Timos_Tsamis
member
- Δημοσιεύσεις
- 559
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Agrinio
- Μοτοσυκλέτα
-
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
- Όνομα
- Tsamis Timoleon
- Περιοχή
- Agrinio
Πριν από 5 χρόνια ήταν ο καιρός να αγοράσω ένα καλό κράνος καθώς οδηγούσα με ένα Shark S800, τίμιο αλλά όχι αυτό που θα ήθελα για τα ταξίδια και πλέον εξυπηρετεί τον σκοπό του στην πόλη αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα αλλαχτεί και αυτό. Επιλογές πολλές σε εταιρίες με την AGV και την Shoei να είναι οι βασικές μου λύσεις. Από εμπειρία ενός φίλου με τα AGV, είδα πως το εσωτερικό τους φθείρετε εύκολα και τα μαξιλαράκια "έκατσαν" αρκετά στα δύο-τρία χρόνια χρήσης και μάλιστα και στα δύο μοντέλα που είχε, με διαφορετική χρήση στο καθένα. Ύστερα, είναι και η συμβουλή του μεγάλου, που μετά από απογείωση σε κυριολεκτικά ακραίο και παραλίγο θανατηφόρο ατύχημά του (200+ χλμ/ώρα) φορώντας τον προκάτοχο του NXR το XR1100 είχε μόνο μία ελαφρά διάσειση στο κεφάλι. Οπότε κατέληξα στην αγορά του πρώτου τότε μοντέλου Shoei NXR.
Λίγα λόγια για το κράνος:
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και για touring και για super sport αναβάτες, όπως και η εταιρία άλλωστε, και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Λίγα λόγια για το κράνος:
- Κέλυφος AIM από Fiberglass και οργανικές ίνες carbon 6 στρώσεων για ύψιστη ασφάλεια.
- Πλήρως προαφαιρούμενη 3D επένδυση πολλαπλής πυκνότητας για να παρέχει βελτιστοποιημένα επίπεδα απορρόφησης κραδασμών.
- D-ring κούμπωμα ασφαλείας
- Νέο σύστημα αερισμού με 4 κανάλια εισαγωγής και 6 σημεία εξαγωγής αέρα στο πίσω μέρος.
- Τεχνολογικά εξελιγμένο spoiler για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και πιο ξεκούραστο ταξίδι.
- Σύστημα E.Q.R.S. (Emergency Quick Release System) για την εύκολη αφαίρεση του κράνους σε περίπτωση ατυχήματος.
- Μηχανισμός ζελατίνας με απόλυτο σφράγισμα για την εξάλειψη των θορύβων.
- Ear Pads για την μείωση θορύβου.
- Βάρος 1300gr +/- 50gr
- Αντιθαμβοτική ζελατίνα Pilock
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και για touring και για super sport αναβάτες, όπως και η εταιρία άλλωστε, και είμαι πολύ ευχαριστημένος.