GS1200 (07) vs Aprilia Caponord!

manos

new member
Δημοσιεύσεις
39
Ηλικία
46
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
CB500
Vstrom 650
Aprilia Caponord
BMG 1200 GS
Όνομα
Μάνος
Περιοχή
Αθήνα, Χαλάνδρι
Μετά από λαϊκή απαίτηση (του Drake ναι ναι) ανοίγω το νήμα αυτό περισσότερο για να γίνει χαμός :)
Έχοντας κάνει χιλιομετράκια με το Κάπο και έχοντας στην κατοχή μου πολύ πρόσφατα το gs1200 του 07 καταθέτω τα παρακάτω για να γίνει τζέρτζελο :)


Ξεκινάω ανάποδα: εάν το Κάπο το είχαν φροντίσει λιγάκι και δεν σταματούσε (το 6 αν θυμάμαι καλά;) θα ήταν η υπερμηχανή του αιώνα.

Στα πιο ειδικά:
Με το κάπο είχα μεγαλύτερη κατανάλωση, ΑΛΛΑ είναι πολύ πιο πολεμικό, δίνει μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές αλλά (παραδόξως και πολύ υποκειμενική άποψη) στις στροφές σου δίνει την αίσθηση πιο "βαριάς" μηχανής σε σχέση με το gs.

Ο διαμοιρασμός του βάρους στο GS φαίνεται μαγικός, πραγματικά οι γερμανοί το κατάφεραν σε αυτό τον τομέα.

Με έναν πολύ πρόχειρο απολογισμό σε κατηγορίες, οι νικητές (ξαναλέω, αυστηρά υποκειμενικά και με την ενδιάμεση μεταβλητή της νεότητας χρήσης στο GS):

Θέση οδήγησης: Κάπο. Πιο πολεμικό, όπως γράφω πιο πάνω, σε προκαλεί να μην κάτσεις φρόνιμα...
Άνεση και το αίσθημα "νομίζω πάω με 80 αλλά πάω με 130": GS
Φρένα: Ελάχιστα καλύτερα του GS. ΠΙο προοδευτικά, του κάπο σου δίνουν όμως την αίσθηση ότι τα φρένα έχουν πάρει σπιντ και ανυπομονούν να πατήσεις μανέτα
"Δέσιμο": Κάπο. Δίνει την αίσθηση λες και η μηχανή φτιάχτηκε μόνο από ένα κομμάτι
Κατανάλωση: GS
Διαχείριση βάρους: GS
Πόλη (ή σταματημένα αυτοκίνητα στην εθνική και περνάω ανάμεσα): Κάπο. Αυτά τα βυζουλίνια της GS προς το παρόν μου δημιουργούν άγχος.
Χαμηλά: ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ. Μπορεί να είναι και ζήτημα ρύθμισης (θα το δω άμεσα), αλλά το GS (το δικό μου) μέχρι τις 2000 στροφές ειναι ανύπαρκτο
Ψηλά: Κάπο. Λυσσασμένο σκυλί του πολέμου
Μεσαία (3.000 με 7.000): GS. Τρομερή ποιότητα κύλισης ρε παιδιά...
Ανεμοκάλυψη: GS


Αυτά έχω σκεφτεί μέχρι τώρα. Και όλα υπό συζήτηση φυσικά :)
 

manos

new member
Δημοσιεύσεις
39
Ηλικία
46
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
CB500
Vstrom 650
Aprilia Caponord
BMG 1200 GS
Όνομα
Μάνος
Περιοχή
Αθήνα, Χαλάνδρι
Το GS Απόστολε, αλλά με επιπρόσθετο κάτι ανεμοκαλύψεις που βάζουν δεξιά αριστερά σαν εξτρά. Με το Κάπο είχα μόνο τη μαμά ζελατίνα. Καλή ναι μεν, αλλά νομίζω του GS φαίνεται πιο μελετημένη. Δεν είχα κανένα θέμα με αέρα και με έβρισκε ελάχιστα (σαν έτσι απόνερα) στους ώμους (ύψος 1,86)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το GS Απόστολε, αλλά με επιπρόσθετο κάτι ανεμοκαλύψεις που βάζουν δεξιά αριστερά σαν εξτρά. Με το Κάπο είχα μόνο τη μαμά ζελατίνα. Καλή ναι μεν, αλλά νομίζω του GS φαίνεται πιο μελετημένη. Δεν είχα κανένα θέμα με αέρα και με έβρισκε ελάχιστα (σαν έτσι απόνερα) στους ώμους (ύψος 1,86)
Ο Ταβενιάρης τώρα θα κάνει μια πατέντα με ζελατίνα GS στο Capo.
Περιμένω να δω αποτελέσματα.

Αν και στο Capo πλεόν με τους ρυθμιζόμενους αποστάτες τα πράγματα είναι εξαιρετικά eye
 

manos

new member
Δημοσιεύσεις
39
Ηλικία
46
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
CB500
Vstrom 650
Aprilia Caponord
BMG 1200 GS
Όνομα
Μάνος
Περιοχή
Αθήνα, Χαλάνδρι
Είμαι βέβαιος ότι θα έχουν βγει κι άλλες πατέντες από τότε που πούλησα το κάπο (πριν 6 χρόνια).
Ο γιατρός τότε είχε φτιάξει ζητήματα κατανάλωσης αν θυμάμαι καλά.
Αν μπει η ζελατίνα του GS και κυρίως του adventure στο κάπο και λυθεί και η ανεμοκάλυψη, θα είναι σουπερ!!!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πάντως απο αυτά που γράφεις, κάπως έτσι περίμενα κι εγώ τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων

Μονο εντύπωση μου κάνει, που δίνεις καλύτερο το Capo στις χαμηλές. Περίμενα να υπερτερεί εκει το GS λόγω της διάταξης του κινητήρα του. Ψάξτο μήπως είναι θέμα ρύθμισης. eye
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ο Ταβενιάρης τώρα θα κάνει μια πατέντα με ζελατίνα GS στο Capo.
Περιμένω να δω αποτελέσματα.

Αν και στο Capo πλεόν με τους ρυθμιζόμενους αποστάτες τα πράγματα είναι εξαιρετικά eye
Έ..Ε..Έρχεται

Όλοι "αποστάτες" σαν τον φίλο μας τον @manos θα γίνεται... funny

RollingRollingRollingRolling
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.486
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Το GS Απόστολε, αλλά με επιπρόσθετο κάτι ανεμοκαλύψεις που βάζουν δεξιά αριστερά σαν εξτρά. Με το Κάπο είχα μόνο τη μαμά ζελατίνα. Καλή ναι μεν, αλλά νομίζω του GS φαίνεται πιο μελετημένη. Δεν είχα κανένα θέμα με αέρα και με έβρισκε ελάχιστα (σαν έτσι απόνερα) στους ώμους (ύψος 1,86)
Άμα βάλεις το μπαράκι και την ζελατινα και τα φλαπς από το adve εκεί θα δεις πραγματικά τι εστι άνεμο κάλυψη με ανοικτή την ζελατινα πηγαίνεις σε εθνική οδό. . Για την υστέρηση στα χαμηλά στο είπα και στα καλορίζικα τσιπακι από Johngs1100

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μετά από λαϊκή απαίτηση (του Drake ναι ναι) ανοίγω το νήμα αυτό περισσότερο για να γίνει χαμός :)
Έχοντας κάνει χιλιομετράκια με το Κάπο και έχοντας στην κατοχή μου πολύ πρόσφατα το gs1200 του 07 καταθέτω τα παρακάτω για να γίνει τζέρτζελο :)


Ξεκινάω ανάποδα: εάν το Κάπο το είχαν φροντίσει λιγάκι και δεν σταματούσε (το 6 αν θυμάμαι καλά;) θα ήταν η υπερμηχανή του αιώνα.

Στα πιο ειδικά:
Με το κάπο είχα μεγαλύτερη κατανάλωση, ΑΛΛΑ είναι πολύ πιο πολεμικό, δίνει μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές αλλά (παραδόξως και πολύ υποκειμενική άποψη) στις στροφές σου δίνει την αίσθηση πιο "βαριάς" μηχανής σε σχέση με το gs.

Ο διαμοιρασμός του βάρους στο GS φαίνεται μαγικός, πραγματικά οι γερμανοί το κατάφεραν σε αυτό τον τομέα.

Με έναν πολύ πρόχειρο απολογισμό σε κατηγορίες, οι νικητές (ξαναλέω, αυστηρά υποκειμενικά και με την ενδιάμεση μεταβλητή της νεότητας χρήσης στο GS):

Θέση οδήγησης: Κάπο. Πιο πολεμικό, όπως γράφω πιο πάνω, σε προκαλεί να μην κάτσεις φρόνιμα...
Άνεση και το αίσθημα "νομίζω πάω με 80 αλλά πάω με 130": GS
Φρένα: Ελάχιστα καλύτερα του GS. ΠΙο προοδευτικά, του κάπο σου δίνουν όμως την αίσθηση ότι τα φρένα έχουν πάρει σπιντ και ανυπομονούν να πατήσεις μανέτα
"Δέσιμο": Κάπο. Δίνει την αίσθηση λες και η μηχανή φτιάχτηκε μόνο από ένα κομμάτι
Κατανάλωση: GS
Διαχείριση βάρους: GS
Πόλη (ή σταματημένα αυτοκίνητα στην εθνική και περνάω ανάμεσα): Κάπο. Αυτά τα βυζουλίνια της GS προς το παρόν μου δημιουργούν άγχος.
Χαμηλά: ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ ΚΑΠΟ. Μπορεί να είναι και ζήτημα ρύθμισης (θα το δω άμεσα), αλλά το GS (το δικό μου) μέχρι τις 2000 στροφές ειναι ανύπαρκτο
Ψηλά: Κάπο. Λυσσασμένο σκυλί του πολέμου
Μεσαία (3.000 με 7.000): GS. Τρομερή ποιότητα κύλισης ρε παιδιά...
Ανεμοκάλυψη: GS


Αυτά έχω σκεφτεί μέχρι τώρα. Και όλα υπό συζήτηση φυσικά :)
Ωραιο συγκριτικο...
Ο boxer δινει χαμηλο κεντρο βαρους, αλλα ναι...μονο μεσαιες εχει....χαμηλα-ψηλα...δεν.

Περαν της βαρυτερης αισθησης του καπο...ποιο θα προτιμουσες για κυνηγι σε ορεινο στροφιλικι?
Πιο πιο ειναι πιο τρενο σε ανοιχτες στροφες στην εθνικη πχ λιμνη υλικη?
Το τελελεβερ πως το ειδες?
 
Τελευταία επεξεργασία:

manos

new member
Δημοσιεύσεις
39
Ηλικία
46
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
CB500
Vstrom 650
Aprilia Caponord
BMG 1200 GS
Όνομα
Μάνος
Περιοχή
Αθήνα, Χαλάνδρι
Δεν έχω κάνει ορεινονστριφιλικι με το gs, πιστεύω θα προτιμούσα το καπο όμως. Στο ανοιχτό στροφιλικι η gs ήταν απολαυστική.
Το τελελεβερ δεν με προβλημάτισε ούτε με ενθουσίασε όμως. Είμαι σε φάση προσαρμογής γενικότερα με τη μπουμπού
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το τελελεβερ δεν με προβλημάτισε ούτε με ενθουσίασε όμως. Είμαι σε φάση προσαρμογής γενικότερα με τη μπουμπού

Ετσι αισθανομαι και γω μετα απο 15.000χλμ με τελελεβερ

Καπου κερδιζεις καπου χανεις ...Η επομενη θα μπορουσε ναχει και συμβατικο, δεν εχω κολλημα με το τελελε.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν έχω κάνει ορεινονστριφιλικι με το gs, πιστεύω θα προτιμούσα το καπο όμως. Στο ανοιχτό στροφιλικι η gs ήταν απολαυστική.
Το τελελεβερ δεν με προβλημάτισε ούτε με ενθουσίασε όμως. Είμαι σε φάση προσαρμογής γενικότερα με τη μπουμπού
abcd
 
Top Bottom