Honda History

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CB350 κινητήρας δικύλινδρος OHC 325,6cc 36hp 10500rpm 1968 έως 1973.
Με τον αξιόπιστο κινητήρα και τα διπλά καρμπυρατέρ Keihin, έγινε μια από της καλύτερες Honda. Περισσότερες από 250.000 πωλήθηκαν σε πέντε χρόνια, με 67.180 πωλήθηκαν μόνο το 1972. Το CB350 εξελίχθηκε κατά τη διάρκεια της παραγωγής του με αλλαγές και βελτιώσεις στην ανάρτηση και τα φρένα, σε σχέση με τον προκάτοχό του, το CB77 Superhawk , το CB350 προσφέρθηκε επίσης σε μορφή scrambler ,το CL350 , με υψηλά τοποθετημένες τις επιχρωμιωμένες εξατμίσεις και μπροστινό τροχό 19 ιντσών, και off-road styling.
Το 1974 το Honda CB360 twin αντικατέστησε το CB350 αλλά ήταν διαθέσιμο μόνο για δύο χρόνια.

82047071_1432452686916122_7547131277153927168_o.jpghonda_cb350_68_01.jpg82567865_1432447133583344_9112480568297127936_o.jpg82628113_1432447183583339_9178502401844314112_o.jpgmaxresdefault.jpg
82120265_1432446896916701_5070045774365065216_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda PC50 1969–1977 49 cc 1.8 hp στις 5,700 rpm 50 km/h 50 kg
Το Honda PC50 είναι ένα μοτοποδήλατο που παράγεται από την Honda Motor Company στην Ιαπωνία από τον Μάιο του 1969 μέχρι τον Φεβρουάριο του 1977. Το PC50, αν και πολύ μικρότερο και ελαφρύτερο, είχε κάποια παρόμοια χαρακτηριστικά με τη δημοφιλή γραμμή C50 / 70/90 Super Cub της Honda, Το πλαισίο από συμπιεσμένο χάλυβα, η δεξαμενή καυσίμου κάτω από τη σέλα, και για την αλυσίδα προαιρετικά εφοδιασμένο με ασπίδες ποδιών,

131432248_1738503379644383_5229427083564707356_n.jpg131908474_1738503382977716_3465430778597660188_n.jpg131924521_1738503432977711_9035404889710868452_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda NSR500 V4 500cc 200hp /12000rpm 115 kg 320 km/h
είναι μια μοτοσικλέτα δρόμου που δημιουργήθηκε από την HRC ( Honda Racing Corporation ) και έκανε το ντεμπούτο της το 1984 για την κατηγορία 500cc του αγώνα μοτοσικλετών Grand Prix . Η Honda κέρδισε δέκα500cc Παγκόσμια Πρωταθλήματα με το NSR500 από το 1984 έως το 2002, με έξι διαδοχικά από το 1994 έως το 1999 .Με περισσότερες από 100 νίκες, η NSR500 είναι η πιο κυρίαρχη δύναμη στις σύγχρονες μοτοσικλέτες Grand Prix. Το1989 NSR500 που κέρδισε το 3ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 500 της Honda με τον Eddie Lawson αποτελεί παράδειγμα για τη συντριπτική δύναμη, την επιτάχυνση και την πρωτογενή ταχύτητα που ήταν πάντα συνώνυμη με το δίχρονο V4 τηςHonda με 500 cc .

82293332_1578765435618179_2692410566479342047_o.jpg106273791_1578765412284848_8479007981917512704_o.jpg106279365_1578765422284847_6887231701060832319_o.jpg83535150_1578765492284840_4596448130746905633_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CB400 Four διάμετρος Χ διαδρομή 51X50mm 408cc συμπίεση 9.4 :1 37hp/ 8.500rpm 6 ταχύτητες 170kg τελική ταχύτητα 167,0 km / h
Ως επί το πλείστον, το CB400F ήταν απλώς μια αναβαθμισμένη έκδοση του μοντέλου 350 που παράγονταν από τη Honda από το 1975 έως το 1977. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση μοτοσικλετών Intermot της Κολωνίας το 1974, και έλειπε από τη γκάμα της Honda το 1978. Είχε έναν αερόψυκτο , εγκάρσιο -τετρακύλινδρο κινητήρα 408 cc με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο που λειτουργούσε με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η τροφοδοσία γινόταν από τέσσερα καρμπυρατέρ Keihin 20 mm . Το CB400F είναι συνήθως γνωστό ως το Honda 400 Four. Παρήχθησαν πάνω από 105.000 μονάδες.

142561112_1769507323210655_1943206435797549807_o.jpg142736263_1769507493210638_6344155155811886014_o.jpg142820259_1769507326543988_5445105293935034722_n.jpg142847163_1769507419877312_6024554497023748250_o.jpg143044789_1769507286543992_3042557580696898189_n.jpg143118483_1769507339877320_5652394258025909356_n.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
CBX1050 (1978–1982) κινητήρας εξακύλινδρος διάμετρος Χ διαδρομή 64.5 x 53.4 mm 1.047 cc δυο εκκεντροφόροι 24 βαλβίδες 6 καρμπυρατέρ Keihin VB28mm με συμπίεση 9,3:1 105hp στις 9000rpm 5 ταχύτητες 225km/h 246,7 kg (βάρος ξηρό).
Η Honda είχε κατασκευάσει μια εξακύλινδρη αγωνιστική μοτοσικλέτα Honda RC στα μέσα της δεκαετίας του 1960, αλλά η CBX ήταν η πρώτη 6κύλινδρη μοτοσικλέτα παραγωγής της Honda με την τεχνολογία αγωνιστικών κινητήρων GP.
Μια κριτική στο περιοδικό Cycle χαρακτήρισε το CBX «μια σημαντική εξέλιξη για την ιαπωνική βιομηχανία μοτοσικλετών» και επαίνεσε το σχεδιασμό, την ιδέα και την απόδοσή του. Το CBX ήταν διαθέσιμο στην αγορά στα τέλη του 1978 και το μοντέλο παραγωγής ήταν ακόμη πιο γρήγορο από το πρωτότυπο. Το Cycle World με το CBX κατάφερε χρόνο 11,64 δευτερόλεπτα για1/4 του μιλίου αγγίζοντας τα 189,82 km / h, η μοτοσυκλέτα του 1978 ήταν επίσης η πρώτη που δοκίμασαν φτάνοντας πάνω από 210 km / h.
Το 1981, η Honda επανέκδωσε το CBX στην κατηγορία σπορ τουρισμού κατεβάζοντας την ισχύ του κινητήρα σε 98 hp και προσθέτοντας πίσω ανάρτηση Pro-Link monoshock , μπροστινά πιρούνια 39 mm (από 34mm του 78) ρυθμιζόμενα με αέρα. Χρησιμοποιώντας ένα ισχυρότερο πλαίσιο για την υποστήριξη της προσθήκης του φέρινγκ, και διπλούς αεριζόμενους δίσκους για την αύξηση του βάρους από 246,7 kg σε 277kg.

140914242_1764967213664666_4098230887718766957_o.jpg140472220_1764967226997998_5322586552932229219_o.jpg140799540_1764967143664673_6866098123230141506_o.jpg140466653_1764967153664672_1465152147911543372_o.jpg140663564_1764967293664658_1328199932417241165_o.jpg140734240_1764967263664661_2504516327550874567_o.jpg140410109_1764967353664652_1059793172943351888_o.jpg141392681_1764967193664668_9021129499805250714_o.jpg140389875_1764967430331311_1238346065038476616_o.jpg
 
Last edited by a moderator:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... οσο τελεια μηχανικα ητανε απο κινητηρα τοσο επασχαν απ'ολα τα υπολοιπα που οριζουν μια μοτοσυκλετα ..... τωρα το γιατι συνεβαινε αυτο ειναι πραγματι αξιοπεριεργο ....! cdefghig
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CBR250RR (1989-91) κινητήρας 4 κύλινδρος με 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο 249cc διάμετρος Χ διαδρομή 48,5 Χ 33,8 (συμπίεση 11,5 : 1) 4 καρμπυρατέρ keihin 29mm 45hp 6 ταχύτητες 19000rpm βάρος (άδειο) 143kg

135456111_1752328908261830_2652936866892235244_n.jpg135320999_1752328918261829_152333210695827337_n.jpg135429249_1752328921595162_8009691326074109883_n.jpg135429250_1752328854928502_7447287486205467709_n.jpg135415108_1752328711595183_7789364784317084733_n.jpg



Πηγη Dimitris Koub
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το Honda PC50 είναι ένα μοτοποδήλατο που παράγεται από την Honda Motor Company στην Ιαπωνία από τον Μάιο του 1969 μέχρι τον Φεβρουάριο του 1977. Το PC50, αν και πολύ μικρότερο και ελαφρύτερο, είχε κάποια παρόμοια χαρακτηριστικά με τη δημοφιλή γραμμή C50 / 70/90 Super Cub της Honda, Το πλαισίο από συμπιεσμένο χάλυβα, η δεξαμενή καυσίμου κάτω από τη σέλα, και για την αλυσίδα προαιρετικά εφοδιασμένο με ασπίδες ποδιών,

131908474_1738503382977716_3465430778597660188_n.jpg131432248_1738503379644383_5229427083564707356_n.jpg131924521_1738503432977711_9035404889710868452_n.jpg131596489_1738503369644384_2470207902622703842_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CL350 (1968-1973) κινητήρας δικύλινδρος OHC διάμετρος Χ διαδρομή: 64 Χ 60,5mm 325cc συμπίεση 9,3:1 33hp/9500rpm 5speed 157 κιλά 162km/h
Η Honda CL350 ήταν μια τετράχρονη μοτοσικλέτα 350cc που κατασκευάστηκε από τη Honda μεταξύ 1968 και 1973. Η ονομασία CL έδειχνε ότι αυτό το μοντέλο ήταν η έκδοση "Scrambler" που προσδιόριζε την ικανότητα εκτός δρόμου. Η σειρά των μοτοσυκλετών CL στην πραγματικότητα ήταν μοτοσικλέτες δρόμου με τοποθετημένο υψηλότερα το πίσω φτερό, την εξάτμιση και το τιμόνι,

140727174_1765730220255032_1337098249423674588_o.jpg140724020_1765730103588377_3321864947059783913_n.jpg140696008_1765730110255043_2970911697566853776_n.jpg141199749_1765730100255044_5725809254542063557_n.jpg141280906_1765730326921688_1340261487112544460_n.jpg141531623_1765730316921689_2013692425517844487_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κακά τα ψέματα , η Honda πρωτο-έδωσε στον κόσμο την φθηνή και αξιόπιστη κυριως μετακίνηση με τα μικρά μονοκύλινδρα τετράχρονα της. Stoned Emoticon
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πόσα θα δίνατε για μια ολοκαίνουργια Honda XRV650 Africa Twin του 1989;​

Με μόλις 3 χιλιόμετρα στο οδόμετρο​




Ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της Honda και γενικότερα της μοτοσυκλέτας, δημοπρατείται αυτές τις ημέρες από την ιστοσελίδα Bring A Trailer. Πρόκειται για μια XRV650 Africa Twin (RD03) μοντέλο 1989, «του κουτιού»!

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, βαμμένη στα χρώματα του HRC (λευκό, κόκκινο, μπλε), αγοράστηκε καινούργια από Ιάπωνα συλλέκτη και εν συνεχεία εισήχθη στις ΗΠΑ από έναν αντιπρόσωπο στην Washington, πριν καταλήξει στα χέρια του νυν πωλητή που δεν τη χρησιμοποίησε ποτέ.

O κινητήρας της είναι V2 647 κ. εκ. με περιεχόμενη γωνία 52 μοίρες, διαθέτει τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 57 ίππους @ 8.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το πιο πρόσφατο service στον κινητήρα πραγματοποιήθηκε το 2019.

honda africa twin 2


Οι ακτινωτοί τροχοί (21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω) με το χαρακτηριστικό χρυσό χρώμα, έρχονται με λάστιχα της Bridgestone διαστάσεων 90/90 μπροστά και 130/90 πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα. Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, η μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 43mm της Showa, ενώ πίσω συναντάμε ανάρτηση τύπου Pro-Link.

Για την ιστορία, η XRV650 Africa Twin παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού το 1987 και αντλούσε την έμπνευσή της από την «βασίλισσα» του Paris-Dakar, NXR (διαβάστε εδώ το αφιέρωμα του 2WO στις μοτοσυκλέτες της Honda στο Rally Dakar). Από αυτήν άλλωστε «κληρονόμησε» τις ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου, όμως ήταν εξαιρετική και στην άσφαλτο.
Ο τυχερός που θα την αποκτήσει θα λάβει μαζί το αυθεντικό ιαπωνικό εγχειρίδιο, πρόσθετη βιβλιογραφία του κατασκευαστή, ανταλλακτική βάση πινακίδας, κιτ εργαλείων, αυθεντικά αυτοκόλλητα του Honda Racing Team (HRC), καθώς και πλήρες ιστορικό συντήρησης.

honda africa twin 6


Η δημοπρασία λήγει το βράδυ της Κυριακής 28 Μαρτίου και μέχρι στιγμής η μεγαλύτερη προσφορά που έχει γίνει είναι 16.500 δολάρια ΗΠΑ (13.989 ευρώ - ισοτιμία 26/3). Όσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να κάνετε την προσφορά σας στον ακόλουθο σύνδεσμο (https://bringatrailer.com/listing/1989-honda-xrv650-africa-twin-rd03-4/).

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Africa Twin πουλήθηκε για 37.000 δολάρια!​

honda_africa_collector_2932021.jpg


Η αγορά των συλλεκτικών οχημάτων έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και τα δικά της «διαμαντάκια» και η συγκεκριμένη Honda Africa Twin που βλέπετε εδώ, μάλλον κερδίζει επάξια την θέση της σε αυτή. Πιο συγκεκριμένα, το παρόν δείγμα πουλήθηκε μόλις εχθές, μέσω της γνωστής ιστοσελίδας Bring a Trailer, στην τιμή των 37.000 δολαρίων! Και όπως ίσως φανταστήκατε ήδη, δεν πρόκειται για μία ακόμα Africa Twin…

Πρόκειται για μια από τις Honda Africa Twin 650 και πιο συγκεκριμένα, φέρουσα τον κωδικό RD03, σηματοδοτώντας παραγωγή μεταξύ του 1988 και του 1989, αν και στην αγγελία αναγράφεται το 1989 ως η ημερομηνία της μοτοσυκλέτας. Σύμφωνα με την ιστορία που δημοσιεύθηκε στο Bring a Trailer, η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε καινούργια από έναν συλλέκτη στην Ιαπωνία, ενώ στην συνέχεια αγοράστηκε από έναν αντιπρόσωπο στην Washington των ΗΠΑ και παρέμεινε ως έκθεμα στον χώρο του.

Η μοτοσυκλέτα είναι κυριολεκτικά σε «mint condition», όπως θα έλεγαν και οι αγγλομαθείς φίλοι ή σε απλά ελληνικά, σε υπερ-άριστη κατάσταση, με τον πωλητή της να αναφέρει ότι η μοτοσυκλέτα δεν είχε γεμιστεί με καύσιμο αλλά ούτε και πήρε μπροστά -τουλάχιστον κατά τα χρόνια που βρισκόταν στην ιδιοκτησία του, με ανοικτό το ενδεχόμενο να μην έχει πάρει ποτέ μπροστά! Μάλιστα, λέει ότι το 2019, έγινε service στον κινητήρα στο οποίο λιπάνθηκαν οι κύλινδροι και το μοτέρ περιστράφηκε με το χέρι, για να επιβεβαιωθεί η σωστή μηχανική ετοιμότητα του… Το κοντέρ της Africa Twin γράφει μόλις 2,8 χιλιόμετρα!

Η μοτοσυκλέτα τελικά πουλήθηκε εχθές, μετά από δημοπρασία, με τον νέο ιδιοκτήτη της να λαμβάνει εκτός από την ίδια, και τα εργοστασιακά manuals, εγχειρίδια και εργαλεία, αυτοκόλλητα εποχής, μια ανταλλακτική βάση πινακίδας και έναν τίτλο ιδιοκτησίας της Georgia. Και κατά πάσα πιθανότητα, μιλάμε για μια επένδυση που θα κερδίσει σε αξία, σε βάθος χρόνου! Δείτε την αγγελία κάνοντας ένα κλικ εδώ...

Πηγη www.mototriti.gr

Ευκαιρια cdefghicdefghicdefghicdefghi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda CB360Τ κινητήρας αερόψυκτος δικύλινδρος OHCδιάμετρος Χ διαδρομή 67 mm × 50,6 mm 356 cc Αναλογία συμπίεσης 9.3:1, 6 ταχύτητες 34hp/9000rpm 165km/h 162 kg
Η CB360 ήταν ένα νέο σχέδιο για τη Honda, μια δίκύλινδρη τετράχρονη μοτοσυκλέτα που παράγεται από το 1974έως το 1976. Διαδέχθηκε το Honda CB350 και παρείχε μια εναλλακτική λύση από τα τετρακύλινδρα CB350F και CB400F.
Του CB360 ο κινητήρας των 356 cc κατασκευάστηκε με ένα ευρύτερο φάσμα ροπής και μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων έφτανε τα 165km/h, το βασικό μοντέλο CB360 ήταν εξοπλισμένο με μπροστινό και πίσω ταμπούρο, ενώ η έκδοση CB360t είχε μπροστινό υδραυλικό δισκόφρενο.

142401320_1768091413352246_5498672788677570676_n.jpg141857977_1768091390018915_112404362037231929_n.jpg142141901_1768091533352234_5364316567810998209_n.jpg142371477_1768091403352247_7329364884723125580_n.jpg142474247_1768091500018904_152391989226824786_n.jpg142504963_1768091660018888_1941371256758765466_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η HONDA CT70 (1969-1994) κινητήρας τετράχρονος OHC 72cc 4.5 hp / 9000rpm 3-speed semi-automatic, 4-speed manual 64 kg 70 km/h
Η Honda ήταν ήδη παγκόσμιος ηγέτης στο σχεδιασμό απλών κινητήρων μοτοσικλετών που ήταν σχεδόν άφθαρτοι παρουσίασε το CT70 το 1969 που δεν αποτελούσε εξαίρεση - αρκεί να είχε λάδι.
Εμφανίστηκε ως ο μεγαλύτερος αδελφός του εξαιρετικά δημοφιλούς Honda Z50 Monkey Bike . Το CTήταν μια συντομογραφία του "Cub Trail" που ενσαρκώνει τις προθέσεις του νέου μοντέλου - ήταν ένα μικρό μοτοποδήλατο trail που σχεδιάστηκε για να είναι φθηνό, εύκολο στην οδήγηση και απλό στη συντήρηση.
Το CT70 ονομάζεται επίσης "Dax", μια αναφορά στο γεγονός ότι το πιεσμένο ατσάλινο πλαίσιο το κάνει να μοιάζει λίγο σαν λουκάνικο. Έχουν έναν αερόψυκτο τετράχρονο κινητήρα με ημι-αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων, και φυγοκεντρικό συμπλέκτη, ή χειροκίνητο κιβώτιο 4 ταχυτήτων.
Οι μηχανικοί της Honda δημιούργησαν ένα συμπιεσμένο ατσάλινο σκελετό για το CT70, το οποίο ήταν τόσο ισχυρό όσο και λιγότερο ακριβό να κατασκευαστεί σε σχέση με ένα παραδοσιακό σκελετό κατασκευασμένο από σωληνοειδή χάλυβα. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος αερόψυκτος 72cc και τοποθετημένος κάτω από το επάνω τμήμα του σκελετού, Τα τιμόνια είχαν σχεδιαστεί για να διπλώνουν προς τα κάτω, ώστε το μοτοποδήλατο να μπορεί να μεταφέρεται σε πορτμπαγκάζ αυτοκινήτου κανονικού μεγέθους και υπάρχουν μικρές λαβές και στις δύο πλευρές του καθίσματος για να βοηθήσουν στη μεταφορά.
Κατά τη διάρκεια της περιόδου παραγωγής 1969-1994 του CT70, η Honda δημιούργησε μια τεράστια ποικιλία υπομοντέλων.

144259512_1772527926241928_3200698398363165189_n.jpg144878099_1772527936241927_5650062033097982262_n.jpg145216793_1772528169575237_2689141277551146356_n.jpg144888687_1772528149575239_5572065276868042897_n.jpg144290119_1772528072908580_3288505310785693800_n.jpg144596336_1772583062903081_7131481202638693983_n.jpg144240204_1772527992908588_4373355179418481786_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τωρα για να λεμε και του στραβου το δικιο , στα μεγαλα κυβικα των 4κυλινδρων εν σειρα κινητηρων, η Honda εμεινε σαν δευτεραντζα μπροστα στις αλλες brandname γιαπωνεζικες σειρες που παρουσιαστηκαν ... στις παιδικες σειρες ομως παραμενει αχτυπητη ...! Tooth
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Τωρα για να λεμε και του στραβου το δικιο , στα μεγαλα κυβικα των 4κυλινδρων εν σειρα κινητηρων, η Honda εμεινε σαν δευτεραντζα μπροστα στις αλλες brandname γιαπωνεζικες σειρες που παρουσιαστηκαν ... στις παιδικες σειρες ομως παραμενει αχτυπητη ...! Tooth
Μαλλον έχεις ξεχάσει το CB750 1969 Στέλιο το οποίο χάραξε πορεία σε ότι ακολούθησε μετά... Γενάρχης ήταν.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Honda Dream E 146cc 5,5hp 1951
Στα τέλη του 1949 ορισμένοι από τους ανταγωνιστές της Honda είχαν στραφεί στο πιο οικονομικό τετράχρονο σχεδιασμό κινητήρων.
Μετά από πολλή σκέψη, ο κ. Soichiro Honda αποφάσισε να ακολουθήσει και το τετράχρονο μονοπάτι. Αυτή ήταν μια φιλόδοξη δέσμευση: Επειδή η εταιρεία έπρεπε να διακινδυνεύσει δαπανηρή ανακατασκευή για να παράγει τέτοιους κινητήρες, ο σχεδιασμός θα έπρεπε να είναι καλός.
Όμως, ο κ. Honda ήταν πρόθυμος να στοιχηματίσει τα πάντα με τη δύναμη των τολμηρών ιδεών μηχανικής του και έτσι προχώρησε στην παραγωγή του Dream E το 1951, μια τολμηρή προσπάθεια που θα ξεκινούσε την άνοδο της εταιρίας. Το Dream E ενσωμάτωσε ένα τετράχρονο κινητήρα με επικεφαλής (OHV), μια ιδέα πολύ νωρίτερα από την εποχή του στην κατασκευή ιαπωνικών μοτοσικλετών. Ένας κινητήρας OHV επιτρέπει υψηλότερες στροφές κινητήρα επειδή προσφέρει μεγαλύτερες ταχύτητες ροής αέρα. Επίσης, αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν πιο συμπαγείς θαλάμους καύσης και επιτρέπουν μια σημαντική διαφορά στον λόγο συμπίεσης για να αποδίδουν περισσότερη ισχύ μαζί με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου,
Με αυτό το μονοκύλινδρο 146cc Honda θα μπορούσε ο αναβάτης να ταξιδέψει σε εκπληκτικές αποστάσεις με ένα γαλόνι καυσίμου, ενώ παράλληλα έδωσε απόδοση 5,5 ίππων που ξεπέρασε κάθε άλλη μηχανή στην αγορά, φέρνοντας την εταιρεία στην κορυφή της βιομηχανίας μοτοσικλετών.
Το Dream E-Type ήταν η πρώτη μηχανή 4-χρονη της Honda. Η ιαπωνική βιομηχανία μοτοσυκλετών είχε γίνει πιο ανταγωνιστική. Η αγορά άρχισε να δείχνει προτίμηση για τις 4χρονες και όχι τις 2χρονες μοτοσυκλέτες.
Το επόμενο έτος, το 1952, θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας.

164004342_1811547715673282_742717555886597581_n.jpg163916377_1811547119006675_5394066206455220162_n.jpg163996419_1811547172340003_8794869113793035483_n.jpg163585046_1811547102340010_6650639662729059641_n.jpg163839144_1811547162340004_1024065960236014647_n.jpg

Πηγη Dimitris Koub
 
Top Bottom