MOTO GP 2021 PRE SEASON

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Επίσημο: Ο Dovi τελείως εκτός MotoGP το 2021!

dovi.jpg

Σήμερα ο Andrea Dovizioso επιβεβαίωσε ότι αποφάσισε να μην αναλάβει χρέη δοκιμαστή το 2021.

Αντιθέτως, θα ρίξει το βάρος του στη δεύτερη μεγάλη του αγάπη, το Motocross, ευελπιστώντας ότι θα καταφέρει να επιστρέψει στο MotoGP το 2022.

«Το προηγούμενο διάστημα είχα αρκετές προσφορές για να δουλέψω ως δοκιμαστής σε διάφορα project του MotoGP και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό», έγραψε ο Dovi στο Instagram.

«Ωστόσο, αποφάσισα να μην δεσμευτώ και να παραμείνω ελεύθερος. Το πάθος μου για τους Αγώνες είναι τεράστιο. Εξακολουθώ να θέλω ν’ αγωνίζομαι και να παλεύω για νίκες».

«Θα επιστρέψω στο MotoGP όταν βρω ένα project με το οποίο να μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και φιλοδοξίες κι έναν οργανισμό που θα έχει τους ίδιους στόχους, αξίες και μέθοδο δουλειάς μ’ εμένα».

«Τώρα, αυτό που θέλω είναι να ολοκληρώσω τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ήδη έχω σκεφτεί κάποια project με τους συνεργάτες μου».

Το 2022 θα υπάρχουν πολλές θέσεις διαθέσιμες, ωστόσο είναι πολύ δύσκολο για έναν οδηγό που έχει μείνει εκτός, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη σε κάποια ομάδα που θα παλεύει για Τίτλο.

Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Andrea Dovizioso θα είναι 36 χρονών το 2022…

Μετά την απόφαση αυτή, περιμένουμε τις επόμενες κινήσεις οδηγών όπως ο Jorge Lorenzo, ο οποίος τελικά ίσως δεν χάσει τη θέση του στην Yamaha ως οδηγός εξέλιξης για το 2021.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marc Marquez: Στην πίστα το 2021
Δεν αποκλείεται και τρίτο χειρουργείο



Η ομάδα της Repsol Honda ανακοίνωσε πως ο Marc Marquez δεν θα συμμετέχει στους δύο τελευταίους αγώνες του Πρωταθλήματος 2020

Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα, αφού ο αναβάτης μαζί με την ομάδα και το ιατρικό team, αξιολόγησαν την πορεία της αποκατάστασης του δεξιού χεριού.

Ο στόχος πλέον είναι η επιστροφή στους αγώνες το 2021. Ο Ισπανός αναβάτης σε ανάρτηση σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης γνωστοποίησε την απόφασή του να μην αγωνιστεί το 2020 και να συνεχίσει την αποκατάσταση. Ευχαρίστησε όλους για τα μηνύματα συμπαράστασης και τελειώνοντας έγραψε πως θέλει να επιστρέψει στους αγώνες το 2021. Επομένως τα δύο τελευταία Grand Prix με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας θα συμμετέχουν οι Alex Marquez και Stefan Bradl.

Παρ’ ότι έχουν περάσει τρεις μήνες από την δεύτερη επέμβαση στο τραυματισμένο χέρι, τα πράγματα δεν φαίνεται να πηγαίνουν καλά για τον Marc. Πιθανότατα να χρειαστεί και τρίτο χειρουργείο, κάτι που αναμένεται να οριστικοποιηθεί τις επόμενες ημέρες. Σε κάθε περίπτωση είναι σχεδόν σίγουρο πως δεν θα ξαναδούμε τον Marquez στην πίστα πριν τον Φεβρουάριο του 2021 και τις χειμερινές δοκιμές που είναι προγραμματισμένες να γίνουν στη Sepang από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου. Στα box της Repsol Honda δεν θα βρει τον αδελφό του, με τον οποίο η συμβίωση στην ομάδα κράτησε λίγους μήνες, αλλά τον συμπατριώτη του Pol Espargararo.

Ο προγραμματισμός θα ισχύσει φυσικά μόνο αν η διάδοση του κορωνοϊού σταματήσει ή περιοριστεί δραστικά. Να θυμίσουμε πως ήδη έχει αναβληθεί ο πρώτος αγώνας που θα γινόταν στο Phillip Island της Αυστραλίας στα τέλη Φεβρουρίου του 2021, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε και άλλες αναβολές.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Επίσημο: Ο Dovi τελείως εκτός MotoGP το 2021!

View attachment 22721

Σήμερα ο Andrea Dovizioso επιβεβαίωσε ότι αποφάσισε να μην αναλάβει χρέη δοκιμαστή το 2021.

Αντιθέτως, θα ρίξει το βάρος του στη δεύτερη μεγάλη του αγάπη, το Motocross, ευελπιστώντας ότι θα καταφέρει να επιστρέψει στο MotoGP το 2022.

«Το προηγούμενο διάστημα είχα αρκετές προσφορές για να δουλέψω ως δοκιμαστής σε διάφορα project του MotoGP και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό», έγραψε ο Dovi στο Instagram.

«Ωστόσο, αποφάσισα να μην δεσμευτώ και να παραμείνω ελεύθερος. Το πάθος μου για τους Αγώνες είναι τεράστιο. Εξακολουθώ να θέλω ν’ αγωνίζομαι και να παλεύω για νίκες».

«Θα επιστρέψω στο MotoGP όταν βρω ένα project με το οποίο να μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και φιλοδοξίες κι έναν οργανισμό που θα έχει τους ίδιους στόχους, αξίες και μέθοδο δουλειάς μ’ εμένα».

«Τώρα, αυτό που θέλω είναι να ολοκληρώσω τη χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ήδη έχω σκεφτεί κάποια project με τους συνεργάτες μου».

Το 2022 θα υπάρχουν πολλές θέσεις διαθέσιμες, ωστόσο είναι πολύ δύσκολο για έναν οδηγό που έχει μείνει εκτός, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη σε κάποια ομάδα που θα παλεύει για Τίτλο.

Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Andrea Dovizioso θα είναι 36 χρονών το 2022…

Μετά την απόφαση αυτή, περιμένουμε τις επόμενες κινήσεις οδηγών όπως ο Jorge Lorenzo, ο οποίος τελικά ίσως δεν χάσει τη θέση του στην Yamaha ως οδηγός εξέλιξης για το 2021.

Και πολυ καλα κανει. "φτυσε την Ducati και φυγε" cdefg
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Καλά αυτά είναι να χαμε να λέγαμε.
Ο ιαννονε έφαγε 3 χρόνια εκτός.
Αρα παει η Απρίλια
Η ΚΤΜ θα έχει κενή θέση το 21 και είναι μόνες ομάδες που θα έχουν ελευθέρας σε δοκιμές.
Τώρα μένει το οικονομικό.
Για την σεζόν 2022 απ όσο θυμάμαι αν σταματήσει ο vale θα υπάρχει κενό στην petronas.
Που δεν νομιζω να αφήσει να παει κάποιος εκτός σχολής vr 46.
HONDA δεν παιζει mm και p espargaro στην repsol.
Και a marquez / nakagami
Εκτός και αν βάλουν και τρίτη repsol όπως πριν λιγα χρόνια ,που δεν νομίζω να αφήσει ο mm.
Παιζει όμως η suzuki να κατεβάσει τρίτο μηχανάκι εργοστασιακό μιας που δορυφορική δεν μπορεί να έχει ,εκτός και αν εξαγοράσει άλλη.
Όλα είναι θέμα χρημάτων
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Σε λίγο βλέπω να κλείνει κανένα συμβόλαιο στο MotoGP, ο Διατσίδης να τρέχει με καμμία S1000RR!!!!

Χαχαχαχαχα GivingRollingRolling

Τουλάχιστον ας κάνει αυτό και να σταματήσει τη περιγραφή!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Και πολυ καλα κανει. "φτυσε την Ducati και φυγε" cdefg

... Ώπα! .... Ώπα! .... την μπετονιερα μην την βλαστημας , αυτή σας ανάγκασε να βάλετε πνευματικές βαλβίδες που εσύ δεν πρόκειται ποτέ των ... ποτών να οδηγήσεις σαν ιδιώτης τέτοιο μηχανάκι. Ενώ εμείς οι δεσμο-θιασωτες το'χουμε ... άμα πάρει μπρος το πρωι βέβαια ....!Stoned Emoticon
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
... Ώπα! .... Ώπα! .... την μπετονιερα μην την βλαστημας , αυτή σας ανάγκασε να βάλετε πνευματικές βαλβίδες που εσύ δεν πρόκειται ποτέ των ... ποτών να οδηγήσεις σαν ιδιώτης τέτοιο μηχανάκι. Ενώ εμείς οι δεσμο-θιασωτες το'χουμε ... άμα πάρει μπρος το πρωι βέβαια ....!Stoned Emoticon

Δως μου μια Μουλτι, πληρωνε μου και τη συντηρηση και δεν την βλαστημαω καθολου. Ετερον εκατερον και μην τα μπλεκεις. Αναφερομουν στον Ντοβι.

Με καλυψες με το τελευταιο RollingRollingRolling
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ο μαρκεθ ακούγεται ότι δεν πάνε καλά τα πράγματα



Μυοσκελετικά είναι οκ.
Κάτι με τα νεύρα λένε και ή έχει κάνει τρίτο χειρουργείο και η HONDA το κρύβει, ή θα κάνει στο εγγύς μέλλον.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ο μαρκεθ ακούγεται ότι δεν πάνε καλά τα πράγματα

Μυοσκελετικά είναι οκ.
Κάτι με τα νεύρα λένε και ή έχει κάνει τρίτο χειρουργείο και η HONDA το κρύβει, ή θα κάνει στο εγγύς μέλλον.

MotoGP: Ο manager του Marquez δεν αρνείται πως υπάρχουν επιπλοκές – Τι συμβαίνει με το χέρι
Το HRC βρίσκεται σε δίλλημα

Ο manager του Marc Marquez Emilio Alzamora, μιλώντας στην Gazzetta Dello Sport δεν αρνήθηκε πως υπάρχουν περαιτέρω επιπλοκές στο δύο φορές χειρουργημένο χέρι. Σχετικά με τις φήμες για τρίτο χειρουργείο είπε πως ο καθένας μπορεί να λέει το δικό του, αλλά όταν θα έχει κάτι νεότερο να πει ο Marquez θα το επικοινωνήσει αμέσως.

Ο Emilio Alzamora πρόσθεσε επίσης πως αν υπάρχουν προβλήματα είναι γιατί τα πράγματα δεν έγιναν σωστά στην αρχή. Πράγμα που μας φέρνει σε απευθείας ταύτιση με αυτό εδώ το άρθρο:

Διαβάστε επίσης: Ο πρώτος γιατρός των MotoGP διαφωνεί με όσα έγιναν στον Marquez

Ασχέτως αν έχει γίνει τρίτο χειρουργείο ή αν υπάρχει περίπτωση να γίνει τις επόμενες ημέρες όπως θα δούμε παρακάτω, το βέβαιο είναι πως ο Marquez συνεχίζει να έχει επιπλοκές αυτή την στιγμή. Για αυτό και δεν θα είναι -τουλάχιστον- στο Portimao όπως υπολόγιζε.

Αθλίατροι ειδικευμένοι σε κατάγματα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, εξηγούν πως το πιθανότερο που μπορεί να συμβαίνει στο χέρι του Marquez είναι ψευδάρθρωση κατάγματος, η κατάσταση δηλαδή που το κόκκαλο δεν κολλάει, δεν αναπτύσσεται με τον ίδιο ρυθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο και δεν είναι και ασυνήθιστο, στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως η πιο μεγάλη πιθανότητα είναι να συμβαίνει από τις πολλαπλές βίδες που τοποθετήθηκαν σε δύο συνεχόμενα χειρουργεία και το γεγονός πως η πρώτη πλάκα μετακινήθηκε πληγώνοντάς το ακόμη περισσότερο όταν ο Marquez επέστρεψε πέντε μέρες μετά στην αγωνιστική δράση. Η επίσημη τοποθέτηση της ομάδας βέβαια, είναι πως αυτό συνέβη σε μία άσχετη στιγμή κλείνοντας το παράθυρο.

Το βραχιόνιο οστό δέχεται αρκετές δυνάμεις κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας και μάλιστα δυνάμεις συστροφής που απαιτούν το κόκκαλο να έχει συνοχή για να μην ανοίξει κατά μήκος. Δύο συνεχόμενα χειρουργεία που το πρώτο είχε και μετατόπιση της πλάκας, μπορούν να έχουν αφήσει το κόκαλο αρκετά πληγωμένο και πλέον να μην έρχεται η αποκατάσταση χωρίς χειρουργική επέμβαση. Αυτή θα μπορούσε να είναι εσωτερική οστεοσύνθεση με λαγόνιο μόσχευμα, ώστε να μπορέσει το βραχιόνιο οστό να αναπτυχθεί ξανά και να κλείσει το κάταγμα.

Σε μία τέτοια περίπτωση απαιτούνται τρεις ακόμη μήνες με περιορισμό κινήσεων, δηλαδή 12 εβδομάδες από τις 19 που έχουμε μέχρι να ξεκινήσει η σεζόν, χωρίς να μετράμε τα απαραίτητα τεστ πέντε εβδομάδες νωρίτερα.

Θα υπάρχει λοιπόν το δίλλημα αν πρέπει να μπουν σε αυτή την διαδικασία άμεσα χωρίς να περιμένουν να δουν αν το κάταγμα πηγαίνει καλύτερα, εκτός κι αν έχουν ήδη προχωρήσει σε μία τέτοια αποκατάσταση που είναι και ο λόγος που ο Marquez δεν πήγε στους τελευταίους αγώνες όπως ήλπιζε.

Τα γεγονότα είναι τα εξής:

19 Ιουλίου – Κάταγμα στο δεξί βραχιόνιο οστό μετά από πτώση στην Jerez

21 Ιουλίου – Χειρουργείο στην Βαρκελώνη

23 Ιουλίου – Περνά τα τεστ για να επιστρέψει στον αγώνα

25 Ιουλίου – Μπαίνει στην FP3 φτάνει με το ζόρι στην Q1 και εγκαταλείπει από πόνο

3 Αυγούστου – Δεύτερο χειρουργείο, η ομάδα ανακοινώνει την επόμενη ημέρα πως θα χάσει το Brno

5 Αυγούστου – Ο Marquez ποστάρει το να πέφτεις επιτρέπεται, το να σηκώνεσαι απαιτείται

6 Αυγούστου – Ο Puig μας λέει πως η πλάκα τιτανίου μετακινήθηκε όταν πήγαινε να ανοίξει ένα παράθυρο στο σπίτι

15 Αυγούστου – Ο Puig παραδέχεται πως δεν υπάρχει σαφής ημερομηνία επιστροφής

22 Αυγούστου – Ο Puig λέει πως θα χρειαστούν 2 με 3 μήνες

23 Αυγούστου – Παραδοχή του Marquez πως ήταν λάθος των γιατρών να του δώσουν το πράσινο φως να μπει στην Jerez και πώς δεν έκανε το δικό του…

1 Σεπτεμβρίου – Ποστάρει φωτογραφία με νάρθηκα, ξεκινούν οι φήμες για τρίτο χειρουργείο

15 Σεπτεμβρίου – Ξεκινά ήπια άθληση και φόρτιση

23 Σεπτεμβρίου – Εκφράζει ελπίδες για το Portimao

5 Οκτωβρίου – Άθληση με περισσότερη φόρτιση

10 Νοεμβρίου – Επίσημη ενημέρωση πως δεν θα αγωνιστεί αυτή την σεζόν

11 Νοεμβρίου – Δεύτερος κύκλος φημών για τρίτο χειρουργείο…

Πηγη https://www.motomag.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΕΠΙΣΗΜΟ: O Cal Crutchlow στην Yamaha ως εργοστασιακός οδηγός δοκιμών για το 2021

Από τον BikerSpirit

Η Yamaha Motor Co., Ltd. και η Yamaha Motor Racing με χαρά καλωσορίζουν τον Cal Crutchlow πίσω στην οικογένεια της Yamaha. Το δημοφιλές αστέρι του MotoGP θα ενταχθεί στο πρόγραμμα Yamaha Factory Racing Test Team αναλαμβάνοντας το ρόλο του επίσημου οδηγού δοκιμών MotoGP για τη σεζόν του 2021.



Ξεκινώντας από το τεστ MotoGP shakedown, που έχει προγραμματιστεί στο Sepang της Μαλαισίας από τις 14 έως τις 16 Φεβρουαρίου, ο Crutchlow θα οδηγήσει το YZR-M1. Θα συμμετάσχει επίσης σε επίσημες δοκιμές της IRTA και σε άλλες ιδιωτικές δοκιμές της Yamaha, με σκοπό να βοηθήσει τους μηχανικούς της Yamaha στο πρόγραμμα ανάπτυξης MotoGP. Η 10χρονη εμπειρία του Crutchlow στο MotoGP, οδηγώντας τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές, τον καθιστά τον ιδανικό αναβάτη για τη δουλειά.

Μια εμφάνιση Wild Card είναι δυνατή εάν κριθεί επωφελής για το πρόγραμμα δοκιμών και ο Crutchlow επιβεβαίωσε επίσης τη διαθεσιμότητά του για επιλογή ως αναπληρωματικού αναβάτη στην ατυχή περίπτωση όπου ένας από τους αναβάτες MotoGP της Yamaha ενδέχεται να αναγκαστεί να χάσει ένα Grand Prix λόγω ασθένειας ή τραυματισμού. .

Οι Crutchlow και Yamaha επιστρέφουν πολύ πίσω. Ο Βρετανός κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 2009 (WorldSSP) με τη Yamaha. Στη συνέχεια ανέβηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike (WorldSBK) τον επόμενο χρόνο και σημείωσε δέκα βάθρα, συμπεριλαμβανομένων τριών νικών, για να τερματίσει πέμπτος στη γενική κατάταξη. Αυτή η επιτυχία άνοιξε την ευκαιρία να κάνει το ντεμπούτο του στο MotoGP το 2011 με τη δορυφορική ομάδα της Yamaha εκείνη την εποχή, την Monster Energy Yamaha Tech3, όπου απέκτησε εμπειρία για τα πρώτα τρία χρόνια της έως τώρα δεκαετούς καριέρας του στο MotoGP.

Η Yamaha Motor Co., Ltd. και η Yamaha Motor Racing θέλουν να ευχαριστήσουν ειλικρινά τον οδηγό δοκιμών του 2020 , Jorge Lorenzo για τη διαθεσιμότητα του , την υποστήριξη και την κατανόησή του κατά τη διάρκεια αυτού του περιορισμένου έτους Covid-19. Μολονότι οι εξωτερικές συνθήκες απέτρεψαν αυτήν την εταιρική σχέση να μην πραγματοποιήσουν τους αμοιβαίους στόχους τους για το 2020, ο σεβασμός μεταξύ των δύο μερών παραμένει αμετάβλητος. Η Yamaha εύχεται στον Jorge ό, τι καλύτερο στις μελλοντικές του προσπάθειες.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
01_MM93_IN18_Fotor.jpg

O Marquez ίσως χρειαστεί και 3η εγχείρηση
Την 1η Δεκεμβρίου θα αποφασιστεί

Πριν από 10 ημέρες στην Βαλένθια ο Δημήτρης Διατσίδης συζήτησε με τον Εμίλιο Αλθαμόρα, τον μάνατζερ των αδελφών Μάρκεθ, για την πορεία της αποκατάστασης του Μαρκ: “Τώρα ξέρουμε καθαρά ότι ήταν λάθος των γιατρών, η πρώτη διάγνωση και το ότι του επέτρεψαν να προσπαθήσει να αγωνιστεί στην 2η Χερέθ”, είπε αρχικά ο Ισπανός, Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 125 το 1999, για να συμπληρώσει: “Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια ένδειξη για το αν θα καταφέρει να επιστρέψει τέλη Φεβρουαρίου στα τεστ της Μαλαισίας και του Κατάρ”.

Τώρα η Ισπανική εφημερίδα El Pais, έγραψε ότι σύμφωνα με τις πηγές της οι γιατροί που έχουν αναλάβει τώρα τη συνέχεια της αποκατάστασης, θα αποφασίσουν την 1η Δεκεμβρίου για το αν χρειάζεται και τρίτη εγχείρηση, ανάλογα με το πως πηγαίνει η ανάρρωση στην περιοχή του βραχίωνα.

Προς το παρόν δεν είναι γνωστό το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να είναι έτοιμος μετά από μια τέτοια εγχείρηση. Ο Αλμπέρτο Πουτζ, ο Team Manager της Honda είπε χαρακτηριστικά: “Δεν είμαι γιατρός και δεν έχω κρυστάλλινη σφαίρα, οπότε δεν μπορώ να σας πω το πότε ο μαρκ Μάρκεθ θα είναι πίσω. Εμείς μόνο μπορούμε να ελπίζουμε” και όπως είναι γνωστό έχει κάνει ήδη τις κινήσεις του και έχει μιλήσει με την πλευρά του Ανδτρέα Ντοβιτσιόζο, για την περίπτωση αντικατάστασης του Μαρκ για όσο χρειαστεί.

Εμείς επικοινωνήσαμε με τον Ορθοπεδικό Χειρουργό Δρ. Βασίλη Ρωσσικόπουλο που μας εξήγησε ότι έχοντας δει τις ακτινογραφίες μετά την πρώτη εγχείρηση, έλεγε από τότε ότι δεν θα έπρεπε να του επιτραπεί να συμμετάσχει στις Δοκιμές του επόμενου Αγώνα. Τώρα χωρίς να έχει δει το πως έχει πάει η δεύτερη εγχείρηση δεν μπορεί να εκφέρει γνώμη, αλλά μας είπε αν γίνει η εγχείρηση τώρα, σε δυόμιση μήνες που είναι το τεστ θα μπορεί να επιστρέψει στη δράση, με τον βραχίωνα σε πλήρη αποκατάσταση. “Είναι χρόνος αποκατάστασης ακόμη και για μη αθλητές, πόσο μάλλον για έναν αθλητή, για τον οποίο σίγουρα θα υπάρχει πρόγραμμα ταχείας αποκατάστασης”, μας είπε ο Έλληνας γιατρός που έχει χειρουργήσει αντίστοιχα κατάγματα.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Παιδες αυτος τελειωσε.
Δε θα ξανατρεξει ποτε
Αυτη την αισθηση εχω
Κι εγώ έτσι το βλέπω Γιάννη. Με το στραπάτσο που έπαθε θα σκεφτεί σοβαρά τους αγώνες γιατί κάποια πτώση ίσως είναι μοιραία πλέον!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
marc.jpg

Νέο χειρουργείο-αστραπή για τον Marc Marquez!
Έως και 6 μήνες η περίοδος αποθεραπείας!

Στις 19 Ιουλίου του 2020 ο Marc Marquez, αγωνιζόμενος στην Jerez 1, είχε μια άσχημη πτώση, σπάζοντας το βραχιόνιο οστό του δεξιού του χεριού.

Ο Ισπανός μπήκε στο χειρουργείο αμέσως και του τοποθετήθηκε μεταλλική πλάκα, με τον Marc να επιλέγει – ύστερα και από προτροπή των γιατρών του – να επιστρέψει στη δράση μόλις έξι μέρες μετά!

Η πίεση που άσκησε στο χέρι του για να επιστρέψει οδήγησε στο να λυγίσει και να σπάσει σ’ ένα σημείο η μεταλλική πλάκα στο χέρι του και ο Marc να εγκαταλείπει το Γύρο στην Jerez 2.

Ο Ισπανός έκανε και δεύτερο χειρουργείο και από τότε η διαδικασία ανάρρωσης ήταν φανερό πως πήγαινε πολύ αργά, αφού δεν έκανε την εμφάνισή του σε όλη τη σεζόν του 2020.

Τον προηγούμενο μήνα υπήρχαν φήμες πως ο Marquez θα έκανε και τρίτο χειρουργείο, ωστόσο τίποτα δεν είχε επιβεβαιωθεί από την Repsol Honda.

Ώσπου ξαφνικά χτες το βράδυ έγινε γνωστό πως ο Marc Marquez έκανε και τρίτο χειρουργείο στο τραυματισμένο του χέρι. Ένα χειρουργείο που κράτησε 8 ώρες!

Το χρονικό φάσμα της ανάρρωσής του μπορεί να φτάσει και τους 6 μήνες, με την Honda πάντως να μην αναφέρεται καθόλου στο πότε πιθανότατα θα επιστρέψει.

Μετά την εξέλιξη αυτή και αν τελικά ο Marc δεν είναι έτοιμος για τους πρώτους Αγώνες του 2021, ανοίγει η πόρτα για τον Andrea Dovizioso να τον αντικαταστήσει στην ομάδα της Honda!

Ο Dovi έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP το 2008 με Honda και από το 2009 έως το 2011 ήταν στην εργοστασιακή ομάδα, με την οποία πήρε και την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Donington το 2009.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Marc Marquez: Μόλυνση αφήνει ενδεχόμενο για 4ο χειρουργείο! Οι δηλώσεις του στο DAZN​

«Δεν είμαι αναίσθητος, μου είπαν πως η πλάκα θα άντεχε»

Με μία λιτή δήλωση το HRC επιβεβαιώνει πως ο Marquez θα μείνει στο νοσοκομείο καθώς το κόκκαλο έχει μόλυνση, με την πορεία του 3ου χειρουργείου να κρίνεται θετικά. Θα προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν την μόλυνση με αντιβιοτικά.
Ωστόσο πέρα από την απλή αυτή ανακοίνωση του HRC για κάτι αρκετά κοινό να συμβεί σε αυτά τα χειρουργεία και με πολύ κόσμο να περιμένει μία τέτοια εξέλιξη ιδιαίτερα στην περίπτωση του Marquez μετά από τόσες επεμβάσεις, έρχονται τα λόγια του κ. Angel Villamor διευθυντή της κλινικής iQtra που εξέτασε τον Marquez τελευταίος, που έχουν σημασία:
«Αν η μόλυνση στο χέρι του Marquez δεν υποχωρήσει αμέσως θα πρέπει να προχωρήσει σε τέταρτο χειρουργείο». Ο Ισπανός εξιδεικευμένος γιατρός ήταν ένας από εκείνους που ο Marquez συμβουλεύτηκε πριν μπει στην κλινική Ruber, μιλά δηλαδή έχοντας εξετάσει το χέρι του. Ο Villamor χαρακτήρισε την μόλυνση αρκετά σοβαρή σε επίπεδο που μπορεί να ακυρώσει όλο το πλάνο της ομάδας που τον χειρούργησε την τρίτη φορά ανατρέποντας την πορεία.

Μιλώντας απλουστευμένα ο Villamor εξήγησε: «Το μικρόβιο είναι στο κόκαλο σε σημείο που δεν έχει πολλά αγγεία οπότε η άμυνά μας δεν έχει πολλούς δρόμους για να φτάσει, δηλαδή τα αντιβιοτικά που χρησιμοποιούμε για να το καταπολεμήσουμε. Υπάρχει πιθανότητα με την λήψη αντιβιοτικών σε ενέσιμη μορφή τις πρώτες μέρες και έπειτα διά του στόματος να βοηθήσουμε την φυσική άμυνα του Marquez να καταπολεμήσει την μόλυνση. Αυτό βέβαια θα φανεί μέσα σε λίγα εικοσιτετράωρα διαφορετικά θα πρέπει να επιστρέψει άμεσα στο χειρουργείο. Προφανώς οι γιατροί θα προσπαθήσουν να το αφήσουν αυτό να συμβεί χρησιμοποιώντας κάθε μέσο που έχουν στα χέρια τους. Όχι μόνο ειδικά στην περίπτωση αυτή του Marquez αλλά και για οποιονδήποτε θα πρέπει να χειρουργηθεί τέταρτη φορά συνεχόμενα!».
«Από εκεί και πέρα αυτές οι μολύνσεις είναι δύσκολες αρκετά», συνεχίζει ο Villamor, «αν δεν καταπολεμηθεί η μόλυνση δεν υπάρχει άλλος δρόμος από ένα 4ο χειρουργείο».

Την ίδια στιγμή ο Marquez μίλησε στο δίκτυο DAZN, που απλοϊκά είναι κάτι σαν τον NETFLIX αλλά για τους αγώνες κάθε είδους, έχοντας ήδη αναλάβει δικαιώματα μετάδοσης για τα MotoGP σε πολλές χώρες με στόχο να επεκταθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη σταδιακά. Την συνέντευξη αυτή, ο Marquez την έδωσε ενώ ήξερε πως μπαίνει για τρίτο χειρουργείο και αντιμετωπίζοντας ήδη το ενδεχόμενο της μόλυνσης.
Εκεί ο Marquez τόνισε πως δεν νιώθει πως έχασε φέτος, γιατί ήταν σαν να μην ξεκίνησε. «Ήμουν εκεί, έκανα το λάθος και έπεσα και μετά τέλος. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα κάποιον άλλο να κερδίζει και δεν ένιωθα αυτά τα συναισθήματα του ηττημένου, της καταβολής. Ήταν η πρώτη φορά που δεν το έβλεπα έτσι, ήταν σαν να μην πήρα μέρος σε αυτό το πρωτάθλημα. Εννοώ ότι ναι εκεί ήμουν, ξεκίνησα, έκανα ένα λάθος και τραυματίστηκα. Αλλά δεν ξέρω, συμφιλιώθηκα με την ιδέα πως φέτος πάει και βλέπουμε από την επόμενη χρονιά τι θα γίνει».
«Στην Jerez το λάθος ήρθε όταν πήρα το λιγότερο ρίσκο, όχι το μεγαλύτερο! Μπήκα στο γκρουπ με τους προπορευόμενους και πήρα ώθηση, ηρέμησα. Ήμουν στους πρώτους πέντε κι αυτό ήταν αρκετό για το πρωτάθλημα. Τότε την πάτησα, όταν χαλάρωσα. Όταν οδηγώ με πίεση, με άγχος, δεν κάνω λάθη. Κι αυτό γιατί όσα λάθη έχω κάνει σε τέτοιες περιπτώσεις έχω επιστρέψει να τα αντιμετωπίσω παίρνοντας το ίδιο ακριβώς ρίσκο, ώστε να εξαλείψω το λάθος. Διαφορετικά, αν δεν το κάνω αυτό, δεν υπάρχει και νόημα!»
«Έμαθα πάρα πολλά από αυτό που συμβαίνει. Η επιστροφή ήταν επιπόλαιη. Η πλάκα έσπασε όταν άνοιγα την συρόμενη μπαλκονόπορτα για να βγω στον κήπο, αλλά το πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε εκείνη την στιγμή ακριβώς, είναι αποτέλεσμα της πίεσης που υπέστη στην Jerez. Αυτό ήταν ένα λάθος. Έμαθα πως οι πιλότοι έχουν ένα καλό και ένα κακό ταυτόχρονα, δεν βλέπουμε το ρίσκο, δεν βλέπουμε τον φόβο κατάματα. Αυτό μερικές φορές σημαίνει πως δεν αντιλαμβανόμαστε και το χειρότερο σενάριο.»

«Βγαίνω από το χειρουργείο και το πρώτο πράγμα που ρωτάω είναι πότε θα επιστρέψω στην μοτοσυκλέτα. Τότε είναι που ο γιατρός πρέπει να σε προστατέψει, να είναι ρεαλιστής. Πήγα στην Jerez ήσυχος πως η πλάκα θα αντέξει, γιατί αυτό μου είπαν. Είμαι γενναίος αλλά δεν είμαι αναίσθητος, αν μου έλεγαν πως υπάρχει το ενδεχόμενο να σπάσει δεν θα ανέβαινα στην μοτοσυκλέτα. Αυτές όμως είναι και εμπειρίες που σε ωριμάζουν».

Για τον Mir
“Ο Joan ήταν ο πιο σταθερός, εκείνος που άξιζε περισσότερο τον τίτλο. Σε αυτό το πρωτάθλημα η σταθερότητα ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας, δεν έπρεπε να κάνεις το εξωπραγματικό αλλά το ακριβώς αντίθετο. Πιστεύω πως στην δεύτερη θητεία του στα MotoGP κέρδισε μεγάλη αξία και καλώς είναι πρωταθλητής. Δεν ήταν το μεγάλο φαβορί και ήρεμα χωρίς να κάνει πολύ θόρυβο, κατέληξε να παίρνει τον τίτλο».

«Τώρα είναι ο πρωταθλητής και θα πρέπει να αμυνθεί της θέσης του. Όταν είσαι ο πρωταθλητής πρέπει να αμυνθείς για τον τίτλο ανεξάρτητα ποιος είναι στην πίστα, πρέπει να παλέψεις να τον κρατήσεις. Θα κληθεί να το κάνει, και θα το κάνει γιατί έχει ταλέντο και το απέδειξε. Θα προσπαθήσω να του πάρω τον τίτλο, θα δούμε αν μπορώ…».

Για την KTM και την Suzuki
«Η ΚΤΜ έκανε μία απίστευτη δουλειά που πρέπει να πιστωθεί στην ομάδα εξέλιξης και τον Dani Pedrosa. Πιστεύω όμως πως και η Dorna πρέπει να πάρει ένα μερίδιο αναγνώρισης για την πορεία τόσο της KTM όσο και της Suzuki γιατί έδωσαν πολλά περιθώρια βοήθειας, με τους ανοικτούς κινητήρες, τις παραπάνω ευκαιρίες δοκιμών και όλα τα πρόσθετα. Οι αναβάτες βέβαια πρέπει να την ευγνωμονούν περισσότερο κι από τις ομάδες, γιατί εκείνοι εισπράττουν την αναγνώριση όταν τα πράγματα αρχίζουν να πηγαίνουν καλύτερα!».
Για την Yamaha
«Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει με την Yamaha. Πρέπει να είσαι μέσα για να μπορέσεις να μιλήσεις, είναι πολύ δύσκολο να προβείς σε υποθέσεις από έξω και να ισχυριστείς πως έχεις γνώμη. Είναι η μοτοσυκλέτα που έχει τις περισσότερες νίκες, υπήρχαν πίστες που ήταν ανίκητη και άλλες που δεν έμπαινε ούτε στην δεκάδα. Κι αυτό για όλους, όχι για έναν αναβάτη! Κι έπειτα ήταν και ο Morbidelli με την άλλη μοτοσυκλέτα που σάρωνε μπροστά τους».
«Για μία χρονιά έγινε και σε εμένα, από το 2014 στο 2015, ο κινητήρας ήταν ένας τομέας που δεν είχα επέμβει και βρέθηκα να πάσχω ακριβώς από αυτό μέχρι το 2016 που επέστρεψε η απόδοση και η λειτουργεία του σε φυσιολογικά επίπεδα».


Για τον Alex τον αδερφό του:
«Υπέφερα γιατί και εκείνος στην αρχή της σεζόν υπέφερε. Η Honda δεν συγχωρεί. Είναι δύσκολο να την καταλάβεις και υπέφερε, το έβλεπα και δεν μπορούσα να κάνω και πολλά. Του έλεγα δοκίμασε εκείνο ή το άλλο, αλλά τα έκανε χωρίς να έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Του έδωσα κι άλλες συμβουλές του είπα τι να περιμένει στο Misano, τι θα κάνει η ομάδα και τι θα πρέπει να κάνει και ίδιος και ξαφνικά έγινε το κλικ. Πήγε καλύτερα και πήρε και κέρδισε αυτοπεποίθηση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό στα MotoGP είναι μία αδράνεια που την κουβαλάς και στον επόμενο αγώνα και πηγαίνεις καλύτερα και την χάνεις και δύσκολα!»
«Η πτώση του ήταν απολύτως λογική αλλά και προβλέψιμη. Ήταν η ώρα του να πέσει. Ένιωθε ικανός να φάει τους πάντες μπροστά στου, είχε το προηγούμενο σερί προσπεράσεων, από τον προηγούμενο αγώνα… θα γινόταν. Έπρεπε να πέσει και μέσα στον αγώνα».

Για την επιστροφή του:
«Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι, δεν πρόκειται να επιστρέψω αν δεν γίνει τελείως καλά. Γιατί όταν επιστρέψω θα είμαι ο Marquez που έφυγε. Για αυτό. Θέλω να είμαι έτοιμος στο 100% και το σώμα μου θέλω να μπορεί να υποστηρίξει το ίδιο ρίσκο! Είναι μέσα στο DNA μου και είναι η κινητήριος δύναμη που με έχει οδηγήσει μέχρι τώρα. Δεν αλλάζω τα λάθη που έκανα. Θέλω να υποσχεθώ σε όλους πως το 2021 θα επιστρέψω στο 100% δίνοντας το θέαμα στην πίστα που όλοι μας έχουμε στερηθεί…»

Η περιπέτεια της υγείας του Marquez δεν έχει τελειώσει. Βρίσκεται αντιμέτωπος με μία μόλυνση που δεν έχει σύντομο δρόμο αν τις επόμενες ημέρες φανεί πως δεν το έχει ξεπεράσει. Όπως είπε και ο ίδιος τα μαθήματα από αυτή την περίπτωση είναι περισσότερα από ένα, ενώ συνεχίζει να θέλει να επιστρέψει το 2021…
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Sky Racing Team VR46 έκανε την επίσημη παρουσίαση των αναβατών και των μοτοσυκλετών της, στα πλαίσια του τελικού του δημοφιλούς στην Ιταλία talent show, του X-Factor! Με παρουσία στην Moto2 και στα MotoGP, η ομάδα του Valentino Rossi ανεβάζει τον πήχυ για το 2021.

Επίσημη παρουσίαση SKY Racing Team VR46!​

Στα πλαίσια του ιταλικού X-Factor


Η τηλεοπτική πλατφόρμα Sky Uno στην Ιταλία, είναι ο βασικός χορηγός της αγωνιστικής ομάδας του Valentino Rossi, της Sky racing Team VR46, και όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, η παρουσίαση της ομάδας για την επόμενη αγωνιστική σεζόν έγινε στα πλαίσια του τελικού του ιταλικού Χ-Factor. Το δημοφιλές στην γείτονα χώρα talent show, είναι ένα από τα πιο δυναμικά προγράμματα της πλατφόρμας, με τεράστια θεαματικότητα στο κοινό, γεγονός που τονίζει και την σπουδαιότητα που δίνουν στην μοτοσυκλέτα γενικότερα οι Ιταλοί.
Φέτος μάλιστα, οι αναβάτες της ομάδας, Luca Marini στα MotoGP και οι Celestino Vietti Ramus και Marco Bezzecchi στην Moto2, βγήκαν ζωντανά από τα κεντρικά της VR46 Riders Academy στην Tavullia μαζί με τον Guido Meda (έναν από τους πιο γνωστούς δημοσιογράφους στην Ιταλία για τα μηχανοκίνητα), λίγο πριν την έναρξη του τελικού.
Τα νέα χρώματα της ομάδας του 2021 για τα MotoGP και την Moto2 –καθώς δεν θα συμμετέχει φέτος στην Moto3- με τα γραφικά που επιμελήθηκαν οι άνθρωποι της VR46, θα είναι κοινά για όλες τις μοτοσυκλέτες, καθώς θα πρέπει να θυμίσουμε ότι παρόλο που ο Marini θα τρέχει με την ομάδα της Esponsorama που είχε χορηγό την Avintia, ο ετεροθαλής αδερφός του Rossi θα συμμετέχει με τα χρώματα της VR46. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με τα περσινά χρώματα το γκρι αντικαθίσταται από ένα γυαλιστερό μαύρο, με τις αντιθέσεις που θα δημιουργούνται από τον συνδυασμό του χρωμιομένου μπλε, συν φυσικά τα λογότυπα των δύο ομάδων.


Η πορεία της ομάδας το 2020 κρίνεται άκρως επιτυχημένη, αφού κατάφερε να πάρει τον τίτλο σε επίπεδο ομάδων στην Moto2, ενώ ο Marini ήταν δεύτερος στο πρωτάθλημα των αναβατών, έχοντας πετύχει 17 τερματισμούς στο βάθρο και εφτά νίκες. Η ομάδα ιδρύθηκε το 2014 με την συνεργασία μεταξύ των Sky και της VR46, με στόχο την προώθηση νέων ταλέντων από την Ιταλία και μετά τον Francesco Bagnaia (πρωταθλητής στην Moto2 το 2018) o Luca Marini γίνεται ο δεύτερος αναβάτης της ακαδημίας που θα κάνει το βήμα στην κορυφαία κατηγορία.

Ο Marco Bezzecchi τερμάτισε τέταρτος στην φετινή σεζόν στην Moto2 και θα έχει ως team mate του για το 2021 τον Celestino Vietti Ramus, ο οποίος εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στην Moto3 την χρονιά που πέρασε. Η προσπάθεια της ομάδας θα έχει και την υποστήριξη των WITH U, Monster Energy και Bardahl, όπως και αυτή των Fassi, Dianese και AGV, που υποστήριξαν την Sky Racing Team VR46 από την πρώτη μέρα της δημιουργίας της.




Πηγη https://www.motomag.gr/
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ως το 2023 MOTO GP στον ΟΤΕ τν


 
Top Bottom