Moto 2t

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πάρτε 2χρονιλα, προσέξτε πως ανεβάζει και μιλάμε για 500αρακια ,αν υπήρχε σήμερα 2χρονο 1000cc θα μιλούσαμε για ιπποδύναμη 300 άλογα και πάνω από 25 κιλά ροπής...

 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Εντυπωσιακο , αλλα εχει ακριβυνει πολυ το μπουκαλακι του λαδιου mix ..... και δεν συμφερει πλεον....! abcde
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.281
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Μακάρι να έβγαιναν ακόμα δίχρονα μηχανάκια και για εντός δρόμου χρήση. Άλλη φάση το δίχρονο...... P.S. 2 STROKE FOR EVER
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
«Aprihondia» SRC 475 V3: 2Stroke forever

Κινητήρας Honda, πλαίσιο Aprilia

Aprihondia-SRC-475-3.jpg
Ο Jean Pierre Bonato (JP) κατασκεύασε μια πανίσχυρη δίχρονη μοτοσυκλέτα, όχι μόνο για την πίστα αλλά και τον δρόμο

Όπως ένα μοντέλο που θα έβγαινε από τις γραμμές παραγωγής ενός μεγάλου εργοστασίου. Με φώτα, φλάς, καθρέφτες και βάση για την πινακίδα κυκλοφορίας.
Οι προδιαγραφές ρύπων και θορύβου, οδήγησε στην εξαφάνιση των δίχρονων κινητήρων. Οι μονές μοτοσυκλέτες με τέτοιου είδους κινητήρες, που είναι νόμιμο να κυκλοφορήσουν στο δρόμο είναι λιγοστές endurο, ενώ εδώ και κάποια χρόνια κυκλοφορούν φήμες πως «έρχεται η δίχρονη αναγέννηση». Η αλήθεια είναι πως «σκόρπιες» πληροφορίες και έγγραφα κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, αλλά τίποτα συνταρακτικό δεν έχει συμβεί προς το παρόν.

Aprihondia-SRC-475-5.jpg

Η Sunday Ride Classic, σε συνεργασία με την Varm’Up Moto και την Kerlo Classic έκανε το όνειρο πολλών πραγματικότητα. Κατασκεύασε μια σύγχρονη super sport μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας μέρη από δύο κορυφαίες δίχρονες του παρελθόντος.

Aprihondia-SRC-475-16.jpg

Το πλαίσιο προέρχεται από μία από τις τελευταίες δίχρονες που παράχθηκαν. Της Aprilia RS 250 του 1999. Ο κινητήρας είναι ιαπωνικός, τρικύλινδρος σε διάταξη V, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες. Είναι αυτός που χρησιμοποίησε η Honda στο NS400R του 1984. Με τις επεμβάσεις των εμπνευστών της SRC, έφτασε τα 470 κ.εκ. και τους 88 ίππους στις 9.885 στροφές!

Aprihondia-SRC-475-19.jpg

Ο JP «πείραξε» τα logo του HRC, κάνοντάς το SRC και της Honda, που το συνδύασε με αυτό της Aprilia.

Aprihondia-SRC-475-6.jpg

Οι αναρτήσεις της SRC προέρχονται από την Ohlins, τα φρένα από την Beringer και τα μαρσπιέ από την Tyga. Για να αυξηθεί ο κυβισμός του κινητήρα, από 387 σε 470 κ.εκ., χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτερα πιστόνια και άλλαξαν οι κύλινδροι. Τοποθετήθηκαν νέες carbon βαλβίδες reed της Boyensen και η δεύτερη, τρίτη και τέταρτη σχέση του κιβωτίου έχουν κοντύνει. Έχει χρησιμοποιηθεί νέα ψηφιακή ανάφλεξη και καρμπυρατέρ Keihin 32mm από Honda NSR 250 MC18. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν από την «Terry Shepherd».

Aprihondia-SRC-475-18.jpg

Τα φέρινγκ είναι της TYGA, με αρκετές αλλαγές για να προσαρμοστεί η εξάτμιση και το φωτιστικό σώμα στο ουραίο τμήμα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 140 κιλά.
 

thenos

member
Δημοσιεύσεις
1.332
Ηλικία
48
Όνομα
Θανάσης
Κείνο το διχρονολαδο με άρωμα φράουλα με έχει λείψει τώρα που το συζηταμε
Μάλλον δεν θα σου έχει τύχει ποτέ να έχεις κάποιο YZ μπροστά με πεσμένο μοτέρ και λάδι μίξης με άρωμα φράουλας...
Εκεί να δεις μαστούρωμα... abcdefghgk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
«Aprihondia» SRC 475 V3: 2Stroke forever

Κινητήρας Honda, πλαίσιο Aprilia

View attachment 23911
Ο Jean Pierre Bonato (JP) κατασκεύασε μια πανίσχυρη δίχρονη μοτοσυκλέτα, όχι μόνο για την πίστα αλλά και τον δρόμο

Όπως ένα μοντέλο που θα έβγαινε από τις γραμμές παραγωγής ενός μεγάλου εργοστασίου. Με φώτα, φλάς, καθρέφτες και βάση για την πινακίδα κυκλοφορίας.
Οι προδιαγραφές ρύπων και θορύβου, οδήγησε στην εξαφάνιση των δίχρονων κινητήρων. Οι μονές μοτοσυκλέτες με τέτοιου είδους κινητήρες, που είναι νόμιμο να κυκλοφορήσουν στο δρόμο είναι λιγοστές endurο, ενώ εδώ και κάποια χρόνια κυκλοφορούν φήμες πως «έρχεται η δίχρονη αναγέννηση». Η αλήθεια είναι πως «σκόρπιες» πληροφορίες και έγγραφα κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, αλλά τίποτα συνταρακτικό δεν έχει συμβεί προς το παρόν.

View attachment 23912

Η Sunday Ride Classic, σε συνεργασία με την Varm’Up Moto και την Kerlo Classic έκανε το όνειρο πολλών πραγματικότητα. Κατασκεύασε μια σύγχρονη super sport μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας μέρη από δύο κορυφαίες δίχρονες του παρελθόντος.

View attachment 23915

Το πλαίσιο προέρχεται από μία από τις τελευταίες δίχρονες που παράχθηκαν. Της Aprilia RS 250 του 1999. Ο κινητήρας είναι ιαπωνικός, τρικύλινδρος σε διάταξη V, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες. Είναι αυτός που χρησιμοποίησε η Honda στο NS400R του 1984. Με τις επεμβάσεις των εμπνευστών της SRC, έφτασε τα 470 κ.εκ. και τους 88 ίππους στις 9.885 στροφές!

View attachment 23914

Ο JP «πείραξε» τα logo του HRC, κάνοντάς το SRC και της Honda, που το συνδύασε με αυτό της Aprilia.

View attachment 23916

Οι αναρτήσεις της SRC προέρχονται από την Ohlins, τα φρένα από την Beringer και τα μαρσπιέ από την Tyga. Για να αυξηθεί ο κυβισμός του κινητήρα, από 387 σε 470 κ.εκ., χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτερα πιστόνια και άλλαξαν οι κύλινδροι. Τοποθετήθηκαν νέες carbon βαλβίδες reed της Boyensen και η δεύτερη, τρίτη και τέταρτη σχέση του κιβωτίου έχουν κοντύνει. Έχει χρησιμοποιηθεί νέα ψηφιακή ανάφλεξη και καρμπυρατέρ Keihin 32mm από Honda NSR 250 MC18. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν από την «Terry Shepherd».

View attachment 23913

Τα φέρινγκ είναι της TYGA, με αρκετές αλλαγές για να προσαρμοστεί η εξάτμιση και το φωτιστικό σώμα στο ουραίο τμήμα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 140 κιλά.
Βάλτε δίπλα του ότι θέλετε, 88 δίχρονα άλογα 140 κιλά.... Στο στροφιλίκι ούτε που θα το βλέπουν...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βάλτε δίπλα του ότι θέλετε, 88 δίχρονα άλογα 140 κιλά.... Στο στροφιλίκι ούτε που θα το βλέπουν...

.... ναι αλλα στο επομενο βενζιναδικο .... θα το προσπερασουν. :cool:

Εξαλλου τα τετραχρονα εφτασαν σε ικανοποιητικες ιπποδυναμεις στους αγωνες ..... και νομιζω λογω πιο διαχειρισιμων ιππων ειχαν και εφαμιλλους χρονους.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
.... ναι αλλα στο επομενο βενζιναδικο .... θα το προσπερασουν. :cool:

Εξαλλου τα τετραχρονα εφτασαν σε ικανοποιητικες ιπποδυναμεις στους αγωνες ..... και νομιζω λογω πιο διαχειρισιμων ιππων ειχαν και εφαμιλλους χρονους.
Και καλύτερους χρόνους αλλά με χίλια ηλεκτρονικά βοηθήματα.. Αν είχαν την ίδια εξέλιξη τα 2χρονα θα μιλάγαμε σε άλλα επίπεδα, στις σημερινές εξωλέμβιες οι 2χρονες άμεσου ψεκασμού είναι πιο οικονομικές από τις 4 χρονιές και με τα διπλά γκάζια και το κουφό; Όχι μόνο περνάνε προδιαγραφές Euro5 αλλά και California.
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.247
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Και καλύτερους χρόνους αλλά με χίλια ηλεκτρονικά βοηθήματα.. Αν είχαν την ίδια εξέλιξη τα 2χρονα θα μιλάγαμε σε άλλα επίπεδα, στις σημερινές εξωλέμβιες οι 2χρονες άμεσου ψεκασμού είναι πιο οικονομικές από τις 4 χρονιές και με τα διπλά γκάζια και το κουφό; Όχι μόνο περνάνε προδιαγραφές Euro5 αλλά και California.
Μανο απο 2τ μονο η evinrude κανει αυτα που λες και σερβις καθε 300 ωρες η αλλες εταιριες δεν εχουν εξελιξη της 2χρονες μηχανες αλλα το γκαζι ειναι το ιδιο ουτε πιο οικονομικη ειναι μονο λιγο πιο ελαφρια αλλα και πιο θορυβωδες
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μανο απο 2τ μονο η evinrude κανει αυτα που λες και σερβις καθε 300 ωρες η αλλες εταιριες δεν εχουν εξελιξη της 2χρονες μηχανες αλλα το γκαζι ειναι το ιδιο ουτε πιο οικονομικη ειναι μονο λιγο πιο ελαφρια αλλα και πιο θορυβωδες
Οχι και τα ιδια γκαζια,δες το βιντεάκι πως η evirude βούλιαξε την 4χρονη στα ιδια άλογα μόνο η Βεράντο που ειναι turbo μπορεί να την συναγωνιστεί στην ροπή.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Bimota V-Due: Το τελευταίο δίχρονο όνειρο​

Bimota 500 Vdue  3.jpgBimota-V-Due-Right-Side-Featured.jpgBimota-500-V-Due-Cockpit.jpgmoto_superbike_blog_Bimota 500 V Due  1.jpg

Μια μοτοσυκλέτα που είχε ως στόχο να κρατήσει ζωντανές τις αγωνιστικές δίχρονες πίστας, ωστόσο αυτό που τελικά κατάφερε ήταν μάλλον το ακριβώς αντίθετο…​


Την δεκαετία του 90, η επιτομή της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας δρόμου ήταν απλή: Δίχρονος κινητήρας, πλαίσιο και ψαλίδι από αλουμίνιο, μικρό βάρος, τρομερή δύναμη. Ακριβώς όπως οι μοτοσυκλέτες των Grand Prix! Ωστόσο, στο δρόμο κυριαρχούσαν οι 4κύλινδρες μοτοσυκλέτες με κορυφαία την CBR 900 Fireblade της Honda, όταν η σ υζήτηση ερχόταν στην μεγάλη δύναμη. Οι κανονισμοί ρύπων δεν επέτρεπαν στους πανίσχυρους δίχρονους να κυκλοφορούν στον δρόμο… όμως η πάντα φιλόδοξη Bimota είχε ένα όνειρο: Να κατασκευάσει την απόλυτη superbike, μια μοτοσυκλέτα κατευθείαν από τις πίστες για τον δρόμο, με δίχρονο κινητήρα και χαρακτηριστικά που κανείς δεν είχε ξαναδεί μέχρι τότε.

Η γέννηση του V-Due
Γενικότερα, ισχύει ο εξής κανόνας: Οι ελίτ Ιταλικές μοτοσυκλέτες πάντα προκαλούν πάταγο. Όταν η Bimota ανακοίνωσε την V-Due, κατάφερε ακριβώς αυτό. Η μεγάλη υπόσχεση ήταν ότι, με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ταιριασμένο με τον δικύλινδρο δίχρονο κινητήρα 500 κυβικών, θα λυνόταν το πρόβλημα των ρύπων κάνοντας την V-Due νόμιμη για κυκλοφορία, ακόμη και στην πολύ αυστηρή Αμερική. Παράλληλα, η μοτοσυκλέτα θα έφερε όλα τα πλεονεκτήματα της δίχρονης καρδιάς της –μικρό βάρος, μεγάλη δύναμη αγωνιστικού τύπου- και συγκεκριμένα περίπου 110 ίππους και 136 κιλά, νούμερα που προκαλούν ζαλάδα! Για τότε, 110 ίππους απέδιδαν τα 600άρια 4κύλινδρα, ενώ καμία μοτοσυκλέτα τέτοιας ισχύος δεν μπορούσε να ζυγίζει κάτω από 180-200 κιλά… Προσθέστε στο «γλυκό» τον ξηρό συμπλέκτη και το κιβώτιο τύπου κασέτας και έχουμε μια αγωνιστική για το δρόμο, που κόστιζε όταν παρουσιάστηκε, περίπου 30.000 δολάρια!

Το όνειρο που έγινε εφιάλτης
Τα πρώτα σημάδια της μοτοσυκλέτας ήταν θετικά: Το μοτέρ περνούσε τις προδιαγραφές ρύπων, ενώ το πλαίσιο, οι κορυφαίες αναρτήσεις από τις Paoli και Ohlins και τα Brembo φρένα δημιουργούσαν ένα σύνολο με καταπληκτική οδηγική συμπεριφορά. Η μοτοσυκλέτα ήταν απίστευτη… όσο λειτουργούσε. Και αυτό διότι τα μεγάλα προβλήματα έκαναν πολύ γρήγορα την εμφάνισή τους. Το σύστημα ψεκασμού απλά δεν μπορούσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, δημιουργώντας κάκιστη απόκριση στο γκάζι. Η λέξη «γραμμικότητα» ήταν παντελώς άγνωστη, καθώς ο κινητήρας του V-Due έκανε… ότι ήθελε, με άτσαλη λειτουργία και πολύ βίαιο «ρόπιασμα» στις ψηλές στροφές του, καθιστώντας την μοτοσυκλέτα φοβερά δύσκολη στη χρήση. Και σαν να μην έφταναν αυτά, ο στροφαλοθάλαμος είχε προβλήματα στεγανότητας που οδηγούσαν σε απώλεια απόδοσης, τα ηλεκτρολογικά προβλήματα ήταν παντού ενώ αργότερα, οι κινητήρες απλά… «έκοβαν» πιστόνια και στροφαλοφόρους… Ήταν τόση η αγανάκτηση των ιδιοκτητών, που η Bimota δέχθηκε πίσω μοτοσυκλέτες που «επεστράφησαν ως απαράδεκτες»!

Το απότομο ξύπνημα στην πραγματικότητα
Παρά το ότι η Bimota αναγνώρισε το λάθος της και αφαίρεσε το σύστημα ψεκασμού από την επόμενη γενιά της μοτοσυκλέτας, την οποία ονόμασε Evolutione, η ζημιά είχε γίνει ήδη. Με 340 κομμάτια από τα 500 του αρχικού σχεδιασμού να παράγονται, η Bimota πτώχευσε το 1999 από τις μεγάλες οικονομικές ζημίες που υπέστη. Οι V-Due που βρήκαν τελικά αγοραστή αναδείχθηκαν λοιπόν σε συλλεκτικές και πολλές από αυτές βρήκαν τον δρόμο τους για τα μουσεία και τα σαλόνια. Η V-Due λοιπόν ήταν μια ονειρεμένη μοτοσυκλέτα, που όμως δεν κατάφερε να ξεπεράσει τα μεγάλα προβλήματα του δίχρονου κινητήρα στο θέμα των ρύπων…
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
για το καταργημα των διχρονων παρτε τηλ την χοντα που εκανε τα παντα να εκλειψουν,αυτη πρωτοστατησε
και παρτε ενα τηλ την κτμ που τα εξελισει και τους εγραψε στα φρυδια της
 

tedvj23

member
Δημοσιεύσεις
859
Περιοχή
Patra City
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Piero ... BIMOTA 500 Vdue

 
Top Bottom