- Δημοσιεύσεις
- 26.318
- Ηλικία
- 62
- Περιοχή
- Αγρινιο
- Μοτοσυκλέτα
-
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
- Όνομα
- ΜΙΧΑΛΗΣ
- Περιοχή
- ΑΓΡΙΝΙΟ
Permanyer και Bultó
Η Montesa ιδρύθηκε το 1944 από τους Pedro Permanyer και Francisco Xavier "Paco" Bultó . Το πρώτο πρωτότυπο Montesa βασίστηκε στα γαλλικά μοντέλα Motobécane εκείνης της εποχής. Ο Permanyer άρχισε να παράγει τις δικές του μηχανές , οι οποίες επέτρεψαν τη διερεύνηση και επέκταση μιας νέας περιοχής σε μοτοσικλέτες. Οι Permanyer και Bultó συνεργάστηκαν στη Βαρκελώνη και δημιούργησαν μια ελαφριά μοτοσικλέτα. Αυτό οδήγησε στη δημιουργία ενός ποδηλάτου τροφοδοτείται από μια 95cc δίχρονοκινητήρα χωρίς πίσω ανάρτηση. Παρά ορισμένες αποτυχίες, πώλησαν 22 από αυτές τις μονάδες κατά το πρώτο έτος παραγωγής. Το επόμενο έτος, η εταιρική σχέση εστιάστηκε στις βελτιώσεις της παραγωγής και στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για της μοτοσυκλέτες τους. Ως διάδοχος του προηγούμενου μοντέλου, η Bultó σχεδίασε ένα νέο 125cc roadster, ο οποίος δοκιμάστηκε σε πολλά από τα διαδηλωτικά ράλλυ και τα ημι-enduros που ήταν δημοφιλή στην Ισπανία τότε.
Αυτό το μοντέλο συνεχίστηκε για να εισέλθει στις Διεθνούς Δοκιμασίες Εξαήμερων του 1951 . Η μοτοσικλέτα εισήχθη από το εργοστάσιο, οδηγείται από τους Bultó και G. Cavestany. Στις αρχές της δεκαετίας του '50, η Montesa εισήλθε σε πολλές κούρσες στην κατηγορία των 125cc αγώνων δρόμου . Αυτές η μοτοσυκλέτες περιείχαν έξι ταχυτήτων, μπουλόνια στα κιβώτια ταχυτήτων, σε ημι-μονάδα κατασκευής, με όλα τα γρανάζια να τρέχουν σε ρουλεμάν με βελόνες. Μέχρι το 1956, αυτά τα Montesa 125s ήταν πολύ ανταγωνιστικά και κατέλαβαν τη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση στον Ultra-Lightweight αγώνα στην Isle of Man TT .
Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Montesa της δεκαετίας του 1950 ήταν ο Brio 80, εκ των οποίων περισσότεροι από 12.000 παραγόταν. Η επιτυχία του Brio και των άλλων μοντέλων οδήγησε στο άνοιγμα ενός νέου, μεγαλύτερου εργοστασίου στο Espluges de Llobregat. Τα μοντέλα Brio 80 και Brio 90 περιείχαν πολλές νέες προόδους, όπως η κίνηση του καρμπυρατέρ πίσω από τον κύλινδρο και ένα χειρόφρενο. Ωστόσο, η ύφεση στην ισπανική οικονομία είχε αναγκάσει τον Permanyer να μειώσει τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας. Ο Permanyer ήθελε να αποσυρθεί από τους δρόμους, αλλά ο Bultó επέμεινε να παραμείνει η πορεία. Τον Μάιο του 1958, ο επικεφαλής σχεδιαστής Bultó έφυγε, λαμβάνοντας μαζί του αρκετούς ζωτικής σημασίας προσωπικό της Montesa για να σχηματίσει μια ανταγωνιστική επιχείρηση, το Bultaco. Ο Permanyer δεν είχε χάσει μόνο τον λαμπρό σχεδιαστή Bultó, αλλά και το μερίδιό του 30% στην εταιρεία.
Περιεχόμενα
Η Montesa ιδρύθηκε το 1944 από τους Pedro Permanyer και Francisco Xavier "Paco" Bultó . Το πρώτο πρωτότυπο Montesa βασίστηκε στα γαλλικά μοντέλα Motobécane εκείνης της εποχής. Ο Permanyer άρχισε να παράγει τις δικές του μηχανές , οι οποίες επέτρεψαν τη διερεύνηση και επέκταση μιας νέας περιοχής σε μοτοσικλέτες. Οι Permanyer και Bultó συνεργάστηκαν στη Βαρκελώνη και δημιούργησαν μια ελαφριά μοτοσικλέτα. Αυτό οδήγησε στη δημιουργία ενός ποδηλάτου τροφοδοτείται από μια 95cc δίχρονοκινητήρα χωρίς πίσω ανάρτηση. Παρά ορισμένες αποτυχίες, πώλησαν 22 από αυτές τις μονάδες κατά το πρώτο έτος παραγωγής. Το επόμενο έτος, η εταιρική σχέση εστιάστηκε στις βελτιώσεις της παραγωγής και στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για της μοτοσυκλέτες τους. Ως διάδοχος του προηγούμενου μοντέλου, η Bultó σχεδίασε ένα νέο 125cc roadster, ο οποίος δοκιμάστηκε σε πολλά από τα διαδηλωτικά ράλλυ και τα ημι-enduros που ήταν δημοφιλή στην Ισπανία τότε.
Αυτό το μοντέλο συνεχίστηκε για να εισέλθει στις Διεθνούς Δοκιμασίες Εξαήμερων του 1951 . Η μοτοσικλέτα εισήχθη από το εργοστάσιο, οδηγείται από τους Bultó και G. Cavestany. Στις αρχές της δεκαετίας του '50, η Montesa εισήλθε σε πολλές κούρσες στην κατηγορία των 125cc αγώνων δρόμου . Αυτές η μοτοσυκλέτες περιείχαν έξι ταχυτήτων, μπουλόνια στα κιβώτια ταχυτήτων, σε ημι-μονάδα κατασκευής, με όλα τα γρανάζια να τρέχουν σε ρουλεμάν με βελόνες. Μέχρι το 1956, αυτά τα Montesa 125s ήταν πολύ ανταγωνιστικά και κατέλαβαν τη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση στον Ultra-Lightweight αγώνα στην Isle of Man TT .
Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Montesa της δεκαετίας του 1950 ήταν ο Brio 80, εκ των οποίων περισσότεροι από 12.000 παραγόταν. Η επιτυχία του Brio και των άλλων μοντέλων οδήγησε στο άνοιγμα ενός νέου, μεγαλύτερου εργοστασίου στο Espluges de Llobregat. Τα μοντέλα Brio 80 και Brio 90 περιείχαν πολλές νέες προόδους, όπως η κίνηση του καρμπυρατέρ πίσω από τον κύλινδρο και ένα χειρόφρενο. Ωστόσο, η ύφεση στην ισπανική οικονομία είχε αναγκάσει τον Permanyer να μειώσει τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας. Ο Permanyer ήθελε να αποσυρθεί από τους δρόμους, αλλά ο Bultó επέμεινε να παραμείνει η πορεία. Τον Μάιο του 1958, ο επικεφαλής σχεδιαστής Bultó έφυγε, λαμβάνοντας μαζί του αρκετούς ζωτικής σημασίας προσωπικό της Montesa για να σχηματίσει μια ανταγωνιστική επιχείρηση, το Bultaco. Ο Permanyer δεν είχε χάσει μόνο τον λαμπρό σχεδιαστή Bultó, αλλά και το μερίδιό του 30% στην εταιρεία.
Περιεχόμενα
Τελευταία επεξεργασία: