History of Harley-Davidson Mortorcycle

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Harley-Davidson ΧΑ 1942 105 km / h 23 ίπποι στις 4.600 rpm

Όταν μια σπασμένη αλυσίδα αποδείχθηκε μειονέκτημα για στρατιωτική σκληρή χρήση, ο στρατός των Η.Π.Α. ζήτησε μια μοτοσυκλέτα με άξονα κίνησης για χρήση σε τραχύ έδαφος, Η Harley-Davidson επέλεξε να αντιγράψει την πολιτική μάρκα BMW R71 και την εξαιρετικά εξειδικευμένη R75M με την επίπεδη boxer μηχανή. Το Harley-Davidson Model XA που προέκυψε ήταν ένα σαφές αντίγραφο της BMW, ένα μοτέρ με άξονα κίνησης το πρώτο της Harley-Davidson, θυμάστε το Sport Solo της πίσω ανάρτησης εμβόλου 1919 και ακόμη και τα τηλεσκοπικά πιρούνια στο XA Type II.
Όλα κατασκευάστηκαν ονομαστικά το 1942 και ήταν η πρώτη μηχανή Harley-Davidson με οπίσθια ελατήρια και τηλεσκοπικά πιρούνια, τα οποία η εταιρεία δεν θα επαναλάμβανε για πολλά χρόνια μετά το τέλος του πολέμου.
Το XA ήταν το πρώτο και μοναδικό Harley-Davidson που έφερε επίπεδους κυλίνδρους "boxer" στο πλαίσιο. Ο σχεδιασμός ήταν πολύ επιτυχημένος από μηχανική άποψη, όπως τον κινητήρα από το V-δίδυμο. Ήταν επίσης η πρώτη μοτοσυκλέτα χειρός-συμπλέκτη 4ων ταχυτήτων, η οποία είχε χειροκίνητο συμπλέκτη για Harley-Davidson, και η πρώτη της σόλο μηχανή με άξονα, και το μοντέλο 41TA 3-wheeler χρησιμοποιούσε άξονα.
Το XA ήταν επίσης το πρώτο Harley-Davidson που χρησιμοποίησε δύο καρμπυρατέρ. Με τόσες πολλές αλλαγές στην κατασκευή του, κάποιος θα πίστευε ότι το XA θα μπορούσε να προβληθεί ως μια πραγματικά προηγμένη, καινοτόμος μηχανή, αλλά μόνο περίπου 1.000 είχαν παραχθεί για στρατιωτικές δοκιμές και περιορισμένη χρήση.

lv0114-180397_1@2x.jpg 980ea7c6867823c25697eca1138dbbff.jpg lj0617-284252_6@2x.jpg maxresdefault.jpg 20677714jl.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.224
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
.... αυτο ειναι ο ορισμος του "σμιλεμενου μεταλλου" για μοτο ....!cdefg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Harley-Davidson (Aermacchi) Sprint SX350 (1971- 74) κινητήρας αερόψυκτος 344cc OHV οριζόντιος μονοκύλινδρος 25hp/ 7.000rpm 141kg (στεγνό) 146km/h

Η Aermacchi Harley-Davidson SX 350
διατήρησε το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τα βασικά εξαρτήματα από το SS, συμπεριλαμβανομένου του τετράχρονου μονοκύλινδρου κινητήρα με διάμετρο Χ διαδρομή 74mm x 80mm το κιβώτιο των 4 ταχυτήτων μέσω ενός ξηρού συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων, δίνει κίνηση με αλυσίδα στον πίσω τροχό και κατασκευάζεται από την Aermacchi , ιταλική εταιρεία που συνδέεται με την Harley Davidson.
Κατασκευάστηκε από το 1971 έως το 1974. Το 1973 έγιναν αρκετές αλλαγές : η μετάδοση άλλαξε από 4-ταχύτητες σε 5-ταχύτητες και η ανάφλεξη μπαταρίας 6-Voltαντικαταστάθηκε με 12-Volt. Εφαρμόστηκε το πλαίσιο διπλού κάτω σωλήνα. Τα χρώματα άλλαξαν επίσης. Η εξάτμιση και τα ανοξείδωτα φτερά είναι χαρακτηριστικά για την έκδοση του 1973. πριν από το 1973 η δεξαμενή βενζίνης και τα φτερά ήταν είτε ανοιχτό πράσινο είτε έντονο κόκκινο.
Η Aermacchi ήταν Ιταλική εταιρία κατασκευής αεροσκαφών. Παλαιότερα γνωστή ως Società Anonima Nieuport-Macchi, και από το 1919 - ως Aeronautica Macchi, η εταιρεία ιδρύθηκε το 1912 από τον Giulio Macchi στο Varese στη βορειοδυτική Λομβαρδία. Με εργοστάσιο που βρίσκεται στις όχθες της λίμνης Βαρέζε, Το 1960, το 50% της μετοχής Aermacchi εξαγοράστηκε από την Harley-Davidson για την παραγωγή, στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Schiranna (κοντά στο Varese), διαφόρων μοντέλων μικρών μοτοσυκλετών (125cc -350cc) για την αμερικανική και την ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή ήταν μια απόπειρα ανάκτησης τομέων της αγοράς που είχαν καταληφθεί τότε από Ιάπωνες κατασκευαστές όπως η Honda και η Yamaha. Η πρώτη μοτοσικλέτα Aermacchi που πωλήθηκε στις ΗΠΑ με το όνομα Harley Davidson ήταν η Sprint 250 από το 1961. Ακολούθησε η Sprint 350.
Η Aermacchi συνέχισε να έχει επιτυχία στον παγκόσμιο αγώνα μοτοσικλετών Grand Prix με τον αναβάτη Renzo Pasolini τερματίζοντας δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 1972 στα 250 cc. Μετά το 1974, όταν ο Αμερικανός κατασκευαστής απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της ιταλικής εταιρείας, οι μοτοσυκλέτες Aermacchi επανήλθαν στους αγώνες καθώς η Harley-Davidson κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Roadracing 250 cc, τρία χρόνια συνεχόμενα το 1974, το 1975 και το 1976. Κέρδισαν επίσης το Πρωτάθλημα των 350 cc το 1976.


Το 1978, η Harley-Davidson πούλησε τις ιταλικές της δραστηριότητες στους αδελφούς Castiglioni, ιδρυτές της εταιρείας μοτοσικλετών Cagiva, η οποία συνέχισε να παράγει μοτοσυκλέτες με την επωνυμία "HD Cagiva" μέχρι το 1980.


126063643_1712732995554755_5510695982989531295_n.jpg 125869207_1712732988888089_968150751364064539_n.jpg 125876667_1712733208888067_7264583197389065141_n.jpg 126056685_1712733118888076_4355534972041412895_n.jpg 125768265_1712733085554746_4944016549675856973_n.jpg 125501819_1712733165554738_2089598924018649890_n.jpg 125499220_1712733055554749_6863997840872664244_n.jpg 125492863_1712733062221415_4987270557518720992_n.jpg
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.094
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
υπαρχει ενα τετοιο στο Βραχάτι σε αποθήκη χρυσό τον εχω κανει αλλα δεν το δινει.....τι θα το κανει ο ερμος δεν ξερω,,,
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
υπαρχει ενα τετοιο στο Βραχάτι σε αποθήκη χρυσό τον εχω κανει αλλα δεν το δινει.....τι θα το κανει ο ερμος δεν ξερω,,,
Κριμα φιλε να σαπιζουν τετοια εργαλεια
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
ρε συ σου λεω χρυσό τον εχω κανει αλλά δεν.................

Προφανώς ο άνθρωπος θέλει να το έχει να το βλέπει. Αφού δεν το δίνει μετά από τόσο παρακαλι, αστον. Όταν θελήσει να το δώσει ξέρει που θα...;)
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.606
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
υπαρχει ενα τετοιο στο Βραχάτι σε αποθήκη χρυσό τον εχω κανει αλλα δεν το δινει.....τι θα το κανει ο ερμος δεν ξερω,,,
εγω θα επαιρνα ενα...γαλλικο 250cc πιο πανω ιδια ιπποδυναμη
γινεται και cabrio!!YesBcdeBcdeBcdeBcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Harley Davidson XRTT 750 1972

Όλα ξεκίνησαν όταν οι άνθρωποι της BSA, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν δημοσιότητα, ξεκίνησαν μια σειρά αγώνων στο Ηνωμένο Βασίλειο που ονομαζόταν Trans-Atlantic Match Race Series. Αποτελούνταν από έξι αγώνες σε πίστες δρόμου που συμμετείχαν στην αρχή βρετανικές και αμερικανικές μοτοσικλέτες. Το κύρος της διοργάνωσης ήταν υψηλό καθώς οι Αμερικανοί ήταν ξεκάθαρα ανταγωνιστικοί και οι περισσότεροι υψηλού επίπεδου μιας και ανταγωνίζονταν σε αγώνες dirt bike που γίνονταν σε οβάλ πίστες.
Πάνω στα dirt bike βασίστηκε και το XRTT. Οι πρώτες εκδόσεις του κινητήρα XR χρησιμοποιούσαν κεφάλες και κυλίνδρους από χυτοσίδηρο. Εκτός από το ότι είχαν αρκετό βάρος, παρήγαγαν και λιγότερη ισχύ από το KR που αντικατέστησαν. Κέρδισαν επίσης το παρατσούκλι «σιδερένιες βάφλες» επειδή ζεσταίνονταν τόσο πολύ που δημιουργούσαν εγκαύματα ακόμη και με την παραμικρή επαφή. Ο Mert Lawill (εργοστασιακός οδηγός της Harley) περιέγραψε κάποτε τα πρώτα XR ως: «Αγωνία. Αυτό είναι το XR. Αυτό το πράγμα πήρε 10 χρόνια από τη ζωή μου ».
Το 1972 έγιναν δραματικές αλλαγές στο XR. Ο νέος κινητήρας χρησιμοποίησε το ίδιο βασικό σχεδιασμό 45 μοιρών V με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, αλλά έλαβε κεφαλές και κυλίνδρους από κράμα αλουμινίου και ένα ζευγάρι νέων καρμπιρατέρ Mikuni 36 mm. Ο νέος κινητήρας έκανε επίσης κάτι πρωτόγνωρο για κινητήρα Harley. Ανέβαζε 8200 σ.α.λ και μάλιστα είχε και παραπάνω! Αυτός ο επανασχεδιασμένος κινητήρας απέδωσε αμέσως 73 ίππους, 9 περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση χυτοσιδήρου. Με κάποιο μασάζ, θα μπορούσε να παράγει έως και 90 ίππους. Αυτός ο κινητήρας ήταν το θεμέλιο του XRTT.
Με πλαίσιο από χρώμιο, 137cm μετατρόχιο και γωνία πιρουνιού 24 μοιρών, το XRTT απέκτησε επίπεδο ευελιξίας πέραν των συνηθισμένων της Harley. Οι μηχανικοί ήξεραν επίσης ότι το βάρος θα ήταν το κλειδί και έτσι έγινε εμμονή για την ομάδα ανάπτυξης του XRTT. Έκτος από το στροφόμετρο δεν υπήρχαν άλλα όργανα. Η μανιβέλα έλειπε και η εκκίνηση γινόταν με σπρώξιμο ή φορητή μίζα. Το τιμόνι αντικαταστάθηκε με clip-ons, όλα προς όφελος της εξοικονόμησης βάρους. Αυτές οι ενέργειες είχαν ως αποτέλεσμα το XRTT να ζυγίζει μόλις 145 κιλά.
Ο σχεδιασμός του fairing ήταν πολύ κομψός, δεδομένου ότι προερχόταν από μια εταιρεία που πρακτικά κατασκεύαζε μόνο γυμνές μοτοσυκλέτες. Σε σύγκριση με τα βρετανικά αγωνιστικά, το XRTT φαινόταν μεγάλο. Η ψηλή δεξαμενή καύσιμου και το υψηλό κάθισμα έδωσαν στο Harley μια μεγάλη, μυώδης εμφάνιση, σε σχέση με την ελαφριά ευκίνητη εμφάνιση των Triumphs της εποχής. Όμως πάρα την εξοικονόμηση βάρους, τη νέα ιπποδύναμη και το κομψό αμάξωμα, η << αχείλλιος πτέρνα>> του ήταν το κιβώτιο 4 σχέσεων. Μπορεί να ήταν τύπου κασέτας, αλλά αποδείχθηκε πολύ κατώτερο των περιστάσεων.
Ίσως ένα από τα πιο έξυπνα πράγματα που έκανε η Harley Davidson για την προετοιμασία της σειράς Trans-Atlantic Match Race ήταν να φέρει τον Cal Rayborn μαζί της. Ήταν ο εργοστασιακος της αναβάτης που είχε κερδίσει τους αγώνες Daytona 200 του 1968 και του 1969 και κατείχε δύο ρεκόρ ταχύτητας το 1970. Στην πραγματικότητα, το XRTT ήταν μια πρωτόγονη μοτοσικλέτα (σε σχέση με τις αγγλικές της εποχής) αλλά ο Rayburn οδήγησε επιδέξια το XRTT, κερδίζοντας τρεις από τους έξι αγώνες της σειράς, παλεύοντας μέχρι το τέλος.
Αμέσως μετά την επιτυχία του XRTT, οι Ιάπωνες άλλαξαν στρατηγική. Οι πολυκύλινδρες τετράχρονες και δίχρονες μοτοσικλέτες τους ,που μέχρι τότε έτρεχαν σε άλλες κατηγορίες, τροποποιήθηκαν ανάλογα και ανέβηκαν στην κατηγορία του Harley. Άρχισαν γρήγορα να κυριαρχούν, καθιστώντας το XRTT μη ανταγωνιστικό σχεδόν αμέσως μετά την επιτυχία του.
Φημολογείται ότι η Harley δημιούργησε 18 έως 23 αντίγραφα του XRTT750. Τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται σήμερα είτε σε μουσεία, είτε αποθηκευμένα σε ιδιωτικές συλλογές. 1-2 παρουσιάζονται σε εκδηλώσεις ανά τον κόσμο όπως το Goodwood Festival of Speed.

133044339_3696621990396378_5814673164670550018_o.jpg132940626_3696622223729688_8745892697552927224_o.jpg133138491_3696622063729704_4728228997692234272_n.jpg132850254_3696622170396360_3682298870961110616_o.jpg133320477_3696621957063048_2728485762534595846_n.jpg133425063_3696622123729698_805117997907672395_o.jpg133356022_3696622090396368_8763420467138724855_n.jpg132823853_3696621953729715_5951344379545985558_n.jpg133280416_3696622253729685_4799311729002167159_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Και Harley και racing και dirt track; Γίνεται;
Και όμως γίνεται…

Η Harley-Davidson XR-750
είναι μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε από το 1970 από την γνωστή σε όλους κατασκευάστρια εταιρεία. Βασικός λόγος σχεδιασμού της ήταν να ικανοποιήσει τους νέους κανονισμούς που τέθηκαν στα αντίστοιχα πρωταθλήματα όπου μέχρι πρότεινως η Harley KR επικρατούσε. Η XR 750 ανταποκρίθηκε πλήρως σε αυτό το ρόλο καταλήγωντας να είναι η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία του American Motorcyclist Association (ΑΜΑ)
Σαν μοτοσυκλέτα έχει συνδεθεί με μεγάλα ονόματα οδηγών ενώ αποτέλεσε την αγαπημένη του πολύ γνωστού κασκαντέρ Evel Knievel που την χρησιμοποίησε από το 1970 μέχρι και το τελευταίο του άλμα το 1977, περνώντας πάνω από λεωφορεία, αμάξια, καρχαριές…!!
Βασισμένη σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας η πρώτη φουρνιά μοτοσυκλετών το 70-71 ήταν πολύ κακόφημη ως προς τις υπερθερμάνσεις που της έδωσαν το προσωνύμιο «βαφλιέρα» . Ο κινητήρας ξανασχεδιάστηκε το 1972 απέκτησε έναν νέο, πιο δυνατό, αλουμινένιο κινητήρα ενώ το ντεποζίτο ήταν από υαλόνημα (fiberglass).
H τιμή στα κομμάτια που κυκλοφόρησαν στην αγορά ήταν στα 3200$ που σε σημερινές τιμές σημαίνει περίπου 21000$

Κινητήρας: 748 mL (45.6 cu in) air cooled V-twin, 2x 36 mm Mikuni carburetors
Βάρος: 295 λβ (134 κιλά) (claimed) (dry)
Μέγιστη ταχύτητα: 115 μίλια/ώρα (185 χλμ./ώρα)
Ύψος θέσης: 31 ίν. (790 χλστ.)
Δύναμη: 82 ίπ. (61 kW) 7,700 rpm

1975-3-H-Model-XR-750-dirt-track-left-side-f.jpg1975-3-E-Model-XR-750-dirt-track-3-4-right-side-front-f.jpgXR7502.jpgXR7503.jpgXR7504.jpg1975-3-L-Model-XR-750-dirt-track-rear-view-f.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mια Harley Davidson Knucklehead του '47 παίρνει μπροστά έπειτα από 55 χρόνια​

Ένα απολαυστικό video που στάζει λάδια και μυρίζει άκαυστη βενζίνη​

To ερώτημα «θα πάρει μπροστά» μάλλον δεν είναι σωστό όταν μια παλιά μοτοσυκλέτα (ακόμα και αν τελευταία φορά δούλεψε πριν από 55 χρόνια) πέσει στα σωστά χέρια. Το «μετά από πόσες μανιβελιές» ταιριάζει μάλλον καλύτερα.

Σε ένα απολαυστικό video που στάζει λάδια και μυρίζει άκαυστη βενζίνη, κάτι τύποι με πολλά χιλιόμετρα στις πλάτες τους και πολλές μπύρες στις κοιλιές τους, μας παρουσιάζουν ένα πανέμορφο-πλην ταλαιπωρημένο Harley-Davidson Knucklehead (δηλαδή το Άγιο Δισκοπότηρο κάθε Χαρλεά) του 1947 το οποίο ζούσε σε μια αποθήκη στο Ohio για πάνω από πέντε δεκαετίες.
Τι χρειάζεται λοιπόν για να «ανάψει» ένα μηχανάκι; Συμπίεση, καύσιμο και σπινθήρα. Σωστά; Σωστά, αλλά όχι ακριβώς, αφού πρέπει να τσεκάρει κανείς τις σκουριές στο ντεπόζιτο, τα καρμπυρατέρ, τις ντίζες και τόσα άλλα.
Τελικά το πανέμορφο “Knuckle” αρχίζει κάποια στιγμή να κελαηδά και ακούγεται αρκετά ευδιάθετο αν και λίγο... νυσταγμένο. Πλέον θα φιλοξενείται στο Dale's Wheels Through Time Museum, στη Βόρεια Καρολίνα όπου μπορείς κανείς να θαυμάσει πάνω από 375 αμερικανικές μοτοσυκλέτες και αμάξια.
Ανοίξτε μια μπύρα και πατήστε το play!


Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.224
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Warning: Don't try this at home if you own same 50 years stopped machine...... this is a virtual utube video. tongue
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Harley-Davidson Club Hellas απέκτησε τη δική του μπύρα!​

hdcd-beer-3.jpghdcd-beer-2.jpghdcd-beer-1.jpg
Ελληνικής παραγωγής, από τη ζυθοποιεία Thirty Three Brewing Company.
Ακολουθεί αυτούσια η ανακοίνωση του HDCH μέσω της σελίδας του στο Facebook:

“Με έτος ιδρύσεως το 1990, έχοντας την εμπειρία από την διοργάνωση δύο Supper Rallies,το 2001 στην Ηγουμενίτσα και το 2010 στην Πάτρα καθώς επίσης και τρία President Meetings, κατέχοντας ένα ρεκόρ Guinness (2010), το Harley Davidson Club Hellas μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Λεσχών Harley Davidson (FH-DCE), έψαχνε την αυθεντική bikerάδικη μπύρα…
Ώσπου την δημιούργησε!!
Αυθεντική μπύρα… για αυθεντικούς bikers...
Γιατί εντός και εκτός δρόμου.... ξέρουμε να περνάμε καλά.
Καταναλώστε υπεύθυνα!”
Κυκλοφορεί κατ’ αποκλειστικότητα στον χώρο της λέσχης.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson – Το 29ο Ευρωπαϊκό H.O.G. Rally επιστρέφει στη Σλοβενία​







Από 9 ως 12 Ιουνίου 2022 η ευρωπαϊκή καρδιά της Harley-Davidson θα χτυπά στη Σλοβενία και συγκεκριμένα την περιφέρεια Piran και την πανέμορφη παραθαλάσσια πόλη Portorož.
Πέρυσι το Ευρωπαϊκό Harley-Davidson Owners Group (H.O.G.) Rally ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτεί την ίδια πόλη, ωστόσο οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί λόγω covid επέβαλαν τελικά τη ματαίωση της γιορτής – όπως τόσες και τόσες άλλες εκδηλώσεις. Φέτος η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη κι έτσι η διοργάνωση του Rally δε χρειάστηκε καν να το σκεφτεί.





Για το τετραήμερο της 29ης διοργάνωσης του H.O.G. Rally οι εκτιμήσεις φέρνουν πάνω από 30,000 φίλους της αμερικανικής εταιρείας στη γραφική πόλη στις ακτές της Αδριατικής Θάλασσας, ενώ υποστηρίζεται ένθερμα από την τοπική αρχή, τον επιχειρηματικό κόσμο και τους κατοίκους της.
Οι επισκέπτες θα απολαύσουν ζωντανή μουσική σε τρεις διαφορετικές σκηνές, εκθέσεις προϊόντων για τους ίδιους και τις μοτοσυκλέτες τους από εμπόρους της Harley-Davidson και όχι μόνο.

Σε όλη τη διάρκεια του τετραημέρου θα διοργανωθούν εκδρομές με πλοηγούς που γνωρίζουν καλά την περιοχή, ενώ στην Portorož θα υπάρχουν άφθονες ευκαιρία για test rides (Free Demo Rides) της γκάμας του 2022.
Εξυπακούεται πως ένα κεντρικό θέαμα κάθε τέτοιας συγκέντρωσης είναι η περίφημη παρέλαση Harley-Davidson Parade, ενώ στο φετινό H.O.G. Rally θα υπάρχει και μια έκθεση custom μοτοσυκλετών υπό τον τίτλο Ride-in Custom Bike Show, με συμμετοχές από όλον τον κόσμο.
Η Harley-Davidson ενημερώνει πως στην πορεία θα ανακοινωθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση, οι οποίες λογικά θα αναρτηθούν και στη σχετική ιστοσελίδα: https://www.harley-davidson.com/eu/en/content/hog/rallies.html.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βuell Blast 500, 2000-2009: Το αποτυχημένο, “ευνουχισμένο” Harley​

Οι καλές προθέσεις δεν αρκούν

Όταν το όνομα σου είναι βαρύ, τόσο βαρύ που ό,τι και να παράγεις πουλιέται, έχεις αυτόματα κι ένα μεγάλο πρόβλημα. Ότι η κάθε σου κίνηση πρέπει να είναι εξαιρετικά μελετημένη και τις περισσότερες φορές να κινείσαι συντηρητικά, ακόμα κι όταν πρόκειται να λανσάρεις «επαναστατικά», νέα μοντέλα. Κάτι τέτοιο συνέβη και στην περίπτωση της Harley–Davidson όταν θέλησε να παρουσιάσει, μέσω της Buell Motorcycle Co. της θυγατρικής της εταιρίας από το East Troy του Wisconsin, μια μοτοσυκλέτα που θα απευθυνόταν σε αρχαρίους. Kείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος
Το σκεπτικό της Harley-Davidson/Buell ήταν απλούστατο: παρουσιάζουμε ένα μοντέλο «προθάλαμο», μεσαίου κυβισμού για αρχαρίους (ή “μικρού” κυβισμού για τα αμερικάνικα στάνταρ) , ακόμα κι αν χάνουμε χρήματα αρχικά, το οποίο προσπαθούμε να διαθέσουμε στην αγορά σε συμφέρουσα τιμή, με σκοπό να δημιουργήσουμε νέο κοινό για τα προϊόντα μας.
Η Harley-Davidson αποζητούσε ένα καινούργιο κοινό που αντί να πάει στον ανταγωνισμό να ερχόταν σε αυτήν, θα γοητευόταν από την ποιότητα και την απόδοση του προϊόντος, κι έτσι αργότερα να παρέμενε πιστό στην εταιρία αγοράζοντας την επόμενη μοτοσυκλέτα… που λογικά θα κόστιζε ακριβότερα.

Η αξιοπιστία των παπιών της Honda, παραδείγματος χάρη, ήταν ένα μεγάλο «κόλπο» που δημιούργησε φανατικούς αγοραστές, οι οποίοι δεν θα μπορούσαν παρά να… παραμείνουν στις αγκαλιές της Honda και για την επόμενη επιλογή τους.
Η νέα μοτοσυκλέτα των αμερικάνικων Buell και Harley-Davidson θα ονομαζόταν Blast και όχι απλά και μόνον Blast, αλλά και με ένα θαυμαστικό δίπλα. Δηλαδή: Βlast! Αυτό ήταν το επίσημο όνομά της.

ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ την έλευση του νέου αιώνα, η Harley-Davidson μαζί με το Softai Deuce, μια πανέμορφη και αξιόλογη cruiser, παρουσιάζει το Βlast (!) μια entry–level, “εισαγωγική” μοτοσυκλέτα η οποία απευθύνεται σε ένα νεανικό κοινό που γοητεύεται από τα extreme sports. Μια μοτοσυκλέτα που θα είναι «Made in America» και θα είναι συγχρόνως «cheap», οικονομική.
Κάτω από 4.400 δολάρια ήταν η αρχική τιμή της, ο όγκος της σχετικά μεγάλος και το μοτέρ… μισό Harley, αφού η Blast ήταν μονοκύλινδρη (με “κομμένο” τον πίσω κύλινδρο του V-2 κινητήρα Evolution Sportster).

Ο εμπνευσμένος δημιουργός-μηχανικός Erik Buell που πάντα φρόντιζε να εντυπωσιάζει με τις αντισυμβατικές του προσεγγίσεις, κλήθηκε να παρουσιάσει ένα εύκολο, ευχάριστο στην οδήγηση, μεσαίου κυβισμού μοντέλο, που θα κατέβαζε τον μέσο όρο ηλικίας των αγοραστών Harley, που το 2000 είχε ανέβει στα 44 χρόνια (σε σχέση με τα 34 που ήταν το ’85).

Αερόψυκτος ήταν ο 500άρης μονοκύλινδρος κινητήρας, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες (υδραυλικά αυτορυθμιζόμενες) με υποτετράγωνες διαστάσεις έτσι ώστε να δοθεί έμφαση στη ροπή.

Η τροφοδοσία γινόταν μέσω ενός Keihin 40mm και πέρα από τον ελαστικό ιμάντα (με ενίσχυση Kevlar έτσι;) στην τελική μετάδοση δεν είχε τίποτε εξωτικό να προσφέρει στο βωμό της τεχνολογίας – γιατί κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε το τελικό κόστος. Η ιπποδύναμη έφτανε τους 34 ίππους στις 6.500, ενώ η μέγιστη ροπή στις 3.200 rpm.

Συνεχιζεται.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
To «σιδερένιο» πλαίσιο μετέφερε το λάδι του κινητήρα μέσα του και χρησιμοποιούσε το σύστημα Uniplanar για μείωση των κραδασμών του κινητήρα. Οι αναρτήσεις έρχονταν από την Showa – χωρίς ρυθμίσεις – ενώ το πιρούνι φορούσε εντυπωσιακά λεπτά καλάμια στα 37mm.

Οι 16άρηδες (!) τροχοί διέθεταν ένα δισκόφρενο ο καθένας (320 μπροστά με διέμβολη δαγκάνα και 220mm πίσω με ένα έμβολο) Στις καινοτομίες που κόμιζε το Blast περιλαμβάνονταν το ρυθμιζόμενο πεντάλ ταχυτήτων, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, τα «άθραυστα» πλαστικά ABS και το χαμηλό ύψος σέλας. Με βάρος στα 163 κιλά άδειο και με βολική σέλα και οι γυναίκες μοτοσυκλετίστριες βρίσκονταν μέσα στη δυνητική ομάδα αγοραστών.
TO TI ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ είναι μια διαφορετική ιστορία. Τη στιγμή που ο αμερικάνικος ειδικός Τύπος επαινούσε την κίνηση της Harley-Davidson για τη δημιουργία ενός βολικού μοντέλου αρχαρίων και κατέγραφε θετικά σχόλια μετά τη δοκιμή του Blast, oι ιδιοκτήτες σχημάτιζαν διαφορετική άποψη.

Αν «δεις» μια μοτοσυκλέτα μέσα από τα τεχνικά της χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις μπορείς να πάρεις μια ιδέα περί τίνος πρόκειται, αλλά ποτέ δεν θα καταλάβεις ποια αίσθηση θα σου μεταφέρει στην πράξη, στο δρόμο.
Γι αυτό και μέχρι πριν από μερικές δεκαετίες, πριν ακόμα αρχίσουν και στην Ελλάδα οι δοκιμές μοτοσυκλετών από επαγγελματίες συντάκτες/δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου, ο κόσμος αγόραζε στα τυφλά. Όμως αρκετές φορές ακόμα και οι ειδικοί δημοσιογράφοι χάνουν το μέτρο, τα μικρά και τα μεγάλα και την κρίση τους, αποπροσανατολίζοντας και μην λέγοντας την αλήθεια στο κοινό.

Μιας και κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός οι επιμέρους ιδιαίτερες προτιμήσεις κάνουν τη μεγάλη διαφορά. Τα διφορούμενα σχόλια για το Blast έδιναν και έπαιρναν. Μπορεί το κέντρο βάρους να ήταν χαμηλά, όμως αυτό δεν σήμαινε και εύκολο στρίψιμο από τη μια στροφή στην άλλη, αν και το μεγάλο τιμόνι βοηθούσε.
Ο συμπλέκτης ήταν ειδικά σχεδιασμένος για εύκολο τράβηγμα, αλλά στην πράξη ήταν απρόβλεπτος χωρίς προοδευτικότητα και δυσκόλευε στις αργές ταχύτητες, μαζί με την πολύ κοντή πρώτη ταχύτητα και τις νεκρές ανάμεσα στις σχέσεις.
Η μικρή ακτίνα στροφής τιμονιού δυσκόλευε επίσης τους επιτόπιους ελιγμούς και τα μαρσπιέ έβρισκαν εύκολα κάτω. Παρ’ όλα αυτά, η Buell είχε πουλήσει πάνω από 13.500 κομμάτια από το 2000 μέχρι το 2002. Ένα εξειδικευμένο forum δημιουργήθηκε στο διαδίκτυο με παραπονούμενους ιδιοκτήτες και οι μηνύσεις άρχισαν να πέφτουν και από τις δύο πλευρές.

Ξέρετε, στην Αμερική, όταν οι δικηγόροι (από τις πιο μισητές κατηγορίες επαγγελματιών μαζί με τους λογιστές…) μυριστούν χρήμα αποζημιώσεων ορμούν ακάθεκτοι. Συνήθως όπως είναι λογικό κάποιοι από τους δικηγόρους χάνουν για να κερδίσουν κάποιοι άλλοι.
Οι κραδασμοί του κινητήρα του Blast – κι ας υπήρχαν ελαστικές βάσεις – από τον κινητήρα και η κατανάλωση λαδιού χωρίς φανερό λόγο, άρχισαν να τρελαίνουν τους ιδιοκτήτες και επομένως τους ντήλερ που είχαν πουλήσει τις μοτοσυκλέτες.
Κάποια στιγμή οι εγγυήσεις άρχισαν να δυσκολεύουν τη στιγμή που προβλήματα με τα ηλεκτρικά και το αυτόματο τσοκ άφηναν μοτοσυκλέτες ακινητοποιημένες στη μέση του πουθενά. Κάτι όχι ιδιαίτερα βολικό στις αχανείς ΗΠΑ. Αν και η μοτοσυκλέτα κόστιζε όσο τρία καλά αμερικανικά μηνιάτικα, οι καταναλωτές αισθάνθηκαν προδομένοι.
ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ BLAST
όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες είναι συμπαθητικό, όπως και το image ενός “Made in USA” προϊόντος. Το Blast εκείνη την εποχή θεωρητικά έμοιαζε πολύ με την περίπτωση της BMW και της τακτικής που ακολούθησε πίσω από την παρουσίαση των ψευδοεντούρο F 650.

Με σαφώς λιγότερα χρήματα απ’ ό,τι στο παρελθόν κάποιος μπορούσε να διαθέτει μια μοτοσυκλέτα με δυνατό όνομα και μεγάλη αξία στην αγορά. Το F 650 όμως διέθετε αξιοπιστία σε μεγάλο βαθμό, κάτι που αργότερα ώθησε τους ιδιοκτήτες στην επόμενη αγορά, που ήταν μια «μεγαλύτερη BMW».
Δεν έγινε το ίδιο με το Blast παρόλο που οι τεχνικοί της εταιρίας έλυσαν τα περισσότερα προβλήματα, βελτιώνοντας την σε σημεία. Εντύπωση προκαλεί η μεγάλη διαφορά μεταξύ ανακοινώσεων και πράξης, οράματος και υλοποίησης, ιδίως από μια τόσο έμπειρη ομάδα ανθρώπων όπως της Buell. Μπορεί και το όνομα να έπαιξε ρόλο, αφού πέρα από τη θετική έννοια του “Blast” (πχ. “We had a blast!” μτφ. «Περάσαμε πολύ καλά»), το λεξικό γράφει πως Blast σημαίνει και έκρηξη – ανατινάσσω, καταστρέφω… Εδώ να σημειώσουμε πως το 500 δεν εισήχθη ποτέ στην ελληνική αντιπροσωπεία (ευτυχώς θα λέγαμε…).
Παρ’ όλες τις μικρές πωλήσεις και την πολύ “παγωμένη” υποδοχή που επιφύλασσαν οι Αμερικάνοι μοτοσυκλετιστές στο “μικρό, ψευδο-Χάρλεϊ” αυτό πεισματάρικα παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 2009!

Το παράδειγμα του παραπάνω μοντέλου είναι τυχαίο, αφού όλες οι εταιρίες ανεξαιρέτως έχουν γράψει στο ενεργητικό τους αποτυχημένα, προβληματικά μοντέλα. Από την Yamaha με τα ΤΧ 750, ΧΖ 550, τη Honda με τη σειρά VT, τη Suzuki με τα SP, την Kawasaki με τα Ζ 250/400, τη Ducati με τα GTV 500 κ.λπ. ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό και σιγά-σιγά θα παρουσιάσουμε κι άλλες αποτυχημένες μοτοσυκλέτες εδώ στο Motorbike.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ακόμα και τις καλύτερες προθέσεις να έχει κάποιος, όπως συνέβη στην περίπτωση της Harley-Davidson με την Buell, μπορεί πάντα να αποτύχει.


Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Harley-Davidson - Γιόρτασε τα 120 χρόνια της στη Βουδαπέστη​

Περισσότεροι από 100.000 φίλοι της εταιρείας από 50 χώρες έδωσαν το παρόν
HArley-Davidson


Η Harley-Davidson από τις 22 έως τις 25 Ιουνίου γιόρτασε τα 120 χρόνια από την ίδρυση της, πραγματοποιώντας διεθνές φεστιβάλ στο πάρκο Puskás Aréna στη Βουδαπέστη με πάνω από 100.000 φίλους της εταιρείας να πλημυρίζουν την ουγγρική πρωτεύουσα.

Στα πλαίσια των εορτασμών η εταιρεία από το Milwaukee, πρόσφερε στους χιλιάδες παρευρισκόμενους -οι οποίοι έφτασαν στη Βουδαπέστη από όλο τον κόσμο-, πληθώρα εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων συμπεριλαμβανομένης έκθεσης παλαιών και νέων μοτοσυκλετών της Harley-Davidson καθώς και διαγωνισμό custom μοτοσυκλετών με την υποστήριξη της Metzeler. Στον διαγωνισμό αυτό συμμετείχαν περισσότερες από 80 μοτοσυκλέτες HD που βρέθηκαν για αυτό τον σκοπό στη Βουδαπέστη, από οκτώ διαφορετικές χώρες.

Τελικός νικητής ήταν ο Marco Sonnino από την Ιταλία. Όσον αφορά τα σύγχρονα μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας, τα “φώτα της δημοσιότητας” τράβηξαν τα νέα μοντέλα CVO Road Glide και CVO Street Glide, τα οποία είχαν αποκαλυφθεί παγκοσμίως πριν λίγες εβδομάδες. Επιπρόσθετα υπήρχε η δυνατότητα οι παρευρισκόμενοι να δοκιμάσουν περισσότερες από 70 μοτοσυκλέτες Harley-Davidson στους δρόμους της Βουδαπέστης, ενώ το μοντέλο Pan America πρωταγωνίστησε σε ένα δίωρο σόου επίδειξης με σκοπό να φανερώσει τις εντός και εκτός δρόμου δυνατότητες του.
Harley-Davidson


Οι φίλοι της Harley-Davidson είχαν επίσης τη δυνατότητα να απολαύσουν δωρεάν περιηγήσεις έως και 300 χιλιομέτρων που διοργανώθηκαν από ντόπιους μοτοσυκλετιστές οι οποίοι τους έδειξαν κάποια από τα κορυφαία αξιοθέατα της βόρειας Ουγγαρίας.

Το κερασάκι στην τούρτα του φεστιβάλ ήταν το μουσικό πρόγραμμα ψυχαγωγίας το οποίο περιελάμβανε περισσότερα από 50 συγκροτήματα σε πέντε σκηνές, συμπεριλαμβανομένων συγκροτημάτων όπως οι Airbourne και Wolfmother από την Αυστραλία, οι Larkin Poe από τις ΗΠΑ, οι The Picture Books από τη Γερμανία, το βρετανικό ροκ συγκρότημα The Darkness, ο Glenn Hughes Performing Classic Deep Purple, οι EDDA Művek και οι Pokolgép headliners. Μεταξύ των VIP προσώπων που παρευρέθηκαν στο φεστιβάλ ήταν ο Jochen Zeitz, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson, καθώς και οι Karen Davidson και Bill Davidson, -εγγόνια 4ης γενιάς του συνιδρυτή της εταιρείας William A. Davidson.

Στο τέλος της εκδήλωσης ανακοινώθηκε επίσης και η τοποθεσία για το 30ο European H.O.G. Rally 2024. Η συγκεκριμένη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στη Senigallia της Ιταλίας από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου 2024 ενώ θα μπορούν να λάβουν μέρος δωρεάν όλοι οι φίλοι της Harley-Davidson.
Harley-Davidson

Ο Kolja Rebstock, Regional Vice-President της HD για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, δήλωσε: "ήταν ένα πραγματικά απίστευτο φεστιβάλ, το οποίο επιβεβαίωσε τη Harley-Davidson ως μια μάρκα η οποία γοητεύει και δημιουργεί έναν τρόπο ζωής που φτάνει πολύ πέρα από τις μοτοσυκλέτες.

Εκ μέρους της Harley-Davidson EMEA, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διοργανωτές της εκδήλωσης "SportMarketing Agency Kft", την πόλη της Βουδαπέστης και φυσικά τους κατοίκους της Ουγγαρίας που αγκάλιασαν τον συνδυασμό μοτοσυκλέτας, μουσικής και ψυχαγωγίας του φεστιβάλ κάνοντας ευπρόσδεκτους αναβάτες από όλο τον κόσμο. Θα επιστρέψουμε στην Αυστρία για την επόμενη μεγάλη εκδήλωσή μας στις 5-10 Σεπτεμβρίου για να καλωσορίσουμε τους αναβάτες στον εορτασμό των 25 χρόνων της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μοτοσυκλέτας".
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Ride Bar ανοίγει και φέρνει νέες εμπειρίες στην Πειραιώς 187​

Mε ξεχωριστά events μέσα στον Ιούλιο!​


Το Ride, δημιουργήθηκε δίπλα στο δημοφιλές στέκι για ιδιοκτήτες της Harley-Davidson την κεντρική αντιπροσωπεία της Αμερικανικής θρυλικής μάρκας που βρίσκεται στην Πειραιώς 187

Υπό τη διεύθυνση του έμπειρου στη δημιουργία concept bars Άρη Δούκα, και με κατεύθυνση να δημιουργηθεί ένα bar που απευθύνεται σε κάθε είδους rider – απο wave riders μέχρι moto riders αλλά και ένα πιο ευρύ κοινό, η Harley-Davidson Athena και ο Άρης Δούκας συνεργάστηκαν με τους Serial Eaters για το μενού, το Jameson black Barrel για ττην κάβα των ποτών, και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία για την μπύρα, προσφέροντας μια πληθώρα επιλογών στους λάτρεις των γνήσιων American burgers, του ουίσκι και της μπύρας.
Ride Bar 7

Από τις πρώτες μέρες της δοκιμαστικής λειτουργίας του, φαίνεται ότι το Ride είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό bar, διατηρώντας συγχρόνως όλα εκείνα τα στοιχεία που μας γοητεύουν και αναζητούμε σε ένα κλασικό bar της πόλης, καθώς προσφέρει στους επισκέπτες του μια μοναδική εμπειρία, είτε είναι λάτρεις της μοτοσικλέτας είτε όχι.

Το νέο μενού περιλαμβάνει burgers από μοσχάρι, κοτόπουλο και μια vegan επιλογή, επιτρέποντας σε όλους να απολαύσουν γευστικές επιλογές που καλύπτουν διαφορετικές διατροφικές προτιμήσεις.
Ride Bar 3

Εκτός από την ανανέωση του μενού και της λίστας ποτών, το Ride επεκτείνει επίσης το ωράριό του.

Είναι ανοιχτό καθημερινά μέχρι τις 2 το βράδυ, ενώ τις Παρασκευές και τα Σάββατα λειτουργεί μέχρι τις 3 το πρωί. Τις Κυριακές και τις Δευτέρες θα παραμένει κλειστό.

Μέσα στον Ιούλιο, το Ride θα φιλοξενήσει διάφορα events για να γνωρίσει ο κόσμος το νέο του concept:

Στις 6 Ιουλίου, υποδέχεται το μπαρ Διακοπές στον Άλιμο μαζί με την μπύρα Blame the Sun, στις 13 Ιουλίου το 7 Jokers με τον DJ Quentin, ενώ στις 18 Ιουλίου θα φιλοξενήσει από το Χαλάνδρι το Theory Bar.
Ride Bar 8

Το Ride, με τον τεράστιο εξωτερικό χώρο και το άνετο πάρκινγκ, είναι πλέον ένας νέος προορισμός στην Αθήνα για όσους θέλουν να απολαύσουν καλή μουσική, εξαιρετικό φαγητό και φυσικά εκλεπτυσμένα ποτά.

Ride Bar Πειραιώς 187, Αθήνα 118 53
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 6932620502 ή στο @ride_bar
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
260
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Και μια που μιλάμε για H D
Εχθές συνάντησα για πρώτη φορά (ούτε στην Αθήνα δεν βλέπω τέτοια εργαλεία)
Μια PANAMERICA στον Αρτεμονα Σίφνου
σκέτη ομορφιά.... φωτό...να την χαίρετε ο ιδιοκτήτης της.....
 
Top Bottom