Kawasaki η Ιστορία

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
... α! πα! πα! ..... σταματημενο τοσο καιρο θα'χει χαλασει .....! Tooth
Θα θέλει 5κ για να βγει στο δρόμο. .

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki H2 (1971–1975) 748cc συμπίεση 7,3:1 74 hp/6800rpm 5 ταχύτητες 192kg 195/kmh
Οι πωλήσεις ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 1971 έως το 1975, το H2 ήταν μια εξέλιξη της επιτυχίας του 500cc Kawasaki H1 Mach III που εισήχθη το 1969. Αυτός ήταν ένας εντελώς καινούργιος κινητήρας και όχι ένας τροποποιημένος 500.
Ο κινητήρας H2 ήταν τρικύλινδρος δίχρονος κινητήρας 748 cc που παρήγαγε 74 hp στις 6.800 σ.α.λ., με αναλογία ισχύος προς βάρους 1 hp ανά 2.6 kg, είχε αποτέλεσμα να είναι η ταχύτερη επιταχυνόμενη μοτοσικλέτα παραγωγής την εποχή εκείνη.
Σε αντίθεση με το H1 500, το 750 είχε πολύ πιο χαμηλή ροπή στροφών κινητήρα, με ισχυρή έκρηξη ισχύος ξεκινώντας από 3.500 σ.α.λ. έως τις 7.500 σ.α.λ.
Το H2 του 1972 ήρθε με ένα μπροστινό δισκόφρενο, ένα δεύτερο δισκόφρενο ήταν ένα προαιρετικό εξάρτημα της Kawasaki,
Το 1973, σημειώθηκαν μικρές μηχανικές αλλαγές στους εκτοξευτήρες καυσίμου των καρμπυρατέρ, στην αντλία έγχυσης λαδιού και στο χρονισμό των θυρίδων στους κυλίνδρους σε μια προσπάθεια του εργοστασίου να πάρει καλύτερα αποτελέσματα από το H2A. Λόγω αυτών των αλλαγών το πιο ισχυρό H2 ήταν το μοντέλο του 1972.

144135761_1771854452975942_1406344423475855982_o.jpg144007742_1771854502975937_3769352281761121303_o.jpg144237028_1771854416309279_3402637216611996426_o.jpg144026410_1771854682975919_3641069185280107870_o.jpg143802646_1771854526309268_3233436501642682621_o.jpg143794794_1771854456309275_4665557020370485224_o.jpg143839855_1771854649642589_7019701627306229750_o.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Kawasaki A1 Samurai 250 (1966-1968)
247
cc: Διάμετρος Χ Διαδρομή 53Χ56, συμπίεση 7:1, 31 HP/8000rpm 5speed 154kg 162km/h
Το 1966 η εταιρεία αρχίζει τις εξαγωγές στην Ευρώπη και την Αμερική με το Α1 Samurai, αποδεικνύοντας ότι έχει σκοπό να αναπτυχθεί. Το 1969 με την Η-1και το 1972 με τη Ζ-1 καθιερώνει παγκοσμίως το όνομα της, στην ουσία 10 χρόνια μετά την οργανωμένη είσοδο της στην αγορά. Η Kawasaki επέκτεινε τη γκάμα της, αναπτύχθηκε σε όλες τις αγορές του κόσμου κι έφτιαξε εργοστάσια παραγωγής σε 13 χώρες, μεταξύ των οποίων και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Απέδειξε έτσι ότι μπορεί να σταθεί και να καθιερωθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές της Ιαπωνίας και του κόσμου.
Πάμε πίσω τώρα, στα μέσα της δεκαετίας του ‘60 και ας επικεντρωθούμε στην Kawasaki που από τότε έχτιζε σιγά-σιγά τον μύθο της, που την ήθελε να είναι η πιο “γρήγορη” από τους τέσσερεις μεγάλους Γιαπωνέζους. Ήταν η εποχή που οι Ιάπωνες (μην ξεχνάμε, από τους ηττημένους του 2ου μεγάλου πολέμου) ρουφούσαν γνώση από παντού (ναι, αντέγραφαν) αλλά επίσης σχεδίαζαν και κατασκεύαζαν μοτοσυκλέτες (και όχι μόνο) με στόχο την κορυφή. Είχαν άλλωστε αρχίσει να πρωταγωνιστούν και στους αγώνες GP από το 1966, φτιάχνοντας αερόψυκτα δικύλινδρα δίχρονα, έχοντας εισαγωγή με περιστροφικές βαλβίδες αυτόματη μίξη και καρμπυρατέρ τοποθετημένα εσωτερικά στο πλάι, κατ’ αρχήν πλατίνες, έπειτα CDI. Και 125 μόλις Ίπποι στο λίτρο … Διαβάστε τεχνικές προδιαγραφές και θυμηθείτε είμαστε λίγο μετά τα μέσα της δεκαετίας του ’60!

140014694_1762756387219082_8054600199514359340_n.jpg139725647_1762756383885749_5647313095827896727_n.jpg140356318_1762756430552411_2130053395181891204_n.jpg139810321_1762756577219063_8003323579964660983_n.jpg139792056_1762756477219073_5812785874561496695_n.jpg139511793_1762756540552400_1746659562908705187_n.jpg139603298_1762756650552389_3013908830003747468_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KAWASAKI H1 500 MACH III, 1969: ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ KAWASAKΙ​



Το πρώτο και διασημότερο εκρηκτικό δίχρονο της ιστορίας

Θρυλικές μοτοσυκλέτες υπάρχουν πολλές, μυθικές όμως ελάχιστες, και το Kawasaki H1 500 Mach III ανήκει σίγουρα σε αυτές. Αποτέλεσε ένα υπερβολικό σε όλα του μοντέλο, που δημιουργήθηκε με μοναδικό σκοπό την κατάληψη του θρόνου της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης
Την δεκαετία του ’60 το αμερικάνικο όνειρο βρισκόταν στη βέλτιστη ιστορικά πραγμάτωσή του. Ήταν η εποχή της ευμάρειας και της αισιοδοξίας για της ΗΠΑ και αυτό μεταξύ άλλων σήμαινε πως υπήρχε αρκετό χρήμα σε αρκετά χέρια, έτοιμο να ξοδευτεί.

Μέχρι το 1965, η αγορά των ΗΠΑ είχε σκαρφαλώσει στην παγκόσμια κορυφή σε ό,τι αφορά το μέγεθος της και φυσικά όλοι οι κατασκευαστές έστρεψαν το βλέμμα τους σε αυτήν, προσπαθώντας να αποσπάσουν ένα μερίδιο.

Για τους Ιάπωνες, οι οποίοι τότε ξεκίναγαν την εξωστρέφειά τους, η συγκεκριμένη αγορά έγινε ο απόλυτος στόχος.
Ωστόσο αρχικά θα έπρεπε να “συστηθούν” και να καταθέσουν διαπιστευτήρια στους κατέχοντες τα δολάρια Αμερικανούς αναβάτες και να καταφέρουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους. Βλέπετε μέχρι τότε, οι Αμερικανοί πέραν των Harley-Davidson και των βρετανικών κατασκευαστριών (Triumph, Norton, BSA) δεν γνώριζαν κάτι άλλο στο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα.

H Honda είχει ήδη κάνει την κίνησή της με το εκπληκτικό CB450 του 1965, το οποίο αποτελούσε τον καλύτερο πρεσβευτή της φιλοσοφίας της στις ΗΠΑ. Αξιόπιστο, άριστα κατασκευασμένο και προσιτό, γίνεται ανάρπαστο και αναλαμβάνει τον ρόλο του “ευαγγελιστή” για την Honda, της οποίας το όνομα συνδέεται με τα ανωτέρω χαρακτηριστικά στη συνείδηση των Αμερικανών.
Η Κawasaki ακολουθεί άλλο δρόμο. Κάτω από άκρα μυστικότητα, καταστρώνει ένα στρατηγικό πλάνο διείσδυσης στην αμερικανική αγορά, το περίφημο Ν100 Plan, όπως ήταν η ονομασία του.

Η προσέγγιση της Kawasaki δεν ήταν ίδια με αυτή της Honda, αφού ο πολιορκητικός κριός για την άλωση της αγοράς των ΗΠΑ, αποφασίστηκε να είναι οι επιδόσεις.
Είναι η πρώτη φορά που φύσει και θέσει η Kawasaki ορίζει το δόγμα της, αυτό με το οποίο συνδέθηκε και παραμένει συνδεδεμένη μέχρι και σήμερα. Τις επιδόσεις.

Το Ν100 Plan, μπαίνει σε εφαρμογή και αρχικά αποφασίζεται ότι θα χρησιμοποιηθεί δίχρονος και όχι τετράχρονος κινητήρας, αφού η αναλογία ισχύος προς βάρος και όγκο ευνοούσε σαφώς τους δίχρονους κινητήρες την εποχή εκείνη. Έτσι δημιουργούνται δύο ομάδες, που αναλαμβάνουν την εξέλιξη διαφορετικών project.

Η μια ομάδα εστιάζει στην προσθήκη κυβισμού και στην εξέλιξη ενός παράλληλου σε σειρά δίχρονου μοτέρ που χρησιμοποιούταν στο ήδη υπάρχον Kawasaki Α7 350 (μοντέλο του 1967) και η άλλη στην “από λευκό χαρτί” δημιουργία ενός τρικύλινδρου σε σειρά κινητήρα. Τελικά αποφασίζεται να χρησιμοποιηθεί η δεύτερη διάταξη σειρά κινητήρα.
Μια ολόκληρη ομάδα μηχανικών και ισχυρών προσώπων στην ιεραρχία της Kawasaki μεταβαίνει στις ΗΠΑ το 1968, όπου η μοτοσυκλέτα δοκιμάζεται με μυστικότητα στην Καλιφόρνια και την Αριζόνα, σε πραγματικές συνθήκες, με έναν από τους αναβάτες εξέλιξης, τον αντιπρόσωπο της Kawasaki στις HΠΑ Darrell Krause.

Oι παρατηρήσεις και οι επισημάνσεις του Krause λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπόψη από την Κawasaki και το 1969 παρουσιάζεται το μοντέλο παραγωγής.
Το Kawasaki H1 500 Μach III, όπως είπαμε παραπάνω, φέρει τρικύλινδρο σε σειρά δίχρονο κινητήρα, με τις αποστάσεις ανάμεσα στους κυλίνδρους να είναι διευρυμένες και να φέρουν εξωτερικά ένα πολύπλοκο ανάγλυφο από ψύκτρες, προκειμένου να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή θερμοαπαγωγική δυνατότητα (βλ. ψύξη).

Το κιβώτιο έχει περίεργη κλιμάκωση, με την νεκρά να βρίσκεται τέρμα κάτω στον επιλογέα και την πρώτη πάνω, ενώ τα περιφερειακά είναι καλά ναι μεν για την εποχή εκείνη, αλλά όχι άριστα. Η μοτοσυκλέτα θα επιτύχει τους στόχους της σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις.
Απέδιδε 60 ίππους, επιτάχυνε στο τετρακοσάρι από στάση κάτω από τα 13 δευτερόλεπτα και έφτανε τα 200 km/h τελικής, στοιχεία που την καθιστούσαν ό,τι πιο γρήγορο σε μοτοσυκλέτα παραγωγής είχε παρουσιαστεί ποτέ!
Το μεγάλο θέμα με το Kawasaki H1 500 Mach III, όμως, ήταν η οδηγική του συμπεριφορά.
Οι υποτυπώδεις αναρτήσεις, το ενδοτικό πλαίσιο, τα ταμπούρα και τα ελαστικά της εποχής εκείνης, αδυνατούσαν να διαχειριστούν την ισχύ και το εκρηκτικό ταμπεραμέντο του κινητήρα, με την εμπειρία της οδήγησης να χαρακτηρίζεται από πολλούς ως “τρομακτική”.
Οι επιδόσεις σίγουρα ήταν θελκτικές και στις ΗΠΑ έτσι και αλλιώς δεν έδιναν τότε πολύ σημασία στο στρίβειν, ωστόσο όταν η Honda παρουσίασε λίγο αργότερα την ίδια χρονιά το CB750 Four, το H1 Mach III έχασε τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής και την όποια αίγλη απόρρεε από αυτό.

Το Kawasaki Mach IV 750 που παρουσιάστηκε μετά το 500
Έτσι έμεινε μόνο με τα χαρακτηριστικά του επικίνδυνου και δύστροπου μοντέλου, αν και η τιμή του ήταν χαμηλότερη από αυτή του Honda, οπότε συνέχισε να σημειώνει πωλήσεις, μέχρι που το 1975 διακόπηκε η παραγωγή του.

H Κawasaki δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε πιστή στη φιλοσοφία της πάνω στους δίχρονους κινητήρες αρχικά, παρουσιάζοντας το Mach IV 750, αλλά λίγο μετά υπέκυψε στους τετράχρονους κινητήρες παρουσιάζοντας το τετρακύλινδρο σε σειρά Ζ1 900 (διαβάστε εδώ), διεκδικώντας τον θρόνο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας παραγωγής.
Και η 900 έχει μείνει επίσης στην ιστορία, ωστόσο το Kawasaki Η1 500 Mach III… έχει αγγίξει τα όρια του μύθου.

Πηγη https://motorbike.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καφασάκι μην χέσω, το πιό πλεμπαίϊκο μηχανάκι, οι απανταχού καρατελευταίοι το έχουν κάνει σημαία, για να μην μιλήσω για Μενίδια, Κόκκινους Μύλους ή Ζεφύρια... Ούτε να το ακουμπήσω.... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Καφασάκι μην χέσω, το πιό πλεμπαίϊκο μηχανάκι, οι απανταχού καρατελευταίοι το έχουν κάνει σημαία, για να μην μιλήσω για Μενίδια, Κόκκινους Μύλους ή Ζεφύρια... Ούτε να το ακουμπήσω.... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Ναι ρε πουστη μου.
Τόσο καιρό στο Αιγάλεω,Μενίδι κλπ.
Μόνο Η2R και 14αρια ZZR έβλεπα
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Καφασάκι μην χέσω, το πιό πλεμπαίϊκο μηχανάκι, οι απανταχού καρατελευταίοι το έχουν κάνει σημαία, για να μην μιλήσω για Μενίδια, Κόκκινους Μύλους ή Ζεφύρια... Ούτε να το ακουμπήσω.... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.
Νομίζω ότι το σχόλιο ήταν εντελώς αστείο ρε Αγγελε
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Πάντως εγώ το πιο χρηστικό και απροβληματιστο μηχανάκι που κράτησα τα περισσότερα χρόνια ήταν το ερ-5 ,γαϊδουράκι για όλες τις δουλειές,το πιο υποεκτιμημενο και παρεξηγημένο μηχανάκι.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.

Φυσικά κανεις πλάκα δεν μιλάς σοβαρα. cdefghig
Διότι εδώ όπως βλέπεις μόλις βρούμε ευκαιρία όλοι τον τσιγκλαμε για να αρχίζει να μας λούζει με κάτι λίγα στερεοτυπα κοσμητικα επίθετα ... και ως γνωστόν μπορεί να φαινόμαστε αλλά δεν είμαστε μλκς ..... για κάποιον που κατά βαθος έχει κακή προθεση.
Κάνε μια ανασκόπηση και εδώ είμαστε να κανονίσουμε την Μαντάμ Σουσου οπότε θες ....!Hammer Smash
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.232
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.
Ρε συ Αγγελε πιστευω κανεις πλακα για καποιον βαραει η κουδουνα γιατι ζηλευει το καφασακι του αλλα μην το κανουμε θεμα Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.
Πλάκα κάνεις έτσι;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ρε συ Αγγελε πιστευω κανεις πλακα για καποιον βαραει η κουδουνα γιατι ζηλευει το καφασακι του αλλα μην το κανουμε θεμα Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
Εγώ εσένα ήθελα να πειράξω.....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.
αγγελε ...
κοψε τις μλκιες, αλλιως θα παρω zzr

ΥΣ/. ο απατσι ειναι καγκουρας...κορυδαλιωτης Rolling Rolling πλακα κανει
Πηρε πενφε...αλλα και παλι ειναι...καγκουρας κορυδαλιωτηςBike
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ευτυχώς που με ξέρουν με το ΓΣ και το Dax Άγγελε και παραβλεπουν το KLR αλλιώς θα είχα κι εγώ ντράβαλα! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την Motoparea. Καμμιά φορά ή λογική του παραλόγου με ξεπερνάει. Επειδή λοιπόν μένω στο Μενίδι και το μηχανάκι μου είναι kawasaki νομίζω ότι δεν έχω θέση εδώ. Να είστε καλά με υγεία και πάντα όρθιοι.
Τι τον ακους ρε Αγγελε μας εχει σκοτιση τον ερωτα με το συρομενο Kawasaki reeeeeeeeeee BikeBike


55658760_2231524843572389_7566797034754146304_n.jpg
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.480
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Καμμιά φορά παρεξηγούμε κουβέντες αλλά ο χρόνος μας βοηθάει να καταλαβαίνουμε ότι τελικά δεν είναι άξια λόγου. Αλλά και εσύ apache ανοίγεις το στόμα και όποιον πάρει ο χάρος. Οκ πείστηκα λοιπόν να μείνω για να σας σπάω τα @ρχίδι@ με τα άνοστα αστεία μου. Tooth Tooth Tooth Tooth
 
Top Bottom