LORENZO, FOR EVER...

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Ο Rossi με έχει απογοητεύσει όπως και τους θαυμαστές του”​

Από τον BikerSpirit

Όπως έχουμε ξαναγράψει, τώρα, που είναι εκτός των αγώνων, ο Lorenzo επέλεξε να κάνει τον σχολιαστή για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP μέσω του καναλιού του στο YouTube με τίτλο ’99 δευτερόλεπτα’, όπου σχολιάζει και αναλύει τα νέα του MotoGP 2021.


Η άποψη του πάντα είναι ιδιαίτερη, και σε αυτή την περίπτωση μιλά για τον 2ο αγώνα στο Κατάρ.

Μεταξύ άλλων σχολιασμών, δεν δίστασε να πει ότι η μεγάλη απογοήτευση αυτού του Σαββατοκύριακου ήταν ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, διαβεβαιώνοντας ότι τα προβλήματα που είχε ο Ιταλός είναι ακατανόητα: «Ο Rossi με έχει απογοητεύσει όπως και τους οπαδούς του. Περιμένουμε πάντα πολλά από τον Βαλεντίνο, αλλά να κάνεις τον 21ο χρόνο στα προκριματικά…….είπε ότι υπήρχε κάποια χειρότερη περίπτωση στην καριέρα του, αλλά δεν υπάρχει. Στον αγώνα ήταν εκτός βαθμών, κάτι που δύσκολα θα βρούμε άλλη περίπτωση σε έναν αγώνα να μην έχει πάρει βαθμούς, εκτός αν έχει πτώση η εγκατάλειψη», κατέληξε ο Lorenzo.


Α μαρη λουλου μου εβαψες και το μαλι ξανθο The Finger

Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παραδοχή Lorenzo: Εγώ δημιούργησα την αντιπαλότητα με τον Rossi​


jorge_lorenzo_16122022.jpg


Δηλώσεις-σοκ από τον πρώην αγωνιζόμενο και παγκόσμιο πρωταθλητή Jorge Lorenzo, o οποίος είπε ότι το να είναι «στα μαχαίρια» με άλλους αναβάτες, τον βοηθούσε να αποδίδει καλύτερα στην πίστα!

Αποκαλύψεις Lorenzo για την στρατηγική ψυχολογίας που είχε​

Ο Jorge Lorenzo είναι ένας επιτυχημένος, αλλά και αμφιλεγόμενος πρωταθλητής στην ιστορία του MotoGP. Μπορεί να κατέκτησε συνολικά 5 τίτλους, τους 3 από τους οποίους με την Yamaha στην μεγάλη κατηγορία, αλλά η συμπεριφορά του ήταν πάντα αντικείμενο συζήτησης, όπως και οι αντιπαλότητες του με άλλους αναβάτες. Τελικά, όπως αποκαλύπτει ο Ισπανός, πίσω από αυτό υπήρχε στρατηγική. Πιο συγκεκριμένα, ο Lorenzo είπε: «Έψαχνα για αντιπαλότητες γιατί το να έχω έναν εχθρό, με παρακινούσε, με βοηθούσε να είμαι καλύτερος στην πίστα».

«Εγώ δημιούργησα την αντιπαλότητα με τον Rossi»​

Ο Jorge Lorenzo, μάλιστα, δηλώνει ένοχος ότι έχει ζητήσει… χάρη από δημοσιογράφο, για συγκεκριμένη ερώτηση προκειμένου να χτυπήσει την ψυχολογία του Rossi: «Του είπα, στην συνέντευξη τύπου, ρώτησε με κάτι για το πρωτάθλημα, αν ο Rossi θα άξιζε τον τίτλο, αν τον έπαιρνε. Με ρώτησε και απάντησα ότι, όχι, ο Rossi δεν θα τον άξιζε τον τίτλο, αλλά ήταν αποτέλεσμα των συγκυριών. Ήθελα να τον πιέσω και να τον κάνω να αισθανθεί κατώτερος, να τον επηρεάσω. Δημιούργησα αυτή την αντιπαλότητα μέσα από τον τύπο, όπως έκανε και αυτός».

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Jorge Lorenzo κέρδισε δικαστική υπόθεση εναντίον της εφορίας της Ισπανίας​

Υπόθεση φοροδιαφυγής από το 2016
Lorenzo


Ο Jorge Lorenzo κατάφερε να κερδίσει άλλη μία δικαστική διαμάχη, γλιτώνοντας ποσό ύψους 11 εκατομμυρίων ευρώ, από τα οποία τα 7,8 ήταν αυτά που ζητούσε η εφορία και τα 3,6 ήταν προσαυξήσεις.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο βετεράνος πλέον αναβάτης των MotoGP εμπλέκεται σε οικονομικό σκάνδαλο. Θυμίζουμε εδώ ότι το Δεκέμβριο του 2020 είχαν υπάρξει δημοσιεύματα που τον ενέπλεκαν στο σκάνδαλο “Charisma”, το οποίο αφορούσε εκατοντάδες ανθρώπους που είχαν βγάλει λεφτά εκτός Ισπανίας σε offshore εταιρείες. Το δικό του μέρος αφορούσε τη μη καταβολή του φόρου εισοδήματος για τις χρονιές 2013, 2014 και 2015. Τότε απειλούσε με μηνύσεις όσους είχαν μπλέξει το όνομά του εκεί, ισχυριζόμενος ότι δεν έχει καμία σχέση.

Τελικά, το καλοκαίρι του 2021, αθωώθηκε και δεν χρειάστηκε να πληρώσει τα 35 εκατομμύρια που απαιτούσε η εφορία της γενέτειράς του, με τον ισχυρισμό ότι για την περίοδο που κατηγορείται ήταν κάτοικος Ελβετίας.
Τώρα λοιπόν, βρέθηκε για δεύτερη φορά στα δικαστήρια, με την ίδια κατηγορία, αλλά αφορά το 2016. Ο αναβάτης χρησιμοποίησε το ίδιο επιχείρημα, με το οποίο αθωώθηκε για δεύτερη φορά.

Το Περιφερειακό Διοικητικό Οικονομικό Δικαστήριο της Καταλονίας, αποφάνθηκε ότι η εφορία δεν μπορούσε να αποδείξει με κάποιο τρόπο ότι εκείνη την περίοδο ο Jorge Lorenzo ήταν κάτοικος Ισπανίας.

Αν και η ενάγουσα αρχή αντιπρότεινε ότι οι 4 από τους 18 αγώνες των MotoGP εκείνης της σεζόν έγιναν στην Ισπανία, ενώ κανένας δεν έγινε στην Ελβετία, ο Ισπανός πιλότος ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε ο ίδιος να κάνει κάτι γι’ αυτό και ούτε ευθύνεται.

Η αλήθεια είναι ότι είναι η δεύτερη φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει στον ίδιο, ενώ και τις δύο έχει αθωωθεί από τον επίσημο φορέα. Κανείς λοιπόν δεν μπορεί να τον κατηγορήσει ότι το έκανε.

Η πρακτική αυτή βέβαια δεν είναι κάτι ασυνήθιστο και ούτε αφορά μόνο την Ισπανία ή τον Jorge Lorenzo συγκεκριμένα, καθώς πολλοί αθλητές με “βαριά συμβόλαια” πολλών εκατομμυρίων, αλλάζουν τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους και πάνε σε φορολογικούς παραδείσους. Ο Vinales για παράδειγμα είναι επίσημα κάτοικος του… Qatar!

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

O Jorge Lorenzo παρέλαβε την νέα του Lamborghini Urus S​

06129d6eac22c93b453264367316209b_XL.jpg


O 5άκις πρωταθλητής των MotoGP απολαμβάνει την ζωή, μετά την απόσυρση του από την αγωνιστική δράση και τις πίστες.

Ο Jorge Lorenzo μπορεί να είναι μόλις 36 ετών, αλλά έχει προλάβει να γευτεί τον πρωταθλητισμό, την παγκόσμια φήμη και την τεράστια οικονομική επιτυχία. Μετά από την απόσυρση του από την ενεργό αγωνιστική δράση, ο Jorge Lorenzo κάνει την ζωή του, η οποία περιλαμβάνει… μερακλίδικες επιλογές σε αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων. Πριν λίγες ώρες, ο Ισπανός παρέλαβε την νέα του Lamborghini Urus S.

Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για το super SUV της Lamborghini -εξοπλισμένο με έναν Biturbo V8 κινητήρα, το Urus S αποδίδει τον… σατανικό αριθμό των 666 αλόγων και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα, την στιγμή που οι επιβαίνοντες του απολαμβάνουν άκρατη πολυτέλεια.

Ο Jorge Lorenzo παρέλαβε την νέα, κατάμαυρη Urus S του απευθείας από το εργοστάσιο της Sant’Agata, ενώ έκανε δηλώσεις για το πώς αισθάνεται για την Lamborghini αλλά και για την εμπειρία απόκτησης της Urus S: «Η Lamborghini αντιπροσωπεύει το πιο ακραίο sports car που μπορείς να φανταστείς. Προσωπικά ήθελα ένα supercar αλλά με πιο διακριτική εμφάνιση και η Urus S έχει ακριβώς αυτά που θέλω (…) Η στιγμή που σηκώνεται η κουρτίνα και ξαφνικά βλέπεις το νέο σου αυτοκίνητο, δεν υπάρχει καλύτερο θέαμα από αυτό. Ούτε καν η θέα στην θάλασσα!»

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Lorenzo: Ήξερα ότι η Ducati θα έφτανε εκεί
Η Yamaha έχει χάσει το δρόμο της


Μετά τους τέσσερις πρώτους γύρους της χρονιάς, η Ducati είναι αυτή που κοιτάζει από την κορυφή τους πάντες στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Πρώτοι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αναβατών με τον Francesco Bagnaia, ο οποίος επέστρεψε στην κορυφή προσπερνώντας τον Marco Bezzecchi, πρώτοι στην κατάταξη των Κατασκευαστών με 137 βαθμούς, 56 μπροστά από την KTM, πρώτοι και στην βαθμολογία των ομάδων, όπου η Mooney VR46 Team είναι πρώτη με διαφορά δύο βαθμών έναντι της εργοστασιακής ομάδας της KTM.

Μια κυριαρχία που δεν αποτελεί έκπληξη για τον πέντε φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Jorge Lorenzo, όπως παραδέχτηκε ο ίδιος σε μια συνομιλία με το MotoGP.com, στην οποία εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν να αγκαλιάσει το project της Ducati το 2017, μετά από εννέα σεζόν, και τρία Παγκόσμια Πρωταθλήματα στα MotoGP με τη Yamaha.

"Νομίζω ότι γενικά η Ducati έχει κάνει εξαιρετική δουλειά τα τελευταία 5-7 χρόνια, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα την καλύτερη στο grid", είπε ο Lorenzo. "Έχοντας πολλές μοτοσυκλέτες, ομάδες και πολλούς νέους και πολύ ταλαντούχους αναβάτες. Έχουν οκτώ αναβάτες που μπορούν να πάρουν βάθρα, να πάρουν pole position και να κερδίσουν αγώνες και αυτό καθιστά πολύ δύσκολο για άλλα εργοστάσια να παλέψουν μαζί τους".

"Η ομάδα VR46 είναι μια πραγματικά δυνατή ομάδα, με μια μοτοσυκλέτα που είναι σχεδόν ίδια με την εργοστασιακή ομάδα. Κανείς δεν θα περίμενε ότι ο Bezzecchi θα ήταν στην κορυφή του πρωταθλήματος και ο Luca Marini δεν είναι τόσο μακριά. Ο Valentino πρέπει να είναι πολύ χαρούμενος", σχολίασε ο Lorenzo, εξηγώντας στη συνέχεια τους λόγους που τον οδήγησαν πριν από επτά χρόνια να γίνει και αυτός μέλος των "κόκκινων".


"Έβαλα ένα ριψοκίνδυνο στοίχημα εκείνη την εποχή, πηγαίνοντας από τη Yamaha - με την οποία κέρδιζα πολλά και που ιστορικά ήταν πάντα μια από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο μαζί με τη Honda – στη Ducati, δεν είχαν κερδίσει ποτέ παρά μόνο το 2007 με τον Stoner. Αλλά ήξερα ότι ο Gigi Dall'Igna θα τα κατάφερνε και γι' αυτό έβαλα αυτό το στοίχημα".

"Ο Dall'Igna, σε ό,τι έχει ξεκινήσει, έχει πραγματοποιήσει το όνειρό του, τον στόχο του και έκανε το ίδιο και στη Ducati. Λίγο πολύ ήξερα ότι θα συμβεί και είναι πολύ κρίμα που δεν συνέβη όταν ήμουν εκεί. Μερικές φορές τα πράγματα είναι έτσι".

Στην ακριβώς αντίθετη κατάσταση βρίσκεται η Yamaha, όντας τελευταία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με 49 βαθμούς, ένα βάθρο και καμία νίκη. Η εταιρεία από την Iwata αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και δυσκολίες, ξεκινώντας από τις ατέλειες του κινητήρα της M1.

"Η Yamaha δεν είχε ποτέ τον καλύτερο ή τον πιο ισχυρό κινητήρα", σχολίασε ο Lorenzo. "Ποτέ στην ιστορία της, γιατί ο τρόπος κατασκευής του κινητήρα δεν είναι ιδανικός για να έχει μέγιστη ισχύ. Ωστόσο, αυτό δίνει στη μοτοσυκλέτα μερικά καλά χαρακτηριστικά, όπως περισσότερη σταθερότητα και ευελιξία στις στροφές, που διευκολύνουν τον αναβάτη. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχασαν τα δυνατά τους σημεία, αλλά δεν πήραν από τον κινητήρα αυτό που χρειάζονταν για την ισχύ και την επιτάχυνση".

Μια κατάσταση για την οποία ο Jorge λυπάται, πεπεισμένος ότι έχει πολλά περισσότερα από τον Cal Crutchlow να προσφέρει στο ιαπωνικό εργοστάσιο.

"Η τρέχουσα μοτοσυκλέτα δεν έχει τα δυνατά σημεία όπως πριν. Δεν λέω ότι είναι τραγική μοτοσυκλέτα, γιατί είμαι σίγουρος ότι είναι αρκετά ανταγωνιστική, αλλά όχι αρκετά για να παλέψει για τον τίτλο. Ειδικά όταν έχεις αντίπαλο τον Pecco Bagnaia και επτά ακόμη αναβάτες της Ducati, καθώς και ισχυρές νέες μάρκες, όπως η KTM και η Aprilia.

Φαίνεται ότι έχουν χάσει λίγο το δρόμο τους και είναι κρίμα, γιατί ξέρω τη μοτοσυκλέτα πολύ και νομίζω ότι, οδηγώντας για αυτούς ως δοκιμαστής αναβάτης, θα μπορούσα να τους είχα βοηθήσει να βρουν τον δρόμο για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Αλλά τώρα έχουν διαφορετικό δοκιμαστή αναβάτη και από έξω φαίνεται ότι έχουν χάσει λίγο το δρόμο. Ας ελπίσουμε ότι θα το βρουν στο μέλλον".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Η Yamaha δεν μου φέρθηκε καλά το 2015, υποστήριξαν φανερά τον Rossi, για αυτό έφυγα”​

Προσκεκλημένος του ισπανικού podcast, “Tengo un plan”, ο Lorenzo μίλησε για ολόκληρη την καριέρα του.

Μεταξύ άλλων μίλησε και για τον λόγο που τον έκανε να φύγει από την Yamaha.
«Το 2016 ήταν η τελευταία μου σεζόν με τη Yamaha μετά από οκτώ σεζόν μαζί. Ο Rossi ήταν σχεδόν πάντα ομόσταυλός μου και κέρδισα τρία παγκόσμια πρωταθλήματα μαζί τους. Ωστόσο, μετά από τόσα χρόνια στην ίδια ομάδα δεν είχα πια κίνητρο, ήθελα νέα ερεθίσματα.»

«Είχα κουραστεί με την ίδια ρουτίνα και δεν μου άρεσε πια. Αποφάσισα λοιπόν να φύγω από τη Yamaha και μια από τις αιτίες ήταν το γεγονός ότι η ομάδα δεν μου φέρθηκε καλά το 2015.»

«Στον αγώνα μου για τον τίτλο, υποστήριξαν φανερά τον Valentino, και έγινε πολύ αισθητό στη Βαλένθια και τον είδαν όλοι σε αυτόν τον αγώνα, ότι με περιφρόνησαν»

Ο δεύτερος λόγος που τον οδήγησε να αποφασίσει να εγκαταλείψει την Yamaha ήταν ο Gigi Dall’Igna. «Ήξερα ότι ο Gigi θα έκανε τη Ducati την καλύτερη μοτοσυκλέτα, γιατί είναι πολύ πεισματάρης, έχει τη νοοτροπία του νικητή που πάντα καταφέρνει ό,τι θέλει». εξομολογήθηκε ο Lorenzo στο podcast «Είχα ένα σχέδιο, επειδή το μέλλον ήταν οι Desmosedici. Ήταν λίγο σαν όταν ο Λιούις Χάμιλτον άφησε τη McLaren για να πάει στη Mercedes. Μια ομάδα που δεν είχε κερδίσει τίποτα, αλλά ήξερε ότι θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο στη Formula 1. Είχα την ίδια διαίσθηση με την Ducati».

«Κάναμε λοιπόν το συμβόλαιο εκατομμυρίων, πήρα 15% περισσότερα από τη Yamaha αλλά δεν πήγα για τα λεφτά ακόμα κι αν κάποιοι δεν το πιστεύουν. Το 15% δεν άλλαξε τη ζωή μου. Αφορούσε περισσότερο το κίνητρο», επίμενε ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Κλαινε οι χηρες, κλαινε και οι παντρεμενες ToothTooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Jorge Lorenzo: “Η Yamaha δεν μου φέρθηκε καλά το 2015, υποστήριξαν φανερά τον Rossi, για αυτό έφυγα”​

Προσκεκλημένος του ισπανικού podcast, “Tengo un plan”, ο Lorenzo μίλησε για ολόκληρη την καριέρα του.

Μεταξύ άλλων μίλησε και για τον λόγο που τον έκανε να φύγει από την Yamaha.
«Το 2016 ήταν η τελευταία μου σεζόν με τη Yamaha μετά από οκτώ σεζόν μαζί. Ο Rossi ήταν σχεδόν πάντα ομόσταυλός μου και κέρδισα τρία παγκόσμια πρωταθλήματα μαζί τους. Ωστόσο, μετά από τόσα χρόνια στην ίδια ομάδα δεν είχα πια κίνητρο, ήθελα νέα ερεθίσματα.»

«Είχα κουραστεί με την ίδια ρουτίνα και δεν μου άρεσε πια. Αποφάσισα λοιπόν να φύγω από τη Yamaha και μια από τις αιτίες ήταν το γεγονός ότι η ομάδα δεν μου φέρθηκε καλά το 2015.»

«Στον αγώνα μου για τον τίτλο, υποστήριξαν φανερά τον Valentino, και έγινε πολύ αισθητό στη Βαλένθια και τον είδαν όλοι σε αυτόν τον αγώνα, ότι με περιφρόνησαν»

Ο δεύτερος λόγος που τον οδήγησε να αποφασίσει να εγκαταλείψει την Yamaha ήταν ο Gigi Dall’Igna. «Ήξερα ότι ο Gigi θα έκανε τη Ducati την καλύτερη μοτοσυκλέτα, γιατί είναι πολύ πεισματάρης, έχει τη νοοτροπία του νικητή που πάντα καταφέρνει ό,τι θέλει». εξομολογήθηκε ο Lorenzo στο podcast «Είχα ένα σχέδιο, επειδή το μέλλον ήταν οι Desmosedici. Ήταν λίγο σαν όταν ο Λιούις Χάμιλτον άφησε τη McLaren για να πάει στη Mercedes. Μια ομάδα που δεν είχε κερδίσει τίποτα, αλλά ήξερε ότι θα ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο στη Formula 1. Είχα την ίδια διαίσθηση με την Ducati».

«Κάναμε λοιπόν το συμβόλαιο εκατομμυρίων, πήρα 15% περισσότερα από τη Yamaha αλλά δεν πήγα για τα λεφτά ακόμα κι αν κάποιοι δεν το πιστεύουν. Το 15% δεν άλλαξε τη ζωή μου. Αφορούσε περισσότερο το κίνητρο», επίμενε ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Κλαινε οι χηρες, κλαινε και οι παντρεμενες ToothTooth
Ρε τον Γιωργο τον Χορχε τον τρελιαρη.Πλακα εχει Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Έχω τρία ερωτηματικά για την πρώτη χρονιά του Marc Marquez με τη Ducati”​


Ένα από τα πιο συναρπαστικά ερωτήματα ενόψει της σεζόν MotoGP του 2024 , που ξεκινά το Σαββατοκύριακο, είναι πόσο καλά και πόσο γρήγορα ο Marc Marquez θα καταφέρει να αλλάξει το στυλ του από την Honda στην Ducati.

O Jorge Lorenzo ρωτήθηκε σε εκπομπή της επίσημης ιστοσελίδας του MotoGP για τον Marc και εκείνος απάντησε με τρία βασικά ερωτήματα!
«Μετά την πρώτη μέρα στη Βαλένθια, την πρώτη μέρα που ανέβηκε στη Ducati, ήταν εντυπωσιακός και όλοι πιστέψαμε και είπαμε ότι ο Marc θα κέρδιζε σχεδόν όλους τους αγώνες»,

«Αλλα αυτό δεν το πιστεύω πλέον, μετα τις δοκιμές στο Sepang που τον είδα να έχει μερικές δυσκολίες»
«Έχω μερικά ερωτήματα για τον Marc φέτος. Το πρώτο είναι: Πόσο καιρό θα χρειαστεί να κατανοήσει πλήρως τη Ducati; Φαίνεται ότι ακόμα δεν καταλαβαίνει πώς να οδηγεί τη μοτοσυκλέτα, συνεχίζει να το κάνει σαν να ήταν Honda, όπως ακούσαμε και στην κουβέντα που είχε με τον Pecco»,
σχολίασε ο Χόρχε Λορέντζο για την προσαρμογή του Καταλανού στη νέα του μοτοσυκλέτα, μετά από 11 χρόνια οπου οδηγούσε μια Honda.

«Το δεύτερο ερώτημα είναι: Πόσες διαφορές υπάρχουν μεταξύ Ducati 2023 και Ducati 2024; Πόσο έχει εξελιχθεί η μοτοσικλέτα σε μόλις ένα χρόνο; Γιατί αν η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη, ο Jorge Martin και ο Pecco Bagnaia δεν είναι κακοί αναβάτες, είναι εκρηκτικοί και γρήγοροι και αν έχουν “Μια καλύτερη μοτοσυκλέτα από τον Marc, που δεν έχει την εμπειρία στη Ducati, θα μπορούσε να είναι ένα βασικό μειονεκτικό σημείο.»

«Και το τρίτο ερώτημα για τον Marc αφορά τη φυσική του κατάσταση: Είναι το χέρι του πλήρως αναρρωμένο; Χρειάζεται ακόμα χρόνο για να είναι στο μέγιστο; ή δεν θα είναι ποτέ ξανά ο ίδιος σωματικά. Αυτό είναι κάτι που ξέρει μόνο ο ίδιος και είναι ένα βασικό σημείο, το πιο σημαντικό από όλα» , κατέληξε στην ανάλυσή του ο Jorge Lorenzo.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Κι ομως εγω τα βρησκω πολυ φυσιολογικες τις ερωτησεις του ασχετως εαν ειναι ο Γιωργος ο Λορεντζος
 
Top Bottom