Shoei NXR I - Review

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
559
Ηλικία
26
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Πριν από 5 χρόνια ήταν ο καιρός να αγοράσω ένα καλό κράνος καθώς οδηγούσα με ένα Shark S800, τίμιο αλλά όχι αυτό που θα ήθελα για τα ταξίδια και πλέον εξυπηρετεί τον σκοπό του στην πόλη αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα αλλαχτεί και αυτό. Επιλογές πολλές σε εταιρίες με την AGV και την Shoei να είναι οι βασικές μου λύσεις. Από εμπειρία ενός φίλου με τα AGV, είδα πως το εσωτερικό τους φθείρετε εύκολα και τα μαξιλαράκια "έκατσαν" αρκετά στα δύο-τρία χρόνια χρήσης και μάλιστα και στα δύο μοντέλα που είχε, με διαφορετική χρήση στο καθένα. Ύστερα, είναι και η συμβουλή του μεγάλου, που μετά από απογείωση σε κυριολεκτικά ακραίο και παραλίγο θανατηφόρο ατύχημά του (200+ χλμ/ώρα) φορώντας τον προκάτοχο του NXR το XR1100 είχε μόνο μία ελαφρά διάσειση στο κεφάλι. Οπότε κατέληξα στην αγορά του πρώτου τότε μοντέλου Shoei NXR.
Λίγα λόγια για το κράνος:
  • Κέλυφος AIM από Fiberglass και οργανικές ίνες carbon 6 στρώσεων για ύψιστη ασφάλεια.
  • Πλήρως προαφαιρούμενη 3D επένδυση πολλαπλής πυκνότητας για να παρέχει βελτιστοποιημένα επίπεδα απορρόφησης κραδασμών.
  • D-ring κούμπωμα ασφαλείας
  • Νέο σύστημα αερισμού με 4 κανάλια εισαγωγής και 6 σημεία εξαγωγής αέρα στο πίσω μέρος.
  • Τεχνολογικά εξελιγμένο spoiler για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και πιο ξεκούραστο ταξίδι.
  • Σύστημα E.Q.R.S. (Emergency Quick Release System) για την εύκολη αφαίρεση του κράνους σε περίπτωση ατυχήματος.
  • Μηχανισμός ζελατίνας με απόλυτο σφράγισμα για την εξάλειψη των θορύβων.
  • Ear Pads για την μείωση θορύβου.
  • Βάρος 1300gr +/- 50gr
  • Αντιθαμβοτική ζελατίνα Pilock
Το κράνος το φοράω στις βόλτες και στα ταξίδια, δεν κάνω καθημερινή χρήση. Η πρώτη επαφή ήταν σε μία βόλτα Πάτρα - Αγρίνιο όπου στα πρώτα 25 χιλιόμετρα είπα "ΟΥΑΟΥ"! Οι αεραγωγοί του ήταν καταπληκτικοί (σε σχέση με το προηγούμενο), η ασφάλεια που μου ενέπνεε τρομερή, αεροδυναμική άψογη (τότε με το CB400SF ήμουν αρκετά εκτεθημένος σε αέρα). Τώρα με το CBR είναι ακόμα καλύτερο αφού μπορεί και είναι σταθερό είτε όρθιος είτε σκυμμένος πράγμα που μου ξεκουράζει τον αυχένα αρκετά. Με το προηγούμενο ένιωθα πίεση και κατέβαλα προσπάθεια να κρατήσω το κεφάλι μου σε σωστή θέση αλλά το NXR δεν μου δημιουργεί τέτοια προβλήματα. Μόνο με συνοδηγό έχει κουνήσει και αυτό λόγω στροβιλισμού. Το αντιθαμβοτικό δουλεύει καλά αλλά σημειώνω πως το αντικατέστησα με καινούριο διότι το καλοκαίρι δεν έπρεπε να κάνω χρήση του γιατί η ζέστη χαλάει την σιλικόνη επαφής και δεν το ήξερα. Επέλεξα επίσης τα συγκεκριμένα γραφικά που μου άρεσαν, σε μία αρκετά μεγάλη γκάμα όπου ήρθε μετά τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του μοντέλου. Στα αρνητικά, θα ήθελα ίσως να έχει λίγο περισσότερο εξαερισμό, το καλοκαίρι με την ελληνική ζέστη και με την χρήση μπαλακλάβας που πάντοτε κάνω είναι αρκετά ζεστό. Το κούμπωμα της ζελατίνας στο τελείωμα θα έπρεπε να είναι στο κέντρο αφού κατά το άνοιγμά της ανοίγει στραβά στην αρχή για πολύ λίγο και είναι λίγο δύσκολο αλλά συνηθίζεται. Είναι πράγματα που βελτιώθηκαν στο NXR II, το επόμενο μοντέλο που έβγαλαν πρόσφατα.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και για touring και για super sport αναβάτες, όπως και η εταιρία άλλωστε, και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

1672167670894.png
 
Top Bottom