Hλεκτροκινητες μοτοσυκλετες!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Soriano Giaguaro 2022 - Η επίσημη παρουσίαση λίγο πριν την EICMA​

c7de56ddc35a6fa1080e4a6391e0f132_XL.jpg
Λίγο πριν την EICMA, έγινε στο Μιλάνο της Ιταλίας η επίσημη παρουσίαση των 2 εκδόσεων της εντυπωσιακής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας Giaguaro με τους 2 κινητήρες και το 5τάχυτο κιβώτιο, μοτοσυκλέτα που σχεδίασε Λυκούργος Ορνεράκης για λογαριασμό της Soriano Motori.
To 1930, o Ricardo Soriano δημιούργησε το πρώτο εργοστάσιο μοτοσυκλέτας στην Ιβηρική χερσόνησο, μια περιπέτεια που κράτησε μόνο μερικά χρόνια, πριν δώσει ζωή σε μια εταιρεία που αργότερα θα γινόταν ιδιαίτερα δημοφιλής, την Ossa.

Αρκετές δεκαετίες αργότερα, ο εγγονός του Ricardo, Marco Antonio Soriano, γεννηθείς στη Νέα Υόρκη όπου και έκανε καριέρα στα οικονομικά, αποφάσισε να επαναλανσάρει την Soriano Motori, με ηλεκτρικό αυτή τη φορά πρόσωπο.
Αυτή τη φορά η εταιρεία βασίζεται στην Ιταλία, όπου και βρίσκεται το εργοστάσιο που θα συναρμολογεί τα ηλεκτρικά δίκυκλα ης εταιρείας, αλλά και στην Ελλάδα, όπου βρίσκεται ο σχεδιαστής τους, Λυκούργος Ορνεράκης.
soriano_presentazione_motoSimonaBrunoPh-215.jpgsoriano_presentazione_motoSimonaBrunoPh-221.jpg
Η εταιρεία έχει επενδύσει στην ανάπτυξη νέας τεχνολογίας, και δη σε πλαίσια, κινητήρες, κιβώτια και λογισμικό, όλα εξελιγμένα in-house!
Τα πρώτα ηλεκτρικά δίκυκλα της Soriano Motori είναι οι 2 εκδόσεις μιας premium, γυμνής, ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας επιδόσεων που ακούει στο όνομα Giaguaro (Ιαγουάρος), όμως στα σκαριά βρίσκονται κι άλλα ηλεκτρικά project που περιλαμβάνουν ένα scooter κι ένα Adventure bike.
Οι μοτοσυκλέτες που έδειξε η Soriano Motori στην Ιταλία, όπου την παρουσίαση έκαναν ο ίδιος ο Marco Antonio Soriano μαζί με τον θρύλο των αγώνων Marco Melandri, είναι οι Giaguaro V1S & V1R, που φέρουν το ίδιο περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο, ενώ οι 2 εκδόσεις διαφέρουν σε εξοπλισμό, με την V1S να είναι η βασική έκδοση και η V1R η κορυφαία έκδοση.

Στις αναρτήσεις η V1S διαθέτει ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι 50 mm, με διαδρομή 125 mm, ενώ η V1R έρχεται με ανάρτηση τύπου Hossack (!), διαδρομής 120 mm.
Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες φέρουν αλουμινένιο ψαλίδι, και μονό πίσω αμορτισέρ με 120 mm διαδρομής.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, με ελαστικά 120/50-17 και 180/55-17.

Στα φρένα έχουμε ένα σετ δίσκων 320 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, κι έναν ακόμα δίσκο 260 mm πίσω, και αυτόν με τετραπίστονη δαγκάνα.
Ο κινητήρας έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς μιλάμε για 2 brushless ηλεκτρικά μοτέρ, σχεδιασμένα από την Soriano Motori σε συνεργασία με τη Moog, μια ιταλό-αμερικάνικη εταιρεία.
soriano_presentazione_motoSimonaBrunoPh-196.jpgsoriano_presentazione_motoSimonaBrunoPh-195.jpg
Η απόδοση ανακοινώνεται στα 60 kW (80 hp) για την V1S και στα 72 kW (96,5 hp) για την V1R, με ίδια ροπή και για τις 2 εκδόσεις, στα 15,8 kgm.
Σημειώστε πως οι κινητήρες είναι υγρόψυκτοι με 2 ψυγεία μπροστά, σε διάταξη παρόμοια με ΜΧ / Enduro μοτοσυκλέτες, και 2 ακόμα ψυγεία, ένα για κάθε inverter. Η Soriano Motori φιλοδοξεί μάλιστα να παρέχει στους πελάτες και διαφορετικούς ήχους για τον κινητήρα, ώστε να μπορείτε να κινείστε και να σας ακούνε οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου, για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Οι μπαταρίες βρίσκονται πάνω από τους κινητήρες, κάτι που από τη μία τοποθετεί ελαφρώς ψηλότερα το κέντρο βάρους, από την άλλη δεν θα χρειαστεί να ξανασχεδιαστεί η μοτοσυκλέτα από την αρχή όταν η Soriano Motori βγάλει ακόμα ισχυρότερα μοτέρ στην παραγωγή.
Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μπαταρία πολυμερών λιθίου με χωρητικότητα 15kW ή 20 kW, για μια εντυπωσιακή αυτονομία 180 χιλιομέτρων, όπως υποστηρίζει η Soriano Motori. Ο χρόνος μιας πλήρους φόρτισης μέσω οικιακής πρίζας είναι οι 5 ώρες, ενώ με ταχυφορτιστή αυτό πέφτει στη μία ώρα. To βάρος των μοτοσυκλετών ανακοινώνεται στα 255 κιλά.
Πέρα από τους 2 κινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία, ένα ακόμη καινοτόμο και ιδιαίτερο στοιχείο στις μοτοσυκλέτες της Soriano Motori είναι και το 5τάχυτο κιβώτιο που διαθέτει και όπισθεν! Μάλιστα οι μοτοσυκλέτες θα έχουν και μανέτα συμπλέκτη!

Οι ιδιαιτερότητες συνεχίζουν και στην οθόνη οργάνων που δεν βρίσκεται στην αναμενόμενη θέση στο τιμόνι, αλλά στη θέση που θα βρισκόταν το ρεζερβουάρ σε μια θερμική μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για μια TFT Touchscreen οθόνη 8 ιντσών, με πληθώρα πληροφοριών, και συνδεσιμότητα.
Οι τιμές ανακοινώνονται στα 25.000 ευρώ για το Giaguaro V1S, και στα 32.500 ευρώ για το Giaguaro V1R, ενώ στην έκθεση της EICMA θα δώσει το παρών πρώτα το V1R, με τα S & Gara να παρουσιάζονται αργότερα μέσα στο 2022.
Οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει στο site της Soriano Motori ΕΔΩ, ενώ οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τις μοτοσυκλέτες τους την Άνοιξη του 2022.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fantic L1 και L3: Αλουμίνιο και χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας​

Το ηλεκτρικό για όσους ξέρουν να οδηγούν
6.jpg
Τα περισσότερα ηλεκτρικά scooter έχουν φτιαχτεί από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τις έννοιες της σωστής οδικής συμπεριφοράς. Ναι, υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά είναι τόσο λίγες και τόσο σπάνιες που δεν επαρκούν για να ανατρέψουν τον κανόνα. Κι αυτό δεν είναι παράξενο που συμβαίνει, αφού η αρχιτεκτονική των scooter δεν βοηθάει την ομοιόμορφη κατανομή του βάρους και οι πλειοψηφία των εταιρειών κατασκευής ηλεκτρικών scooter δεν έχουν καν τμήμα με δοκιμαστές. Δυο κομπιουτεράδες, ένας βιομηχανικός σχεδιαστής, ένα site, ένα App, πολλά λαμπάκια LED και… έτοιμο!

Το νέο ηλεκτρικό scooter της Fantic όμως έχει σχεδιαστεί με ακριβώς τις αντίθετες προτεραιότητες, δηλαδή όλο το βάρος έχει πέσει στα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο χυτό αλουμίνιο. Έχει κανονικό ψαλίδι και τελική μετάδοση με αλυσίδα όπως οι μοτοσυκλέτες. Οι τροχοί είναι μεγάλης διαμέτρου 16” εμπρός και πίσω. Το τηλεσκοπικό πιρούνι δένει σε μια χοντρή πλάκα με δύο βίδες συγκράτησης σε κάθε καλάμι. Στο ίδιο “μοτοσυκλετιστικό” πνεύμα είναι το τιμόνι fat-bar και τα δύο δισκόφρενα.





Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 3kW όπου στην έκδοση L1 συνδυάζεται με μία μπαταρία 2200Wh και στην έκδοση L3 με δύο μπαταρίες, φτάνοντας τα 4400Wh. Η L3 έχει και τη μεγαλύτερη αυτονομία που επαρκεί έως τα 100 χιλιόμετρα οδήγησης με μια πλήρη φόρτιση.

8.jpg10.jpg14.jpg

Πηγη www.motomag.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν ειχε και καθρεπτες ..... μεγαλους, θα το σκεφτομουν ......! Tooth
Μόλις βγάλουν μια καλή μίνι φορητή γεννήτρια βενζίνης που να χωράει στο backpack μου ,θα πα'να πάρω ενα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Damon HyperFighter Colossus - Ηλεκτρική Streetfighter με 200 hp​

damon-hyperfighter-00002.jpg

Στην CES 2022, η καναδέζικη Damon Motors παρουσίασε το HyperFighter Colossus, ένα ηλεκτρικό streetfighter μοντέλων 200 ίππων, με διαστημική τεχνολογία και τιμή που ακούγεται... αρκετά λογική.
Η startup Damon Motorcycles, που έχει παρουσιάσει την ηλεκτρική Superbike “Hypersport” παρουσιάζει τώρα την “Hyperfighter”, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι σήμερα ούτε μία Damon δεν έχει φτάσει στα χέρια κάποιου ιδιοκτήτη.

Η Damon συνεχίζει να εντυπωσιάζει στα χαρτιά και με ψηφιακές απεικονίσεις, ενώ οι αγοραστές μπορούν να προ-παραγγείλουν τον ηλεκτρικό Κολοσσό με μια προκαταβολή 250 δολαρίων, όμως ποιοι είναι αυτοί οι γενναίοι / απερίσκεπτοι που θα το κάνουν δίχως να έχουν δει καν τη μοτοσυκλέτα να δοκιμάζεται στον δρόμο;
Οι Startup που υπόσχονται θεϊκά προϊόντα ολοένα και αυξάνονται, προσπαθώντας να προσελκύσουν αγοραστές και επενδυτές, όμως καλό είναι κανείς να κρατά και μικρό καλάθι, τουλάχιστον μέχρι να δούμε απτές μοτοσυκλέτες να οδηγούνται στην πραγματικότητα.
damon-hyperfighter-00005.jpg
Αφού γκρινιάξαμε λιγάκι, να περάσει κι η ώρα, ας δούμε και λιγάκι τι νέο φέρνει ο ηλεκτρικός Κολοσσός της Damon.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στην HyperSport, με τα ίδια μηχανικά μέρη, τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα και την ίδια προηγμένη τεχνολογία ραντάρ που ανιχνεύει πιθανές συγκρούσεις και προειδοποιεί τον αναβάτη.
Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας βρίσκεται το λεγόμενο “HyperDrive” (όρος που έγινε γνωστός στις ταινίες Star Wars) και περιλαμβάνει το monocoque πλαίσιο με τις μπαταρίες, τον κινητήρα και τα ηλεκτρονικά.

Η Damon αναφέρει πως η αρχική έκδοση του HyperFighter θα έχει κορυφαίες προδιαγραφές, περιορισμένη παραγωγή 100 μοτοσυκλετών και τιμή 35.000 δολαρίων Η.Π.Α., ήτοι 31.000 ευρώ.
Η πρώτη αυτή έκδοση θα έχει απόδοση 200 hp, ροπή 20.4 Kgm, μπαταρία 20 kWh και τελική ταχύτητα 273 χλμ/ώρα, 48 χλμ/ώρα λιγότερα από τη HyperSport.
Η μέγιστη αυτονομία ανακοινώνεται στα 234 χιλιόμετρα υπό ιδανικές συνθήκες, ενώ ο ανεφοδιασμός κρατά… 15 ώρες με οικιακό ρεύμα. Αν τώρα χρησιμοποιήσετε ταχυφορτιστή, η Damon κάνει λόγο για φόρτιση 0-80% σε 45 λεπτά.

Η αρχική έκδοση του HyperFighter διαθέτει λιγότερα πλαστικά από την HyperSport, αλλά τα ίδια κλιπόν, νέο προβολέα, μονόμπρατσο ψαλίδι, carbon τροχούς, Ohlins αναρτήσεις και Brembo φρένα.
Η εταιρεία σκοπεύει να βγάλει στην παραγωγή και δυο χαμηλότερου κόστους εκδόσεις. Η πρώτη θα ακούει στο όνομα HyperFighter Unlimited 20, που θα έχει μεν ίδιες επιδόσεις, αλλά συμβατικό ψαλίδι, αλουμινένιους τροχούς και πιο οικονομικές αναρτήσεις και φρένα, με αναμενόμενη τιμή 25.000 δολάρια, ήτοι 22,115 ευρώ.

Η δεύτερη θα λέγεται HyperFighter Unlimited 15, και θα έχει ασθενέστερες επιδόσεις με μοτέρ 150 hp, μικρότερη μπαταρία 15 kWh, τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα, αυτονομία 200 χιλιομέτρων και τιμή 19.000 δολαρίων, ήτοι 16.800 ευρώ.
Τα πρωτοποριακά ηλεκτρονικά βοηθήματα των HyperFighter περιλαμβάνουν onboard AI, ραντάρ και κάμερες, με το σύστημα της Damon να ανιχνεύει 64 γειτονικά οχήματα γύρω από τη μοτοσυκλέτα, προβλέποντας τις πορείες τους, με μια τεχνολογία που ονομάζεται CoPilot. Όταν το σύστημα υποθέσει πως επίκειται σύγκρουση, θα προειδοποιεί τον αναβάτη μέσω λυχνιών, αλλά και μέσω δονήσεων στο τιμόνι.
Σα να μην έφταναν τα παραπάνω, το HyperFighter θα έχει και Adaptive θέση οδήγησης, όπως και το HyperSport, που θα αλλάζει θέση σε τιμόνι και μαρσπιέ με το πάτημα ενός κουμπιού!
Η Damon αναφέρει πως θα έχει προσθέσει έναν online configurator της μοτοσυκλέτας στο site της πριν το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022.
Εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά, που όμως μένει να αποδειχτεί αν θα μπουν σε εφαρμογή.
Το άμεσο μέλλον θα δείξει αν οι μοτοσυκλέτες της Damon θα καταφέρουν να βρουν τον δρόμο τους για την παραγωγή, ή αν η ιστορία θα λήξει ως μια συγκλονιστική… φούσκα.


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Παρήγγειλα ήδη ... σε τρίκυκλο με καλάθι για να πίνω και τον καφέ μου άνετα όσο θα φορτώνει ...! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VMOTO STASH 2022: ΚΟΜΨΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΕ ΤΕΛΙΚΗ 105 KM/H​

Ικανοποιητική τελική, μεγάλη αυτονομία

Η Vmoto Soco είναι η εταιρία που κατασκευάζει τα γνωστά και στην Ελλάδα ηλεκτρικά σκούτερ Super Soco, αλλά και τις ηλεκτρικές μικρές μοτοσυκλέτες TC, TSX και TC Max. Η Vmoto παρουσίασε πρόσφατα και ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά ένα ακόμα μοντέλο ιδιαίτερα κομψής εμφάνισης, που ακούει στο όνομα Stash.
To Vmoto Stash θα είναι το πρώτο μιας σειράς ηλεκτρικών μοντέλων που χαρακτηρίζονται σαν premium από την εταιρία.

Η εμφάνιση του Stash που είναι εντυπωσιακή και το κάνει να ξεχωρίζει, είναι δημιουργία του γνωστού σχεδιαστή Άγγλου Adrian Morton, ο οποίος ήταν για δύο δεκαετίες υπεύθυνος design της MV Agusta.

Μπορεί να συγγενεύει το design με τα υπόλοιπα μοντέλα της Vsoco, αλλά αυτό ήταν τελικά το ζητούμενο ώστε να υπάρχει εταιρική ταυτότητα.

Η μπαταρία βρίσκεται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και ο κινητήρας απόδοσης 6000 Watt (8 ίπποι) βρίσκεται στο πίσω μέρος του πλαισίου.

Το όνομα Stash υπαινίσεται τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που χωράει φουλφέις κράνος και βρίσκεται κάτω από το ψευδο-ρεζερβουάρ.

Η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 105 km/h και η αυτονομία στα 240-260 km, με σταθερή ταχύτητα στα 45 km/h. H πλήρης φόρτιση διαρκεί 6 ώρες.
To βάρος του Vmoto Stash φτάνει μόλις 105 κιλά, έχει χαμηλή σέλα στα 785 mm οι τροχοί έχουν διάμετρο 17 ίντσες. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 100/80-17 και 120/70-17 μπροστά και πίσω.

Οι αναρτήσεις είναι ανάποδο πιρούνι μπροστά και μονό πίσω αμορτισέρ, με ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου.
Τα φρένα είναι δίσκος μπροστά με δαγκάνα ακτινικής έδρασης και δίσκος πίσω, γεφυρωμένα με σύστημα CBS.

Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι full LED, υπάρχει DRL LED και τα όργανα είναι ψηφιακή οθόνη LCD.
Το Vmoto Stash θα φτάσει στην ευρωπαϊκή αγορά μετά το πρώτο μισό του 2022 και θα διατεθεί σε 3 χρωματισμούς: μπλε-μαύρο, κίτρινο-μαύρο και γκρι-μαύρο.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

AXIIS LIION - Ηλεκτρικό Supermoto με 134 hp και 133 kg!​

axiis-liion-2022-00001.jpg

Η πορτογαλική AXIIS δημιουργήθηκε το 2015 από 3 φίλους που είχαν ως στόχο την κατασκευή premium μοτοσυκλετών. Τώρα μας παρουσιάζουν την ηλεκτρική Supermoto LIION (λογοπαίγνιο με το Lion – λιοντάρι και τις μπαταρίες ιόντων λιθίου) που βρίσκεται σε πρωτότυπο στάδιο, με απόδοση 134 hp για 133 kg, έχοντας λόγο κιλών / hp το θεαματικό 1:1!
Θα μας πείτε, “και τι έκαναν τόσα χρόνια αυτοί οι 3 φίλοι”, και θα σας απαντήσουμε “κατασκεύαζαν aftermarket τιμονόπλακες και μαρσπιέ αλουμινίου”, με κατάλογο περισσότερων από 20 προϊόντων και πελάτες σε περισσότερες από 70 χώρες.

Κάπως έτσι, απέκτησαν τεχνογνωσία αλλά και ένα βασικό κεφάλαιο, προχωρώντας στο επόμενο στάδιο, που είναι η δημιουργία της κορυφαίας ηλεκτρικής Supermotard “Liion” που σχεδιάζουν τόσα χρόνια, μιας μοτοσυκλέτας στην οποία δεν έχει γίνει καμία παραχώρηση κόστους!
Το κτηνώδες αλουμινένιο πλαίσιο είναι ενιαία κατασκευή με το κουτί της μπαταρίας των 12kWh, με κατεργασία CNC, ενώ το ίδιο θηριώδες είναι και το μονόμπρατσο ψαλίδι.

Η μοτοσυκλέτα βρίθει από αλουμίνιο και carbon, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανάποδο πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ της Ohlins. Υπεύθυνη για τα φρένα είναι η Brembo -στις φωτογραφίες δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα ο πίσω δίσκος καθώς η μοτοσυκλέτα είναι ακόμα στο πρωτότυπο στάδιο.
Η AXIIS δεν αναφέρει ακόμα τις προελεύσεις ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας, ενώ τα επίσημα νούμερα απόδοσης είναι θεαματικά, με 134 hp και 24.5 kgm ροπής, για ένα βάρος μόλις 133 κιλών και τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα!
Όπως καταλαβαίνετε από τα νούμερα… αναζητείται οδηγός για να οδηγήσει το τέρας! Κι αν με 134 hp πιάνει μόλις 200, τότε μάλλον θα πρέπει να σηκώνεται στα 190!

Στις διαστάσεις τώρα η AXIIS κάνει λόγο για μεταξόνιο 1.429 mm, κάστερ 25.9 μοιρών, και διαδρομή αναρτήσεων 209 mm μπροστά και 190 mm πίσω.
Η εταιρεία δεν αναφέρει αυτονομία, όμως ανεπίσημα κάνει λόγο για 200 χλμ. εάν κινείστε με 100 χλμ/ώρα. Ποιος βέβαια θα πάρει το τέρας αυτό για να πηγαίνει με 100 χλμ/ώρα...
Η AXIIS ετοιμάζεται τώρα να ξεκινήσει τις δοκιμές σε δρόμο και πίστα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε τη σελίδα της LIION ΕΔΩ.

axiis-liion-2022-00003.jpgaxiis-liion-2022-00004.jpg

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW CE 04: Η τιμή του στη χώρα μας​

Έφτασε τo νέο ηλεκτρικό scooter BMW CE 04 στην Ελληνική αγορά​




Ευελιξία, ευκολία οδήγησης και πρακτικότητα στους 2 τροχούς από την BMW Motorrad
Η BMW Motorrad καλωσορίζει την νέα εποχή αστικής κινητικότητας σε δύο τροχούς. Το νέο BMW CE 04 με την εντυπωσιακή σχεδίαση και την προηγμένη τεχνολογία, είναι πλέον διαθέσιμο στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων της BMW Motorrad συνδυάζοντας τις κλασικές αξίες της μάρκας που είναι η ασφάλεια και την πολυτέλεια, με την οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas, κ. Andreas Sieben είχε μία πρώτη οδηγική εμπειρία με το νέο ηλεκτρικό scooter BMW CE 04 και επεσήμανε: «Πρόκειται για ένα καινοτόμο προϊόν που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των scooter – ευελιξία, ευκολία οδήγησης και πρακτικότητα – με προηγμένες λύσεις συνδεσιμότητας και στυλ. Το CE 04 είναι ένα scooter συνδεδεμένο με τη ζωή του αναβάτη προσφέροντάς του μια πολύ συναισθηματική και πρωτοποριακή εμπειρία μετακίνησης. Με την άφιξη του BMW CE 04 του στην Ελλάδα, το BMW Group προσφέρει λύσεις μηδενικών ρύπων σε όλες τις μάρκες του».
Τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου BMW CE 04 είναι τα εξής:
  • Ονομαστική ισχύς 15 kW (20 hp). Μέγιστη ισχύς 31 kW (42 hp).
  • Έκδοση μειωμένης ισχύος: 11 kW (15 hp) ή 23 kW (31 hp).
  • Χωρητικότητα μπαταρίας 60,6 Ah (8,9 kWh).
  • Αυτονομία περίπου 130 km (έκδοση μειωμένης ισχύος: 100 km).
  • Σύντομοι χρόνοι φόρτισης και τεχνολογία φόρτισης βασισμένη στο σύστημα που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα.
  • Αυξημένη οδηγική ευστάθεια χάρη στον έλεγχο ολίσθηση μέσω του ASC (Automatic Stability Control). Προαιρετικό DTC (Dynamic Traction Control).
  • Τρία riding modes “ECO”, “Rain” and “Road” για αποδοτική, καθημερινή χρήση ως βασικός εξοπλισμός. “Dynamic” riding mode για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση ως εργοστασιακή προαιρετική επιλογή.
  • Ανάρτηση με υψηλή κατευθυντική ευστάθεια, μονοκόμματο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο.
  • Ισχυρό σύστημα πέδησης με ABS. ABS Pro με αισθητήρα κλίσης, προαιρετικό.
  • Έγχρωμη οθόνη 10,25” TFT με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης με χάρτη και εκτενείς λειτουργίες συνδεσιμότητας, στο βασικό εξοπλισμό.
  • Ισχυρά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED παντού. Adaptive Headlight Pro και λειτουργίες φώτων, ως εργοστασιακές προαιρετικές επιλογές.
  • Αποθηκευτικοί χώροι στο πλάι και μπροστά. Πλαϊνός αποθηκευτικός χώρος για το κράνος με εύκολη πρόσβαση για τον αναβάτη.
  • Ενεργά αεριζόμενο ντουλαπάκι για τη φόρτιση κινητού τηλεφώνου με θύρα φόρτισης USB-C.
  • Σχεδίαση και χρωματική παλέτα με προσανατολισμό στο μέλλον.
  • Εκτενής γκάμα προαιρετικών χαρακτηριστικών και γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad καθώς και εξοπλισμός αναβάτη.
H προτεινόμενη λιανική τιμή του νέου BMW CE 04 ξεκινά από τα 12.180€ (με ΦΠΑ) και λαμβάνει επιπλέον κρατική επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», η οποία μειώνει σημαντικά την αρχική τιμή του μοντέλου.
P90459408 lowRes


Πηγη https://2wo.gr

Ωρε τσαμπα ειναι 12.180€ με 100 χλμ αυτονομιαfacepalm 2
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Θα ειναι must .... για τους ηδη κατοχους της μαρκας που προσωρινα .... βολευονται με κατι ασιατικα σκουτερ τις ξεφτιλας ....!Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Θα ειναι must .... για τους ηδη κατοχους της μαρκας που προσωρινα .... βολευονται με κατι ασιατικα σκουτερ τις ξεφτιλας ....!Tooth
Θα γεμίσει ο τόπος με δαυτό .
Να με θυμηθεις
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Energica Experia 2023 – Ηλεκτρικό adventure touring​





Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει την πρώτη ηλεκτρική τουριστική μοτοσυκλέτα της με τη φερόμενη ως μεγαλύτερη μπαταρία της αγοράς.
Μπορεί να μην αντιπροσωπεύεται καν στην Ελλάδα, μα η Energica πιθανότατα είναι γνωστή στους περισσότερους και γι’ αυτό μπορούμε ελεύθερα να κατηγορήσουμε την ηλεκτρική της superbike, Ego, που εδώ και λίγα χρόνια τροφοδοτεί κατ’ αποκλειστικότητα την ηλεκτρική κλάση των MotoGP, τη MotoE.

Η Energica στην ουσία όσα χρόνια είναι στην αγορά διαθέτει δύο μοντέλα, καθώς εκτός του Ego έχουμε τις γυμνές εκδόσεις της, δηλαδή τη streetfighter Eva και την κλασικότερης εμφάνισης γυμνή EsseEsse9.
energica experia 8

Η έλευση του Experia προσθέτει μια διαφορετική επιλογή, πιο ψηλή και όρθια, σχεδιασμένη για ταξίδια.
Η Energica μας λέει πως φορά τις μεγαλύτερες μπαταρίες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, με ονομαστική χωρητικότητα 19.6 kWh και μέγιστη 22.5. Παράλληλα δηλώνει πως παρότι μεγαλύτερη η μπαταρία της ζυγίζει λιγότερα κιλά από τις προηγούμενης γενιάς μπαταρίες που φορά η υπόλοιπη γκάμα της και τοποθετείται λίγο χαμηλότερα στο πλαίσιο.
Αυτό το τελευταίο ακούγεται πολύ θετικό, καθώς το κέντρο βάρους θα είναι πάντα ένα ζήτημα σε μια ψηλότερη μοτοσυκλέτα, και η Experia έτσι ακούγεται με ύψος σέλας στα 847 mm.

Επίσης, όσο προηγμένη κι αν είναι η νέα της μπαταρία, το σύνολο στη ζυγαριά δείχνει 260 κιλά, όχι δηλαδή μια τιμή ξένη στη λογική των μεγάλων adventure, σίγουρα πάντως δεν αφήνει περιθώριο να την αποκαλέσει κανείς “ελαφριά”.
energica experia 11
Νέος είναι και ο ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται κοντά στην έδραση του ψαλιδιού και έχει σταθερή απόδοση 80 hp με κορύφωση στους 102 hp. Η αποδιδόμενη ροπή ανακοινώνεται στα 11.7 kgm, το μέγιστό της ωστόσο μπορεί στιγμιαία να ανέλθει ως τα … 92 kgm!

Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 180 km/h και η Energica ανακοινώνει μερικές απίστευτες αυτονομίες από τη μεγάλη της μπαταρία: από 208 χιλιόμετρα στον ανοικτό δρόμο, ως 420 στην πόλη. Ακούγονται όντως πολύ μεγάλες τιμές, πιθανότατα εφικτές οδηγώντας πολύ ήρεμα και με οικονομική επιλογή απόδοσης.
Η Experia διαθέτει 4 riding modes (eco, urban, rain, sport), 4 επιλογές ρύθμισης της ανάκτησης ενέργειας (regenerative braking) και συνολικά 7 προφίλ απόδοσης που χωρίζονται σε 4 προκαθορισμένα και 3 προς ρύθμιση από τον αναβάτη.

energica experia 1
Σε αυτά επιλέγονται τιμές για απόδοση ισχύος, ανάκτηση ενέργειας (δηλαδή πρακτικά φρένο κινητήρα), traction control (σε 6 επίπεδα) και ABS, με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας να βασίζονται σε αδρανειακή μονάδα 6 αξόνων που τους δίνει cornering χαρακτηριστικά.
Η νέα μοτοσυκλέτα της Energica κυλά σε τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω, πατώντας σε μια σχεδίαση που φέρνει σαφώς δείγματα έμπνευσης από μοτοσυκλέτες όπως οι Ducati Multistrada και Honda Crosstourer.
Η Energica Experia είναι ήδη διαθέσιμη για προπαραγγελία στην ιστοσελίδα της εταιρείας, ωστόσο δεν γίνεται προς το παρόν καμιά αναφορά σε τιμή και χρόνους παράδοσης.

Δείτε τη στην επίσημη ιστοσελίδα της Energica, καθώς και στο βίντεο που ακολουθεί.


Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Να πάρεις τουρινκ ηλεκτρονικό μηχανάκι να το πας με 110 στις εθνικές να μην ξεφορτισεις την μπαταρία σύντομα και να σε πατήσει η νταλίκα που έρχεται από πίσω.
Αν αυτό δεν είναι αντβετσιουρ ,τότε τι ;
Rolling
 

Nassosa

new member
Δημοσιεύσεις
55
Ηλικία
47
Περιοχή
Greece
Όνομα
Nassos
Να καταθέσω και εγώ την γνώμη μου μιας και είχα μια ηλεκτροκίνητη μηχανή για 7-8 μηνες. Αν και ήταν βολική για μέσα στην πόλη υπήρχαν θέματα που με έκαναν να αλλάξω.
1. Το άγχος της μπαταρίας και της απόστασης που σου μένει είναι υπαρκτό και αρκετά σοβαρό αν για παράδειγμα ξεχαστείς και δεν φορτίσεις καλά το βράδυ
2. Όταν η μπαταρία πέσει κάτω από κάποιο ποσοστό π.χ. 25% τότε πέφτει και η απόδοση της μηχανής για να κρατήσει την μπαταρία. Ξανφικά η τελική σου είναι τα 60χλμ και ανάλογα που είσαι μπορεί και να είναι πρόβλημα.
3. Αν βρεθείς με λίγη μπαταρία κάπου μακριά και πρέπει να επιστρέψεις τότε πρέπει να περιμένεις τουλάχιστον μια ώρα. Αν φυσικά βρεις να φορτίσεις.

Αλλά πιστεύω ότι στα επόμενα 10 χρόνια όλα αυτά θα αλλάξουν χωρίς να φύγουν οι μηχανές εσωτερικές καύσης.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph TE-1: το αγγλικό ηλεκτρικό είναι… καθ’ οδόν!​

Όλες οι λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν στις 12 Ιουλίου​


Το πρωτότυπο Project TE-1, η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Triumph των σχεδόν 180ΗΡ, ολοκλήρωσε την τέταρτη και τελευταία φάση δοκιμών, δηλαδή τις δοκιμές στο δρόμο

Project TE-1, αυτό είναι το όνομα της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας που θα παραχθεί από την Triumph, με τη συνεργασία των Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain Ltd και WMG Πανεπιστήμιο του Warwick.
Συγκεκριμένα, το πρωτότυπο που «γεννήθηκε» από αυτή την συνεργασία, είναι αποτέλεσμα των ακολούθων συνεργασιών:
• Triumph: πλαίσιο, υποπλαίσιο, πάνελ οργάνων, πλαστικά και τροχοί, κιβώτιο ταχυτήτων (συμπεριλαμβανομένου ιμάντα μετάδοσης κίνηση Gates Carbon Drive), ηλεκτρονικά, πιρούνι και αμορτισέρ Öhlins, δαγκάνες φρένων (Brembo M50) και ηλεκτρονικά.
• Williams Advanced Engineering: Μπαταρία WAE με βελτιστοποιημένη τοποθέτηση κυψελών για καλύτερη κατανομή μάζας, ECU οχήματος, μετατροπέα DC-DC, σύστημα ψύξης, υποδοχή φόρτισης.
• Integral Powertrain Ltd: κατασκευή του κιβωτίου ταχυτήτων με ενσωματωμένο και κλιμακούμενο μετατροπέα και κινητήρα με τεχνολογία μεταγωγής καρβιδίου του πυριτίου και ενσωματωμένη ψύξη.
• WMG Πανεπιστήμιο του Warwick: τελικές προσομοιώσεις εν όψει της δοκιμαστικής φάσης για να επιβεβαιωθεί ότι το project είναι ικανό να επιτύχει του αναμενόμενους στόχους απόδοσης και αξιοπιστίας.
triumph te 1 3


Επί του παρόντος, πολλές τεχνικές προδιαγραφές δεν είναι γνωστές, εκτός από το ότι ο κινητήρας και οι μπαταρίες είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο. Η ισχύς που δηλώνει είναι 130kW, που ισοδυναμεί με 176ΗΡ !
Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η τέταρτη και τελευταία φάση του project, αυτή των δοκιμών στο δρόμο, η οποία διήρκησε περίπου έξι μήνες, περιλαμβάνοντας διαφορετικούς τύπους δοκιμών, λαμβάνοντας υπόψη τους ακόλουθους ελέγχους:
• Βαθμονόμηση γκαζιού
• Χαρτογράφηση μετάδοσης
• Παροχή ισχύος και ροπής
• Αξιολόγηση κατανάλωσης και αυτονομίας
• Ανάπτυξη μεθόδων οδήγησης
• Επικύρωση λειτουργιών λογισμικού
• Θερμική βελτιστοποίηση
triumph te 1 4

Όλες οι λεπτομέρειες και τα αποτελέσματα των δοκιμών, συνοδευόμενα από φωτογραφικά πλάνα και περιγραφικά βίντεο θα αποκαλυφθούν στις 12 Ιουλίου, περιλαμβάνοντας δεδομένα όσον αφορά την απόδοση, την αυτονομία και τους χρόνους φόρτισης του πρωτοτύπου.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.447
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κινούμαι Ηλεκτρικά 2: Μικρό καλάθι για τις μοτοσυκλέτες​

Μονόπατα υπέρ των εταιρειών leasing

Παρά το γεγονός πως το πρόγραμμα επιδοτήσεων “Κινούμαι Ηλεκτρικά 1” είχε απορρόφηση κονδυλίων κάτω από 50% (εκταμιεύτηκαν μόλις 20 εκατομμύρια ευρώ από τα 42 που είχαν προϋπολογιστεί) η κυβέρνηση συνεχίζει να ακολουθεί το ίδιο σκεπτικό επιδοτήσεων και στο πρόγραμμα “Κινούμαι ηλεκτρικά2”, παρά το γεγονός πως αυτή τη φορά το πρόγραμμα έχει προϋπολογισμό 75 εκατομμύρια ευρώ.
Συγκεκριμένα το Κινούμαι Ηλεκτρικά 2 προβλέπει τις ακόλουθες επιδοτήσεις για αγορά ή μακροχρόνια μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων για ιδιώτες και εταιρείες:

Για ιδιώτες:
  • Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000 ευρώ.
  • Επιδότηση 30% και έως 8.000 ευρώ για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς.
  • Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000 ευρώ και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 500 ευρώ.
  • Επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ για αγορά αυτοκινήτου σε ΑΜΕΑ.
  • Επιπλέον επιδότηση 1.000 ευρώ για οικογένειες με τουλάχιστον τρία εξαρτώμενα τέκνα (1.000 ευρώ για τρία εξαρτώμενα τέκνα, και επιπλέον 1.000 ευρώ ανά επιπλέον εξαρτώμενο τέκνο έως και 4.000 ευρώ).
  • Επιπλέον 1.000 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου και μικρο-αυτοκινήτου σε νέους έως 29 ετών.
  • Δυνατότητα εκχώρησης δικαιώματος είσπραξης επιδότησης στην εταιρεία πώλησης.
  • Επιδότηση έως 40% και με μέγιστο ποσό τις 3.000 ευρώ για την αγορά δικύκλων και τρικύκλων κατηγορίας L5e έως L7e (επαγγελματικά ηλεκτρικά τρίκυκλα και τα μικρο-αυτοκίνητα).
  • Eπιδότηση ηλεκτρικών δικύκλων κατηγορίας L1e έως L4e έως 20% και με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 ευρώ.
  • Επιδότηση 40% για τα ηλεκτρικά ποδήλατα, με μέγιστο ποσό επιδότησης 800 ευρώ.

Για εταιρείες:
  • Επιδότηση 30% για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μέγιστο ποσό τις 8.000 ευρώ από 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000 ευρώ από 21 οχήματα και πάνω.
  • Επιβράβευση απόσυρσης με 1.000 ευρώ ανά όχημα και επιδότηση αγοράς έξυπνου φορτιστή 400 ευρώ ανά σημείο επαναφόρτιση.
  • Επιδότηση σε εταιρείες ταχυμεταφορών, διανομών και τουριστικές εταιρείες για την αγορά έως και 10 ηλεκτρικών ποδηλάτων.
  • Επιδότηση 30% και έως 8.000 ευρώ για μακροχρόνιες μισθώσεις, χωρίς υποχρέωση εξαγοράς για 1 έως 20 οχήματα και 20% επιδότηση και έως 6.000 ευρώ για 21 οχήματα και πάνω αντίστοιχα.
  • Επιπλέον 4.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε νησιά.
  • Επιδότηση 30% και με μέγιστο ποσό τις 8.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων επίδειξης (test drive) από 1 μέχρι 20 οχήματα και 20% επιδότηση με μέγιστο ποσό τις 6.000 ευρώ για 21 οχήματα και άνω αντίστοιχα.
Όπως είναι ξεκάθαρο, η επιδότηση στα αυτοκίνητα και τα επαγγελματικά τρίκυκλα είναι από 30% έως και 40% με μέγιστο ποσό τα 8.000€, ενώ για τα δίκυκλα η επιδότηση δεν ξεπερνά το 20% και μέγιστο ποσό τα 800€.
Με δεδομένο πως στον πρώτο κύκλο επιδοτήσεων του Κινούμαι Ηλεκτρικά 1, έμειναν αδιάθετα 22 εκατομμύρια ευρώ και με δεδομένο πως αυτή τη στιγμή το μποτιλιάρισμα στο κέντρο των μεγάλων αστικών κέντρων έχει κάνει τη χρήση αυτοκινήτου μαρτυρική για όλους, μας προκαλεί εντύπωση που η κυβέρνηση δεν επιδοτεί (τουλάχιστον) με το ίδιο ποσοστό τα ηλεκτρικά δίκυκλα, τα οποία λύνουν ταυτόχρονα δύο τεράστια προβλήματα των αστικών κέντρων και όχι μόνο ένα όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επίσης η επιδοτήσεις στα δίκυκλα είναι πολύ πιο εύκολα να απορροφηθούν, αφού μιλάμε για οχήματα με τιμές λιανικής από 3.000 έως το πολύ 25.000€, όταν στα αυτοκίνητα τα αντίστοιχης αυτονομίας μοντέλα κοστίζουν από 30.000 έως και 200.000€. Στην περίπτωση των ηλεκτρικών δίκυκλων οι επιδοτήσεις πάνε σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό της μεσαίας οικονομικά τάξης που λαμβάνει σοβαρά υπόψη του το κάθε ευρώ πριν αγοράσει, ενώ στην περίπτωση των αυτοκινήτων η επιδότηση πάει κυρίως στις εταιρείες leasing και σε ιδιώτες που σίγουρα δεν τους λείπουν τα 8.000€ όταν κοιτάζουν να αγοράσουν αυτοκίνητα των 80.000€….
Ελπίζουμε ο ΣΕΜΕ μετά την πλήρη απαγκίστρωσή του από τον κλάδο του αυτοκινήτου να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες προς τους αρμόδιους φορείς, ώστε τα ηλεκτρικά δίκυκλα να έχουν – έστω - την ίδια αντιμετώπιση στις επιδοτήσεις με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τωρα αναμασαμε τα ιδια και τα ιδια και τα .... γιδια.
Αν ας πουμε δινανε μια επιδοτηση στις μικρες μοτο την εποχη που το κυκλοφοριακο χαος αλλα και το νεφος ηταν αλυτα προβληματα και ειναι δηλαδη .... σημερα που ολοι τρεχουνε να αγορασουν λογω βενζινας ενα παπι ( βλεπεις παρα πολλους νεους οδηγους στο δρομο) .... θα ειχανε συνειδητοποιησει πριν απο 20 χρονια ποσο χρονο και χρημα εχασαν απο την ζωη τους με το αυτοκινητο.

Οταν βλεπεις ομως να επιμενει η διοικηση .... αποκλειστικα σε καποιο θεμα επιμονως και αδιαλειπτως , για το καλο σου .... τα χερια στις τσεπες και τρεξιμο στην αντιθετη κατευθυνση. :cool:
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Η διοίκηση είναι ένας ανόητος υπάλληλος που δεν σκέπτεται απλά εφαρμόζει τις ανόητες περπάτημενες. Στην Ελλάδα κουμάντο κάνουν οι πολιτικοί και οι μετακλητοι τους, δημόσια διοίκηση δεν υπάρχει.... Τα ποσοστά επιδότησης έπρεπε φυσικά να είναι ίδια σε μοτο και ΙΧ και έπρεπε να είναι σε αρνητική κλίμακα με την περιουσία. Έτσι ο φτωχός θα μπορούσε να πάρει φτηνό ηλεκτρικό όχημα να γλυτώσει από τις βενζίνες.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Top Bottom