Suzuki History

Buckley

member
Δημοσιεύσεις
860
Ηλικία
58
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Husky wr 390
Όνομα
Παναγιώτης
Κάνα δύο κατάνα,το ένα καναρίνι.
Κάτι gsx,κάτι παλιό ντουκατι ένα πορτοκάλι λαβερντα, ένα ρφ.

Τα λέω καλά?
Για Σουζούκι δεν μιλάμε εδώ ? Στη παλιά φωτό πρόσθεσε 4 Κατάνα και ένα gsx 1100 e Joy
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Καιρό είχα να δω τετοιο αγγελία..

 
Δημοσιεύσεις
1.313
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Μοτοσυκλέτα
Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
Όνομα
ΜοτοΑγαπούλης
Περιοχή
Αθηνανιστάν
Είχα την τύχη (?) πιτσιρικάς να ζήσω σ' ένα χωριό που υπήρχαν γύρω-γύρω μερικοί χοντροματσωμένοι και κα^λιάρηδες με τα δίτροχα, που ακόμα δεν είχαν κυκλοφορήσει τα εργαλεία της εποχής κι αυτοί τα είχαν ήδη φέρει σπίτι τους. Και τ' άλλαζαν σαν πουκάμισα.

Ενδεικτικά, στο χωριό κυκλοφορούσαν ολοκαίνουργια κούτα!:
RG-250, RG-500, KATANA 1100, RD-350, RD-500F, ΧΤ-550 (έρως!!!), CB-900F Bold'or, CBX-1000 το 6κύλινδρο τέρας, GPZ-600 Ninja (ειδική παραγγελία το είχε κάνει ο τύπος πριν έρθει Ελλάδα), GPZ-900 Ninja (έρως!).

Με τέτοια βιώματα που είχα απ' την τρυφερή εφηβική ηλικία, δεν απορώ που μεγάλωσα άρρωστος με τα μεκανάκια.... Tooth
Εμ, καθημερινά κάτω απ' το σπίτι μου περνούσαν όλοι τούτοι και τα πάρκαραν για λαϊκο προσκύνημα στη Λέσχη, όπου γινόντουσαν και οι χοροεσπερίδες της εποχής για να μαζευτούν δραχμούλες για τις 5ήμερες της Γ' Λυκείου.
Μαζευόμασταν και τα χαλβαδιάζαμε ώρες ατέλειωτες.... αααχχχ και τί δε θά 'δινα για να ξαναζήσω εκείνα τα χρόνια. cdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αποκατάσταση της Suzuki RG500 του Mike Hailwood!​

2e729035fb243046d636dbc91bf8ab63_XL.jpg

Μια μοτοσυκλέτα σταθμός στην ιστορία των αγώνων επιστρέφει στη ζωή, με τις προετοιμασίες για τα εγκαίνια της έκθεσης TT στο Μουσείο Manx να επιταχύνονται.
Το Suzuki RG500, με το οποίο ο Mike Hailwood πήρε την ύστατη νίκη του στην κατηγορία Senior TT του 1979, έχει πλέον αποκατασταθεί πιστά. Ο μηχανικός αγώνων Anthony ‘Slick’ Bass έλαβε το καθήκον να επαναφέρει τη μοτοσυκλέτα σε λειτουργία.
Κατά τη διάρκεια της επισκευής η οποία διήρκησε ένα μήνα, ο Slick έμεινε έκπληκτος όταν διαπίστωσε ότι ο κινητήρας ήταν όπως τον είχε αφήσει ο Hailwood, με ελάχιστα σημάδια διάβρωσης. «Ανακαλύψαμε ότι ο κινητήρας είναι σχεδόν στην αρχική κατάσταση, κάτι που ήταν ένα απολύτως εξαιρετικό αποτέλεσμα. Είναι αξιοσημείωτο ότι το ψυκτικό υγρό είχε διαβρώσει μια μικρή τρύπα στο περίβλημα της αντλίας νερού, με το υγρό να αποστραγγίζεται, πράγμα που σημαίνει ότι τα στοιχεία μαγνησίου και αλουμινίου δεν είχαν διαβρωθεί με την πάροδο του χρόνου. Το μηχάνημα ήταν ουσιαστικά στεγνό από το 1980 περίπου», σχολίασε ο βρετανός μηχανικός.
hail23b.jpg

Το RG500 θα εκτεθεί στη νέα γκαλερί Douglas εγκαίρως για τον φετινό αγώνα και θα κάθεται δίπλα στα αυθεντικά δέρματα και το κράνος που φορούσε ο Hailwood εκείνη τη χρονιά.
Ο Christopher Weeks, συντηρητής για την Εθνική Κληρονομιά του Manx, πρόσθεσε: «Μετά από λεπτομερείς μελέτες, το μηχάνημα ανακατασκευάστηκε προσεκτικά, χωρίς σχεδόν ανταλλακτικά. Είχαμε τη συγκίνηση να ακούσουμε τη Suzuki του Hailwood να δουλεύει ξανά για πρώτη φορά από το 1979. Αυτή ήταν μια από τις πιο εξαιρετικές μέρες της καριέρας μου και δεν θα την ξεχάσω ποτέ».
Η μοτοσυκλέτα δεν θα οδηγηθεί, αλλά το RG500 θα συνεχίσει να ακούγεται όταν ξεκινήσει ως μέρος της τακτικής του συντήρησης. Δείτε το, ακούστς το και σχεδόν.. μυρίστε το στο video που ακολουθεί.


Πηγή: mcn.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX 250S Katana, 1991: Η μικρή λεπίδα​

Μικρό, κοφτερό διαμάντι​

Εντάξει πρέπει να παραδεχτούμε δυο πράγματα πριν ξεκινήσουμε τούτο δω το άρθρο: το πρώτο είναι ότι, όσο κι αν θα θέλαμε το αντίθετο, δεν τα ξέρουμε όλα. Δεύτερο, δεν μπορούμε παρά να μονολογήσουμε “Ω θεοί, τι μηχανάκι είναι αυτό;” Μένουμε άναυδοι μπροστά στο γεγονός ότι η εμβληματική, διαχρονική αισθητική των Suzuki Katana είχε εφαρμοστεί πάνω σε μικρό 250άρι!

Kείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος


Προσεκτικά διαστασιολογημένο, σαν ένα γιαπωνέζικο δέντρο σε σμίκρυνση, ένα μπονσάι, ένα αριστούργημα της ιαπωνικής μηχανολογίας, το Suzuki GSX 250S Katana παρουσιάστηκε για την τοπική αγορά το 1991.

Η Suzuki έριξε ζαριά στις αρχές του ’90 με το 250 Katana. Είχαν περάσει ήδη 10 χρόνια από την πρώτη στιγμή που είχε παρουσιαστεί αυτό το καινοτομικό, ριζοσπαστικό σχήμα πάνω στην πρώτη, μεγάλου κυβισμού σπορ μοτοσυκλέτα της Suzuki.

Ήταν το 1981 όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες Katana στα 1000 και 1100, αλλά και 750 cc για την γιαπωνέζικη αγορά, αφού αυτό ήταν το μέγιστο όριο κυβισμού για τη χώρα.

Για να πάρει κάποιος δίπλωμα οδήγησης στην Ιαπωνία πάνω από 400 κυβικά έπρεπε να είναι σχεδόν παγκόσμιος πρωταθλητής… ή άντε το λιγότερο υπεράνθρωπος, τόσο δύσκολο ήταν. Άρα τα 250άρια και τα 400άρια έδιναν και έπαιρναν, όπως και σήμερα.

Με την εισαγωγή του Suzuki GSX 250S Katana οι κοινοί θνητοί θα μπορούσαν λοιπόν να οδηγήσουν έναν δίτροχο θρύλο έστω και σε σμίκρυνση, έστω και 10 χρόνια μετά.

Το συγκλονιστικό είναι ότι το 1984 η εμβληματική εμφάνιση που είχε φτιαχτεί το ’81 από τον γερμανικό σχεδιαστικό οίκο Target Design, του Hans Muth πρώην αρχισχεδιαστή της BMW, είχε αλλάξει κι είχε γίνει πιο “μοντέρνα” και πιο αδιάφορη παράλληλα. Η Suzuki GSX 250S Katana επέστρεφε στην αρχική καλή συνταγή που άφησε ιστορία.

Η ανταπόκριση του κόσμου για τη μοτοσυκλέτα ήταν εκπληκτική, με τους Ιάπωνες καταναλωτές να μοιάζουν με πεινασμένα πιράνχα. Μέσα σε ένα μόνο μήνα από την πρώτη κυκλοφορία του Suzuki GSX 250S Katana στην αγορά, τον Μάιο του 1991, έγινε best seller των πωλήσεων κι έμεινε εκεί για καιρό αποδεικνύοντας την αντοχή στο χρόνο του σχεδίου του Hans Muth, που φαινόταν φαίνεται τόσο φρέσκο όσο και την πρώτη φορά που το είχε δεί το κοινό, στην έκθεση της Κολωνίας το 1980.

Παρότι έχουν περάσει από τότε παραπάνω από 35 χρόνια το design της Katana κάνει σαφές ότι ξεπερνάει το πέρασμα του χρόνου.

Ο μικρούλης κινητήρας των 249 κυβικών με τέσσερις κυλίνδρους και τα πιστονάκια των 62 κυβικών είναι ένα κόσμημα-μινιατούρα. Κοσμήματα που οι παλαιότεροι έλληνες μοτοσυκλετιστές είχαν την ευκαιρία να δουν ζωντανά τις παλιές, καλές μέρες των ανεξάρτητων εισαγωγών από την Ιαπωνία που ξεκίνησε τη δεκαετία του ’90.

Λίγοι ήταν τότε αυτοί που αναγνώριζαν την αξία αυτών των μικρών διαμαντιών και τα προτιμούσαν, γιατί οι περισσότεροι πήγαιναν στα “μεγάλα” γιαπωνέζικα 400άρια.

Η τροφοδοσία του Suzuki GSX 250S Katana γινόταν από τέσσερα Mikuni διαμέτρου 29 χιλιοστών και η ιπποδύναμη έφτανε τους 40 ίππους, με το στροφόμετρο να δείχνει 13.500 rpm! Η μέγιστη ροπή των 2,7 kgm επιτυγχανόταν στις “χαμηλές” 10.000 rpm.

Το συμβατικό πιρούνι είχε καλάμια μόλις 37 χιλιοστών, αλλά τα πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονταν και ως προς την επαναφορά παρακαλώ, εκτός από την προφόρτιση ελατηρίου.

Το μπροστινό φρένο μπορεί να ήταν ένα, αλλά 300άρι σε διάμετρο με δαγκάνα δύο εμβόλων. Πίσω ο δίσκος ήταν 240 mm. Οι 17ιντσοι τροχοί φορούσαν λάστιχα 110 και 140 μπροστά πίσω, το μεταξόνιο ήταν μικρό στα 1.435 mm, ενώ το βάρος έφτανε τα 160 κιλά με άδειο το 17λιτρο ντεπόζιτο.

Η μικρότερη των Κατάνα έπιανε 175 km/h τελικής και ολοκλήρωνε το 400άρι επιτάχυνσης σε 14,5 δευτερόλεπτα.
Suzuki GSX 250S Katana: ένα διαμάντι, έστω και μικρό, του μοτοσυκλετιστικού παρελθόντος… Respect στο έπακρο.


Πηγη https://motorbike.gr
 
Top Bottom