HONDA CL 1100 AFRICA TWIN

Δημοσιεύσεις
717
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
Δες top case! Θα κάνει σουζα το μηχανάκι αν το γεμίσεις!
Σιγά το δικό μου είναι μεγαλύτερο .
Τρώς παραπάνω και δεν κάνει σούζα Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Africa Twin 2023 – Νέα χρώματα​

408730_23YM_AFRICA_TWIN_ADVENTURE_SPORTS.jpg408733_23YM_AFRICA_TWIN.jpg

Αλλαγές μόνο στην εμφάνιση για τη δημοφιλή οικογένεια των CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports προβλέπονται για το 2023.
Η Honda προέβη το 2020 στην εκτενή αναβάθμιση των Africa Twin με νέο μεγαλύτερο κινητήρα και πλούσια ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ έκτοτε η σειρά συνεχίζει με μικρές βελτιώσεις και κυρίως νέα χρώματα.
11.jpg
Αυτή η τάση δεν αλλάζει ούτε το 2023, καθώς οι δύο εκδόσεις CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports συνεχίζουν στην ίδια τεχνική βάση, προσθέτοντας για το νέο έτος μόνο φρέσκιες χρωματικές επιλογές.

408744_23YM_AFRICA_TWIN.jpg408746_23YM_AFRICA_TWIN_ADVENTURE_SPORTS.jpg
Το CRF1100L Africa Twin διατηρεί το κόκκινο Grand Prix Red όπως το γνωρίζουμε από το 2022, ενώ έχουμε δύο ανανεωμένες επιλογές: το μαύρο Mat Ballistic Black Metallic μαύρισε ακόμη περισσότερο καθώς πλέον και το υποπλαίσιό του πέρασε στη σκοτεινή πλευρά, ενώ το τρίχρωμο Glint Wave Blue Metallic Tricolour ανανεώθηκε με μπλε φέρινγκ πάνω από τον προβολέα, μπλε μπροστινό φτερό και νέο συνδυασμό τριχρωμίας μπλε-λευκού-κόκκινου στην ουρά.
Η κορυφαία έκδοση CRF1100L Africa Twin Adventure Sports – στην οποία το 2021 αναλογούσε το 56% όλων των πωλήσεων Africa Twin στην Ευρώπη – θα είναι διαθέσιμη στη γνωστή μας τριχρωμία Pearl Glare White Tricolour με χρυσές ζάντες, ενώ δίπλα του έρχεται ένα νέο γκρι χρώμα, Mat Iridium Gray Metallic colour, με μαύρες λεπτομέρειες.

Πηγη www.bikeit.gr
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.644
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Πριν καμία βδομάδα ανεβήκαμε Αθήνα με τον Γιώργο και κάναμε τεστ Ράιντ τα
Africa twin 1100 dct
και Triumph tiger 1200 rally pro , back to back μπαικ
Θα γράψω αναγκάστηκα σε αυτό το τοπικ λίγα πράγματα και για τα δυο από ένα 30-40 λεπτό που τα οδήγησα .

Africa twin 1100 dct adventure sport

Στο παρελθόν το είχα ξανά κάνει μια μικρή βόλτα και είχα μια μικρή ιδέα περί τίνος πρόκειται .
Επίσης ως πρώην κάτοχος του 1000 θα πω ότι είναι διαφορετικες μηχανεσ τόσο στην θέση οδήγησης όσο στο στήσιμο-διαχείριση βάρους αλλά και στο δούλεμα του μοτέρ . Κάθεσε σχετικά χαμηλά και μέσα στην μηχανή , πατάς πολύ άνετα κάτω και το τιμόνι έρχεται σε ωραία θέση μπροστά σου πολύ άνετη για το δικό μου σώμα .
Μου έκανε εντύπωση ποσό μανιτζεβελο και εύκολο είναι μέσα στην πόλη στην κίνηση και στις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να πιάσεις πρώτη θέση στο φανάρι , δεν σου μοιάζει για μηχανή 1100 κυβικά .
Έχει ροπή από χαμηλά , η δύναμη του δεν είναι για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο ούτε τρομακτική , παρόλα αυτά μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , φτάνεις τα 120-130 και λες ποτέ τα πήγα ; Θα έλεγα ότι είναι μια διαχειρίσιμη δύναμη που μπορεί να γίνει και παιχνιδιάρικη , είτε στο χώμα είτε στο δρόμο . Όπως και έγινε που έπαιξα λίγο μαζί του , τσιτώνοντας λίγο την Δευτέρα σηκώθηκε για πλάκα .

Όσο αναφορά το DCT θα το αγόραζα άνετα για να το δουλεύω στην θέση manual . Εκεί μου αρέσει τρομερά να αλλάζω εγώ κατά αυτόν τον τρόπο τις ταχύτητες στο σασμάν , να μην σε νοιάζει αν κόψεις να πατήσεις συμπλέκτη να μην αφήνεις το γκάζι και να την πατάς ‘’καρφωτη’’.
Σηκωνόμουν όρθιος και έκανα εικόνα κατά αυτόν τον τρόπο το δούλεμα του στο χώμα και πραγματικά θα ήταν παιχνιδάκι .
Νομίζω ότι dct στο manual mode δεν βλέπει καμία μηχανή στο χώμα , μην πω και στην άσφαλτο …. Είναι κάτι μοναδικό
Όρθια θέση οδήγησης είναι καλή , στο τουαρεγκ είναι καλύτερη …
Στο αυτόματο δεν μου αρέσει τόσο γιατί αλλάζει όχι όποτε θα την άλλαζα εγώ , θα το χρησιμοποιούσα σε κάνα ταξίδι ή αν βαριόμουν … ξέρω εγώ :ha
Γενικα δεν με ξένισε κάτι και κατέβηκα κάτω με ένα χαμογελο , καθώς έπαιξα και λίγο στο δρόμο . Τώρα για τις αναρτήσεις δεν έχω σφαιρική γνώμη για να εκφέρω αποψη δεν μου άφησε αρνητική εντύπωση . Όπως και με την οθόνη και τις ρυθμίσεις δεν ασχολήθηκα …
Triumph tiger 1200 rally pro .

Πρωτη φορά οδηγάω 1200 κυβικά και 150 άλογα .
WTF , τι άγριογκαζο είναι αυτό :eek:
Με Τρίτη σχέση μισό γκάζι και κάπου κοντά στα 150 χλμ το έκλεισα γιατί φοβήθηκα .
Πραγματικα αυτή την δύναμη δεν ξέρω αν μπορώ να την διαχειριστώ εγώ … εκτός αν κάποια στιγμή το συνηθίσω .
Και εδώ δεν ασχολήθηκα με την οθόνη το μόνο που προσπάθησα ήταν να το βάλω εξαρχής στο sport και αυτό δεν ξέρω αν το κατάφερα .
Θεση οδήγησης διαφορετική τελείως απτό αφρικα
Πιο ψηλά πιο σπορ θέση και πιο σπορ οδήγηση γενικά , νόμιζα ότι οδηγάω street μοτοσυκλέτα ! Το μοτέρ όσο ανεβάζει στροφεσ σκυλιάζει λες και θα καταπιεί τον οπιοδιποτε σταθεί δίπλα του . Η σέλα παααρα πολύ αναπαυτική , αλλά νομίζω ήταν στην ψηλή θέση ; Γενικά η θέση ήταν ψηλή και η σελα φαρδιά δεν πάταγα κάτω όλο το πέλμα αλλά σχεδόν στις μύτες .
Και εδω μου έκανε εντύπωση η διαχείριση του βάρους . Πολύ καλά ζυγισμένο που δεν σου φαίνονται τα κιλά καθόλου ρε παιδί μου , περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σαν σκούτερ …
Το χώμα νομίζω εδω δεν το σκέφτεσαι καθόλου . Θα το έλεγα ένα ψηλό street το tiger παρά τις διαστάσεις του σε ρόδες και αναρτήσεις .
και δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να παει χώμα η μηχανή , αλλά η αίσθηση και η θέση οδήγησης είναι πολύ σπορ που σε προδιαθέτουν για αλλά πράγματα . Και εδώ δεν μπορώ να εκφέρω αποψη για τις αναρτήσεις μέσα στην πόλη αλλά θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλές σε αίσθηση .
Επίσης τα φρένα του ήταν παρά πολύ καλά για να ανταπεξέλθουν σε αυτή την ιπποδύναμη .
είχαν καλύτερη αίσθηση απτου africa όσο αναφορά το δρόμο όπου έμοιαζαν με το 1000 που είχα , από τα οποία ναι μεν είναι αποδοτικά αλλά έχουν αυτήν την σπόγγοδη αίσθηση που θέλει πάτημα αρκετά το φρένο .
Αυτά εν ολίγης , Εάν εγώ διάλεγα σήμερα να πάρω μια από τις δυο αύτες μηχανές θα διάλεγα το αφρικα . Μου αρέσει και οπτικά περισσότερο αλλά ταιριάζει νομίζω στα δικά μου θέλω .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.751
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Πριν καμία βδομάδα ανεβήκαμε Αθήνα με τον Γιώργο και κάναμε τεστ Ράιντ τα
Africa twin 1100 dct
και Triumph tiger 1200 rally pro , back to back μπαικ
Θα γράψω αναγκάστηκα σε αυτό το τοπικ λίγα πράγματα και για τα δυο από ένα 30-40 λεπτό που τα οδήγησα .

Africa twin 1100 dct adventure sport

Στο παρελθόν το είχα ξανά κάνει μια μικρή βόλτα και είχα μια μικρή ιδέα περί τίνος πρόκειται .
Επίσης ως πρώην κάτοχος του 1000 θα πω ότι είναι διαφορετικες μηχανεσ τόσο στην θέση οδήγησης όσο στο στήσιμο-διαχείριση βάρους αλλά και στο δούλεμα του μοτέρ . Κάθεσε σχετικά χαμηλά και μέσα στην μηχανή , πατάς πολύ άνετα κάτω και το τιμόνι έρχεται σε ωραία θέση μπροστά σου πολύ άνετη για το δικό μου σώμα .
Μου έκανε εντύπωση ποσό μανιτζεβελο και εύκολο είναι μέσα στην πόλη στην κίνηση και στις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να πιάσεις πρώτη θέση στο φανάρι , δεν σου μοιάζει για μηχανή 1100 κυβικά .
Έχει ροπή από χαμηλά , η δύναμη του δεν είναι για να βάλει φωτιά στην άσφαλτο ούτε τρομακτική , παρόλα αυτά μαζεύει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις , φτάνεις τα 120-130 και λες ποτέ τα πήγα ; Θα έλεγα ότι είναι μια διαχειρίσιμη δύναμη που μπορεί να γίνει και παιχνιδιάρικη , είτε στο χώμα είτε στο δρόμο . Όπως και έγινε που έπαιξα λίγο μαζί του , τσιτώνοντας λίγο την Δευτέρα σηκώθηκε για πλάκα .

Όσο αναφορά το DCT θα το αγόραζα άνετα για να το δουλεύω στην θέση manual . Εκεί μου αρέσει τρομερά να αλλάζω εγώ κατά αυτόν τον τρόπο τις ταχύτητες στο σασμάν , να μην σε νοιάζει αν κόψεις να πατήσεις συμπλέκτη να μην αφήνεις το γκάζι και να την πατάς ‘’καρφωτη’’.
Σηκωνόμουν όρθιος και έκανα εικόνα κατά αυτόν τον τρόπο το δούλεμα του στο χώμα και πραγματικά θα ήταν παιχνιδάκι .
Νομίζω ότι dct στο manual mode δεν βλέπει καμία μηχανή στο χώμα , μην πω και στην άσφαλτο …. Είναι κάτι μοναδικό
Όρθια θέση οδήγησης είναι καλή , στο τουαρεγκ είναι καλύτερη …
Στο αυτόματο δεν μου αρέσει τόσο γιατί αλλάζει όχι όποτε θα την άλλαζα εγώ , θα το χρησιμοποιούσα σε κάνα ταξίδι ή αν βαριόμουν … ξέρω εγώ :ha
Γενικα δεν με ξένισε κάτι και κατέβηκα κάτω με ένα χαμογελο , καθώς έπαιξα και λίγο στο δρόμο . Τώρα για τις αναρτήσεις δεν έχω σφαιρική γνώμη για να εκφέρω αποψη δεν μου άφησε αρνητική εντύπωση . Όπως και με την οθόνη και τις ρυθμίσεις δεν ασχολήθηκα …
Triumph tiger 1200 rally pro .

Πρωτη φορά οδηγάω 1200 κυβικά και 150 άλογα .
WTF , τι άγριογκαζο είναι αυτό :eek:
Με Τρίτη σχέση μισό γκάζι και κάπου κοντά στα 150 χλμ το έκλεισα γιατί φοβήθηκα .
Πραγματικα αυτή την δύναμη δεν ξέρω αν μπορώ να την διαχειριστώ εγώ … εκτός αν κάποια στιγμή το συνηθίσω .
Και εδώ δεν ασχολήθηκα με την οθόνη το μόνο που προσπάθησα ήταν να το βάλω εξαρχής στο sport και αυτό δεν ξέρω αν το κατάφερα .
Θεση οδήγησης διαφορετική τελείως απτό αφρικα
Πιο ψηλά πιο σπορ θέση και πιο σπορ οδήγηση γενικά , νόμιζα ότι οδηγάω street μοτοσυκλέτα ! Το μοτέρ όσο ανεβάζει στροφεσ σκυλιάζει λες και θα καταπιεί τον οπιοδιποτε σταθεί δίπλα του . Η σέλα παααρα πολύ αναπαυτική , αλλά νομίζω ήταν στην ψηλή θέση ; Γενικά η θέση ήταν ψηλή και η σελα φαρδιά δεν πάταγα κάτω όλο το πέλμα αλλά σχεδόν στις μύτες .
Και εδω μου έκανε εντύπωση η διαχείριση του βάρους . Πολύ καλά ζυγισμένο που δεν σου φαίνονται τα κιλά καθόλου ρε παιδί μου , περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα σαν σκούτερ …
Το χώμα νομίζω εδω δεν το σκέφτεσαι καθόλου . Θα το έλεγα ένα ψηλό street το tiger παρά τις διαστάσεις του σε ρόδες και αναρτήσεις .
και δεν εννοώ ότι δεν μπορεί να παει χώμα η μηχανή , αλλά η αίσθηση και η θέση οδήγησης είναι πολύ σπορ που σε προδιαθέτουν για αλλά πράγματα . Και εδώ δεν μπορώ να εκφέρω αποψη για τις αναρτήσεις μέσα στην πόλη αλλά θα έλεγα ότι ήταν πολύ καλές σε αίσθηση .
Επίσης τα φρένα του ήταν παρά πολύ καλά για να ανταπεξέλθουν σε αυτή την ιπποδύναμη .
είχαν καλύτερη αίσθηση απτου africa όσο αναφορά το δρόμο όπου έμοιαζαν με το 1000 που είχα , από τα οποία ναι μεν είναι αποδοτικά αλλά έχουν αυτήν την σπόγγοδη αίσθηση που θέλει πάτημα αρκετά το φρένο .
Αυτά εν ολίγης , Εάν εγώ διάλεγα σήμερα να πάρω μια από τις δυο αύτες μηχανές θα διάλεγα το αφρικα . Μου αρέσει και οπτικά περισσότερο αλλά ταιριάζει νομίζω στα δικά μου θέλω .
Μπράβο ρε Θάνο για την ενημέρωση,εγώ θα έλεγα τον τίγρη έτσι για αλλαγή να πάρεις αν και εφόσον έρθουν τα πράγματα όπως τα θες.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.644
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Μπράβο ρε Θάνο για την ενημέρωση,εγώ θα έλεγα τον τίγρη έτσι για αλλαγή να πάρεις αν και εφόσον έρθουν τα πράγματα όπως τα θες.
Αχαχα καλημέρα Ηρακλή , ευχαριστώ μπαικ Tooth
Για αρχή δεν θα υπάρξει αλλαγή , είμαι καλά ακόμα με το τουαρεγκ . Αν κάποια στιγμή στο μέλλον χρειαστώ κάτι παραπάνω και ολα είναι καλά μπορεί να πήγαινα στο αφρικα 1100 dct .
Μου αρέσει περισσότερο . Άσε που το ταιγκερ πάει 25κ Tooth
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.751
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Αχαχα καλημέρα Ηρακλή , ευχαριστώ μπαικ Tooth
Για αρχή δεν θα υπάρξει αλλαγή , είμαι καλά ακόμα με το τουαρεγκ . Αν κάποια στιγμή στο μέλλον χρειαστώ κάτι παραπάνω και ολα είναι καλά μπορεί να πήγαινα στο αφρικα 1100 dct .
Μου αρέσει περισσότερο . Άσε που το ταιγκερ πάει 25κ Tooth
Λεφτά υπάρχουν χαχαχα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CRF 1100 Africa Twin 2024: Ισχυρότερο, με 19άρη μπροστά​

Έρχεται νέα Άφρικα!

Η Honda ετοιμάζει αλλαγές στη ναυαρχίδα των Adventure μοτοσυκλετών της. Για να ενισχύσει τις επιδόσεις, η Africa θα διαθέτει ισχυρότερο κινητήρα με περισσότερη ροπή, ενώ υπάρχουν πληροφορίες και για αλλαγές όπως ο 19 ιντσών τροχός μπροστά.
Το Honda CRF Africa Twin 1100 είναι από τις πιο σημαντικές μοτοσυκλέτες της γκάμας της γιαπωνέζικης εταιρίας. Ένα μοντέλο “σημαία” που διαφημίζει τις αξίες της Honda και ετοιμάζεται για το 2024 να δεχθεί σημαντικές αλλαγές.

Από κάμερες, μέχρι ραντάρ, και εξελιγμένο cruise contol λένε οι πληροφορίες πως θα φορέσει το δημοφιλές ταξιδιωτικό ψευδοεντούρο για το 2024, με την εταιρία να πατεντάρει διάφορα συστήματα σε γραφεία πατεντών σε Ευρώπη και Ιαπωνία.
Τα μηχανολογικά σχέδια που κατατέθηκαν, ίσως να φαίνονται με την πρώτη ματιά να φαίνονται ίδια με τις υπάρχουσες Africa, αλλά μια προσεκτική σύγκριση αποκαλύπτει διαφορές.

Mπορεί η μέγιστη ιπποδύναμη να μείνει κοντά στους σημερινούς 102 hp (75 kW) στις 7.500 rpm, αλλά είναι η μέγιστη ροπή αυτή που θα αυξηθεί, σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, φτάνοντας κοντά στα 112 Nm.


Η περισσότερη ροπή μάλιστα θα εμφανίζεται πολύ νωρίτερα στο μελλοντικό μοντέλο, κοντά στις 5.000 rpm αντί για τις προηγούμενες 6.250 rpm.
Αυτό στην πράξη θα σημαίνει καλύτερο “τράβηγμα” στο άνοιγμα του γκαζιού, ιδίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Επίσης η τελική ταχύτητα – που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 199 km/h – είναι πιθανό να μεγαλώσει ώστε να ανταποκριθεί η Honda στην πρόκληση του ανταγωνισμού.


Για το νέο Africa Twin συζητιέται επίσης πως θα εμφανιστεί και με μπροστινό τροχό 19 ιντσών, κι αυτό δεν είναι μια απλή υπόθεση.
Να θυμίσουμε ότι σήμερα το Africa Twin χρησιμοποιεί ένα στενό και ψηλό ελαστικό διπλής χρήσης με διάσταση 90/90 πάνω σε τροχό 21 ιντσών.

Με τον 19άρη τροχό το μπροστινό ελαστικό θα είναι πλατύτερο, στα 110 ας πούμε, ενώ η διάμετρος θα μειωθεί από τις 21 στις 19 ίντσες. Το αν θα είναι χυτή η ζάντα ή με ακτίνες είναι κάτι που θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της εταιρίας.


Έτσι, αλλαγή θα υπάρξει και στο μπροστινό φτερό, αλλά ίσως και στο “μούτρο” και τα γραφικά της μοτοσυκλέτας για να υπάρχει διαφοροποίηση από τις άλλες εκδόσεις.

Με τον μικρότερης διαμέτρου τροχό θα μειωθεί λίγο και το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας, όπως και το ύψος σέλας, ενώ υπάρχει πληροφορία για αύξηση του βάρους κατά 3 κιλά.
Η διαρροή πληροφοριών έδειξε επίσης πως η Honda εξελίσσει ενεργητικό cruise control με ραντάρ μπροστά και πίσω, ένα πατενταρισμένο σύστημα από την εταιρία, με προειδοποίηση σύγκρουσης και προειδοποίηση τυφλού σημείου.

Η Honda πιθανότατα να παρουσιάσει το νέο Africa Twin στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο, τον Νοέμβριο του 2023, οπότε και θα μάθουμε με περισσότερες λεπτομέρειες.

Για τους πιο “χωματερούς” αναβάτες το πιθανότερο είναι η Honda να συνεχίσει να προσφέρει την έκδοση Adventure Sports – με μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ενώ τα μοντέλα θα προσφέρονται είτε με συμβατικό σασμάν είτε με αυτόματο DCT και την ανάλογη επιβάρυνση των 10 παραπάνω κιλών.

Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.224
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Άμα αλλάζει κάθε 6μηνο μοντέλο Africa , δεν μπορεί , σε κάποιο μοντέλο θα της κάτσει η .... μπίλια της Honda ...! facepalm 2
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.449
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Άμα αλλάζει κάθε 6μηνο μοντέλο Africa , δεν μπορεί , σε κάποιο μοντέλο θα της κάτσει η .... μπίλια της Honda ...! facepalm 2

Μπααααα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Africa Twin 1100 2024: Με τροχό 19 ιντσών η έκδοση Adventure Sports και πολλές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα (Video)​

Από τον Νοέμβριο του 2023 διαθέσιμες​


Με τροχό 19 ιντσών μόνο στην έκδοση Adventure Sports και ελαστικά χωρίς σαμπρέλα στην βασική έκδοση, ανασχεδιασμένο φέρινγκ, υψηλότερη ροπή που αποδίδεται νωρίτερα, βελτιωμένο DCT και νέα χρώματα η γκάμα Africa Twin είναι πιο πλήρης από ποτέ
Για το 2024, οι μοτοσυκλέτες περιπέτειας της Honda - τα CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports - επωφελούνται από σημαντική αύξηση της απόδοσης, νέες τεχνολογίες και αναβαθμίσεις που ενισχύουν περαιτέρω τις ικανότητές τους
451570 24YM CRF1100L AFRICA TWIN

Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 1084cc παραμένει στην καρδιά της οικογένειας Africa Twin και για το 2024. Επωφελείται από σημαντικές αυξήσεις απόδοσης τόσο στην ισχύ όσο και στη ροπή στο εύρος των χαμηλών και μεσαίων στροφών. Η μέγιστη ισχύς παραμένει στους 100,5 ίππους (75 Kw), αλλά η μέγιστη ροπή είναι αυξημένη κατά 7% στη μέγιστη ροπή, φτάνοντας τα 11,4 kgm (112 Nm).

Το σημαντικό είναι πως πλέον αποδίδεται στις 5.500 rpm αντί στις 6.250 rpm. Η αναλογία συμπίεσης από 10,1:1 είναι 10,5:1. Μαζί με τις αλλαγές στο χρονισμό των βαλβίδων βαλβίδας, τις θυρίδες εισαγωγής και τις ρυθμίσεις της ECU ο κινητήρας παρέχει καλύτερες επιδόσεις.

Πρόσθετες αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης συμβάλλουν επίσης στην αύξηση της απόδοσης, με ένα νέο τελικό που προσφέρει καλύτερο ήχο σε όλο το εύρος των στροφών.
451584 24YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα είτε με manual είτε με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 240.000 μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες με DCT σε ολόκληρη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο VFR1200F το 2009.
Για το 2024, το σύστημα DCT στο Africa Twin έχει βελτιωθεί και σε συνδυασμό με την αυξημένη απόδοση του κινητήρα, τα κατεβάσματα γίνονται νωρίτερα. Το σύστημα επωφελείται επίσης από τη βελτιωμένη ανίχνευση στροφών και τώρα διαθέτει πιο ομαλή λειτουργία κατά την εκκίνηση και μεταξύ πρώτης και δεύτερης ταχύτητας.

Πέρυσι οι δύο εκδόσεις Africa Twin ήταν οι μοτοσυκλέτες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Honda. Το 49% των κατόχων CRF1100L Africa Twin και το 71% των κατόχων CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, επέλεξαν το DCT της Honda.


CRF1100L Africa Twin​

Το CRF1100L Africa Twin θα είναι πλέον διαθέσιμο με το Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA) ως προαιρετική επιλογή, με ρυθμίσεις ανάρτησης ειδικά σχεδιασμένες για τη μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με την Honda προσφέρουν βελτιστοποιημένη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει μέσω της οθόνης αφής 6,5 ιντσών. Οι 5 λειτουργίες είναι SOFT, MID, HARD, OFF-ROAD και USER.
451569 24YM CRF1100L AFRICA TWIN

Διατηρώντας τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών με εστίαση στις επιδόσεις εκτός δρόμου, το CRF1100L Africa Twin διαθέτει πλέον ελαστικά χωρίς σαμπρέλα Τα Metzeler Karoo Street είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.
Το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας, όπως και ο ανεμοθώρκας που ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις, θα κάνουν το ταξί με την Africa Twin ακόμη πιο εύκολο.
Το CRF1100L Africa Twin θα είναι διαθέσιμο σε Grand Prix Red και Matt Ballistic Black Metallic. Εκτός από το ότι θα είναι διαθέσιμο στα ίδια χρώματα, το CRF1100 Africa Twin με την ανάρτηση Showa EERA θα διατίθεται επίσης σε ένα τρίτο χρώμα που ονομάζεται Pearl Glare White και Glint Wave Blue Metallic Tricolor και θα διαθέτει θερμαινόμενα γκριπ και υποδοχή ACC ως στάνταρ.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports​

Η πιο προφανής αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι η προσθήκη μπροστινού τροχού 19 ιντσών, η διαδρομή της ανάρτησης από της στάνταρ πλέον Showa EERA έχει μειωθεί κατά 20 mm. Αυτή η αλλαγή στο μπροστινό μέρος μειώνει επίσης το κέντρο βάρους του CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, συμβάλλοντας στη βελτιωμένη ευελιξία σε χαμηλή ταχύτητα και στην εμβέλεια στο έδαφος.
451587 24YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Σχεδιασμένο για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, το φέρινγκ του CRF1100L Africa Twin Adventure Sports έχει επανασχεδιαστεί για να βελτιώσει την προστασία από τον αέρα και την αεροδυναμική. Όπως και το CRF1100L Africa Twin, διαθέτει ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις ζελατίνα. Η σέλα είναι νέα και το εσωτερικό της είναι 15 χιλιοστά παχύτερο με βελτιστοποιημένη πυκνότητα για μείωση της κόπωσης κατά την οδήγηση μεγάλων αποστάσεων.

Το CRF1100L Africa Twin θα είναι διαθέσιμο σε Matt Ballistic Black Metallic και Pearl Glare White Tricolour.
Ο αναβάτης της νέας Africa Twin θα έχει στην διάθεσή του μια σειρά αξεσουάρ που ενισχύουν την συμπεριφορά και την απόδοση εκτός δρόμου, την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις και την πρακτικότητα στη καθημερινότητα. Διαθέσιμα μεμονωμένα ή σε τέσσερα σετ είναι τα πακέτα Rally, Adventure, Urban και Travel - τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν έως και 128 λίτρα αποθηκευτικών σώρων, πρόσθετη προστασία πλαισίου και επιλογές χαμηλών σελών.
451586 24YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Από το 2020 τότε που η χωρητικότητα του κινητήρα στα 1100cc, περίπου 20.000 CRF1100L Africa Twin και 25.000 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη. Από την επιστροφή του μοντέλου το 2016, πάνω από 85.000 Africa Twin κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Τα μοντέλα του 2024 θα αρχίσουν να φτάνουν στους αντιπροσώπους σε όλη την Ευρώπη από τον Νοέμβριο του 2023.

Πηγη https://2wo.gr
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
150
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Αφήστε ρε σεις τον μπου τον τονυ και βάλτε πάνω κάνα ψιψικονι..
(Κάνει και ρήμα)

Έπεσα τυχαία ,επάνω σε αυτόν το Πολωνο, έχει καλές τιμές για κάτι desert fox που έψαχνα.

Το βάζω εδώ μήπως ενδιαφέρει κάποιους ή για χάζεμα...μιας και ειδικεύεται στο Africa.
.

Δεν τον ξέρω, δεν έχω ψωνίσει
Δεν έχω άποψη για τα πράγματα που πουλάει.
no affiliate που λένε και στο χωριό μου( κοντοχωριανος με τον τονυ )


Εάν δεν ταιριάζει
(please feel free to erase )
 

Alex-ENDURO

new member
Δημοσιεύσεις
9
Ηλικία
42
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
HONDA XL650V Transalp 2007
YAMAHA DT 200 WR 1993
YAMAHA DT50 1991
Όνομα
Αλέξανδρος
Καλησπέρα παίδες...

σκέφτομαι να πάρω νέο μηχανάκι μες στο '24 (αν πάνε καλά οι δουλειές :-P),
οπότε από Transalpάκι (σκύλος πιστός, αργός και βαρύς) θα πάμε σε κάτι πολύ ικανότερο...

Μάλλον για το νέο μηχανάκι καταλήγω στο Africa Twin Forged (του 2024), όποιος το έχει πάρει θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε λίγο.
Μόνο το βάρος και ο όγκος του με προβληματίζει λίγο και μάλλον θα ήθελα λίγο μικρότερο κινητήρα, να είναι πιο ελαφρύ και παιχνιδιάρικο...
Σκέφτομαι και το NX500 (μακάρι να το έβγαζε και σε 750 ή 850),σκέφτομαι και το GS 850 Adventure του 2023 (αν και πάντα προτιμούσα Ιάπωνα). Bλέπεις και κάτι τέτοιους pro βέβαια, να χειρίζoνται το AT λες και είναι 100 κιλά και αναρωτιέσαι... "Μήπως είναι οκ τα 235 κιλάκια του, με τον 1100 κινητήρα?" (Instagram Video)...
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.644
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Δεν έχουν έρθει ακόμα , βασικά από τι είδα ήρθαν τα πρώτα στον ginosatis .
Εγώ το έχω κλείσει περιμένω να έρθει . Crf 1100l , όταν με το καλό τα λέμε

Αν θες να κανείς χώμα χώμα θα είναι βαρύ αυτό είναι σίγουρο , από κει και πέρα παίζει ρόλο η εμπειρία αλλά και τι εννοούμε χώμα ; Κάτι το extreme ;

ΥΓ αυτα στο βίντεο δνε θα τα κάνουμε να είσαι σίγουρος Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.224
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καλησπέρα παίδες...

σκέφτομαι να πάρω νέο μηχανάκι μες στο '24 (αν πάνε καλά οι δουλειές :-P),
οπότε από Transalpάκι (σκύλος πιστός, αργός και βαρύς) θα πάμε σε κάτι πολύ ικανότερο...

Μάλλον για το νέο μηχανάκι καταλήγω στο Africa Twin Forged (του 2024), όποιος το έχει πάρει θα ήθελα να το κουβεντιάσουμε λίγο.
Μόνο το βάρος και ο όγκος του με προβληματίζει λίγο και μάλλον θα ήθελα λίγο μικρότερο κινητήρα, να είναι πιο ελαφρύ και παιχνιδιάρικο...
Σκέφτομαι και το NX500 (μακάρι να το έβγαζε και σε 750 ή 850),σκέφτομαι και το GS 850 Adventure του 2023 (αν και πάντα προτιμούσα Ιάπωνα). Bλέπεις και κάτι τέτοιους pro βέβαια, να χειρίζoνται το AT λες και είναι 100 κιλά και αναρωτιέσαι... "Μήπως είναι οκ τα 235 κιλάκια του, με τον 1100 κινητήρα?" (Instagram Video)...

Το νεο δικυλινδρο εν σειρα Transalp 750 το ελεγξες ?
Παντως ουδεμια σχεση μεταξυ τους τα αναφερομενα μηχανακια ΝΧ500 , Τransalp 750 , Crf 1100 Africa.
Πρεπει να βαλεις τις δικες σου προυποθεσεις σου (τιμη , βαρος , ιπποδυναμη , καταναλωση , συντηρηση , καθημερινη μετακινηση , ταξιδια κ.λ.π.)
Καλη αγορα σε οτι καταληξεις. Bcdefgh
 

Alex-ENDURO

new member
Δημοσιεύσεις
9
Ηλικία
42
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
HONDA XL650V Transalp 2007
YAMAHA DT 200 WR 1993
YAMAHA DT50 1991
Όνομα
Αλέξανδρος
Λοιπόν όσο το ψάχνω, μπερδεύομαι και περισσότερο.
Για να σας βοηθήσω στο να με βοηθήσετε.. . χαχαχαχα...
δίνω κάποια στοιχεία, πάνω στα οποία θα βασίσω την επιλογή μου,
μήπως βρεθεί ομοιοπαθής εδώ στην παρέα...

Έχω λοιπόν το Transalp 650 του 2007. Σκυλί, έχει φάει πολύ ξύλο και δεν μασάει,
είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από Honda τόσα χρόνια.
Σε ταξίδια μου όμως, προσπάθησα να βγω πιο off-road,
να μπω λίγο χώμα, μονοπάτια, gravel και δεν την παλεύει το μηχανάκι,
δύσκολο αρκετά στο off, με χάλασε αυτό, οπότε θέλω να βρω κάτι πιο off.
Επίσης, πολύ ψόφιο... Αυτό ο κινητήρας που φοράει αντέχει τα πάντα,
αλλά σε επιδόσεις είναι για να κλαις, οπότε σίγουρα ψάχνω να βρω κάτι πολύ πιο δυνατό.
Επίσης, το νιώθω αρκετά βαρύ (ίσως επειδή κι ο ψόφιος κινητήρας δεν το μαζεύει)
μαζί με κάγκελα, ποδιά κλπ. πρέπει να το έχω πάει από 191 (212 γεμάτη) στα 209 (220 γεμάτη) κιλά,
με γεμάτες και τις βαλίτσες πρέπει να ξεπερνάω τα 250-260 κιλά... Δεν το ευχαριστιέσαι έτσι...
Ιδανικά, δεν θέλω να βγω πολύ πάνω από 200 κιλά...

Θυμάμαι, όταν διάλεγα τότε, πριν πάρω το Transalp,
πιο πριν είχα οδηγήσει το KTM Adventure 990 της εποχής
και είχα πει... "Έτσι και το πάρω αυτό το τέρας, θα σκοτωθώ σίγουρα μες στην πόλη"

Πλέον όμως με ενδιαφέρει πολύ πιο πολύ το μεγάλο ταξίδι και το adventure για μέρες
και να βγαίνω και εκτός δρόμου.

Προσπαθώ να επιλέξω τελικά μεταξύ αυτών παρακάτω
και θα ήθελα γνώμες και εμπειρίες:
(Και ναι, τα έχω βάλλει με σειρά προτίμησης)

- HONDA CRF 1100L Africa Twin Forged - 233kg (kerb) - 100,5hp (φοβάμαι μόνο μήπως μου βγει βαρύ) - 15.800 euro
(with E-SUSP 17.600 euro) (with DCT & E-SUSP 19.000 euro)
- ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Raid 2024 - 205kg (kerb) - 73,4hp - 13.400 euro
(σκέφτομαι μόνο μήπως είναι κουραστικό για μεγάλο ταξίδι)
- ΥΑΜΑΗΑ Tenere 700 World Rally 2023 - 205kg (kerb) - 73,4hp - 13.900 euro
(σκέφτομαι μόνο μήπως είναι κουραστικό για μεγάλο ταξίδι)
- APRILIA Touareg 660 - 204kg (kerb) - 80hp - 12.290 euro
- ΚΤΜ 790 Adventure 2024 - 212kg (kerb)- 95hp - 11.750 euro
- ΚΤΜ 890 Adventure 2024 - 220kg (kerb) - 105hp - 16.300 euro
- ΚΤΜ 890 Adventure R 2024 - 220kg (kerb) - 105hp - 17.650 euro
- CFMOTO 450MT (φοβάμαι μόνο μην είναι ψόφιο) - 205kg (kerb) - 43,4hp - 5.990 euro
- BMW F 850 GS Adventure Rally του 2019 / 2023 upgrades - 233kg (kerb) - 14.900 euro
- BMW F 900 GS Adventure του 2024 - 15.600 euro
- BMW F 800 GS του 2024 - 11.690 euro - 227kg (kerb) - 87hp - 13.800 euro
- BMW F 850 GS του 2019 / 2023 upgrades - 229kg (kerb) - 90hp - 13.800 euro
- HUSQVARNA Norden 901 Expedition | 2024 - 229kg (kerb) - 105hp - 15.140 euro
- QJMOTOR SVT 650 X - 233kg (kerb) - 74,2hp - 6.995 euro
- BENELLI TRK 702 X - 233kg (kerb) - 69hp - 8.350 euro
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom