Hλεκτροκινητες μοτοσυκλετες!

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Είχα διαβάσει παλαιότερα πως οι κατασκευαστές προσπαθούν αν συντονιστούν στο θέμα της φόρτισης/μπαταρίας , με το να βγάλουν κάποια μπαταρία που θα μπορεί να φορεθεί από όλες τις μάρκες .
Η σκέψη είναι πως δεν θα περιμένεις καθόλου στον σταθμό φόρτισης , αλλά θα κουμπώνεις την καινούργια φορτισμένη και έφυγες .

Η ιδια μπαταρια θα ριξει το κοστος και κανενας δεν το θελει αυτο γιατι ο καθενας θελει να πουλαει την δικη του σαν "γνησια".Κατι αναλογο με τα κινητα που σου λενε οτι ακομη και φορτιστη πρεπει να παρεις τον δικο τους.

Μακαρι αλλα χλωμο το βλεπω.
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Η ιδια μπαταρια θα ριξει το κοστος και κανενας δεν το θελει αυτο γιατι ο καθενας θελει να πουλαει την δικη του σαν "γνησια".Κατι αναλογο με τα κινητα που σου λενε οτι ακομη και φορτιστη πρεπει να παρεις τον δικο τους.

Μακαρι αλλα χλωμο το βλεπω.


Τι να σου πω βρε Παναή , σε κάποιο ΜΟΤΟ το είχα διαβάσει . Είχαν κάνει συνάντηση έγραφε για να καθορίσουν κάποια στανταρ , αν θυμάμαι καλά...
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.479
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τι να σου πω βρε Παναή , σε κάποιο ΜΟΤΟ το είχα διαβάσει . Είχαν κάνει συνάντηση έγραφε για να στα καθορίσουν κάποια στανταρ , αν θυμάμαι καλά...

Μακαρι γιατι θα ελυνε πολλα προβληματα.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τόγραφε και το Motomag αν θυμάμαι καλά ότι οι μεγάλοι συνεργάζονται στο θέμα μπαταρία.
Ως προς το Σούκο νομίζω ,προς το παρόν είναι τρία τα σχέδια
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Famel αναβιώνει και παρουσιάζει το ηλεκτρικό cafe racer E-XF (Video)​

H πορτογαλική μάρκα επιστρέφει​




H Famel είναι μια Πορτογαλική εταιρεία με ιστορία που ξεκινά στα τέλη του 1940, τότε που κατασκεύαζε ζάντες για ποδήλατα και μοτοποδήλατα

Αργότερα, η εταιρεία άρχισε να προσφέρει τις δικές της προτάσεις παρουσιάζοντας 30 μοντέλα μικρού κυβισμού στα οποία εφάρμοζε κινητήρες που έπαιρνε από προμηθευτές. Από το 1962, μάλιστα, ξεκίνησε να συνεργάζεται με την Zundapp που της παρείχε μοτέρ.
Το τελευταίο της προϊόν ήταν το Famel Electric ή Electron scooter, ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά scooters σε παγκόσμιο επίπεδο, το οποίο βγήκε στην παραγωγή το 1997, χωρίς να γνωρίσει ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία. Ήταν το κύκνειο άσμα της Famel πριν δηλώσει πτώχευση το 2002.
Famel E XF 2

Τώρα, η Πορτογαλική μάρκα επιστρέφει στο προσκήνιο εστιάζοντας πλέον στην ηλεκτροκίνηση και το πρώτο της μοντέλο είναι το E-XF. Πρόκειται για ένα μικρό cafe racer με ρετρό αισθητική που αντλεί την έμπνευσή του από το XF-17, ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της μάρκας.
«H ιδέα της δημιουργίας του ηλεκτρικού E-XF προέκυψε καθώς έκανα ανακατασκευή το παλιό μου XF-17. Σήμερα μπορείς να βρεις στην αγορά νέα εξαρτήματα από εκείνο το μοντέλο», αναφέρει ο 31χρονος μηχανολόγος μηχανικός Joel Sousa που έχει αναλάβει ρόλο brand manager.
To Ε-XF από αισθητικής άποψης τουλάχιστον είναι δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Ο ηλεκτροκινητήρας του βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω τροχό και η μέγιστη ισχύς του είναι 5 kW, που του επιτρέπει να κινηθεί με ταχύτητες έως και 70 km/h. H μπαταρία 2.88kWh βρίσκεται στο χώρο που θα καταλάμβανε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης εάν υπήρχε. Για να φορτιστεί πλήρως απαιτούνται τέσσερις ώρες, ενώ η αυτονομία που προσφέρει μπορεί να φτάσει έως και τα 80 χιλιόμετρα.
Famel E XF 4

Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα εμπρός και ένα πίσω- που διαθέτουν σύστημα CBS. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ. Το μικρό στρογγυλό όργανο είναι πλήρως ψηφιακό, ενώ υπάρχει και θύρα USB για φόρτιση μικροσυσκευών που βρίσκεται κάτω από τη θέση του οδηγού στο εμπρόσθιο τμήμα των πλαϊνών πάνελς. Η σέλα, ο στρογγυλλός LED προβολέας, τα clip-ons παίζουν καθοριστικό ρόλο στο χαρακτήρα του E-XF.
«Βρισκόμαστε στη δεύτερη φάση που είναι και η πιο κρίσιμη για την νέα εποχή του brand: είναι η φάση της εκβιομηχανοποίησης και της εμπορευματοποίησης. Θα υπάρξουν τεράστιες προκλήσεις αλλά είμαστε πεπεισμένοι ότι θα έχουμε θετικές ενδείξεις από τις προ-κρατήσεις. Παράλληλα θα πρέπει να βρούμε στρατηγικούς επενδυτές και συνεργάτες που μοιράζονται το ίδιο όραμα με τη μάρκα ώστε να γίνει γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο», σημειώνει ο Joel Sousa.
Η τιμή του E-XF έχει οριστεί στα 4.100 ευρώ και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσα από την ιστοσελίδα της Famel (https://e-xf.famel.pt/). Σύμφωνα με την εταιρεία οι πρώτες παραδόσεις εντός Πορτογαλίας αναμένεται να ξεκινήσουν το 2022.


Πηγη https://2wo.gr
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Αναβίωση και της Garelli. Ηλεκτρική και αυτή από εδώ και στο εξής.

 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
... να πω οτι χαρηκαμε για την Garelli?...... δεν το λεω ....! cdefghigi
Προσωπικά, δε θέλω να κρίνω αυστηρά τη νέα εποχή της Garelli!
Η Garelli αυτή τη φορά, γιατί για όσους θυμούνται η προηγούμενη προσπάθεια αναβίωσης πριν καμιά 15αρια+ χρόνια ήταν τελείως αποτυχημένη και βασιζόταν σε σκούτερ made in china όπου απλά έμπαινε το λογότυπο της, κάνει τις σωστές κινήσεις.
Α) παρουσιάζει ένα μοντέλο που, σχεδιαστικά τουλάχιστον, φαντάζει σαν την εξέλιξη των γνωστών μοτοποδηλατών που οι περισσότεροι γνωρίζουμε.
Β) επενδύει στο ηλεκτρικό μέλλον. Το να παρουσίαζε ένα βενζινοκινητο σκούτερ δεν θα είχε κανένα νόημα γιατί απλά δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τους μεγάλους του παιχνιδιού. Πραγματικά θα ήταν πεταμένα λεφτά.
Γ) προτιμά δοκιμασμένες λύσεις στο ciclone με μοτέρ bosch ενώ βλέπω και μεγάλη μπαταρία που αφαιρείται φοβερά εύκολα.
Δ) η τιμή είναι λογική για τα δεδομένα των ηλεκτρικών της κατηγορίας. Έχω δει china no name να πωλούνται ακριβότερα.
Ε) ήδη υπάρχουν ντιλερς από την Ευρώπη μέχρι την Ινδία. Φαίνεται να έχει γίνει αρκετή δουλειά στο να πετύχει η νέα προσπάθεια.
*** Στα ηλεκτρικά ποδήλατα που διαθέτει η Garelli, το μοτέρ είναι της polini (και όχι της bafang που είναι η πιο συχνή επιλογή). Η επιλογή της polini να ασχοληθεί με την ανάπτυξη ηλεκτρικού κινητήρα για ποδήλατα, είναι τρανή απόδειξη ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν και κάνα τεράστιο μέλλον μπροστά τους. Η polini συνειδητοποίησε ότι το να παράγει εξαρτήματα για σκούτερ που καίνε βενζίνη δεν εγγυάται το μέλλον της. Το αντίθετο μάλλον...
 

amhxanos

new member
Δημοσιεύσεις
74
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Χαζευοντας στο διαδικτυο επεσα πανω σ αυτο....


Θα μας καταπιουν σε λιγα χρονια εμας τους παραδοσιακους?? Αξιζουν τα λεφτα τους??
Θα αγοραζατε ηλεκτροκινητο διτροχο τωρα η στο κοντινο μελλον??
Αν είναι να σταματήσει αυτό το μαρτύριο με τους καγκουρες όλων των κατηγοριών (από διαλυμένο C50 μέχρι SS1000) που βάζουν ένα μπουρί για εξάτμιση και σκοτιζουν τον έρωτα (για να το πω ευγενικά) του κόσμου , ας γίνουν υποχρεωτικά από αύριο κιόλας!

Επίσης, αν είναι να σταματήσει το να αναπνέουμε καθαρό καρκίνο από όλα τα σαπακια και μη που ανέφερα πριν, ας γίνουν υποχρεωτικά από αύριο. Όποιος κυκλοφορεί με ποδήλατο, ξέρει τι λέω. Το ίδιο και για χρέπια λεωφορεία, νταλίκες, ΙΧ κλπ.

Προχθές είχα πάει για δουλειές με το ποδήλατο (είπαμε, η ποδηλασία είναι αγαπημένη συνήθεια) και πέτυχα 2 νεαρά άτομα με πάπιες.

Ο ένας πήγαινε με καντηλατη σούζα (εννοείται ότι έκανε απίστευτο σαματά χωρίς εξάτμιση) και ο άλλος βαρουσε κόφτη με 1η για 150 μέτρα (κι αυτός είχε ένα μπουρί για εξάτμιση)!!!!!

Μιλάμε για κατάντια και καφρίλα μαζί. Τους έβλεπες και αναρωτιόσουν πόσες χιλιάδες χρόνια πρέπει να περάσουν ακόμα για να φτάσουν στο στάδιο του πιθήκου (άνθρωποι δε θα γίνουν ποτέ, το αποκλείω).

Να περνάς μέσα από ήσυχες γειτονιές και να βαράς 1500db μόνο και μόνο για να δείξεις πόσο βλακας είσαι...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WMC250EV – Τεχνολογική καινοτομία για την ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του κόσμου​

7b88526b0dafe5604015cb0e8dadae57_XL.jpg
Η White Motorcycle Concepts παρουσίασε την πρωτότυπη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που θέλει να αλλάξει όλα όσα ξέραμε ως τώρα.
Η Αγγλική White Motorcycle Concepts (WMC) παρουσίασε την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021 στην πίστα του Silverstone την πρωτότυπη WMC250EV, μια μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερα περίεργη όψη και εξαιρετικά φιλόδοξους στόχους.

Πρώτος και καλύτερος στόχο είναι να γίνει και με τη βούλα η ταχύτερη ηλεκρική μοτοσυκλέτα του κόσμου, κάτι που θα επιχειρήσει να κάνει σε περίπου έναν χρόνο, όταν θα τρέξει σε επίσημες δοκιμές ρεκόρ ταχύτητας στη Βολιβία με στόχο τα 400 km/h.

51265754208 5fd2ab9010 k

Αυτό ωστόσο αποτελεί τη βιτρίνα, τον τίτλο που εύλογα επιδιώκει η WMC, μα το πραγματικό ενδιαφέρον είναι ο δρόμος που ακολουθεί για να το καταφέρει. Εδώ το παιχνίδι δεν παίζεται στο πόσα άλογα μπορούν να χωρέσουν στο σασί της, αλλά η βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής της.

Με το WMC250EV οι Άγγλοι εισάγουν τρεις πατενταρισμένες καινοτομίες:

- V-Air: Θα έχετε ήδη προσέξει το πολύ περίεργο σχήμα της μοτοσυκλέτας που εύκολα θα αποκαλούσε κάποιος “άσχημο”. Στην ουσία η WMC εισάγει την ιδέα ενός κεντρικού τούνελ που διατρέχει κατά μήκος το σώμα της μοτοσυκλέτας και το οποίο αποτελεί τη δίοδο της ροής του αέρα με στόχο να προσφέρει αεροδυναμικές ιδιότητες από άλλον πλανήτη.

Η WMC μας λέει πως αυτή η διάταξη, εξελιγμένη σε αεροσήραγγα με τη βοήθεια του Guy Martin, που έφερε το τούρμπο Hayabusa του για να αποτελέσει μια βάση αναφοράς στις μετρήσεις αεροδυναμικής απόδοσης.

Το αποτέλεσμα στο εργαστήριο βγάζει άκρως εντυπωσιακά αποτελέσματα: αεροδυναμικός συντελετής κατά 70% μικρότερος από αυτόν μιας συμβατικής μοτοσυκλέτας (που εκτρέπει τον αέρα γύρω από το σώμα της και όχι από μέσα της), ενώ το φορτίο στο μπροστινό είναι 5 φορές μεγαλύτερο.

Αυτό σημαίνει έναν μπροστινό τροχό βιδωμένο στο έδαφος και μια μοτοσυκλέτα που απαιτεί πολύ λιγότερη ενέργεια για να ανοίξει δρόμο στον αέρα, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες όπου η αεροδυναμική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Προφανώς, αυτή η εφαρμογή είναι εφικτή στην ηλεκτρική μοτοσυκλέτα καθώς διαθέτει πολύ λγότερα εξαρτήματα από μια συμβατική βενζινοκίνητη, έτσι βρίσκεται πιο εύκολα ο χώρος για το αεροδυναμικό αυτό τούνελ.
51265750038 f83fb09aaa k

- D-Drive: Το WMC250EV δίνει κίνηση και στους δύο τροχούς, πίσω με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο κοντά στην έδραση του ψαλιδιού και μπροστά με μια ανάλογη μονάδα στο κέντρο του τροχού. Με την καινοτόμο αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας και το φορτίο που ασκεί στο μπροστινό σύστημα, η WMC ισχυρίζεται πως ο μπροστινός κινητήρας μπορεί να φιλοξενήσει ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας με απόδοση ανήκουστη ως τώρα στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

- F-Drive: Η τελική μετάδοση της μοτοσυκλέτας αποτελεί αντικείμενο μιας ακόμη πατέντας, υιοθετώντας λύσεις που, δεν αναλύονται μεν διεξοδικά, μα υπόσχονται να αλλάξουν τα τεχνολογικά δεδομένα που όλοι γνωρίζουμε. Χρησιμοποιώντας αλυσίδες και γρανάζια, οι Άγγλοι μας λένε πως η επιλογή των υλικών και της αρχιτεκτονικής της τελικής μετάδοσης συνιστά μια καινοτομία που φιλοδοξεί να είναι συμβατή και με τις μοτοσυκλέτες του σήμερα.

Όλες οι παραπάνω καινοτομίες αποσκοπούν σε πρώτη φάση στο να κάνουν το WMC250EV πάρα πολύ γρήγορο, ωστόσο στο βάθος κοιτούν σε έναν άλλο στόχο: να αλλάξουν τον τρόπο σκέψης των κατασκευαστών.

Το βασικό πρόβλημα των ηλεκτρικών οχημάτων παραμένει ο χρόνος φόρτισης και η αυτονομία των μπαταριών τους και εδώ η WMC το αντιμετωπίζει από μιαν άλλη οδό, αυτή της κορυφαίας ενεργειακής απόδοσης.

51266527960 a174fe9701 k

Βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες σε μέρη όπως η μετάδοση και εισάγοντας ακόμη πιο αποδοτική διάταξη ανάκτησης ενέργειας, η εταιρεία ισχυρίζεται πως η μοτοσυκλέτα τους μπορεί να βγάλει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα ανά φόρτιση συγκριτικά με μια συμβατική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που φορά το ίδιο πακέτο μπαταριών-κινητήρων.

Φυσικά αυτό στοχεύει στο βάθος στην παραγωγή και οι υπεύθυνοι της εταιρείας δεν διστάζουν να δηλώσουν πως το WMC250EV είναι απλώς το πρώτο από μια σειρά μοντέλων που σκοπεύουν να παράξουν. Ήδη έχουν προαναγγείλλει το επόμενό τους σχέδιο, WMC300FR, το οποίο θα είναι μια μοτοσυκλέτα πόλης με καινοτόμο αεροδυναμικό σχεδιασμό που εκτιμάται πως θα φέρει βελτίωση 25-30% στην αποδοτικότητά της συγκριτικά με μια συμβατική κατασκευή.

Το κατά πόσο θα τα καταφέρουν είναι μια άλλη ιστορία, πάντως τους το ευχόμαστε, μιας και οι ριζοσπαστικές ιδέες σπανίζουν στη σύγχρονη βιομηχανία οχημάτων και εδώ έχουμε ένα λαμπρό παράδειγμα, ειδικά στο θέμα της αεροδυναμικής και κρίνοντας από τα πρώτα αποτελέσματα που μετρούν στην αεροσήραγγα.

White Motorcycle Concepts


Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ultraviolette Automotive: Το πλανο παραγωγής της προσιτής ηλεκτρικής F77​

Το πρώτο τρίμηνο του 2022 ξεκινά η παραγωγή.​

Ultraviolette-F77-2 (1).jpgUltraviolette_Automotive_F77_L.jpg

Στην τελική ευθεία για την έναρξη παραγωγής της πολλά υποσχόμενης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της F77, μπαίνει η Ultraviolette Automotive.

Κείμενο: Μένιος Κατής

H Ινδική start-up βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο σημείο της ολοκλήρωσης της κατασκευής των εγκαταστάσεων παραγωγής και συναρμολόγησης κοντά στο Electronic City, ένα από τα μεγαλύτερα τεχνολογικά hubs της χώρας, που βρίσκεται στην πόλη Μπανγκαλόρ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η διαδικασία παραγωγής θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο (Q1) του 2022 με τις πρώτες F77 να κυκλοφορούν τον Μάρτιο. Οι εγκαταστάσεις εκτείνονται σε έναν χώρο 6.500 τετραγωνικών μέτρων και όπως αναφέρει η εταιρεία το πρώτο έτος η παραγωγή θα φτάσει τις 15.000 μονάδες, ενώ με γοργούς ρυθμούς μέσα στα επόμενα χρόνια θα ανέλθει στις 120.000 μονάδες ετησίως.

Η Ultraviolette ιδρύθηκε το 2016 από τους Narayan Subramaniam και Niraj Rajmohan. Η F77 αποτελεί το όραμά τους για μια αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με φουτουριστική εμφάνιση, κορυφαία τεχνολογία και ιδιαίτερα προσιτή τιμή. Στο project της Ultraviolette έχει πιστέψει η ινδική πολυεθνική TVS Motor Company η οποία έχει επενδύσει μέχρι σήμερα πάνω από 3,5 εκατομμύρια ευρώ, αποκτώντας μάλιστα σημαντικό μερίδιο της εταιρείας.

Η F77 στοχεύει στην μικρή κατηγορία με τους ανταγωνιστές της να είναι θερμικά μοντέλα με κινητήρες 250 και 300 κ.εκ. Υπόσχεται αυτονομία έως 150 χιλιόμετρα, τελική ταχύτητα 140 km/h και 0-60 km/h σε 2.9 δευτερόλεπτα. Έχει αποσπώμενες μπαταρίες (πολύ σημαντικό αυτό), διαθέτει προηγμένο interface και υποστηρίζει αναβαθμίσεις ΟΤΑ (Over The Air). Το πιο εντυπωσιακό βέβαια είναι η τιμή διάθεσής της στην αγορά της Ινδίας, η οποία σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα αναμένεται να είναι γύρω στα 4.000 ευρώ!

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία περισσότεροι από 40.000 πελάτες από την εγχώρια αγορά και το εξωτερικό έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την μοτοσυκλέτα, με τις προ-παραγγελίες να ξεκινούν το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2021.

Σίγουρα πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη και θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να δούμε κάποια στιγμή την -αν μη τι άλλο εντυπωσιακή- F77 στην Ευρώπη.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

White Motorcycle Concepts – Το WMC250EV σε δράση [Βίντεο]​

b7ad43f326d63cd280335e7b4b9bc879_XL.jpg
Η πρωτότυπη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα βάζει τρεις σπουδαίες καινοτομίες σε δράση αναζητώντας ένα τρελό παγκόσμιο ρεκόρ.
Τον περασμένο Ιούνιο η αγγλική White Motorcycle Concepts συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας με την πρωτότυπη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα WMC250EV.

Δηλώνοντας τη σαφή πρόθεσή της να την τρέξει του χρόνου στη Βολιβία σε επίσημη οργάνωση παγκοσμίων ρεκόρ ταχύτητας, ο στόχος είναι να ξεπεράσει τα 400 km/h, αποδεικνύοντας πως οι καινοτομίες της δεν είναι απλώς εφευρέσεις του μάρκετινγκ, μα πρακτικά ωφέλιμες ιδέες. Εκεί μάλιστα δεν αποκλείεται να βρει απέναντί της την ανάλογη ηλεκτρική Voxan που αναζητά νέα ρεκόρ ταχύτητας με τον Max Biaggi.
Τώρα κυκλοφόρησε ένα σύντομο βίντεο με τη μοτοσυκλέτα σε δοκιμές, κατά τις οποίες αποκαλύφθηκαν νέα στοιχεία.

Η πρωτοτυπία της έγκειται σε τρεις τεχνολογικές καινοτομίες:
- Αεροδυναμική V-Air. Η τρύπα κατά μήκος του κεντρικού άξονα της μοτοσυκλέτας επιτρέπει στον αέρα να περνά από μέσα της, προσφέροντας πολύ ανώτερο αεροδυναμικό συντελεστή – 70% καλύτερο λένε οι Άγγλοι – ενώ η έξυπνη χρήση της ροής μέσα από τη σώμα επιτρέπει και περαιτέρω οφέλη, όπως το να παράγει πολλαπλάσια πρόσφυση στο μπροστινό της.
- D-Drive. Η ιδέα είναι μετάδοση και στους δύο τροχούς, και αυτό που μαθαίνουμε τώρα είναι πως η WMC δεν έχει ένα, αλλά δύο μοτέρ σε κάθε τροχό. Η ιπποδύναμη εκτιμάται πως θα φτάσει στους 335 ίππους!

- F-Drive. Η μετάδοση που μεταφέρει όλη αυτή την ισχύ στους τροχούς αποτελεί ακόμη μυστικό. Αυτό που μάθαμε από την πρώτη επίσημη δοκιμή είναι πως τα δύο μπροστινά μοτέρ δίνουν απευθείας κίνηση στον τροχό, ενώ πίσω υπάρχει το πρωτότυπο σύστημα της WMC που περιλαμβάνει κλειστή αλυσίδα με δικό της κύκλωμα λίπανσης.
Στη δοκιμή που έγινε στο Bruntingthorpe Proving Ground στην Αγγλία, η μοτοσυκλέτα πρωτοδοκιμάστηκε με απόδοση περίπου 170 ίππων και, παρότι δεν ήταν αυτός ο σκοπός, κατάφερε άνετα περίπου 275 km/h.
Επίσης μας έδειξε μια μικρή γεύση του μπροστινού της συστήματος, το οποίο χρησιμοποιεί μια μάλλον πρωτότυπη διάταξη με καλώδια για να στρίβει τον τροχό, εξασφαλίζοντας έτσι πως τίποτε δεν θα χαλά την αεροδυναμική του “τούνελ” κάτω από το σώμα του αναβάτη.

Καθώς περιμένουμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια της εξέλιξης του WMC250EV, δείτε το για πρώτη φορά σε δράση στο παρακάτω βίντεο.


Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Zero SR/S Test 2021: Ο ήχος του ανέμου​


Και εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα, έρχεται κάτι πραγματικά επαναστατικό. Με αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 200χλμ, 110 ίππους, 19χλγμ ροπής και μηδενική συντήρηση, έφτασε η στιγμή που μια μοτοσυκλέτα μπορεί να δηλώνει υπερήφανα ότι είναι ηλεκτρική.​

Τιμή: 23.012 ευρώ (-800 ευρώ επιδότηση από το πρόγραμμα ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ)​

zero-sr-s-evchargeplus-01.jpg
Test-άρουμε την ηλεκτρική Zero SR/S

Πριν μερικά χρόνια, μόνο σε ταινία επιστημονικής φαντασίας έβλεπες μοτοσυκλέτες να περνούν εντελώς αθόρυβα μπροστά από τα μάτια σου. Οι εποχές όμως αλλάζουν με φρενήρεις ρυθμούς και η ηλεκτρική ενέργεια μπαίνει για τα καλά στον μηχανοκίνητο κόσμο χωρίς καμιά εξαίρεση, ακόμα και στον πιο σκληροπυρηνικό και παραδοσιακά βενζινοκίνητο χώρο της μοτοσυκλέτας. Με ιδρυτή τον Neal Saiki (πρώην μηχανολόγος της NASA), μια εταιρία από την Καλιφόρνια έκανε το όραμα για μηδενικό αποτύπωμα ρύπων πραγματικότητα, αφού από το 2006 κατάφερε να εκμεταλλευτεί και να τιθασεύσει τις τεράστιες δυνατότητες του ηλεκτρικού ρεύματος. Η Zero motorcycles δεν κατασκευάζει απλώς ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, αλλά ηγείται της κατηγορίας, με μια πλήρη γκάμα που περιλαμβάνει μοντέλα για όλα τα γούστα. Η ναυαρχίδα της ακούει στο όνομα SR/S και συστήνει πριν από όλους τον ηλεκτρισμό στις sport touring μοτοσυκλέτες. Πολλοί ίσως σκεφτούν ότι χωρίς ήχο από τον κινητήρα και την εξάτμιση χάνεται η αίγλη, αλλά αρκεί μια βόλτα μαζί της για να καταλάβεις ότι ο ήχος του αέρα μπορεί να είναι εξίσου εθιστικός…

Πηγη www.mototriti.gr

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Top Bottom