«Aprihondia» SRC 475 V3: 2Stroke forever
Κινητήρας Honda, πλαίσιο Aprilia
View attachment 23911
Ο Jean Pierre Bonato (JP) κατασκεύασε μια πανίσχυρη δίχρονη μοτοσυκλέτα, όχι μόνο για την πίστα αλλά και τον δρόμο
Όπως ένα μοντέλο που θα έβγαινε από τις γραμμές παραγωγής ενός μεγάλου εργοστασίου. Με φώτα, φλάς, καθρέφτες και βάση για την πινακίδα κυκλοφορίας.
Οι προδιαγραφές ρύπων και θορύβου, οδήγησε στην εξαφάνιση των δίχρονων κινητήρων. Οι μονές μοτοσυκλέτες με τέτοιου είδους κινητήρες, που είναι νόμιμο να κυκλοφορήσουν στο δρόμο είναι λιγοστές endurο, ενώ εδώ και κάποια χρόνια κυκλοφορούν φήμες πως «έρχεται η δίχρονη αναγέννηση». Η αλήθεια είναι πως «σκόρπιες» πληροφορίες και έγγραφα κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, αλλά τίποτα συνταρακτικό δεν έχει συμβεί προς το παρόν.
View attachment 23912
Η Sunday Ride Classic, σε συνεργασία με την Varm’Up Moto και την Kerlo Classic έκανε το όνειρο πολλών πραγματικότητα. Κατασκεύασε μια σύγχρονη super sport μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας μέρη από δύο κορυφαίες δίχρονες του παρελθόντος.
View attachment 23915
Το πλαίσιο προέρχεται από μία από τις τελευταίες δίχρονες που παράχθηκαν. Της Aprilia RS 250 του 1999. Ο κινητήρας είναι ιαπωνικός, τρικύλινδρος σε διάταξη V, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες. Είναι αυτός που χρησιμοποίησε η Honda στο NS400R του 1984. Με τις επεμβάσεις των εμπνευστών της SRC, έφτασε τα 470 κ.εκ. και τους 88 ίππους στις 9.885 στροφές!
View attachment 23914
Ο JP «πείραξε» τα logo του HRC, κάνοντάς το SRC και της Honda, που το συνδύασε με αυτό της Aprilia.
View attachment 23916
Οι αναρτήσεις της SRC προέρχονται από την Ohlins, τα φρένα από την Beringer και τα μαρσπιέ από την Tyga. Για να αυξηθεί ο κυβισμός του κινητήρα, από 387 σε 470 κ.εκ., χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτερα πιστόνια και άλλαξαν οι κύλινδροι. Τοποθετήθηκαν νέες carbon βαλβίδες reed της Boyensen και η δεύτερη, τρίτη και τέταρτη σχέση του κιβωτίου έχουν κοντύνει. Έχει χρησιμοποιηθεί νέα ψηφιακή ανάφλεξη και καρμπυρατέρ Keihin 32mm από Honda NSR 250 MC18. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν από την «Terry Shepherd».
View attachment 23913
Τα φέρινγκ είναι της TYGA, με αρκετές αλλαγές για να προσαρμοστεί η εξάτμιση και το φωτιστικό σώμα στο ουραίο τμήμα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 140 κιλά.