Hλεκτροκινητες μοτοσυκλετες!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMOTOR RX 5000D 2023: Ηλεκτρικό supersport σύντομα και στην Ευρώπη​

Με συμπλέκτη και ταχύτητες!​

Η QJMOTOR έχει ήδη αφιχθεί σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης, ενώ πολύ σύντομα θα έχουμε νέα για την εταιρεία που θα αναλάβει την αντιπροσώπευσή της στην Ελλάδα. Εσείς κρατήστε ότι η άφιξη της Κινεζικής μάρκας στη χώρα μας θεωρείται δεδομένη
Από κει και πέρα, στην EICMA 2022 η εταιρεία είχε ένα τεράστιο περίπτερο στο οποίο παρουσίασε περισσότερα από 30 μοντέλα, διαφόρων κατηγοριών.
Ένα από αυτά ήταν και το αμιγώς ηλεκτρικό supersport RX 5000D, το οποίο είχε κάνει το ντεμπούτο του στην Κίνα τον περασμένο Σεπτέμβρη.
Μια μοτοσυκλέτα με αιχμηρή εμφάνιση που αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων καθώς μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα της κατηγορίας Α1.
QJMOTOR RX5000D 2023 4

Ο ηλεκτροκινήτηρας εδράζεται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, η ισχύς του είναι στα 5 kW (7 hp) και η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 100 km/h.
Αυτό που την καθιστά ξεχωριστή πάντως είναι το γεγονός ότι διαθέτει συμπλέκτη και κιβώτιο με τέσσερις σχέσεις που αλλάζουν μέσω παραδοσιακού λεβιέ, ενώ για την τελική μετάδοση χρησιμοποιείται αλυσίδα!
Χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου 60 Ah και 72 V που ζυγίζει 25 κιλά, με τη μέγιστη αυτονομία να κυμαίνεται στα 120 χιλιόμετρα. Η διαδικασία φόρτισης από 0 έως το 80% διαρκεί 4.5 ώρες.
QJMOTOR RX5000D 2023 5

Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 144 κιλά, αρκετά σε σχέση με την ισχύ της. Ωστόσο, λέγεται πως η έκδοση που θα έρθει στην Ευρώπη θα αποδίδει 11 kW (15 hp) που παραπέμπει σε θερμική μοτοσυκλέτα 125 κ. εκ.
Από κει και πέρα, το RX διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο, τροχούς 17 ιντσών, δισκόφρενα (ένα σε κάθε τροχό), αντεστραμμένο πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, φωτιστικά σώματα LED, ψηφιακό πάνελ οργάνων, θύρα USB για φόρτιση smartphone.
QJMOTOR RX5000D 2023 9

Το μεταξόνιο είναι στα 1.370 χλστ και το ύψος της σέλας του οδηγού στα 780 χλστ από το έδαφος.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την τιμή του και το πότε θα αφιχθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Horwin Senmenti 0: Super ηλεκτρικό​

Σύντομα και στην Ευρώπη​



Δεν αποτελεί ένα εξωπραγματικό concept αλλά ένα ηλεκτρικό που ήδη πωλείται στην Κίνα και σύντομα θα έρθει στην Ευρώπη και την χώρα μας

Στην EICMA η Horwin έκανε αισθητή την παρουσία της καθώς δεν αρκέστηκε να δείξει στο μεγάλο stand της μόνο τα μικρά ηλεκτρικά scooter πόλης που έχει στην προϊοντική της γκάμα. Όποιος πέρασε από την Horwin δεν μπορούσε να αγνοήσει ούτε το εξωγήινο Senmenti X, που μοιάζει με την μοτοσυκλέτα του Kaneda στην ταινία anime Akira, αλλά ούτε και το άκρως εντυπωσιακό μοντέλο παραγωγής Senmenti 0.
horwin senmenti x

Λίγες λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες για το scoter που θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα του επόμενου έτους, αλλά αυτές που γνωρίζουμε θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των αναβατών σε όλη την Ευρώπη.
Επιταχύνοντας από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα, το Senmenti 0 θα ταιριάζει σε κάθε φανατικό των scooter που θέλει ή έχει στην κατοχή του ένα TMAX, ένα ΑΚ550 ή ένα Forza 350.
Επιπλέον, ο Horwin ισχυρίζεται ότι με σταθερά 87 χλμ/ώρα το φουτουριστικό scooter ποδήλατο θα διανύσει 300 χλμ χωρίς να μειώνεται η απόδοση καθώς η μπαταρία αποφορτίζεται.
Με την χρήση ταχυφορτιστή μπορεί να φορτίσει από 0 – 80% σε μόλις 30 λεπτά.
Η τεχνολογία είναι επίσης άφθονη στο Senmenti 0, το οποίο διαθέτει πάνω από 30 αισθητήρες και κάμερες για να προσαρμόζονται στις συνθήκες του δρόμου και στο στυλ οδήγησης για να ενισχύσουν την ασφάλεια.
Στα ηλεκτρονικά περιλαμβάνονται το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, το ABS, η υποβοηθούμενη εκκίνηση σε ανηφόρα και σύστημα ειδοποίησης σύγκρουσης με την χρήση καμερών (Blind Spot Detection & Colission Warning), η όπισθεν, το σύστημα εκκίνηση χωρίς κλειδί, τα 3 προγράμματα οδήγησης, θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα. Η μπαταρία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία εξοπλισμού κάμπινγκ και άλλων ηλεκτρικών αξεσουάρ.
Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες, όπως και η ζελατίνα. Τα όργανα αποτελούνται από δύο οθόνες TFT.
Στην Κίνα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η City Edition κοστίζει 17.672 ευρώ και η Creation edition 19.583 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Polestar CP1 Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα από τη Σουηδία​

Polestar-Electric-Bike_1.jpg

Η Polestar δυναμώνει όλο και περισσότερο αυτές τις μέρες, σημειώνοντας κέρδη μόλις στο δεύτερο έτος λειτουργίας της, κατασκευάζοντας το κομμάτι που έφτασε τις 100.000 μονάδες, το δεύτερο ηλεκτρικό σπορ sedan , και ετοιμάζεται να λανσάρει τα πρώτα mainstream SUV της φέτος, η εταιρεία πλησιάζει την πραγματικά μαζική απήχηση.
Επιπλέον, η σουηδική μάρκα επιδόσεων έχει ήδη κάνει μια πρώτη εισβολή στην αγορά των δικύκλων με ένα ( sold out ) ποδήλατο βουνού και μία συνεργασία με την επίσης σουηδική κατασκευάστρια ηλεκτρικών ποδηλάτων Cake. οπότε η ιδέα μίας Polestar μοτοσυκλέτας μπορεί να μην είναι τόσο τρελή όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Polestar-CP1-Concept-by-Lukas-Wenzhofer-5.jpg


Αυτός είναι ο τρόπος σκέψης πίσω από την ιδέα της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας Polestar CP1 του Lukasw Wenzhöfer, η οποία συνδυάζει στιλιστικά στοιχεία Polestar – όπως οι διαιρούμενοι τροχοί, οι προβολείς LED "Thor's Hammer" και οι επιλογές υλικών που δεν φαίνονται παράταιρες και προέρχονται απευθείας από το Polestar 1 υβριδικό supercar.

Polestar-CP1-Concept-by-Lukas-Wenzhofer-6.jpg


Είναι ένα καλά μελετημένο σχέδιο. «Το επίκεντρο αυτού του σχεδιασμού είναι η εργονομία και η λειτουργικότητα», γράφει ο Gaurav Sood της Yanko Design , ειδικός στο σχεδιασμό οχημάτων. «Έτσι, αυτές οι καλές εμφανίσεις δεν είναι απλώς για το φαίνεσθε, αλλά για είναι ένα σχήμα που έχει απολύτως πρακτικό νόημα».

311939307_214049601051222_4352407146010589717_n.jpg


Περαιτέρω λεπτομέρειες για την μοτοσυκλέτα δεν έχουν γίνει γνωστές, ούτε το πότε εισέρχεται στην παραγωγή, αλλά αν κρίνουμε από την δυναμική της Polestar στην παραγωγή αυτοκινήτων δεν θα ήταν και απίθανο να δούμε αυτή την φουτουριστική μοτοσυκλέτα σύντομα στους δρόμους.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Expania Limited Edition: 50 κομμάτια με τιμή 60.000 ευρώ έκαστο!​

Ρετρο-τεχνολογική, πανάκριβη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Η Expania Motors είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε μόλις πρόσφατα και υπόσχεται να παράξει την πρώτη ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα σε περιορισμένο αριθμό, που θα κοστίζει 60.000 ευρώ. Τα πρώτα κομμάτια θα κυκλοφορήσουν στα τέλη του 2023 και οι προπαραγγελίες ήδη ξεκίνησαν.
Δεν ξέρουμε αν θα “τρέξει ο κόσμος” να αγοράσει την πρώτη μοτοσυκλέτα μιας ολοκαίνουργιας εταιρίας start-up που ίδρυσε ένας Ισπανός μηχανικός στο Μαϊάμι της Φλόριντα και μπήκε κατευθείαν στα βαθιά, υποσχόμενος πολλά και ενδιαφέροντα.

Σκελετός από τιτάνιο, δέρμα, carbon, τιμή 60.000 ευρώ, 50 μόλις κομμάτια και χρόνος παράδοσης μετά από ένα έτος.


Πρόκειται για ένα όμορφο τεχνολογικά εξελιγμένο ρετρό roadster, που χρησιμοποιεί τη θήκη της μπαταρίας φτιαγμένη από τιτάνιο σαν πλαίσιο, πάνω στην οποία συνδέονται τα πάντα: “ρεζερβουάρ”, αναρτήσεις, υποπλαίσιο, κ.λπ. Όλα τα καπάκια που ντύνουν το σύνολο είναι από ανθρακονήματα.

Ο κινητήρας βρίσκεται πίσω από την μπαταρία, κοντά στο σημείο έδρασης του μονόμπρατσου ψαλιδιού και φαίνεται να μεταδίδει τη δύναμή του μέσω μιας αλυσίδας στον πίσω τροχό.


Το αμορτισέρ είναι ένα και κεντρικά τοποθετημένο στη μοτοσυκλέτα, ενώ το πιρούνι είναι ανάποδο.
Εντυπωσιακές είναι οι πεντά-μπρατσες διαιρούμενες (!) ζάντες 17 ιντσών.

Τα φρένα είναι δύο δίσκοι μπροστά (με ακτινικές δαγκάνες) μεγάλης διαμέτρου και ένας δίσκος πίσω.
Η πλήρης επένδυση της μπαταρίας είναι εντυπωσιακή, σχεδιασμένη έτσι ώστε να κάνει τη μοτοσυκλέτα να μοιάζει με συμβατική (με κινητήρα εσωτερικής καύσης) κομψά ντυμένη.

Η ρετρό όψη του Expannia υπογραμμίζεται έξυπνα από το δήθεν σύστημα εξάτμισης που περιλαμβάνει σωλήνες μπροστά και τελικά σιγαστήρα κάτω από τον κινητήρα.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 8,35 kWh και σύμφωνα με τον κύκλο WMTC, δίνει στη μοτοσυκλέτα μια αυτονομία 200 χιλιομέτρων.

Ο κινητήρας έχει ισχύ 28 kW ή 38 ίππων και μέγιστη ισχύ 97 kw ή 132 ίππων, με την τελική ταχύτητα κοντά στα 160 km/h. Υπάρχει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα και τρεις λειτουργίες οδήγησης.
Οι προπαραγγελίες-κρατήσεις γίνονται με κατάθεση 3.000 $ με τελικό κόστος στα 65.000 δολάρια για τις ΗΠΑ, στις οποίες φαίνεται ότι έχουν μεγάλη πέραση – μεταξύ των εύπορων μοτοσυκλετιστών βεβαίως – τέτοιου είδους ηλεκτρικά περιορισμένης παραγωγής δίτροχα.


Μόλις 50 ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Expannia θα κατασκευαστούν, με τα πρώτα κομμάτια να αρχίζουν να παραδίδονται από το 3ο τρίμηνο του 2023.
Περισσότερες πληροφορίες: expannia.com

Πηγη https://motorbike.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.151
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

Thanos_98

new member
Δημοσιεύσεις
32
Ηλικία
25
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Thanos
ωραία όλα αυτά αλλά αισθάνομαι ακόμα μια αβεβαιότητα με την μπαταρία, έχει κανείς εμπειρία;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Verge TS Ultra – Ποιος θέλει 200 hp και 122 kgm;​

323446106_890213078667255_2762051053917288845_n.jpg323867182_482227044062134_5809505292152033212_n.jpg

Η φινλανδική Verge ήθελε να φέρει την ηλεκτρική επανάσταση και με 122 κιλά ροπής μάλλον το καταφέρνει. Ειδικά αν η αυτονομία της είναι έστω και κοντά σε όσα δηλώνει.
Η Verge Motorcycles από τη Φινλανδία εμφανίστηκε ανάμεσά μας το 2020 με την πρώτη της μοτοσυκλέτα, TS, η οποία έβγαζε μάτια με πολλούς και διάφορους τρόπους.
Από τη μια ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος μέσα στη ζάντα του πίσω τροχού, όχι όμως με τον παραδοσιακό τρόπο, μα περιμετρικά, σκαρώνοντας μια σύνδεση με το ψαλίδι που δε μοιάζει με ο,τιδήποτε άλλο έχουμε ξαναδεί.
v img 2
Η συνέχεια ανήκε στους αριθμούς, καθώς μπορεί οι 107 ίπποι του TS να μην εντυπωσιάζουν, μα τα 71 κιλά ροπής σίγουρα το κατάφεραν. Και όλα αυτά με ονομαστική αυτονομία που φτάνει τα 250 χιλιόμετρα με μια (ταχεία) φόρτιση σε 55 λεπτά. Μήπως ονειρεύομαι;
Αν αυτά δεν ήταν αρκετά η Verge προσφέρει και την έκδοση TS Pro, η οποία απλώς αβαντάρει φουσκώνοντας τα νούμερα απόδοσής της ακόμη ψηλότερα: 137 hp, 102 kgm, 350 χιλιόμετρα αυτονομία, 35 λεπτά η ταχυφόρτιση! Έχει όμως και συνέχεια...
v img 16
Αυτές τις μέρες ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες της η έκθεση CES 2023 στο Las Vegas των ΗΠΑ, και εκεί η Verge παρουσιάζει την τρίτη εναλλακτική στην οικογένεια των TS, την Ultra, η οποία είναι είναι όνομα και πράγμα: 200 ίπποι, 122 κιλά ροπής (και κάτι ψιλά), έως 375 χιλιόμετρα αυτονομίας με 25 λεπτά ταχυφόρτισης!
Μόνο η τελική ταχύτητα δεν αλλάζει, παραμένοντας ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 200 km/h, όπως και η Pro αδελφή της, ενώ η βασική έκδοση σταματά στα 180.
VergeModels Rectangle
Η TS Ultra ξεχωρίζει όχι μόνο από τις παραμυθένιες επιδόσεις της, αλλά και οπτικά από το αεροδυναμικό μασκάκι που περιβάλλει το μπροστινό της φωτιστικό σώμα, ενώ στο κορμί της δε βρίσκουμε άλλες αλλαγές ως προς τα άλλα δύο TS.
Η τιμή της είναι ανάλογα διαστημική, ξεκινώντας από €44,900 χωρίς ΦΠΑ και λοιπούς φόρους, ενώ οι πρώτες παραδόσεις της προγραμματίζονται για το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Η επιμήκυνση των χεριών του αναβάτη παραμένει στον στάνταρ εξοπλισμό.
Δείτε τη στην ιστοσελίδα της Verge

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Icoma Tatamel – Ηλεκτρική μετενσάρκωση του Honda Motocompo​


Ηλεκτρικό σκουτεράκι που διπλώνει για αποθήκευση σε πορτ-μπαγκάζ.
Ποιος θυμάται το Motocompo, το μικρό δίχρονο πενηνταράκι που δίπλωνε σε μέγεθος βαλίτσας και παράχθηκε από τη Honda στις αρχές της δεκαετίας του 1980; Στην Ιαπωνία πάντως δεν το έχουν ξεχάσει, όπως αποδεικνύεται από την πρόταση της ιαπωνικής Icoma που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση CES 2023 στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ.
Το Tatamel είναι μια σύγχρονη μετενσάρκωση του Motocompo, βασισμένο σε ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης πλέον, υιοθετώντας την ίδια βασική λογική, εμπλουτισμένη με χρήσιμες ιδέες σύγχρονης τεχνολογίας.
2 ICOMA KV SIDE VIEW 2
Πρόκειται για ένα μικρό ηλεκτρικό δίκυκλο με τελική ταχύτητα 25 km/h, άρα δεν απαιτεί άδεια οδήγησης, έκδοση πινακίδων και λοιπών συμπαραμαρτυρούντων, ζυγίζει 50 κιλά και κρύβει τα περισσότερα μέρη του μέσα στο παραλληλόγραμμο κορμί του που θυμίζει βαλίτσα με ρόδες.
Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει μέση ισχύ 600 W (0.8 hp) με μέγιστο 2kW (2.7 hp), ενώ με τη μπαταρία των 12 Ah μπορεί να βγάλει αυτονομία έως 30 χιλιόμετρα με μια 3ωρη φόρτιση.
ICOMA CONTAINER
Κυλά σε μικρούς τροχούς, 10 ιντσών μπροστά και 6.5 πίσω, έχει αναρτήσεις και στα δύο του άκρα, ενώ οι δημιουργοί του έχουν προσθέσει κάποιες λειτουργίες που ξεπερνούν τις απαιτήσεις ενός δικύκλου.
Για παράδειγμα, τα πλαϊνά μεταλλικά πάνελ προσφέρονται για customizing χρησιμοποιώντας διαφορετικά αυτοκόλλητα, ενώ θα έχουν μεντεσέδες στο πάνω μέρος τους για να αναπτύσσονται σε οριζόντια θέση λειτουργώντας και ως γραφείο.
ICOMA TATAMELBIKE 03jpg
Πάνω σε αυτό ο χειριστής μπορεί να χρησιμοποιεί τη μπαταρία του Tatamel για φόρτιση ή τροφοδοσία συσκευών, ενώ μπορεί ακόμη και να προβάλλει περιεχόμενο πάνω στις επιφάνειες αυτές, δηλαδή να τις μετατρέψει σε οθόνη.
Προς το παρόν το Tatamel δεν έχει φτάσει στην παραγωγή, όντας ακόμη υπό εξέλιξη, με το πλάνο της Icoma πάντως να προβλέπει παραγωγή μέσα στο 2023. Ομοίως και η τιμή του δεν έχει καθοριστεί ακόμη.
Γνωρίστε το στην ιστοσελίδα της Icoma, καθώς και στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

«reCharge» - Τέθηκε σε λειτουργία η έξυπνη εφαρμογή αναζήτησης ΣΦΗΟ στην Ελλάδα​

Εύκολη αναζήτηση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα
recharge app


Τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφόρηση για κάθε σημείο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, όπως τα στοιχεία του διαχειριστή, τη διαθεσιμότητα, τον αριθμό των ρευματοδοτών και τον τύπο του φορτιστή, έχουν από τη Δευτέρα οι πολίτες, καθώς τίθεται σε λειτουργία η εφαρμογή «reCharge».

Ακολουθεί το κοινό δελτίο τύπου των Υπουργείων Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

"Πρόκειται για την πρώτη ολοκληρωμένη εφαρμογή κινητών συσκευών (για Android και iOS) για την Ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας, η οποία θα διευκολύνει σημαντικά τους χρήστες ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εφαρμογή «reCharge» αποτελεί το νέο ψηφιακό εργαλείο που ανέπτυξαν τα Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ειδικότερα, μέσω της εφαρμογής οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε έναν διαδραστικό χάρτη, στον οποίο μπορούν σε πραγματικό χρόνο να εντοπίζουν τα προσβάσιμα σημεία φόρτισης που είναι διασυνδεδεμένα με το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (ΜΥΦΑΗ).

Με τον τρόπο αυτό, το «reCharge» συνιστά ένα σημαντικό βήμα στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που είναι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, αποτελεί μια ακόμα κοινή δράση των δύο Υπουργείων, στο πλαίσιο της στρατηγικής που έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν οι Υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και

Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Επισημαίνεται ότι οι πληροφορίες που περιέχονται στην εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμες και στη διεύθυνση electrokinisi.yme.gov.gr/public/ChargingPoints. Την παρούσα χρονική στιγμή είναι σε εξέλιξη η διαδικασία ανάρτησης των δεδομένων που αφορούν στα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης στον διαδραστικό χάρτη από τους φορείς της αγοράς. Για την εύρυθμη και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απευθύνει πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους να επιταχύνουν την διαδικασία ανάρτησης των δεδομένων φόρτισης στον διαδραστικό χάρτη.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, οι φορείς της αγοράς ηλεκτροκίνησης οφείλουν να ολοκληρώσουν την ανάρτηση των δεδομένων έως τις αρχές του Ιουνίου 2023, ενώ αντίστοιχα οι νεοσύστατοι φορείς υποχρεούνται να αναρτούν τα σημεία φόρτισης εντός μηνός από την έναρξη της δραστηριοποίησής τους. Έτσι, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023 όλοι οι δημοσίως προσβάσιμοι σταθμοί φόρτισης θα απεικονίζονται στον διαδραστικό χάρτη που λειτουργεί στη πλατφόρμα και στην εφαρμογή του ΜΥΦΑΗ."

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ







 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Leonard Motors Rigger – To ηλεκτρικό «125άρι»​


Μια ισπανική εταιρεία θέλει να.. «επιβληθεί ηλεκτρικά» στις μοτοσυκλέτες χαμηλού κυβισμού.
Ο λόγος για τη Leonart, εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 2004 στη Βαρκελώνη με στόχο της να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των ανθρώπων που δεν είναι ικανοποιημένοι με καμία μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού. Ζητούμενο της Leonart είναι το να δημιουργήσει ένα ελκυστικό προϊόν με μοναδική προσωπικότητα. Αυτό αποδεικνύεται από την κομψή, ρετρό-εμπνευσμένη γκάμα μοντέλων της που μέχρι τώρα αποτελούνταν κυρίως από μοτοσυκλέτες 125κ.εκ.
rig1.jpg

Το νέο Rigger λοιπόν, είναι η αρχή μιας νέας εποχής για τη Leonart Motors, καθώς πρόκειται για την πρώτη της πλήρη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Διαθέτει κινητήρα 4,5 kW και μινιμαλιστικό σχεδιασμό για ταξίδια τόσο σε αστικές όσο και σε μεγάλες –σύμφωνα με τους Ισπανούς πάντα- αποστάσεις.
rig4.jpg

Εντός συναντάμε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, διατηρώντας χαμηλά το βάρος ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ισορροπημένη κατανομή του. Επιπλέον, η μπαταρία των 72V και των 3,6 kWh προσφέρει μέγιστη αυτονομία 150 χλμ με 50χλμ/ώρα, 100χλμ με 70χλμ/ώρα και τέλος, 70 χλμ με 100 χλμ/ώρα. Οι παραπάνω –θεωρητικές- τιμές, όταν φέρουν τη μπαταρία στο μηδέν θα χρειαστούν 6 ώρες για την πλήρη φόρτιση. Από εξοπλισμό, έχουμε ανεστραμμένο μπροστινό σύστημα και ένα ρυθμιζόμενο, μονοσόκ πίσω αμορτισέρ.
rig3.jpg

Η πληροφορία φτάνει στον αναβάτη από μια παραπάνω από ευδιάκριτη, ασπρόμαυρη LCD οθόνη, ενώ δε λείπουν και οι ευκολίες όπως η θύρα φόρτισης USB. Ενδιαφέρον έχει η τιμή του, μιας και η κοστολόγηση «γνωριμίας» του είναι στις 5.499 ευρώ, -500 δηλαδή από την κανονική του τιμή.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Volcon Grunt: Ήσυχο, στρουμπουλό, παντός εδάφους και αδιάβροχο!​

Ιδανικό για… πόλεμο

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Volcon Grunt φτιάχνεται εδώ και δύο περίπου χρόνια σαν δίτροχο παντός εδάφους από τη Volcon, στο Τέξας των ΗΠΑ, και για το 2023 εξελίσσεται, γίνεται Evo, ενώ προστίθεται οδοντωτός ιμάντας στη μετάδοση που θα την κάνει ακόμα πιο αθόρυβη. Ειδικά για στρατιωτικές μετακινήσεις.
Το Volcon Grunt Evo του 2023 με κινητήρα 8,5 kW ζυγίζει μόνο 130 κιλά, έχει αυτονομία 112 χιλιόμετρα, και τώρα είναι ακόμα πιο ήσυχο, αφού χρησιμοποιεί οδοντωτό ελαστικό ιμάντα στην τελική μετάδοση αντί για αλυσίδα. Επίσης είναι πολύ οικονομικό (για τις ΗΠΑ) αφού κοστίζει μόλις 5.999 $!

Η πρώτη έκδοση του Grunt είχε βγει το 2021 και μέχρι σήμερα συνεχίζει να θυμίζει τα μοντέλα τύπου Van Van, ή RV της Suzuki και TW της Yamaha με τα ελαστικά/μπαλόνια, μοντέλα των οποίων οι πρόγονοι είχαν πρωτοεμφανιστεί στη δεκαετία του 1980.


Η ιδέα για την κατασκευή των Grunt παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τη Volcon ePowersports στο Όστιν του Τέξας, το φθινόπωρο του 2020, και μιλούσε για μια μοτοσυκλέτα με ιπποδύναμη 50 ίππων, αργότερα, όμως, άλλαξαν τα πράγματα.

Το Grunt του 2023 είναι μια περαιτέρω εξελιγμένη και βελτιστοποιημένη έκδοση της μικρής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας παντός εδάφους, ενώ για το μέλλον ετοιμάζεται ηλεκτροκινητήρας 60 volt που θα επαρκεί με μέγιστη ισχύ 8,5 kW (11,5 hp) και θα μπορεί να πετύχει τελική ταχύτητα 64 km/h.

Το μοντέλο Evo ζυγίζει μόνο περίπου 130 κιλά – με τη μια μπαταρία, ενώ προαιρετικά μπορεί να μπει και δεύτερη στο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, η κάθε μια με χωρητικότητα 2,3 kWh. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια εμβέλεια τουλάχιστον 112 χιλιομέτρων, ενώ θα χρειάζονται 2 έως 4 ώρες για να φορτιστούν οι μπαταρίες.


Το κύριο πελατολόγιο της Volcon εστιάζεται στους κυνηγούς, αγρότες, επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε δάση και βουνά και στρατιωτικούς, με το Grunt να έχει μεγάλο επιτρεπόμενο φορτίο, στα 180 κιλά, ενώ είναι επιπλέον αδιάβροχο, αλλά και αδιαπέραστο από χιόνι και άμμο σύμφωνα με πιστοποιήσεις προδιαγραφών.

Η τιμή του στην Αμερική ισοδυναμεί με περίπου 5.500 ευρώ, ενώ οι φαρδιοί, χοντροί τροχοί των 12 ιντσών φρενάρουν ο καθένας με έναν δίσκο, χωρίς ABS.
Ένα σχετικά κοντό ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι υπάρχει μπροστά και ένα απλό ατσάλινο ψαλίδι πίσω, ενώ το βασικότερο στοιχείο των Grunt είναι φυσικά οι τροχοί τους.

Θυμίζοντας έντονα την Rokon Trail-Breaker, μια μοτοσυκλέτα αντίστοιχης εμφάνισης και χρήσης, τα Grunt σκαρφαλώνουν παντού, περνούν μέσα από πολύ δύσκολα τερέν, ακόμα και μέσα από νερό χωρίς πρόβλημα.
Απλά οι χρήστες του πρέπει να έχουν λυμένο το πρόβλημα της επαναφόρτισης των μπαταριών. Λίγο δύσκολο να βρεις πρίζα στην ερημιά ε;

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Velimotor VMX10S 2023 - Ηλεκτρικό adventure με τιμή κάτω από 3.000 ευρώ!​

velimotor_vmx10s_1.jpgvelimotor_vmx10s_2.jpg

Μια ενδιαφέρουσα επιλογή μοτοσυκλέτας εντός και εκτός δρόμου που θα μπορούσε να αλλάξει το σκηνικό της αγοράς «πρώτης μοτοσυκλέτας», αν έρθει στην σωστή τιμή στην Ευρώπη…

Η εμφάνιση νέων ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών συνεχίζεται μέρα με την μέρα, με τις κινεζικές εταιρείες να δίνουν ρέστα, αφού κάθε μέρα βλέπουμε και ένα νέο προσφερόμενο προϊόν, ίσως και από μία νέα εταιρεία. Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ, είναι η Velimotor VMX10S, μια μοτοσυκλέτα που ακολουθεί την γνωστή συνταγή του adventure look και έρχεται με νούμερα που θα συζητηθούν.

Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 128 κιλά και η τιμή αυτή δεν είναι καθόλου άσχημη, αν σκεφτούμε ότι μιλάμε για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, αναγκαστικά βαρύτερη λόγω μπαταρίας. Η τελευταία, είναι αφαιρούμενη και ζυγίζει 21,9 κιλά, ενώ υπόσχεται αυτονομία 150 χιλιομέτρων απόστασης και χρόνο επαναφόρτισης 3 ωρών, μέσω του ενσωματωμένου φορτιστή της. Ο ηλεκτροκινητήρας της μοτοσυκλέτας έχει ισχύ 12 kW ή περίπου 16 ίππων, προσφέροντας μια τεράστια ροπή 36 kgm, για μια τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα και 0-100 σε 9,8 δευτερόλεπτα.

Η τιμή της μοτοσυκλέτας; Η Velimotor VMX10S κοστίζει, απευθείας από το εργοστάσιο, μόλις 2.500 ευρώ, με την μπαταρία μόνη της να κοστίζει 980 ευρώ! Η τιμή ακούγεται εξωπραγματικά χαμηλή, και αυτό επειδή η εταιρεία δεν έχει στήσει ακόμη δίκτυο αντιπροσώπευσης στην Ευρώπη, ενώ η τιμή δεν περιλαμβάνει κανένα από τα επιπλέον απαραίτητα έξοδα που συνοδεύουν την παραγγελία μιας Velimotor. Είναι προφανές ότι εδώ παίρνουμε μόλις μια πρώτη γεύση, από την VMX10S και τηρούμε στάση αναμονής, για το τι θα μπορούσε να συμβεί αργότερα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Damon Hypersport – Η τελική μορφή παραγωγής​

Μια από τις πλέον πολλά υποσχόμενες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι το HyperSport της Damon, του οποίου η μορφή παραγωγής οριστικοποιήθηκε.
Αν έχετε λησμονήσει περί τίνος πρόκειται, μιλάμε για ένα ηλεκτρικό superbike των 200 ίππων και των 20.4 κιλών ροπής, με τελική ταχύτητα 320 χλμ/ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα μικρότερη από τα 3 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία της θα είναι μεγαλύτερη των 320 χιλιομέτρων σε ιδανικές συνθήκες, ενώ θα μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε λιγότερες από 3 ώρες με ταχυφορτιστή.
dmnf23b.jpg

Με τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές ενημερώσεις, το HyperSport θέτει ένα «νέο πρότυπο για την αεροδυναμική απόδοση», κατά τα λεγόμενα των Καναδών. Στοιχεία όπως τα winglets που τοποθετούνται στους προβολείς, οι εσωτερικοί αγωγοί με πλευρικό κάλυμμα και οι αεραγωγοί της ουράς συνεργάζονται για να ανακατευθύνουν τον αέρα μειώνοντας τις ταλαντώσεις του οχήματος, καθιστώντας το HyperSport μία από τις «πιο αεροδυναμικές μοτοσυκλέτες παραγωγής μέχρι σήμερα».
dmnf23c.jpg

Οι πρώτες παραδόσεις ωστόσο αναμένονται εντός του 2024, με τα πρώτα test rides στον ειδικό τύπο να αρχίσουν να πραγματοποιούνται τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Verge Mika Häkkinen Signature Edition – Επιδόσεις α λα φινλανδικά​



Η εταιρεία που σχεδίασε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με «εξωγήινες» επιδόσεις, τιμά το θρύλο της F1.

Η Verge, σχετικά ήδη γνωστή για τις ηλεκτρικές της μοτοσυκλέτες, παρουσίασε επίσημα την έκδοση «Mika Häkkinen Signature Edition». Η φινλανδική εταιρεία συνεργάστηκε με το δύο φορές πρωταθλητή της Formula 1 (και προφανώς εθνικό ήρωα της Φινλανδίας), καθώς είναι επίσης και επενδυτής στο project. Ο Mika βοήθησε επίσης στο σχεδιασμό της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας με την έκδοση προς τιμήν του.

«Γνωρίζω εκ πείρας τι χρειάζεται για να αναπτυχθεί ένα όχημα που ενσωματώνει την ταχύτητα, την ακρίβεια και την κομψότητα. Ήθελα να σχεδιάσω τη μοτοσυκλέτα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αντί να επιλέγω απλώς το χρώμα. Κάθε μια είναι αριθμημένη και διαθέτει αποκλειστική υπογραφή. Αυτή η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα αντιπροσωπεύει το μέλλον της οδήγησης και αποτελεί απόδειξη μιας ζωής στο έπακρο», δήλωσε ο Häkkinen.
vergemika2.jpg

Μόλις 100 από τις εν λόγω ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα κατασκευαστούν, οι οποίες θα διαθέτουν φέρινγκ από ανθρακονήματα, καθώς και κεραμική επεξεργασία επίστρωσης. Τα χρώματα της μοτοσυκλέτας κινούνται στο σκούρο γκρι, ασημί και μαύρο, θυμίζοντας τα ασημένια βέλη που οδηγούσε ο Häkkinen, τα οποία και τον οδήγησαν σε δύο παγκόσμια πρωταθλήματα F1 το 1998 και το 1999.
vergemika3.jpg

Το Verge Mika Häkkinen Signature Edition βασίζεται στην πλατφόρμα του TS Pro, η οποία αποδίδει ροπή περί τα 100 (!) κιλά και περίπου 137 ίππους. Ο χρόνος από το μηδέν έως το 100 είναι 3,5 δευτερόλεπτα ενώ η –θεωρητική- αυτονομία του Verge ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση.
vergemika4.jpg

Τέλος, αν θέλετε να αποκτήσετε τη Verge Mika Häkkinen Signature Edition, τότε τα νέα είναι δυσάρεστα. Μπορείτε δηλαδή, αλλά μόνο μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Verge Motorcycles και εάν ζείτε στην Εσθονία, τη Φινλανδία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Μονακό ή την Ισπανία. Εάν βρίσκεστε κοντά στα κεντρικά της Verge Motorcycles στο Μονακό, μπορείτε επίσης να… «ψωνίσετε» από εκεί, εάν ακόμα φυσικά σας περισσεύουν και 80.000 ευρώ, άνευ φόρων.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Hercules III Cargo: Ριζοσπαστικά πρακτικό!​

πορεί να οδηγηθεί και με την άδεια οδήγησης Β (αυτοκινήτου) υπό προϋποθέσεις​



Το Hercules III Cargo έρχεται να φέρει νέα δεδομένα στην κατηγορία των ηλεκτρικών, επαγγελματικών, scooters
Με έναν ριζοσπαστικό σχεδιασμό, με γενναίες δόσεις τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και τα υψηλά στάνταρ αντοχής και πρακτικότητας, προσφέρει προοδευτικές λύσεις και επιλογές.
Daytona Hercules III Cargo 5

Λειτουργικότητα, στιβαρότητα και αντοχή​

Το Hercules III Cargo διαθέτει ένα ιδιαίτερο και εξαιρετικό σύστημα άρθρωσης, το οποίο επιτρέπει στο μπροστινό τμήμα να παίρνει κλίσεις ανεξάρτητα, διατηρώντας αμετάβλητη την κλίση των δύο πίσω τροχών. Αυτό το σύστημα, το οποίο κρατά αμετατόπιστο το φορτίο στον πίσω χώρο φόρτωσης, διασφαλίζει τη σταθερότητα σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα παρέχει τη δυνατότητα στροφής όπως κάθε δίκυκλο, εκμεταλλευόμενο τη μικρότερη ακτίνα στις στροφές λόγω των κλίσεων. Με αυτό τον τρόπο προσφέρει ένα συνδυασμό ασφάλειας και ευχρηστίας που αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
Το ενισχυμένο και ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο του Hercules III είναι σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται και στις πιο απαιτητικές καταστάσεις μεταφοράς αντικειμένων, διασφαλίζοντας τη σταθερότητά του ανεξάρτητα από το μεταφερόμενο φορτίο. Με τη δυνατότητα μεταφοράς έως και 200kg ωφέλιμου φορτίου, το Hercules αποτελεί αξιόπιστη επιλογή για τις ανάγκες μεκρομεταφορών.

Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες – Μεγάλη αυτονομία​

Οι δύο πίσω τροχοί του Hercules III, φέρουν ο καθένας από έναν ηλεκτρικό κινητήρα (hub motor), με συνολική μέγιστη ισχύ 4.600W. Η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 6,3 ίππους, ενώ η εντυπωσιακή τιμή της μέγιστης ροπής ανέρχεται στα 100,6Nm! Χαρακτηριστικό των δυνατοτήτων του Hercules III είναι η ικανότητά του να ανεβαίνει σε ανηφόρες με μεγάλες κλίσεις, ακόμη και με πλήρες φορτίο.
Daytona Hercules III Cargo 8

Το Hercules διαθέτει μία μπαταρία λιθίου 72V-42Ah, η οποία μπορεί να προσφέρει μέχρι 94km οδήγησης (βάσει έγκρισης τύπου), ενώ υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης δεύτερης μπαταρίας που αυξάνει θεαματικά την αυτονομία του. Σε περίπτωση που ο αναβάτης δεν επιλέξει να τοποθετήσει μία δεύτερη μπαταρία, ο διαθέσιμος χώρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη φιλοξενία επιπλέον αντικειμένων. Η μεγάλου μεγέθους ψηφιακή TFT οθόνη προβάλει, πέρα των βασικών ενδείξεων, χρήσιμες πληροφορίες για τον αναβάτη, όπως το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (D1, D2, D3, P για στάθμευση και R για όπισθεν), αλλά και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας με αναλυτική διαβάθμιση ανά 10% για περισσότερη ακρίβεια στην πληροφόρηση.

Μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς​

Ολόκληρο το πίσω τμήμα του Hercules, το οποίο παραμένει σταθερό, προσφέρει έναν εξαιρετικά μεγάλο χώρο για φόρτωση ογκωδών αντικειμένων ή ακόμη και για την τοποθέτηση ειδικών κουτιών μεταφοράς. O χώρος που έχει δημιουργηθεί κάτω από τη σέλα, χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από την ποδιά ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος τύπου jet. Επιπλέον, στο μπροστινό μέρος της ποδιάς, έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη και σταθερή ατσάλινη σχάρα, η οποία χωρίς να επηρεάζει την ευκολία στην κατευθυντικότητα, προσφέρει μια έξυπνη και πολύ πρακτική επιλογή για μεταφορά αντικειμένων βάρους έως 39kg (βάσει έγκρισης τύπου).
Daytona Hercules III Cargo 11

Υψηλό επίπεδο ασφάλειας – Full LED φώτα​

Το Hercules III διαθέτει τρεις τροχούς διαστάσεων 13", οι οποίοι είναι εφοδιασμένοι ο καθένας με ένα δίσκο 220mm που συνδυάζονται με μία τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και δύο διπίστονες δαγκάνες πίσω. Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) συμπληρώνει το πακέτο ασφάλειας του τρίροδου scooter της DAYTONA BEST ELECTRIC.
Daytona Hercules III Cargo 18

Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, που δίνει διαδρομή τροχού στα 75mm, και δύο ανεξάρτητα αμορτισέρ πίσω ρυθμισμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται με ευκολία στις απαιτήσεις μεταφοράς φορτίων, αλλά και στην άνεση που προσφέρει στον αναβάτη του.
Σε ό,τι αφορά τα φωτιστικά σώματα του Hercules III, τόσο μπροστά όσο και τα δύο πίσω που προσδιορίζουν και τον όγκο του scooter στα οχήματα που ακολουθούν, είναι τεχνολογίας LED.
Το Hercules III Cargo μπορεί να οδηγηθεί και με την άδεια οδήγησης Β (αυτοκινήτου) υπό προϋποθέσεις*. Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 4.335€ (3.286€ με επιδότηση μέσω του προγράμματος "Κινούμαι ηλεκτρικά 2") και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.
* Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis
Επισκεφτείτε τη σελίδα του μοντέλου εδώ: https://daytona-electric.gr/model/hercules/
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΜΑΖΕΣ
ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ2.190mm * 830mm * 1.140mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1.630 mm
METAΤΡΟΧΙΟ (ΠΙΣΩ)450 mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ820 mm
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ150 mm
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ21°
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΧΩΡΟΥ ΦΟΡΤΩΣΗ Μ-Π620mm * 470mm
ΜΕΓΙΣΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΧΩΡΩΝ ΦΟΡΤΩΣΗΣ200 Kg
ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ)139Kg
ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ1
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ4.600W
ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΣΧΥΣ4.000W (2 x 2.000W)
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ100.6 Nm
ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ45 km/h
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)έως 94 km (Βάσει έγκρισης τύπου)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ3.6 kWh/ 100km
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ
(πλήρως φορτωμένο | από 0 km/h)
27%
(Βάσει έγκρισης τύπου)
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚΙΝΗΣΗΑνεξάρτητη στους πίσω τροχούς
ΤΥΠΟΣΑυτόματο
ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ1/2/3-R
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑNAI
ΤΥΠΟΣΛΙΘΙΟΥ
ΤΑΣΗ – ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ72 V – 42 Ah
ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ4,5 – 5 ώρες
ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ22,2 Kg
ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΤΥΠΟΣ ΖΑΝΤΑΣΑλουμινίου
ΤΡΟΧΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ3* 130/60-13
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟΔίσκος 220 Με τριπίστονη δαγκάνα
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ2 * Δίσκοι 220 + CBS με διπίστονες δαγκάνες
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Τηλεσκοπικό πιρούνι
75mm
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΔύο Αμορτισέρ

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Evoke 6061-GT 2024 – Ίσως η μεγαλύτερη αυτονομία σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, ever​

evoke_6061_gt_1.jpgevoke_6061_gt_3.jpgevoke_6061_gt_4.jpgevoke_6061_gt_5.jpg

Όχι απλά έχει θηριώδη μπαταρία, αλλά μπορεί να την επαναφορτίσει και πολύ γρήγορα. Και με 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ο τουρισμός με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δεν είναι πια όνειρο, αλλά πραγματικότητα.

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να είναι, σύμφωνα με τις εταιρείες, το μέλλον, αλλά η αυτονομία που πετυχαίνουν τα σημερινά μοντέλα... δεν εντυπωσιάζει κιόλας. Πόσο μάλλον, αν θέλεις να κάνεις και τουρισμό. Οι μοτοσυκλέτες έχουν ένα βασικό μειονέκτημα στο σημείο αυτό: Μέχρι να αναπτυχθούν καλύτερες μπαταρίες, το μέγεθος και το βάρος αυτών περιορίζουν τις δυνατότητες αυτονομίας των δικύκλων.
Η Evoke, κατασκευάστρια εταιρεία από το Hong Kong, δημιούργησε την μοτοσυκλέτα-απάντηση:

Την ηλεκτρική 6061- GT. Το ακρωνύμιο σημαίνει, άλλωστε, Grand Touring και η Evoke βεβαίωσε, ότι η μοτοσυκλέτα αυτή θα ανταποκριθεί στο ακρωνύμιο. Και αυτό, χάρη σε μία τεράστια μπαταρία 30 kWh χωρητικότητας, η οποία δηλώνεται ως η μεγαλύτερη μπαταρία που έχει τοποθετηθεί ποτέ, σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Η αυτονομία της GT, λοιπόν, δηλώνεται στα 370 μίλια, ήτοι 595 χιλιόμετρα!

Προφανώς, η θηριώδης μπαταρία έχει επηρεάσει την μορφή της 6061-GT, η οποία θυμίζει Αμερικάνικο Fat Cruiser (αν υπάρχει καν αυτός ο όρος...) και είναι ιδιαίτερα χαμηλή -δεν θα θέλαμε να φανταστούμε, την αίσθηση του βάρους μιας τέτοιας μπαταρίας, ψηλά...

Ο ηλεκτροκινητήρας της μοτοσυκλέτας, έχει ισχύ 121 ίππων και ροπή της τάξης των 21 kgm -νούμερα ικανά για τελική ταχύτητα «πάνω από 230 χλμ/ώρα» και επιτάχυνση 0-100 σε 4,4 δευτερόλεπτα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν δηλώνεται ακριβώς, αλλά πιθανόν θα ξεπερνά τα 300 κιλά, σύμφωνα με το ανάλογο ρεπορτάζ.

Φυσικά, το να έχεις μια κολοσσιαία μπαταρία και να μην μπορείς να την φορτίσεις αποδεκτά γρήγορα, είναι πρόβλημα. Για αυτό και η Evoke, δηλώνει ότι το 6061-GT μπορεί να φορτιστεί στα 90 kWh ισχύος, ώστε να γεμίζει έως το 80% σε μισή ώρα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται! Η Evoke δηλώνει επίσης, ότι έχει προσέξει και τις λεπτομέρειες του τουρισμού μεγάλων αποστάσεων, εξοπλίζοντας το μοντέλο με μια ειδικά σχεδιασμένη σέλα, ενώ κατά τα άλλα θα υπάρχει ABS, ανάκτηση ενέργειας με την πέδηση και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η Evoke δηλώνει ότι το μοντέλο είναι «ανοικτό στις παραγγελίες», με τις παραδόσεις στην Β. Αμερική να ξεκινούν το 2024 και την τιμή του να αναμένεται, στο επίπεδο των 25.000 δολαρίων ή εκεί γύρω. Για την Ευρώπη, δεν γνωρίζουμε κάτι ακόμα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2023: Yadea Kemper - 53 hp, τελική 160 χλμ/ώρα, και φόρτιση 0-80% σε μόλις 10 λεπτά...​

Εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, άγνωστο όμως το πότε θα δούμε την κινέζικη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στην παραγωγή
motomag EICMA 2023: Yadea Kemper – Με 53 ίππους, 160 χιλιόμετρα τελικής και φόρτιση από το 0 έως το 80% σε μόλις δέκα λεπτά


Στην EICMA η Yadea παρουσίασε τη νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της με την ονομασία Kemper η οποία εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις και με τον μικρό χρόνο φόρτισης.

Το 2022 η Yadea με το Keeness επέκτεινε την γκάμα της στην Α1 κατηγορία μοτοσυκλετών με την κινεζική εταιρεία τώρα με το Kemper να κάνει το επόμενο βήμα στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 40 kW (53,6 ίπποι) και 58.1 kgm ροπής, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του σύμφωνα με την Yadea αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα.

Το Kemper χρησιμοποιεί μία μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 320 V και 20 Ah. Το αξιοσημείωτο είναι πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% μόλις σε δέκα λεπτά σε ταχυφορτιστή -κρατάμε μια μικρή επιφύλαξη για τον ισχυρισμό αυτό- ενώ υπάρχουν δύο υποδοχές φόρτισης στο νέο μοντέλο της Yadea, ένας Type 2 και ένας CCS Combo 2. Περιέργως η Yadea ΔΕΝ ανακοινώνει αυτονομία για το Kemper, ούτε και βάρος, και περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα κάποια στιγμή αργότερα.
EICMA 2023: Yadea Kemper – Με 53 ίππους, 160 χιλιόμετρα τελικής και φόρτιση από το 0 έως το 80% σε μόλις δέκα λεπτά


Το Kemper χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, έχοντας μονό αμορτισέρ πίσω επίσης της KYB, την πέδηση αναλαμβάνει η Brembo με ένα δισκόφρενο εμπρός και ένα πίσω, το πακέτο των φρένων συμπληρώνει το ABS της Bosch, ενώ έχουμε και traction control. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών με τους τροχούς να έχουν διαστάσεις 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Diablo Rosso της Pirelli.
EICMA 2023: Yadea Kemper – Με 53 ίππους, 160 χιλιόμετρα τελικής και φόρτιση από το 0 έως το 80% σε μόλις δέκα λεπτά

Επιπρόσθετα ο αναβάτης του Kemper μέσω της οθόνης TFT 7 ιντσών μπορεί να ελέγχει την κατάσταση της μπαταρίας, τη θερμοκρασία των ελαστικών καθώς και να κάνει διαγνωστικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, μέσω ενός διακόπτη στο αριστερό γκριπ θα μπορεί να επιλέγει το cruise control αλλά και την όπισθεν. Κάτω από την οθόνη στο Yadea Kemper υπάρχει και μία dash-cam ανάλυσης 1080P μέσω της οποίας ο αναβάτης μπορεί να καταγράψει τις διαδρομές του.

Το σύγχρονο ηλεκτρονικό πακέτο συμπληρώνει η εφαρμογή για smartphone Yadea Smart Assistant η οποία παρέχει στον αναβάτη μία μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων όπως ηλεκτρονική παρακολούθηση μέσω GPS, έξυπνο κλείδωμα, κ. α. Όταν βγει στην παραγωγή (ακόμα δεν ανακοινώνει το πότε), το Yadea Kemper θα διατίθεται σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς: ασημί-κόκκινο, ασημί-πράσινο, μαύρο-κόκκινο και ασημί-πορτοκαλί.

Yadea Kemper 2024

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2023: HORWIN SENMENTI 0 - Στην παραγωγή με 100 hp, 200 χλμ/ώρα τελικής, 300 χλμ. αυτονομίας και φόρτιση 0-80% σε 30 λεπτά!​

Αδιανόητα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, που αν ισχύουν θα μιλάμε για πραγματικά επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση
motomagEICMA 2023: HORWIN SENMENTI 0 – Το πρώτο δημιούργημα του Project Horizon με εξωπραγματικά χαρακτηριστικά!


Η HORWIN, που μας συστήθηκε στην Ελλάδα το 2023 μέσω του αποκλειστικού αντιπροσώπου της Ι.Δ. ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ Α.Ε.Σ.Ε., παρουσίασε στην EICMA 2023 το SENMENTI 0, με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά να εντυπωσιάζουν σε βαθμό που γεννά τη δυσπιστία...

Το είχαμε δει στην EICMA 2022 ως πρωτότυπο, όπου εντυπωσίασε με τα εξωπραγματικά τεχνικά του χαρακτηριστικά, αλλά και την εμφάνισή του που έμοιαζε να μην χρειάζεται και πολλά για να βγει στην παραγωγή. Στη φετινή EICMA 2023 η HORWIN όχι μόνο δεν έβαλε φρένο στις δηλώσεις της, αλλά παρουσίασε το εξωγήινο SENMENTI 0, ανακοινώνοντας πως θα το βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή το 2024!
EICMA 2023: HORWIN SENMENTI 0 – Το πρώτο δημιούργημα του Project Horizon με εξωπραγματικά χαρακτηριστικά!

Το νέο ηλεκτρικό σκούτερ αποτελεί το πρώτο δημιούργημα του Project Horizon, όπως το ονομάζει η HORWIN, με συνιδρυτή τον Ολλανδό Arjan van der Boom, ιδρυτή της Ironwood Custom Motorcycles, γνωστό για τις custom και vintage δημιουργίες του. Το πρόγραμμα αυτό, όπως μας ενημερώνει η εταιρεία, δημιουργήθηκε με σκοπό να συγκεντρώσει όλους τους Ευρωπαίους αναβάτες ηλεκτρικών δικύκλων και καινοτόμων στον τομέα της κινητικότητας, με τους σχεδιαστές και μηχανολόγους της HORWIN. Σκοπός του ερευνητικού έργου είναι η έρευνα, εξέλιξη και δοκιμή πρωτοποριακών μοντέλων.

Στις δραστηριότητές του Project Horizon περιλαμβάνεται η επιμέλεια και η υποστήριξη της αναδυόμενης νέας τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης, όπως για παράδειγμα με τη δημιουργία δημόσιων εγκαταστάσεων φόρτισης. Ακόμη στο πεδίο δράσης της είναι η ανάληψη διοργάνωσης εκδηλώσεων για προϊόντα που απευθύνονται στη μικροκινητικότητα, η Έρευνα και Ανάπτυξη νέων προϊόντων και η συνεργασία για τον σχεδιασμό και την δοκιμή πρωτότυπων κατασκευών. Τέλος, τα μέλη του Project Horizon θα έχουν πρώτα πρόσβαση σε μοντέλα παραγωγής και περιορισμένες εκδόσεις.
EICMA 2023: HORWIN SENMENTI 0 – Το πρώτο δημιούργημα του Project Horizon με εξωπραγματικά χαρακτηριστικά!

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υψηλής απόδοσης ηλεκτρικού σκούτερ SENMENTI 0, είναι άκρως εντυπωσιακά. Ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας έχει μέγιστη ισχύ 74kW (ή αλλιώς… 100 ίππους) και τερατώδη ροπή… 91,16 χιλιογραμμόμετρων! Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο του σκούτερ, με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα.

Η τελική φτάνει τα 200 χ.α.ω. με τα 0-100 χ.α.ω να έρχονται, σύμφωνα με τη HORWIN σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία που ανακοινώνεται φτάνει τα… 300 χιλιόμετρα! Εξίσου εντυπωσιακές είναι οι δηλώσεις της εταιρείας για της φόρτισης, καθώς για να φτάσει από το 0% στο 80% η μπαταρία των 16,9kWh χρειάζεται μόλις 30 λεπτά.

Το ονομαστικό βάρος φτάνει τα 230 κιλά, με το ύψος της σέλας να παραμένει σε λογικά πλαίσια στα 795 χιλιοστά, ενώ διαθέτει και ρυθμιζόμενο σε θέση μαξιλαράκι μέσης για τον αναβάτη. Το μεταξόνιο είναι αρκετά μακρύ στα 1.500 mm, με έμφαση στην σταθερότητα.
EICMA 2023: HORWIN SENMENTI 0 – Το πρώτο δημιούργημα του Project Horizon με εξωπραγματικά χαρακτηριστικά!

Οι αναρτήσεις έρχονται από την KYB με ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα βρίσκουμε δύο δίσκους μπροστά με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, οι οποίες καλύπτονται από πλαστικά που από μακριά σε μπερδεύουν ότι πρόκειται για σύστημα hub-steering. Πίσω, ένας δίσκος συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ το ABS Bosch 10 ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Οι ζάντες είναι 16 και 14 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 120/80-16 και 160/60-14 μπροστά και πίσω, αντίστοιχα.

Ο βασικός εξοπλισμός του περιορισμένης παραγωγής SENMENTI 0 είναι ιδιαίτερα πλούσιος. Παίρνουμε ανάσα και ξεκινάμε: έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών που υποστηρίζει και λειτουργία CarPlay, ασύρματος φορτιστής, θύρα ταχείας φόρτισης USB, ηλεκτρικομαγνητικό κλείδωμα τιμονιού και άνοιγμα σέλας, θερμαινόμενα grip και σέλα, τέσσερα Riding Modes (Standard, Sport, Rain, Custom), keyless κεντρικός διακόπτης, σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών TPMS, δυνατότητα κλειδώματος/ξεκλειδώματος μέσω NFC, Bluetooth και της εφαρμογής, και τέλος 30 αισθητήρες και κάμερες για να λαμβάνουν όλα τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Ελπίζουμε να μην ξεχάσαμε κάτι…
EICMA 2023: HORWIN SENMENTI 0 – Το πρώτο δημιούργημα του Project Horizon με εξωπραγματικά χαρακτηριστικά!

Δίπλα στο SENMENTI 0, που θα βγει στην παραγωγή, βρέθηκαν δύο ακόμα concept που ανήκουν στην ίδια οικογένεια. Το SENMENTI X με αντισυμβατικό hub-steering μπροστινό σύστημα που είχαμε δει και πέρυσι στην EICMA 2022, αλλά και το εντελώς νέο SENMENTI 11 επίσης με σύστημα hub-steering που εντυπωσιάζει με το ιδιαίτερο πίσω ελαστικό του που είναι χωρισμένο στα δύο.

Σύμφωνα με τη Horwin, το SENMENTI 0 αναμένεται στην παραγωγή το 2024, και είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε αν όντως τα εξωπραγματικά χαρακτηριστικά του ισχύουν. ΑΝ ισχύουν, τότε το SENMENTI 0 θα είναι πραγματικά NEXT LEVEL e-scooter, φέρνοντας νέα δεδομένα στην κατηγορία!

HORWIN SENMENTI 2024


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

"Κινούμαι Ηλεκτρικά 2" - Παράταση μέχρι τις 30 Απριλίου 2024​

Φιλί ζωής για το πρόγραμμα επιδότησης ηλεκτρικών οχημάτων, που παρατείνεται κατά τέσσερις μήνες
Κινούμαι ηλεκτρικά


Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας παράταση ισχύος, αύξηση της χρηματοδότησης και τροποποίηση του πλαισίου για το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2” ώστε να επιταχυνθεί ο ρυθμός απορρόφησης των κονδυλίων και η διαδικασία καταβολής των επιδοτήσεων που αφορά στη χορήγηση κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων από ιδιώτες.

Με την τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης, το πρόγραμμα επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων παρατείνεται έως τον Απρίλιο του 2024 -31 Δεκεμβρίου 2023 ήταν η αρχική ημερομηνία λήξης του προγράμματος- με τους ενδιαφερόμενους να βλέπουν ταυτόχρονα τη χρηματοδότηση του προγράμματος να αυξάνεται στα 65 εκατομμύρια ευρώ.

Ειδικότερα, με την ΚΥΑ που υπέγραψαν οι υπουργοί Υποδομών & Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, Περιβάλλοντος & Ενέργειας Θεόδωρος Σκυλακάκης, οι υφυπουργοί Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών Θάνος Πετραλιάς, Υποδομών & Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου και Περιβάλλοντος & Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου, τροποποιείται ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος ως εξής:
Φιλί ζωής στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 – Παράταση μέχρι τις 30 Απριλίου 2024

Αυξάνεται ο προϋπολογισμός της δράσης στα 65 εκατ. ευρώ και παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς αδιάθετων πόρων από μία κατηγορία οχημάτων σε άλλη, για την οποία οι πόροι έχουν εξαντληθεί.

Ορίζεται προθεσμία 45 ημερών για την υποβολή δελτίου παραγγελίας οχήματος από τον δικαιούχο, με καταβολή προκαταβολής ή συμφωνητικού χρονομίσθωσης με προκαταβολή. Η ρύθμιση αφορά αιτήσεις που έχουν ήδη εγκριθεί και συμπεριληφθεί ή θα συμπεριληφθούν σε απόφαση υπαγωγής. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση μη υποβολής των ανωτέρω, η αίτηση θα απορρίπτεται και το ποσό της επιδότησης θα αποδεσμεύεται.
Περιορίζεται το χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση της αγοράς του ηλεκτρικού οχήματος από 12 σε 8 μήνες, από την ημερομηνία υπαγωγής στο Πρόγραμμα.
Με τις παραπάνω ρυθμίσεις περιορίζεται το πλήθος των αιτήσεων που παραμένουν ανενεργές και απελευθερώνονται πόροι για την υποβολή νέων αιτήσεων από ιδιώτες ή νομικά πρόσωπα, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν άμεσα στην αγορά ηλεκτρικού οχήματος.
Φιλί ζωής στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 – Παράταση μέχρι τις 30 Απριλίου 2024
 
Top Bottom