Mικροτερος επιτρεπόμενος κυβισμός σε Αττική οδό.

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
μρε αυτο επιασες εση. σβηστο και παμε σταλο
Στο άλλο δεν υπάρχει κάτι. Το όριο είναι 130. Όταν πας παραπάνω είσαι παραβατης. Άσχετα αν όλοι το κάνουμε.
Για να απαντήσω πάντως, ναι γυρνάς στην λωρίδα σου με το πέρας της προσπέρασης βάση ΚΟΚ
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Η αριστερή είναι λωρίδα προσπέρασης και όχι πορείας, σε όλο τον κόσμο.

Απλά εδώ δεν το τηρεί ο ηλίθιος-ανεκπαίδευτος Έλληνας(αναφέρομαι χωρίς εξαίρεση σε όσους το κάνουν).
Μεγαλες αληθειες, που πιθανον δεν εφαρμοζει κανενας.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Μαντέψτε σε τι δρομους κυκλοφορούμε όταν από την μια έχουμε έναν Κ.Ο.Κ. ανθερωρημένο το 2005 που μιλάει μέσα για τροχήλατα ζώα, και από την άλλη έχουμε οδηγούς/χρήστες του δρόμου που φαντάζονται ότι ξέρουν τον κώδικα ή μεταφράζουν τον κώδικα όπως αυτοί θέλουν ή ακόμη χειρότερο ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να καταλάβουν την γλώσσα

τα πάντα για την κίνηση σε στοίχους (και όχι στίχους οπώς συχνά το βλέπω γραμμένο) και προσπεράσεις είναι στο αρθρο 17 του Κ.Ο.Κ.

ΑΡΘΡΟ 17 : Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους

1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνον εφόσον μπορεί να το κόνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι' αυτό, σύμφωνα με το άρ8ρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.

2. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.

3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις:
α) Οταν κάποιος από τους οδηγούς που ακολουθούν αυτόν που προτίθεται να προσπεράσει άρχιοε ήδη το προσπέρασμα.
β) Οταν ο οδηγός που προπορεύεται στην αυτή λωρίδα κυκλοφορίας δώσει σήμα ότι προτίθεται να προσπεράσει άλλον.
γ) Οταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση
μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του
προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους
ερχόμενους αντίθετα.
δ) Αμέσως προ ή επί μη κυκλικού ισόπεδου οδικού κόμβου, εκτός αν:
αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού,
ββ) η οδός, στην οποία γίνεται το προσπέρασμα, έχει προτεραιότητα,
γγ) η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμο ή με φωτεινούς σηματοδότες και
δδ) το όχημα το οποίο προσπερνάται είναι ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα χωρίς καλάθι.
ε) Αμέσως προ ή επί ισοπέδου σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η οδική κυκλοφορία ρυθμίζεται από
φωτεινούς σηματοδότες, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στους ισόπεδους οδικούς κόμβους.

στ) Αμέσως προ ή σε διάβαση πεζών, η οποία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στο οδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανοης. ζ) Μέσα στις
σήραγγες.
η) Οταν σχολικό λεωφορείο έχει σταματήσει σε οδόστρωμα με μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση που κινείται και
έχει αναμμένα τα φώτα έκτακτης ανάγκης για την αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών.

4. Ειδικότερα σε οδόστρωμα διπλής κατεύθυνσης, το προσπέρασμα απαγορεύεται και κατά την προσέγγιση σε κυρτή αλλαγή κλίσης ή σε στροφές με ανεπαρκή ορατότητα, εκτός αν υπάρχει στα σημεία αυτό διαχωριστική νησίδα ή δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση αυτού που προσπερνά, οι οποίες ορίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις, το δε προσπέρασμα γίνεται χωρίς να εγκαταλείψει ο οδηγός τις λωρίδες κυκλοφορίας που σημειώνονται ως κλειστές γι' αυτούς που έρχονται αντίθετα.

5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.

6. Ο οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημό του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι' αυτούς που προσπερνά. Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατό κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημότων που τον πλησιάζουν από πίσω.

7. Οδηγός που αντιλαμβάνεται ότι άλλος οδηγός προτίθεται να τον προσπερόσει, υποχρεούται να κινείται πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και να μην επιταχύνει την κίνησή του. Ο οδηγός βραδέως κινούμενου ή ογκώδους οχήματος, του οποίου δεν είναι ευχερές και ασφαλές το προσπέρασμα, λόγω της στενότητας ή της κατάστασης του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με την πυκνότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας, υποχρεούται να μειώνει την ταχύτητά του και να πλησιάζει κατά το δυνατόν, στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, για να διευκολύνει το προσπέρασμα από οχήματα που ακολουθούν.

8.
α) Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε
κατοικημένες περιοχές και τρείς εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε
παράλληλες σειρές (στοίχους).
β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνον εφόσον δεν προκαλείται κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και
δίνεται έγκαιρα προειδοποίηση, αύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.
γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α' της παρούσας παραγρόφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι
αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρ8ρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού
παραμένει εφαρμόσιμη.

9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.

10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτό στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος.

11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των περιπτώσεων α΄, β΄, ε΄, στ΄ και ζ΄ της παραγράφου 3 και της παραγράφου 4 του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ, τις δε λοιπές διατάξεις, με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Μαντέψτε σε τι δρομους κυκλοφορούμε όταν από την μια έχουμε έναν Κ.Ο.Κ. ανθερωρημένο το 2005 που μιλάει μέσα για τροχήλατα ζώα, και από την άλλη έχουμε οδηγούς/χρήστες του δρόμου που φαντάζονται ότι ξέρουν τον κώδικα ή μεταφράζουν τον κώδικα όπως αυτοί θέλουν ή ακόμη χειρότερο ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να καταλάβουν την γλώσσα

τα πάντα για την κίνηση σε στοίχους (και όχι στίχους οπώς συχνά το βλέπω γραμμένο) και προσπεράσεις είναι στο αρθρο 17 του Κ.Ο.Κ.

ΑΡΘΡΟ 17 : Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους

1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνον εφόσον μπορεί να το κόνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι' αυτό, σύμφωνα με το άρ8ρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.

2. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.

3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις:
α) Οταν κάποιος από τους οδηγούς που ακολουθούν αυτόν που προτίθεται να προσπεράσει άρχιοε ήδη το προσπέρασμα.
β) Οταν ο οδηγός που προπορεύεται στην αυτή λωρίδα κυκλοφορίας δώσει σήμα ότι προτίθεται να προσπεράσει άλλον.
γ) Οταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση
μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του
προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους
ερχόμενους αντίθετα.
δ) Αμέσως προ ή επί μη κυκλικού ισόπεδου οδικού κόμβου, εκτός αν:
αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού,
ββ) η οδός, στην οποία γίνεται το προσπέρασμα, έχει προτεραιότητα,
γγ) η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμο ή με φωτεινούς σηματοδότες και
δδ) το όχημα το οποίο προσπερνάται είναι ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα χωρίς καλάθι.
ε) Αμέσως προ ή επί ισοπέδου σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η οδική κυκλοφορία ρυθμίζεται από
φωτεινούς σηματοδότες, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στους ισόπεδους οδικούς κόμβους.

στ) Αμέσως προ ή σε διάβαση πεζών, η οποία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στο οδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανοης. ζ) Μέσα στις
σήραγγες.
η) Οταν σχολικό λεωφορείο έχει σταματήσει σε οδόστρωμα με μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση που κινείται και
έχει αναμμένα τα φώτα έκτακτης ανάγκης για την αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών.

4. Ειδικότερα σε οδόστρωμα διπλής κατεύθυνσης, το προσπέρασμα απαγορεύεται και κατά την προσέγγιση σε κυρτή αλλαγή κλίσης ή σε στροφές με ανεπαρκή ορατότητα, εκτός αν υπάρχει στα σημεία αυτό διαχωριστική νησίδα ή δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση αυτού που προσπερνά, οι οποίες ορίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις, το δε προσπέρασμα γίνεται χωρίς να εγκαταλείψει ο οδηγός τις λωρίδες κυκλοφορίας που σημειώνονται ως κλειστές γι' αυτούς που έρχονται αντίθετα.

5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.

6. Ο οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημό του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι' αυτούς που προσπερνά. Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατό κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημότων που τον πλησιάζουν από πίσω.

7. Οδηγός που αντιλαμβάνεται ότι άλλος οδηγός προτίθεται να τον προσπερόσει, υποχρεούται να κινείται πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και να μην επιταχύνει την κίνησή του. Ο οδηγός βραδέως κινούμενου ή ογκώδους οχήματος, του οποίου δεν είναι ευχερές και ασφαλές το προσπέρασμα, λόγω της στενότητας ή της κατάστασης του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με την πυκνότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας, υποχρεούται να μειώνει την ταχύτητά του και να πλησιάζει κατά το δυνατόν, στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, για να διευκολύνει το προσπέρασμα από οχήματα που ακολουθούν.

8.
α) Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε
κατοικημένες περιοχές και τρείς εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε
παράλληλες σειρές (στοίχους).
β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνον εφόσον δεν προκαλείται κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και
δίνεται έγκαιρα προειδοποίηση, αύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.
γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α' της παρούσας παραγρόφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι
αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρ8ρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού
παραμένει εφαρμόσιμη.

9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.

10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτό στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος.

11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των περιπτώσεων α΄, β΄, ε΄, στ΄ και ζ΄ της παραγράφου 3 και της παραγράφου 4 του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ, τις δε λοιπές διατάξεις, με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ.
Βαρεθηκα να τα διαβασω,(ειλικρινεια) αλλωστε με 2 ψευδομαρτυρες στην Ελλαδα εκανες την δουλεια σου.(δεν συνενω εννοειται)
Καρδουλα για το σχολιο!
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Βαρεθηκα να τα διαβασω,(ειλικρινεια) αλλωστε με 2 ψευδομαρτυρες στην Ελλαδα εκανες την δουλεια σου.(δεν συνενω εννοειται)
Καρδουλα για το σχολιο!
για σενα εκανα bold μαναμ τα σημεια ενδιαφεροντως...σκεφτηκα που να ψαχνει τωρα να βρει τα γυαλια της πρεσβυωπιας
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
για σενα εκανα bold μαναμ τα σημεια ενδιαφεροντως...σκεφτηκα που να ψαχνει τωρα να βρει τα γυαλια της πρεσβυωπιας
Κραταω το μαναμ, ευδοκιμει στα μερη μας, και αναμενω να ακουσω GS στην αυλοπορτα!
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.656
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Όσον αφορά το νόμιμο όριο ταχύτητας ο Κ.Ο.Κ. είναι απόλυτος και λαμβάνοντάς τον κατά γράμμα, όταν κινείσαι π.χ. με 121 χαω σε ζώνη με ανώτατο όριο τα 120 χαω, παρανομείς. Καθαρά και ξάστερα ..... στη θεωρία ......

Στην πράξη, παρουσιάζεται ένα θέμα όσον αφορά στην ακρίβεια του προσδιορισμού της ταχύτητας αυτής. Πέρα από το σφάλμα των κοντέρ (τυπικά της τάξης των μερικών ποσοστιαίων % μονάδων, άρα σε απόλυτη τιμή όσο πιο γρήγορα κινούμαστε τόσο μεγαλύτερο το σφάλμα ένδειξης) υπάρχει σαφώς και σφάλμα στα ραντάρ μέτρησης ταχύτητας της τροχαίας - είτε στα σταθερά είτε σε αυτά που κρατώνται στο χέρι.

Μιλώντας για την παλαιότερη γενιά μετρητών, ακόμα και μετά από τη βαθμονόμησή τους, η οποία επιβάλλεται να λαμβάνει χώρα σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξακολουθεί να υπάρχει ένα τυχαίο σφάλμα στη μέτρηση της τάξης του 3 - 4% το οποίο προστίθεται σε ένα σταδιακά αυξανόμενο συστηματικό σφάλμα με τη συνεχή λειτουργία τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συνολικό σφάλμα της τάξης του 10% ή και περισσότερο.
Στα όρια ταχύτητας των Ε.Ο. το ποσοστό ανάγεται σε σφάλμα της τάξης των 12 - 13 χαω ανάλογα με την περίπτωση. Για το λόγο αυτό συχνά εφαρμόζεται ό πρακτικός κανόνας ότι πρέπει να υπερβεί κανείς το όριο ταχύτητας κατά 20 χαω στις Ε.Ο. έτσι ώστε να μην μπορεί να αμφισβητηθεί η μέτρηση για την παράβαση.

Η πληροφόρησή μου αυτή, προέρχεται από εργαζόμενο στην εταιρεία εισαγωγής των παλαιότερων ραντάρ μέτρησης ταχύτητας, αλλά καθώς μιλάμε για καμιά 15αρια χρόνια πίσω δεν γνωρίζω τι έχει αλλάξει εντωμεταξύ.

Οπότε αυτο το άτυπο +10% στο οποίο αναφέρεται ο Στέλιος παραπάνω, δεν ισχύει εννοείται βάσει νόμου αλλά σε πρακτικό επίπεδο ίσως ......
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
Όσον αφορά το νόμιμο όριο ταχύτητας ο Κ.Ο.Κ. είναι απόλυτος και λαμβάνοντάς τον κατά γράμμα, όταν κινείσαι π.χ. με 121 χαω σε ζώνη με ανώτατο όριο τα 120 χαω, παρανομείς. Καθαρά και ξάστερα ..... στη θεωρία ......

Στην πράξη, παρουσιάζεται ένα θέμα όσον αφορά στην ακρίβεια του προσδιορισμού της ταχύτητας αυτής. Πέρα από το σφάλμα των κοντέρ (τυπικά της τάξης των μερικών ποσοστιαίων % μονάδων, άρα σε απόλυτη τιμή όσο πιο γρήγορα κινούμαστε τόσο μεγαλύτερο το σφάλμα ένδειξης) υπάρχει σαφώς και σφάλμα στα ραντάρ μέτρησης ταχύτητας της τροχαίας - είτε στα σταθερά είτε σε αυτά που κρατώνται στο χέρι.

Μιλώντας για την παλαιότερη γενιά μετρητών, ακόμα και μετά από τη βαθμονόμησή τους, η οποία επιβάλλεται να λαμβάνει χώρα σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξακολουθεί να υπάρχει ένα τυχαίο σφάλμα στη μέτρηση της τάξης του 3 - 4% το οποίο προστίθεται σε ένα σταδιακά αυξανόμενο συστηματικό σφάλμα με τη συνεχή λειτουργία τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συνολικό σφάλμα της τάξης του 10% ή και περισσότερο.
Στα όρια ταχύτητας των Ε.Ο. το ποσοστό ανάγεται σε σφάλμα της τάξης των 12 - 13 χαω ανάλογα με την περίπτωση. Για το λόγο αυτό συχνά εφαρμόζεται ό πρακτικός κανόνας ότι πρέπει να υπερβεί κανείς το όριο ταχύτητας κατά 20 χαω στις Ε.Ο. έτσι ώστε να μην μπορεί να αμφισβητηθεί η μέτρηση για την παράβαση.

Η πληροφόρησή μου αυτή, προέρχεται από εργαζόμενο στην εταιρεία εισαγωγής των παλαιότερων ραντάρ μέτρησης ταχύτητας, αλλά καθώς μιλάμε για καμιά 15αρια χρόνια πίσω δεν γνωρίζω τι έχει αλλάξει εντωμεταξύ.

Οπότε αυτο το άτυπο +10% στο οποίο αναφέρεται ο Στέλιος παραπάνω, δεν ισχύει εννοείται βάσει νόμου αλλά σε πρακτικό επίπεδο ίσως ......
μπραβο ρε. ειδεις. γιατι αλλο να πεις λαβετε ιμετερε τα δεοντα προς λιψη προτωβουλιων, και αλο τσακο ρε μαγκα 500κοκια και καντηνα γαργαρατα.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Όσον αφορά το νόμιμο όριο ταχύτητας ο Κ.Ο.Κ. είναι απόλυτος και λαμβάνοντάς τον κατά γράμμα, όταν κινείσαι π.χ. με 121 χαω σε ζώνη με ανώτατο όριο τα 120 χαω, παρανομείς. Καθαρά και ξάστερα ..... στη θεωρία ......

Στην πράξη, παρουσιάζεται ένα θέμα όσον αφορά στην ακρίβεια του προσδιορισμού της ταχύτητας αυτής. Πέρα από το σφάλμα των κοντέρ (τυπικά της τάξης των μερικών ποσοστιαίων % μονάδων, άρα σε απόλυτη τιμή όσο πιο γρήγορα κινούμαστε τόσο μεγαλύτερο το σφάλμα ένδειξης) υπάρχει σαφώς και σφάλμα στα ραντάρ μέτρησης ταχύτητας της τροχαίας - είτε στα σταθερά είτε σε αυτά που κρατώνται στο χέρι.

Μιλώντας για την παλαιότερη γενιά μετρητών, ακόμα και μετά από τη βαθμονόμησή τους, η οποία επιβάλλεται να λαμβάνει χώρα σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξακολουθεί να υπάρχει ένα τυχαίο σφάλμα στη μέτρηση της τάξης του 3 - 4% το οποίο προστίθεται σε ένα σταδιακά αυξανόμενο συστηματικό σφάλμα με τη συνεχή λειτουργία τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συνολικό σφάλμα της τάξης του 10% ή και περισσότερο.
Στα όρια ταχύτητας των Ε.Ο. το ποσοστό ανάγεται σε σφάλμα της τάξης των 12 - 13 χαω ανάλογα με την περίπτωση. Για το λόγο αυτό συχνά εφαρμόζεται ό πρακτικός κανόνας ότι πρέπει να υπερβεί κανείς το όριο ταχύτητας κατά 20 χαω στις Ε.Ο. έτσι ώστε να μην μπορεί να αμφισβητηθεί η μέτρηση για την παράβαση.

Η πληροφόρησή μου αυτή, προέρχεται από εργαζόμενο στην εταιρεία εισαγωγής των παλαιότερων ραντάρ μέτρησης ταχύτητας, αλλά καθώς μιλάμε για καμιά 15αρια χρόνια πίσω δεν γνωρίζω τι έχει αλλάξει εντωμεταξύ.

Οπότε αυτο το άτυπο +10% στο οποίο αναφέρεται ο Στέλιος παραπάνω, δεν ισχύει εννοείται βάσει νόμου αλλά σε πρακτικό επίπεδο ίσως ......
Δινω συνεχεια στην προτελευταια παραγραφο. Σε μπλοκο με ρανταρ καπου στο Κιατο με οριο 130 χαω, πηγαινα με 145.
Δεν με σταματησαν ενω με "σημαδευαν". Με αυτοκινητο ημουν και προβληματιστικα.
Σε συζητηση με οργανο μου ειπε, σιγουρα το κοντερ "κλεβει" και υπαρχει μια ανοχη μικρη σε τετοιους δρομους.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Περιοχη ''σπαθοβουνι'' πριν απο μια 20ετια.
Κινουμαι προς κορινθο χαλαρα με το αμαξι, επιστρεφω απο δουλεια στην Τριπολη, χωμα.
Βλεπω το μπλοκο, αλλα χεστηκα, παω αργα και ειμαι καθολα νομιμος.
Με σταματανε, τσεκαρουν τα χαρτια μου...και μου λεει ο μπατσος..
Πηγαινατε με 112 χλμ ........Λεω οκ......συνεχιζει ο μπατσος.
Το οριο εδω ειναι 110... Tooth
Κι ομως, υπηρχε σημειο με 110 οριοcdefghig....που να το φανταστω...3 λωριδες εθνικη και κατηφορα..παγιδα για να μας μαδανε...
Και πανω που με ζωγραφιζε, περναγαν οι αλλοι αριστερα με 150...

Αυτους? δε θα τους γραψεις αυτους? του λεω
Αυτους δε μπορω μου λεει....εσενα μπορω που πας δεξια!

Απο τοτε παω παντα αριστερα...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
δηλαδη αυτος που οδηγαη με 130 + ενα 10% ανεκτο οριο, πρεπει να ειναι σε σηνεχη Ζικ-Ζακ με την μεσαια λοριδα, παρα να εχει το νουτου για καποιον 150ρη και να κανει τοτε δεξια.
Ναι πρεπει να βγαινει μονο για να προσπερναει και να ξαναμπαινει στην δεξια.

Δεν υπαρχει επισημο οριο ανοχης Στελιο.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ο νομος οριζει την ανωτατη ταχυτητα σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας και παραλληλα υπαρχει νομος που οριζει οτι οτιδηποτε κατω των 50 κυβικων ειναι μοτοποδηλατο που δεν μπορει να αναπτυξει ταχυτητα ανω των 45 χιλιομετρων.

Με βαση τα παραπανω μπορει να σε γραψει.
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Καλημέρα.. Γνωρίζουμε αν υπάρχει όριο και ποιο είναι αυτό?
Παλια έναν φίλο δεν τον άφησαν να περάσει με το 50αρι παρόλο που τους είπε ότι είναι 100
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.224
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παλια έναν φίλο δεν τον άφησαν να περάσει με το 50αρι παρόλο που τους είπε ότι είναι 100
Ουτε κατω απο 500 κυβικα δεν επρεπε να μπαινουν στις οδους ταχειας κυκλοφοριας δικυκλα ..... (και εγω με το πρι-πρι) .....!ooops
Ειναι ο αλλος με τελικη παπιου 98 Κm/h .... κανει διηθηση με 94 Km/h στον Κηφισσο ..... πανω στην κουρμπα ( στο υψος εξοδος για λαχαναγορα Ρεντη) οπου εχουν κοψει μια ιδεα τα αυτοκινητα και κατοπιν στην ψιλο-ανηφορα τον πανε ....... σαντουιτς ..... περιμενοντας τον μηπως και προσπερασει μεχρι την επομενη εξοδο ( προς Πειραια - Φαληρο).
Ελεος ....! cdefghi
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ουτε κατω απο 500 κυβικα δεν επρεπε να μπαινουν στις οδους ταχειας κυκλοφοριας δικυκλα ..... (και εγω με το πρι-πρι) .....!ooops
Ειναι ο αλλος με τελικη παπιου 98 Κm/h .... κανει διηθηση με 94 Km/h στον Κηφισσο ..... πανω στην κουρμπα ( στο υψος εξοδος για λαχαναγορα Ρεντη) οπου εχουν κοψει μια ιδεα τα αυτοκινητα και κατοπιν στην ψιλο-ανηφορα τον πανε ....... σαντουιτς ..... περιμενοντας τον μηπως και προσπερασει μεχρι την επομενη εξοδο ( προς Πειραια - Φαληρο).
Ελεος ....! cdefghi
Τραβηγμενο για τα 500cc, υπαρχουν κοκ ανα την Ευρωπη που αν ψαξουν θα βρουν και θα μαθουν.
Ταχειας κυκλοφοριας δρομοι, οπως ο συγκεκριμενος που αναφερεται πιο πανω πιστευω τα 150-200cc
θα ηταν καλυτερα.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Χειμώνα του 2009, δεν θυμάμαι τι κ πως, οδηγούσα το πρώτο μου μηχανάκι για λίγο.
Ένα Τ-50 του '89 μοντέλο, αυτό με τον άξονα.
Ακόμη το έχω.
Το είχα κάνει 80 κυβικά κ τράβαγε πολύ καλύτερα, αλλά η τελική του δεν πέρναγε τα 60 χλμ κοντερίσια.
Μπήκα Αττική οδό στο Μαρούσι κ ήθελα να βγω στην έξοδο Κάντζα.
Πλήρωσα κανονικά διόδια κ με άφησαν να περάσω χωρίς ερωτήσεις.
Πήγαινα μονίμως στην ΛΕΑ βέβαια.
Λίγο τα χρειάστηκα στη σήραγγα της Πεντέλης που πρέπει να πάω αριστερά, αλλά ευτυχώς όλα οκ.
Ήταν η τελευταία φορά με αυτό το μηχανάκι, εννοείται...
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ουτε κατω απο 500 κυβικα δεν επρεπε να μπαινουν στις οδους ταχειας κυκλοφοριας δικυκλα ..... (και εγω με το πρι-πρι) .....!ooops
Ειναι ο αλλος με τελικη παπιου 98 Κm/h .... κανει διηθηση με 94 Km/h στον Κηφισσο ..... πανω στην κουρμπα ( στο υψος εξοδος για λαχαναγορα Ρεντη) οπου εχουν κοψει μια ιδεα τα αυτοκινητα και κατοπιν στην ψιλο-ανηφορα τον πανε ....... σαντουιτς ..... περιμενοντας τον μηπως και προσπερασει μεχρι την επομενη εξοδο ( προς Πειραια - Φαληρο).
Ελεος ....! cdefghi
Απ τη στιγμη που μπαινουν φορτηγα που πανε με 80, μπαινεις και συ
Κανω πολλες φορες με παπι το κομματι απο γεφυρα μεταμορφωσης μεχρι αγ.στεφανο.
Παντα δεξια...εκει στην ανηφορα πριν τον αγ.στεφανο ομως, αμα φυσαει κι ολας.....πεφτω πολυ σε ταχυτητα
Δεν εχω μπει ποτε ομως αττικη οδο, γι αυτο και ρωτησα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Δεν εχω μπει ποτε ομως αττικη οδο, γι αυτο και ρωτησα
Έχω μπει πολλές φορές με το crypton x.
Πιάνει εύκολα τα 110 km/h.
Πιο πάνω δεν το πιέζω.
Ρουφάει περισσότερο από το Integra σε αυτές τις ταχύτητες
 
Top Bottom