Suzuki GSX-S 1000GT 2022

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-S 1000GT 2022: Ο νέος «ταξιδευτής» από το Hamamatsu​

Ο διάδοχο του GSX-S1000F διαθέτει πιο ισχυρή και πλήρη προσωπικότητα.​

Suzuki-GSXS1000GT-2022-00031.jpg
Η Suzuki παρουσίασε επίσημα το νέο GSX-S1000GT του 2022, ένα νέο Sports-Tourer μοντέλο, που βασίζεται στο GSX-S1000, προσθέτοντας στην τετρακύλινδρη συνταγή των 150 hp ολόσωμο φέρινγκ, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, και όλα όσα ακόμη χρειάζεται κανείς για γρήγορα, άνετα και πολυτελή ταξίδια.
Άνετη, όρθια θέση οδήγησης, άνετες και φαρδιές σέλες με μπόλικο αφρώδες και για τους 2 επιβαίνοντες, ψηλή ζελατίνα και ολόσωμο φέρινγκ, είναι μόνο η αρχή για να περιγράψει κανείς το GSX-S1000GT της Suzuki.
Suzuki-GSXS1000GT-2022-00025.jpgSuzuki-GSXS1000GT-2022-00026.jpg
Στη συνέχεια προσθέτουμε ένα υπερπλήρες οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων (ABS, Traction Control, Cruise Control, Power Modes, Shifter, κ.α.), κομπλέ με μια έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών με full συνδεσιμότητα, που περιλαμβάνει πλοήγηση με χάρτη, τηλεφωνία, μουσική, ημερολόγιο, υπηρεσίες διαδικτύου, και πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Αν πάντως καταλάβαμε καλά δεν υπάρχει IMU αδρανειακή μονάδα, οπότε και δεν έχουμε cornering χαρακτηριστικά στη λειτουργία των ABS & TC.
Γαρνίρουμε με νέους LED προβολείς και νέο οπίσθιο LED φωτιστικό σώμα, αλλά και με LED φλας, και όλα αυτά με το μηχανικό σύνολο του GSX-S1000 με τους 150 hp και τα 10,8 κιλά ροπής, και είμαστε έτοιμοι για τον γύρο της Γης, πάντα με διασκεδαστικό, sport-touring τρόπο.

Ας ρίξουμε τώρα μια βαθύτερη ματιά σε ορισμένους σημαντικούς τομείς της νέας μοτοσυκλέτας.
Ηλεκτρονικά
Suzuki-GSXS1000GT-2022-00038.jpg
Η Suzuki αποκαλεί την πλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων του νέου GSX-S1000GT “Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) ”, μια πλατφόρμα που ξεκινά με το Ride-by-wire, και συνεχίζει με τα 3 Riding Modes (Power Modes τα αποκαλεί το Hamamatsu), με το Mode A να έχει την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και full power απόδοση. Το Mode B έχει την ίδια μέγιστη απόδοση ισχύος αλλά πιο γλυκιά απόκριση και απόδοση ροπής, και το C έχει ακόμα πιο απαλή απόκριση γκαζιού, και χαρακτηριστικών ροπής.
Suzuki-GSXS1000GT-2022-00052.jpg
Το Traction Control ρυθμίζεται σε 5 επίπεδα, ενώ το quickshifter της Suzuki επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες δίχως τη χρήση του συμπλέκτη, σε συνεργασία με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση SCAS της εταιρείας.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το Cruise Control από μια Sport-Touring μοτοσυκλέτα, ενώ η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται και με τα συστήματα Suzuki Low RPM Assist και Easy Start System, για να μη σβήνει στις χαμηλές στροφές από κακή χρήση του γκαζιού, και για να παίρνει μπροστά με μόνο ένα πάτημα της μίζας.
Στα όργανα δεσπόζει μια έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη 6,5 ιντσών, με άπειρες ενδείξεις για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας, trip computer, κ.α., και με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, για να συνδέετε τη μοτοσυκλέτα με το smartphone σας, μέσω της νέας εφαρμογής Suzuki mySPIN app.

Μάλιστα η Suzuki αναφέρει πως το hardware όσο και το λογισμικό της οθόνης στη GT έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση μοτοσυκλέτας, για καλύτερα αποτελέσματα παντού.
Η συνδεσιμότητα περιλαμβάνει πλοήγηση με χάρτη, και όχι με τρόπο turn-by-turn, ενώ ο αναβάτης μπορεί να εισάγει τις λίστες των επαφών του στη μοτοσυκλέτα, και να απολαύσει hands-free επικοινωνία, μουσική, συνδεσιμότητα, γεγονότα από το ημερολόγιο του, κ.α.

Στιλ Suzuki GSXS1000GT 2022 00028
Το design του νέου GSX-S1000GT είναι πραγματικά ξεχωριστό, με 2 εξαγωνικούς προβολείς LED και 2 DRL LED φρύδια στη μάσκα, και με ένα ιδιαίτερα γωνιώδες φέρινγκ. Μάλιστα η Suzuki αναφέρει πως η στιλιστική πρόταση του GT θα βρει τον δρόμο της και στις μελλοντικές μοτοσυκλέτες της εταιρείας.
Νέος είναι ο σχεδιασμός των καθρεπτών, νέοι και οι εργονομικοί διακόπτες, νέο το design της σέλας.
Suzuki-GSXS1000GT-2022-00080.jpg
Τρεις θα είναι οι χρωματικές επιλογές του GSX-S1000GT: Metallic Triton Blue, στα χρώματα των MotoGP μοτοσυκλετών της φίρμας, Metallic Reflective Blue, σκούρο μπλε με γυαλιστερό φινίρισμα, και Glass Sparkle Black, ένας συνδυασμός γυαλιστερών και ματ επιφανειών σε μαύρο χρώμα.
Στα επίσημα έξτρα αξεσουάρ της Suzuki περιλαμβάνονται και θερμαινόμενα γκριπ, βάσεις βαλιτσών και βαλίτσες, διαφορετική σέλα, κόκκινες δαγκάνες φρένων Brembo, προστατευτικά μανιτάρια, carbon αξεσουάρ, tank bag, tank pad, αυτοκόλλητα για τις ζάντες, κ.α.

Επιδόσεις Suzuki GSXS1000GT 2022 00006
Η βάση εδώ είναι το GSX-S1000, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από το θρυλικό GSX-R K5 με νέες ρυθμίσεις για απόδοση 150 hp και 10,8 κιλών ροπής.
Η εξάτμιση είναι 4-2-1, και η μοτοσυκλέτα πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές.
Στο GT διατηρούνται όλα τα μηχανικά μέρη του GSX-S1000, όπως το πλαίσιο, το ψαλίδι, κι οι αναρτήσεις που περιλαμβάνουν ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43mm της KYB κι ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς.
Ίδια είναι και τα φρένα, με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo να δαγκώνουν δίσκους 310 mm μπροστά, και με δίσκο πίσω, ενώ στα ελαστικά βρίσκουμε ένα ζεύγος Dunlop SPORTMAX Roadsport2.
Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.460 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 810 mm, το ρεζερβουάρ χωρά 19 λίτρα βενζίνης και το γεμάτο βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 226 κιλά.
Suzuki-GSXS1000GT-2022-00093.jpg
Το νέο GSX-S1000GT θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ευρώπη από τον Νοέμβριο του 2021, ενώ το αναμένουμε και στη χώρα μας στα τέλη του έτους, με την τιμή ακόμα να μην έχει ανακοινωθεί αλλά να βρίσκεται, όπως μάθαμε, στα πλαίσια του ανταγωνισμού -βλ. Kawasaki Z1000SX, κ.α.


Πηγη www.bikeit.gr

Αυτο ειναι εργαλειο abcdeabcdeabcdeabcde γ*******μενα φραγκα Samurai suicideSamurai suicide
 

GeorgeGS

new member
Δημοσιεύσεις
67
Ηλικία
41
Όνομα
Γιώργος

Suzuki GSX-S 1000GT 2022: Ο νέος «ταξιδευτής» από το Hamamatsu​

Ο διάδοχο του GSX-S1000F διαθέτει πιο ισχυρή και πλήρη προσωπικότητα.​

View attachment 37072
Η Suzuki παρουσίασε επίσημα το νέο GSX-S1000GT του 2022, ένα νέο Sports-Tourer μοντέλο, που βασίζεται στο GSX-S1000, προσθέτοντας στην τετρακύλινδρη συνταγή των 150 hp ολόσωμο φέρινγκ, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, και όλα όσα ακόμη χρειάζεται κανείς για γρήγορα, άνετα και πολυτελή ταξίδια.
Άνετη, όρθια θέση οδήγησης, άνετες και φαρδιές σέλες με μπόλικο αφρώδες και για τους 2 επιβαίνοντες, ψηλή ζελατίνα και ολόσωμο φέρινγκ, είναι μόνο η αρχή για να περιγράψει κανείς το GSX-S1000GT της Suzuki.
View attachment 37066View attachment 37067
Στη συνέχεια προσθέτουμε ένα υπερπλήρες οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων (ABS, Traction Control, Cruise Control, Power Modes, Shifter, κ.α.), κομπλέ με μια έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών με full συνδεσιμότητα, που περιλαμβάνει πλοήγηση με χάρτη, τηλεφωνία, μουσική, ημερολόγιο, υπηρεσίες διαδικτύου, και πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Αν πάντως καταλάβαμε καλά δεν υπάρχει IMU αδρανειακή μονάδα, οπότε και δεν έχουμε cornering χαρακτηριστικά στη λειτουργία των ABS & TC.
Γαρνίρουμε με νέους LED προβολείς και νέο οπίσθιο LED φωτιστικό σώμα, αλλά και με LED φλας, και όλα αυτά με το μηχανικό σύνολο του GSX-S1000 με τους 150 hp και τα 10,8 κιλά ροπής, και είμαστε έτοιμοι για τον γύρο της Γης, πάντα με διασκεδαστικό, sport-touring τρόπο.

Ας ρίξουμε τώρα μια βαθύτερη ματιά σε ορισμένους σημαντικούς τομείς της νέας μοτοσυκλέτας.
Ηλεκτρονικά
View attachment 37068
Η Suzuki αποκαλεί την πλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων του νέου GSX-S1000GT “Suzuki Intelligent Ride System (SIRS) ”, μια πλατφόρμα που ξεκινά με το Ride-by-wire, και συνεχίζει με τα 3 Riding Modes (Power Modes τα αποκαλεί το Hamamatsu), με το Mode A να έχει την πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και full power απόδοση. Το Mode B έχει την ίδια μέγιστη απόδοση ισχύος αλλά πιο γλυκιά απόκριση και απόδοση ροπής, και το C έχει ακόμα πιο απαλή απόκριση γκαζιού, και χαρακτηριστικών ροπής.
View attachment 37069
Το Traction Control ρυθμίζεται σε 5 επίπεδα, ενώ το quickshifter της Suzuki επιτρέπει στον αναβάτη να ανεβάζει και να κατεβάζει ταχύτητες δίχως τη χρήση του συμπλέκτη, σε συνεργασία με τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση SCAS της εταιρείας.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει το Cruise Control από μια Sport-Touring μοτοσυκλέτα, ενώ η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται και με τα συστήματα Suzuki Low RPM Assist και Easy Start System, για να μη σβήνει στις χαμηλές στροφές από κακή χρήση του γκαζιού, και για να παίρνει μπροστά με μόνο ένα πάτημα της μίζας.
Στα όργανα δεσπόζει μια έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη 6,5 ιντσών, με άπειρες ενδείξεις για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας, trip computer, κ.α., και με συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, για να συνδέετε τη μοτοσυκλέτα με το smartphone σας, μέσω της νέας εφαρμογής Suzuki mySPIN app.

Μάλιστα η Suzuki αναφέρει πως το hardware όσο και το λογισμικό της οθόνης στη GT έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για χρήση μοτοσυκλέτας, για καλύτερα αποτελέσματα παντού.
Η συνδεσιμότητα περιλαμβάνει πλοήγηση με χάρτη, και όχι με τρόπο turn-by-turn, ενώ ο αναβάτης μπορεί να εισάγει τις λίστες των επαφών του στη μοτοσυκλέτα, και να απολαύσει hands-free επικοινωνία, μουσική, συνδεσιμότητα, γεγονότα από το ημερολόγιο του, κ.α.

Στιλ Suzuki GSXS1000GT 2022 00028
Το design του νέου GSX-S1000GT είναι πραγματικά ξεχωριστό, με 2 εξαγωνικούς προβολείς LED και 2 DRL LED φρύδια στη μάσκα, και με ένα ιδιαίτερα γωνιώδες φέρινγκ. Μάλιστα η Suzuki αναφέρει πως η στιλιστική πρόταση του GT θα βρει τον δρόμο της και στις μελλοντικές μοτοσυκλέτες της εταιρείας.
Νέος είναι ο σχεδιασμός των καθρεπτών, νέοι και οι εργονομικοί διακόπτες, νέο το design της σέλας.
View attachment 37070
Τρεις θα είναι οι χρωματικές επιλογές του GSX-S1000GT: Metallic Triton Blue, στα χρώματα των MotoGP μοτοσυκλετών της φίρμας, Metallic Reflective Blue, σκούρο μπλε με γυαλιστερό φινίρισμα, και Glass Sparkle Black, ένας συνδυασμός γυαλιστερών και ματ επιφανειών σε μαύρο χρώμα.
Στα επίσημα έξτρα αξεσουάρ της Suzuki περιλαμβάνονται και θερμαινόμενα γκριπ, βάσεις βαλιτσών και βαλίτσες, διαφορετική σέλα, κόκκινες δαγκάνες φρένων Brembo, προστατευτικά μανιτάρια, carbon αξεσουάρ, tank bag, tank pad, αυτοκόλλητα για τις ζάντες, κ.α.

Επιδόσεις Suzuki GSXS1000GT 2022 00006
Η βάση εδώ είναι το GSX-S1000, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από το θρυλικό GSX-R K5 με νέες ρυθμίσεις για απόδοση 150 hp και 10,8 κιλών ροπής.
Η εξάτμιση είναι 4-2-1, και η μοτοσυκλέτα πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές.
Στο GT διατηρούνται όλα τα μηχανικά μέρη του GSX-S1000, όπως το πλαίσιο, το ψαλίδι, κι οι αναρτήσεις που περιλαμβάνουν ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43mm της KYB κι ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς.
Ίδια είναι και τα φρένα, με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo να δαγκώνουν δίσκους 310 mm μπροστά, και με δίσκο πίσω, ενώ στα ελαστικά βρίσκουμε ένα ζεύγος Dunlop SPORTMAX Roadsport2.
Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.460 mm, το ύψος σέλας στα χαμηλά 810 mm, το ρεζερβουάρ χωρά 19 λίτρα βενζίνης και το γεμάτο βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 226 κιλά.
View attachment 37071
Το νέο GSX-S1000GT θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ευρώπη από τον Νοέμβριο του 2021, ενώ το αναμένουμε και στη χώρα μας στα τέλη του έτους, με την τιμή ακόμα να μην έχει ανακοινωθεί αλλά να βρίσκεται, όπως μάθαμε, στα πλαίσια του ανταγωνισμού -βλ. Kawasaki Z1000SX, κ.α.


Πηγη www.bikeit.gr

Αυτο ειναι εργαλειο abcdeabcdeabcdeabcde γ*******μενα φραγκα Samurai suicideSamurai suicide

κ@υλα! θα μου αρεσε να ηταν και αυτο στο γκαραζ. αλλα οχι για μοναδικο για ολα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανακοινώθηκαν οι τιμές των Suzuki GSX-S 1000 και GSX-S 1000GT​

Και με 4 χρόνια εγγύηση και 2 χρόνια οδική βοήθεια

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε τις τιμές των νέων GSX-S 1000 και GSX-S 1000GT του 2022. Η γυνή streetfighter θα κοστίζει στη χώρα μας 13.495€ και η έκδοση με το φαίρινγκ και τον επιπλέον εξοπλισμό που την συνοδεύει θα κοστίζει 14.795€. Όλα τα μοντέλα του 2022 της Suzuki συνοδεύονται από εγγύηση 4 ετών και οδική βοήθεια 2 ετών.







Πηγη www.motomag.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Σίγουρα αποτελεί πολύ τίμια συναλλαγή αλλά μηχανάκι με χαρακτήρα Gran Tourismo κ να λαδώνεις αλυσιδες..δεν πάει ρε γμτ..
Γιωργο αν κατεβεις απο RT, FJR,GTR και πας στο συγκεκριμενο σιγουρα θα σου κακοφανει.
Και οχι μονο η μεταδοση αλλα και ολη η καλυψη πιθανον.
Στοχευουν υποθετω σε πιο νεανικο κοινο που δεν εχει θεμα στο να λαδωνει αλυσιδες.
Περα απο αυτο λοιπον, πολυ καλη τιμη και ενα πανεμορφο μηχανακι για εμενα, μετα απο πολλα χρονια.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Γιωργο αν κατεβεις απο RT, FJR,GTR και πας στο συγκεκριμενο σιγουρα θα σου κακοφανει.
Και οχι μονο η μεταδοση αλλα και ολη η καλυψη πιθανον.
Στοχευουν υποθετω σε πιο νεανικο κοινο που δεν εχει θεμα στο να λαδωνει αλυσιδες.
Περα απο αυτο λοιπον, πολυ καλη τιμη και ενα πανεμορφο μηχανακι για εμενα, μετα απο πολλα χρονια.
Ακριβως οπως τα λες φιλε και συμπληρωνω μιλαμε GT 225 κιλα οχι 280-290 κιλα αμα γουσταρεις το πας και ταπα Yes
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ακριβως οπως τα λες φιλε και συμπληρωνω μιλαμε GT 225 κιλα οχι 280-290 κιλα αμα γουσταρεις το πας και ταπα Yes
Εργαλείο, τι να λέμε τώρα...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σίγουρα αποτελεί πολύ τίμια συναλλαγή αλλά μηχανάκι με χαρακτήρα Gran Tourismo κ να λαδώνεις αλυσιδες..δεν πάει ρε γμτ..

Το αρνητικο δεν ειναι η αλυσιδα που σιγουρα ειναι πολυ πιο φθηνη απο αξονα σαν προληπτικη αλλαγη πριν το ταξιδι ...... ομως η ελλειψη κεντρικου σταντ σε μηχανακια με βλεψεις GT σαν σταθερη εδραση σε καθε εδαφος και για το ........ γρασσαρισμα αλυσιδας και επιδιορθωσης λαστιχου (φτου, φτου και μακρυα ....) ειναι ασυγχωρετη. Tooth
 
Top Bottom