Isle of Man TT

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Απίστευτο: Οι διοργανωτές του Isle of Man TT έκαναν λάθος αναγνώριση νεκρού​

Από τον BikerSpirit

Οι διοργανωτές του Isle of Man TT σε ανακοίνωσή τους παραδέχτηκαν ότι υπήρξε μπέρδεμα στο θανατηφόρο ατύχημα στον αγώνα sidecars το Σάββατο 4/6/2022.

Δεν σκοτώθηκε ο συνοδηγός Olivier Lavorel, αλλά ο οδηγός Cesar Chanel.


Αρχικά ανακοινώθηκε επίσημα ότι ο συνοδηγός Lavorel πέθανε στο σημείο του δυστυχήματος. Την Τετάρτη έγινε μια διευκρίνιση. Νεκρός ήταν τελικά ο οδηγός Chanel. Ο Lavorel μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Λίβερπουλ σε κρίσιμη κατάσταση.

«Έγινε μια αρχική ταυτοποίηση με τις συνήθεις διαδικασίες και φαίνεται να οδήγησε σε μπέρδεμα» λένε οι υπεύθυνοι. «Πλέον πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο Cesar Chanel, ο οποίος πέθανε στο σημείο το Σάββατο 4 Ιουνίου. Ο Olivier παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση και λαμβάνει περαιτέρω θεραπεία.»

«Οι οικογένειες των δύο συμμετεχόντων έχουν ενημερωθεί», ανέφεραν οι διοργανωτές. «Μια διεξοδική ανασκόπηση των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση των συμμετεχόντων θα πραγματοποιηθεί σε εύθετο χρόνο. Οι σκέψεις μας είναι με την οικογένεια και τους αγαπημένους του Ολιβιέ και του Σεζάρ αυτήν την πραγματικά οδυνηρή στιγμή. Ζητάμε από τους ανθρώπους να μην διαδίδουν εικασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.»



Μια ανακοίνωση από την διοργάνωση που δεν δείχνει και πολύ σίγουρη ότι έχει τελικά αναγνωρίσει ακόμα και σήμερα τον σωστό άνθρωπο, κατά τα αλλα έχει το θράσος να ζητά από το κόσμο να μην κάνει εικασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο καθένας ας κρίνει, εμείς πιστεύουμε ότι η διοργάνωση αντιμετωπίζει τους θανάτους και αυτό το γεγονός που διοργανώνει με πολύ ελαφρότητα και ανευθυνότητα.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Νεκροί επίσης είναι 2 ακόμα αναβάτες, πατέρας και γιος.
Δυστυχώς φέτος έφτασαν τους 5.

R.I.P. Roger και Brandley Stockton - Σκοτώθηκαν πατέρας και γιός στο TT Isle of Man​



Δυστύχημα για πατέρα και γιο στον αγώνα sidecar στο TT Isle of Man, την Παρασκευή 10 Ιουνίου. Ο πατέρας, Roger Stocton συμμετείχε στα 56 του για 20η φορά στο TT Isle of Man, με sidecar, και ήταν η πέμπτη συμμετοχή μαζί με τον 21χρονο γιό του, Bradley.
Οι δύο αναβάτες ήταν διάσημοι για τους τερματισμούς τους στα πρωταθλήματα Sidecar της Μεγάλης Βρετανίας, στην κατηγορία F2 στην οποία συμμετείχαν, με πολλούς τερματισμούς στο βάθρο και την 2η θέση στην τελική κατάταξη του 2021.

Για τον Bradley ήταν η πρώτη συμμετοχή στο TT Isle of Man με μία 8η θέση δίπλα στον πατέρα του που οδηγούσε.
Το δυστύχημα έγινε στην στροφή Ago, στο ίδιο σημείο όπου είχε σημειωθεί άλλο ένα ατύχημα με sidecar, το οποίο είχε τραγική κατάληξη και για τους δύο αναβάτες.
sidecar_accident_1-web.jpg


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Supertwin TT Race​

Και σε αυτήν την κατηγορία ο Hickman ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής φέρνοντας το Paton S1-R της PHR Performance στην πρώτη θέση. Ακολούθησαν ο Lee Johnston με Aprilia RS 660 (Ashcourt Racing) και ο Paul Jordan με Kawasaki Z650 (PreZ Racing by Prosper²).

Peter Hichman 3


Supersport TT Race 2​

Συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση ο Michael Dunlop πρόσθεσε ακόμα μια νίκη στο ενεργητικό του μπαίνοντας στο κλειστό κλαμπ των οδηγών με περισσότερες από 20 νίκες στο Isle of Man. Για την ιστορία το απόλυτο ρεκόρ με 26 ανήκει στον θείο του, Joey.
Ο 33χρονος έφερε την Yamaha YZF-R6 (MD Racing) στην πρώτη θέση αφήνοντας πίσω του την Triumph Daytona 765 του Peter Hickman. Τρίτος ήταν ο Dean Harrison με Kawasaki ZX-6R.

michael dunlop


Senior TT Race​

Στον αγώνα που έριξε την αυλαία του φετινού Isle of Man, o Peter Hickman με την BMW M1000RR της Gas Monkey Garage by FHO Racing πρόσθεσε άλλο ένα τρόπαιο στο παλμαρέ του φτάνοντας συνολικά τις 9 νίκες στο TT. Δεύτερος ήταν ο Dean Harrison με Kawasaki ZX-10RR (DAO Racing Kawasaki) και τρίτος ο Conor Cummins με Honda CBR1000RR-R (Milenco by Padgett's Motorcycles).

Sidecar TT Race 1 & 2​

Οι Ben Birchall / Tom Birchall με Honda LCR ήταν οι θριαμβευτές των δυο αγώνων sidecars φθάνοντας τις 12 νίκες στην καριέρα τους.

iomtt 2022 02


Αναλυτικά τα αποτελέσματα των αγώνων ανά κατηγορία

Βαρύς ο φόρος αίματος​

Το Isle of Man TT έχει αποκτήσει θρυλική υπόσταση, καθώς θεωρείται από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην ιστορία των motorsports και η απόλυτη δοκιμασία δρόμου για αναβάτη και μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς στα 125 χρόνια ζωής του (το πρώτο TT διεξήχθη το 1907) 156 συμμετέχοντες έχασαν τη ζωή τους στην μήκους 60.6 χιλιομέτρων διαδρομή. Η ιστορία λέει επίσης ότι από το 1964 έως και το 2022 μόλις σε μια περίπτωση -το 1982- οι αγώνες ολοκληρώθηκαν χωρίς απώλειες.

iomtt 2022 21


Έρευνα για τα δυστυχήματα​

Η διοργανώτρια αρχή του Isle of Man TT, ACU Events Ltd ανακοίνωσε μετά το πέρας των φετινών αγώνων πως έχει ήδη ξεκινήσει διαδικασία έρευνας προκειμένου να πέσει φως στα αίτια των δυστυχημάτων που στέρησαν τη ζωή σε πέντε αγωνιζόμενους. Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, θα συσταθεί μια ομάδα από ειδικούς που θα διερευνήσουν τα δυστυχήματα και θα εισηγηθούν κάποιες αλλαγές με γνώμονα την ασφάλεια.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μια ρωσικη ρουλετα θα ειχε περισσοτερο σασπενς και τηλεθεαση παντως .... αν σκεφθουν για κατι αλλο σαν αντικατασταση ....! facepalm 2
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μια ρωσικη ρουλετα θα ειχε περισσοτερο σασπενς και τηλεθεαση παντως .... αν σκεφθουν για κατι αλλο σαν αντικατασταση ....! facepalm 2



Άμα έτρεχαν ενιαίο με ντοβιλ λιγότεροι θα σκοτώνονταν.
Πόσο να πάει ???
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Isle of Man TT 2022 - Εδραιώνεται η εποχή του Peter Hickman​

Στα χνάρια των John McGuinness και Michael Dunlop
Isle of Man TT 2022

Μετά από δυο χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων για τον Κορωνοϊό, το θρυλικό Isle of Man Tourist Trophy, το κορυφαίο αγωνιστικό event όσον αφορά στους αγώνες Road Racing, επέστρεψε το 2022. Μεγάλος πρωταγωνιστής για φέτος ήταν ο Peter Hickman, που συνεχίζει να γράφει τον δικό του μύθο στο ΤΤ, με τέσσερις νίκες και δύο ακόμα βάθρα, με τον Michael Dunlop να ακολουθεί με δύο νίκες και ένα ακόμη βάθρο, και τον Dean Harrison να παίρνει 4 βάθρα.

Για το Isle of Man TT έχουν γραφτεί πολλά, και εμείς ως ΜΟΤΟ έχουμε αναφερθεί εκτενώς στο θέμα.

Ένας αγώνας που διεξάγεται στην ορεινή διαδρομή (Mountain Course) της νήσου Man (Ellan Vannin στην τοπική γλώσσα Μανξ, όπου αργότερα το Vannin μετατράπηκε σε Mann / Man), που βρίσκεται ανάμεσα στη Βρετανία και στην Ιρλανδία.

Στο σύνταγμα του νησιού αναφέρεται πως το Isle of Man θεωρείται αυτοδιοίκητο έδαφος του Βρετανικού Στέμματος, ενώ οι κάτοικοι θεωρούνται Βρετανοί πολίτες.

Παρόλη την ανεξαρτησία που απολαμβάνει το νησί, με δική του κυβέρνηση, δικό του κοινοβούλιο και δικούς του νόμους, άρχοντας (Lord of Mann) του νησιού θεωρείται τυπικά η βασίλισσα Ελισάβετ, ενώ υπεύθυνος για την άμυνα του νησιού είναι ο βρετανικός στρατός.

Η πρώτη, πιο αγνή και πιο hardcore μορφή αγώνων μοτοσυκλέτας

Οι αγώνες σε κλειστούς για την κυκλοφορία δημόσιους δρόμους (street circuits ή Road Racing) ήταν η πρώτη μορφή «ασφάλτινων» αγώνων στην ιστορία, κι ενώ οι πιο γνωστές παγκόσμιες διοργανώσεις σήμερα προτιμούν την ασφάλεια που προσφέρει μια πίστα με σύγχρονες προδιαγραφές, ένα μικρό γαλατικό χωριό αντιστέκεται ακόμα στο ρεύμα των καιρών.

Οι Βρετανοί έχουν παράδοση στους αγώνες Road Racing, με το IOMTT, το Manx GP που διοργανώνεται στην ίδια διαδρομή με το πρώτο, το Classic TT, το Southern 100, το North West 200, το Cookstown 100, το Tandragee 100, το Ulster Grand Prix, το Cork Road Races και αρκετά ακόμα event. Σημειώστε πως όλοι οι προαναφερθέντες αγώνες συνεχίζουν να διοργανώνονται και σήμερα, με πληθώρα συμμετοχών και μεγάλη δημοτικότητα.

Και η Ευρώπη έχει -η είχε- το μερίδιο της στους ανωτέρω αγώνες με εκδηλώσεις όπως το Bremerhaven Road Races, το Chimay Road Races, το Hengelo Road Races, κ.α.. Όμως το 2022 στην Ευρώπη, οι αγώνες Road Racing για λόγους ασφαλείας γίνονται κυρίως σε πίστες, και δεν έχουν τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας με τη βρετανική σκηνή. Μην ξεχνάμε πως ο GOAT του Road Racing, Joey Dunlop, σκοτώθηκε σε δυστύχημα στο Ταλίν της Εσθονίας το 2000, στον αγώνα της Pirita-Kose-Kloostrimetsa, με τη διαδρομή να μην φιλοξενεί πλέον αγώνες.

Τέλος, για τους μελετητές της Road Racing σκηνής δεν θα πρέπει να παραλείψουμε τον αγώνα του Μακάο, τον μοναδικό ανάλογο αγώνα στον οποίο συμμετέχουν τόσο μοτοσυκλέτες όσο και αυτοκίνητα, αλλά και τον αγώνα Cemetery Circuit Races στη Νέα Ζηλανδία, γνωστού και ως «ΙΟΜΤΤ του Νοτίου Ημισφαιρίου».

Ένας γύρος εξήντα χιλιόμετρα

H διαδρομή του ΙΟΜΤΤ έχει μήκος 37.730 μιλίων ή 60.718 χιλιομέτρων, με 219 (!) στροφές (συγκρίνετε τις με τις 73 στροφές του επίσης θρυλικού Nordschleife και με τις 11-20 μιας πίστας MotoGP), περνάει μέσα από χωριά, μέσα από δάση, και δίπλα από γκρεμούς, με τον Peter Hickman να κατέχει το ρεκόρ γύρου από το 2018, με BMW S 1000 RR, με 16 λεπτά, 42 δευτερόλεπτα και 778 χιλιοστά του δευτερολέπτου, και μέση ωριαία ταχύτητα 135.452 μίλια την ώρα, ήτοι 217.989 χλμ/ώρα!
Γυρίζοντας πίσω στον χρόνο, μαθαίνουμε πως το πρώτο ΙΟΜΤΤ έλαβε χώρα στις 28 Μαΐου του 1907, με την ονομασία Auto-Cycle Tourist Trophy, και διεξήχθη σε μια πιο μικρή διαδρομή 15 μιλίων, για «Touring» μοτοσυκλέτες που έβγαζαν αριθμό κυκλοφορίας.

Από το 1911, το IOMTT μεταφέρθηκε στη μεγάλη διαδρομή του βουνού Snaefell, με μήκος 60.19 χιλιομέτρων. Κατά τη διάρκεια της ιστορίας του ΙΟΜΤΤ, η διαδρομή άλλαξε ελαφρώς, προστέθηκαν πολλές κατηγορίες αγώνων, ενώ το 1935 γεννήθηκε το μέτρο των «Travelling marshals», με οκτώ πρώην αγωνιζόμενους εκπαιδευμένους στην παροχή πρώτων βοηθειών να βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία της διαδρομής. Οι Travelling Marshals μπορούν να φτάσουν έτσι ταχύτητα στον τόπο του ατυχήματος, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια μέχρι να φτάσει το ιατρικό προσωπικό και το ελικόπτερο.

To νησί που χορεύει στους ρυθμούς του ΤΤ για 2 εβδομάδες κάθε χρόνο

Τα οικονομικά οφέλη από το ΙΟΜΤΤ που φιλοξενείται στο νησί του Man είναι σημαντικά. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, το 2019 περισσότεροι από 46.000 επισκέπτες έφτασαν στο νησί για το ΙΟΜΤΤ, αποφέροντας στις τοπικές επιχειρήσεις 37.5 εκατομμύρια βρετανικές λίρες (43,2 εκατομμύρια ευρώ) στις 15 ημέρες που διαρκεί το event, όπου όλο το νησί χορεύει στους ρυθμούς του ΤΤ.

Στο event του 2022, περισσότεροι από 30.000 επισκέπτες έδωσαν το παρών, όπως αποκαλύπτουν τα εισιτήρια των φέριμποτ που συνδέουν το νησί με Ιρλανδία και Βρετανία.

Τα σεβαστά οικονομικά οφέλη του ΙΟΜΤΤ, οδήγησαν στη δημιουργία κι άλλων αγώνων μοτοσυκλέτας στο νησί, οι οποίοι κάποια στιγμή ενώθηκαν στο «φεστιβάλ μοτοσυκλέτας» που λαμβάνει χώρα σε ετήσια βάση τον Αύγουστο, και περιλαμβάνει το VMCC Rally, Festival of Jurby, το Classic TT, το Manx Grand Prix και το Manx Classic Trial.

Το ΙΟΜΤΤ είναι γνωστό και ως ο πιο επικίνδυνος αγώνας του κόσμου, με 265 αγωνιζόμενους να έχουν χάσει τη ζωή τους μεταξύ 1911 και 2022. Όμως στο θέμα της επικινδυνότητας του αγώνα μεγάλη σημασία έχει ο τόπος διεξαγωγής του, δηλαδή η Βρετανία. Μια χώρα με αυστηρή εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. από τους οδηγούς στους δρόμους της και με εξίσου αυστηρή αστυνόμευση, με άριστα εξοπλισμένους και εκπαιδευμένους αναβάτες, μυημένους στην σημασία του ATGATT (All The Gear All The Time), με ελάχιστους -σε σχέση με χώρες της νότιας Ευρώπης- νεκρούς αναβάτες από τροχαία δυστυχήματα, και με μεγάλη κουλτούρα στα μηχανοκίνητα σπορ.

Έτσι, παρόλο που η διαμάχη για το αν θα πρέπει να καταργηθούν οι αγώνες Road Racing συνεχίζεται -και θα συνεχίζεται-, η κοινή γνώμη της Βρετανίας αποδέχεται την απόφαση των ενηλίκων Road Racers που καταλαβαίνουν τους κινδύνους, και όμως δεν αλλάζουν αυτή τη μορφή αγώνων με καμία άλλη.

Και αυτό, παρά τις εξαιρετικά χαμηλές απολαβές των αγωνιζομένων του ΙΟΜΤΤ σε σχέση με εκείνες των εργοστασιακών αναβατών WSBK & MotoGP, και παρά το γεγονός πως οι κορυφαίοι εξ αυτών συμμετέχουν σε όλες τις κατηγορίες, τρέχοντας τέσσερις αγώνες σε τέσσερις διαδοχικές ημέρες με διαφορετικές μοτοσυκλέτες (Supersport, Supertwin, Superstock, Superbike), και… δύο ακόμα αγώνες μέσα στην ίδια ημέρα!

Οι αναβάτες του ΤΤ είναι πραγματικά μια διαφορετική ράτσα.

Επανέναρξη μετά από δύο χρόνια Κορωνοϊού

Το 2020 και το 2021 πέρασαν, και ήρθε το σωτήριο έτος 2022, όπου εξήλθαμε από την εποχή του Κορωνοϊού. Μεταξύ της Κυριακής 29 Μαΐου και της Παρασκευής 10 Ιουνίου, στο νησί του Man έλαβε χώρα το 101ο IOMTT, με τα δοκιμαστικά, τους 6 αγώνες μοτοσυκλέτας, και τους 2 sidecar.

Σημειώστε πως το ΙΟΜΤΤ του 2022 είχε μια σημαντική διαφορά από τα προηγούμενα event, που ακούει στο όνομα ΤΤ+. Έτσι για πρώτη φορά στην ιστορία του, τα δοκιμαστικά και οι αγώνες του ΙΟΜΤΤ μεταδίδονταν τηλεοπτικά σε πραγματικό χρόνο, με το κοινό να μπορεί να τους δει με ένα συμβολικό αντίτιμο (20 ευρώ) μέσω διαδικτύου με smartphone / tablet / pc.

Η μετάδοση έγινε πραγματικότητα με τη χρήση 22 καμερών στο έδαφος και 2 ακόμα σε ελικόπτερα.

Μια ακόμη διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ήταν και η κατάργηση της κατηγορίας Zero TT με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Ας δούμε τι έγινε στα δοκιμαστικά, και σε κάθε έναν από τους 6 αγώνες μοτοσυκλέτας ξεχωριστά.

Δοκιμαστικά - 29/5-3/6

Τα δοκιμαστικά στο ΙΟΜΤΤ κρατούν 6 ημέρες, και φέτος έγιναν μεταξύ 29 Μαΐου και 3 Ιουνίου.

Στα δοκιμαστικά των Superbikes, ταχύτερος απεδείχθη ο κάτοχος του ρεκόρ γύρου και θριαμβευτής τα προηγούμενα χρόνια Peter Hickman, με μέση ωριαία 132.874 μιλίων την ώρα, σε μια διαδρομή μάλιστα με αρκετά βρεγμένα σημεία!

Όμως εκείνος που ξεχώρισε και άφησε υποσχέσεις για να πρωταγωνιστήσει γενικότερα στο ΤΤ του 2022 -κάτι που δεν θα συνέβαινε τελικά- ήταν ο Michael Dunlop, που σημείωσε ταχύτερο χρόνο σε Superstock (129.299mph), Supersport (125.04mph) και Supertwin (120.303mph).

Στα δοκιμαστικά είχαμε και την πρώτη από συνολικά πέντε απώλειες αγωνιζομένων στο ΙΟΜΤΤ του 2022, με τον 29χρονο Mark Purslow να χάνει τη ζωή του στην περιοχή του Ballagarey.

Συνεχιζεται.......

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Superbike TT - 4/6

Στον πρώτο αγώνα του 2022, ο Peter Hickman οδήγησε την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος του 6ου γύρου, καβάλα στην BMW M 1000 RR του, σημειώνοντας συνολική μέση ωριαία 130.634 μιλίων την ώρα, παίρνοντας έτσι την 6η νίκη του στο ΤΤ. Δικός του ήταν και ο ταχύτερος γύρος αγώνα, με 133.461 μίλια την ώρα.

Να πούμε εδώ πως ο Βρετανός αναβάτης, που τερμάτισε 5ος στα Superbike του BSB το 2021, έχει ξεκινήσει να τρέχει στο ΤΤ από το 2014, ενώ πήρε την πρώτη του νίκη το 2018. To 2019 ανέβηκε σε άλλο επίπεδο, κατακτώντας 3 νίκες και 2 ακόμη βάθρα, για να γίνει ο αναβάτης που όλοι θεωρούν ως το μεγάλο φαβορί της εποχής του στους αγώνες Road Racing, διαδεχόμενος αναβάτες όπως ο Michael Dunlop, ο John McGuinness και ο Ian Hutchinson.

Δεύτερος ήταν ο Dean Harrison, 39,9 δευτερόλεπτα πιο πίσω με Kawasaki ZX-10RR, και τρίτος ο Michael Dunlop με Suzuki GSX-R 1000, για να πάρει την 19η νίκη του στο ΤΤ.

Και μιας και μιλήσαμε στον πρόλογο για τον αειθαλή McGuinness, την πρώτη μέρα του ΙΟΜΤΤ 2022, ο "McPint" συμπλήρωσε 100 αγώνες στο νησί, γράφοντας το όνομα του με χρυσά γράμματα στα βιβλία της ιστορίας!

ΘΕΣΗ#ΑΝΑΒΑΤΗΣΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΧΡΟΝΟΣΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ
110Peter HickmanBMW M1000RR01:43:58.544130.634
22Dean HarrisonKawasaki ZX-10RR01:44:37.744129.819
36Michael DunlopSuzuki GSXR100001:44:56.171129.439
44Ian HutchinsonBMW M1000RR01:46:56.628127.009
51John McGuinnessHonda CBR1000RR-R SP01:47:07.411126.796

Supersport TT 1ος αγώνας - 6/6

Καβάλα στο Yamaha YZF-R6 του, ο Michael Dunlop πήρε την 20η του νίκη στο IOMTT, με ταχύτερο γύρο 129.475 μιλίων την ώρα, που αποτελεί νέο ρεκόρ κατηγορίας, ενώ έτσι έγινε μόλις ο τρίτος αναβάτης στην ιστορία του ΙΟΜΤΤ που ξεπερνά τις 20 νίκες, μετά τον Θείο Joey (Dunlop) και τον John McGuinness.

Μια σπουδαία νίκη, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πόσο κοντά του βρέθηκε ο δεύτερος του αγώνα.

Μιλάμε για μια διαφορά μόλις 6 δευτερολέπτων (με τα περισσότερα εξ αυτών να προστίθενται στον τελευταίο γύρο) σε συνολικό χρόνο αγώνα 53 λεπτών και τριάντα δευτερολέπτων! Γλυκόπικρη δεύτερη θέση λοιπόν για τον Dean Harrison, με Kawasaki ZΧ-6R.

Τρίτος τερμάτισε ο Peter Hickman με την τρικύλινδρη Triumph Daytona 765 του, μόλις 3,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 4ο Johnston.

ΘΕΣΗ#ΑΝΑΒΑΤΗΣΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΧΡΟΝΟΣΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ
16Michael DunlopYamaha YZF-R653:31.953126.865
22Dean HarrisonKawasaki ZX-6R53:37.571126.643
310Peter HickmanTriumph Daytona 76554:07.008125.495
43Lee JohnstonYamaha YZF-R654:10.555125.358
55James HIllierYamaha YZF-R654:17.625125.086

Superstock TT - 6/6

Την ίδια μέρα που πήρε μια 3η θέση στα Supersport, ο Peter Hickman πήρε τη νίκη στον αγώνα Superstock, τη δεύτερη νίκη του για το 2022, οδηγώντας και πάλι την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος, με τη δεύτερη M 1000 RR του ελάχιστα βελτιωμένη, σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας. Αξίζει να σημειωθεί η συνολική μέση ωριαία αγώνα των 130.552 μιλίων την ώρα, που ήταν ελάχιστα πιο αργή από τα 130.634 μίλια την ώρα που σημείωσε με το ακραία βελτιωμένο Superbike του! Αυτή ήταν η 7η νίκη του στο ΙΟΜΤΤ.

Δεύτερος κατετάγη ο Conor Cummins με Honda CBR1000RR-R, και τρίτος ήταν ο ομόσταυλος του Dave Todd, επίσης με CBR.

Ο Michael Dunlop τερμάτισε 5ος, ο Ian Hutchinson 7ος και ο John McGuinness 9ος, ενώ ο ταχύτερος γύρος πήγε στον Conor Cummins με 133.116 μίλια την ώρα.

ΘΕΣΗ#ΑΝΑΒΑΤΗΣΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΧΡΟΝΟΣΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ
110Peter HickmanBMW M1000RR52:01.236130.552
211Conor CumminsHonda CBR1000RR-R52:13.938130.023
38Davey ToddHonda CBR1000RR-R52:21.603129.706
42Dean HarrisonKawasaki ZX-10RR52:28.452129.424
56Michael DunlopHonda CBR1000RR-R SP52:40.930128.913

Supertwin TT - 8/6

Στα ελαφριά δικύλινδρα, ο Peter Hickman πήρε την τρίτη του νίκη για το ΙΟΜΤΤ του 2022, καβάλα σε ένα χειροποίητο Paton S1-R, που χρησιμοποιεί κινητήρα από Kawasaki ER-6 βελτιωμένο στα άκρα, με απόδοση 112 hp! Η ιταλική Paton, που ξεκίνησε από τον Giuseppe Pattoni, ανήκει πλέον στην επίσης ιταλική SC Project και δημιουργεί μοναδικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, φτιαγμένες κατά παραγγελία.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Hicky σε αυτή την κατηγορία, κι η 8η του συνολικά στο ΙΟΜΤΤ. Ήταν μάλιστα ο μόνος αναβάτης που σημείωσε συνολική μέση ωριαία πάνω από 120 μίλια την ώρα, ενώ έκανε και τον ταχύτερο γύρο με 121.293 μίλια την ώρα.

Δεύτερος, ένα λεπτό και 40 δευτερόλεπτα πιο πίσω βρέθηκε ο Lee Johnston με το νέο Aprilia RS 660, ενώ τρίτος ήταν ο Paul Jordan με Kawasaki Z650.

Δυστυχώς, ο Michael Dunlop σταμάτησε στη διαδρομή για να κάνει κάποιες ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του, με αποτέλεσμα οι κριτές να του βγάλουν μαύρη σημαία και να αποκλειστεί από τον αγώνα.

ΘΕΣΗ#ΑΝΑΒΑΤΗΣΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΧΡΟΝΟΣΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ
110Peter HickmanPaton S1-R56:35.517120.006
23Lee JohnstonAprilia RS 66058:24.798116.265
38Paul JordanKawasaki Z65058:48.055115.498
49Pierre Yves BianPaton S1-R58:54.969115.272
54Michael RutterPaton S1-R59:00.969115.077

Συνεχιζεται.......

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Supersport TT 2ος αγώνας - 10/6

O Michael Dunlop πήρε την 21η νίκη του στο IOMTT, για να γίνει ταυτόχρονα ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της κατηγορίας των 600 κ.εκ., με 9 νίκες Supersport.

Για να πάρει όμως τη νίκη ο MD, χρειάστηκε να δώσει τιτάνια μάχη με τον Peter Hickman για ολόκληρη τη διάρκεια του αγώνα, για να καταφέρει να απομακρυνθεί από τον διώκτη του έστω και ελάχιστα στον δεύτερο και τελευταίο γύρο, τερματίζοντας 3.2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hickman.

Τρίτος τερμάτισε ο Dean Harrison, με Kawasaki Z6-6R.

ΘΕΣΗ#ΑΝΑΒΑΤΗΣΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΧΡΟΝΟΣΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ
16Michael DunlopYamaha YZF-R635:29.154127.589
210Peter HickmanTriumph Daytona 76535:32.452127.391
32Dean HarrisonKawasaki ZX-6R35:53.800126.129
48Davey ToddHonda CBR600RR36:11.366125.108
59Jamie CowardYamaha YZF-R636:17.827124.737

Senior TT - 11/6

Στο Senior TT του 2022, αγώνα prestige όπου οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Superbike μοτοσυκλέτες, ο Peter Hickman έγινε μόλις ο τέταρτος αναβάτης στην ιστορία που κερδίζει τέσσερις αγώνες μέσα σε μια εβδομάδα στο ΙΟΜΤΤ. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη του στο Senior TT και η ένατη νίκη του συνολικά στο ΙΟΜΤΤ.

Ο Hicky ηγήθηκε του αγώνα από την αρχή, παραμένοντας πρώτος μέχρι τον τερματισμό.

Σχεδόν 17 δευτερόλεπτα πιο πίσω, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Dean Harrison, ενώ τρίτος ήταν ο Conor Cummins, μετά από σκληρή μάχη με τον Davey Todd.

Ο Glenn Irwin της Honda Racing UK, μπορεί να εγκατέλειψε τον αγώνα ενώ βρισκόταν στη δέκατη θέση, εντούτοις κατάφερε να πάρει το βραβείο του καλύτερου νεοεμφανιζόμενου αναβάτη στο ΙΟΜΤΤ του 2022.

ΘΕΣΗ#ΑΝΑΒΑΤΗΣΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΧΡΟΝΟΣΜΕΣΗ ΩΡΙΑΙΑ
110Peter HickmanBMW M1000RR01:44:56.494129.432
22Dean HarrisonKawasaki ZX-10RR01:45:13.412129.085
311Conor CumminsHonda CBR1000RR-R01:45:30.099128.745
48Davey ToddHonda CBR1000RR-R01:45:32.926128.687
56Michael DunlopSuzuki GSXR100001:47:15.918126.628

Το αποτέλεσμα του αγώνα Senior TT σημαίνει πως ο Peter Hickman κέρδισε το «Πρωτάθλημα Joey Dunlop» (που αφορά στο σύνολο των αγώνων του ΙΟΜΤΤ) με 111 βαθμούς, 22 βαθμούς μπροστά από τον Dean Harrison (89) με τον Michael Dunlop να κατατάσσεται τρίτος με 88 βαθμούς. Βλέπουμε έτσι πως παρά τις 2 νίκες του ο MD έχασε τη δεύτερη θέση για έναν μόλις βαθμό από τον Harrison που μπορεί να μην πήρε καμία νίκη, συγκέντρωσε όμως περισσότερους βαθμούς από τα βάθρα του.

Μεγάλος πρωταγωνιστής του ΤΤ 2022 ήταν λοιπόν ο Peter Hickman που πήρε την πρώτη του νίκη στο ΤΤ μόλις το 2018, για να κυριαρχήσει το 2019 και να κάνει υποχρεωτικό "διάλειμμα" 2 ετών. Φέτος επανήρθε το ίδιο ακμαίος -σα να μην πέρασε μια μέρα- εδραιώνοντας την κυριαρχία του στους αγώνες του νησιού. Ο Hicky είναι πλέον το απόλυτο φαβορί, και έχει τη δυνατότητα να γράψει τη δική του ιστορία ως ένας από τους πιο επιτυχημένους αγωνιζόμενους Road Racing.

Όσον αφορά στους ιδιώτες αγωνιζόμενους, το βραβείο πήγε στον Jamie Coward με 125 βαθμούς, η Kawasaki πήρε το βραβείο κατασκευαστή και η DAO Racing Kawasaki το βραβείο ομάδας. Κάπως έτσι, ένα ακόμη ΙΟΜΤΤ έφτασε στο τέλος του. Θα ακολουθήσει ξεχωριστό άρθρο για τις απώλειες αναβατών του αγώνα του 2022, ενώ σύντομα θα διαβάσετε μια αποκλειστική συνέντευξη του Peter Hickman στο ΜΟΤΟ, με πληροφορίες για την προετοιμασία που τον οδήγησε στον θρίαμβο του ΤΤ 2022.

www.motomag.gr/iomtt-2022

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mike Booth - Συγκλονιστικές δηλώσεις του δημοσιογράφου-αγωνιζόμενου μετά το σοβαρό ατύχημα του στο ΙΟΜΤΤ​

Μεταξύ άλλων οι γιατροί αναγκάστηκαν να του ακρωτηριάσουν το δεξί του πόδι

Ο Βρετανός συνάδελφος δημοσιογράφος μοτοσυκλέτας και αγωνιζόμενος Mike Booth, γνωστός και ως Boothy, είχε ένα πολύ άσχημο ατύχημα στο Isle of Man TT του 2022, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά σε σπονδυλική στήλη, να σπάσει και τα δυο μηριαία του οστά ενώ οι γιατροί αναγκάστηκαν να του ακρωτηριάσουν το δεξί του πόδι. Τώρα, πήρε το κουράγιο και γράφει ένα συγκλονιστικό γράμμα για τους φίλους και φαν του.

Αν οι δηλώσεις του Marc Marquez για το τραυματισμένο του χέρι ήταν γροθιά στο στομάχι για τους φαν της αγωνιστικής οδήγησης, τότε δύσκολα θα βρείτε λέξεις για να χαρακτηρίσετε το ανοιχτό γράμμα του Mike Booth που περιγράφει τους τραυματισμούς και την ψυχολογική του κατάσταση μετά το ατύχημα του στα δοκιμαστικά του ΙΟΜΤΤ 2022.

Ο Mike Booth είναι γνωστός και αγαπητός δημοσιογράφος του ειδικού τύπου της Βρετανίας, έχοντας εργαστεί προηγουμένως για το Fast Bikes, αποτελώντας πλέον μέρος του δυναμικού του site 44Teeth.

Αυτή ήταν η 4η συμμετοχή του Boothy στο IOMTT, ενώ το ατύχημα του συνέβη στην τελευταία ημέρα των δοκιμαστικών πριν τους αγώνες, στις 3 Ιουνίου.

Παρόλο που όλοι γνώριζαν πως ο Boothy χτύπησε άσχημα στα πόδια, έπρεπε να περάσει ένας μήνας σχεδόν, για να αποκαλύψει ο ίδιος την έκταση των τραυματισμών του.

Σε ένα γράμμα που έγραψε για το 44Teeth, ο Βρετανός αναβάτης κάνει μια συγκλονιστική εξομολόγηση για τα τραύματα αλλά και την ψυχολογική του κατάσταση, δείχνοντας αποφασισμένος να μην αφήσει το κομμένο του πόδι να του αλλάξει τη ζωή.

Ακολουθεί το ανοιχτό γράμμα του Mike Booth:

“Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πόσο με άγγιξε η αγάπη και η υποστήριξη που δέχθηκα τις τελευταίες εβδομάδες. Μετά από το ατύχημα μου στο ΤΤ την τελευταία νύχτα των δοκιμαστικών, κατακλύστηκα από μηνύματα συμπαράστασης από όλο τον κόσμο, που κατάφεραν να μου φτιάξουν τη διάθεση.

Κατόπιν, θέλω να ζητήσω συγγνώμη για το ότι δεν κατάφερα να απαντήσω σε όλους όσους μου έστειλαν ευχές, τον καιρό που ζούσα μερικές από τις πιο δύσκολες ημέρες της ζωής μου.

Σας παρακαλώ, μην το πάρετε προσωπικά. Πέρα από τους εκπληκτικούς γιατρούς, τις νοσοκόμες και το ιατρικό προσωπικό που με φρόντισε, δεν έχω μιλήσει σχεδόν με κανέναν άλλο από το ατύχημα μου. Δεν είναι επειδή δεν ήθελα, είναι επειδή δεν μπορούσα.

Έκανα δέκα χειρουργεία τις πρώτες δύο εβδομάδες, που με εξάντλησαν εντελώς. Και όταν δεν ήμουν στο χειρουργείο, ήμουν είτε με τρομερούς πόνους, είτε τόσο ναρκωμένος που δεν μπορούσα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά. Ήθελα και θέλω ακόμα πολλή ξεκούραση.

Αλλά επειδή έχω καταλάβει πόσοι άνθρωποι ανησυχούν για μένα, σκέφτηκα να προσπαθήσω να σας γράψω τα νέα μου, όσο μπορώ.

Έσπασα και τα δυο μηριαία μου οστά στο ατύχημα, αλλά δέχθηκα άμεσα ιατρική βοήθεια για αυτά, οπότε είμαι σχετικά πεπεισμένος πως θα πάνε καλά, σε βάθος χρόνου.

Έχω επιπλέον ζημιά στη σπονδυλική στήλη, ψηλά, που θα μπορούσε να αποδειχτεί προβληματική, αλλά χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση πριν ξέρουμε στα σίγουρα.

Τα τραύματα στα πόδια μου, χαμηλά, ήταν αρκετά σοβαρά, με ζημιά τόσο στα κόκκαλα όσο και στον *****ό ιστό. Η κνήμη και η περόνη στο αριστερό πόδι χειρουργήθηκαν και η αποκατάσταση προχωρά. Δυστυχώς η ζημιά στο δεξί μου πόδι ήταν πολύ άσχημη, και παρά τις προσπάθειες, οι χειρουργοί δεν κατάφεραν να το σώσουν. Έτσι, ένα από τα χειρουργεία έγινε για να μου ακρωτηριάσουν το δεξί πόδι, ακριβώς κάτω από το γόνατο.

Η απώλεια του ποδιού μου ήταν ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που χρειάστηκε να αντιμετωπίσω, και αν θέλουμε να είμαι απολύτως τίμιος, ήταν και ο κύριος λόγος που άργησα να γράψω αυτό το γράμμα. Είναι δύσκολο να εξηγήσεις κάτι σαν κι αυτό σε άλλους, όταν δεν έχεις ακόμα καταφέρει να το δεχτείς ο ίδιος.

Αλλά όσο περισσότερο το σκέφτομαι, τόσο αντιλαμβάνομαι πως το να χάσεις ένα πόδι δεν χρειάζεται να σε επηρεάζει τόσο πολύ, αν δεν θέλεις να το αφήσεις. Έχω δει ανθρώπους να τρέχουν μαραθώνιους, να σκαρφαλώνουν βουνά, να αγωνίζονται με μοτοσυκλέτα, και να κάνουν ένα σωρό πράγματα, με προσθετικά μέλη. Τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, αλλά δεν ήρθε το τέλος του κόσμου… και θα έπρεπε να είμαι πολύ χειρότερα, αν αναλογιστεί κανείς το συγκεκριμένο σημείο (Joey’s) στο οποίο είχα το ατύχημα μου.

Η ανάρρωση μου σίγουρα δεν θα είναι γρήγορη. Κάθε ένα από τα τραύματα μου είναι σοβαρό, και η αντιμετώπιση όλων τους μαζί είναι δύσκολη. Ο δρόμος μπροστά μου θα είναι μακρύς. Και πιθανότατα γεμάτος από μεγάλα εμπόδια και μερικές ιδιαίτερα δύσκολες μέρες. Αλλά θα κάνω ότι είναι δυνατόν ώστε να αναρρώσω όσο πληρέστερα μπορώ, όσο ταχύτερα γίνεται.

Και έχω κοντά μου την οικογένεια μου και τους φίλους μου, που ξέρω πως θα είναι δίπλα μου σε κάθε πονεμένο βήμα αυτού του δρόμου. Απλώς ελπίζω, για το καλό της μέλλουσας γυναίκας μου, πως δεν θα αποδειχθώ υπερβολικά δύσκολος στη συμβίωση, όταν μου επιτρέψουν κάποια στιγμή να φύγω από το νοσοκομείο.

Και γνωρίζω, από τις προηγούμενες εβδομάδες, πως η κοινότητα του 44Teeth είναι δίπλα μου. Όπως είπα καις την αρχή, τα μηνύματα και τα σχόλια σας πραγματικά μου ανέβασαν τη διάθεση και με βοήθησαν πολύ. Σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ.”

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Nα ευχηθούμε ... και του χρόνου γέρος και δυνατός να ξανατρεξει ? facepalm 2
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.483
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Nα ευχηθούμε ... και του χρόνου γέρος και δυνατός να ξανατρεξει ? facepalm 2
Υπαρχουν πολλοι που ειχαν σοβαροτατα ατυχηματα και ξαναετρεξαν.Αν ανηκει στην κατηγορια των υπερβλαμενων σιγουρα θα βρει τον τροπο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα «φοιτητικό» e-superike στο Isle of Man του 2024​

355f97c88aeb7cc6b4b5e6c0b032818f_XL.jpg

Η ομάδα SPARK Electric Racing του Πανεπιστημίου του Michigan έχει ομολογουμένως ένα πολύ φιλόδοξο project.

Αποτελούμενη από φοιτητές μηχανικών πανεπιστημίου, πειραματίζεται και κατασκευάζει ηλεκτρικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες από το 2013, ενώ το καλοκαίρι του 2022, η SPARK κατέκτησε τη δεύτερη και τρίτη θέση στον αγώνα Formula Lightning της AHRMA στο New Jersey.

Ο πήχης ανεβαίνει ακόμα περισσότερο για το 2024, καθώς η SPARK στοχεύει να αγωνιστεί στο Isle of Man TT. Το 2022 σηματοδότησε την πρώτη φορά που η SPARK αγωνίστηκε στη Formula Lightning όπως προείπαμε, με το Atlas. Το εν λόγω ηλεκτρικό δίτροχο, διαθέτει σκελετό από χάλυβα, κάνει το 0-100 χλμ/ω σε τρία δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα του είναι στα 260 χλμ/ω. Παράγει ισχύ 125 ίππων, μαζί με 120Νm ροπής, με το συνολικό βάρος να είναι στα 127 κιλά.

Για τα περιφερειακά όπως φρένα, αναρτήσεις και ελαστικά, η SPARK προσέγγισε καθιερωμένους κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων των Galfer, Brembo και Öhlins. Αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς να εστιάσουν την προσοχή τους στο προσαρμοσμένο πλαίσιο και τις κατασκευές μπαταριών, εκτός από την ανάπτυξη των ενσωματωμένων συστημάτων τηλεμετρίας τους.
«Δημιουργούμε τα δικά μας πρότυπα από την αρχή. Αυτή η πρόκληση ήταν ένα από τα πιο ελκυστικά πράγματα για την ομάδα για μένα.

Μερικές από αυτές τις μεγαλύτερες ομάδες έχουν πολλούς κανονισμούς και προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν – για τη μοτοσυκλέτα μας, πρέπει απλώς να την κάνουμε ασφαλή, να την κάνουμε να λειτουργεί και να τρέχει γρήγορα», είπε ο επικεφαλής της SPARK, Aashish Harikrishnan.

Η ομάδα προσέλαβε τον επαγγελματία αναβάτη, David McPherson το Atlas, o οποίος έφερε τρόπαια, αλλά και δεδομένα επίσης ανεκτίμητα για την ανάπτυξη ενός έργου όπως αυτό. Ο στόχος του SPARK είναι ένας διετής κύκλος ανάπτυξης για κάθε έργο του, με έναν χρόνο να αφιερώνεται στην ανάπτυξη και τον δεύτερο χρόνο να δαπανάται για την κατασκευή και τη δοκιμή.

Από τις επιτυχίες του Atlas, το επόμενο έργο της SPARK είναι κάτι που ονομάζει απλώς FBS, το οποίο σημαίνει «η μελλοντική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της SPARK». Αυτή είναι η μοτοσυκλέτα που σκοπεύει να πάει η ομάδα στο Isle of Man το 2024. Οι στόχοι που ελπίζει να πετύχει περιλαμβάνουν τελική ταχύτητα στα 300 χλμ/ώρα, 225 ίππους και 200+Nm ροπής.

Το ερώτημα βέβαια είναι σε ποια κατηγορία θα τρέξουν στο Νησί, μιας και η ηλεκτρική κλάση TT Zero δεν έχει ξανατρέξει μετά το 2019 ελλείψει συμμετοχών, στις κανονικές κατηγορίες δεν έχει καμιά ελπίδα λόγω αυτονομίας, ενώ η επίσημη γραμμή των διοργανωτών είναι πως ο ηλεκτρικός αγώνας σίγουρα δεν επιστρέφει ως το 2024. Μήπως ξέρουν κάτι παραπάνω εκεί στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TT Isle of Man-Ride on the Edge 3: Ίσως το καλύτερο μοτο-βιντεοπαιχνίδι​

Απίστευτος ρεαλισμός σε μια επική διαδρομή, το Isle of Man

Η γαλλική εταιρία Nacon θα λανσάρει τους επόμενους μήνες την τρίτη έκδοση, ενός από τα βιντεοπαιχνίδια μοτοσυκλέτας που θεωρούνται κορυφαία σήμερα
Το «TT Isle of Man – Ride on the Edge 3» θα περιλαμβάνει περισσότερες επίσημες ομάδες, πίστες, μοτοσυκλέτες για να σηματοδοτήσει την εξέλιξη στα βιντεοπαιχνίδια, για τους λάτρεις της εικονικής ταχύτητας… αλλά και όχι μόνο.

Με δεδομένο πως είναι πολλοί οι μοτοσυκλετιστές, αλλά και οι αγωνιζόμενοι που κάνουν “προπόνηση” με βιντεοπαιχνίδια, το νέο παιχνίδι φαίνεται να αφορά ακόμα περισσότερο κόσμο.

Ο κόσμος των videogames δεν σταματά να εξελίσσεται, αναζητώντας όλο και περισσότερο ρεαλισμό και επιλογές για να διασκεδάσουν ο χρήστες τους.

Στην περίπτωση του επικού «TT Isle of Man – Ride on the Edge», ο πήχης είναι πολύ ψηλά, καθώς περιλαμβάνει τον πιο θρυλικό αγώνα του κόσμου που γίνεται μέσα σε αστικό περιβάλον: το Isle of Man TT.
Έχει εξελιχθεί από την κυκλοφορία του το 2018 και αναθεωρήθηκε το 2020, ενώ τον ερχόμενο Μάιο θα απολαύσουμε την τρίτη γενιά του παιχνιδιού, για τις κύριες κονσόλες της αγοράς (PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Nintendo Switch και PC).

Το «TT Isle of Man – Ride on the Edge 3» εξελίχθηκε από το RaceWard Studio, θα διαθέτει πλέον 32 διαφορετικές πίστες (σύχρονες και ιστορικές), σχεδόν 40 επίσημες μοτοσυκλέτες και αναβάτες Superbike/Supersport και IOMTT και βελτιωμένη εικόνα.

Ένα άλλο από τα δυνατά του σημεία θα είναι η νέα λειτουργικότητα «Open Roads». Μέσω αυτού οι αναβάτες θα μπορούν να περιπλανηθούν ελεύθερα σε δρόμους 200 km γύρω από το Isle of Man, βρίσκοντας σημεία ενδιαφέροντος και προκλήσεις για να ολοκληρώσουν, διαδικτυακούς διαγωνισμούς, καθώς και εβδομαδιαίες και μηνιαίες εκδηλώσεις.

Για μια ομάδα προγραμματιστών που δημιούργησαν το βιντεοπαιχνίδι, με τέτοιο πάθος για τη μοτοσυκλέτα και μετά από τα trailer που έχουμε δει, αντιλαμβανόμαστε όταν δούμε και παίξουμε πλήρως το «TT Isle of Man – Ride on the Edge 3» πιθανά να βρεθούμε μπροστά στο καλύτερο του είδους, που έχει βγει ποτέ!



Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Isle of Man TT 2023 - Κατηγορίες και ημερομηνίες αγώνων​

f0bf0a034f4a329f7602fc70a4ad9806_XL.jpg

Η 102η διοργάνωση του Isle of Man TT επιστρέφει στο «Νησί» με τις ημερομηνίες και τις κατηγορίες αγώνων του 2023 να είναι ήδη γνωστές.
Πηγαίνοντας πίσω στο χρόνο, η πρώτη κανονική διοργάνωση Isle of Man TT έλαβε χώρα το 1907, αν και οι αγωνιστικές «δοκιμές» τόσο για δίτροχα όσο και για τετράτροχα ξεκίνησαν το 1904. Με την πάροδο των ετών βέβαια η μορφή των αγώνων έχει αλλάξει κατά πολύ σε όλους τους τομείς με μεγαλύτερη –και τρομακτικότερη- αλλαγή εκείνη της ταχύτητας. Η.. «παράνοια» δε, παραμένει ίδια.

Αγώνες και κατηγορίες Isle of Man TT 2023

Superbike - Κυριακή 4 Ιουνίου / Σάββατο 10 Ιουνίου


Το «ναυαρχίδα» των κατηγοριών των αγώνων του Isle of Man TT δεν είναι άλλη από την κατηγορία «Superbike». Τα περισσότερα από αυτά βασίζονται σε μοτοσυκλέτες παραγωγής και εξακολουθούν να μοιάζουν με εκείνες που συναντάμε στις κατά τόπους αντιπροσωπείες. Κάτω από το φέρινγκ ωστόσο, έχουν γίνει βαρβάτες τροποποιήσεις με στόχο τη μέγιστη απόδοση. Οι περισσότερες από τις μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας θα είναι μοτοσυκλέτες χωρητικότητας 1.000 κ.εκ. με ισχύ άνω των 200 ίππων.

Supersport - Κυριακή 3 Ιουνίου / Σάββατο 7 Ιουνίου

Η κατηγορία Supersport είναι –όπως είναι αναμενόμενο- λιγότερο ισχυρή από την προαναφερθείσα των Superbike. Χάρη όμως και στο σημαντικά μικρότερο βάρος, οι χρόνοι γύρων δεν απέχουν πολύ από τα Superbikes των υψηλότερων προδιαγραφών. Και πάλι, οι μοτοσυκλέτες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αυτές που μπορούμε να αγοράσουμε και να οδηγήσουμε στο δρόμο και επιτρέπονται εκτεταμένες τροποποιήσεις για τη βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας.

Superstock - Τρίτη 6 Ιουνίου / Παρασκευή 9 Ιουνίου

Η Superstock κατηγορία αποτελείται και πάλι από supersport μοτοσυκλέτες των 1.000 κ.εκ. που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής. Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών επικεντρώνεται στις τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν καθώς και στα ελαστικά που χρησιμοποιούνται. Ενώ τα Superbikes μπορούν να τροποποιηθούν εκτενώς τόσο για απόδοση όσο και για αξιοπιστία, τα Superstock διέπονται από πολύ πιο αυστηρούς κανόνες. Οι κύριες τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν στις superstock μοτοσυκλέτες είναι η βελτίωση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας. Επιτρέπεται επίσης η αλλαγή της πίσω ανάρτησης και του εσωτερικού του μπροστινού πιρουνιού, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου μπορεί επίσης να αλλάξει, ώστε να χωράει περισσότερο καύσιμο για την απόσταση του αγώνα. Η στοκ εξάτμιση μπορεί επίσης να αλλάξει όχι όμως και τα ελαστικά, τα οποία πρέπει να είναι νόμιμα στο δρόμο και οι τροχοί που χρησιμοποιούνται να είναι οι στάνταρ με το μοντέλο.

Supertwin - Τρίτη 6 Ιουνίου / Παρασκευή 9 Ιουνίου

Η κατηγορία των Supertwin ξεκίνησε ως ένας πιο οικονομικός τρόπος αγώνων στο TT και γρήγορα μετατράπηκε σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές. Από το 2022, η κατηγορία άνοιξε για να επιτρέψει δικύλινδρες μοτοσυκλέτες κάτω των 700 κ.εκ, εφόσον ήταν διαθέσιμες για αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό έφερε μοτοσυκλέτες όπως το Aprilia RS660 και το Yamaha MT-07, ενώ το 2023, το Yamaha R7 θα κάνει επίσης ξανά την εμφάνισή του στη διοργάνωση, με τον Michael Rutter. Η εν λόγω κατηγορία αποτελεί την πιο «διασκεδαστική» για τους αναβάτες, με τους John McGuinness, Peter Hickman, Michael Dunlop και πολλά άλλα μεγάλα ονόματα του θεσμού να συμμετέχουν και εκεί.

Sidecars - Σάββατο 3 Ιουνίου / Τετάρτη 7 Ιουνίου

Τα Sidecars είναι ένα ιστορικό σκέλος του Isle of Man TT, με το πρώτο Sidecar TT να λαμβάνει χώρα για πρώτη φορά το 1923. Η παρουσία των sidecars μπορεί να έχει μειωθεί κατά πολύ από τότε, αλλά παρόλα αυτά κατασκευάζονται ακόμα. Πρόκειται για ειδικές αγωνιστικές κατασκευές που τροφοδοτούνται είτε από τετρακύλινδρο κινητήρα στα 600 κ.εκ, είτε τρικύλινδρο στα 675 κ.εκ. ή τέλος παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ.. Ο οδηγός και όχι ο «αναβάτης», είναι αυτός που ξεκινά, σταματά και οδηγεί. Ο επιβάτης είναι εκεί για να παρέχει κινητό έρμα και μπορεί να τον δει κανείς να κρέμεται γύρω από το sidecar για να φτάσει στην καλύτερη θέση έτοιμος για την επόμενη στροφή. Στην ευθεία, ο επιβάτης είναι κρυμμένος κάτω από το φέρινγκ στο όνομα της μεγαλύτερης τελικής ταχύτητας.

Πηγή: Visordown/IOMTT
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

IΟΜTT: Between the Hedges - Νέα συναρπαστική σειρά, δείτε τα τρία πρώτα επεισόδια - Video​

Θεαματικά όσο και τρομακτικά στιγμιότυπα, συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών και ανάλυση όλων των πτυχών του ΤΤ
IOMTT Between the hedges


Η νέα σειρά βίντεο Between the Hedges (ανάμεσα στους φράχτες), προέρχεται από την επίσημη διοργάνωση του Isle of Man TT, και περιλαμβάνει θεαματικά όσο και τρομακτικά στιγμιότυπα από τους αγώνες μοτοσυκλέτας στο νησί, και συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές του event.
Κάθε επεισόδιο της σειράς προβάλλεται αρχικά στην πλατφόρμα TT+, ενώ κατόπιν ανεβαίνει και στο επίσημο κανάλι Youtube του ΙΟΜΤΤ, όπου μπορείτε να το απολαύσετε δωρεάν.
Το 1ο επεισόδιο έχει ως επίκεντρο του την ερώτηση: “ποιος είναι ο Βασιλιάς του Βουνού;” Μια ερώτηση στην οποία απαντούν θρυλικοί αγωνιζόμενοι όπως οι Peter Hickman, John McGuinness MBE, Dean Harrison, Conor Cummins, Davey Todd, κ.α. Και αν υποθέσουμε πως μπορούμε να συμφωνήσουμε στην απάντηση, η ακόλουθη ερώτηση είναι “ποιος είναι ο διάδοχος του”;


Το 2ο επεισόδιο εξετάζει την διαδρομή του αγώνα. Έξι τομείς, περισσότερες από 200 στροφές, και 37.73 μίλια (60.7 χλμ.) ασφάλτου για ένα event που δεν έχει όμοιο του σε όλο τον κόσμο. Όπως λέει ο ταχύτερος αναβάτης στην ιστορία του ΤΤ Peter Hickman, “δεν μπορείς να συγκρίνεις αυτή τη διαδρομή με καμία άλλη στον κόσμο… ούτε στο ελάχιστο. Στ’ αλήθεια πιστεύω πως είναι απερίγραπτη”.


Το 3ο επεισόδιο αναλύει μια από τις πολλές ιδιαιτερότητες του ΤΤ, τη μορφή Time Trial και τα 10 δευτερόλεπτα διαφοράς στην εκκίνηση του ενός από του επόμενου αγωνιζόμενου. Η διαδρομή του ΤΤ είναι όπως αναφέρει η διοργάνωση “η υπέρτατη δοκιμασία ανθρώπου και μοτοσυκλέτας”, ένας αγώνας απέναντι στο ρολόι, και μια προσπάθεια να καλύψεις το κενό από τον προηγούμενο, και τον προηγούμενο του, κ.ο.κ. Πώς αντιδρούν οι αγωνιζόμενοι σε αυτή τη μορφή αγώνα, και πώς είναι να είσαι το νούμερο ένα και ο πρώτος αναβάτης στην εκκίνηση, έχοντας έναν… στόχο στην πλάτη σου;


Η σειρά συνεχίζεται με ένα νέο βίντεο κάθε εβδομάδα, εστιάζοντας στο νησί και στο πώς μετατρέπεται σε ετήσια βάση σε σπίτι για χιλιάδες οπαδούς του ΤΤ, κάτι που για πολλούς από αυτούς αποτελεί κάτι πολύ παραπάνω από ένα απλό ταξίδι, φτάνοντας να χαρακτηριστεί και ως ένα ετήσιο προσκύνημα. Επίσης θα εστιάσει στο νέο αίμα αναβατών, στα ανερχόμενα αστέρια του ΤΤ, και στο τι χρειάζεται για να φτάσει κανείς στην κορυφή, πριν εξετάσει τη Δύναμη και τη Δόξα του Senior TT, και στο τι σημαίνει η κατάκτηση του πιο πολυπόθητου βραβείου στους αγώνες Road Racing.

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom