Laverda history

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η Laverda ( Moto Laverda SAS - Dottore Francesco Laverda e fratelli ) ήταν Ιταλός κατασκευαστής μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων . Οι μοτοσικλέτες στην εποχή τους κέρδισαν τη φήμη ότι ήταν ισχυροί και καινοτόμοι.

Η μάρκα Laverda απορροφήθηκε από την Piaggio όταν, το 2004, η Piaggio απορρόφησε την Aprilia . Η Piaggio αποφάσισε να κλείσει ήσυχα όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με το σήμα Laverda και δήλωσε δημοσίως ότι θα ήταν πρόθυμοι να πουλήσουν τα δικαιώματα για το εμπορικό σήμα αν έπρεπε να εμφανιστεί ένας επενδυτής . Από το 2015, η Laverda.com δεν ανακατευθύνει πλέον στην ιστοσελίδα της Aprilia. Επί του παρόντος, η laverda.com παρουσιάζει την ιστορία της εταιρείας μεταξύ 1873 και 2004.

Περιεχόμενα
1History



 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ρε μπαγάσα όπου το κείμενο είναι μικρό κάνε ένα τυπικό έλεγχο πριν το ανεβάσεις ,άκου δίδυμα και τρίκλινα cdefghi
Το διορθωσα ρε φιλε μη βαρεις ενα λαθος καναμε :):)
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
..... το 1990 οπου βρεθηκα ...προσωπικως ..... στο εργοστασιο της , τεσταρανε ενα V6 στην αυλη ....... κατασκοπευοντας στα ενδοτερα ειδα να συναρμολογουν τρικυκλα της Piaggio , αρα ......! cde Παντως το V6 μαλλον δεν προλαβε να εμφανιστει πουθενα. :(

Laverda 1990.JPG
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Laverda V6 1000 Racer 145 ίππους στις 10.500 σ.α.λ.

Η ιδέα του V-6 ήταν του μηχανικού Giulio Alfieri (που είχε εργαστεί στη Maserati από το 1953 έως το 1973) και είχε σχεδιάσει, μεταξύ πολλών άλλων κινητήρων, και το V-6 που μοιράστηκε μεταξύ της Merak & Citroën SM) αυτός και ο μηχανικός Luciano Zen άρχισαν να εργάζονται στη Laverda για τη μοτοσυκλέτα το 1975. Το αρχικό σχέδιο ήταν η μοτοσυκλέτα να αποτελέσει τη βάση μιας σειράς αγωνιστικών και τουριστικών μηχανών V-6 & V-4 / V2 από 600 έως 1600cc, αλλά από τις αρχικές δοκιμές και μετά τα εξαιρετικά αποτελέσματα των 145 ίππων στις 10.500 σ.α.λ. αποφασίστηκε να αναπτυχθεί η μοτοσυκλέτα για αγώνες αντοχής.
Το πρώτο πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Μιλάνου το 1977 και είχε μία εξελιγμένη πίσω ανάρτηση. Μια δεύτερη μοτοσικλέτα χρησιμοποίησε ένα πολύ τροποποιημένο & επιμηκυμένο πλαίσιο, ωστόσο, και αυτή η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της το 1978 στο Bol d'Or αγώνα 24 ωρών στο Paul Ricard. Έφτασε τη μέγιστη ταχύτητα των 283 km/h, ήταν 30 km πάνω από τα πιο γρήγορα Honda. Μετά από 8 ώρες, αγώνα η μοτοσυκλέτα αποχώρησε με σπασμένο σύνδεσμο. και δεν τελείωσε τον αγώνα. Η Laverda σχεδίαζε να επανέλθει στο V6 στον αγώνα του 1979 αλλά ο κανόνας των αλλαγών περιορίστηκε στους τέσσερις κυλίνδρους Endurance Racers και το έργο V6 έληξε επισήμως.


90576658_1495912330570157_6253826279691255808_n.jpg
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.548
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Laverda V6 1000 Racer 145 ίππους στις 10.500 σ.α.λ.

Η ιδέα του V-6 ήταν του μηχανικού Giulio Alfieri (που είχε εργαστεί στη Maserati από το 1953 έως το 1973) και είχε σχεδιάσει, μεταξύ πολλών άλλων κινητήρων, και το V-6 που μοιράστηκε μεταξύ της Merak & Citroën SM) αυτός και ο μηχανικός Luciano Zen άρχισαν να εργάζονται στη Laverda για τη μοτοσυκλέτα το 1975. Το αρχικό σχέδιο ήταν η μοτοσυκλέτα να αποτελέσει τη βάση μιας σειράς αγωνιστικών και τουριστικών μηχανών V-6 & V-4 / V2 από 600 έως 1600cc, αλλά από τις αρχικές δοκιμές και μετά τα εξαιρετικά αποτελέσματα των 145 ίππων στις 10.500 σ.α.λ. αποφασίστηκε να αναπτυχθεί η μοτοσυκλέτα για αγώνες αντοχής.
Το πρώτο πρωτότυπο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Μιλάνου το 1977 και είχε μία εξελιγμένη πίσω ανάρτηση. Μια δεύτερη μοτοσικλέτα χρησιμοποίησε ένα πολύ τροποποιημένο & επιμηκυμένο πλαίσιο, ωστόσο, και αυτή η μοτοσυκλέτα έκανε το ντεμπούτο της το 1978 στο Bol d'Or αγώνα 24 ωρών στο Paul Ricard. Έφτασε τη μέγιστη ταχύτητα των 283 km/h, ήταν 30 km πάνω από τα πιο γρήγορα Honda. Μετά από 8 ώρες, αγώνα η μοτοσυκλέτα αποχώρησε με σπασμένο σύνδεσμο. και δεν τελείωσε τον αγώνα. Η Laverda σχεδίαζε να επανέλθει στο V6 στον αγώνα του 1979 αλλά ο κανόνας των αλλαγών περιορίστηκε στους τέσσερις κυλίνδρους Endurance Racers και το έργο V6 έληξε επισήμως.


View attachment 15621
S u p e r.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.335
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Laverda 750 SF (1972) - (HP 60) 750 ccm weight: 218 kg, > 180 km/h
Η εταιρεία Laverda Motorcycle ιδρύεται το 1873, όταν ο Pietro Laverda (1845-1930) αποφάσισε να ξεκινήσει μια επιχείρηση γεωργικών μηχανών -Laverda SpA - στο μικρό αγροτικό χωριό Breganze στην επαρχία Vicenza (βορειοανατολικά της Ιταλίας).
Σχεδόν τα τρία τέταρτα του αιώνα αργότερα, με επιχειρηματικό πνεύμα και την αίσθηση της ανάγκης βελτίωσης της κατάστασης μιας οικονομικά υπανάπτυκτης περιοχής που είχε υποστεί άσχημες καταστάσεις από δύο παγκόσμιους πολέμους, τον Οκτώβριο του 1949 ο εγγονός του Pietro Francesco ίδρυσε την Moto Laverda SAS - Dottore Francesco Laverda e fratelli .
Κατά τις επόμενες δύο δεκαετίες, η Laverda θα συνέχιζε να παράγει νέα μοντέλα συνεχώς αυξανόμενης δυναμικότητας και ικανότητας σε διάφορους τομείς της αγοράς.
Οι μηχανές εκτός δρόμου, δοκιμής και μοτοκρός αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με άλλους κατασκευαστές όπως η Zündapp, η BMW και η Husqvarna και αγωνίστηκαν με επιτυχία. Αλλά η πραγματική εξέλιξη ήρθε σε μοντέλα δρόμου, τα οποία άρχισαν να κερδίζουν καλή φήμη ως αριστοκρατικές, χαμηλής συντήρησης και ήσυχες μοτοσικλέτες. Από τα πρώτα 75 cc single, τελικά προχώρησαν στην παραγωγή διαφορετικών μοτοποδηλάτων που κυμαίνονταν από τα scooters, το commuter του Laverdino και τελικά το twin των 200 cc.
Τον Νοέμβριο του 1966 η Laverda παρουσίασε το αποτέλεσμα της σκέψης της με το 650 πρωτότυπο στο Earls Court στο Λονδίνο.
Μετά από αυτή την πρώτη εμφάνιση, οι Luciano Zen και Massimo Laverda υποχώρησαν μέχρι τον Απρίλιο του 1968, δουλεύοντας σκληρά για να προετοιμάσουν τη μοτοσυκλέτα για παραγωγή. Μέχρι τώρα είχαν αναπτύξει και έκδοση 750 cc. Ήταν αρκετά σίγουροι για να προωθήσουν τέσσερις μοτοσυκλέτες στο διάσημο Giro d'Italia . Δύο 650, και δύο μηχανές 750 έδωσαν στη Laverda τη νίκη για τα 650 στην κατηγορία της, με τις τρεις μοτοσυκλέτες να τελειώνουν στις πρώτες 6 και όλες στις top 10! Δύο εβδομάδες μετά τη νίκη αυτή τα πρώτα μοντέλα παραγωγής 650 cc έφυγαν από το εργοστάσιο.
Οι μοτοσυκλέτες έφεραν τα καλύτερα εξαρτήματα που ήταν διαθέσιμα εκείνη την εποχή, από τα όργανα της British Smiths, το Pankl con-rods, την ανάρτηση Ceriani , τα μπουλόνια Mondial, στα ηλεκτρικά μέρη της Bosch και την εκκίνηση του Japanese Nippon-Denso. που μαστίζει σχεδόν όλες τις σύγχρονες βρετανικές και ιταλικές μοτοσικλέτες την εποχή εκείνη: την ηλεκτρική αναξιοπιστία τους. Τα 650 cc προσέφεραν ανώτερη άνεση και σταθερότητα με τον χειρισμό του τουλάχιστον ισοδύναμο με τον ανταγωνισμό. Φυσικά, έφερε επίσης ένα υψηλό τίμημα. Είναι δύσκολο να μετρηθούν οι ποσότητες παραγωγής, δεδομένου ότι η αρίθμηση των πλαισίων μοιράστηκε με τα 750 που ξεκίνησαν τον Μάιο του 1968 - μέχρι 200 Laverda 650 cc παρήχθησαν. η εμφάνισή του750 cc σταμάτησε τις πωλήσεις των 650. Το 750 ήταν πανομοιότυπο με το 650, εκτός από την χαμηλότερη συμπίεση και τα καρμπυρατέρ.
Το 1969 γεννήθηκαν τα «750 S» και τα «750 GT», εξοπλισμένα με κινητήρα που θα ξεκινούσε πραγματικά τη φήμη της Laverda. Τόσο ο κινητήρας και το πλαίσιο είχαν επανασχεδιαστεί: δύναμη αυξήθηκε σε 60hp για την S . 3
Το SF εξελίχθηκε ώστε να περιλαμβάνει φρένα με δίσκους και ζάντες αλουμινίου. Αναπτύχθηκε από το 750S ως μοτοσυκλέτα δρόμου σε 750 SFC ( super freni competizione ), μια μοτοσυκλέτα που αναπτύχθηκε για να κερδίσει αγώνες αντοχής όπως το Oss 24 ώρες , η Βαρκελώνη 24 ώρες και το Bol D'Or στο Le Mans.
Διακεκριμένη με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα του που θα γινόταν το χρώμα του τμήματος αγώνων της εταιρείας, η ομαλή αεροδυναμική η SFC ήταν το κορυφαίο προϊόν της Laverda και η καλύτερη διαφήμιση.
Η SFC παρουσιάστηκε στο Μουσείο Guggenheim του 1999 στην έκθεση της Νέας Υόρκης Η τέχνη της μοτοσικλέτας ως μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του 1970.

120485991_1666593796835342_3273954141752888079_o.jpg 120463838_1666592803502108_4256192716561738790_o.jpg 120527592_1666593196835402_4958012080349113474_o.jpg 120569211_1666593113502077_492935294097786310_o.jpg 120572896_1666592936835428_6139207075949950612_o.jpg 120595396_1666592970168758_8216476479498451891_n.jpg
 
Top Bottom