MotoGP 2022

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
2022_crash_main.jpg

Οι πτώσεις του 2022
Περισσότερες για τον Darryn Binder, πιο συχνές για τον Marc Marquez



Οι rookies Darryn Binder και Marco Bezzecchi ήταν στην κορυφή της λίστας πτώσεων των MotoGP για το 2022, αλλά ο Marc Marquez είχε και πάλι τον υψηλότερο μέσο όρο, ενώ ο Maverick Vinales έπεσε μόλις δύο φορές στους 20 γύρους.
Ο Darryn Binder, ο πρώτος αναβάτης μετά τον Jack Miller που πήδηξε κατευθείαν από την Moto3 στα MotoGP, έπεσε 27 φορές από την RNF Yamaha του κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των αγώνων φέτος (οι πτώσεις στα τεστ δεν περιλαμβάνονται στα επίσημα στατιστικά του MotoGP).
Αυτές ήταν τέσσερις περισσότερες πτώσεις από τον rookie, Marco Bezzecchi, με τους αναβάτες της Honda, Pol Espargaro και Alex Marquez, να ισοβαθμούν στην τρίτη θέση με 21 πτώσεις.
Ωστόσο, όσον αφορά τις πτώσεις ανά αριθμό Grand Prix που ολοκληρώθηκαν, ήταν ο Marc Marquez που είχε τον υψηλότερο μέσο όρο, όπως και το 2021.


Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έπεσε 18 φορές αυτή τη σεζόν, όντας έκτοε συνολικά πίσω από τον Enea Bastianini.
Αλλά ο Marquez δεν αγωνίστηκε σε ολόκληρη τη σεζόν, έχασε τον αγώνα της Mandalika μετά από ένα σκληρό highside στο ζέσταμα, το οποίο τον έκανε επίσης να χάσει το επόμενο Σαββατοκύριακο το Grand Prix της Αργεντινής.
Στη συνέχεια, ο αναβάτης της Repsol Honda έχασε έξι ακόμη Grand Prix μετά από χειρουργική επέμβαση στο χέρι.
18 πτώσεις σε 12 πλήρη Grand Prix δίνει κατά μέσο όρο 1,5 πτώση ανά γύρο για τον Marquez. Ακόμα κι αν η Mandalika υπολογίστεί ως πλήρες Grand Prix (13 γύροι), ο μέσος όρος 1,38 του Marquez εξακολουθεί να είναι ο υψηλότερος από οποιουδήποτε άλλου αναβάτη φέτος.
Οι άλλοι αναβάτες που έπεσαν κατά μέσο όρο τουλάχιστον μία φορά ανά γύρο ήταν: Darryn Binder (1,35), Marco Bezzecchi (1,15), Pol Espargaro (1,11) και Alex Marquez (1,05).
Στο άλλο άκρο του πίνακα, ο Vinales είχε μια εντυπωσιακή σεζόν χωρίς πτώσεις, έχοντας την πρώτη από τις δύο μόλις πτώσεις του στον 15ο γύρο στην Αραγονία.
Ο διεκδικητής του τίτλου Fabio Quartararo, με τον Luca Marini και τον Alex Rins (19 γύροι) ήταν οι επόμενοι καλύτεροι με επτά πτώσεις έκαστος, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Francesco Bagnaia, στη μέση του βαθμολογικού πίνακα με 14.
Οι πτώσεις του 2022
ΑναβάτηςΠτώσειςΟλοκληρωμένα Grand PrixΜέσος Όρος
1.Darryn Binder27201.35
2.Marco Bezzecchi23201.15
3.Pol Espargaro21191.11
4.Alex Marquez21201.05
5.Enea Bastianini18200.90
6.Marc Marquez18121.50
7.Johann Zarco18200.90
8.Jorge Martin15200.75
9.Francesco Bagnaia14200.70
10.Aleix Espargaro14200.70
11.Remy Gardner14200.70
12.Jack Miller14200.70
13.Fabio Di Giannantonio12200.60
14.Takaaki Nakagami12170.71
15.Joan Mir11160.69
16.Franco Morbidelli 10200.50
17.Brad Binder9200.45
18.Raul Fernandez9180.50
19.Miguel Oliveira9200.45
20.Luca Marini7200.35
21.Fabio Quartararo7200.35
22.Alex Rins7190.37
23.Maverick Viñales2200.10

Από πλευράς πιστών, ο εναρκτήριος ευρωπαϊκός γύρος στο Portimao αποδείχθηκε μακράν το πιο κοστοβόρο από άποψη πτώσεων γεγονός της σεζόν, με τον απρόβλεπτο καιρό να συμβάλλει σε 105 πτώσεις σε όλες τις κατηγορίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Το Γαλλικό Grand Prix στο Le Mans, γνωστό για τις δύσκολες συνθήκες, συγκέντρωσε 87 πτώσεις και το Misano είναι τρίτο με 71.
Οι λιγότερες πτώσεις σημειώθηκαν στο Termas de Rio Hondo, με μόνο 34 πτώσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου Grand Prix της Αργεντινής από το 2019.
Πτώσεις ανά πίστα (και στις 3 κατηγορίες)
ΠίσταΠτώσεις
1.Portimao105
2.Le Mans87
3.Misano71
4.Motegi69
5.Circuit of the Americas66
6.Sepang66
7.Valencia65
8.Phillip Island54
9.Aragon51
10.Assen51
11.Jerez50
12.Sachsenring48
13.Mugello44
14.Mandalika44
15.Red Bull Ring44
16.Buriram42
17.Lusail40
18.Silverstone 38
19.Barcelona37
20.Termas de Rio Hondo34


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Η πικρή αλήθεια για την μοίρα των GSX-RR μετά την αποχώρηση της Suzuki​

Θα καταστραφούν σχεδόν όλα​




Η φετινή ήταν η τελευταία σεζόν εμπλοκής της Suzuki στα MotoGP και όσοι αναρωτιέστε τι θα γίνουν οι GSX-RR οι οποίες έλαβαν μέρος στο Πρωτάθλημα από το 2015 έως και το 2022 θα μείνετε με ανοιχτό το στόμα

Η αλήθεια για την τύχη των αγωνιστικών μοτοσυκλετών είναι πικρή, όπως την περιγράφει ο Livio Suppo που φέτος διετέλεσε Team Manager της Suzuki Ecstar.
«Δυστυχώς δεν αποτελεί πιθανότητα, αλλά είναι βέβαιο. Κάποιες από αυτές θα καταλήξουν σε κάποιο μουσείο, ενώ οι υπόλοιπες θα καταστραφούν μαζί με όλα τα ανταλλακτικά τους», ανέφερε ο έμπειρος Ιταλός manager στο GPone για να προσθέσει: «Όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές το κάνουν αυτό για λόγους που έχουν να κάνουν με την εφορία, γιατί σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να πληρώνουν φόρους. Από τη στιγμή που πλέον δεν χρησιμοποιούνται (σ.σ. οι μοτοσυκλέτες και τα ανταλλακτικά) επιλέγουν να καταστρέφουν τα πάντα».
Aπό το 2015 έως και το 2022 η Suzuki με την τετρακύλινδρη σε σειρά GSX-RR σημείωσε επτά νίκες και κατέκτησε ένα Πρωτάθλημα οδηγών με τον Joan Mir το 2020.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα ρεκόρ Υψηλότερης Ταχύτητας στο MotoGP που είναι ήδη πιο κοντά στα 400 από τα 300 km/h​

Η μέγιστη ταχύτητα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτό έγινε ιδιαίτερα αισθητό τα τελευταία δύο χρόνια.

Μια ματιά στα βιβλία ιστορίας δείχνει ότι ο Dani Pedrosa κατείχε το ρεκόρ ταχύτητας στην κορυφαία κατηγορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλετών για μεγάλο χρονικό διάστημα με 349,3 km/h που είχε κάνει πάνω στην Honda του στο Mugello το 2009. Μόλις πέντε χρόνια αργότερα ο Andrea Iannone με Ducati, έσπασε αυτό το ρεκόρ με 349,6 km/h στην ίδια πίστα, οπού έχουν καταγραφεί τα περισσότερα ρεκόρ ταχύτητας.

Τελικά, το 2015, ήταν ο σταρ της Repsol Honda, Marc Márquez, που έσπασε το όριο των 350 km/h για πρώτη φορά στη Ντόχα. Ωστόσο, το ρεκόρ ταχύτητας του κράτησε μόνο μέχρι το GP του Mugello της ίδιας χρονιάς, ενώ από εκείνη την χρονιά άρχισε σταδιακά το ρεκόρ να ανεβαίνει.

Το 2021, ο Johann Zarco πέτυχε ένα άλλο ορόσημο, αφού ο οδηγός της Pramac Ducati έσπασε το φράγμα των 360 στη Ντόχα με 362,4 km/h. Την ίδια χρονιά, ο εργοστασιακός αναβάτης της Red Bull KTM, Brad Binder, ισοφάρισε αυτό το ρεκόρ στο Mugello.

Το 2022, ο Jorge Martin, ένας άλλος οδηγός της Pramac Ducati, έσπασε το ρεκόρ, με τον Ισπανό να φτάσει στα 363,6 km/h στο slipstream στον δεύτερο γύρο του ιταλικού GP στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού Mugello μήκους 1.141 km.
Δείτε παρακάτω τις 24 υψηλότερες ταχύτητες που έχουν καταγράψει έως σήμερα:
1. Jorge Martín 363,6 km/h Αγώνας, Mugello 2022 Ducati
2. Johann Zarco 362,4 km/h FP4, Κατάρ 2021 Ducati
3. Brad Binder 362,4 km/h FP3, Mugello 2021 Ducati
4. Johann Zarco 360,0 km/h Q2, Mugello 2021 Ducati
5. Enea Bastianini 360,0 km/h Q2, Mugello 2022 Ducati
6. Jorge Martín 358,8 km/h Q1, Κατάρ 2021 Ducati
7. Enea Bastianini 358,8 km/h Q1, Mugello 2021 Ducati
8. Jack Miller 358,8 km/h Q2, Mugello 2021 Ducati
9. Darryn Binder 358,8 km/h Race, Mugello 2022 Yamaha
10. Johann Zarco 358,8 km/h Warm Up, Mugello 2021 Ducati
11. Jack Miller 357,6 km / h Q2, 2021 Κατάρ GP
12. Andrea Dovizioso 356,7 km / h FP3, 2019 Ιταλικός GP
13. Andrea Dovizioso 356,5 km / h Αγώνας, 2018 Ιταλικός GP
14. Andrea Dovizioso 356,4 km / h FP2, 2018 GP Ιταλίας
15. Jack Miller 356,4 km / h FP3, 2021 Κατάρ GP
16. Jorge Martin 356,4 km / h FP4, 2021 Κατάρ GP
17. Johann Zarco 356,4 km / h Q2, 2021 Κατάρ GP
18. Danilo Petrucci 355,8 km / h Αγώνας, 2018 Ιταλικός GP
19. Andrea Dovizioso 355.6 km/h FP4 2019 Italian GP
20. Michele Pirro 355.2 km/h FP2 2018 Italian GP
21. Danilo Petrucci 355.0 km/h FP3 2019 Italian GP
22. Andrea Iannone 354.9 km/h Race 2016 Italian GP
23. Michele Pirro 354.7 km/h Race 2017 Italian GP
24. Michele Pirro 354.7 km/h FP1 2018 Italian GP

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Πόσα έβγαλαν οι αναβάτες των MotoGP;
Το 2022


Οι αναβάτες των MotoGP έχουν μεγάλες διαφορές στους μισθούς τους και - σύμφωνα με τη La Gazzetta dello Sport - αυτά ήταν τα χρήματα που κέρδισε κάθε αναβάτης πέρυσι…
  • Marc Marquez - €12,5 εκ.
  • Maverick Vinales - €10 εκ.
  • Fabio Quartararo - €6 εκ.
  • Joan Mir - €6 εκ.
  • Francesco Bagnaia - €5 εκ.
  • Pol Espargaro - €3,5 εκ.
  • Jack Miller, Alex Rins, Franco Morbidelli - €3 εκ.
  • Johann Zarco - €2 εκ.
  • Alex Marquez, Jorge Martin - €1 εκ.
  • Aleix Espargaro - 750.000 €
  • Miguel Oliveira - 625.000 €
  • Takaaki Nakagami, Brad Binder - 500.000 €
  • Enea Bastianini, Fabio di Giannantonio - 375.000 €
  • Luca Marini - 300.000 €
  • Darryn Binder, Marco Bezzecchi, Raul Fernandez, Remy Gardner - 250.000 €
Tα χρήματα που βγάζουν οι αναβάτες προέρχονται από μια βασική συμφωνία με την ομάδα συν τα μπόνους που παίρνει ο κάθε αναβάτης για την επίτευξη στόχων. Ποιοί είναι αυτοί οι στόχοι για τους οποίους μπορούν να κερδίσουν μπόνους οι αναβάτες των MotoGP;

* Κατάκτηση του πρωταθλήματος
* Νίκη σε αγώνα
* Τερματισμός στη δεύτερη θέση σε έναν αγώνα
* Τερματισμός στην τρίτη θέση σε έναν αγώνα


Και ενώ τα μπόνους μέχρι τώρα ήταν εύκολο να καθοριστούν, η προσθήκη αγώνων Sprint στο ημερολόγιο MotoGP του 2023 έχει προκαλέσει αναταραχές στα paddock σχετικά με την πληρωμή μπόνους στους αναβάτες.
"Προς το παρόν δεν υπάρχει μπόνους αγώνα στα συμβόλαια και αν δεν μας τα δώσουν, δεν νομίζω ότι θα αγωνιζόμαστε", δήλωσε ο μάνατζερ του Enea Bastianini, Carlo Pernat.
"Έχουμε ήδη συμφωνήσει με τον Albert Valera (μάνατζερ των Aleix Espargaro και Jorge Martin) και με τον Giovanni Balestra (μάνατζερ του Maverick Vinales). Είναι μισοί βαθμοί (για τους αγώνες Sprint), θέλουμε μισό μπόνους. Με τους χορηγούς έχουμε ήδη συμπεριλάβει στο συμβόλαιο επίσης τα μπόνους για τους αγώνες Sprint".

Πηγη www.motograndprix.gr


Ωρε νηστικα ειναι τα παλικαρια να κανουμε κανενα ερανο Banging headfacepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

There Can Be Only One: Νέο ντοκιμαντέρ για το MotoGP (Trailer video)​

Σε 4 επεισόδια​



Το νέο ντοκιμαντέρ που θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα επεισόδια αποτυπώνει τις προσπάθειες των πρωταγωνιστών της κορυφαίας κατηγορίας για την κατάκτηση του τίτλου του 2022
Ξεκίνησαν 24 και στην πορεία αυτοί που ξεχώρισαν ήταν τέσσερις. Τελικά μόνο ένας είναι αυτός που ανακηρύσσεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Δύσκολο, για αυτό και το έχουν καταφέρει ελάχιστη στην ιστορία. Το ντοκιμαντέρ, που ξεκινά στις 27 Ιανουαρίου, αφηγείται την ιστορία, που είναι γεμάτη με ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές.
Το νέο ντοκιμαντέρ που μπορείτε να παρακολουθήσετε από το motogp.com Video Pass, ακολουθεί καθ΄ όλη την διάρκεια της σεζόν 2022, τον Πρωταθλητή του 2021 Fabio Quartararo, αυτόν του 2020 Joan Mir, τον αναβάτη της Aprilia Aleix Espargaro τον Marc Marquez και φυσικά τον Pecco Bagnaia.
To ντοκιμαντέρ κάνει πρεμιέρα με το πρώτο επεισόδιο στις 27 Ιανουαρίου. Τέσσερις ημέρες αργότερα θα ανέβει το δεύτερο, στις 3 Φεβρουαρίου το τρίτο και θα ολοκληρωθεί στις 7 Φεβρουαρίου.
Για να θυμηθούμε τι έγινε το 2022 λίγες ημέρες πριν αρχίσουν οι δοκιμές και σχεδόν ένα μήνα πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom