Rally Dakar 2023

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2022: Πάτησε και δεύτερο αναβάτη ο οδηγός της Toyota!​

Δύο στα δύο και πάει για το hat-trick!

Θυμάστε πως την πρώτη ημέρα του φετινού Rally Dakar ο οδηγός της Toyota Gazoo κύριος Giniel de Villiers πέρασε με το Hilux του πάνω από τη μοτοσυκλέτα του Gavard και μάλιστα συνέχισε χωρίς να σταματήσει, με αποτέλεσμα να φάει ποινή (μόλις) πέντε λεπτών. Την Πέμπτη κατάφερε να το ξανακάνει, όμως αυτή τη φορά επέστρεψε να δει τί συνέβη πριν συνεχίσει τον αγώνα του. Βέβαια ούτε τώρα σταμάτησε ουσιαστικά το αυτοκίνητό του και φυσικά δεν κατέβηκε να μιλήσει με τον Μαροκινό αναβάτη Ali Oukerbouch της ΚΤΜ για να σιγουρευτεί πως όλα ήταν καλά. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα του Ali έπαθε μεγάλη ζημιά που ήταν αδύνατον να συνεχίσει τον αγώνα και τελικά εγκατέλειψε.
Τα ατυχήματα μεταξύ μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων δεν είναι σπάνια στο Rally Dakar και γι΄αυτό τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες έχουν “ειδικές ηλεκτρονικές κόρνες” όπου ο οδηγός του αυτοκινήτου πατώντας ένα κουμπί ενεργοποιεί μια προειδοποιητική ένδειξη στο όχημα που βρίσκεται μπροστά του και ετοιμάζεται να προσπεράσει.

Μάλιστα σε αυτή την δεύτερη σύγκρουση ο Ali έκανε στην άκρη την στιγμή που τον πλησίαζε από πίσω το αυτοκίνητο, πράγμα που σημαίνει πως ο οδηγός της Toyota χρησιμοποίησε το σύστημα και ο αναβάτης ανταποκρίθηκε, αλλά και πάλι… μπαμ!

Πηγη www.motomag.gr

Τι μ@λακας ειναι ετουτος BcdefBcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2022 Σκέλος 7: Νίκη Cornejo και πρώτη γενικής η Yamaha με ατύχημα Sanders​

Φοβερός ο Santolino, εκπληκτικός Barreda, εγκατέλειψε ο Sanders

Ο Χιλιανός Nacho Cornejo πήρε την νίκη στο 7ο σκέλος ολοκληρώνοντας τα 401 χιλιόμετρα ειδικής και τα συνολικά 700 στην πορεία από Riyadh προς Al Dawadimi σε 3 ώρες, 28 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον Kevin Benavides και τον Barreda.
Νωρίτερα ο Brabec με τον Quintanilla σχημάτισαν ένα δίδυμο προσπαθώντας να πάνε ταχύτερα από τον Cornejo που ήταν μπροστά για σχεδόν ένα λεπτό αλλά ο έμπειρος Χιλιανός δεν άφησε τέτοιο περιθώριο. Ο Barreda παρά τον τραυματισμό του οδήγησε σήμερα εκπληκτικά και μάλιστα κατάφερε να μείνει εντός της διεκδίκησης από εκεί που ήταν ένα βήμα πριν την εγκατάλειψη.
Δυστυχώς αυτή είναι η περίπτωση του Sanders που δεν εμφανίστηκε στην εκκίνηση της ειδικής μετά από ατύχημα που είχε στην απλή διαδρομή. Ο Sanders χτύπησε στο αριστερό χέρι και δεν αγωνίστηκε σήμερα ενώ βρισκόταν στην πρώτη τριάδα γενικής και θα άνοιγε σήμερα το σκέλος μετά από νίκη στο 6ο σκέλος!
χαμόγελα στο στρατόπεδο της Yamaha για την πρώτη θέση γενικής του Van Beveren

Ο Walkner που ήταν δεύτερος γενικής εμφανίστηκε για λίγο πρώτος γενικής, όπως επίσης στην δεύτερη θέση έφτασε ο Santolino, όμως ήδη, 150 χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής ο χρόνος του Van Beveren τον έφερνε πρώτο γενικής, μία θέση που και κράτησε τελικά με τον Santolino και την Sherco να είναι πέμπτοι, επίσης εντυπωσιάζοντας.
Με τον Sanders να πηγαίνει στο νοσοκομείο, ο Walkner βρέθηκε για λίγο με τον καλύτερο χρόνο έναντι και του Sunderland αλλά στο τρίτο σημείο ελέγχου, στα 220 χιλιόμετρα ειδικής ο Kevin Benavides είχε πλέον την πρωτοπορία και με σχετικά μικρές αποστάσεις από τους υπόλοιπους. Εκείνη την στιγμή οι τρεις πρώτοι των προηγούμενων χρόνων βρίσκονταν μπροστά.
Από το τρίτο σημείο ελέγχου και μετά ο Cornejo κάνει την διαφορά και ο Price που μέχρι εκείνη την ώρα ήταν μαζί με τον Kevin Benavides και μπροστά από τον Barreda αρχίζει να χάνει χρόνο. Ο Cornejo μπαίνει επικεφαλής και κρατά την θέση αυτή μέχρι και το τέλος της ειδικής. Έμεινε μπροστά από τον παλαιότερο ομόσταυλο Kevin Benavides και η καλή ημέρα για την Honda συμπληρώθηκε από την παρουσία του Barreda.
Η απουσία του Sanders που ήταν μπροστά από τον Van Beveren στην γενική και οι χρόνοι του Sunderland και του Walkner που σήμερα έχασαν πολύ από την μέση της ειδικής και μετά, έστειλαν τον Van Beveren στην πρώτη θέση της γενικής, από την 10η ειδικής που τερμάτισε σήμερα.
Ο Βασίλης Μπούδρος τερμάτισε σήμερα στην 82η θέση γενικής έχοντας την 75η θέση στην ειδική, που σημαίνει πως έχασε τις θέσεις που είχε κερδίσει στο 6ο σκέλος αλλά χωρίς να πέσει πιο κάτω από το σημείο που εκκίνησε το προηγούμενο σκέλος, οπότε στη συνολική διάρκεια του αγώνα ως τώρα, η πορεία του συνεχίζει να είναι σταθερά ανοδική. Ελπίζουμε όλοι να συνεχίζει αμείωτα με τον ίδιο τρόπο.


Α/ΑΑναβάτηςΟμάδαΧρόνος
1JI. CORNEJO FLORIMO (CHL)MONSTER ENERGY
HONDA
03:28:46
2K. BENAVIDES (ARG)RED BULL KTM
FACTORY RACING
03:29:30
3J. BARREDA BORT (ESP)MONSTER ENERGY
HONDA
03:31:37
4L. BENAVIDES (ARG)HUSQVARNA
FACTORY RACING
03:36:36
5L. SANTOLINO (ESP)SHERCO TVS
RALLY FACTORY
03:37:15
6J. RODRIGUES (PRT)HERO MOTOSPORTS
TEAM RALLY
03:37:43
7R. BRABEC (USA)MONSTER ENERGY
HONDA
03:38:35
8A. SHORT (USA)MONSTER ENERGY
YAMAHA RALLY TEAM
03:39:01
9T. PRICE (AUS)RED BULL KTM




FACTORY RACING
03:39:23
10A. VAN BEVEREN (FRA)MONSTER ENERGY
YAMAHA RALLY TEAM
03:41:20
1A. VAN BEVEREN (FRA)MONSTER ENERGY
YAMAHA RALLY TEAM
23:45:02
2M. WALKNER (AUT)RED BULL KTM
FACTORY RACING
23:50:14
3K. BENAVIDES (ARG)RED BULL KTM
FACTORY RACING
23:50:25
4S. SUNDERLAND (GBR)GASGAS
FACTORY RACING
23:50:40
5L. SANTOLINO (ESP)SHERCO TVS
RALLY FACTORY
23:51:36
6P. QUINTANILLA (CHL)MONSTER ENERGY
HONDA
23:53:17
7J. BARREDA BORT (ESP)MONSTER ENERGY
HONDA
23:53:35
8S. SVITKO (SVK)SLOVNAFT
RALLY TEAM
24:05:20
9JI. CORNEJO FLORIMO (CHL)MONSTER ENERGY
HONDA
24:11:39
10A. SHORT (USA)MONSTER ENERGY
YAMAHA RALLY TEAM
24:13:12


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2022 Σκέλος 8: Ξανά μπροστά η GAS GAS με Sunderland πρώτο παντού!​

Πρώτος σκέλους και γενικής

Ένα δύσκολο σκέλος σήμερα στο Dakar με αρκετή άμμο και τους πρώτους να χάνουν χρόνο στην πλοήγηση. Ο Cornejo ξεκίνησε πρώτος και μετά από λίγο ο Brabec ήταν πρώτος με τον Barreda να μετρά ήδη την πρώτη του πτώση σε έναν αμμόλοφο που την αποδίδει στις πιο *****ές αναρτήσεις του. Παρά την πτώση που έφερε πρόσθετο πόνο στον ήδη τραυματισμένο Barreda, ο αναβάτης της Honda πήγανε καλά μέχρι σχεδόν το τέλος του σκέλους χωρίς να έχει χάσει πολύ χρόνο. 50 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της ειδικής όμως έκανε ένα λάθος πλοήγησης που του στοίχησε σχεδόν 12 λεπτά και τον έριξε στην 10η θέση του σημερινού τερματισμού.
Στο δεύτερο σημείο ελέγχου ήδη ο Cornejo θα είχε χάσει αρκετό χρόνο παλεύοντας να ανοίγει τον δρόμο. Ο Sunderland ξεκίνησε 28ος και αμέσως έκανε την διαφορά σημειώνοντας σε κάθε σημείο τον ταχύτερο χρόνο καθώς μπροστά του απλώνονταν τα ευδιάκριτα πατήματα των πρώτων. Απαλλαγμένος από το βάσανο της πλοήγησης ο Sunderland ήταν ταχύτερος παντού, σε κάθε σημείο ελέγχου, αντίστοιχα το ίδιο και ο Walkner που πήρε την δεύτερη θέση γενικής.
Αύριο βέβαια που ο Sunderland θα ανοίγει την διαδρομή για τους άλλους, τα πράγματα θα είναι πολύ δυσκολότερα και θα είναι δύσκολο να κρατήσει την πρώτη θέση γενικής.
Για αυτό όπως είπε και ο Barreda το βασικό τώρα είναι να μένουν μπροστά στην γενική μέχρι το τελευταίο σκέλος που όπως όλα δείχνουν θα κρίνει τον νικητή. Αν το Dakar συνεχίσει έτσι, χωρίς αλλά απρόοπτα, τραυματισμούς και εγκαταλείψεις, που όπως σε κάθε Rally είναι ένα μεγάλο «ΑΝ» τότε οι μικρές διαφορές θα οδηγήσουν σε ντέρμπι την τελευταία εκκίνηση και επωφελημένος θα είναι εκείνος που θα έχει εύκολη πλοήγηση την τελευταία ημέρα. Κι άρα διάφορα παιχνίδια στρατηγικής θα υπάρξουν στο προ-τελευταίο σκέλος.
το ξεκίνημα στο Dakar δεν είναι τόσο ειδυλλιακό όσο φαίνεται στην σημερινή φωτογραφία, από την στιγμή που η θερμοκρασία στην έρημο είναι ιδιαίτερα χαμηλή χωρίς τον ήλιο ψηλά

Ο Sunderland έχει ξανά βρεθεί σε αυτή την θέση, να είναι συνέχεια μπροστά στην γενική χωρίς να ανοίγει κάποιο σκέλος και άρα χωρίς το δύσκολο έργο να ανοίγει τον δρόμο. Την προηγούμενη φορά δεν του είχε βγει σε καλό γιατί όταν τελικά βρέθηκε πρώτος έχασε τον δρόμο και μαζί και τον τίτλο εκείνη την χρονιά. Παρόλο αυτά η GAS GAS είναι 6η φορά πρώτη σε αυτό το Dakar παρόλο που ο Sanders δεν συνεχίζει πλέον.
Στην κατηγορία Original by Motul που οι αναβάτες αγωνίζονται σε μία πολύ γνήσια μορφή του Dakar, χωρίς βοήθεια, ο Melot πήρε σήμερα την νίκη αλλά ο Arunas Gelazninkas θα χάσει τον τίτλο αυτό, μόνο αν εγκαταλείψει ή συναντήσει κάποιο πρόβλημα που θα τον καθυστερήσει πάρα πολύ. Κι αυτό γιατί έχει σχεδόν μία ώρα απόσταση από τον δεύτερο και μιάμιση από τον Melot που σήμερα κέρδισε το σκέλος αλλά είναι τρίτος γενικής.
συνεχίζει στις πρώτες θέσεις γενικής ο Van Beveren

Ο Έλληνας Βασίλης Μπούδρος μπορεί σήμερα να έχασε κάποιες θέσεις που είχε κερδίσει τις προηγούμενες ημέρες οδηγώντας στις απαιτητικές συνθήκες με την μπόλικη άμμο, που όπως έχει πει ο ίδιος δεν είναι το καλύτερό του και ιδιαίτερα απεχθάνεται τους αμμόλοφους. Όπως και κάθε αναβάτης που προέρχεται από μία χώρα που δεν αφήνει πολλά περιθώρια προπόνησης σε αυτούς, είτε γιατί δεν υπάρχει αυτή η μορφολογία εδάφους, είτε γιατί η χώρα δεν δημιουργεί ευκαιρίες για κάποιον που θέλει να δοκιμαστεί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Και στην Ελλάδα ισχύουν και οι δύο συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση ο Μπούδρος κάνει μόνος του την μεγάλη προσπάθειά του κι ακόμη και σήμερα ανέβηκε θέσεις στην γενική κατάταξη, όπου πλέον είναι 80ος γενικής με ένα πέναλντι 21 λεπτών.
Κατάταξ8ου σκέλους (πρώτοι δέκα)
Α/α
ΑνάβατηςΟμάδαΧρόνος
1
(GBR) SAM SUNDERLANDGASGAS
FACTORY RACING
03H 48' 02''
2
(CHL) PABLO QUINTANILLAMONSTER
ENERGY HONDA
03H 50' 55''
3
(AUT) MATTHIAS WALKNERRED BULL KTM
FACTORY RACING
03H 52' 13''
4
(USA) RICKY BRABECMONSTER
ENERGY HONDA
03H 54' 46''
5
(USA) MASON KLEINBAS DAKAR
KTM RACING TEAM
03H 56' 10''
6
(AUS) TOBY PRICERED BULL KTM
FACTORY RACING
03H 56' 41''
7
(ARG) LUCIANO BENAVIDESHUSQVARNA
FACTORY RACING
03H 57' 34''
8
(PRT) JOAQUIM RODRIGUESHERO MOTOSPORTS
TEAM RALLY
03H 58' 00''
9
(FRA) ADRIEN VAN BEVERENMONSTER ENERGY




YAMAHA RALLY TEAM
03H 58' 23''
10
(ESP) JOAN BARREDA BORTMONSTER
ENERGY HONDA
03H 59' 45''
Γενική κατάταξη μετά το 8ο σκέλος (πρώτοι δέκα)
1
(GBR) SAM SUNDERLANDGASGAS
FACTORY RACING
27H 38' 42''
2
(AUT) MATTHIAS WALKNERRED BULL KTM
FACTORY RACING
27H 42' 27''
3
(FRA) ADRIEN VAN BEVERENMONSTER ENERGY
YAMAHA RALLY TEAM
27H 43' 25''
4
(CHL) PABLO QUINTANILLAMONSTER
ENERGY HONDA
27H 44' 12''
5
(ESP) JOAN BARREDA BORTMONSTER
ENERGY HONDA
27H 53' 20''
6
(ARG) KEVIN BENAVIDESRED BULL KTM
FACTORY RACING
27H 53' 29''
7
(ESP) LORENZO SANTOLINOSHERCO FACTORY27H 59' 51''
8
(SVK) STEFAN SVITKOSLOVNAFT
RALLY TEAM
28H 05' 33''
9
(AUS) TOBY PRICERED BULL KTM
FACTORY RACING
28H 11' 12''
10
(USA) MASON KLEINBAS DAKAR
KTM RACING TEAM
28H 14' 08''




Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... Ο Έλληνας Βασίλης Μπούδρος μπορεί σήμερα να έχασε κάποιες θέσεις ....... οδηγώντας στις απαιτητικές συνθήκες με την μπόλικη άμμο, που όπως έχει πει ο ίδιος δεν είναι το καλύτερό του και ιδιαίτερα απεχθάνεται τους αμμόλοφους.......

:cool: cdefghigcdefghigi:cool: ....facepalm 2ooops
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Nacho Cornejo με Honda κέρδισε την 9η ειδική στο Dakar 2022 και ο Matthias Walkner περνά επικεφαλής της γενικής!​

Από τον BikerSpirit

Η 9η ειδική του Ντακάρ 2022 (Wadi Dawasir-Wadi ad Dawasir) των 277 χιλιομέτρων, άλλαξε και πάλι τον επικεφαλής της γενικής.


Ο Nacho Cornejo (Honda) σημείωσε τη δεύτερη νίκη του στο Dakar 2022, οποίος έχει ανεβάσει την απόδοση του κατακόρυφα στο δεύτερο μισό του αγώνα, επιβάλλοντας ρυθμό πολύ υψηλότερο από τα υπόλοιπα φαβορί.

Ο Kevin Benavides (KTM) τερμάτισε δεύτερος με διαφορά 2:07, μπροστά από τον Brabec (Honda) που ολοκληρώνει το «βάθρο» της ημέρας με διαφορά στο 1:47.

Στην πραγματικότητα, μεταξύ του δεύτερου και του πέμπτου της ημέρας (Joan Barreda) υπήρχε μια διαφορά μόλις 44 δευτερόλεπτα.

Στην 8η και 9η θέση, οι Quintanilla και Van Beveren τερμάτισαν 5 λεπτά πίσω από τον νικητή της 9ης ειδικής, ενώ ο Sam Sunderland ολοκλήρωσε το στάδιο με διαφορά 8’03” πίσω.

Ο Walkner προηγείται πλέον του Sunderland με 2’02” διαφορά. Ο Adrien Van Beveren κατάφερε να αντέξει τις επιθέσεις του Quintanilla και έτσι ο αναβάτης της Yamaha ακολουθεί τον Walkner με διαφορά μόλις 3’56”.

Η κορυφαία τριάδα είναι ίδια με σήμερα το πρωί, αλλά με διαφορετική σειρά και είναι η πρώτη φορά που η KTM ηγείται στην 44η έκδοση του Dakar.

Ο Quintanilla, είναι 4’41” πίσω από τον Αυστριακό, και απέχει λιγότερο από ένα λεπτό από το βάθρο. Ο κάτοχος του τίτλου 2021, Kevin Benavides είναι μόλις 10’22” πίσω από τον νέο ηγέτη της γενικής κατάταξης, συνοδευόμενος από τον συμπαίκτη του στη Honda, Joan Barreda, με 10’57” διαφορά πίσω.


Ο Sam Sunderland (GASGAS), νικητής της 8ης ειδικής, τερμάτισε στην 14η θέση με διαφορά + 00H 08′ 03” από τον πρώτο, πληρώνοντας, για άλλη μια φορά, ότι ανοίξει την ειδική. Πάρα πολύ μεγάλο κενό για το πόσο σφιχτές ήταν οι πρώτες θέσεις. Στην πραγματικότητα, του κόστισε το προβάδισμα της γενικής, το οποίο πλέον έχει ο Matthias Walkner (KTM), ο οποίος τερμάτισε 4ος σήμερα και τώρα προηγείται της γενικής βαθμολογίας χωρίς ποτέ να έχει πετύχει μια νίκη ειδικής φέτος.

Δεν ήταν μέρα για να ρισκάρουν για πολλά από τα φαβορί. Έτσι, ο Barreda τερμάτισε πέμπτος, μια καλή θέση για να αντιμετωπίσει αύριο ένα από τα πιο δύσκολα στάδια.

Θα ξεκινήσει πέμπτος , έχοντας ήδη κάποια αναφορά μπροστά, και το πιο σημαντικό, με δύο συμπαίκτες (Cornejo και Brabec) μπροστά που, επιπλέον, είναι πιο πίσω από τους Ισπανούς στη γενική κατάταξη.


Ο Έλληνας οδηγός, Βασίλης Μπούδρος #147, συνεχίζει την ανοδική του πορεία στο Ντακάρ 2022, τερματίζοντας στην 9η ειδική στην 57η θέση, με + 00H 41′ 08” διαφορά από την κορυφή, αποτέλεσμα που είναι το καλύτερο του μέχρι σήμερα!

Μετα και την 9η ειδική είναι πλέον στην 76η στην Γενική κατάταξη με διαφορά + 12H 18′ 40” από την κορυφή.



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 9ης ΕΙΔΙΚΗΣ​


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ​




Πηγη https://bikerspirit.net
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αφου εκεινα τα ...... GkotSilo-τεραστια σε κυβικα μοντελα δεν τρεχουν πλεον να συμπερανουμε λοιπον οτι ενα μηχανακι 450 κυβικων ειναι υπεραρκετο για να πας παντου ? :cool:
Εγκυκλοπαιδικα το ρωταω γιατι εγω μονο ενα ..... τετοιο θα εμπιστευομουν στα σοβαρα ....!

truck.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Toby Price κέρδισε την 10η ειδική του Dakar 2022, O Van Beveren με Yamaha στην κορυφή της γενικής κατάταξης.​

Από τον BikerSpirit

Η δέκατη ειδική του Ντακάρ 2022 ( Wadi Ad Dawasir-Bisha , 375 χιλιόμετρα χρονομέτρησης), ήταν μια γλυκόπικρη μέρα για την KTM, βιώνοντας διαφορετικά συναισθήματα, με έναν οδηγό να κερδίζει την ειδική και τον άλλον να εγκαταλείπει λόγω μηχανικής βλάβης!




Μεγάλη απογοήτευση από τον περσινό νικητή του Ντακάρ (με Honda), Kevin Benavides, που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικής βλάβης!
Ο Kevin Benavides , μέχρι τώρα πέμπτος στην γενική, 10 λεπτά πίσω από τον ηγέτη, σταμάτησε κατά τη διάρκεια της ειδικής λόγω μηχανικού προβλήματος στο KTM του, την ίδια ώρα που ο ομόστυαλός του Toby Price, επιτυγχάνει την πρώτη νίκη του για φέτος (2022), μετά την ποινή που του επιβλήθηκε στην 5η ειδική.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Luciano Benavides, με HUSQVARNA, με διαφορά μόλις + 00H 02′ 09”.


Το «βάθρο» της 10ης ειδικής έκλεισε ο Γάλλος Adrien Van Beveren (Yamaha), που σήμερα εκμεταλλεύτηκε την κακή μέρα των Sunderland και Walkner , τις δύο αιχμές του δόρατος της GASGAS και της KTM που σήμερα τερμάτισαν στην 19η και 27η θέση αντίστοιχα, και με την τρίτη θέση σήμερα, αλλά και με την σταθερή του πορεία και χωρίς καμία νίκη ακόμα φέτος, πέρασε στην κορυφή της γενικής για δεύτερη φορά φέτος!

Ο Έλληνας οδηγός, Βασίλης Μπούδρος #147, σήμερα στην 10η ειδή έφερε το καλύτερο του αποτέλεσμα στο Ντακάρ 2022, τερματίζοντας στην 55η θέση, με + 00H 47′ 08”!

Μετα και την 10η ειδική ανεβαίνει στην 72η θέση στην Γενική κατάταξη με διαφορά + 13H 13′ 17” από την κορυφή.



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 9ης ΕΙΔΙΚΗΣ​

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ​




Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2022 11o Σκέλος: Ο Sunderland επιστρέφει στην κορυφή​

Ο Kevin Benavides κερδίζει την ειδική​



Σύμφωνα με τους ειδικούς ήταν αναμενόμενο στο προτελευταίο σκέλος του αγώνα τα «μεγάλα ονόματα» να συναντήσουν δυσκολίες στην πλοήγηση. Και αυτό έφερε πολλές ανατροπές
Φτάσαμε αισίως στην προτελευταία ημέρα, με το 11ο σκέλος να αποτελείται από μια κυκλική διαδρομή γύρω από τo bivouac της Bisha. Συνολικά οι αναβάτες έπρεπε να διανύσουν 501 χλμ, εκ των οποίων τα 346 θα ήταν τα χρονομετρημένα της «ειδικής». Άμμο (42%), αμμόλοφοι (27%), χώμα (31%) αποτελούσαν τον σημερινό τερέν.
Μετά τη χθεσινή ημέρα το Adrien Van Beveren (Yamaha) ήταν ο πρωτοπόρος στην κατάταξη, ενώ ο νικητής του 10ου σκέλους, Toby Price (KTM), άνοιξε την αυλαία της 11ης ημέρας. Πίσω του ο Luciano Benavides (Husqvarna), αδελφός του Kevin ο οποίος συνέχισε τον αγώνα, μετά την χθεσινή του εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα, με την χρήση του «μπαλαντέρ» που θεσπίστηκε από φέτος και προβλέπει ο αναβάτης που έχει εγκατάλειψη να μπορεί να συνεχίσει στον αγώνα. Προφανώς ο περσινός νικητής δεν έχει καμία ελπίδα να διακριθεί στο φετινό Dakar.
36915 sam sunderland Dakar Rally 2022 Stage11

Μετά από 127 χλμ. ο Sam Sunderland (GASGAS) έχει τον καλύτερο χρόνο, 8 δευτ. μπροστά από τον Kevin Benavides και 1’15 από τον Matthias Walkner (ΚΤΜ).O Pablo Quintanilla (Honda) βρίσκεται στην έβδομη θέση, 7’17 πίσω από τον Βρετανό. Ο Joan Barreda είναι 15ος και ο Adrien Van Beveren 29ος με 15’38 λεπτά διαφοράς από τον πρώτο. Στην «εικονική» γενική κατάταξη Sunderland, Quintanilla και Walkner είναι στις τρεις πρώτες θέσεις.
O Sunderland εξακαλουθεί να είναι πρώτος μετά από 214 χλμ. Ο Walkner είναι τέταρτος με 4’44 διαφορά και ο Quintanilla έβδομος με 7’17. Ο Van Beveren βελτιώνει τη θέση του αλλά είναι ακόμη πολύ μακριά στην 17η με 18’41 μακριά από τον πρωτοπόρο.
36919 kevin benavides Dakar Rally 2022 Stage11

Η δύσκολη πλοήγηση στο δεύτερος μέρος της ειδικής οδηγεί τη χθεσινή κορυφαία τετράδα, εκτός εικοσάδας. Price (KTM), Benavides (Husqvarna), Barreda (Honda) και Van Beveren (Yamaha) μετά από 257 χλμ είναι πίσω με πάνω από 19 λεπτά.
Τελικά τη γραμμή τερματισμού περνάει πρώτος ο Kevin Banevides μόλις 4 δευτ. μπροστά από τον Sunderland και 02’26 από τον Joaqium Rodrigues με Hero.
Με την δεύτερη θέση και τα προβλήματα που αντιμετώπισαν αρκετοί πρωτοκλασάτοι αναβάτες ο Sunderland είναι και πάλι πρώτος στη γενική κατάταξη. Ο Βρετανός έχει πλεονέκτημα 6’52 έναντι του Pablo Quintanilla και 7’15 έναντι του Walkner. Ο Van Beveren ακολουθεί με 15’30 δευτ. διαφορά και ο Barreda κλείνει την πεντάδα, 27’54 πίσω. Ένα GASGAS, ένα Honda και ένα KTM έχουν διαφορά λίγο μεγαλύτερη από τα 7 λεπτά και όλα θα κριθούν στο 12ο σκέλος την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου.
36918 budros Dakar Rally 2022 Stage11

Ο Βασίλης Μπούδρος με την Husqvarna FR450 Rally βρίσκεται «ένα βήμα» πριν τον τερματισμό και την εκπλήρωση ενός μεγάλου στόχου. Ήταν 64ος στο σκέλος και στη γενική φιγουράρει στην 69η θέση.

Αποτελέσματα 11ου stage
Γενική κατάταξη



Πηγη https://2wo.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αξιος !!! ΕΥΓΕ !!!



Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2022: Μέρα 12 - GASGAS, Honda & KTM στο βάθρο, με τη νίκη να κρίνεται στο νήμα!​

59a40b04b0b4476504977c0df900d508_XL.jpg
Το Rally Dakar 2022 τελείωσε, με μεγάλους νικητές τον Sam Sunderland και την GASGAS, ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από δυο ακόμα εργοστάσια, αν και το PIERER Group έκανε το 1-3 με τη Honda στη μέση. Η μάχη κρίθηκε κυριολεκτικά στο νήμα, με τον 2ο να απέχει μόλις 3.27 λεπτά και τον τρίτο 6.47 λεπτά από τον πρώτο!
Η διαδρομή της 12ης μέρας είχε εκκίνηση την Bisha και κατάληξη την Jeddah, μετά από 516 συνολικά χιλιόμετρα, μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνονταν και 164 χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής.

Οι πρώτοι τρεις αναβάτες δεν είχαν περιθώρια για παιχνίδια τακτικής, και τα έδωσαν όλα καθώς οι διαφορές τους μετριόνταν σε μονοψήφιο αριθμό λεπτών!
meht dak22 quintanilla stage12 act ag2 9277 mch

Στο νήμα, ο Pablo Quintanilla του HRC κατάφερε να πάρει μεν τη νίκη, όμως η διαφορά των 3.25 λεπτών που έκανε από τον Sam Sunderland δεν ήταν αρκετή για να περάσει πρώτος τελικής κατάταξης, κατακτώντας έτσι τη δεύτερη θέση στο Dakar 2022.
Toby Price Red Bull KTM Factory Racing 2022 Dakar Rally
Δεύτερος ήταν ο Toby Price της ΚΤΜ, με τον Αυστραλό να τερματίζει τελικά 10ος στην τελική κατάταξη του αγώνα, σε μια χρονιά που φαινόταν από την αρχή πως δεν βρισκόταν στην καλύτερη του φόρμα.

meht dak22 cornejo stage12 act ag2 9534 mch
Στην τρίτη θέση του 12ου Stage βρέθηκε ο “Nacho” Cornejo της Honda, που είχε ξεκινήσει άσχημα το Dakar 2022 από την 26η θέση. Ανέβαινε μεν συνεχώς, αλλά η πρόοδος του δεν στάθηκε αρκετή για να του δώσει την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο, τελειώνοντας τον αγώνα στην 6η θέση της τελικής κατάταξης.
meht dak22 barreda stage12 act m51 9576 mch

O σκληροτράχηλος Joan Barreda, κατάφερε να τερματίσει το Dakar 2022 αν και έτρεχε τα τελευταία Stages τραυματισμένος, έχοντας βρεθεί 4 ημέρες στην 5η θέση γενικής, ενώ στην ίδια θέση βρέθηκε και στην τελική κατάταξη.
Και η πρώτη πεντάδα της τελευταίας ημέρας του Dakar 2022 έκλεισε με τον rookie Mason Klein της Bas World KTM Racing, με τον Αμερικανό να παίρνει επάξια τον τίτλο του καλύτερου rookie της χρονιάς, και να γίνεται πρώτο όνομα στις λίστες των κυνηγών ταλέντων Rally των μεγάλων εργοστασίων.

Sam Sunderland GASGAS Factory Racing
Στην τελική πεντάδα, ο 32χρονος Sam Sunderland πήρε το 2ο του Dakar, μετά το 2017 που είχε κερδίσει με την ΚΤΜ, χαρίζοντας στην GASGAS την πρώτη της νίκη στο ράλι.
meht dak22 quintanilla stage12 amb m11 6655 mch
Συνεχιζεται...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο Pablo Quintanilla έφτασε στην πηγή αλλά νερό δεν ήπιε, και αυτά τα τρία λεπτά και 27 δευτερόλεπτα που απείχε στην τελική κατάταξη από τον Sunderland θα τον σημαδεύουν πάντα. Όμως αυτό είναι το Dakar, και ο Χιλιανός αναβάτης κατάφερε να επαναλάβει έτσι την 2η θέση που είχε πετύχει το 2020. Άντε και με την πρωτιά στο επόμενο Dakar του.
Matthias Walkner Red Bull KTM Factory Racing 2022 Dakar Rally 1

Τρίτος τελικής ήταν ο Πρωταθλητής Rally 2021, και νικητής του Dakar 2018 Matthias Walkner της ΚΤΜ, που ανέβασε τους Αυστριακούς στο βάθρο, έστω κι αν δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη.
cq5dam.web.2000.2000 2
Ο Adrien Van Beveren της Yamaha ήταν ένας ακόμη αναβάτης που έδειχνε ικανός για τη νίκη, ειδικά στο τέλος του αγώνα του 2022, όταν προηγήθηκε της γενικής κατάταξης τη 10η μέρα. Δυστυχώς για αυτόν, κάποια λάθη στην πλοήγηση τον έριξαν πίσω στα 2 τελευταία Stages, με αποτέλεσμα να αρκεστεί στην 4η θέση τελικής.
meht dak22 barreda stage12 amb m12 2407 mch
Ήταν ο Barreda της Honda που ολοκλήρωσε την πρώτη πεντάδα του Dakar 2022, με τον πάντα ταχύτατο Ισπανό να υποφέρει για μια ακόμη φορά από το αδύναμο σημείο του, το ότι είναι επιρρεπής στις πτώσεις.
271865361 2368714889938363 7438758510355551602 n
Καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης της Sherco ήταν ο Lorenzo Santolino στην 11η θέση τελικής, της Husqvarna o Luciano Benavides στην 13η θέση τελικής, της Hero ο Joaquim Rodrigues, 14ος, και της Rieju o Daniel Nosiglia Jager, 17ος.
vasiluis boudros termatise dakar2022 00005
Ο Βασίλης Μπούδρος έγραψε ιστορία, τερματίζοντας στον πρώτο του Dakar στην 70η θέση του αγώνα, κάνοντας έναν σταθερό αγώνα, στον οποίο συνεχώς ανέβαινε θέσεις. Τα θερμά μας συγχαρητήρια!
Στα Quad νικητής ήταν ο Alexandre Giroud με Yamaha Raptor και στα SSV ο Austin Jones (στο νήμα), με Can-Am Maverick.
Δείτε παρακάτω την πρώτη δεκάδα μοτοσυκλετών στο Stage 12.
ΘΕΣΗ
#
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΟΜΑΔΑ
ΧΡΟΝΟΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ
1​
7​
(CHL) PABLO QUINTANILLA​
MONSTER ENERGY HONDA​
01H 40' 00''​
2​
18​
(AUS) TOBY PRICE​
RED BULL KTM FACTORY RACING​
01H 40' 18''​
+ 00H 00' 18''​
3​
11​
(CHL) JOSE IGNACIO CORNEJO FLORIMO​
MONSTER ENERGY HONDA​
01H 40' 29''​
+ 00H 00' 29''​
4​
88​
(ESP) JOAN BARREDA BORT​
MONSTER ENERGY HONDA​
01H 41' 13''​
+ 00H 01' 13''​
5​
43​
(USA) MASON KLEIN​
BAS WORLD KTM RACING​
01H 41' 23''​
+ 00H 01' 23''​
6​
77​
(ARG) LUCIANO BENAVIDES​
HUSQVARNA FACTORY RACING​
01H 42' 38''​
+ 00H 02' 38''​
7​
52​
(AUT) MATTHIAS WALKNER​
RED BULL KTM FACTORY RACING​
01H 42' 57''​
+ 00H 02' 57''​
8​
3​
(GBR) SAM SUNDERLAND​
GASGAS FACTORY RACING​
01H 43' 25''​
+ 00H 03' 25''​
9​
15​
(ESP) LORENZO SANTOLINO​
SHERCO FACTORY​
01H 44' 18''​
+ 00H 04' 18''​
10​
158​
(ARG) DIEGO GAMALIEL LLANOS​
XRAIDS EXPERIENCIE TEAM​
01H 44' 35''​
+ 00H 04' 35''​


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2022: Τερμάτισε απροβλημάτιστα ο Βασίλης Μπούδρος!​

55ος στο 12ο σκέλος και 70ος γενικής!

Μία μεγάλη ημέρα για τον Βασίλη Μπούδρο σήμερα καθώς τερμάτισε στο Dakar και σήκωσε την ελληνική σημαία! Ο Βασίλης είναι η μόνη ελληνική συμμετοχή στις μοτοσυκλέτες εδώ και δύο σχεδόν δεκαετίες ενώ φέτος ας μην ξεχνάμε πως υπήρχε και ελληνική συμμετοχή στο αυτοκίνητο καθώς το Αθλητικό Σωματείο “Εκτός Δρόμου Ομάδα”, έχει την τιμή να βλέπει τους μοναδικούς εκπροσώπους της χώρας να περιλαμβάνονται στους κόλπους του.
Ο Βασίλης είχε εχθές ένα δύσκολο σκέλος με πολλούς αμμόλοφους που κάποιοι από αυτούς υποχωρούσαν αμέσως μόλις πατούσε επάνω του ενώ σήμερα η ειδική των 164 χιλιομέτρων ήταν αρκετά γρήγορη και διασκεδαστική ολοκληρώνοντας έτσι το Rally με τον καλύτερο τρόπο.
Ολοκλήρωσε το Dakar στην 70η θέση της γενικής με συνολικά 56 λεπτά ποινής, που κυρίως προέρχονται από προσπέραση σημείων ελέγχου. Χωρίς αυτά θα ήταν πέντε θέσεις πιο μπροστά, ενώ σήμερα στο 12ο και τελευταίο σκέλος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του 55ος, μία εξαιρετική επίδοση.
Εκτός από μικρές ασήμαντες πτώσεις, όπως ο ίδιος τις έχει περιγράψει, ο Μπούδρος δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα στο φετινό, δύσκολο Dakar που το ολοκληρώνει με χαμόγελο και το συμπληρώνει στην λίστα του με τα Rally που έχει συμμετάσχει.



Συγχαρητήρια στον Βασίλη Μπούδρο για την συμμετοχή του.



Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dakar 2022 - Τα Highlights της κατηγορίας των μοτοσυκλετών​

Δείτε το επίσημο βίντεο της διοργάνωσης του Rally Dakar 2022 με τα highlights της κατηγορίας των μοτοσυκλετών και απολαύστε θέαμα, δράμα και εντυπωσιακά τοπία από την έρημο της Σαουδικής Αραβίας.
Πέρα από τα θεαματικά στιγμιότυπα του, στο βίντεο ξεχωρίζει η εγκατάλειψη του περυσινού νικητή Kevin Benavides, με την απογοήτευση και την απόγνωση στο πρόσωπο του Αργεντινού να σπάνε καρδιές, καθώς μετά από την αλλαγή εργοστασίου για το 2022, από τη Honda στην ΚΤΜ, έφτασε στην πηγή αλλά νερό δεν ήπιε, λόγο μιας μηχανικής βλάβης που του στέρησε την πιθανότητα ενός δεύτερου τίτλου.

Και τέλος, φυσικά συγκινούν οι πανηγυρισμοί των νικητών στο τέλος του αγώνα.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επτά πράγματα που δε θα ξεχάσει ο Βασίλης Μπούδρος από το Rally Dakar​

e53e5b90dc1991cbb96dd22e0c9e7609_XL.jpg
Λίγες μέρες μετά τον τερματισμό του στον διασημότερο αγώνα Rally, ο Έλληνας αναβάτης διηγείται τις εμπειρίες που θα μείνουν ανεξίτηλα χαραγμένες στο μυαλό του.
Συνέντευξη: Θοδωρής Ερμήλιος
Φωτογραφίες: Actiographers
Για 14 ημέρες, ο Βασίλης Μπούδρος «έγραψε» αμέτρητες ώρες στη σέλα της Husqvarna του, οδήγησε για ατέλειωτα χιλιόμετρα σε τερέν όλων των ειδών, πάλεψε στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας και βρέθηκε αντιμέτωπος με ακραίες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Παρά την απίστευτη δυσκολία του αγώνα, κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό και έτσι έγινε μόλις ο τρίτος Έλληνας αναβάτης που το καταφέρνει στα 43 χρόνια ιστορίας του θρυλικού αγώνα. Δες εδώ τι δεν θα ξεχάσει από αυτή την περιπέτεια του:

vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi
01 - Οι καλύτερες στιγμές

Μπορεί στο Rally Dakar να πηγαίνεις για την οδήγηση ωστόσο όπως μας λέει ο Βασίλης, ο αγώνας ήταν για τον ίδιο και μια καλή ευκαιρία για να ξαναβρεθεί με φίλους. «Από τις πιο ευχάριστες στιγμές ήταν το καλαμπούρι που κάναμε μεταξύ μας με τους ανθρώπους της ομάδας πριν την εκκίνηση της ημέρας, και με τους υπόλοιπους οδηγούς πριν την εκκίνηση της ειδικής. Παρά το κρύο και μερικές φορές το σκοτάδι (δεν είχε ξημερώσει ακόμα) όλοι ήμασταν χαμογελαστοί και πάντα ορεξάτοι για την καινούργια μέρα που ξεκίναγε. Από την άλλη, δυστυχώς υπήρχε η διάχυτη αίσθηση της αβεβαιότητας για το ποιους θα δεις ξανά στον τερματισμό, αργότερα το απόγευμα.»
vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi 1
02 - Δίπλα στους Παγκόσμιους

«Υπήρχαν πολλές φορές που κάποιοι πρωτοκλασάτοι αναβάτες είχαν κατρακυλήσει στις πιο πίσω θέσεις με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να ξεκινάνε κοντά με μας. Φυσικά τα πειράγματα από τους υπόλοιπους αναβάτες δίναν και παίρναν. Τη μέρα που ο Toby Price βρέθηκε στις πιο πίσω θέσεις ρίξαμε πολύ γέλιο, άκουσε πολλές ατάκες του στυλ «μπα, πώς κι εδώ πίσω;» και φυσικά σχεδόν κανείς δεν έχασε την ευκαιρία για μια selfie μαζί του,» μας λέει ο αναβάτης από τη Ραφήνα. «Πολύ γέλιο είχε κι ο Petrucci που στην πρώτη του συμμετοχή φάνηκε να μην έχει ιδέα από πλοήγηση. Ήταν πολύ χαρακτηριστική στιγμή που σε μία από τις απλές διαδρομές, μετά από έναν ανεφοδιασμό έφυγε σε εντελώς λάθος κατεύθυνση και τον πρόλαβε ο Walkner κορνάροντας για να γυρίσει πίσω. Δυστυχώς όλες τις υπόλοιπες ώρες οι περισσότεροι πρωτοκλασάτοι αναβάτες ήταν εξαφανισμένοι και δεν ερχόντουσαν σε επαφή με τους «απλούς» αναβάτες. Ο Petrucci ήταν από τους ελάχιστους που το έκανε.»
vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi 2
03 - Η τελευταία μέρα κι ο τερματισμός

«Η διαδρομή της τελευταίας μέρας ήταν πολύ απολαυστική, ίσως η καλύτερη του αγώνα. Πολύ τεχνική, με απαιτήσεις προσανατολισμού και απολαυστικά περάσματα από όχθες ποταμού. Δεν σκεφτόμουν τίποτα, οδηγούσα μαζί με τη Sandra Gomez (αδερφή του Alfredo) και πηγαίναμε τέρμα γκάζι σαν να οδηγούμε motocross. Την ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Ο τερματισμός ήταν μιας μικρής διάρκειας γιορτή. Ελάχιστης διάρκειας για μας τους άσημους, αλλά με ωραίο σκηνικό λόγω και της αμμοθύελλας που είχε εκείνη την ώρα. Αυτή ήταν και η μοναδική στιγμή που τα παρευρισκόμενα μέσα ασχολήθηκαν με μας τους ερασιτέχνες, όλος ο υπόλοιπος αγώνας ήταν κυρίως για τους εργοστασιακούς.»
vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi 3

04 - Η ονειρική «μέρα ξεκούρασης»
«Την προηγούμενη μέρα από τη “rest day” η οργάνωση διέκοψε την ειδική (stage 6) αρκετά νωρίτερα από το προγραμματισμένο για λόγους ασφάλειας. Καθώς γυρίσαμε πιο νωρίς στο bivouac ολοκληρώσαμε τις απαραίτητες εργασίες την ίδια μέρα κι έτσι μας έμεινε ελεύθερη σχεδόν ολόκληρη η επόμενη. Αυτό σήμαινε επιτέλους ένας καλός ύπνος σε ξενοδοχείο, καλό πρωινό, μπάνιο, γεύμα με τον Έλληνα πρέσβη και πολύ περπάτημα για χαλάρωση και χάζι στο bivouac.»
vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi 5
05 - Οι ώρες της απλή διαδρομής
«Για μένα ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι του αγώνα. Είτε είχες κάνει όλη την προσπάθεια σου στην ειδική διαδρομή και μετά είχες τουλάχιστον 2-3 ώρες οδήγησης στην απλή διαδρομή για να γυρίσεις πίσω στο bivouac, είτε ξεκίναγες την ημέρα με αρκετό κρύο και θερμοκρασία κοντά στους 3-4 °C πριν φτάσεις στην ειδική. Και φυσικά δεν μπορούσες να πας όσο ήθελες, υπήρχε όριο ταχύτητας στα 130 km/h και εκνευριστική ηχητική προειδοποίηση στα 125. Έτσι προσάρμοζα την ταχύτητα μου περίπου στα 120 km/h και σκεφτόμουν πως πάω μια βόλτα για καφέ στην Πάτρα, τη Θεσσαλονίκη ή το Ξυλόκαστρο, ανάλογα την απόσταση που έπρεπε να διανύσουμε.»

vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi 4
06 - Τέρμα γκάζι με το καλημέρα
«Ξεκινώντας την ειδική διαδρομή δεν είχες περιθώριο να πας χαλαρά. Στη δική μας ζώνη (γκρουπ αναβατών) η διαφορά μας στην εκκίνηση ήταν μόλις 30” και αν δεν ξεκίναγες δυνατά θα σε πέρναγαν όλοι. Κάθε αναβάτης που σε πέρναγε σήμαινε πολλή σκόνη κι αυτό σε ανάγκαζε να βγεις εκτός της διαδρομής του road book και άρα εκτός της πεπατημένης. Κι αυτό συνήθως έκρυβε παγίδες.»
07 - Οι πτώσεις
«Είχα αρκετές, αλλά οι περισσότερες ήταν χωρίς προβλήματα. Είχα μία καλή, την τρίτη μέρα στους αμμόλοφους, όπου είχα ένα low side ενώ ήμουν σχεδόν ευθεία και βρέθηκα ανάποδα στο έδαφος, έχοντας χτυπήσει στο πίσω μέρος το κεφάλι μου. Είχα μια ζαλάδα για μια ώρα, αλλά ευτυχώς τίποτα περισσότερο. Η δεύτερη καλή ήταν την προ-προτελευταία μέρα όπου χτύπησα το τιμόνι σε κάτι ψηλούς θάμνους κι άλλαξε κατεύθυνση η μοτοσυκλέτα ενώ πηγαίναμε πολύ γρήγορα. Έπεσα πάνω σε μια ανωμαλία - κάτι σαν σαμάρι - και έφυγα πάνω από το μηχανάκι. Κουτρουβάλησα αρκετά και ώσπου να ανοίξω τα μάτια μου, να συνέλθω και να δω πως δεν έχω χτυπήσει, πραγματικά τα χρειάστηκα.»
vasilis mpoudros rally dakar synenteuksi 7
Η συνέχεια για το 2022
Ο Βασίλης Μπούδρος τερμάτισε το Rally Dakar του 2022 στην 70η θέση έχοντας συνεχώς ανοδική πορεία και πετυχαίνοντας την καλύτερη του επίδοση στη δέκατη ειδική (53ος). Με αυτό το αποτέλεσμα κατάφερε να βαθμολογηθεί στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Cross-Country Rallies World Cup της FIM (κατηγορία Rally2) και το 2022 ίσως τον δούμε και στον τρίτο αγώνα του θεσμού, στο Rally Kazakhstan. Στα πλάνα του είναι, επίσης, η συμμετοχή του στο extreme hard enduro rallye Red Bull Romaniacs και πιθανότατα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro.

Πηγή: Red Bull
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2023 - Νέα διαδρομή, ψηφιακά Roadbooks και πολλές ακόμα αλλαγές​

5.000 εξοντωτικά χιλιόμετρα ειδικής διαδρομής

Το Rally Dakar 2023, o πρώτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally “W2RC” των FIM & FIA, θα έχει πολλές και ουσιαστικές αλλαγές, τόσο στη διαδρομή, όσο και στους κανονισμούς διεξαγωγής του αγώνα, με κύριους στόχους να γίνει πιο ενδιαφέρον, πιο δίκαιο, και πιο σύγχρονο.
Το 2020, όταν το Rally Dakar μετέβη στη Σαουδική Αραβία, η διαδρομή του αγώνα είχε αφετηρία τη Jeddah, τη 2η σημαντικότερη πόλη της χώρας μετά την πρωτεύουσα Riyadh, και τερματισμό στην Qiddiyah, ενώ το 2021 η διαδρομή ήταν διαφορετική και κυκλική, με έναρξη και τερματισμό στη Jeddah. Διαφορετική, αν και ξανά κυκλική, ήταν και το 2022, με έναρξη και τερματισμό στη Jeddah.

Για το 2023 η φιλοσοφία της διαδρομής του Rally Dakar για το 2023 είναι εντελώς νέα, με τους αγωνιζόμενους να ξεκινούν από την Ερυθρά Θάλασσα που βρίσκεται η Jeddah, για να καταλήξουν μέσω διαγώνιας πορείας σε διαφορετική ακτή της Σαουδικής Αραβίας, στην πόλη Dammam, που βρίσκεται στον Περσικό Κόλπο!
Η διαδρομή του προλόγου και των 14 stages, αρχικά θα κατευθυνθεί προς τη βορειοδυτική ορεινή Σαουδική Αραβία, για να κατευθυνθεί κατόπιν νοτιοανατολικά για ένα ταξίδι τριών ημερών μέσα από ωκεανούς αμμόλοφων στην περιοχή που είναι γνωστή ως Empty Quarter.

Το Rally Dakar 2023 ξεκίνησε ήδη, καθώς στις 6/6/2022 άνοιξαν οι εγγραφές για τους συμμετέχοντες, εγγραφές που κλείνουν στις 31/10/2022.
Η συνέχεια θα δοθεί στα τέλη του Νοεμβρίου (28-30) στην πίστα του Castellet (Paul Ricard) κοντά στη Μασσαλία, όπου και θα γίνουν οι τεχνικοί έλεγχοι των οχημάτων και ο έλεγχος των χαρτιών των αναβατών, πριν αναχωρήσουν όλοι για τη Jeddah, με τα οχήματα να φτάνουν μέσω θαλάσσης στη Σαουδική Αραβία στις 27 και 28 Δεκεμβρίου 2022.

Εκεί, νέα θα είναι η XXL σχεδίαση του Bivouac, με την ονομασία Sea Camp (κατασκήνωση δίπλα στη θάλασσα), όπου θα παραμείνουν οι αγωνιζόμενοι για 5 ημέρες πριν την έναρξη του αγώνα, με τον πρόλογο να λαμβάνει χώρα στις 31 Δεκεμβρίου του 2022, και με την πρώτη μέρα του Rally να διεξάγεται την πρώτη μέρα του 2023. Ο τερματισμός θα έρθει στις 15 Ιανουαρίου του 2023.

1+14 = 15 αγωνιστικές ημέρες
Το Rally Dakar 2023 χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη του διαδρομή, με 14 stages συν τον πρόλογο, για 15 συνολικά ημέρες αγώνα. Το δρομολόγιο θα είναι κατά 70% νέο, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενώ η πλειοψηφία των ειδικών διαδρομών του αγώνα θα έχουν μήκος κοντά στα 450 χιλιόμετρα - από 350 έως 550 χιλιόμετρα. Οι συνδετικές διαδρομές θα είναι συντομότερες, με τον τερματισμό κοντύτερα στα bivouac, για μείωση των χρόνων. Συνολικά, η διαδρομή θα περιλαμβάνει κοντά στα 5.000 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, η μεγαλύτερη απόσταση στο Dakar από το 2014.

Τρεις ημέρες στο Empty Quarter

Για το 2023, οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν βαθύτερα την Άδεια Περιοχή (Empty Quarter) της αραβικής χερσονήσου, σε μια διαδρομή που συνδέει τη χώρα με το γειτονικό Ομάν, ενώ εδώ θα έχουμε και ένα marathon stage για να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο απαιτητικά.


Οι εξερευνητές θα ανταμείβονται
Το Rally Dakar έχει την ιδιαιτερότητα της ανάμειξης των κορυφαίων εργοστασιακών αναβατών και οδηγών του πλανήτη με ενθουσιώδεις ερασιτέχνες, με τους πρώτους να εμπνέουν τους δεύτερους. Για το 2023 επιτέλους θα υπάρχει διαφορετική κατάταξη για τα 2 γκρουπ αναβατών / οδηγών, και διαφορετικά χρηματικά βραβεία. Θα υπάρχει μια λίστα από εργοστασιακούς αναβάτες / οδηγούς για κάθε κατηγορία, βασιζόμενη στα αποτελέσματα τους από τις καριέρες τους στον χώρο των rally-raid. Οι “Explorers” (εξερευνητές) θα ανταγωνίζονται για πολύτιμα bonus που θα βοηθούν στη βελτίωση τους στον χώρο: εξοπλισμός, κ.α.

Διαφορετικά roadbook για τους συμμετέχοντες!

Καθώς μέχρι σήμερα το roadbook ήταν ίδιο για όλους, ήταν κοινός τόπος όταν χανόταν κανείς, να ακολουθούσε ένα άλλο όχημα, με την ελπίδα πως θα τον οδηγήσει πίσω στη διαδρομή. Για το 2023, οι πορείες των περισσότερων ειδικών διαδρομών θα διαχωριστούν στα δύο, με τα Checkpoint τους να είναι διαφορετικά! Έτσι, οι αγωνιζόμενοι θα το σκεφτούν δυο φορές πριν ακολουθήσουν κάποιο άλλο όχημα, καθώς εκείνο πιθανώς να ακολουθεί διαφορετική διαδρομή με άλλα checkpoints. Δυσκολεύουν λοιπόν τα πράγματα, και ανταμείβονται όσοι αριστεύουν στην πλοήγηση.

Μοτοσυκλέτες - Bonus σε όποιον ανοίγει την ημέρα
Όπως γνωρίζουμε όλοι, ο αναβάτης που κερδίζει ένα stage, “ανοίγει” την διαδρομή την επόμενη ημέρα, ξεκινάει δηλαδή πρώτος, κάτι που μεταφράζεται συνήθως σε χάντικαπ, καθώς είναι πιο εύκολο να χαθεί. Κάπως έτσι, αρκετοί αγωνιζόμενοι φροντίζουν να καθυστερούν τεχνηέντως ώστε να μην βγαίνουν πρώτοι, αφήνοντας τη δύσκολη δουλειά της διάνοιξης της διαδρομής σε άλλους. Για το 2023 η διοργάνωση του Dakar θα παρέχει bonus χρόνου σε όποιον ανοίγει τη διαδρομή, αν και για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί ποιο ακριβώς θα είναι αυτό το bonus.

Ψηφιακό roadbook για όλους
Το 2023 το χαρτί περνά στην ιστορία, καθώς από αυτό το Dakar όλοι οι αγωνιζόμενοι θα έχουν ψηφιακά roadbook! Τα προηγούμενα χρόνια τα “tablets” είχαν παρουσιαστεί στις κατηγορίες των αυτοκινήτων και των φορτηγών, ενώ από το 2023 θα περάσουν και στις μοτοσυκλέτες. Το σύστημα έχει δοκιμαστεί διεξοδικά, και είναι έτοιμο να αντικαταστήσει πλήρως το χαρτί. Τέρμα λοιπόν το τύλιγμα, τέρμα οι μαρκαδόροι, και τέρμα η καθημερινή προετοιμασία των roadbook από τους αγωνιζόμενους.

Dakar Classic - Δυο νέες προκλήσεις

Το 2022, στη δεύτερη έκδοση του Dakar Classic συμμετείχαν περισσότερα από 140 παλαιότερα οχήματα, στέφοντας με μεγάλη επιτυχία τη νέα αυτή κατηγορία. Για το 2023 προστίθεται μια ακόμη κατηγορία υπό το όνομα H0 για οχήματα με μικρότερες επιδόσεις και χαμηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα. Δυστυχώς, και το 2023 δεν προβλέπεται κατηγορία μοτοσυκλετών για το Dakar Classic, κάτι που ελπίζουμε να δούμε το 2024.

Dakar Future - Το μέλλον του αγώνα
Η μετάβαση του Rally Dakar σε “πράσινα” καύσιμα ξεκίνησε το 2022 με τη δημιουργία της κατηγορίας T1-U, όπου την πρώτη χρονιά συμμετείχε μόνο το εντυπωσιακό υβριδικό αυτοκίνητο RS Q e-tron της Audi, με 3 πληρώματα. Η διοργάνωση του αγώνα αναφέρει πως ετοιμάζει νέα project για το μέλλον του Dakar, με συνθετικά καύσιμα και βιοκαύσιμα που θα μειώνουν δραματικά το ενεργειακό αποτύπωμα του οχήματος. Ακόμα βέβαια οι δηλώσεις και οι δεσμεύσεις του διοργανωτή A.S.O. στην περίπτωση είναι αρκετά ασαφείς, με την πράσινη μετάβαση να παραμένει για την ώρα μακρινό όνειρο.

Η παρουσίαση του Rally Dakar 2023

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Rally Dakar 2023: 8.459 σκληρά χιλιόμετρα στη Σαουδική Αραβία​

453 οχήματα και 820 οδηγοί, συνοδηγοί και αναβάτες από 68 χώρες

dakar-2023.jpg

Την 1η Δεκεμβρίου του 2022 έλαβε χώρα η επίσημη παρουσίαση του Rally Dakar 2023, που θα πραγματοποιηθεί για 4η φορά στη Σαουδική Αραβία, από τις 31 Δεκεμβρίου 2022 έως τις 15 Ιανουαρίου 2023.
Στην παρουσίαση, εκτός από τον Διευθυντή του Αγώνα, David Castera πήραν μέρος και οι Sebastian Loeb & Adien Van Beveren, δίνοντας την δική τους άποψη για τη νέα διαδρομή των 8.549 χιλιομέτρων, από τα οποία τα 4.706 αφορούν στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Στη γραμμή της εκκίνησης, στο Sea Camp της Ερυθράς Θάλασσας, κοντά στη Jeddah, θα στηθούν 124 μοτοσυκλέτες, 19 quad, 73 αυτοκίνητα, 56 φορτηγά, 47 οχήματα της κατηγορίας Τ3 (SSV) και 46 της Τ4, αλλά και 76 κλασικά αυτοκίνητα και 13 κλασικά φορτηγά για τον ξεχωριστό αγώνα Dakar Classic, που αυτή τη χρονιά διευθύνει ο Jacky Ickx.
Μετά από 15 ημέρες αγώνα, με 4 ημέρες στην έρημο Empty Quarter, οι συμμετέχοντες θα διασχίσουν τη χώρα, περνώντας από τις Alula, Ha’il, Al Duwadimi, Riyadh, Haradh, Shaybah και Al-Hofuf, πριν τερματίσουν στην πόλη Dammam στον Περσικό Κόλπο. Για τη λεπτομερή διαδρομή, δείτε ΕΔΩ.

Αυτή θα είναι η δεύτερη σεζόν του ενιαίου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών W2RC, με το Rally Dakar να αποτελεί τον πρώτο αγώνα της σεζόν του 23.

Στις μοτοσυκλέτες, τα φαβορί για τον τίτλο είναι φυσικά ο νικητής του 2022 Sam Sunderland, και ο ομόσταυλος τού Daniel Sanders με τις μοτοσυκλέτες της GASGAS, οι Kevin Benavides, Toby Price και Matthias Walkner της ΚΤΜ, οι Adrien van Beveren, Ricky Brabec και Pablo Quintanilla της Honda, ο Skyler Howes της Husqvarna, αλλά και ο Lorenzo Santolino της Sherco

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Husqvarna - Η εργοστασιακή ομάδα του Rally Dakar 2023​

Με τους Skyler Howes & Luciano Benavides
husqvarna-team-dakar-2023-00002.jpghusqvarna-team-dakar-2023-00005.jpghusqvarna-team-dakar-2023-00006.jpg
Η εργοστασιακή ομάδα της Husqvarna για το Rally Dakar 2023 αποτελείται από τον Αμερικάνο αναβάτη Skyler Howes, και από τον Αργεντινό Luciano Benavides.
Η σεζόν ράλι του 2022 δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τους Benavides & Howes, καθώς κανείς τους δεν τα πήγε καλά στο Dakar, με τον Luciano να χάνεται την πρώτη ημέρα και να προσπαθεί να σκαρφαλώσει στη βαθμολογία όλο τον υπόλοιπο αγώνα, και με τον Skyler να πέφτει και να εγκαταλείπει την 5η ημέρα του αγώνα.


Αμφότεροι οι αναβάτες επέστρεψαν στη δράση για τον 2ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally της FIM, στο Abu Dhabi Desert Challenge, για να βρεθούν στο Top-10 στην τελική κατάταξη.

Η συνέχεια γράφτηκε στο Μαρόκο, όπου ο Howes πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Πρωτάθλημα Rally, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Benavides, για να κάνουν το 1-2 για τη Husqvarna!
Στο Andalucia Rally στην Ισπανία, ο Benavides σημείωσε ένα δεύτερο συνεχόμενο βάθρο στο Πρωτάθλημα, κατακτώντας την 3η θέση του αγώνα, ενώ τερμάτισε 4ος στην τελική κατάταξη της σεζόν.
Τώρα, οι δυο ομόσταυλοι αναβάτες δηλώνουν πανέτοιμοι για το Dakar 2023, χωρίς να ταλαιπωρούνται από τραυματισμούς.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM - Η εργοστασιακή ομάδα του Rally Dakar 2023​

Matthias Walkner, Toby Price, και Kevin Benavides
red_bull_ktm_factory_racing_-_2023_dakar_rally.jpg
Η εργοστασιακή ομάδα Rally των “πορτοκαλί”, Red Bull KTM Factory Racing, παρουσιάστηκε επίσημα έναν μήνα πριν από την έναρξη του Dakar 2023, αποτελούμενη από τον Αυστριακό Matthias Walkner, τον Αυστραλό Toby Price και τον Αργεντινό Kevin Benavides.

Το 2022 ήταν μια δύσκολη χρονιά, τόσο λόγω των αναβολών στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally, όσο και των τραυματισμών της ομάδας, με τον Walkner να επιστρέφει στους αγώνες για πρώτη φορά μετά το Abu Dhabi Desert Challenge, εκεί όπου είχε κατακτήσει την 3η θέση, επαναλαμβάνοντας την επίδοση που είχε πετύχει στο Dakar 2022. Μετά το Abu Dhabi, ο νικητής του Dakar 2018 είχε υποβληθεί σε εγχείρηση στον ώμο, ενώ τώρα η αποκατάσταση του πλησιάζει το 100%.

Ο Toby Price είχε επίσης μια δύσκολη χρονιά το 2022, όταν ένα λάθος στην πλοήγηση του κόστισε ακριβά στο Dakar, ενώ στη συνέχεια μια πτώση στο Μαρόκο τον ανάγκασε να αποσυρθεί από το Rallye du Maroc ενώ πάλευε για τη νίκη. Με 2 νίκες και συνολικά 5 βάθρα στο Dakar, ο Αυστραλός είναι πάντα στα φαβορί για τη πρωτιά στο εμβληματικό ράλι.


Αυτό θα είναι το 2ο Dakar του Kevin Benavides με την εργοστασιακή ΚΤΜ, με τον Αργεντινό να έχει ανεβαίνει στο βάθρο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 2022, τόσο στη Χιλή όσο και στην Ισπανία, και καθώς συλλέγει εμπειρία στη σέλα του KTM 450 Rally, τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες του να πρωταγωνιστήσει και στο Dakar.
Ο αγώνας ξεκινά στις 31 Δεκεμβρίου του 2022, με τον τερματισμό να γίνεται στις 15 Ιανουαρίου του 2023.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το κάλεσμα της ερήμου - Μια μεγάλη δόση αδρεναλίνης πριν το Rally Dakar 2023 - Video​

Επικά pre-season πλάνα με τη σφραγίδα της Red Bull


"Rally Dakar. Όλα μπορούν να αλλάξουν σε μια στιγμή. Για καλό. Ή για κακό." Το νέο video της Red Bull μας δίνει ένα χορταστικό "φιξάκι" αδρεναλίνης, ιδρώτα, βενζίνης και ερήμου, λίγο πριν την έναρξη του αγώνα του 2023.
Στο βίντεο η Red Bull κάνει μια εξαιρετική παρουσίαση του αγώνα και των διαφόρων κατηγοριών οχημάτων, με τα ανάλογα θεαματικά πλάνα οδήγησης, όμως τα λόγια των πρωταγωνιστών είναι που κλέβουν την παράσταση, οι σκέψεις, οι ανησυχίες τους, και το γεγονός πως πολλοί από αυτούς περνούν όλη τη χρονιά λαδώνοντας τα γρανάζια του αγωνιστικού μηχανισμού τους (φυσική κατάσταση, διατροφή, αγώνες) με στόχο την τέλεια απόδοση αυτές τις 2 επικές εβδομάδες της μεγάλης δοκιμασίας που είναι το Rally Dakar.
Κι όσο να 'ναι το να βλέπεις δίπλα-δίπλα θρύλους όπως οι Carlos Sainz και Stephane Peterhansel να μιλούν και να αστειεύονται, είναι αξία ανεκτίμητη.

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom