Mikuni VM18 - Φιλτροκούτι και απορίες περί ζιγκλέρ

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Καλησπέρα!

Mέσα στην εβδομάδα θα κάνω ανταλλαγή το 24mm καρμπυρατέρ μου, με ένα Mikuni VM18. Το καρμπυρατέρ αυτό ήτανε σε Crypton 115. Ο λόγος που θα προβώ στην ανταλλαγή, είναι πως θέλω να κάνω το μηχανάκι πιο οικονομικό για τις μετακινήσεις μου και πιο "εργοστασιακό". Και από το να βάλω καμιά κινεζιά των 20€, προτιμώ το Mikuni.

To συγκεκριμένο, φορέθηκε και στην Ασιατική έκδοση από το μηχανάκι μου, ακριβώς ίδιος κινητήρας. Βρήκα και τις προδιαγραφές του στο manual της Suzuki:



Τα πάντα όλα, από τι ζιγκλέρ έχει μέχρι και πόσες στροφές θέλει η κάθε βίδα.

Θέλω λοιπόν να ταιριάξω και το φιλτροκούτι, μιας και παρέχει πολύ ποιοτικότερο φιλτράρισμα του αέρα, σε σχέση με μια φιλτροχοάνη, της οποίας ο ήχος μου έχει σπάσει και τα μπαλάκια πλέον.

Το φιλτροκούτι του καρμπυρατεράτου μοντέλου, φαντάζομαι θα είναι το ίδιο εσωτερικά με του Address, εφόσον μιλάμε για ίδιο μηχανάκι. Για λαιμό, έχω έναν αρκετά "κοντό" από Astrea, το οποίο θα μοντάρω, για να μπει μούφα και να έρθει το καρμπυρατέρ σε ίσια θέση. Το καρμπυρατεράκι θα δουλέψει σωστά με το φιλτροκούτι, ή πρέπει να προσέξω κάτι συγκεκριμένο στην μετατροπή; Το φιλτροκούτι είναι σε καλή κατάσταση, και το φίλτρο του είναι καθαρό.

Τώρα, μερικές ερωτήσεις περί ζιγκλέρ...έχω μια κασετίνα με main jet από Keihin, τα κλασσικά όχι τα 6γωνα τύπου PWK. Μεγέθη από #85 ως #115. Tο VM18 παίρνει τέτοια ζιγκλέρ ή πρέπει να πάρω συγκεκριμένα για Mikuni; Απείραχτο είναι αυτό που θα παραλάβω, αλλά προφανώς θα έχει ζιγκλέρ και ρυθμίσεις για το Yamaha.

Επίσης, στο manual αναφέρει ότι pilot jet (ζιγκλέρ "αέρα" δηλαδή) παίρνει #12.5....δεν είναι πολύ μικρό για το μηχανάκι; Θα δουλέψει με αυτό;

Και τέλος, ποια η διαφορά μεταξύ Pilot Jet και Starter Jet?

Ευχαριστώ προκαταβολικά!!! Smileys drinking beer Emoticon
 
Top Bottom