Moto Guzzi ...

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Moto Guzzi κέρδισε τον διαγωνισμό, κατασκευάζοντας τις V7 700 Police των Καραμπινιέρων αλλά κέρδισε επίσης κάτι πολύ σημαντικότερο, έναν κινητήρα αντάξιο του μονοκύλινδρου 500άρη στον οποίον βασίστηκε η παραγωγή της εταιρείας στην αρχή της ιστορίας της.

Το 1967 λοιπόν παρουσιάζεται η πολιτική έκδοση V7 των 700 cc, με τα μοντέλα Ambassador, Special και Sport να ακολουθούν λίγα χρόνια μετά, επανακτώντας την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των αναβατών, αρχικά στην Ιταλία.

Ο V-2 κινητήρας της Guzzi, έχει τράβηγμα από χαμηλά και φανταστικές μεσαίες, ενώ συνοδεία ποιοτικών περιφερειακών και παραδοσιακά καλού ιταλικού στησίματος, κάτι που υλοποιήθηκε στο μεγαλύτερο βαθμό με το 850T Interceptor, εισάγει και το sport ως συνοδευτική ποιότητα, στη νέα αυτή εποχή της εταιρίας.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε επίσης και η προσθήκη ενός νέου μηχανικού στην εταιρία, με εκπληκτικό βιογραφικό, που περιλάμβανε θητείες στις Benelli, Aermacchi, F.B. Mondial και MV Agusta. O Lino Tonti, επανέφερε το αγωνιστικό πάθος στην Moto Guzzi και εξέλιξε κινητήρες και πλαίσια, από το σημείο που ο Carcano τα είχε αφήσει.

Όμως αυτά δεν αρκούν για να επαναφέρουν την Moto Guzzi σε κερδοφορία, ας μην ξεχνάμε ότι ήδη έχει ξεκινήσει και η σαρωτική ιαπωνική επέλαση, οπότε το 1973, η SEIMM αποφασίζει να παραδώσει τους τίτλους ιδιοκτησίας στην De Tomaso, του Αργεντίνου βιομήχανου Alejandro De Tomaso, με τη γνωστή του αδυναμία στις ευρωπαϊκές sport κατασκευάστριες, ειδικά όταν αυτές προσφέρονται σε τιμή ευκαιρίας!
Δύο χρόνια μετά την νέα αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος, παρουσιάζεται η σημαντικότερη μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Moto Guzzi, και αυτή πάνω στην οποία οικοδομήθηκε ο σύγχρονος θρύλος της.
Το 850 Le Mans αποκαλύπτεται στην έκθεση του Μιλάνου το 1975 και λανσάρεται στην αγορά το 1976.

Moto Guzzi 850 LeMans 1975
Πρόκειται για ένα café racer μοντέλο το οποίο μαζί με τις αντίστοιχες προτάσεις από Laverda και Ducati, δημιουργούν την περίφημη ιταλική σχολή sport μοτοσυκλετών λίγο πριν τη μετάβαση στη δεκαετία του 1980.
Σε αντίθεση με το αντίπαλων δέος των ιαπωνικών μοτοσυκλετών της εποχής που είχαν την ισχύ αλλά… πήγαιναν ευθεία στις στροφές, τα ιταλικά και έστριβαν και φρέναραν και ήταν σταθερά στις υψηλές ταχύτητες.

Moto Guzzi Lemans III 850
Το Le Mans 850 της Guzzi, είχε μάλιστα τα πιο τουριστικά χαρακτηριστικά, αποτελώντας ένα από τα πρώτα δείγματα της κατηγορίας των sport – touring μοτοσυκλετών, αποτέλεσε δε την μοτοσυκλέτα που προσέδωσε εκ νέου τη χαμένη αίγλη στην εταιρία και στις μέρες μας θεωρείται ένα μοντέλο-θρύλος.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί και σε αυτή την περίπτωση, η ενσωμάτωση συνδυασμένου συστήματος πέδησης στα φρένα, το περίφημο Integrale, που αποτέλεσε την πρώτη εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής, σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Moto Guzzi V65 1982
Η Moto Guzzi θα συνεχίσει να αναπτύσσει την γκάμα της τα επόμενα χρόνια, βασιζόμενη πάντα στον V2 αερόψυκτο κινητήρα που την ανέστησε το 1967.
To Le Mans θα αποκτήσει δύο ακόμα εκδόσεις, ενώ θα προστεθούν και μικρότερου κυβισμού μοντέλα στη γκάμα, όπως τα V35, V50 και V65, ενώ η σειρά των California θα εισάγει την εταιρία και στην cruiser κατηγορία, δημιουργώντας ένα πυρήνα πιστής πελατειακής βάσης και στις ΗΠΑ.

Moto Guzzi California 1987
Όπως και οι περισσότεροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές, όμως, η Moto Guzzi δεν θα καταφέρει να αντιμετωπίσει τους Iάπωνες, αλλά και τον ίδιο της τον εαυτό με τα σοβαρά προβλήματα ποιοτικού ελέγχου και αξιοπιστίας, περνώντας σε μια ληθαργική κατάσταση.
Από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 και μέχρι το 2004, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων όπως η Daytona 1000 του 1992, η εταιρία δεν θα καταφέρει να ανακτήσει την θέση της στην αγορά και θα παραμείνει στη συνείδηση των περισσότερων ως μια κατασκευάστρια με ένδοξο παρελθόν αλλά αμφίβολο παρόν και μέλλον.

Moto Guzzi Daytona 1000 1989
Ούτε η απόκτησή της από την Aprilia το 2000 θα αλλάξει την κατάσταση, αφού παρά το ότι οι προσθέσεις ήταν καλές, η οικονομική κατάρρευση της εταιρίας από το Noale, έβαλε ένα απότομο και άδοξο τέλος στα οποία σχέδια είχαν καταστρωθεί.

Το 2004 η Moto Guzzi περνά στον όμιλο της Piaggio, στον οποίο και παραμένει μέχρι και σήμερα, σημειώνοντας αργά αλλά σταθερά βήματα ανάκαμψης.
Τα Moto Guzzi Griso, Stelvio, Breva και Norge, καθώς και οι νέες εκδόσεις των California, επανέφεραν με αξιώσεις το όνομα της εταιρίας στην αγορά, προσφέροντας ένα ξεχωριστό και απαλλαγμένο από τα προβλήματα του παρελθόντος στίγμα, σε μια ομογενοποιημένη αγορά.

Moto Guzzi Griso 1100 8v
Ήταν όμως τα υπέροχα V7 αυτά που κατάφεραν να επιτύχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις και να επανασυστήσουν σε πολύ κόσμο την μοναδική αίσθηση του V2 της Moto Guzzi.
To πρόσφατο V855TT διεύρυνε τη γκάμα στα Advneture, ενώ τα V9 και τα California συνεχίζουν να επιτελούν το έργο τους στις αγορές που αρέσκονται περισσότερο στα cruiser.
Μετά από έναν αιώνα τι μας επιφυλάσσει, λοιπόν, το μέλλον; Πρώτα απ΄όλα το γεγονός ότι η Moto Guzzi… υπάρχει και βρίσκεται υπό την στέγη ενός μεγάλου ομίλου όπως η Piaggio, είναι αν μη τι άλλο θετικό!
Πρόκειται για ένα τεράστιο κομμάτι της ιστορίας των δύο τροχών το οποίο δεν άξιζε σε καμία περίπτωση να περάσει στην λήθη.

Οι εποχές αλλάζουν με καταιγιστικούς ρυθμούς βέβαια και το πώς θα μετασχηματιστεί και θα προσαρμοστεί η μοτοσυκλέτα σε αυτές τις εξελίξεις είναι άγνωστο. Ωστόσο αυτό που φαντάζει ως η μεγαλύτερη απειλή για μια εταιρία με αυτό το ρετρό, “αναλογικό” προφίλ, τελικά ίσως να αποτελεί και το πλεονέκτημά της.
Γιατί μέσα από εκατοντάδες ψηφιοποιημένα μοντέλα που προσπαθούν να μοιάσουν το ένα στο άλλο, η Moto Guzzi, έχει να προτείνει κάτι το διαφορετικό, μια πραγματικά μοναδική αίσθηση (όσοι έχετε ανοίξει το γκάζι σε V2 Guzzi, θα καταλάβετε, οι υπόλοιποι, δοκιμάστε το!) και ένα πολύ έντονο χαρακτήρα.

Αυτά είναι λοιπόν τα στοιχεία στα οποία θα πρέπει να επενδύσει η Piaggio και πραγματικά προσβλέπουμε και ελπίζουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας των νεορετρό Moto Guzzi!
Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε όλοι μας μια βαθιά υπόκλιση και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους: Giovanni Ravelli, Carlo Guzzi, Guiseppe Guzzi , Emanuele Parodi, Giorgio Parodi, Giulio Cesare Carcano, Lino Tonti, Umberto Todero και σε όλους τους επώνυμους και ανώνυμους που συνέβαλαν στο να γραφτεί ένα από τα πιο ένδοξα και όμορφα κεφάλαια στην ιστορία των δύο τροχών!


Πηγη https://motorbike.gr
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν θυμάμαι αν έχει ανέβει από άλλον φίλο σε άλλο θέμα.

Βρήκα εκπληκτική την αφίσα της MV AGUSTA για τα 100 χρόνια της MOTO GUZZI!!!



Μεταφέρω από το bikeit.gr


Σε μια μοναδικά συγκινητική, και αναπάντεχη μεταξύ ανταγωνιστών χειρονομία προχώρησε η MV Agusta, με αφορμή τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Moto Guzzi.



Με μια καταχώρηση της, η MV Agusta δείχνει την ιστορική, αγωνιστική V8 μοτοσυκλέτα της Moto Guzzi, μιας απίστευτα προχωρημένης κατασκευής για τη δεκαετία του 1950, που απέδιδε 78 hp από τον V8 κινητήρα της των 499 κ.εκ., και με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους των 148 κιλών, επιτύγχανε τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα!

Ο τίτλος της καταχώρησης της MV, στα social media της εταιρείας, διαβάζει "Αυτή είναι μια Moto Guzzi"!
Κάτω από την V8 η εταιρεία του Varese συνεχίζει: "Αυτές τις μέρες, η Moto Guzzi γιορτάζει 100 χρόνια, ένα απίστευτο ταξίδι γενεών, που μας είδε δίπλα τη μία στην άλλη, να δημιουργούμε την ιταλική βιομηχανία μοτοσυκλέτας τον προηγούμενο αιώνα. Το κοινό μας πάθος για τους αγώνες και το πρωτοπωριακό μας πνεύμα έδωσε στον κόσμο μια νέα αίσθηση της ελευθερίας. Σας ευχόμαστε να διατηρήσετε το ίδιο πάθος για συνεχή καινοτομία και για τα επόμενα 100 χρόνια. Σας υποσχόμαστε πως θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε δίπλα σας, ως πιστοί ανταγωνιστές, με ακλόνητο σεβασμό και εκτίμηση. MV Agusta."

Από κάτω, έσπευσε να σχολιάσει άμεσα η Moto Guzzi: "Grazie! #KeepRiding"!

Εμείς τι να πούμε τώρα; Μακάρι να έχουν όλοι ΑΥΤΟN τον ανταγωνισμό, και ΑΥΤΟΥΣ τους ανταγωνιστές!
Μας συγκίνησες άτιμη MV.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... "μοτοσυκλετα για πραγματικους χομπυστες-μηχανικους μοτοσυκλετιστες" ειχε πει ενας γερμανος ιδιοκτητης ΜotoGuzzi ....! cdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MOTO GUZZI LE MANS MK II AIRFORCE: ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ GIOVANNI RAVELLI​

Φόρος τιμής για έναν από τους ιδρυτές της Moto Guzzi

Mια μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερη αισθητική δημιουργήθηκε από τον customizing οίκο Death Machines στο Λονδίνο, αποτίοντας φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Giovanni Ravelli, τον πιλότο του πρώτου παγκοσμίου πολέμου που αποτέλεσε μέλος της τριανδρίας η οποία ίδρυσε τη Moto Guzzi.
Ο Giovanni Ravelli, γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 1887 και ήταν ένας από τους καλύτερους αναβάτες στην Ιταλία, την εποχή που οι αγώνες μοτοσυκλέτας βρίσκονταν ακόμα σε πρωτόλειο στάδιο.

Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου υπηρέτησε ως πιλότος σε αεροναυτική βάση κοντά στη Βενετία και διακρίθηκε για τις ικανότητές του στο επιχειρησιακό πεδίο, λαμβάνοντας μάλιστα και τρία μετάλλια ανδρείας.

Στη διάρκεια της θητείας του, γνωρίστηκε με τον επίσης πιλότο Giorgio Parodi και των μηχανικό αεροσκαφών Carlo Guzzi και με βασικό άξονα την αγάπη τους για τις μοτοσυκλέτες, οι τρεις νέοι αποφάσισαν να ιδρύσουν μια εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών, μετά το πέρας του πολέμου.
Αυτό το όραμα των τριών νέων, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Moto Guzzi.

Δυστυχώς ο Ravelli δεν θα προλάβαινε να δει το όνειρο αυτό να γίνεται πραγματικότητα.
Συνεχίζοντας να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ιταλική αεροπορία ως εκπαιδευτής πιλότος, έχασε τη ζωή του τον Αύγουστο του 1919, κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης ενός διπλάνου Neuport, όταν ο κινητήρας του έσβησε κατά τη φάση της προσγείωσης.
Δυο χρόνια μετά, το 1921, ιδρύεται η Moto Guzzi με τους Giorgio Parodi και Carlo Guzzi να προσθέτουν τον περίφημο αετό στο σήμα της εταιρίας, ως φόρο τιμής για τον αδικοχαμένο φίλο τους!

Η ιστορία αυτή εξακολουθεί να προκαλεί συγκίνηση και στις μέρες μας και κατάφερε να αγγίξει τις ευαίσθητες χορδές των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από τον βελτιωτικό οίκο customizing, Death Machines, με έδρα το Λονδίνο.
Θέλοντας με τη σειρά τους να τιμήσουν τον Giovanni Ravelli, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα custom που θα αντανακλούσε το αρχικό όραμα της Moto Guzzi, με σαφείς επίσης ρετρό αεροπορικές αναφορές.

Ως βάση χρησιμοποιήθηκε ένα Moto Guzzi Le Mans Mk II που ανακαλύφθηκε στην νότια Ιταλία να σκουριάζει παρατημένο, μετά από ατύχημα του ιδιοκτήτη του. Η μοτοσυκλέτα μεταφέρθηκε στο Λονδίνο και λύθηκε μέχρι τελευταίας βίδας, αποκαλύπτοντας ότι παρά την κακή εξωτερική της κατάσταση, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη ήταν σαν καινούργια.
Παρ΄όλα αυτά έγινε μια λεπτομερής ανακατασκευή με στοιχεία blueprinting. Φλάντζες, τσιμούχες, ελατήρια πιστονιών και ό,τι άλλο μπορούσε να αλλαχθεί με νέα στοιχεία, αλλάχθηκε, ενώ έγινε αρκετή δουλειά στις κεφαλές με ροϊκη εξέλιξη και αναβάθμιση των Dell’ Orto 36 mm.
To πλαίσιο, καθότι η μοτοσυκλέτα είχε μια άτυχη στιγμή στον πρότερο βίο της, γνωρίζοντας από πολύ κοντά ένα φορτηγό, είχε θέμα στην περιοχή του λαιμού και έτσι κατασκευάστηκε ένα νέο τμήμα στον τόρνο, το οποίο και αποκατέστησε το πρόβλημα, προσθέτοντας μάλιστα 3 μοίρες στη γωνία κάστερ.


Το ψαλίδι αντικαταστάθηκε με μια μονάδα προερχόμενη από ένα Moto Guzzi California cruiser. Αλλά δεν μιλάμε απλά για διαδικασία βάλε-βγάλε, το νέο ψαλίδι δέχτηκε ειδική φροντίδα σε ό,τι αφορά την αισθητική του, με την τοποθέτηση μιας γέφυρας να εξυπηρετεί ως βάση για την έδραση ενός κεντρικά τοποθετημένου αμορτισέρ, σε μια διάταξη cantilever.
Οι ζάντες αποτελούνται από κέντρα που προέρχονται επίσης από το μοντέλο California, με την πλέξη τους να γίνεται στο χέρι και να ολοκληρώνεται με την τοποθέτηση αλουμινένιων στεφανιών σε διαστάσεις 3.00x21, ενώ τα ελαστικά προέρχονται από την Firerstone και επιλέχθηκαν με βάση το ρετρό ύφος τους.

Η πίσω ζάντα φέρει αλουμινένια καλύμματα προσδίδοντας μια αεροδυναμική εικόνα στη μοτοσυκλέτα, ενώ στο ίδιο λιτό και απέριττο μοτίβο είναι και οι μπροστινοί δίσκοι με μια “μασίφ” εμφάνιση μεγάλης κυκλικής επιφανείας.
Για το πιρούνι επιλέχθηκε μια μονάδα προερχόμενη από Aprilia RS250, στην οποία έγινε re–valving αλλά και αισθητική αναθεώρηση, προκειμένου να ταιριάξει στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Τα φρένα είναι της Βrembo και ενεργοποιούνται από μια τρόμπα RCS της ίδιας εταιρίας.

Η Death Machines ανέλαβε την κατασκευή των χειριστηρίων, των clip on, των μαρσπιέ και του λεβιέ των ταχυτήτων (δεν υπάρχει πίσω φρένο), δημιουργώντας μια ομοιογενή ρετρό εικόνα, ενώ πραγματοποιήθηκαν μετατροπές και στο ταχύμετρο, προκειμένου να συμπλέει αισθητικά με το σύνολο.
Για φώτα επιλέχθηκαν ένας μονός προβολέας Xenon και ένα LED φανάρι πίσω, ενώ ως «κλειδί» για την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας χρησιμοποιείται ένα βύσμα ηλεκτρικής κιθάρας, το οποίο έχει ενσωματωμένο αισθητήρα immobilizer.

Όσον αφορά τώρα τα μέρη που ντύνουν το Airforce, αυτά είναι κατασκευασμένα στο χέρι από αλουμίνιο και δεν έχουν λάβει καμία είδους επεξεργασία φινιρίσματος, αφήνοντας σκόπιμα τα σημάδια της σφυρηλάτησης ορατά για ένα όσο το δυνατόν πιο “αεροπορικό” look.
Μια δερμάτινη λωρίδα διατρέχει κατά μήκος τη ράχη του ρεζεβουάρ, οδηγώντας σε μια επίσης δερμάτινη σέλα με καπιτονέ ραφή, ενώ λεπτομέρειες όπως οι μπρούτζινες σίτες στις εισαγωγές των καρμπιρατέρ αποτελούν στοιχεία σχεδόν φετιχιστικά.
Ο Giovanni Ravelli θα ήταν σίγουρα υπερήφανος για αυτό το δημιούργημα!

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«Moto Guzzi 100 Anni»: Βιβλίο για τα 100 χρόνια της ιταλικής μάρκας​

Mε τιμή διάθεσης τα 80 ευρώ​






«Moto Guzzi 100 Anni». Αυτός είναι ο τίτλος του νέου βιβλίου που αφορά στην γνωστή ιταλική μάρκα, το οποίο κυκλοφορεί από την Rizzoli

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ένα βιβλίο για συλλέκτες που επιμελήθηκε ο καθηγητής του Harvard και λάτρης του υπερήφανου αετού Jeffrey Schnapp και το οποίο έρχεται σε μια ιστορική στιγμή για την ιταλική μάρκα, καθώς φέτος γιορτάζει έναν αιώνα ζωής. (δείτε εδώ το αφιέρωμα)
Αποτελείται από 224 σελίδες και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αδημοσίευτες φωτογραφίες και ιστορίες από δέκα προσωπικότητες διεθνούς εμβέλειας που προέρχονται από διαφορετικούς χώρους αλλά έχουν ένα κοινό: όλες τους μοιράζονται το ίδιο πάθος για τις δημιουργίες του Mandello del Lario.
moto guzzi griso

Ένας ηθοποιός (Ewan McGregor), μια συγγραφέας (Melissa Holbrook Pierson), τρεις δημοσιογράφοι (Marco Masetti, Mat Oxley & Akira Nishimura), ένας αστροναύτης (Paolo Nespoli), ένας αρχιτέκτονας (Greg Lynn), ένας καθηγητής του Harvard (Jeffrey Schnapp), ένας DJ (DJ Ringo) και ένας σχεδιαστής (Tom Dixon), από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης εξιστορούν τις προσωπικές τους εμπειρίες και γράφουν για το πάθος τους για τις μοτοσυκλέτες της Moto Guzzi.
Το «Moto Guzzi 100 Anni» είναι ήδη διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία με τιμή διάθεσης τα 80 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MOTO GUZZI 500 3C, 1940: “ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ” ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟ​



Τρεις “καλοταϊσμένοι” κύλινδροι

Δεν λέγεται τυχαία ότι η Moto Guzzi είναι η κατασκευάστρια που έχει καταπιαστεί με τα περισσότερα είδη κινητήρων και τις πιο τρελές διατάξεις, συγκριτικά με όλες τις άλλες εταιρίες. Μπορεί να στηρίχτηκε προπολεμικά στους μονοκύλινδρους και μετέπειτα στους V2, ωστόσο κατά τη διάρκεια της ιστορίας της έχει δοκιμάσει τα πάντα, και το αγωνιστικό υπετροφοδοτούμενο τρικύλινδρο Moto Guzzi 500 3C Compressore είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό επίτευγμα μετά το θρυλικό V8. Το οποίο παρεμπιπτόντως είχε επίσης το ίδιο άδοξο τέλος… Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης

Τη δεκαετία του 1930, τα πράγματα ήταν δύσκολα για την Moto Guzzi όσον αφορά τους αγώνες. Τo τετρακύλινδρο σε σειρά CNA Rondine που είχαν κατασκευάσει οι ιντζενιέρι Piero Remor και Carlo Gianini, σαρώνει στους αγώνες και σπάει τα ρεκόρ ταχύτητας, χωρίς κανένας να μπορεί να το ανταγωνιστεί.

CN Rodine, τετρακύλινδρη σε σειρά και πολυνίκης τη δεκαετία του 1930
Η πιο ντροπιαστική στιγμή και μάλλον καθοριστικά «αφυπνιστική» για τη Moto Guzzi, ήταν όταν ο κορυφαίος Ιταλός αγωνιζόμενος της εποχής, Pierro Tarrufi, επισκέπτεται τον Carlo Guzzi και του κάνει πρόταση για σύσταση αγωνιστικής ομάδας.
Ο όρος που θέτει ο Tarrufi ήταν η μοτοσυκλέτα που θα χρησιμοποιηθεί σαν πρότυπο στη δημιουργία ενός νέου αγωνιστικού μοντέλου της εταιρίας να είναι η Rondine, αφού η Moto Guzzi δεν είχε στις τάξεις της κάποια ανταγωνιστική κατασκευή.

Ο ισχυρός άνδρας της Guzzi απορρίπτει άμεσα την πρόταση για δορυφορική ομάδα και βάζει στόχο την επικράτηση στο πεδίο των αγώνων με μια μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου στο Mandello.
Στο μεταξύ, μετά από αυτή την απόρριψη της Moto Guzzi, το Rondine καταλήγει στα χέρια της Gilera, η οποία χρηματοδοτεί την περαιτέρω εξέλιξή του, προσθέτοντας εξελιγμένο σύστημα υπερτροφοδότησης και καθιστώντας το ακόμα πιο ισχυρό και αποτελεσματικό.

BMW Type 225 Komrpessor
Παράλληλα, η BMW έχει ήδη παρουσιάσει το Type 225 Komrpessor, με κινητήρα μπόξερ 492 cc, το οποίο αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και λογίζεται ως η μοναδική μέχρι τότε «απάντηση» στο Rondine.
H Moto Guzzi βρίσκεται λοιπόν ανάμεσα σε συμπληγάδες και γνωρίζει ότι πρέπει να κάνει την υπέρβαση με κάτι πραγματικά ξεχωριστό και τεχνολογικά προηγμένο αν θέλει να διακριθεί στους αγώνες ταχύτητας, πράγμα αναγκαίο για ένα ιταλικό εργοστάσιο που σέβεται τον εαυτό του.
Ο μονοκύλινδρος των 500 cc πάνω στον οποίο είχε στηριχτεί η συντριπτική πλειοψηφία της γκάμας της εταιρίας προπολεμικά δεν αρκεί ως βάση – απαιτείται μια πολυκύλινδρη λύση.

Αποφασίζεται λοιπόν να χρησιμοποιηθεί τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας.
Η Moto Guzzi είχε εμπειρία από αυτή την διάταξη, αφού το 1932 είχε παρουσιάσει το 500 3C Stradale, την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής της ιστορίας με τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα! Είπαμε, τα είχε δοκιμάσει όλα!
Ωστόσο, όσο εντυπωσιακό κι αν ήταν αυτό το μοτέρ με τους οριζόντια διατεταγμένους κύλινδρους (το 1930 παρακαλώ…), η Guzzi δεν το χρησιμοποιεί ως βάση για την εξέλιξη του νέου κινητήρα.

Moto Guzzi 500 3C Stradale
Σχεδιάζεται εξαρχής σε λευκό χαρτί μια νέα μονάδα, καθότι η προσέγγιση στη δημιουργία της μοτοσυκλέτας ήταν ολιστική, δηλαδή όλα τα επί μέρους εξαρτήματα και μέρη που την απάρτιζαν θα έπρεπε να εξυπηρετούν ορισμένες πρωτοποριακές διατάξεις και λύσεις. Κι έτσι δημιουργείται το “εξωτικό” Moto Guzzi 500 3C Compressore
Ο κινητήρας, στον οποίο έγινε εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και μαγνησίου, έχει κεκλιμένους κυλίνδρους στις 45 μοίρες και δύο εκκεντροφόρους στην κεφαλή , ενώ τα πιστόνια έχουν παραδόξως πως μια υποτετραγώνη διάμετρο x διαδρομή στα 56x60 mm.
H τροφοδοσία γίνεται μέσω καρμπιρατέρ, όμως πάνω ακριβώς από τον στρόφαλο έχει τοποθετηθεί συμπιεστής τύπου Vane.
Ο κομπρέσορας αυτός κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Moto Guzzi και βασίζεται εν πολλοίς σε μια έκκεντρα τοποθετημένη φτερωτή μέσα σε ένα κυλινδρικό κέλυφος, θυμίζοντας κατά κάποιο τρόπο Wankel κινητήρα.
Το μοτέρ κρέμεται κυριολεκτικά από το μονής ραχοκοκαλιάς πλαίσιο με μόνα σημεία στήριξης δύο τριγωνικού σχήματος συνδέσμους. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από μια διάταξη τύπου Girder μπροστά, ενώ πίσω έχει εφαρμοστεί μια εξελιγμένη μορφή του συστήματος από το Moto Guzzi GT500 Norge, της πρώτης δηλαδή μοτοσυκλέτας στην ιστορία που έφερε πίσω σύστημα ανάρτησης.
Συγκεκριμένα, το ψαλίδι μέσω ενός συστήματος αρθρώσεων μεταφέρει τη συμπίεση και την εκτόνωση σε ένα ελατήριο που βρίσκεται τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα, ενώ τις αποσβέσεις αναλαμβάνουν δύο αρθρώσεις τριβής, οι οποίες βρίσκονται εκεί που στις μέρες μας τοποθετούνται τα αμορτισέρ.
Το βάρος του Moto Guzzi 500 3C Compressore ανερχόταν στα 175 κιλά με την ισχύ να φτάνει τους 65 ίππους στις 8.000 rpm και την τελική ταχύτητα να ξεπερνάει τα 230 km/h!

Στις πρώτες δοκιμές τα σχόλια των αναβατών εξέλιξης ήταν διθυραμβικά, όμως τελικά η μοτοσυκλέτα συμμετείχε μόλις σε έναν αγώνα Grand Prix, στη Γένοβα, το 1940.
Ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος είχε ξεσπάσει και η φασιστική κυβέρνηση της Ιταλίας, ως μέλος του άξονα, επέβαλε στις βιομηχανίες της χώρας να ασχοληθούν αποκλειστικά με την κατασκευή στρατιωτικού εξοπλισμού.

Μετά το πέρας του πολέμου, η FIM απαγόρευσε τη χρήση υπερτροφοδότησης και έτσι το project Moto Guzzi 500 3C Compressore εγκαταλείφτηκε.
Το μόνο που θυμίζει πια αυτή τη γεμάτη υποσχέσεις και προοπτική προσπάθεια, είναι ένα έκθεμα, στο μουσείο της Moto Guzzi… δυστυχώς.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GMG Guzzi World Days 2021 – Ματαιώνεται η επετειακή εκδήλωση των 100 χρόνων​

02f358fb107eba5be15cdee404fcee22_XL.jpg
Άλλη μια σημαντική διοργάνωση πέφτει θύμα των επιπλοκών της πανδημίας covid.
Η Moto Guzzi σχεδίαζε φέτος να γιορτάσει τη συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής με τους φίλους της στην ιστορική της έδρα, Mandello del Lario, στην ετήσια εκδήλωση Giornate Moto Guzzi – Guzzi World Days, με πρωταγωνίστρια τη μεγάλη παρέλαση Centenary Motorcycle Rally.

Ατυχώς οι επιπλοκές και δυσκολίες από τη συνεχιζόμενη μάχη με την πανδημία covid χαλούν οριστικά τα πλάνα της Moto Guzzi για το πάρτι του αιώνα, που ήταν προγραμματισμένο από 6 ως 12 Σεπτεμβρίου.

Σε στενή συνεργασία με το δημοτικό συμβούλιο της πόλης, η Ιταλική εταιρεία πήρε τη δύσκολη απόφαση να ματαιώσει την εκδήλωση για το 2021.

Η ανακοίνωση εξηγεί πως οι επιβεβλημένοι περιορισμοί για την προστασία της δημόσιας υγείας θα φτώχαιναν τη διοργάνωση τόσο ώστε να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των φίλων της Moto Guzzi. Με σεβασμό στον κόσμο που θα ταξίδευε ως το Mandello del Lario απ’ όλες τις γωνιές του πλανήτη λήφθηκε η πικρή απόφαση.
Το ραντεβού κλείνεται για το 2022, όπου θα τιμηθεί δεόντως η επέτειος των 100 ετών.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

100 χρόνια ιστορίας εκτίθενται στο Mandello del Lario​

Από τις 9 έως τις 12 Σεπτεμβρίου​



Το Μουσείο Moto Guzzi στο Mandello del Lario ανοίγει τις πόρτες του για τα πρώτα εκατό χρόνια ιστορίας της μάρκας του Αετού, που ιδρύθηκε το 1921
Ένας αιώνας κατά τον οποίο συλλέχτηκαν εξαιρετικές και συναρπαστικές μαρτυρίες: τοποθεσίες, τρόπαια, φωτογραφίες και έγγραφα, και κυρίως, εμβληματικές μοτοσυκλέτες. Νικηφόρα, επαναστατικά και μοναδικά μοντέλα που εκτίθενται μόλις λίγα μέτρα μακριά από τις γραμμές παραγωγής όπου κατασκευάζονται ακόμη και σήμερα οι νέες μοτοσυκλέτες Moto Guzzi.
Παρά τους αυστηρούς περιορισμούς λόγω της πανδημίας Covid-19, το μουσείο θα είναι ανοιχτό από τις 9 έως τις 12 Σεπτεμβρίου, με περιορισμένες εισόδους και πρόσβαση που θα παρέχεται μόνο με κρατήσεις.
Πέμπτη 9/9 και Παρασκευή 10/9 14:30-18:00.
Σάββατο 11/9 και Κυριακή 12/9 09:00-18:00.
Σε λίγες ημέρες, όλες οι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εισόδου και κρατήσεων θα είναι διαθέσιμες στο motoguzzi.com.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi - Το επίσημο ντοκιμαντέρ για τα 100 χρόνια της​

85b217e6dcea20c7af1fdf7c069fba4e_XL.jpg
Η μαγευτική ιστορία ενός αιώνα Moto Guzzi σε ένα βίντεο.
Αποχαιρετώντας το 2021, τη χρονιά που σημάδεψε τη συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής για την ιστορική κατασκευάστρια μοτοσυκλετών από τη βόρεια Ιταλία, η Moto Guzzi έδωσε στη δημοσιότητα ένα ντοκιμαντέρ αφιερωμένο σε αυτήν την πορεία από το 1921 ως και σήμερα.

Με διάρκεια 20 λεπτών, το ντοκιμαντέρ μας ταξιδεύει στις απαρχές της Moto Guzzi και μας συστήνει την εταιρεία μέσα από τις δηλώσεις των ανθρώπων της, καθώς και με αναφορές στα σημαντικότερα ορόσημα αυτών των 100 ετών που σφράγισαν την ιστορία της Μοτοσυκλέτας σε όλα τα επίπεδα: τεχνολογία, αγώνες, εμπορική επιτυχία.


Πηγη www.bikeit.gr
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Εταιρεία με τεράστια ιστορία.

Προ κορονοιου καθε χρόνο ταξίδευα στην Ιταλία για την πανευρωπαϊκή συνάντηση...

Ελπίζω να τα ξανακαταφερω....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi Experience 2022 – Η επιστροφή​



Επτά εκδρομές σε ισάριθμους διεθνείς προορισμούς προβλέπει το πρόγραμμα του 2022, επιστρέφοντας από την υποχρεωτική απραξία του covid-19.
Άνοιξαν οι προεγγραφές για το εκδρομικό πρόγραμμα της Moto Guzzi μέσω της ιστοσελίδα της, το οποίο επιστρέφει φέτος σε πλήρη δράση με γεμάτο πρόγραμμα σε Ευρώπη και Βόρεια Αφρική.

Η ημερολογιακά πρώτη εκδρομή μας ταξιδεύει στην Κορσική και τη Σαρδηνία (16-25 Απριλίου 2022), ενώ τον Μάιο (7-15) η παρέα των Moto Guzzi θα γυρίσει την Κρήτη.
Στο τέλος του Μάη (27-30) η μαγική Τοσκάνη περιμένει τους Guzzisti σε μια εκδρομή αφιερωμένη αποκλειστικά στα V85 TT.

Στη συνέχεια έπεται η περιήγηση των Βαλκανίων (18-25 Ιουνίου), τον Οκτώβριο (15-24) η δράση μεταφέρεται στη Βόρεια Αφρική και την Τυνησία, ενώ το κλείσιμο της χρονιάς μπορεί να σας βρει στο Μαρόκο, από 24 Δεκεμβρίου ως 8 Ιανουαρίου 2023.
Ως εδώ μετρήσαμε έξι εκδρομές, οπότε μας λείπει ακόμη μία, η καλύτερη. Η Moto Guzzi συμπλήρωσε πέρυσι έναν αιώνα ζωής, ωστόσο δεν κατάφερε να το γιορτάσει όπως θα ήθελε εξαιτίας της πανδημίας, έτσι ένας φόρος τιμής στο ορόσημο αυτό έρχεται να κλείσει το πρόγραμμα του Moto Guzzi Experience για το 2022.
Τιμώντας το επικό ταξίδι στο Βόρειο Ακρωτήρι που έκανε το 1928 ο Giuseppe Guzzi με μια Moto Guzzi GT 500 Norge, το λεγόμενο και Ταξίδι της Εκατονταετίας (Centennial Trip) χαράσσει προορισμό με συντεταγμένες 71° 10’ 21” Βόρεια, δηλαδή στο περίφημο βορειότερο σημείο της ηπειρωτικής Ευρώπης. Το ταξίδι αυτό θα έχει διάρκεια συνολικά 27 ημερών, από 16 Αυγούστου ως 11 Σεπτεμβρίου και στην επιστροφή του θα καταλήξει στο Mandello del Lario όπου θα διοργανώνεται η μεγάλη γιορτή GMG - Giornate Mondiali Moto Guzzi για τα 100 (+1) χρόνια της εταιρείας.

Οι εκδρομές αυτές προορίζονται για αναβάτες Moto Guzzi, ενώ προσφέρεται και η επιλογή ενοικίασης μοντέλων V7 και V85 TT, συμπεριλαμβανομένης και της Travel έκδοσης του τελευταίου.
Στην τιμή κάθε εκδρομής περιλαμβάνεται πλήρης διαμονή και ένα γεύμα, συν επιλεγμένα βραδινά γεύματα, βενζίνη και κάθε λογής υποστήριξη για τις μοτοσυκλέτες.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας, www.motoguzzi.com, καθώς και στη σελίδα που αφιερώνεται στους οπαδούς της, δηλαδή στην κοινότητα The Clan: theclan.motoguzzi.com.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi - Διπλή γιορτή της ιταλικής φίρμας στις 8-11/9/2022​







Μια μοναδική, διπλή γιορτή για τους φίλους της Moto Guzzi πρόκειται να λάβει χώρα αυτό τον Σεπτέμβριο στο Mandello del Lario, τη χρονιά που η εταιρεία γιορτάζει τα 100 χρόνια ύπαρξης της.
Το Σαββατοκύριακο 8-11 Σεπτεμβρίου, η έδρα της ιστορικής ιταλικής εταιρείας μοτοσυκλετών στη λίμνη του Κόμο αναμένεται να κατακλυστεί από τους οπαδούς της.

Από τη μία, έχουμε την επιστροφή της διοργάνωσης GMG – Guzzi World Days, μετά από… 11 χρόνια, και από την άλλη το Citta Della Moto Guzzi International Motorcycle Rally.
Τα 2 αυτά θεαματικά event θα γεμίσουν τις 3 παραπάνω μέρες με όμορφες μοτοσυκλέτες και πολλά event, τόσο στο εργοστάσιο της φίρμας στην Via Parodi 57, όσο και σε όλο το Mandello del Lario.

Βρισκόμαστε σε αναμονή για το πλήρες πρόγραμμα των εκδηλώσεων.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

60.000 Guzzisti γιόρτασαν στο Mandello del Lario​

101 χρόνια Moto Guzzi​


Οι ημέρες Moto Guzzi «επέστρεψαν» (8-11 Σεπτεμβρίου) και αποτέλεσαν τον καλύτερο τρόπο για να γιορτάσουν οι λάτρεις του αετού του Mandello τα 101 χρόνια της εταιρείας

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Η Moto Guzzi ιδρύθηκε επίσημα στις 6 Σεπτεμβρίου 1921 και για πολλά χρόνια παθιασμένοι Guzzisti από όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται στο Mandello del Lario αυτή την ημερομηνία για να γιορτάσουν την επέτειο. Ο εορτασμός των 100 χρόνων αναμενόταν να είναι κάτι το εξαιρετικό, καθώς τον Ιανουάριο του 2021, η ιταλική μάρκα παρουσίασε τις επετειακές εκδόσεις Centennial των μοντέλων V7, V85 TT και V9, ενώ δύο μήνες αργότερα, τον Μάρτιο του 2021, έκανε ντεμπούτο το V100 Mandello.
GMG 2022 18

Δυστυχώς, λόγω της πανδημίας, το Giornate Mondiali Moto Guzzi, γνωστό ως GMG δεν πραγματοποιήθηκε το 2021, δίνοντας φέτος την ευκαιρία στην εταιρεία να γιορτάσει τα 101 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια της τετραήμερης εκδήλωσης, πάνω από 60.000 Guzzisti από την Ευρώπη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, την Καλιφόρνια, ακόμη και την Ινδονησία όχι μόνο γέμισαν τα ξενοδοχεία της περιοχής, αλλά κατασκήνωσαν στις όχθες της λίμνης Κόμο, με πολλές εκδηλώσεις και εκπλήξεις να τους ανταμείβουν για την επιλογή τους, καθώς όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στο τελευταίο μοντέλο της Moto Guzzi, την πραγματική βασίλισσα του GMG 2022, τη νέα V100 Mandello.
Στον εορτασμό της 101ης επετείου, χιλιάδες λάτρεις είχαν την ευκαιρία να δουν τη νέα μοτοσυκλέτα από κοντά, καθώς μια μοτοσυκλέτα σε κόκκινο χρώμα είχε τοποθετηθεί στην είσοδο της διάσημης παλιάς αεροσήραγγας της Guzzi ενώ μια δεύτερη σε λευκό, βρισκόταν στο κέντρο του «χωριού» που δημιουργήθηκε από τον δήμο του Mandello, ενώ η εταιρεία επέτρεψε στους συμμετέχοντες να δουν για πρώτη φορά V7 Stone Special του 2023.
GMG 2022 2

Κι ενώ το σύγχρονο sport touring υπόσχεται το λαμπρό μέλλον της Moto Guzzi, πολλοί θαυμαστές της επέλεξαν να τιμήσουν το παρελθόν της, καθώς 20.000 επισκέπτες που είχαν προνοήσει να κλείσουν εγκαίρως εισιτήρια, επισκέφτηκαν το μουσείο στη via Parodi 57, όπου μετά την ανακαίνιση, τα εκθέματα έχουν αποκατασταθεί και παρουσιάζονται χωρισμένα σε τρεις ομάδες. Μοντέλα παραγωγής, αγωνιστικά και στρατιωτικά.
Το Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2022, η ημέρα ξεκίνησε με παρέλαση, με πλοηγό τον Ιταλό Reggimento Corazzieri, πάνω σε ένα στο California 1400s, δίνοντας την έναρξη για πάνω από 800 test rides με V7, V85 TT και V9 καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Με πλοηγό δύο αστυνομικές μοτοσυκλέτες California 1400, μια σχεδόν ατελείωτη ουρά Moto Guzzi κάθε ηλικίας και χρώματος έκανε βόλτα στο δρόμο που περιβάλλει τη λίμνη Κόμο και θα ορκιζόταν κανείς ότι όλα τα Moto Guzzi που κατασκευάστηκαν από την ημέρα ίδρυσης της εταιρείας είχαν επιστρέψει στο «σπίτι του».
GMG 2022 9

Στο πλήθος μπορούσε κανείς να αναγνωρίσει και τον σταρ του κινηματογράφου, Ewan McGregor, φανατικού της μάρκας, πρόθυμο να εξιστορήσει τις περιπέτειές του με ένα V85 TT.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom