MOTO GP 2023 PRE SEASON

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Στροφή 180 μοιρών για τον Quartararo
"Κάναμε ένα τεράστιο βήμα"


Ο Fabio Quartararo ένιωθε πραγματικά χαμένος την πρώτη μέρα του τεστ στο Portimao, αφού ζοριζόταν και πάλι να βρει ταχύτητα με νέα ελαστικά, ενώ πάλευε και με την αστάθεια της μοτοσυκλέτας.
Αλλά βάζοντας το παλιό φέρινγκ της Μ1, σε συνδυασμό με κάποια νέα εξαρτήματα πλαισίου και τον ισχυρότερο κινητήρα του 2023, ο Γάλλος μπόρεσε να χρησιμοποιήσει ένα πιο οικείο στήσιμο της μοτοσυκλέτας, μεταμορφώνοντας την απόδοσή του την Κυριακή.
Ο Quartararo όχι μόνο πέτυχε τον ταχύτερο γύρο που έχει κάνει ποτέ στο Portimao για να τερματίσει τρίτος (+0,334 δευτ.) στα φύλλα χρόνου, αλλά κατέβασε κατά ένα δευτερόλεπτο τον ρυθμό αγώνα του και "απείλησε" την προσομοίωση αγώνα Sprint του Bagnaia.

"Ένα τεράστιο βήμα σήμερα", είπε ο Quartararo με τη λήξη της Κυριακής. "Βασικά οδηγούσαμε με το περσινό πακέτο αεροδυναμικών και κάποια παλιά διάταξη στη μοτοσυκλέτα. Και λειτούργησε".

"Μπορούσαμε να δούμε λίγο πολύ πού ήταν το πρόβλημα και… όλα καλά. Νιώθω σαν ένα με τη μοτοσυκλέτα. Ακόμα λείπουν μερικά πράγματα για να φτάσουμε στην πλήρη αίσθηση που θα ήθελα να έχω. Αλλά δεν έχω κάνει ποτέ ξανά 1:38,3 σε αυτή την πίστα".
"Το Σάββατο, στην επίθεση στο χρόνο έκανα ένα '39,6 για έναν γύρο, και σήμερα με τον ρυθμό αγώνα ήμουν στα '39 χαμηλά-'38 ψηλά. Οπότε ήμασταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγοροι στον ρυθμό".
Ο Quartararo πρόσθεσε ότι ήταν ίσως λίγο προσεκτικός με το *****ό πίσω ελαστικό στην αρχή της προσομοίωσης αγώνα Sprint.

"Νομίζω ότι με το *****ό, στον πρώτο γύρο ήμουν λίγο συντηρητικός. Και βασικά θα μπορούσα να είχα πιέσει λίγο περισσότερο γιατί ο τελευταίος μου γύρος ήταν το '38,8 με το ελαστικό να έχει ήδη κάνει 12 γύρους".
"Ήταν δύσκολο γιατί ήμασταν πραγματικά χαμένοι το Σάββατο, αλλά σήμερα βρήκαμε τον δρόμο μας. Οπότε πιστεύω ότι θα είναι έντονοι οι πρώτοι αγώνες".
"Ακόμα δεν είμαι εκεί που θέλω να είμαι, αλλά νομίζω ότι κάναμε ένα σπουδαίο, σπουδαίο βήμα. Κάναμε το ελαστικό να δουλεύει καλύτερα (την Κυριακή) και χθες επίσης η μοτοσυκλέτα ήταν επιθετική και δεν έστριβε".
"Οπότε βασικά ήταν όλα τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να έχεις και σήμερα επιστρέψαμε στα καλά πράγματα".

Όσο για το νέο τριγωνικό φτερό που εμφανίστηκε στην ουρά της μοτοσυκλέτας του, ο Γάλλος ανέφερε: "Δεν το ένιωσα ακριβώς. Θέλω να πω, δεν ήταν ούτε χειρότερο ούτε καλύτερο, αλλά δεν νομίζω να το χρησιμοποιήσουμε".

"Οι μηχανικοί μου είπαν, συγνώμη για αυτό ελπίζουμε να μην δουλέψει".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
36-joan-mir__lgz3477.gallery_full_top_fullscreen (1).jpg

Mir: Έχω ακόμα πολλά να μάθω
Για να προσαρμοστώ στη Honda


Αφού τερμάτισε μπροστά από τον Marc Marquez και τις δύο ημέρες του τεστ του Portimao, ο Joan Mir παραδέχεται ότι έχει σημειώσει πρόοδο με τη Honda, αν και ορισμένα πράγματα δεν του είναι ακόμα «δεύτερη φύση».
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ήταν η ταχύτερη Honda, ωστόσο, η διαφορά του παρέμεινε σημαντική από τους κορυφαίους αναβάτες της Ducati.

Αυτό συνέβη επίσης την πρώτη μέρα με τους Maverick Vinales, Raul Fernandez και Miguel Oliveira της Aprilia, υποδηλώνοντας ότι πρέπει να γίνει πολλή δουλειά στη Honda προκειμένου ο Ιάπωνας κατασκευαστής να γίνει σταθερός διεκδικητής νικών για άλλη μια φορά.

Αν και δεν ήταν απόλυτα άνετος στην RC213V του, ο Mir παραδέχτηκε ότι το τεστ του Portimao ήταν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση: "Σήμερα [Κυριακή] μπορέσαμε να σημειώσουμε περισσότερη πρόοδο στην προσαρμογή στη Honda. Χρειάζεται ακόμα να μάθουμε πολλά και να προσαρμοστούμε γιατί είναι ακόμα μια νέα μοτοσυκλέτα και ορισμένες πτυχές της δεν μου έχουν γίνει ακόμη δεύτερη φύση".
"Σε γενικές γραμμές ήταν μια προετοιμασία σεζόν όπου είχαμε πρόοδο, αλλά φυσικά ως αναβάτης πάντα θέλεις όλο και περισσότερα. Προχωράμε στους αρχικούς αγώνες θέλοντας να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε και να δούμε τι είναι δυνατό".

Με τις δοκιμές να έχουν ολοκληρωθεί και λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα να απομένει για την έναρξη του Πρωταθλήματος, η Honda βρίσκεται σε έναν αγώνα ενάντια στο χρόνο για να βρει τις βελτιώσεις που θέλει.
Ο Marquez έχει ήδη δηλώσει ότι ο αγώνας για νίκες και βάθρα αποκλείεται ως έχει, ενώ ο Team Manager της Repsol Honda, Alberto Puig, συμφωνεί.
"Έχουμε κάνει πολλές δοκιμές και δοκιμάσαμε πολλά εξαρτήματα", είπε ο Puig στο MotoGP.com. "Αλλά έχουμε ακόμα δρόμο. Δεν μπορούμε να πούμε ότι βρήκαμε αυτό που ψάχνουμε ακόμα".

"Έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε, αυτή είναι η πραγματικότητα. Όταν ελέγχεις τους χρόνους των γύρων και είσαι 0,7 δευτερόλεπτα πίσω από τους επικεφαλής, σημαίνει ότι πρέπει να ανέβεις. Πρέπει να βελτιωθείς".

"Αν βρεις έναν τρόπο, όλα είναι θετικά. Αλλά αν έχεις «ναι» και «όχι», τότε πρέπει επιτέλους να κάνεις αυτό το βήμα".
"Η Honda δεν είναι εκεί που θέλουμε να είμαστε. Νομίζουμε ότι ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε. Είμαστε 100% ευχαριστημένοι; Σαφώς, όχι. Πρέπει να βελτιωθούμε, αυτός είναι ο κύριος στόχος μας και αυτό που θα κάνουμε".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda ζήτησε από την Kalex να φτιάξε ένα πλαίσιο για τον Marc Marquez και θα το δοκιμάσουν στη Jerez​

Το να βλέπεις το πιο ισχυρό εργοστάσιο μοτοσικλέτας στον κόσμο, την Honda , με αγωνιστικό τμήμα, το HRC , στο οποίο εργάζονται εκατοντάδες μηχανικοί και από μια χώρα όπου οι εταιρείες συνηθίζουν να φτιάχνουν τα πάντα, -όπως η Honda, που κατασκευάζει αεροπλάνα, μηχανοκίνητα σκάφη, αυτοκίνητα, ρομπότ, κ.λπ.- χρειάστηκε να καταφύγει σε εξωτερική εταιρεία για να κατασκευάσει το δεύτερο πιο σημαντικό μέρος μιας μοτοσυκλέτας, το σασί -το πρώτο είναι ο κινητήρας-.


Η εταιρεία που επιλέχθηκε είναι η Kalex , η οποία σχεδίασε ήδη πέρυσι ένα ψαλίδι και εξακολουθεί να βρίσκεται σε συνεργασία με την Honda . Αυτή η συνεργασία εξακολουθεί να είναι ισχυρή και, σύμφωνα με το Speedweek, βρίσκεται σε άνοδο.
Όλα προέρχονται από μια αλλαγή νοοτροπίας στη Honda , η οποία δεν έχει λύσει απλώς τα τεχνικά της προβλήματα και αποφάσισε να είναι πιο «ανοιχτή» όσον αφορά τη λήψη βοήθειας από το εξωτερικό. Η παραδοσιακή τιμή των Ιαπώνων παραμερίστηκε μετά από τρεις συνεχόμενες σεζόν στις οποίες είναι τελευταίοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών MotoGP. Υποστηρίζουν ότι ο κορωνοϊός τους επηρέασε και παραδέχονται ότι το πλεονέκτημα της Ducati ή της Aprilia είναι μεγάλο.

Ένα άλλο σύμπτωμα αυτού του ανοιχτού χαρακτήρα που αποκτά η Honda ήταν η υπογραφή του Ken Kawauchi , ως τεχνικού διευθυντή για να αντικαταστήσει τον Takeo Yokoyama . Αντί να προωθήσουν κάποιον από το εργοστάσιό τους, υπέγραψαν τον δημιουργό της πρωταθλήτριας Suzuki του 2020.!

Τα προβλήματα σασί στο HRC συνεχίστηκαν μάλιστα, και στο τελευταίο τεστ στο Portimao, οι Ιάπωνες έφεραν ένα διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιήθηκε στη Sepang ή στη Valencia. Ο Stefan Bradl το δοκίμασε σε ένα ιδιωτικό τεστ στη Χερέθ και το πήγαν στην Πορτογαλία, αλλά δεν έπεισε τον Marc Márquez , ο οποίος τον απέκλεισε ήδη από την πρώτη μέρα. Ο Τζόαν Μιρ εξακολουθεί να έχει κάποιες αμφιβολίες. Βασικά, δεν βρίσκουν κράτημα.

Τώρα, η Kalex θα οριστικοποιήσει ένα νέο πλαίσιο και το σχέδιο είναι να φέρει στο Ισπανικό Γκραν Πρι, στη Χερέθ, από τις 28 έως τις 30 Απριλίου, στον τέταρτο γύρο της σεζόν και θα το οδηγήσει ο Γερμανός δοκιμαστής όπου θα τρέξει ως έκτακτη συμμετοχή. Την επόμενη μέρα, 1η Μαΐου, θα γίνει η επίσημη δοκιμή με τους επίσημους οδηγούς και τότε θα το δοκιμάσει και ο Marquez.
Η Kalex είναι ένας μέτριος Αυστριακός κατασκευαστής που όμως έχει κυριαρχήσει στο Moto2, έτσι το HRC επιδίωξε μια συμμαχία.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Portimao Test Moto2, Moto3: 1η Μέρα
Canet και Masia στην κορυφή


Ενόψει του εναρκτήριου γύρου της σεζόν του 2023 στο Portimao την επόμενη εβδομάδα, οι κατηγορίες Moto2 και Moto3 βρίσκονται στο Algarve International Circuit για τρεις ημέρες δοκιμών. Πρόκειται να είναι ένα κρίσιμο τριήμερο και για τις δύο κατηγορίες, καθώς θέλουν να ανεβάσουν ταχύτητα πριν τα πρώτα φώτα της χρονιάς σβήσουν.

Μετά την πρώτη μέρα, ο Aron Canet σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο την Παρασκευή, με το 1:42.681 του Ισπανού να τον βλέπει στην κορυφή των φύλλων χρόνου σε σχετικά ψυχρές συνθήκες. Είναι ένα δυνατό ξεκίνημα της χρονιάς για τον Canet, ο οποίος φιλοδοξεί να παλέψει για το Πρωτάθλημα φέτος μετά την περσινή καλή του πορεία.


Ο Pedro Acosta ήταν μόλις δύο εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Canet, ενώ ο νέος του ομόσταυλος, Albert Arenas, ήταν 0,289 δευτερόλεπτα πίσω του στα συνδυασμένα φύλλα χρόνου. Υπήρχαν επίσης δυνατές επιδόσεις από τον Sam Lowes και τον Bo Bendsneyeder, οι οποίοι ολοκληρώνουν την πρώτη πεντάδα της πρώτης μέρας στην ενδιάμεση κατηγορία. Η δράση της Παρασκευής είδε επίσης το ντεμπούτο του Darryn Binder με μοτοσυκλέτα Moto2 με την Liqui Moly Husqvarna Intact GP και, ενώ βρέθηκε σποραδικά μέσα στη δεκάδα, τελικά ο Νοτιοαφρικανός τερμάτισε την μέρα στην 19η θέση.


Στη Moto3, η επιστροφή του Jaume Masia στη Leopard Racing ξεκίνησε με εξαιρετικό τρόπο, καθώς ο Ισπανός κατέκτησε την πρώτη θέση την Παρασκευή με 1:48.416. Ο Masia είχε 0,038 δευτερόλεπτα προβάδισμα έναντι του νέου αναβάτη της Rivacold Snipers, Romano Fenati, ενώ ο Tatsuki Suzuki έβαλε και τις 2 Leopard Honda στην πρώτη τριάδα, κατακτώντας την τρίτη θέση. Οι Riccardo Rossi και Daniel Holgado συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Η δράση θα συνεχιστεί τις επόμενες 2 μέρες, καθώς έχουμε μπει πλέον στην τελική ευθεία για την έναρξη της σεζόν το επόμενο Σαββατοκύριακο στην πίστα του Portimao.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
dcr65892.gallery_full_top_fullscreen.gallery_full_top_lg.jpg

Περισσότερο MotoGP από ποτέ
Τα ορόσημα που μπορεί να δούμε το 2023


Η μεγαλύτερη σεζόν MotoGP της ιστορίας είναι προ των πυλών και υπάρχουν ΠΟΛΛΑ να περιμένουμε. 21 Grand Prix σε 18 χώρες, νέα χρονοδιαγράμματα σε κάθε Grand Prix, οι αγώνες Sprint. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά ορόσημα και στατιστικά στοιχεία των οποίων θα μπορούσαμε να γίνουμε μάρτυρες αυτή τη σεζόν, οπότε εδώ είναι μια σύνοψη αυτών των οροσήμων.
1000 – Το γαλλικό GP του 2023 στο Le Mans θα σηματοδοτήσει το 1000ο Grand Prix στην ιστορία του Πρωταθλήματος. Το MotoGP είναι το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, το οποίο ξεκίνησε τον Ιούνιο του 1949.

777 – Το 2023, 777 βαθμοί βρίσκονται στο τραπέζι: 525 από αγώνες Grand Prix και 252 από αγώνες Sprint. Αυτό σημαίνει ότι το 32,4% των βαθμών αυτή τη σεζόν είναι διαθέσιμοι στους αγώνες Sprint. Μέχρι στιγμής, ο Marc Marquez κατέχει το ρεκόρ των περισσότερων βαθμών σε μία σεζόν στην κορυφαία κατηγορία με 420 βαθμούς το 2019.
700 – Η νίκη του Alex Rins στη Valencia πέρυσι ήταν η 694η νίκη Ισπανού σε Grand Prix. Το 2023, η Ισπανία θα μπορούσε να φτάσει το ορόσημο των 700 νικών. Η Ιταλία προηγείται με 872.
250 – Με 245 νίκες κορυφαία κατηγορία μέχρι στιγμής, η Yamaha θα μπορούσε να φτάσει το ορόσημο των 250 νικών. Η Honda πρωτοπορεί με 312.
218 – Στο Grand Prix της Πορτογαλίας, ο Aleix Espargaro θα ξεκινήσει (καλώς εχόντων των πραγμάτων) τον 218ο αγώνα του στην κορυφαία κατηγορία. Αυτό θα τον φέρει στο ίδια Grand Prix με τους θρύλους των MotoGP Dani Pedrosa και Nicky Hayden στην τέταρτη θέση στη λίστα των αναβατών με τις περισσότερες εκκινήσεις στην κατηγορία, πίσω από τον θρύλο του MotoGP Valentino Rossi (372), τον μελλοντικό θρύλο του MotoGP Andrea Dovizioso (248) και Alex Barros (245).

100 – Μέχρι στιγμής έχουν σημειωθεί 98 νίκες σε Grand Prix για Γάλλους αναβάτες, οπότε το 2023 η Γαλλία θα μπορούσε να φτάσει στο ορόσημο των 100 νικών σε Grand Prix.
90 – Ο Marc Marquez έχει αυτή τη στιγμή 85 νίκες σε όλες τις κατηγορίες, μόνο πέντε πίσω από τον θρύλο του MotoGP, Angel Nieto. Εάν ο Marquez φτάσει στις 90 +1, θα βρεθεί στην τρίτη θέση στη λίστα με τους πιο επιτυχημένους αναβάτες και θα γίνει ο πιο επιτυχημένος Ισπανός αναβάτης στην ιστορία.
68 – Με 59 νίκες στη μεγάλη κατηγορία, ο Marc Marquez θα μπορούσε να γίνει ο δεύτερος πιο επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία της κατηγορίας, περάσει τις 68 νίκες του Giacomo Agostini. Ο Valentino Rossi προηγείται με 89 νίκες.
59 – Με 59 νίκες στα MotoGP πριν από το 2023, ο Marc Marquez έχει περισσότερες νίκες στην κατηγορία από όλους τους άλλους 21 αναβάτες που αγωνίζονται αυτοί τη στιγμή μαζί (57 νίκες MotoGP).

50 – Εννέα αναβάτες θα μπορούσαν να φτάσουν το ορόσημο των 50 βάθρων σε όλες τις κατηγορίες φέτος: Francesco Bagnaia (43), Miguel Oliveira (41), Enea Bastianini (40), Brad Binder (40), Alex Marquez (40), Jorge Martin ( 36), Joan Mir (33), Jack Miller (32) και Fabio Quartararo (32).
39 – Ο Quartararo είναι έκτος στη λίστα των αναβατών της Yamaha με τα περισσότερα βάθρα στην κορυφαία κατηγορία, σε ισοπαλία με τον θρύλο των MotoGP, Max Biaggi στα 28. Θα μπορούσε να φτάσει τον θρύλο του MotoGP, Kenny Roberts, στην πέμπτη θέση αν φτάσει τους 39 τερματισμούς στο βάθρο με τη Yamaha . Ο Valentino Rossi ηγείται με 142 βάθρα με το εργοστάσιο της Iwata.
23 – Ο Francesco Bagnaia έχει ήδη 11 νίκες με την Ducati και έχει την ευκαιρία να γίνει ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Ducati. Αυτή τη στιγμή είναι τρίτος πίσω από τον θρύλο του MotoGP Casey Stoner (23 νίκες) και τον Andrea Dovizioso (14).
16 – Με 12 νίκες GP σε όλες τις κατηγορίες μέχρι στιγμής, ο Quartararo θα μπορούσε να γίνει ο πιο επιτυχημένος Γάλλος αναβάτης όσον αφορά τις νίκες. Ο Johann Zarco προηγείται με 16.
15 – Ο Bagnaia θα μπορούσε να γίνει ο τρίτος πιο επιτυχημένος Ιταλός αναβάτης στη μεγάλη κατηγορία αν φτάσει τις 15 νίκες. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις 11, δύο νίκες πίσω από τον Max Biaggi στην τέταρτη θέση και τέσσερις πίσω από τον Andrea Dovizioso στην τρίτη. Ο Valentino Rossi προηγείται με 89, μπροστά από τον Giacomo Agostini στις 68.

10 – Από το ισπανικό Grand Prix και μετά, ο Marc Marquez θα μπορούσε να γίνει ο ένατος αναβάτης στην ιστορία με μια νικηφόρα καριέρα στη μεγάλη κατηγορία που εκτείνεται δέκα χρόνια ή περισσότερο.
9 – Ο Marc Marquez θα μπορούσε να ισοφαρίσει τα εννέα Παγκόσμια Πρωταθλήματα του Valentino Rossi.
9 – Εννέα αναβάτες δεν έχουν κερδίσει ακόμη Grand Prix στη μεγάλη κατηγορία: Johann Zarco, Alex Marquez, Pol Espargaro, Raul Fernandez, Luca Marini, Marco Bezzecchi, Fabio Di Giannantonio, Takaaki Nakagami και ο rookie, Augusto Fernandez.
5 – Ο Zarco θα μπορούσε να γίνει ο πέμπτος Γάλλος αναβάτης που θα κερδίσει στη μεγάλη κατηγορία μαζί με τους Quartararo (11 νίκες), Régis Laconi (1), Christian Sarron (1) και Pierre Monneret (1). Ο Monneret είναι ο μόνος Γάλλος αναβάτης που κέρδισε στο γαλλικό GP σε μικρότερη κατηγορία, το 1954 – άλλο ένα ορόσημο που τόσο ο Zarco όσο και ο Quartararo θα επιδιώξουν στο Le Mans.

3 – Ο Maverick Viñales και ο Jack Miller θα μπορούσαν και οι δύο να γράψουν ιστορία στην εποχή του MotoGP κερδίζοντας με τρία διαφορετικά εργοστάσια. Ο Viñales κέρδισε με τη Suzuki και τη Yamaha και στοχεύει να προσθέσει την Aprilia – έχοντας φτάσει σε απόσταση 0,426 δευτερολέπτων από το κατόρθωμα πέρυσι στο Silverstone. Ο Miller έχει νίκες με Honda και Ducati και θα προσπαθήσει να προσθέσει νίκες με την KTM.
2 – Έχοντας κερδίσει τον τελευταίο αγώνα του 2022, ο Alex Rins θα μπορούσε να γίνει ο δεύτερος αναβάτης που παίρνει διαδοχικές νίκες στη μεγάλη κατηγορία με μοτοσυκλέτες από διαφορετικό κατασκευαστή μετά τον Valentino Rossi, ο οποίος κέρδισε τον τελευταίο αγώνα του 2003 με τη Honda και τον πρώτο αγώνα του 2004 με τη Yamaha. Η Πορτογαλία είναι επίσης η 100η εκκίνηση του Rins στα MotoGP.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
_mgl0716.gallery_full_top_lg.jpg

Portimao Test Moto2, Moto3: 3η Μέρα
Acosta και Rossi στις πρώτες θέσεις


Καθώς απομένει λιγότερο από μια εβδομάδα μέχρι τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, τα τελευταία τεστ του 2023 έχουν φτάσει στο τέλος τους. Οι Moto2 και οι Moto3 είχαν ζωτικής σημασίας χρόνο στην πίστα του Portimao τις τελευταίες τρεις ημέρες σε μια προσπάθεια να ανεβάσουν ρυθμό πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος.

Στην ενδιάμεση κατηγορία, ο Pedro Acosta έχει θέσει το σημείο αναφοράς για τη σεζόν που έρχεται καθώς το 1:41.907 του αναβάτη Red Bull KTM Ajo τον βλέπει να τελειώνει το Test στην κορυφή των φύλλων χρόνου.

Ο Fermin Aldeguer και ο Aron Canet θα έχουν και οι δύο πολλά να πουν στην επερχόμενη μάχη του Πρωταθλήματος, καθώς ήταν γρήγοροι και τις 3 μέρες και συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα, με τον πρώτο να βρίσκεται λιγότερο από το ένα δέκατο μακριά από τον Acosta.

Ήταν επίσης ελπιδοφόρες μέρες για τους αναβάτες της ELF Marc VDS, με τους Sam Lowes και Tony Arbolino να διεκδικούν μια θέση στην πρώτη εξάδα πίσω από το Somkiat Chantra.

Στη Moto3, ο Riccardo Rossi βρέθηκε στην κορυφή χάρη στο 1:47.211 που πέτυχε σήμερα το πρωί. Ο Jose Antonio Rueda έκανε σίγουρα εντύπωση, με τον περσινό κυπελλούχο του Red Bull Rookies να παίρνει τη δεύτερη θέση, 0.051 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rossi. Ο David Muñoz ολοκληρώνει ένα εντυπωσιακό τεστ καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση. Οι Ayumu Sasaki, Romano Fenati και Daniel Holgado βρίσκονται επίσης στην πρώτη εξάδα.


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ


Εισακούστηκαν οι εκκλήσεις των αναβατών;
Για τις αμμοπαγίδες του Portimao;


Η έναρξη της σεζόν 2023 αυτό το Σαββατοκύριακο, η οποία θα περιλαμβάνει τον πρώτο αγώνα Sprint, θα λάβει χώρα στο Portimao όπου οι αναβάτες παραπονιούνται εδώ και χρόνια για το μέγεθος του χαλικιού που υπάρχει στις αμμοπαγίδες της πίστας, παρομοιάζοντάς το με «βράχους».
Ο Fabio di Giannantonio έπαθε διάσειση μετά την πτώση του κατά τη διάρκεια του τεστ, αφήνοντας τον Aleix Espargaro έξαλλο επειδή οι ανησυχίες των αναβατών δεν είχαν ληφθεί υπόψη.

Ωστόσο, «δεκάδες φορτηγά» που κουβαλούν χαλίκι κανονικού μεγέθους έχουν φτάσει στην πίστα ενόψει του πορτογαλικού MotoGP, σύμφωνα με το Speedweek.
Γίνονταν εργασίες για την πρώτη και την έβδομη στροφή, ιδιαίτερα προβληματικές περιοχές.

Οι αλλαγές στο χαλίκι θα επιθεωρηθούν από τους υπεύθυνους ασφαλείας της FIM στα μέσα αυτής της εβδομάδας, πριν από το Grand Prix.
Ο Espargaro θορυβήθηκε αρκετά όταν είδε τον Di Giannantonio να αποκλείεται από την τελευταία ημέρα της προετοιμασίας λόγω διάσεισης που προκλήθηκε από το χαλίκι: "Δεν θέλω να μιλήσω πια γι' αυτό, το συζητάμε τέσσερα χρόνια και κανείς δεν μας ακούει. Το έχουμε πει πολλές φορές".
"Τι κάνουν οι αναβάτες του MotoGP όταν δεν τους ακούνε οι υπεύθυνοι; Τι πρέπει να κάνω; Δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Μπορούμε να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας, τίποτα περισσότερο".

Xαρακτηριστικά, θυμόμαστε τον Francesco Bagnaia το 2020 να παίρνει 2 "βράχους" από την αμμοπαγίδα του Portimao για να τους δείξει στους ανθρώπους της Ducati πίσω στο γκαράζ.

Ο Keith Huewen (παλιός αγωνιζόμενος στα 350cc και στα 500cc και πρώην σχολιαστής αγώνων στο BT Sports) ανέφερε: "Το χαλίκι έχει μέγεθος μισού τούβλου, όταν πρέπει να είναι 8-20 χιλιοστά. Υπάρχει μια δαιβάθμιση στο μέγεθος του χαλικιού που θα πρέπει να βρίσκεται στις αμμοπαγίδες. Το Portimao έχει τούβλα στις αμμοπαγίδες!".



Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
01-francesco-bagnaia__lgz5049.gallery_full_top_lg.jpg

Ο Bagnaia και η "κατάρα" του #1

Στις 6 Νοεμβρίου 2022, ο Francesco Bagnaia έγραψε ιστορία κερδίζοντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP στον τελικό της σεζόν στη Valencia. Μετά από μια απίστευτη ανάκαμψη όπου έκλεισε τη διαφορά 91 βαθμών από τον Fabio Quartararo, ο αστέρας της Ducati Lenovo Team έφερε τον τίτλο πίσω στη Ducati, ακολουθώντας τα βήματα του Casey Stoner, ο οποίος μάγεψε τον κόσμο στο δρόμο του προς το Πρωτάθλημα το 2007.

Παρά τις αξιοσημείωτες επιδόσεις του Stoner στην αξέχαστη Desmosedici GP7, ο Αυστραλός θρύλος των MotoGP δεν μπόρεσε να υπερασπιστεί τον τίτλο του στη δεύτερη χρονιά του με τον κατασκευαστή με έδρα τη Μπολόνια, τερματίζοντας δεύτερος πίσω από τον Valentino Rossi το 2008. Τώρα, ο Bagnaia αντιμετωπίζει την πρόκληση να συνεχίσει την επιτυχία της Ducati σε μια σεζόν όπου ο Ιταλός κατασκευαστής έχει οκτώ μοτοσυκλέτες στο grid.

Αλλά η πρόκληση για τον Pecco το 2023 ξεπερνά το κομμάτι του Stoner. O Ιταλός αναβάτης αντιμετωπίζει μια πρόκληση που μόνο λίγοι εκλεκτοί είχαν την τύχη να αντιμετωπίσουν στην εποχή των MotoGP. Πρώτον, κανείς δεν έχει κατακτήσει Πρωτάθλημα έχοντας το #1 στη μοτοσυκλέτα του από τότε που ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Mick Doohan, κέρδισε τον τελευταίο του τίτλο στα 500cc το 1998. Ένα ιδιαίτερο ρεκόρ που έχει διατηρηθεί εδώ και ένα τέταρτο του αιώνα.

Μετά τον Doohan μοιάζει σαν να έχει πέσει κάποια κατάρα στο #1. Αναβάτες όπως ο Alex Criville, ο Kenny Roberts Jr, ο Nicky Hayden, ο Casey Stoner και ο Jorge Lorenzo, δεν μπορούσαν να φτάσουν σε 2 διαδοχικά πρωταθλήματα "φορώντας" το πολυπόθητο #1. Άλλοι, όπως ο Valentino Rossi, ο Marc Marquez, ο Joan Mir ή ο Fabio Quartararo, επέλεξαν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τους εμβληματικούς προσωπικούς τους αριθμούς: #46, #93, #36 και #20, αντίστοιχα. Παρά το γεγονός ότι συνδέθηκε έντονα με το #63, ο Bagnaia δεν μπορούσε να χάσει την ευκαιρία να φορέσει το #1 του Πρωταθλητή και ποιος θα μπορούσε να τον κατηγορήσει για αυτό;

Τόσο ο Rossi όσο και ο Marquez θα συνδέονται για πάντα με τους εμβληματικούς αριθμούς τους. Στην πραγματικότητα, τόσο ο Rossi όσο και ο Marquez είναι οι μόνοι δύο αναβάτες που έχουν κερδίσει δύο ή περισσότερους τίτλους στη σειρά στη μεγάλη κατηγορία στην εποχή των MotoGP. Κανείς άλλος δεν το έχει πετύχει, αν και ο Quartararo έφτασε πολύ κοντά την περασμένη σεζόν.

Με ένα τέτοιο ιστορικό, η πρόκληση φαίνεται τρομακτική. Μπορεί ο Bagania να δημιουργήσει ιστορία με το #1 στην GP23 του; Θα ξέρουμε σε 21 Grand Prix. Η πορεία του προς την υπεράσπιση του τίτλου του ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στο Portimao.

Πηγη www.motograndprix.gr
 
Top Bottom