Hλεκτροκινητες μοτοσυκλετες!

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Χαζευοντας στο διαδικτυο επεσα πανω σ αυτο....


Θα μας καταπιουν σε λιγα χρονια εμας τους παραδοσιακους?? Αξιζουν τα λεφτα τους??
Θα αγοραζατε ηλεκτροκινητο διτροχο τωρα η στο κοντινο μελλον??
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Χαζευοντας στο διαδικτυο επεσα πανω σ αυτο....


Θα μας καταπιουν σε λιγα χρονια εμας τους παραδοσιακους?? Αξιζουν τα λεφτα τους??
Θα αγοραζατε ηλεκτροκινητο διτροχο τωρα η στο κοντινο μελλον??
Για εμένα τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν μόνο ένα σημαντικό πρόβλημα. Που όμως για την ώρα είναι τεράστιο. Αυτό της αυτονομίας και της ύπαρξης σταθμών φόρτισης ανα λίγα χλμ. Επίσης και οι χρόνοι φόρτισης είναι μεγάλο θέμα.
Όταν λυθούν αυτά τα θέματα, και εναρμονιστούν οι τιμές των μοτοσυκλετών με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες σε κάποιο επίπεδο, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να αγοράσω ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ή ακόμη και ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αν καβαλάω ακόμη όταν εξελιχθούν ανάλογα με μπαταρίες που θα έχουν μεγάλη αυτονομία, θα φορτίζονται όσο κάνεις στάση για ξεκούραση τουλάχιστον στο 80%, θάχουν λογική διάρκεια ζωής και η αντικατάστασή τους λογική τιμή καθώς επίσης να υπάρχουν σταθμοί φόρτισης παντού, ναι.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Είχα δει ένα σκούτερ, νομίζω Suzuki, το οποίο είχε μια τεράστια μπαταρία κάτω από τη σέλα κ εμπρός από τον τροχό.
Αυτή η μπαταρία έχει χερούλι, το πιάνεις, βγαίνει η μπαταρία, η οποία έχει ρόδες κ την μετακινείς όπως τις βαλίτσες στο αεροδρόμιο.
Λογικό, γιατί ζυγίζει 45 κιλά.
Βγάζεις την μπαταρία κ την πας σπίτι για φόρτιση.
Την ξαναβάζεις κ είσαι έτοιμος.
Αυτονομία γύρω στα 150 km, άρα εμένα σίγουρα με βγάζει 5 μέρες πήγαινε-ελα στη δουλειά.
Μάλιστα, εχει πολύ καλές επιδόσεις..
Μόνο μειονέκτημα, η τιμή.
Πάνω από 6.500€...
 
N

notakos600

Guest
Είχα δει ένα σκούτερ, νομίζω Suzuki, το οποίο είχε μια τεράστια μπαταρία κάτω από τη σέλα κ εμπρός από τον τροχό.
Αυτή η μπαταρία έχει χερούλι, το πιάνεις, βγαίνει η μπαταρία, η οποία έχει ρόδες κ την μετακινείς όπως τις βαλίτσες στο αεροδρόμιο.
Λογικό, γιατί ζυγίζει 45 κιλά.
Βγάζεις την μπαταρία κ την πας σπίτι για φόρτιση.
Την ξαναβάζεις κ είσαι έτοιμος.
Αυτονομία γύρω στα 150 km, άρα εμένα σίγουρα με βγάζει 5 μέρες πήγαινε-ελα στη δουλειά.
Μάλιστα, εχει πολύ καλές επιδόσεις..
Μόνο μειονέκτημα, η τιμή.
Πάνω από 6.500€...
Προσωπικά θα ρωτούσα πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες και για πόσες φορτίσεις είναι κατασκευασμενες.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.092
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Προσωπικά θα ρωτούσα πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες και για πόσες φορτίσεις είναι κατασκευασμενες.
Δεν θα αντέχουν σίγουρα 1000 φορτίσεις;
Δηλ 150.000 km?
Μέχρι να κάνει κάποιος αυτά τα km θα περάσουν πάνω από 15 χρόνια.
Μέχρι τότε θα έχουν πέσει πολύ οι τιμές κ η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει πολύ, πολύ περισσότερο.
 
N

notakos600

Guest
Δεν θα αντέχουν σίγουρα 1000 φορτίσεις;
Δηλ 150.000 km?
Μέχρι να κάνει κάποιος αυτά τα km θα περάσουν πάνω από 15 χρόνια.
Μέχρι τότε θα έχουν πέσει πολύ οι τιμές κ η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει πολύ, πολύ περισσότερο.
Πολλά "θα" φίλε...
Μακάρι.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν θα αντέχουν σίγουρα 1000 φορτίσεις;
Δηλ 150.000 km?
Μέχρι να κάνει κάποιος αυτά τα km θα περάσουν πάνω από 15 χρόνια.
Μέχρι τότε θα έχουν πέσει πολύ οι τιμές κ η τεχνολογία θα έχει προχωρήσει πολύ, πολύ περισσότερο.
Οι μπαταρίες στα (περισσότερα) laptop λένε έως 500 φορτίσεις.
Θεωρητικά 1,5 χρόνο δηλαδή.
Παρόλα αυτά έχω δει λάπτοπ με μαμα μπαταρίες να πηγαίνουν 3-4 χρόνια με την μπαταρία να αποδίδει 70% της δύναμης της, ενώ στο ίδιο μοντέλο έχω δει μέσα σε ένα χρόνο να μην κρατάει ούτε 30% της αρχικής της δύναμης, αλλά και να σβήνει μόλις πέσει κάτω απο 20%.

Αρα οι φορτίσεις δεν είναι κάτι σταθερά μετρήσιμο σε κάθε είδους συνθήκη.
Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο.

Το ίδιο θα συμβεί και στις ηλεκτρικές μοτό.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph TE-1: Η εντυπωσιακή ηλεκτρική της μοτοσυκλέτα πλησιάζει​

Project-Triumph-TE-1-Prototype-Motorcycle-Design-03.jpg

Με την παρουσίαση του πρωτότυπου τρίπτυχου πλαισίου-κινητήρα-μπαταρίας ολοκληρώθηκε η δεύτερη φάση της εξέλιξης της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της Triumph.
Το 2019 η Triumph είχε ανακοινώσει τα σχέδιά της για είσοδο στην Ηλεκτροκίνηση με τεχνολογία εξελιγμένη στην Αγγλία και μεγάλες βλέψεις. Η πρώτη φάση της στρατηγικής της είχε ολοκληρωθεί με την εξαγγελία της συνεργασίας με τις Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain Ltd και το Πανεπιστήμιο του Warwick (WMG).

Πέρασαν δύο χρόνια όπου σχεδόν το ξεχάσαμε αυτό το θέμα, ωστόσο στην Αγγλία η δουλειά συνεχιζόταν με έντονο ρυθμό, καθώς τώρα η Triumph ανακοινώνει τη λήξη της δεύτερης φάσης, με το πρώτο ολοκληρωμένο και λειτουργικό πρωτότυπο πλαίσιο, κινητήρα και μπαταρία.
Project-Triumph-TE-1-Prototype-Motorcycle-Design-01.jpg
Στην ομάδα εξέλιξης η Williams έχει αναλάβει την κατασκευή της μπαταρίας, για την οποία φυσικά αυτή τη στιγμή δεν έχουμε νούμερα ούτε τεχνικές περιγραφές. Έχουμε όμως μια δήλωση πολύ ξεκάθαρη: οι ως τώρα δοκιμές αποδεικνύουν στη Williams πως πέτυχε τον στόχο της να προχωρήσει η τεχνολογία μπαταριών στο επόμενο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας (αποθηκευμένη ενέργεια/όγκος μπαταρίας) από τα σημερινά δεδομένα.

Στο ίδιο μήκος κύματος κυμαίνεται και η αποκάλυψη του ηλεκτροκινητήρα Integral e-Drive που αποτελεί τομέα ευθύνης της Integral Powertrain Ltd. Η Αγγλική εταιρεία έβαλε ως στόχο να βγάλει την περισσότερη δύναμη που μπορεί από το μικρότερο βάρος μοτέρ και ανακοινώνει ένα νούμερο αρκετά εντυπωσιακό: 13 kW/kg. Αυτό σημαίνει πως ο βάρους 10 κιλών πρωτότυπος κινητήρας της αποδίδει ονομαστικά σχεδόν 175 ίππους!
Project-Triumph-TE-1-Phase-Two-01.jpg
Αυτό το νούμερο προς το παρόν αναφέρεται στη μέγιστη επίδοση που έχουν μετρήσει από το συγκεκριμένο πρωτότυπο στον πάγκο δοκιμών, πάντως είναι μια σαφής ένδειξη πως από δύναμη δεν θα έχουμε έλλειψη. Αρκεί να βρεθεί μια καλή ισορροπία με τις μπαταρίες που ρυθμίζουν δύο κρίσιμες παραμέτρους: βάρος και αυτονομία. Κατά τη Williams, η πρωτοφανής ενεργειακή πυκνότητα που υπόσχεται ακούγεται ως βασικό εφόδιο για ικανή αυτονομία.

Όσον αφορά στον ρόλο του πανεπιστημίου WMG, η ομάδα που εργάζεται με την Triumph έχει αναλάβει την πλευρά του λογισμικού στήνοντας ένα μοντέλο προσομοίωσης βάσει του οποίου εξελίχθηκε ως τώρα κάθε κομμάτι του πρωτοτύπου για να ενταχθεί σε ένα ενιαίο σύνολο. Η πλατφόρμα που εξελίσσει το WMG αφορά τόσο τον σχεδιασμό, όσο και τις δοκιμές των εξαρτημάτων και δεν εστιάζει μόνο στην ΤΕ-1, αλλά πρόκειται να αποτελέσει την έτοιμη βάση πάνω στην οποία θα εξελιχθούν οι μετέπειτα ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Triumph.
Project-Triumph-TE-1-Prototype-Motorcycle-Design-02.jpg
Το ΤΕ-1 πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο μοντέλο του ηλεκτρικού μέλλοντος που αναπόφευκτα θα ακολουθήσει και η Triumph. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η πρώτη λειτουργική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα αναμένεται να κυλήσει τις ρόδες της μέσα στο 2021Και πλέον ξέρουμε πώς θα δείχνει. Η Triumph φτιάχνει μια γυμνή μοτοσυκλέτα που την αποκαλεί sport roadster, δηλαδή κάτι ανάλογο στο Speed Triple όπως το RS που με νόημα ποζάρει πίσω από το πρωτότυπο σε μια από τις συνοδευτικές φωτογραφίες.
Το πλαίσιο του ΤΕ-1 μάλιστα μοιάζει αρκετά στο μάτι σε μια πιο γωνιώδη εκδοχή αυτού του Speed Triple, με μια βασική διαφορά: οι κάθετες δοκοί του εκτείνονται αρκετά πιο πίσω, μια αναγκαιότητα ενδεχομένως επιβεβλημένη από τον χώρο που απαιτεί το σύνολο της κινητήριας μονάδας και της μπαταρίας.

Η Triumph έχει επιστρέψει με το σπαθί της στην ελίτ της Μοτοσυκλέτας, έτσι είναι αυτονόητο πως θα δει με το ίδιο κυριαρχικό μάτι και τη μετάβαση στην Ηλεκτροκίνηση. Οι δύο πρώτες φάσεις της στρατηγικής της, αν μη τι άλλο, αυτό ακριβώς δείχνουν.
Δείτε αμέσως μετά ένα εκτενές βίντεο όπου παρουσιάζεται συγκεντρωμένη όλη η ως τώρα εξέλιξη του ΤΕ-1.

Project-Triumph-TE-1-Prototype-Motorcycle-Design-05.jpg


Πηγη www.bikeit.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ωραια,δεν θα καιει και λαδια.
Oσοι εχουν συνηθισει να συμπληρωνουν, θα ψαχνουν δεικτη για ελενγχο! Stoned Emoticon
 

panGS

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Ηλικία
51
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1200 GS
Όνομα
Παναγιώτης
Είχα διαβάσει παλαιότερα πως οι κατασκευαστές προσπαθούν αν συντονιστούν στο θέμα της φόρτισης/μπαταρίας , με το να βγάλουν κάποια μπαταρία που θα μπορεί να φορεθεί από όλες τις μάρκες .
Η σκέψη είναι πως δεν θα περιμένεις καθόλου στον σταθμό φόρτισης , αλλά θα κουμπώνεις την καινούργια φορτισμένη και έφυγες .
 
Top Bottom