι ένα μεταλλικό κάλυμμα του ψυγείου νερού .
Τότε ναι μπορείς να μπεις χώμα χωρίς σκέψη .
Και φυσικά ένα πιο κατάλληλο λάστιχα κι ,να πατάς λιγο πιο καλά
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πολυ σωστα.παντως αρκετα ενδιαφερον το 650
Να το δεις κι αυτό με την πρώτη ευκαιρία.
Και που ξες, μπορεί και να σε κάτσει αυτό αντί του μεγαλύτερου αδερφού του
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 1050/1050DE ΜΥ23 – Ηλεκτρονική αναβάθμιση, χωμάτινος προορισμός​

DL1050RR_0.jpg

Το V-Strom 1050XT ήταν η ναυαρχίδα της σειράς που διεκδικούσε τις χωμάτινες δάφνες του μοντέλου. Η έκδοση DE έρχεται στη θέση του με ένα πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο και όχι μόνο.
Ξεκινώντας με τα κοινά των εκδόσεων, της «απλής» ασφάλτινης δηλαδή και της «DE», εστιάζουμε αναπόφευκτα στο αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT, quicκshifter δυο κατευθύνσεων, καθώς και ένα πακέτων ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Η μονάδα IMU έξι αξόνων συνεργάζεται με το ABS το οποίο με τη σειρά του έχει αισθητήρα κλίσης και δύο modes ευαισθησίας.

DL1050RR_9.jpg

Στα ηλεκτρονικά καλούδια συναντάμε ακόμα Slope-dependent control, Load-dependent control, Hill hold, συνδυασμένα φρένα, Cruise control, τρία power modes, Τρεις επιλογές ρυθμίσεων traction control. Στην περίπτωση του 1050DE, το ABS είναι δύο ρυθμίσεων με τη δυνατότητα απενεργοποίησης του πίσω. Ακόμα, υπάρχει η έξτρα –«G mode»- επιλογή στο traction control για οδήγηση στο χώμα (Gravel Mode).

DL1050RR_7.jpg

Εστιάζοντας στο παρουσιαστικό της μοτοσυκλέτας, ξεχωρίζει και πάλι η έκδοση με τα αρχικά «DE», χάρη στον 21-ιντσών τροχό μπροστά με τα ελαστικά Dunlop TrailMax Mixtour (με σαμπρέλα μπροστά), την αυξημένη διαδρομή αναρτήσεων (πλήρως ρυθμιζόμενη της KYB), το ύψος από το έδαφος (190χλστ.) καθώς και την επανασχεδιασμένη γεωμετρία πλαισίου και εργονομίας της. Οι γραμμές και το όλο παρουσιαστικό «φωνάζουν» DR-Z800, με τα αντίστοιχα χρώματα στο μπλε και το κίτρινο, να συνδέουν παρελθόν με παρόν.
DL1050RR_1.jpg


Η οπτική και όχι μόνο προίκα του V-Strom 1050DE περιλαμβάνει ακόμα σέλα με νέο εργονομικό σχεδιασμό (χωρίς ρύθμιση ύψους) που όχι μόνο μειώνει το βάρος κατά 706gr (37% ελαφρύτερη από του V-Strom 1050) αλλά επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται πιο άμεσα κατά την αλλαγή στάσης οδήγησης στο χώμα.
DL1050RR_4.jpg

Η μικρότερη ζελατίνα ενδείκνυται για καλύτερη οπτική (ρυθμιζόμενη κατά ύψος), ενώ νέος είναι και ο λασπωτήρας εμπρός. Τέλος, έχουμε ποδιά αλουμινίου, κάγκελα προστασίας και φαρδύτερα ατσάλινα μαρσπιέ, που δένουν τη συνταγή του εκτός δρόμου γλυκού.

DL1050RR_6.jpg

Το V-Strom 1050 με τη σειρά του, έρχεται με χυτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, «φορώντας» τα Bridgestone Battlax Adventure A41. Ακόμα, συνεχίζει να διαθέτει τη ρυθμιζόμενη κατά ύψος σέλα, την ψηλότερη ζελατίνα με ρύθμιση ύψους, με την πλαστική εδώ ποδιά προστασίας για εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με την «DE».

DL1050RR_5.jpg
DL1050RR_8.jpgDL1050RR_11.jpg
Το πλαίσιο των V-Strom 1050/1050DE, έρχεται με ενισχύσεις που ωφελούν την ακαμψία του συνόλου, ενώ και ο φιλοξενούμενος κινητήρας εντός δεν έχει παρά μικρές βελτιώσεις με στόχο την αντοχή, όπως οι νέες βαλβίδες. Η ισχύς και η ροπή του V2 κινητήρα των 1.037 κ.εκ. παραμένουν στους 106 ίππους και 10,2Nm ροπής αντίστοιχα.
Αμφότερες οι εκδόσεις θα εμφανιστούν στις κατά τόπους ελληνικές στις αρχές του 2023, με την έκδοση «DE» ειδικά να προβλέπεται άκρως μάχιμη για τα δεδομένα του οδικού δικτύου της χώρας μας.


Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom