SHOEI GT-AIR 2 μετά από 6 μήνες χρήσης

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Να μοιραστώ την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο κράνος μετά από χρήση 6 μηνών και ίσως βοηθήσω κάποιο μέλος.

1670885450687.png

Η SHOEI κατα γενική ομολογία είναι μέσα στις κορυφαίες εταιρίες που κατασκευάζουν κράνη.
Μέχρι τώρα τα κράνη που είχα ήταν SHARK, NOLAN και HJC με την πρώτη και την τρίτη εταιρία να είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος ενώ με την SHOEI είναι η πρώτη μου επαφή και συμβίωση και μετά από αυτό το διάστημα μπορώ να πώ οτι ειναι διαφορετική από αυτή που περίμενα και θα έλεγα οτι σε κάποια σημεία ειναι και απογοητευτική!

Θα ξεκινήσω με τα θετικά που βρίσκω στο κράνος,
1. Καλό ζύγισμα.
2. Καλό βάρος.
3. Καλή ποιότητα εσωτερικού.
4. Καλή ακουστική.
5. Μέχρι τα 80χλμ/ω αθόρυβο και μεχρι τα 100-110χλμ/ω σχετικά αθόρυβο. (Πάντα με το δικό μου μηχανάκι, το δικό μου ύψος και χωρίς ωτοασπίδες)
6. Ζελατίνα ηλίου με εύκολο χειρισμό.
7. Ο πάνω αεραγωγός δουλέυει άριστα και δροσίζει το κεφάλι.

Τα αρνητικά,
1. Ο μπροστά αεραγωγός δεν δείχνει να δουλέυει και έτσι δεν δροσίζει το πρόσωπο μπροστά.
2. Η ζελατίνα είτε με το pinlock είτε χωρις το pinlock τώρα που μπήκε ο χειμώνας θαμπώνει εύκολα και ξεθαμπώνει δύσκολα ίσως γιατί δεν δουλέυει καλά ο μπροστά αεραγωγός.
3. Η ζελατίνα όταν είναι κλειστή ανοίγει πολύ δύσκολα και επίσης ασφαλίζει πολύ δύσκολα όταν θέλω να την κλείσω τελείως.
4. Αν το βάλω βιαστικά και δεν στρώσω τα μαξιλάρια στα αυτιά αρχίζω να εχω μια περίεργη πίεση στα αυτιά μετά απο 30-40 λεπτά οδήγησης.
5. Οι universal ενδοεπικοινωνίες δεν κουμπώνουν έυκολα με αποτέέσμα να χρειάζονται "πατέντες" για να κουμπώσει σχετικά όμορφα.

Τον τρόπο ασφάλισης του κράνους στο κεφάλι δεν τον αναφέρω γιάτι θεωρώ οτι είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογής και ευκολίας.

Για εμένα ειδικά τα αρνητικά σημεία 2 και 3 είναι πολύ σημαντικά σε ένα κράνος διότι έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και όταν χρειάστηκε να οδηγήσω με βροχή, για να μην θαμπώνει η ζελατίνα την είχα λίγο σκασμένη και επειδή το λάστιχο δεν σφράγιζε περιμετρικά πέρναγε νερό στο εσωτερικό της ζελατίνας με αποτέλεσμα να θαμπώνει ξανα απο το νερό αυτή την φορά και όχι από τα χνώτα μου!

Με βάση τα πραπάνω και πάντα εκφράζοντας προσωπική άποψη θα έλεγα ότι δεν θα το προτιμούσα σε επόμενη αγορά και για να είμαι ειλικρινής δεν θα το συνιστούσα κιόλας.

Δεν ξέρω τι εμπειρία μπορέι να έχετε άλλοι με το ίδιο κράνος ή το προγενέστερο!
Αλλά αν εχετε βρεί λύσεις στα παράπανω, παρακαλώ...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Να μοιραστώ την εμπειρία μου με το συγκεκριμένο κράνος μετά από χρήση 6 μηνών και ίσως βοηθήσω κάποιο μέλος.

View attachment 47312

Η SHOEI κατα γενική ομολογία είναι μέσα στις κορυφαίες εταιρίες που κατασκευάζουν κράνη.
Μέχρι τώρα τα κράνη που είχα ήταν SHARK, NOLAN και HJC με την πρώτη και την τρίτη εταιρία να είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος ενώ με την SHOEI είναι η πρώτη μου επαφή και συμβίωση και μετά από αυτό το διάστημα μπορώ να πώ οτι ειναι διαφορετική από αυτή που περίμενα και θα έλεγα οτι σε κάποια σημεία ειναι και απογοητευτική!

Θα ξεκινήσω με τα θετικά που βρίσκω στο κράνος,
1. Καλό ζύγισμα.
2. Καλό βάρος.
3. Καλή ποιότητα εσωτερικού.
4. Καλή ακουστική.
5. Μέχρι τα 80χλμ/ω αθόρυβο και μεχρι τα 100-110χλμ/ω σχετικά αθόρυβο. (Πάντα με το δικό μου μηχανάκι, το δικό μου ύψος και χωρίς ωτοασπίδες)
6. Ζελατίνα ηλίου με εύκολο χειρισμό.
7. Ο πάνω αεραγωγός δουλέυει άριστα και δροσίζει το κεφάλι.

Τα αρνητικά,
1. Ο μπροστά αεραγωγός δεν δείχνει να δουλέυει και έτσι δεν δροσίζει το πρόσωπο μπροστά.
2. Η ζελατίνα είτε με το pinlock είτε χωρις το pinlock τώρα που μπήκε ο χειμώνας θαμπώνει εύκολα και ξεθαμπώνει δύσκολα ίσως γιατί δεν δουλέυει καλά ο μπροστά αεραγωγός.
3. Η ζελατίνα όταν είναι κλειστή ανοίγει πολύ δύσκολα και επίσης ασφαλίζει πολύ δύσκολα όταν θέλω να την κλείσω τελείως.
4. Αν το βάλω βιαστικά και δεν στρώσω τα μαξιλάρια στα αυτιά αρχίζω να εχω μια περίεργη πίεση στα αυτιά μετά απο 30-40 λεπτά οδήγησης.
5. Οι universal ενδοεπικοινωνίες δεν κουμπώνουν έυκολα με αποτέέσμα να χρειάζονται "πατέντες" για να κουμπώσει σχετικά όμορφα.

Τον τρόπο ασφάλισης του κράνους στο κεφάλι δεν τον αναφέρω γιάτι θεωρώ οτι είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογής και ευκολίας.

Για εμένα ειδικά τα αρνητικά σημεία 2 και 3 είναι πολύ σημαντικά σε ένα κράνος διότι έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και όταν χρειάστηκε να οδηγήσω με βροχή, για να μην θαμπώνει η ζελατίνα την είχα λίγο σκασμένη και επειδή το λάστιχο δεν σφράγιζε περιμετρικά πέρναγε νερό στο εσωτερικό της ζελατίνας με αποτέλεσμα να θαμπώνει ξανα απο το νερό αυτή την φορά και όχι από τα χνώτα μου!

Με βάση τα πραπάνω και πάντα εκφράζοντας προσωπική άποψη θα έλεγα ότι δεν θα το προτιμούσα σε επόμενη αγορά και για να είμαι ειλικρινής δεν θα το συνιστούσα κιόλας.

Δεν ξέρω τι εμπειρία μπορέι να έχετε άλλοι με το ίδιο κράνος ή το προγενέστερο!
Αλλά αν εχετε βρεί λύσεις στα παράπανω, παρακαλώ...
Το Μπουλάς;
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Το 2,3 των αρνητικών δυστυχώς συμβαίνει και στο προγενεστερο κράνος και είναι πραγματικά λυπηρό γιατί τίθεται θέμα ασφάλειας όπως πολύ σωστά ανέφερες Γιάννη.
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
384
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Το έχω σχεδόν ένα χρόνο. Επιβεβαιώνω για τον κάτω αεραγωγό, μπορεί να φταίει όμως και η ζελατίνα της μηχανής. Με το pinlock δεν είχα θέμα. Το πρόβλημα είναι ότι αναγκαστικά το κρατάω και το καλοκαίρι γιατί αλλιώς θολώνει η ζελατίνα. Τώρα το χειμώνα έχω παρατηρήσει να θολώνουν τα εσωτερικά γυαλιά ηλίου. Μάλλον λόγω του ελλιπούς αερισμού..
Πριν είχα το qwest. Πολύ καλύτερη ζελατίνα με καλύτερη οπτική και καλύτερη εφαρμογή στο κεφάλι. Το gt air είναι πιο ογκώδες.
Επίσης επιβεβαιώνω για τις ενδοεπικοινωνίες. Παρόλο που τα ακουστικά μπήκαν καλά, το μικρόφωνο αναγκαστικά πήγε από την αντίθετη πλευρά από αυτή που υπάρχει η υποδοχή. Και η μονάδα πιο πισω καθώς στο πλάι ακριβώς είναι η υποδοχή για τη δική του συγκεκριμένη μονάδα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ζελατίνα είναι όντως δύστροπη,προσπαθώντας να την ανασηκώσεις τείνει να βγει σχεδόν το κράνος από το κεφάλι! Την έλυσα κάποια στιγμή και έβαλα βαζελίνη στα δοντάκια και στις γλύστρες που θηλυκώνει μπας και *****ώσει κάπως.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Χτες διάβασα ένα άρθρο του 2δ για το καινούργιο κράνος που θα έχει φέτος στις πίστες του μότο τζι πι.
Ρεπλικα μμ.
Και λέει στην κίνηση της Αθήνας δεν καταλαβαίνεις τις χάρες τού.
Πρέπει να βγεις παραεξω να τρέξεις για να το χαρείς.
Ήρεμα ρωτάω.
Μήπως να φοράτε άλλο εντός και να το φοράτε αυτό όταν βγαίνετε παραεξω?

abcdefghgk abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Χτες διάβασα ένα άρθρο του 2δ για το καινούργιο κράνος που θα έχει φέτος στις πίστες του μότο τζι πι.
Ρεπλικα μμ.
Και λέει στην κίνηση της Αθήνας δεν καταλαβαίνεις τις χάρες τού.
Πρέπει να βγεις παραεξω να τρέξεις για να το χαρείς.
Ήρεμα ρωτάω.
Μήπως να φοράτε άλλο εντός και να το φοράτε αυτό όταν βγαίνετε παραεξω?

abcdefghgk abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Δεν ήθελα να το πω για τον @wheelboy
ευχαριστώ που μ έβγαλες από την δύσκολη θέση Rolling Rolling
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Χτες διάβασα ένα άρθρο του 2δ για το καινούργιο κράνος που θα έχει φέτος στις πίστες του μότο τζι πι.
Ρεπλικα μμ.
Και λέει στην κίνηση της Αθήνας δεν καταλαβαίνεις τις χάρες τού.
Πρέπει να βγεις παραεξω να τρέξεις για να το χαρείς.
Ήρεμα ρωτάω.
Μήπως να φοράτε άλλο εντός και να το φοράτε αυτό όταν βγαίνετε παραεξω?

abcdefghgk abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Μόνο παραέξω το φοράω Δημήτρη. Ωστόσο ισχύουν αυτά που είπε ο Γιάννης για τα μειονεκτηματα 2 και 3. Από θόρυβο προσωπικά είμαι ευχαριστημένος, τουλάχιστον για το GT-AIR 1 που έχω, όπως και σε αέρηδες, το κράνος τα σπάει (σύμφωνα με το φαιρινγκ της μηχανής και το ύψος μου).
 
Τελευταία επεξεργασία:

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
384
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Χτες διάβασα ένα άρθρο του 2δ για το καινούργιο κράνος που θα έχει φέτος στις πίστες του μότο τζι πι.
Ρεπλικα μμ.
Και λέει στην κίνηση της Αθήνας δεν καταλαβαίνεις τις χάρες τού.
Πρέπει να βγεις παραεξω να τρέξεις για να το χαρείς.
Ήρεμα ρωτάω.
Μήπως να φοράτε άλλο εντός και να το φοράτε αυτό όταν βγαίνετε παραεξω?

abcdefghgk abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Η διαφορά είναι ότι το ένα είναι καθαρά αγωνιστικό και για συγκεκριμένου τύπου θέση οδήγησης ενώ το άλλο είναι τουρισμού..

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Χτες διάβασα ένα άρθρο του 2δ για το καινούργιο κράνος που θα έχει φέτος στις πίστες του μότο τζι πι.
Ρεπλικα μμ.
Και λέει στην κίνηση της Αθήνας δεν καταλαβαίνεις τις χάρες τού.
Πρέπει να βγεις παραεξω να τρέξεις για να το χαρείς.
Ήρεμα ρωτάω.
Μήπως να φοράτε άλλο εντός και να το φοράτε αυτό όταν βγαίνετε παραεξω?

abcdefghgk abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
Τι μέσα, τι παρά όξω τα ίδια A461A56E-3014-4F12-BBED-54144368E1F0.jpeg
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Shoei NXR2 που αγόρασα πρόσφατα ειναι παρα πολυ καλό , αεραγωγοί , pinlock , κούμπωμα ζελατίνας , ηχομόνωση , ολα εχουν καλη συναρμογή



Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν είχε και γυαλί ηλίου σίγουρα αυτό θα έπαιρνα. Αλλά δεν...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.448
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ο μπροστα αεραγωγος ειναι συνηθως για να ξεθαμπωνει τη ζελατινα και εχει μικρη ροη.Σε καποιο ls2 που ειχα ειχε μεινει ενα υφασμα που ξεχαστηκε στην παραγωγη.Μολις το ανοιξα και το καθαρισα διορθωθηκε το προβλημα.
 
Top Bottom