Moto 2t

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Langen Two Stroke – Διχρονίλα για σκληροπυρηνικούς μερακλήδες​

2378737dbd626f354baa5ff4fee4a6d1_XL.jpg

Η Langen Technology Limited -εν συντομία απλά Langen- η οποία ειδικεύεται στις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, αποκάλυψε τα δίχρονα τέκνα της κατά την έναρξη της έκθεσης Motorcycle Live.
Σε μια ιδιαίτερη «τελετή», ο ιδρυτής της Langen, Christofer Ratcliffe, είχε μάλιστα ήδη μπροστά του τους νέους ιδιοκτήτες του μικρού, δίχρονου τέρατος και μετά την παρουσίαση του Two Stroke, οι μοτοσυκλέτες θα παραμείνουν εκτεθειμένες στο χώρο μεταξύ 19 και 27 Δεκεμβρίου, ενώ εκτίθεται και μια σειρά από δίχρονες μοτοσυκλέτες από τις δεκαετίες του '80 και του '90. Παρών στην παρουσίαση ήταν και ο Πρωταθλητής IRRC SBK και πρώην αναβάτης της Moto3 στα GP, Danny Webb για να δώσει τα φώτα του για την απόδοση του Langen Two Stroke στην πίστα.
lng2.jpg

Γιατί ξεχωρίζει όμως το εν λόγω μοντέλο; Ο λόγος δεν είναι άλλος από τον V-twin κινητήρα των 250 κ.εκ. σε συνδυασμό με την εστίαση στην απλότητα, τη μείωση του βάρους, τη σύγχρονη τεχνολογία και τα «καλά» υλικά, όπου ο σύγχρονος σχεδιασμός συναντά τη λεγόμενη από τη Langen «βρετανική, παραδοσιακή δεξιοτεχνία».
lng1.jpg

Για να καταλάβετε για τι.. κινητηράκι μιλάμε, η πρώτη έκδοση του συγκεκριμένου V-Twin ήταν δευτερεύον project στο εργοστάσιο της Ferrari και φτιάχτηκε το 2014 από τον Vincenzo Mattia, σαν αγωνιστικός κινητήρας GP που αποδίδει 95 ίππους - 76 στην περίπτωση του Two Stroke. Ο πατενταρισμένος ψεκασμός καυσίμου και το ελεγχόμενο σύστημα λίπανσης μέσω ECU επέτρεψαν στη Langen να εξελίξει το καθαρόαιμο, δικύλινδρο, δίχρονο μοτέρ σε έναν ανθεκτικό, ελεγχόμενο κινητήρα που πληροί μάλιστα και τους σύγχρονους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Η καλή απόδοση ισχύος επιτρέπει μια προβλέψιμη οδήγηση με ατελείωτη, εθιστική ροπή, κατά τα λεγόμενα της Langen πάντα.
Με το σύνολο να ζυγίζει 120 κιλά, κάτι που μεταφράζεται σε αναλογία πάνω από 600 ίππους/τόνο, το αλουμινένιο πλαίσιο υπόσχεται να παρέχει τη βέλτιστη ακαμψία, βάρος και γεωμετρία για να προσφέρει μεγάλες ταχύτητες στις στροφές, ευκολία στην αλλαγή κατεύθυνσης μαζί με.. «καθησυχαστική σταθερότητα» στα 200+ χλμ/ώρα.
lng3.jpg

Ο Christofer Ratcliffe Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Langen σχολιάζει: «Στη Langen πιστεύουμε ότι «τα αυτοκίνητα κινούν το σώμα αλλά οι μοτοσυκλέτες κινούν την ψυχή» - καταδεικνύει την άυλη και απαράμιλλη ανθρώπινη εμπειρία της οδήγησης και της κατοχής ενός Langen. Όλη η ομάδα της Langen είναι ενθουσιασμένη που θα παραδώσει τις δύο πρώτες μοτοσυκλέτες, καθώς όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, είχαμε και εμείς τα δικά μας προβλήματα με τα εξαρτήματα και την αλυσίδα εφοδιασμού σε συνδυασμό με τον COVID-19. Αυτή η στιγμή έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, τα καλύτερα πράγματα έρχονται σε αυτούς που περιμένουν και οι πρώτοι πελάτες μας δεν μπορούν να περιμένουν να ανέβουν πάνω σε αυτές τις μοτοσυκλέτες και να καρπωθούν τις ανταμοιβές των εκατοντάδων εργατοωρών που έχουν περάσει σε κάθε μηχανή - τώρα είναι έτοιμοι να τους απολαύσουμε.»
Για την ιστορία, το Two Stroke θα παραχθεί σε μόλις 100 μοτοσυκλέτες και κοστολογείται στις 28.000 λίρες Αγγλίας, ή 32.337,38 ευρώ βάση της σημερινής ισοτιμίας. Α, χωρίς ΦΠΑ και ταξινόμηση, ε! Μην ξεχνάτε άλλωστε πως τα γούστα πληρώνονται..


Πηγη www.bikeit.gr

Φιλε δωστο να το κανω μια abcdeabcdeabcde Ωρε θορυβια πως φορτωνει ετσι γαμωτ γαμωτ HappyHappy
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H αποκατάσταση ενός Kawasaki KX 250 του 1995 (Video)​

Ένα σχεδόν κατεστραμμένο KX 250 «κέρδισε μια δεύτερη ευκαιρία»​




Ο Youtuber Mad Marc έφτιαξε από την αρχή ένα σχεδόν κατεστραμμένο KX 250

Πολλές φορές σας έχουμε παρουσιάσει μοτοσυκλέτες «ξεχασμένες» μέσα στην συσκευασία τους για πάρα πολλά χρόνια, οι οποίες πωλούνται πολύ ακριβά. Τις συγκεκριμένες συνήθως τις κυνηγάνε εύποροι συλλέκτες, οι οποίοι τις περισσότερες φορές τις πουλάνε μετά από λίγα χρόνια σε κατά πολύ υψηλότερη τιμή από αυτήν που τα απέκτησαν.

Υπάρχουν και οι άλλοι, οι πιο μερακλίδες που δεν έχουν να διαθέσουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για την απόκτηση μιας παλιάς μοτοσυκλέτας, αλλά τους αρέσει να δίνουν ξανά ζωή σε κάποιες που δεν τους φέρθηκαν καλά οι ιδιοκτήτες τους.

Έτσι ο Mad Marc πήρε ένα χιλιοταλαιπωρημένο KX 250 του 1995, με σπασμένο στρόφαλο και το ανέστησε μόνος του κάνοντας τη δουλειά στο γκαράζ και στο σπίτι του. Απολαύστε ελεύθερα…


abcdeabcdeabcdePraisingPraising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ακούστε τον ήχο αυτού του δίχρονου V6 κινητήρα 1200cc κατασκευασμένο από τον Stan Stephens​

Στο Ηνωμένο Βασίλειο ο βασιλιάς του δίχρονου κινητήρα μοτοσικλέτας, είναι ο Stan Stephens κατά κοινή ομολογία.

Αυτός ο πρώην οδηγός και διάσημος μηχανικός αγώνων αφιέρωσε τη ζωή του και την ψυχή του στο να δουλεύει πάνω στους παλιούς δίχρονους κινητήρες μοτοσυκλετών όπως το Yamaha RD350, το Suzuki RG500 ή το Aprilia RS 250 για περισσότερες από δύο δεκαετίες, και έγινε πραγματικός θρύλος στη χώρα του.

Εκτός από την τακτική του δουλειά ως μηχανικός αλλα και “ανακατασκευαστής” δίχρονων κινητήρων, ο Stephens έχει περάσει χρόνια δουλεύοντας σε ένα προσωπικό έργο στο οποίο αφιερώνει τον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχει. Μια δουλειά που ξεπερνά τα 10 χρόνια σχεδόν και είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα που έχει έναν εντυπωσιακό και ενδιαφέρον 6κύλινδρο δίχρονο κινητήρα με κυβισμό 1.200 cc. σε διάταξη V.

Το έργο του ξεκίνησε στις αρχές του 2010 και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Ωστόσο, κάποια στιγμή εμφανίστηκε ένα βίντεο και μερικές φωτογραφίες από αυτή την εκρηκτική μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια μιας δοκιμής σε δυναμόμετρο, που έγινε στο NYA Bikes στο Ossett, μας χάρισε μια μοναδική “μουσική” συμφωνία, με έξι τελικά εξάτμισης που έβγαζαν ένα αδιαμφισβήτητο δίχρονο βρυχηθμό από την καρδιά του V6 κινητήρα των 1.200cc, μοναδική μουσική για κάθε λάτρη του δίχρονου κινητήρα!

Για να δημιουργήσει αυτόν τον κινητήρα, ο Stephens χρησιμοποίησε τους κυλίνδρους τριών τετρακύλινδρων κινητήρων, συγκεκριμένα από την Yamaha Banshee 350, που με τη σειρά της προέρχεται από τον κινητήρα που χρησιμοποιείται από τον 2χρονο δικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιείται από την RD350LC, μια μοτοσικλέτα που ο Stan ξέρει τέλεια. Ο στροφαλοθάλαμος είναι, λογικά, εντελώς χειροποίητος, κατασκευασμένος από ενάμιση μπλοκ κινητήρων που αρχικά ανήκαν σε RD500.

Για την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ο Stephens έχει χρησιμοποιήσει ανταλλακτικά από άλλες μοτοσυκλέτες. Το πλαίσιο είναι ένα αλουμινένιο διπλού δοκού άγνωστης προέλευσης και το μπροστινό μέρος φαίνεται να χρησιμοποιεί κιτ πιρουνιού και φρένων Yamaha. Άλλα μέρη όπως το ρεζερβουάρ ή το υποπλαίσιο έχουν δημιουργηθεί από την αρχή για αυτή την πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα.

Προς το παρόν, ο δημιουργός του δεν ήθελε να αποκαλύψει τα στοιχεία που έδωσε το δυναμόμετρο. Με τον Stephens πίσω από αυτήν την κατασκευή, και γνωρίζοντας ότι ένα τυπικό RD350 YPVS έχει ήδη μετρηθεί κοντά στους 60 ίππους, είναι τρελό το νούμερο που μπορεί να προκύπτει σκεπτόμενοι την τεράστια ισχύ που μπορεί να προσφέρει αυτός ο κινητήρας 1200 cc, ο οποίος, θυμηθείτε, χρησιμοποιεί τους κυλίνδρους τριών κινητήρων του RD350.

Ενώ περιμένουμε τον Stephens να ολοκληρώσει το έργο του, μπορείτε να απολαύσετε τη “μελωδία” που βγάζει αυτή η μοναδική μοτοσικλέτα στον κόσμο:


Ο Stan Stephens έχει εκδώσει ένα βιβλίο με την Αυτοβιογραφία του με τίτλο «The Mechanic Who Got Lucky»



Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Tomasin T500 - Δίχρονο ψεκαστό υπερσύγχρονο 500 MX με μίζα και ηλεκτρονικά βοηθήματα!​

Σε περιορισμένη παραγωγή, από τον Ιταλό μηχανολόγο Enrico Tomasin
Tomasin T500


Η γοητεία του δίχρονου μονοκύλινδρου 500άρη κινητήρα στις Motocross μοτοσυκλέτες είναι διαχρονική, και επηρεάζει φαν αλλά και μηχανικούς όπως τον πολύπειρο Enrico Tomasin. Ο τελευταίος κατασκεύασε και έβγαλε σε περιορισμένη παραγωγή ένα πραγματικό αριστούργημα, που μπαίνει χωρίς μετατροπές σε Honda CRF 450, διαθέτοντας ψεκασμό, μίζα αλλά και ηλεκτρονικά βοηθήματα!

Η Tomasin R&D είναι μια ιταλική εταιρεία που ειδικεύεται στην έρευνα και εξέλιξη αγωνιστικών κινητήρων και ηλεκτρονικών, με τον Enrico Tomasin να έχει δεκαετή εμπλοκή με τις Ducati και Honda στα Πρωταθλήματα WSBK και MXGP, ιδρύοντας τη δική του εταιρεία το 2008. Πλέον εξελίσσει και κατασκευάζει κινητήρες και ECU για κορυφαίες αγωνιστικές ομάδες σε Motocross, Enduro, Supermoto, Speedway, Rally, Flat Track και Atv.
Tomasin T500

Και φτάνουμε στο Τ500. Γιατί μπορεί οι δίχρονες 500άρες ΜΧ μοτοσυκλέτες του παρελθόντος να ξεσηκώνουν με τις επιδόσεις του κινητήρα τους, αλλά από πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα και εξοπλισμό είναι δεκαετίες πίσω από τις σύγχρονες τετράχρονες ΜΧ.

Έτσι, μετά από τριετή εξέλιξη, ο Enrico δημιούργησε τον δικό του σύγχρονο, υγρόψυκτο 500άρη δίχρονο κινητήρα που μπαίνει δίχως μετατροπές (plug and play) σε μια Honda CRF450 του 2021-2024.

Οι εξωτερικές διαστάσεις -αλλά και η εμφάνιση- του δίχρονου κινητήρα είναι παραπλήσιες με του κινητήρα του CRF, με τον Enrico να τον αποκαλεί “an engine inside an engine”, έναν κινητήρα μέσα σε έναν άλλο κινητήρα!
Tomasin T500


Ο κινητήρας διαθέτει μίζα, ψεκασμό, 5 Riding Modes, Launch Control, Traction Control, και Quick-Shifter, με τη μοτοσυκλέτα να έχει κιτ τιτανίου στις βίδες, και παγκόσμια υποστήριξη από την Tomasin R&D. Νούμερα ιπποδύναμης και ροπής δεν δίνονται από το εργοστάσιο.
Tomasin T500

Οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν είτε το κιτ κινητήρα και να το προσαρμόσουν στο δικό τους CRF, είτε έτοιμη τη μοτοσυκλέτα από τον Tomasin, με κόστος 15.570 ευρώ αν την παραλάβετε από το εργοστάσιο -τη στέλνει και στο εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα του Tomasin, ΕΔΩ.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MEGASGAS EC 700 - Εξωφρενικό Supermotard με δίχρονο κινητήρα 700 κ.εκ. χωρίς αντικραδασμικό!​

Με απόδοση 84 hp και βάρος 120 κιλών - Αυστηρά για αναβάτες χωρίς σφραγίσματα
MEGASGAS 700


Συνεχίζοντας από τη σύγχρονη δίχρονη Enduro μοτοσυκλέτα Tomasin 500 που διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή, περνάμε στο MEGASGAS EC 700, που αποτελεί ένα One-Off σπέσιαλ Supermotard μοντέλο, με δίχρονο κινητήρα 700 κ.εκ., απόδοσης 84 hp και βάρος μοτοσυκλέτας 120 μόλις κιλά.

Στο τρένο της υπερβολής όσον αφορά στους μονοκύλινδρους δίχρονους κινητήρες, τρένο που ξεκίνησε με τα Honda CR500, Kawasaki KX500, Suzuki RM500 και Yamaha YZ490, πηδά τώρα και ο Γερμανός κατασκευαστής special μοτοσυκλετών Sib Mustard της εταιρείας HAISL με βάση τη δίχρονη enduro GASGAS EC300.

Η συνταγή του Sebastian (Sib) για τη δίχρονη παράνοια MEGASGAS EC 700, αφορά στην αντικατάσταση του κινητήρας της, με έναν επίσης μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο και δίχρονο κινητήρα, με υπερδιπλάσιο όμως κυβισμό στα 699 κ.εκ., της αυστριακής εταιρείας Rübig Motortechnik. Λάβετε υπόψη σας πως ο συγκεκριμένος κινητήρας κατασκευάζεται για αγώνες sidecar motocross!

MEGASGAS EC 700

Για να μπει ο νέος κινητήρας στη θέση του, το πλαίσιο χρειάστηκε μετατροπές, ενώ custom είναι και το ψαλίδι (ψαλίδι ο Θεός να το κάνει... δείχνει να προέρχεται από KTM με τον Sib να έχει αφήσει πάνω μόνο τα "νεύρα", και να μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν το κομψοτέχνημα αυτό θα σπάσει... στο ρελαντί!), η έδραση του αμορτισέρ πίσω, η εξάτμιση, κ.α.

MEGASGAS EC 700

Ο Sib ήθελε να δημιουργήσει έναν “λύκο με προβιά αρνιού”, διατηρώντας το design του GASGAS, αλλά σε διαφορετικό χρωματισμό μαύρου και χαλκού, με έμπνευση από το Cupra R. Στα πλάγια η μοτοσυκλέτα αναγράφει MEGASGAS, ενώ έχει διάφορα… steampunk στοιχεία πάνω της.
MEGASGAS EC 700

Για την ώρα ο Sib δεν έχει δυναμομετρήσει το MEGASGAS, αλλά αναφέρει πως η Rübig Motortechnik ανακοινώνει επίσημη απόδοση 84 hp. Κι όλα αυτά, χωρίς να προσθέτει ο κινητήρας υπερβολικό βάρος στη μοτοσυκλέτα, όντας μόλις 10 κιλάκια πιο βαρύς από τον original της GASGAS! Κάπως έτσι, η MEGASGAS ζυγίζει 115-120 κιλά, κάτι που της δίνει λόγο κιλών ανά ίππο στο… 1,42.
MEGASGAS EC 700

Ένα μείον αφορά στους πολλούς κραδασμούς του κινητήρα, ο οποίος δεν έχει αντικραδασμικό άξονα, κι έτσι η οδήγηση της MEGASGAS αναμένεται να απευθύνεται αυστηρά σε αναβάτες… χωρίς σφραγίσματα. Επόμενο project του Sib; Μια δίχρονη turbo μοτοσυκλέτα. Can’t wait...

MEGASGAS EC 700
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Speedwerks RGV500 - Δίχρονη υπερπαραγωγή που ξεπήδησε από την "πένα" του Kar Lee​

Πλαίσιο από Suzuki RGV250, βελτιωμένο RG500 μοτέρ 115 hp, και γεμάτο βάρος… 135 κιλών!
Speedwerks RGV500


Στα τέλη του 2018, η αμερικάνικη Speedwerks των Steve Long και Dave Trotter, γνωστή για τις πολιτικές και αγωνιστικές βελτιώσεις της σε τετράχρονες και δίχρονες μοτοσυκλέτες, δέχθηκε μια παραγγελία για ένα υβρίδιο RGV250/RG500, από τον Δρ. Jeff Martin, με fairing και σχέδιο του Βρετανού σχεδιαστή Kar Lee, της KarDesign, υπεύθυνης μεταξύ άλλων και για το Suzuki SuperBusa. Το αποτέλεσμα δικαίωσε τους πάντες, καθώς πέρα από τους 115 hp στον τροχό και τα μόλις 135 γεμάτα κιλά, η μοτοσυκλέτα είχε εμφάνιση, συμπεριφορά και ποιότητα κατασκευής σύγχρονου sport μοντέλου μαζικής παραγωγής!

Τα τελευταία δίχρονα Sport 250 ήταν πάντα υπέρ-ελαφριά μοντέλα, με ακαριαίες αντιδράσεις και απαράμιλλη ευελιξία, όμως υστερούσαν σε δύναμη σε οποιαδήποτε ανοιχτή πίστα ή διαδρομή. Αντίθετα, τα δίχρονα RG 500 / RD 500 είχαν τη σωστή απόδοση, αλλά με πλαίσιο και τροχούς που δεν μπορούσαν να τη διαχειριστούν. Όπως ήταν φυσικό, υπήρξαν πάμπολλοι λάτρεις του δίχρονου κινητήρα που προχώρησαν σε ιδιοκατασκευές, συνδυάζοντας πλαίσια από 250 και κινητήρες 500 κυβικών.
Speedwerks RGV500












Στην περίπτωση μας, το πλαίσιο και το ψαλίδι “μπανάνα” από ένα Suzuki RGV250 του 1990 συνδυάστηκε με έναν βελτιωμένο τετρακύλινδρο κινητήρα RG 500 Gamma στα 555 κ.εκ. από τον -αποβιώσαντα το 2019- Rick Lance της Lance Gamma, με στοκ καρμπιρατέρ ανοιγμένα στα 30,5 mm με απόδοση στο δυναμόμετρο 115 hp στον τροχό, και με φαίρινγκ σχεδιασμένο από τον Kar Lee, designer και πρώην Art Director του Performance Bikes. Η Speedwerks ξόδεψε πολύ χρόνο για τη βέλτιστη έδραση του κινητήρα στο νέο πλαίσιο, αλλά και για την ιδανική γεωμετρία του RGV500 -πάντα με Square Four διάταξη, με το “V” να αναφέρεται στο πλαίσιο του 250.
Speedwerks RGV500

Νέο είναι και το υποπλαίσιο, της βρετανικής Performancefab (που περιέχει και ένα νέο δοχείο λαδιού), νέες και οι εξατμίσεις, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι από ZX-10R του 2017 με τιμονόπλακα της IMA Italy! Φυσικά έχει γίνει revalving στα ελατήρια, ώστε να δουλεύει σωστά στη νέα του αποστολή σε μια κατά πολύ ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα. Το πιρούνι συνεργάζεται με ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins πίσω.

Για παν ενδεχόμενο, το RGV500 φέρει και ένα σταμπιλιζατέρ της Hyperpro. Οι δαγκάνες στα δυο δισκόφρενα της HP Racing μπροστά είναι ακτινικές τετραπίστονες Brembo Racing .484 προσφέροντας όση ισχύ και πληροφόρηση μπορεί να διαχειριστεί κανείς. Οι τροχοί είναι από ανθρακόνημα, της Blackstone Tek, και τα ελαστικά είναι τα Dunlop Q3+.

Speedwerks RGV500

Τα γραφικά και το design του Kar Lee έγιναν πράξη σε custom κοστούμι της Tyga Performance, ενώ δεν υπάρχει κανένα αυτοκόλλητο πάνω στη μοτοσυκλέτα -όλα τα γραφικά είναι βαμμένα από την House of Kolor και τον John Wa. Το ρεζερβουάρ ανήκει σε RGV250, ενώ από το ίδιο μοντέλο προέρχεται και η ουρά, με τα φτερά να έχουν κατασκευαστεί από carbon. Το ονειρικό πακέτο συμπληρώνουν μια μπαταρία λιθίου, όργανο της Koso, μεταλλικά σωληνάκια φρένων, αντλία φρένου Brembo, κ.α.
Speedwerks RGV500

Λίγο μετά την παρουσίαση της μοτοσυκλέτας, ο γνωστός αγωνιζόμενος, εκπαιδευτής και συντάκτης του Cycle World Nick Lenatsch οδήγησε το RGV500 της Speedwerks, γράφοντας πως τα μόνα στοιχεία που τον έκαναν να θυμάται πως δεν επρόκειτο για υπερσύγχρονη Superbike μαζικής παραγωγής ήταν… η μανιβέλα και… τα φώτα που δεν είχαν την απόδοση που περίμενε.
Speedwerks RGV500

Κι αν πέρασαν 5 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του Speedwerks’ RGV500, εντούτοις η εμφάνιση και η γοητεία του παραμένουν διαχρονικές. Τυχερός ο ιδιοκτήτης του.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BRC Racing: Κιτ δίχρονου κινητήρα 500 κ.εκ., που μπαίνει σε MX 250 μοτοσυκλέτες - Video​

Εξήντα ίπποι και εφτά κιλά ροπής, με μίζα και αντικραδασμικό άξονα
Κιτ δίχρονου κινητήρα 500 κυβικών για σύγχρονες MX μοτοσυκλέτες


Η BRC Canada κατασκευάζει ένα κιτ σύγχρονου δίχρονου μονοκύλινδρου κινητήρα, που τοποθετείται σε κινητήρες σύγχρονων δίχρονων Motocross / Enduro / Motard μοτοσυκλετών από Honda, Husqvarna, KTM και Yamaha, εκτοξεύοντας την απόδοση στους 60 ίππους και στα 7 κιλά ροπής!

Η BRC Racing δεν πουλά ολοκληρωμένους κινητήρες, παρέχει όμως το κιτ της, το οποίο τοποθετείται στον κινητήρα μιας σύγχρονης δίχρονης MX / Enduro μοτοσυκλέτας, όπως οι κάτωθι: KTM 250/300 2T EXC/SX/XC/XCW 2007-2016, 2T KTM 250/300 EXC/SX/XC/XCW/Tpi 2017-2021, και Yamaha YZ250 2T 1998-2021. Όπου είναι αυτό δυνατόν, ο κινητήρας του Καναδού βελτιωτή συνεργάζεται με το κιβώτιο, τον συμπλέκτη, τη μανιβέλα, την αντλία ψυκτικού, το φίλτρο αέρα, την ανάφλεξη και τα καπάκια των μοτοσυκλετών στις οποίες θα γίνει η… μεταμόσχευση.
BRC Racing

Ο κινητήρας στις περισσότερες εκδόσεις του δεν είναι ψεκαστός, αλλά χρησιμοποιεί καρμπιρατέρ της Keihin, ενώ το κιτ BRC500 MY17-21 έχει επιλογή για ψεκασμό Tpi. Όσον αφορά στη συντήρηση του κινητήρα, αυτή δεν χρειάζεται να γίνει στην BRC, καθώς το κιτ πιστονιού είναι της Vertex, το κιτ μπιέλας είναι Pro-X CR500, και τα ρουλεμάν και οι φλάντζες είναι της ΚΤΜ.
BRC Canada


Όπως καταλαβαίνετε, το κιτ απαιτεί αρκετή δουλειά από τον αγοραστή, καθώς πέρα από τα 5.500 ευρώ που θα πρέπει να καταβάλλει ο πελάτης, θα πρέπει να υπολογίσει και τη συναρμολόγηση από τον ίδιο -αν θέλετε η BRC αναλαμβάνει -με το αζημίωτο- τη συναρμολόγηση, αρκεί όμως να της στείλετε τον κινητήρα της δίχρονης ΜΧ μοτοσυκλέτας σας.
BRC Canada

Μέσα στις κατασκευές της BRC περιλαμβάνονται και δίχρονοι κινητήρες για καρτ, snowmobile (και με turbo παρακαλώ), αλλά και ένα project για δικύλινδρο δίχρονο κινητήρα που θα τοποθετείται σε Yamaha YZF-R6, για απόδοση 140+ hp! Το τελευταίο αναμενόταν να βγει στην παραγωγή το 2022, όμως βλέπουμε πως ακόμα βρίσκεται στα στάδια της εξέλιξης.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε ΕΔΩ.

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτή η επίμονος ... νεκροφιλία στους 2Τ κινητήρες που φέρνει λυγμους αναμνήσεων...! facepalm 2
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αυτή η επίμονος ... νεκροφιλία στους 2Τ κινητήρες που φέρνει λυγμους αναμνήσεων...! facepalm 2
Rolling RollingRollingRollingRollingRolling
Με βγήκε η μπύρα απ' την μύτη abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Top Bottom