MOTO GP 2023 PRE SEASON

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023: Πως διαμορφώνεται το γκριντ της επόμενης σεζόν​

Χωρίς τη Suzuki και την GASGAS για πρώτη φορά​




Στο νέο Πρωτάθλημα δεν θα συμμετέχει η Suzuki και η Yamaha θα παρατάξει μόνο εργοστασιακή ομάδα. Ο νέος κατασκευαστής το grid θα είναι η GASGAS, ενώ τα Aprilia RS-GP θα είναι τέσσερα

Κείμενο: Μένιος Κατής​

To Πρωτάθλημα έχει μπει στην τελική του ευθεία με έξι Grand Prix να απομένουν για την ολοκλήρωσή του. Ο Fabio Quartararo (Υamaha) φαίνεται να ελέγχει την κατάσταση (211 βαθμοί) τη στιγμή που ο Pecco Bagnaia (Ducati) φαντάζει αυτή τη στιγμή ως η μεγαλύτερη απειλή για τον Γάλλο καθώς προέρχεται από τέσσερις συνεχόμενες νίκες που τον έχουν φέρει στην 2η θέση (181 βαθμοί). Ζωντανό στο παιχνίδι και ο Aleix Espargaro με (Aprlia) που απέχει 33 βαθμούς από την κορυφή.
Την ίδια στιγμή το ρόστερ των ομάδων για το 2023 έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, με ελάχιστες να είναι πλέον οι εκκρεμότητες. Για να ακριβολογούμε μόλις μια είναι η θέση που αναζητά κάτοχο, αυτή του παρτενέρ του Pol Espargaro στην GASGAS Tech 3.
Θυμίζουμε ότι την επόμενη σεζόν δεν θα υπάρχει στο γκριντ η Suzuki που αποφάσισε να αποσυρθεί από τα MotoGP. Από την άλλη, η GASGAS μπαίνει στο Πρωτάθλημα με την Tech 3 χρησιμοποιώντας τις μοτοσυκλέτες της KTM.
Επιπλέον, η Aprilia αποκτά και «δορυφορική» ομάδα, με την RNF να αφήνει την Yamaha και να ξεκινά συνεργασία με το εργοστάσιο του Noale.
Πάμε να δούμε πως διαμορφώνεται το γκριντ των MotoGP για το 2023:

Repsol Honda​

Marc Marquez (μέχρι και το 2024)
Joan Mir (μέχρι και το 2024)

Monster Yamaha​

Fabio Quartararo (μέχρι και το 2024)
Franco Morbidelli (μέχρι και το 2023)

Ducati Lenovo​

Francesco Bagnaia (μέχρι και το 2024)
Enea Bastianini (μέχρι και το 2024)

Αprilia​

Aleix Espargaro (μέχρι τα τέλη του 2024)
Maverick Vinales (μέχρι τα τέλη του 2024)

Red Bull KTM​

Jack Miller (μέχρι και το 2024)
Brad Binder (μέχρι και το 2024)

Gresini Ducati​

Fabio di Giannantonio (μέχρι και το 2023)
Alex Marquez (μέχρι και το 2023)

RNF Aprilia​

Miguel Oliveira (συμβόλαιο απευθείας με την Aprilia μέχρι και το 2024)
Raul Fernandez (συμβόλαιο απευθείας με την Aprilia μέχρι και το 2024)

GASGAS Tech3​

Pol Espargaro (συμβόλαιο απευθείας με την KTM πιθανότατα μέχρι και το 2024)
Αugusto Fernandez???

LCR Honda​

Alex Rins (συμβόλαιο απευθείας με τo HRC μέχρι και το 2024)
Takaaki Nakagami (συμβόλαιο απευθείας με τo HRC μέχρι και το 2023)

Pramac Ducati​

Johann Zarco (συμβόλαιο απευθείας με τη Ducati πιθανότατα μέχρι τα τέλη του 2023)
Jorge Martin (συμβόλαιο απευθείας με τη Ducati πιθανότατα μέχρι τα τέλη του 2023)

VR46 Ducati​

Luca Marini (συμβόλαιο μέχρι και το 2023)
Marco Bezzechi (συμβόλαιο μέχρι και το 2023)

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP στην Ινδία! Υπογραφή Dorna και πίστας Buddh στο Δελχί!​

Μία αναμενόμενη εξέλιξη για την παγκόσμια αγορά

Τα MotoGP θα ταξιδέψουν και στην Ινδία και μάλιστα με άμεση ισχύ, δηλαδή από το 2023 χωρίς να χαθεί χρόνος. Η Dorna ανακοίνωσε πως υπέγραψε Memorandum of Understanding (MoU) με την Fairstreet Sports που διαχειρίζεται το Buddh International Circuit.
Η πίστα που φέρει το όνομα του Γκαουτάμα Βούδα, όπως και ολόκληρη η περιοχή, είναι σχετικά καινούρια καθώς κατασκευάστηκε το 2011 με κόστος που έφτασε κοντά στα 250 εκατομμύρια Ευρώ.
Η πίστα κατασκευάστηκε με στόχο να φιλοξενεί την F1 και υπήρχε συμφωνία με σχετική ρήτρα για την συμμετοχή της στο πρόγραμμα, πριν ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής. Η συμφωνία αυτή θεμελιώθηκε το 2007 όμως προβλήματα γραφειοκρατίας που επιχειρηματική κύκλοι θέτουν αποκλειστικά ως προβλήματα διαφθοράς, καθυστέρησαν τις διαδικασίες και το προγραμματισμένο «ραντεβού» με το καλεντάρι του 2010 της F1 χάθηκε.
Τελικά ξεκίνησε το 2011 και κατάφερε να φιλοξενήσει την F1 μέχρι και το 2013 όπου τα προβλήματα διαφθοράς έγιναν ανυπέρβλητα με την πίστα να παραμένει κάθε χρόνο για τα επόμενα δύο χρόνια με ερωτηματικό και τελικά η συμμετοχή της να ακυρώνεται.
Οι αρχικοί μέτοχοι ανέφεραν πως ζημιώθηκαν με σχεδόν 30 εκατομμύρια Ευρώ καθώς οι τρεις σεζόν της F1 δεν τους απέφερε το σύνολο της αρχικής τους επένδυσης. Μία μακρά δικαστική μάχη με την ινδική εφορία ξεκίνησε από τότε που ολοκληρώθηκε το 2017 με πρόστιμο σχεδόν 14 εκατομμυρίων Ευρώ.
Η πίστα συνέχισε να φιλοξενεί τοπικά πρωταθλήματα όπως και Ασιατικά και πλέον υπέγραψε για τα MotoGP για 7 χρόνια που σημαίνει πως θα την μάθουμε αρκετά καλά.

Είναι σχεδιασμένη από τον Γερμανό Hermann Tilke, ίσως τον πλέον ξακουστό σχεδιαστή αυτοκινητοδρομίων που έχει σχεδιάσει και την πίστα της Κωνσταντινούπολης με την οποία υπάρχει -αμυδρά- μία ομοιότητα και με την Buddh, στο κομμάτι στροφών 10-11-12 του Ινδικού circuit.
Ανάμεσα στις πίστες που έχει σχεδιάσει ο Tilke συγκαταλέγονται και πασίγνωστες μετατροπές, όπως του Hockenheimring, του Circuit de Catalunya και του Nürburgring.
Η πίστα έχει ειδική ασφαλτική επίστρωση πάνω σε ψαμμιτικό υπόστρωμα, ένα από τα πιο σκληρά που υπάρχουν και θεωρείται πως προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση, ιδιαίτερα για τα καιρικά δεδομένα της περιοχής. Μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 120.000 θεατές και οι εγκαταστάσεις της είναι σε πολύ καλή κατάσταση.





Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε στους αναγνώστες ένα παλαιότερo άρθρο, από την εποχή που η πίστα αυτή τερμάτιζε τα προβλήματα με την Ινδική κυβέρνηση, πίσω στο 2017 όταν για πρώτη φορά η αγορά μοτοσυκλέτας στην Ινδία προσπέρασε εκείνη της Κίνας.
Εκείνη την χρονιά είχαν πουληθεί στην Ινδία 17,7 εκατομμύρια δίκυκλα που μπορεί η συντριπτική τους πλειοψηφία να είναι στα μικρά κυβικά αλλά το πλήθος αυτό απόλυτα εξηγεί την τεράστια δύναμη ρευστότητας των εταιρειών μοτοσυκλέτας στην Ινδία, όπως φυσικά και την κατασκευαστική τους ορμή. Στην ευρύτερη ασιατική περιοχή, με Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Ινδονησία κατασκευάζονται και πωλούνται ένα αστρονομικό πλήθος δικύκλων ενώ η Ινδία από μόνη της ξεχωρίζει για την μοτοσυκλετιστική κουλτούρα που έχει χτίσει, όπου το δίκυκλο δεν είναι μόνο λύση ανάγκης για την μετακίνηση, αλλά και προτιμητέο μέσο.
Η Ινδία μόλις προσπέρασε την Κίνα! - Ανακηρύσσεται η μεγαλύτερη παγκοσμίως αγορά μοτοσυκλέτας
Για αυτούς τους λόγους η μετακίνηση προς την ασιατική περιοχή είναι αναμενόμενο βήμα, όσο μάλιστα πληθαίνουν και οι θεατές που παρακολουθούν διαδικτυακά τα MotoGP σε ζωντανή μετάδοση με τις ζώνες ώρας να αρχίζουν να έχουν διαφορετική αξία για την Dorna.
Η σχεδίαση της πίστας και ειδικά οι στροφές 10, 11 και 12 υπόσχονται δυνατό αγώνα με ταυτόχρονα μία απαραίτητη ανανέωση, παρόλο που η συντριπτική πλειοψηφία των θεατών έχει από μικρή έως μηδενική γνώση των πιστών του MotoGP.
Να τονίσω επίσης σε αυτό το σημείο πως δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη πίστα προσπαθεί να φιλοξενήσει τα MotoGP, η πρώτη επαφή είχε γίνει ήδη με τα εγκαίνια πίσω στο 2011 αλλά τότε η συγκυρία, δηλαδή η αγορά που είναι το κυρίαρχο πράγμα που ενδιαφέρει την Dorna, δεν ήταν έτοιμη για αυτό το βήμα. Από τότε μοτοσυκλέτες MotoGP και αναβάτες MotoGP την έχουν δοκιμάσει σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως παρακάτω φαίνεται ο Lorenzo το 2015.


Πηγη www.motomag.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

MotoGP στην Ινδία! Υπογραφή Dorna και πίστας Buddh στο Δελχί!​

Μία αναμενόμενη εξέλιξη για την παγκόσμια αγορά

Τα MotoGP θα ταξιδέψουν και στην Ινδία και μάλιστα με άμεση ισχύ, δηλαδή από το 2023 χωρίς να χαθεί χρόνος. Η Dorna ανακοίνωσε πως υπέγραψε Memorandum of Understanding (MoU) με την Fairstreet Sports που διαχειρίζεται το Buddh International Circuit.
Η πίστα που φέρει το όνομα του Γκαουτάμα Βούδα, όπως και ολόκληρη η περιοχή, είναι σχετικά καινούρια καθώς κατασκευάστηκε το 2011 με κόστος που έφτασε κοντά στα 250 εκατομμύρια Ευρώ.
Η πίστα κατασκευάστηκε με στόχο να φιλοξενεί την F1 και υπήρχε συμφωνία με σχετική ρήτρα για την συμμετοχή της στο πρόγραμμα, πριν ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής. Η συμφωνία αυτή θεμελιώθηκε το 2007 όμως προβλήματα γραφειοκρατίας που επιχειρηματική κύκλοι θέτουν αποκλειστικά ως προβλήματα διαφθοράς, καθυστέρησαν τις διαδικασίες και το προγραμματισμένο «ραντεβού» με το καλεντάρι του 2010 της F1 χάθηκε.
Τελικά ξεκίνησε το 2011 και κατάφερε να φιλοξενήσει την F1 μέχρι και το 2013 όπου τα προβλήματα διαφθοράς έγιναν ανυπέρβλητα με την πίστα να παραμένει κάθε χρόνο για τα επόμενα δύο χρόνια με ερωτηματικό και τελικά η συμμετοχή της να ακυρώνεται.
Οι αρχικοί μέτοχοι ανέφεραν πως ζημιώθηκαν με σχεδόν 30 εκατομμύρια Ευρώ καθώς οι τρεις σεζόν της F1 δεν τους απέφερε το σύνολο της αρχικής τους επένδυσης. Μία μακρά δικαστική μάχη με την ινδική εφορία ξεκίνησε από τότε που ολοκληρώθηκε το 2017 με πρόστιμο σχεδόν 14 εκατομμυρίων Ευρώ.
Η πίστα συνέχισε να φιλοξενεί τοπικά πρωταθλήματα όπως και Ασιατικά και πλέον υπέγραψε για τα MotoGP για 7 χρόνια που σημαίνει πως θα την μάθουμε αρκετά καλά.

Είναι σχεδιασμένη από τον Γερμανό Hermann Tilke, ίσως τον πλέον ξακουστό σχεδιαστή αυτοκινητοδρομίων που έχει σχεδιάσει και την πίστα της Κωνσταντινούπολης με την οποία υπάρχει -αμυδρά- μία ομοιότητα και με την Buddh, στο κομμάτι στροφών 10-11-12 του Ινδικού circuit.
Ανάμεσα στις πίστες που έχει σχεδιάσει ο Tilke συγκαταλέγονται και πασίγνωστες μετατροπές, όπως του Hockenheimring, του Circuit de Catalunya και του Nürburgring.
Η πίστα έχει ειδική ασφαλτική επίστρωση πάνω σε ψαμμιτικό υπόστρωμα, ένα από τα πιο σκληρά που υπάρχουν και θεωρείται πως προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση, ιδιαίτερα για τα καιρικά δεδομένα της περιοχής. Μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 120.000 θεατές και οι εγκαταστάσεις της είναι σε πολύ καλή κατάσταση.





Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε στους αναγνώστες ένα παλαιότερo άρθρο, από την εποχή που η πίστα αυτή τερμάτιζε τα προβλήματα με την Ινδική κυβέρνηση, πίσω στο 2017 όταν για πρώτη φορά η αγορά μοτοσυκλέτας στην Ινδία προσπέρασε εκείνη της Κίνας.
Εκείνη την χρονιά είχαν πουληθεί στην Ινδία 17,7 εκατομμύρια δίκυκλα που μπορεί η συντριπτική τους πλειοψηφία να είναι στα μικρά κυβικά αλλά το πλήθος αυτό απόλυτα εξηγεί την τεράστια δύναμη ρευστότητας των εταιρειών μοτοσυκλέτας στην Ινδία, όπως φυσικά και την κατασκευαστική τους ορμή. Στην ευρύτερη ασιατική περιοχή, με Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Ινδονησία κατασκευάζονται και πωλούνται ένα αστρονομικό πλήθος δικύκλων ενώ η Ινδία από μόνη της ξεχωρίζει για την μοτοσυκλετιστική κουλτούρα που έχει χτίσει, όπου το δίκυκλο δεν είναι μόνο λύση ανάγκης για την μετακίνηση, αλλά και προτιμητέο μέσο.
Η Ινδία μόλις προσπέρασε την Κίνα! - Ανακηρύσσεται η μεγαλύτερη παγκοσμίως αγορά μοτοσυκλέτας
Για αυτούς τους λόγους η μετακίνηση προς την ασιατική περιοχή είναι αναμενόμενο βήμα, όσο μάλιστα πληθαίνουν και οι θεατές που παρακολουθούν διαδικτυακά τα MotoGP σε ζωντανή μετάδοση με τις ζώνες ώρας να αρχίζουν να έχουν διαφορετική αξία για την Dorna.
Η σχεδίαση της πίστας και ειδικά οι στροφές 10, 11 και 12 υπόσχονται δυνατό αγώνα με ταυτόχρονα μία απαραίτητη ανανέωση, παρόλο που η συντριπτική πλειοψηφία των θεατών έχει από μικρή έως μηδενική γνώση των πιστών του MotoGP.
Να τονίσω επίσης σε αυτό το σημείο πως δεν είναι η πρώτη φορά που η συγκεκριμένη πίστα προσπαθεί να φιλοξενήσει τα MotoGP, η πρώτη επαφή είχε γίνει ήδη με τα εγκαίνια πίσω στο 2011 αλλά τότε η συγκυρία, δηλαδή η αγορά που είναι το κυρίαρχο πράγμα που ενδιαφέρει την Dorna, δεν ήταν έτοιμη για αυτό το βήμα. Από τότε μοτοσυκλέτες MotoGP και αναβάτες MotoGP την έχουν δοκιμάσει σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως παρακάτω φαίνεται ο Lorenzo το 2015.


Πηγη www.motomag.gr


Και στο φεγγάρι να κάνουν αγώνα το βλέπω δύσκολο αν δεν πάρουν δραστικά μέτρα,να επανέλθει η δημοτικότητα του σπορ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP στο Καζακστάν το 2023​

Και για πέντε χρόνια​




Το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας στον κόσμο θα διεξάγεται από το 2023 και για πέντε χρόνια στην πίστα Sokol του Καζακστάν

Βρίσκεται λίγο έξω από τη μεγαλύτερη πόλη του Καζακστάν, το Αλμάτι, το Sokol είναι ένα ολοκαίνουργιο συγκρότημα μηχανοκίνητου αθλητισμού που κατασκευάστηκε στην καρδιά της Κεντρικής Ασίας. Η περιοχή θα είναι ένα νέο pitstop για το MotoGP™ καθώς το πρωτάθλημα συνεχίζει να επεκτείνεται σε όλο τον κόσμο, σε νέες αγορές.
Το Καζακστάν θα γίνει επίσης η 30η χώρα που θα φιλοξενήσει ένα Grand Prix μοτοσυκλέτας από το 1949. H Sokol International Racetrack θα είναι ο 74η πίστα που θα φιλοξενήσει Grand Prix.

Πηγη https://2wo.gr
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Kαι στα δικά μας .... όποτε ...! facepalm 2


Και γιατί όχι άλλωστε.
Λεφτά υπάρχουν
Το κράτος στηρίζει τους αγωνιζόμενους.
Οι εταιρείες επίσης.
Χορηγοί υπάρχουν.
Γιατί όχι?
Δεν βλέπετε πόσα ολυμπιακά ακίνητα έχουν βρει άλλη χρήση μετά την Ολυμπιάδα?
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Και γιατί όχι άλλωστε.
Λεφτά υπάρχουν
Το κράτος στηρίζει τους αγωνιζόμενους.
Οι εταιρείες επίσης.
Χορηγοί υπάρχουν.
Γιατί όχι?
Δεν βλέπετε πόσα ολυμπιακά ακίνητα έχουν βρει άλλη χρήση μετά την Ολυμπιάδα?
1664294442365.png Η άλλη χρήση Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023 – Νέο πρόγραμμα με 21 αγώνες και δύο νέες χώρες​

c0f0d00a9009eda81331cedc19abd8a6_XL.jpg

Ανακοινώθηκε το προσωρινό καλεντάρι του MotoGP για το 2023, αυξάνοντας τους αγώνες και προσθέτοντας δύο επιπλέον στάσεις στην Ασία.
Tο Καζακστάν και η Ινδία και θα γίνουν η 30ή και 31η χώρα αντιστοίχως που θα φιλοξενήσουν αγώνες MotoGP, καθώς αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους του χρόνου, με δύο νέες πίστες. Στην Ινδία η Buddh International Circuit βρίσκεται στα νότια περίχωρα του Νέου Δελχί, ενώ στο Καζακστάν η νεότευκτη πίστα Sokol International Racetrack βρίσκεται επίσης πολύ κοντά στην πρωτεύουσα Αλμάτι.

Δεδομένου ότι το φετινό πρόγραμμα μετρά 20 αγώνες, η αύξηση σε 21 με δύο νέες προσθήκες σημαίνει πως κάποιος από τους τρέχοντες αγώνες θα κοπεί του χρόνου, και η άτυχη είναι η Αραγονία και η πίστα Aragonland.
Φέτος μάλιστα είναι μια επετειακή σεζόν, καθώς στον πέμπτο αγώνα στη Γαλλία και την πίστα Le Mans το MotoGP θα γιορτάσει τα 1000 Grand Prix από τη σύσταση του παγκοσμίου πρωταθλήματος το 1949.

Θυμίζουμε πως τόσο η ισπανική Aragonland, όσο και η πορτογαλική του Portimao μπήκαν εκτάκτως στο πρόγραμμα στη θέση άλλων αγώνων που για διάφορους λόγους δεν έγιναν, όπως το Φινλανδικό GP στην πίστα Kymiring που όλο έρχεται κι όλο δε φτάνει ή η θρυλική πίστα του Brno στην Τσεχία που έχει πλέον βγει εκτός προγράμματος.
Το πρόγραμμα του 2023 δεν έχει απλώς έναν επιπλέον αγώνα, αλλά και νέα σειρά, καθώς η αρχή θα γίνει από το Portimao, ενώ το νυκτερινό GP του Κατάρ μεταφέρθηκε στην προτελευταία αγωνιστική, 17-19 Νοεμβρίου. Το φινάλε πάντως θα γίνει παραδοσιακά στη Βαλένθια.
Η Ισπανία με τρεις πίστες (Catalunya, Jerez και Valencia) και Ιταλία με δύο (Mugello και Misano) εξακολουθούν να είναι οι μόνες με περισσότερους από έναν αγώνα, ενώ με τις νέες προσθήκες το πρωτάθλημα του 2023 θα έχει ακόμη πιο παγκόσμιο χαρακτήρα, μετρώντας αγώνες σε 18 διαφορετικές χώρες και σχεδόν όλες τις ηπείρους - λείπει μόνο η Αφρική.

Ακούει κανείς στη Νότια Αφρική άραγε; Εκεί, στην πίστα Phakisa Freeway λ.χ., όπου το 2004 ο Valentino Rossi είχε πάρει μια αξέχαστη ιστορική νίκη μπροστά από τον Max Biaggi στον πρώτο-πρώτο αγώνα που έτρεξε ποτέ με τη Gauloises Yamaha, άρτι αφιχθείς από τη Repsol Honda και καθ’ οδόν προς το πρώτο του πρωτάθλημα με την M1.

Πηγή: MotoGP
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Sprint Race – Δεύτερος αγώνας σε κάθε Grand Prix από το 2023!​

4be778220b467bd0b73e44556aef80ab_XL.jpg

Η Dorna την πήρε την απόφαση να βάλει έναν έξτρα αγώνα μισής διάρκειας το απόγευμα του Σαββάτου. Τι αλλαγές φέρνει στο πρόγραμμα;
Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του πρωταθλήματος MotoGP 2023, στο οποίο έχουμε την προσθήκη δύο νέων χωρών, Ινδίας και Καζακστάν, για ένα σύνολο 21 αγώνων – καθώς θα αφαιρεθεί από το καλεντάρι η Aragon.

Ωστόσο αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή που θα συμβεί από τη νέα χρονιά, καθώς πλέον η Dorna σχεδιάζει να εισαγάγει έναν δεύτερο αγώνα σε κάθε Grand Prix που θα ονομάζεται πιθανότατα Sprint Race, εφαρμόζοντας ουσιαστικά κάτι παραπλήσιο με αυτό που δοκίμασε τα δύο τελευταία χρόνια στο WorldSBK με τη Superpole Race.
Έτσι από το πρωτάθλημα του 2023 οι 21 αγώνες μεταφράζονται σε 42 εκκινήσεις, με τη Sprint Race να τρέχει το απόγευμα του Σαββάτου σε μισή απόσταση από τον κανονικό αγώνα και να απονέμει αντιστοίχως μισούς βαθμούς: 12 ο νικητής, έως 1 που θα παίρνει ο 9ος.

Ωστόσο κάπου εδώ τελειώνουν οι ομοιότητες με τη Superpole Race του WorldSBK, καθώς στην εφαρμογή του MotoGP η σύντομη κούρσα δεν θα καθορίζει και τη σειρά εκκίνησης της Κυριακής. Αυτή θα βγαίνει από το Qualifying 2, όπως γίνεται και σήμερα.
Θα έχει όμως επίπτωση στο πρόγραμμα δοκιμών, καθώς σε ένα πρωτάθλημα με αυστηρότατους περιορισμούς σε αριθμό ελαστικών και κινητήρων ανά αναβάτη, για να χωθεί ο έξτρα αγώνας θα έπρεπε να διατηρηθούν οι γύροι που μετρά κάθε μοτοσυκλέτα ανά τριήμερο GP σε περίπου το ίδιο επίπεδο.
Έτσι η εισαγωγή της Sprint Race αλλάζει και το πρόγραμμα ως εξής: τα Free Practice 1 και 2 της Παρασκευής θα μεγαλώσουν σε διάρκεια φτάνοντας στα 45 λεπτά έκαστο, και από αυτά θα βγαίνει η κατάταξη των Q1 και Q2. Το Σάββατο καταργείται το FP4, ώστε στη θέση του να τρέξει ο σύντομος αγώνας, ενώ το FP3 μειώνεται σε διάρκεια από 45 σε 30 λεπτά.

Όπως αντιλαμβανόμαστε, αλλάζει και η ουσία των ελεύθερων δοκιμών πλέον, καθώς τον ρόλο του FP3 παίρνει πλέον το FP2, όντας το κρίσιμο σετ χρονομετρημένων που καθορίζει την πρώτη 10άδα που περνά απευθείας στο Q2. Το δε FP3 θα έχει πια τον ρόλο του FP4, δηλαδή την ευκαιρία οι αναβάτες να δοκιμάσουν τη στρατηγική του αγώνα.
Επιπλέον, ένας αγώνας 10-15 γύρων θα μπορεί να γίνει και με *****ά ελαστικά (όπως έχουμε ήδη δει να συμβαίνει στο WorldSBK), έτσι δεν αποκλείεται να έχουμε εντελώς διαφορετικούς πρωταγωνιστές στους δύο αγώνες κάθε GP.
Από την άλλη, η Dorna μας τα λέει λίγο μπερδεμένα όταν φτάνουμε στο σημείο της βαθμολογίας. Εξηγεί ο ίδιος ο Carmelo Ezpeleta της Dorna:
“Πρακτικά ανταλλάσουμε ένα free practice με τη sprint race η οποία δίνει βαθμούς, μα στα ιστορικά δεδομένα θα είναι η Κυριακή αυτή που αναδεικνύει τον νικητή του GP. Οι αναβάτες θα έχουν μια επιπλέον σειρά δεδομένων στο προφίλ τους. Θα έχουν τον αριθμό ταχύτερων γύρων, τον αριθμό pole pisitions, τον αριθμό βάθρων που θα προκύπτει μόνο από τους αγώνες της Κυριακής και τον αριθμό των νικών. Από δω και πέρα, θα έχουν και έναν νέο αριθμό, τις νίκες σε sprint race.
“Θα υπάρχει βάθρο για τη sprint race, αλλά δε θα προσμετρά στον συνολικό αριθμό βάθρων του αναβάτη. Και τελικά ο νικητής του GP θα ανακηρύσσεται αυτός που κερδίζει τον αγώνα της Κυριακής.”


Ο πρόεδρος της FIM, Jorge Viegas εξήγησε γιατί εισάγονται οι νέοι αυτοί αγώνες:
“Νομίζουμε πως μετά από δύο χρόνια covid, στη διάρκεια των οποίων όλοι μας κάναμε απίστευτες θυσίες για να διατηρήσουμε αυτό το σημαντικό πρωτάθλημα, έφτασε η ώρα για περισσότερη προβολή, τόσο στην τηλεόραση όσο και στους θεατές. Θέλουμε περισσότερο κόσμο, θέλουμε καλύτερο θέαμα και έχουμε ανάγκη να γεμίσουμε τα Σάββατα.”
Για τους αναβάτες πάντως η είδηση δεν είναι απαραιτήτως καλοδεχούμενη. Δείτε μερικές δηλώσεις πρωτοκλασάτων αναβατών σχετικά:

Fabio Quartararo: “Νομίζω πως είναι ηλίθιο. Ναι, είναι τα ίδια χιλιόμετρα σε αριθμό, αλλά το ρίσκο και η ενέργεια που δίνεις σε έναν αγώνα δεν είναι ίδια με 14 γύρους στο FP4.”
Aleix Espargaro: "Θέλω πραγματικά να πιστέψω πως η διοίκηση του πρωταθλήματος θεωρεί ότι αυτό θα είναι το καλύτερο για το θέαμα, το άθλημα, τη δημοτικότητά του… γιατί προσωπικά δε μοιράζομαι την ίδια πεποίθηση. Αλλά αυτή είναι απλά η γνώμη μου.”
Άλλοι το υποδέχτηκαν με μικτά συναισθήματα:
Joan Mir: “Μια πλευρά που μου αρέσει είναι η Παρασκευή, η οποία τώρα αποκτά άλλο νόημα καθώς καθορίζει ποιος θα περάσει στο απευθείας Q2. Αυτό είναι υπέροχο. Τώρα για το πρωί του Σαββάτου, κατευθείαν στο FP3 και τις κατατακτήριες Q1 και Q2, αυτό δε μου αρέσει πολύ. Θα κάνουμε διπλούς αγώνες και μακριά από την Ευρώπη, θα είναι ψυχολογικά δύσκολο.”
Pol Espargaro: “Χτες ήμουν έντονα εναντίον της ιδέας, αλλά έχοντας πια όλα τα δεδομένα βλέπω κάποια οφέλη. Με τον τρόπο που μου το εξήγησαν, αν τα βάλω όλα στη ζυγαριά, θέλω να το δοκιμάσω, να δω τι θα γίνει.”

Υπάρχουν δε και αυτοί που ενθουσιάστηκαν με την ιδέα:
Jack Miller: “Είμαι θερμός υποστηρικτής της ιδέας. Μια ακόμη ευκαιρία για bonus! Οι μισοί πόντοι σε κάνουν να ρισκάρεις περισσότερο, ενώ δεν έχεις να ανησυχείς για λάστιχα και καύσιμα. Επίσης η φυσική κατάσταση παίζει άλλον ρόλο, γιατί στους κανονικούς αγώνες δε μπορείς να πιέζεις στο απόλυτο 100% όλη την ώρα. Με μισή διάρκεια αγώνα όμως μπορείς κάπως να βάλεις το κεφάλι κάτω και να το κάνεις.”
Το νέο φορμά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, ωστόσο το γεγονός πως οι διοικήσεις των FIM, Dorna και IRTA (ένωση αγωνιστικών ομάδων) έχουν συμφωνήσει και έχουν μιλήσει επισήμως επ’ αυτού, σαφώς το κάνει σχεδόν σίγουρο.
Σε πρώτη φάση αυτό θα ισχύσει μόνο για τη μεγάλη κατηγορία και σε όλους τους αγώνες της χρονιάς, ενώ οι Moto2 και Moto3 θα συνεχίσουν ως έχουν, με έναν αγώνα την Κυριακή και το πρόγραμμα ελεύθερων και κατατακτήριων δοκιμών δίχως αλλαγές.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες δοκιμών για το 2023

Test_2023.jpg

Ανακοινώθηκαν οι προσωρινές ημερομηνίες των επίσημων δοκιμές των κατηγοριών MotoGP, Moto2 και Moto3 για το 2023! Όπως πάντα, η επόμενη σεζόν ξεκινά αμέσως μετά την ολοκλήρωση αυτής, με το Circuit Ricardo Tormo στη Valencia να φιλοξενεί μια μονοήμερη δοκιμή για την κατηγορία MotoGP, am;esvw μετά το φινάλε της σεζόν του 2022.
Εκεί, ο κόσμος ρίχνει μια κλεφτή ματιά στο 2023 καθώς οι αναβάτες βγαίνουν στην πίστα με νέα χρώματα, νέες ομάδες και πολλοί με νέες μοτοσυκλέτες. Η GASGAS θα συμμετάσχει επίσης επίσημα στο grid, φέρνοντας άλλη μια εταιρία στα MotoGP και έναν rookie από την Moto2.
Αυτή η μονοήμερη δοκιμή πραγματοποιείται την Τρίτη μετά το Grand Prix της Valencia και οι οπαδοί θα μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά όλη τη δράση της πίστας στο motogp.com – καθώς και να απολαύσουν μια αποκλειστική γκάμα επιπλέον και παρασκηνιακού περιεχομένου από την ομάδα τεχνικών που θα βρίσκεται στην πίστα.
- Τest Valencia: 8 Νοεμβρίου
Οι δοκιμές πριν από τη σεζόν το 2023 για την κατηγορία MotoGP θα πραγματοποιηθούν στη συνέχεια στη Sepang και στο Portimão, όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί:
- Sepang Shakedown Test: 5 – 7 Φεβρουαρίου (Για δοκιμαστές, rookies και ομάδες με παραχωρήσεις)

- Τεστ Sepang: 10 – 12 Φεβρουαρίου
- Portimão Test: 11 – 12 Μαρτίου
Οι δοκιμές εντός της σεζόν για την κατηγορία MotoGP μπορούν να προστεθούν στην ημερήσια διάταξη. Θα υπάρξουν μονοήμερες επίσημες δοκιμές για την κατηγορία MotoGP μετά το Ισπανικό Grand Prix και το Grand Prix του San Marino:
- Jerez Test: 1η Μαΐου
- Misano Test: 11η Σεπτεμβρίου
Για την Moto2 και την Moto3, η σεζόν θα ξεκινήσει με ιδιωτικές δοκιμές, αλλά με όλες τις ομάδες και τους αναβάτες παρόντες, στο Circuito de Jerez-Angel Nieto:
- Moto3: 9 – 10 Μαρτίου
- Moto2: 14 – 15 Μαρτίου
Το επίσημο τεστ προετοιμασίας του 2023 θα πραγματοποιηθεί στη συνέχεια στο Portimão:
- Δοκιμή Moto2 και Moto3: 17 – 19 Μαρτίου
Θα υπάρξουν επίσης μονοήμερες επίσημες δοκιμές για τις κατηγορίες Moto2 και Moto3 μετά το Ισπανικό Grand Prix και το Βρετανικό Grand Prix.
- Δοκιμή Jerez Moto2 και Moto3: 2 Μαΐου
- Δοκιμή Silverstone Moto2 και Moto3: 7 Αυγούστου

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Husqvarna Moto2 & Moto3 2023 - Η επίσημη παρουσίαση των ομάδων​

Ντεμπούτο της φίρμας στη μεσαία κατηγορία του MotoGP
2023_liqui_moly_husqvarna_intact_gp_team_presentation.jpg2023_liqui_moly_husqvarna_intact_gp_team_presentation-9.jpg
Πέρα από την εργοστασιακή ομάδα της στην κατηγορία Moto3 του MotoGP για το 2023 με τους Ayumu Sasaki & Collin Veijer, η Husqvarna κάνει ντεμπούτο και στη Moto2 τη νέα χρονιά, με τους Darryn Binder & Lukas Tulovic.
Το 2022 η ομάδα της Husqvarna στη Moto3, υπό τη διοίκηση του Max Biaggi (Max Racing) -που για το 2023 μάλλον μεταβαίνει στο MotoGP και την Aprilia RNF- πέτυχε 3 νίκες και 10 συνολικά βάθρα με τους John McPhee & Ayumu Sasaki.


Για το 2023, η εργοστασιακή ομάδα της Husqvarna (LIQUI MOLY Husqvarna Intact GP πλέον) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 θα έχει για πιλότους τον Ιάπωνα Sasaki και τον πιτσιρικά Ολλανδό Collin Veijer (με έτος γέννησης το 2005 παρακαλώ), που προέρχεται από το Red Bull Rookies Cup.

Η Husqvarna κάνει όμως την είσοδο της και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 για το 2023, με τους Darryn Binder και Lukas Tulovic να οδηγούν τη μοτοσυκλέτα που γνωρίζουμε από τη συμμετοχή της ΚΤΜ στη Moto2, σε διαφορετικά χρώματα. Ο Νοτιοαφρικανός “υποβιβάζεται” από το MotoGP, και ο δεύτερος προβιβάζεται από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto2 που κέρδισε το 2022, ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα κάνει ξανά guest εμφανίσεις σε MotoE, όπως την περασμένη χρονιά.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023: Πως διαμορφώθηκε το γκριντ της επόμενης σεζόν​

Το ρόστερ των ομάδων για το 2023 ολοκληρώθηκε​




Όλα έτοιμα για το Πρωτάθλημα του 2023, που αναμένεται να είναι ένα από πιο ανταγωνιστικά όλων των εποχών
Θυμίζουμε ότι την επόμενη σεζόν δεν θα υπάρχει στο γκριντ η Suzuki που αποφάσισε να αποσυρθεί από τα MotoGP. Από την άλλη, η GASGAS μπαίνει στο Πρωτάθλημα με την Tech 3 χρησιμοποιώντας τις μοτοσυκλέτες της KTM.
Επιπλέον, η Aprilia αποκτά και «δορυφορική» ομάδα, με την RNF να αφήνει την Yamaha και να ξεκινά συνεργασία με το εργοστάσιο του Noale.
Πάμε να δούμε πως διαμορφώθηκε το γκριντ των MotoGP για το 2023:

Repsol Honda
Marc Marquez (μέχρι και το 2024)
Joan Mir (μέχρι και το 2024)

Monster Yamaha
Fabio Quartararo (μέχρι και το 2024)
Franco Morbidelli (μέχρι και το 2023)

Ducati Lenovo
Francesco Bagnaia (μέχρι και το 2024)
Enea Bastianini (μέχρι και το 2024)

Αprilia
Aleix Espargaro (μέχρι τα τέλη του 2024)
Maverick Vinales (μέχρι τα τέλη του 2024)

Red Bull KTM
Jack Miller (μέχρι και το 2024)
Brad Binder (μέχρι και το 2024)

Gresini Ducati
Fabio di Giannantonio (μέχρι και το 2023)
Alex Marquez (μέχρι και το 2023)

RNF Aprilia
Miguel Oliveira (συμβόλαιο απευθείας με την Aprilia μέχρι και το 2024)
Raul Fernandez (συμβόλαιο απευθείας με την Aprilia μέχρι και το 2024)

GASGAS Tech3
Pol Espargaro (συμβόλαιο απευθείας με την KTM πιθανότατα μέχρι και το 2024)
Αugusto Fernandez (συμβόλαιο απευθείας με την KTM πιθανότατα μέχρι και το 2024)

LCR Honda
Alex Rins (συμβόλαιο απευθείας με τo HRC μέχρι και το 2024)
Takaaki Nakagami (συμβόλαιο απευθείας με τo HRC μέχρι και το 2023)

Pramac Ducati
Johann Zarco (συμβόλαιο απευθείας με τη Ducati πιθανότατα μέχρι τα τέλη του 2023)
Jorge Martin (συμβόλαιο απευθείας με τη Ducati πιθανότατα μέχρι τα τέλη του 2023)

VR46 Ducati
Luca Marini (συμβόλαιο μέχρι και το 2023)
Marco Bezzechi (συμβόλαιο μέχρι και το 2023)

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Calendar_2023.jpg

Πως αντιμετωίζουν οι αναβάτες την επέκταση του ημερολογίου

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP συνεχίζει την επέκταση του ημερολογίου του το 2023, στους 21 γύρους, σχεδόν οι μισοί από τους οποίους θα είναι εκτός Ευρώπης.
Τα MotoGP πρόκειται να επισκεφθούν 18 διαφορετικές χώρες το επόμενο έτος με το Καζακστάν και την Ινδία να είναι οι νέες προσθήκες, υπό την επιφύλαξη έγκρισης, ενώ η Αραγονία αποχωρεί για να μειώσει τα Grand Prix με έδρα την Ισπανία σε τρια, ενώ η Φινλανδία παραμένει απούσα.
Αυτό σημαίνει συγκεκριμένα ότι οι γύροι «flyway», που διεξάγονται εκτός Ευρώπης, θα αποτελούν πλέον σχεδόν το ήμισυ (10) του ημερολογίου των 21 γύρων: Αργεντινή, Η.Π.Α., Καζακστάν, Ινδία, Ιαπωνία, Ινδονησία, Αυστραλία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία και Κατάρ.
Μόλις τα MotoGP αποχωρήσει από το Misano στις 10 Σεπτεμβρίου, δεν θα υπάρξει άλλος γύρος στην Ευρώπη μέχρι τον τελικό της Βαλένθια στις 24 Νοεμβρίου.

Εκτός από την περίοδο του Covid, τα MotoGP -όπως και η F1- σταδιακά «εξισορροπούν» τα ημερολόγιά του με τα περισσότερα νέα γεγονότα που βρίσκονται εκτός Ευρώπης (το KymiRing θα ήταν η εξαίρεση). Η Σαουδική Αραβία είναι μεταξύ των προγραμματισμένων μελλοντικών προορισμών.
Μια τέτοια παγκόσμια επέκταση προσφέρει την ευκαιρία να παρουσιαστεί το MotoGP μπροστά σε ένα νέο κοινό, αλλά απαιτεί επιπλέον έξοδα ταξιδιού και υλικοτεχνικής υποστήριξης.

"Λοιπόν, η γυναίκα μου θα αλλάξει τις κλειδαριές στο σπίτι με αυτό το ημερολόγιο και τα νέα Grand Prix Καζακστάν και Ινδίας!" αστειεύτηκε ο Alex Rins. "Αλλά πέρα από το αστείο, είναι ωραίο να ανακαλύπτεις νέα μέρη, νέες πίστες. Σίγουρα θα είναι πιο δύσκολο γιατί θα λείπουμε περισσότερο από το σπίτι, αλλά φαίνεται καλό".

Ως ένας από τους μη Ευρωπαίους αναβάτες, ο Jack Miller χρειάστηκε να διασχίσει τον μισό κόσμο για να κυνηγήσει το όνειρό του στο MotoGP.
Ο Αυστραλός πρόσθεσε επίσης ότι η σεζόν θα ξεκινήσει αργότερα από το συνηθισμένο και περιλαμβάνει ένα «ανοιξιάτικο διάλειμμα» τριών Σαββατοκύριακων μετά το Le Mans, εκτός από το συνηθισμένο καλοκαιρινό διάλειμμα από το Καζακστάν στις 9 Ιουλίου στο Silverstone στις 4-6 Αυγούστου.

"Έχουμε ένα μεγάλο ημερολόγιο, αλλά μου αρέσει η εμφάνισή του", είπε ο Miller, ο οποίος θα αλλάξει από την Ducati στην KTM την επόμενη σεζόν. "Ένας αγώνας λιγότερος στην Ισπανία, δύο νέες χώρες. Είναι φανταστικό για το πρωτάθλημα να εξαπλώνεται λίγο περισσότερο από το να βασίζεται αποκλειστικά στην Ευρώπη, θα μπορούσε κανείς να πει. Μου αρέσει η ιδέα αυτού. Μου αρέσει να πηγαίνω με τα MotoGP σε όλο τον κόσμο. Νομίζω ότι αυτός είναι ο στόχος και έτσι πρέπει να είναι".
"Το ίδιο το [πρόγραμμα] φαίνεται καλό. Ο τελευταίος αγώνας είναι στα τέλη Νοεμβρίου, οπότε θα σταματήσουμε λίγο αργότερα, αλλά ξεκινά λίγο αργότερα [Portimao, 24-26 Μαρτίου]. Υπάρχουν επίσης δύο αξιοπρεπή διαλείμματα στη μέση, μετά το Le Mans και πριν το Silverstone. Έτσι, θα μπορούμε να επιστρέψουμε στο σπίτι".
Ο Maverick Vinales της Aprilia κατάλαβε επίσης την ανάγκη να πάει το MotoGP σε νέες χώρες.


"Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να πάμε σε νέες χώρες και να μεγαλώσουμε την κοινότητα των MotoGP. Πρέπει να βελτιωθούμε και να αναπτυχθούμε. Πρέπει να γίνουμε το πιο σημαντικό άθλημα στον κόσμο".
"Για μένα είναι υπέροχο [γιατί] φυσικά μου αρέσουν οι αγώνες. Η Ινδία είναι σημαντική για εμάς, γιατί μπορούμε να δούμε πολλούς οπαδούς, όπως στην Ινδονησία. Θα βελτιώσει πολύ το MotoGP. Είναι καλά νέα".
Ο Miguel Oliveira είπε: "Πολύ συναρπαστικό να πηγαίνεις σε νέα μέρη και είναι ένα βήμα μπροστά. Θα περάσουμε περισσότερο χρόνο εκτός Ευρώπης, ειδικά στο τέλος της χρονιάς, κάτι που θα είναι πρόκληση".
Ο ομόσταυλος του Vinales, Aleix Espargaro, ο οποίος στα 33 του θα γίνει ο γηραιότερος αναβάτης στη σχάρα εκκίνησης την επόμενη σεζόν, χαρακτήρισε το μελλοντικό ημερολόγιο ως «σκληρό και «απαιτητικό».
"Πολύ σκληρό. Θα είναι πολύ απαιτητικό σωματικά και πνευματικά, με τους αγώνες σπριντ και τις νέες πίστες", είπε ο Espargaro. "Ειδικά το τελευταίο μέρος της χρονιάς, θα είναι δύσκολο να κάνουμε τρεις συνεχόμενους αγώνες, δύο φορές, τόσο μακριά από το σπίτι".

"Θα προσπαθήσω να οργανωθώ όσο το δυνατόν περισσότερο με την ομάδα μου και την οικογένειά μου, ίσως ταξιδέψω περισσότερο με τα παιδιά μου. Να δούμε πως θα οργανωθώ. Έχω την αίσθηση ότι το τελευταίο μέρος θα είναι πολύ απαιτητικό για τους αναβάτες και για στο paddock".
Η δημιουργία των αγώνων Sprint το απόγευμα του Σαββάτου σημαίνει ότι ο αριθμός των αγώνων MotoGP την επόμενη σεζόν θα υπερδιπλασιαστεί αμέσως, από 20 σε 42.
Τα sprint τεχνικά δεν θα ονομάζονται Grand Prix και θα δίνονται μόνο μισοί βαθμοί για τους αγώνες μισής απόστασης.
Αλλά ένας αγώνας MotoGP είναι ένας αγώνας MotoGP όσον αφορά τη σωματική και πνευματική δέσμευση. Για να μην αναφέρουμε το ρίσκο, το οποίο ορισμένα μέλη τoυ paddock πιστεύουν ότι θα είναι υψηλότερο για τα sprint, λόγω της σημασίας του να βρίσκεται κάποιος κοντά στις πρώτες θέσεις στον εναρκτήριο γύρο.

"Η νέα μορφή μας δίνει λίγο περισσότερο άγχος και θα είναι αστείο να έχουμε πολλούς αγώνες back-to-back και η ευκαιρία να κερδίσουμε πόντους δύο φορές το Σαββατοκύριακο θα μας επηρεάσει όλους", είπε ο Oliveira, ο οποίος αλλάζει από την KTM στην RNF Aprilia την επόμενη σεζόν.
"Οι αναβάτες θα πρέπει να το δουν σαν έναν μεγάλο, μεγάλο μαραθώνιο και να μην αγχώνονται πολύ [σε κάθε αγώνα]. Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να προσαρμοστώ σε αυτό".
Ενώ οι νέες διοργανώσεις στο Καζακστάν και την Ινδία έγιναν πρωτοσέλιδα, έγιναν εις βάρος της Aragon, η οποία αποτελεί μέρος του ημερολογίου του MotoGP κάθε χρόνο από το 2010.

Η Αραγονία, όπως η Βαρκελώνη και η Βαλένθια, είχαν ήδη συμφωνήσει να εναλλάσσουν τη διοργάνωση MotoGP (αντί να συνεχίσουν να την φιλοξενούν κάθε χρόνο) με άλλους ισπανικούς γύρους λόγω της επικείμενης επέκτασης του ημερολογίου.
Αυτό σημαίνει ότι η Aragon θα μπορούσε κάλλιστα να επιστρέψει για τη σεζόν του 2024, έχοντας συμφωνήσει να φιλοξενήσει «τουλάχιστον τρεις αγώνες μεταξύ 2022-2026» συμπεριλαμβανομένου του αγώνα που έγινε εκεί το Σεπτέμβριο.

"Ελπίζω να μην επιστρέψουμε ποτέ ξανά!", αστειεύτηκε ο Quartararo, αναφερόμενος στο κακό του ρεκόρ και την κακή του τύχη στην πίστα της Αραγονίας, συμπεριλαμβανομένης της σύγκρουσης στον πρώτο γύρο του φετινού αγώνα με τον Marc Marquez. "Τώρα θα έχουμε λίγο καλύτερο κινητήρα [για το 2023] δεν θα πάμε πίσω!".
"Είναι κρίμα [να χάσουμε την Aragon]... Σίγουρα ο Fabio θα είναι χαρούμενος!" χαμογέλασε ο Rins. "Αλλά για εμάς, είναι ένα καλό μέρος για οδήγηση. Είναι περισσότερο ένα GP εντός έδρας από ότι για παράδειγμα το Montmelo. Αλλά είναι αυτό που είναι, θα πρέπει να πάμε εκεί με το stock μοτοσυκλέτα για να προπονηθούμε!".
"Δεν θα πάμε στην Αραγονία, για μένα αυτό δεν είναι τόσο καλό", είπε ο Bagnaia. "Αλλά σε κάθε περίπτωση, κάναμε ήδη τέσσερις αγώνες στην Ισπανία, οπότε είναι σωστό να πάμε σε άλλη χώρα. Ανυπομονώ να οδηγήσω στην Ινδία γιατί είναι μια νέα πίστα, πάντα μου αρέσει όταν πηγαίνουμε σε νέες πίστες. Σίγουρα θα λείπουμε από το σπίτι για μεγάλο χρονικό διάστημα τον επόμενο χρόνο".


Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ημερομηνίες Παρουσιάσεων Ομάδων MotoGP 2023​

Δείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις παρουσιάσεις των ομάδων MotoGP για τη σεζόν 2023: Ημερομηνίες και Μοτοσυκλέτες.

Η σεζόν 2023 θα ξεκινήσει στις 26 Μαρτίου στο Portimao, αλλά οι περισσότερες από τις παρουσιάσεις της ομάδας MotoGP έχουν ήδη προγραμματιστεί.
Οι χειμερινοί μήνες συνήθως είναι περίοδος ξεκούρασης και αποσύνδεσης για πάρα πολλούς που εμπλέκονται στους αγώνες, εκτός από τα τμήματα ανάπτυξης των εργοστασιακών και δορυφορικών ομάδων.
Τα εργοστάσια και οι ομάδες έχουν μόλις τρεις μήνες για να αναπτύξουν την νέα τους μοτοσυκλέτα MotoGP με την οποία θα αγωνιστούν την επόμενη σεζόν και πρέπει να είναι έτοιμη πριν ξεκινήσουν οι προ-σεζόν δοκιμές τον Φεβρουάριο.
Η κατασκευή των νέων μοτοσυκλετών και τα νέα χρώματα των ομάδων δημιουργούν μεγάλες προσδοκίες στους φιλάθλους, που περιμένουν με ανυπομονησία τις παρουσιάσεις των πρωτοτύπων για τη νέα σεζόν.
Εκτός των LCR και VR46, όλες οι άλλες ομάδες MotoGP ανακοίνωσαν την ημερομηνία των παρουσιάσεών τους,

Τον «χορό» θα ανοίξει η Yamaha, η οποία θα παρουσιάσει τα επίσημα M1 των Fabio Quartararo και Franco Morbidelli στις 17 Ιανουαρίου.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η Ducati Gresini στις 21 Ιανουαρίου, ενώ το διήμερο 23 και 24 Ιανουάριου θα γίνει η παρουσίαση της επίσημης ομάδας της Ducati στη Madonna di Campiglio όπου θα παρουσιαστούν οι Desmosedici των Pecco Bagnaia και Enea Bastianini και η Panigale Superbike των Alvaro Bautista και Michael Ruben Rinaldi.
Η Pramac Ducati Team θα παρουσιαστεί στις 25 Ιανουαρίου, ενώ την επόμενη μέρα θα είναι η σειρά της KTM Factory Racing.
Η Honda Repsol θα είναι η επόμενη ομάδα που θα κάνει την παρουσίαση της στις 25 Φεβρουαρίου, ενώ στις 4 Μαρτίου θα ακολουθήσει η GASGAS.
Στις 10 Μαρτίου θα παρουσιαστεί η εργοστασιακή ομάδα της Aprilia , ενώ στις 16 Μαρτίου θα παρουσιαστεί η δορυφορική ομάδα της Aprilia, η RNF MotoGP Team.
Η LCR Honda και η Mooney VR46 Racing Team, δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα τις ημερομηνίες παρουσίαση τους.
Οι πρώτες δοκιμές της σεζόν θα γίνουν στο Sepang από τις 10 έως τις 12 Φεβρουαρίου.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP: Ετοιμάζουν δυνατή μεταγραφή στη Yamaha​

Σε συζητήσεις με τον Jorge Martin
martin


Η Ducati αποφάσισε για το 2023 να πάρει στην εργοστασιακή ομάδα τον Ιταλό Enea Bastianini αντί του Ισπανού Jorge Martin, μια επιλογή που έχει μεν τη λογική δημιουργίας μιας “All-Italian Dream Team” όμως στην πράξη δημιουργεί αρκετά ερωτηματικά σχετικά με την ορθότητά της. Οι λόγοι είναι μάλλον προφανείς… Ο πρώτος φυσικά έχει να κάνει με το γεγονός πως όταν έχεις στην εργοστασιακή ομάδα δύο αναβάτες που μπορούν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα, η ατμόσφαιρα μέσα στα BOX γίνεται εκ των πραγμάτων εκρηκτική.

Το είδαμε και όταν η Yamaha είχε ταυτόχρονα τον Rossi και τον Lorenzo, όπου όχι μόνο δεν λειτουργούσαν ως ομάδα, αλλά είχαν βάλει και τοίχο ανάμεσά τους για να μην ανταλλάσσουν ούτε βλέμμα οι μηχανικοί μεταξύ τους κατά την διάρκεια του τριήμερου των αγώνων.
Με δεδομένο όσα είδαμε να γίνονται μεταξύ Bagnaia και Bastianini το 2022, μάλλον τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο άγρια το 2023, ειδικά στους πρώτους αγώνες όπου η βαθμολογική διαφορά θα είναι μικρή και θα μάχονται για την πρωτοκαθεδρία εντός της ομάδας.

Ταυτόχρονα όμως με όσα έγιναν και θα γίνουν στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, ο Jorge Martin ήταν εκείνος που θα έπρεπε να βρεθεί στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati αν οι αποφάσεις των Ιταλών ακολουθούσαν τη συμβατική λογική.

Ο Ισπανός είναι απίστευτα γρήγορος και σημείωσε αρκετές Pole Position σπάζοντας τα χρονόμετρα, όμως την ίδια στιγμή δεν είχε σταθερή παρουσία στο βάθρο. Αυτό είναι θετικό για να έχει τον ρόλο team-mate δίπλα στο Bagnaia, καθώς δημιουργεί από την αρχή μια σαφή ιεραρχία μέσα στην ομάδα.

Όπως κι αν έχει, η Ducati αποφάσισε να προσπεράσει τον αναβάτη της PRAMAC και να πάρει τον Bastianini, οπότε για τουλάχιστον δύο χρόνια ο Jorge Martin δεν πρόκειται να έχει καμία ελπίδα να πάει στην εργοστασιακή ομάδα.
Έτσι σύμφωνα με πληροφορίες του Men On Wheels που αναδημοσιεύει το Crash.net, ο Lin Jarvis έχει κάνει πρόταση στον Jorge Martin να πάρει τη θέση του Franco Morbidelli μετά το 2023 που λήγει το συμβόλαιό του με την Ducati.

Η είδηση αυτή δεν είναι καθόλου παράλογη, διότι έτσι κι αλλιώς όλοι συζητάνε με όλους για την επερχόμενη μεταγραφική περίοδο.
Ειδικά όμως για την περίπτωση του Martin και του Morbidelli, το σενάριο πάει πιο βαθιά διότι ο Morbidelli είναι μαθητής της σχολής του Rossi και η VR46 θέλει να στείλει τον Marco Bazzecchi στην PRAMAC και στη θέση του να πάρει τον Morbidelli.

Την ίδια στιγμή, η Yamaha θέλει οπωσδήποτε έναν πρωτοκλασάτο νέο αναβάτη δίπλα στον Quartararo, διότι με μόλις δύο μοτοσυκλέτες στην πίστα από την επόμενη χρονιά θα πρέπει και οι δύο να φαίνονται στις τηλεοράσεις…
Για το Jorge Martin το κέρδος είναι τα “γαλόνια” του εργοστασιακού αναβάτη και πιθανότατα τα επιπλέον χρήματα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP 2023 - Honda – Αλλάζουμε ή βουλιάζουμε!​

3e2e125cd1432536421d9fb1f67f3c8f_XL.jpg

Η Honda υποβάλλεται σε αναδιάρθρωση της ομάδας της με σημαντικές αλλαγές στα παρασκήνια του HRC.
Μετά τον τραυματισμό του Marquez, είναι φανερό πως η Honda έχει πάρει ένα τρομακτικό κατήφορο στο MotoGP, καθώς φάνηκε το τι συμβαίνει αν «κόβεις και ράβεις» τη μοτοσυκλέτα πάνω σε ένα και μόνο αναβάτη και ξαφνικά αυτός μένει εκτός. Εκτός απροόπτου, το 2023 θα τον βρει σε καλή φυσική κατάσταση για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό, έχοντας μαζί του τον Joan Mir στην εργοστασιακή ομάδα. Εν τω μεταξύ, ο Alex Rins, ο οποίος ήταν επίσης στο παρελθόν στη Suzuki, θα ενταχθεί στην LCR Honda ως teammate του Takaaki Nakagami.
Όπως αναφέρθηκε πρόσφατα στο motorsport.com, το HRC εξακολουθεί να εργάζεται σκληρά για να ολοκληρώσει ένα ανταγωνιστικό RC213V και έχει υποβληθεί σε σημαντική τεχνική αναδιάρθρωση για να ορίσει την ομάδα μηχανικών και τεχνικών της για τη νέα σεζόν. Μία από τις βασικές κινήσεις επικεντρώνεται γύρω από τον Joan Mir. Ο Giacomo Guidotti, ο οποίος ήταν προηγουμένως επικεφαλής της ομάδας του Takaaki Nakagami, είναι έτοιμος να μεταβεί στην εργοστασιακή ομάδα για να βοηθήσει στην καθοδήγηση των πρώτων βημάτων του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2020.
Η προαγωγή του Guidotti στην Repsol Honda Team φέρνει επίσης αλλαγή για τον Nakagami. Σε αυτή την περίπτωση, την κενή θέση του Ιταλού δίπλα στον Ιάπωνα αναβάτη φαίνεται πως θα καλύψει ο πρώην αναβάτης Klaus Nöhles. Αφού δούλεψε τα τελευταία τρία χρόνια με την ομάδα δοκιμών της Honda, ο Γερμανός βρίσκεται πλέον στην πρώτη γραμμή. Αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με το Nakagami, αφού το είχε κάνει στο παρελθόν στο φινάλε της σεζόν πέρυσι στη Valencia και στο τεστ μετά το GP.
hrc23b.jpg

Ο Ramon Aurin, μια πολύ γνωστή φιγούρα στη Honda και ένα γνώριμο πρόσωπο στα paddock μετά από συνεργασία με αναβάτες όπως ο Dani Pedrosa, ο Andrea Dovizioso, ο Jorge Lorenzo και ο Pol Espargaro, θα αναλάβει τώρα τον ρόλο του τεχνικού υπεύθυνου για την ομάδα δοκιμών. Σύμφωνα και πάλι με το motorsport.com, ο Aurin είχε οριστεί αρχικά να είναι ο επικεφαλής της ομάδας του Joan Mir, αλλά λόγω της μείωσης των ημερών δοκιμής και της σημασίας του ρόλου τους, η Honda ζήτησε από τον Aurin να ηγηθεί της ομάδας ανάπτυξης.
Ακόμα, η Repsol Honda Team θα δει και ένα γνώριμο πρόσωπο με τη μορφή του Santi Hernandez, ο οποίος θα συνεχίσει να υπηρετεί ως Crew Chief του Marc Marquez. Η ομάδα ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία, καθώς στο γκρουπ του Alex Rins θα προστεθεί ο David Garcia, ο οποίος έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Alex Marquez. Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας θα είναι ο Γάλλος, Christophe Bourguignon.
Tέλος, σύμφωνα πάντα με την προαναφερθείσα πηγή, πρόκειται να υπάρξουν πολλές άλλες κινήσεις εντός της αγωνιστικής ηγεσίας του HRC. Μετά από λίγα χρόνια μακριά από την πίστα, ο Shinichi Kokubu επιστρέφει στο ρόλο του RC213V Project Leader. Ο Tetsuhiro Kuwata παραμένει Γενικός Διευθυντής του HRC, ενώ ο Shinya Wakabayashi, Γενικός Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας, εντάσσεται στην ανώτατη διευθυντική ομάδα, η οποία δεν θα περιλαμβάνει τον πρώην τεχνικό διευθυντή, Takeo Yokoyama, ο οποίος φεύγει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα φέτος για να αναλάβει θέση στα κεντρικά γραφεία του Τόκυο.
Το μόνο σίγουρο είναι πως η Honda αδικεί την ιστορία της εδώ και δυο τουλάχιστον χρόνια, οπότε ας ελπίσουμε να πετύχει ο όποιος «ανασχηματισμός» γιατί στο τέλος χάνει το θέαμα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το MotoE γίνεται Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2023​

Οκτώ γύροι, 16 αγώνες​



Η νέα σεζόν σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για το θεσμό

Το 2023 όλοι οι αγωνιζόμενοι θα αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες της Ducati. Η εταιρεία Energica, που στήριξε το Παγκόσμιο Κύπελλο MotoE από το 2019, που ξεκίνησε το ενιαίο «ηλεκτρικό» κύπελλο, έως το 2022.
Στο νέο Παγκόσμιο MotoE θα διεξαχθεί για πρώτη φορά αγώνας στην πίστα Silverstone της Μ. Βρετανίας.
Η σεζόν ξεκινάει από τις 12 έως τις 14 Μαΐου στην πίστα Le Mans της Γαλλίας. Πριν από τον πρώτο αγώνα έχουν προγραμματιστεί δύο τριήμερα επίσημων δοκιμών. Από τις 6 έως τις 8 Μαρτίου στην πίστα Jerez και από τις 3 έως τις 5 Απριλίου στην Catalunya.
Το προσωρινό ημερολόγιο στου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoE, που περιλαμβάνει οχτώ γύρους και δέκαεξι αγώνες, όλους στην Ευρώπη, έχει ως εξής:
MotoE World Championship 2023 2


Πηγη https://2wo.gr
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ξεκινά το κεφάλαιο της Ducati για τα ηλεκτρικά: ξεκινά η παραγωγή μοτοσυκλετών MotoE για το πρωτάθλημα του 2023.

EC719E32-0A83-4F72-A7A2-16657C7F9131.jpeg

Λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά την πρώτη δοκιμή με τον Michele Pirro στο Misano World Circuit Marco Simoncelli και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τα πρωτότυπα «V21L» που θα είναι οι πρωταγωνιστές της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE™ 2023. Η παραγωγή των μοτοσικλετών ξεκίνησε τον Δεκέμβριο και οι 23 μονάδες θα είναι έτοιμες μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου. Εκτός από τις 18 μοτοσικλέτες που θα αγωνιστούν, θα τεθούν στη διάθεση της οργάνωσης και πέντε ακόμη εφεδρικές μονάδες. Κάθε πρωτότυπο συναρμολογείται από έμπειρους τεχνικούς στο τμήμα αγώνων Ducati MotoE με την ίδια διαδικασία, ακρίβεια και προσοχή όντας μια τυπική διαδικασία που χρησιμοποιείται για την κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας MotoGP.

Η έναρξη της παραγωγής των πρωτότυπων «V21L» αντιπροσωπεύει την αρχή ενός νέου και σημαντικού κεφαλαίου στην ιστορία της Ducati. Για την εταιρεία του Borgo Panigale, αυτό το έργο γεννήθηκε με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων για το μέλλον της, διατηρώντας την προσέγγιση που τροφοδοτούσε πάντα το DNA της Ducati: πειραματισμός με τεχνολογικές λύσεις στον κόσμο των αγώνων όπου θα μπορέσουν όλα όσα αναπτύσσονται σε αυτόν τον τομέα, στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν από λάτρεις της μοτοσικλέτας σε όλο τον κόσμο.

541EE8DA-3BC6-4A0A-A763-B7768C5F5C25.jpeg
8ABBA49D-3C58-4412-8D88-F367C5EC0171.jpeg


Το πλήρες άρθρο στα Αγγλικά
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Με εξατμίσεις της Akrapovič από φέτος η Repsol Honda​

014613466b10521fb9580ecffca4acb0_XL.jpg

HRC και Akrapovič υπέγραψαν πολυετή συμφωνία με τη σλοβένικη εταιρεία να αναλαμβάνει τις εξατμίσεις των Honda RC213V άμεσα.
Η Honda Racing Corporation (HRC) ανακοίνωσε σήμερα, 16 Ιανουαρίου 2023, τη συμφωνία που έκλεισε με τη νέα της τεχνική συνεργάτιδα, Akrapovič, ως επίσημη προμηθεύτρια εξατμίσεων για την εργοστασιακή ομάδα, Repsol Honda Team.
Η νέα εξάτμιση, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από τιτάνιο, έχει ήδη κατασκευαστεί και η εξέλιξή της συνεχίζεται, πριν περάσει στα χέρια των εργοστασιακών αναβατών, Marc Marquez και Joan Mir, στο πρώτο επίσημο τεστ της νέας σεζόν, 5 Φεβρουαρίου 2023 στη Sepang της Μαλαισίας.
Οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν σε πολλά διαφορετικά πεδία, από MotoGP και WorldSBK ως MXGP. Μάλιστα η σχέση των δύο πλευρών φέρει και μια ιδιαίτερη συναισθηματική νότα για την Akrapovič, καθώς με τη Honda RC51 του Colin Edwards η σλοβενική εταιρεία κατέκτησε το παρθενικό της παγκόσμιο πρωτάθλημα, το WorldSBK του 2000.
Ως και τη σεζόν του 2022, η εργοστασιακή ομάδα της Honda προμηθευόταν εξατμίσεις από την ιταλική SC Project.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom