Gasολογίες

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΓΚΑΡΑΖ

93200567_3113332778711947_6973583783987511296_o.jpg

Εάν κερδίζατε το απανωτό οκταπλό τζακπότ στο τζόκερ και σας περίσσευαν χρήματα να ταΐζατε και τις κότες, ποιες μοτοσυκλέτες θα αγοράζατε για την προσωπική συλλογή σας; Η βίλα σας έχει αποκλειστικό χώρο για αυτές, το ησυχαστήριό σας, και χωράνε καμιά δεκαριά. Η δική μου λίστα δεν έχει πολλά ιστορικά και σπάνια κοσμήματα, διότι θα μου άρεσε να τις χρησιμοποιώ όλες χωρίς να φοβάμαι ότι αν σπάσει μία, θα μου φάει τα μισά κέρδη για να επισκευαστεί.

Καταρχάς θα είχε μία Ducati Panigale V4R, έτσι για να γουστάρουμε. Για να κλείνω με τα βρωμόγκαζα, θα έπαιρνα και ένα Kawasaki H2R, αυτό με τα 310 αλόγατα, για να το ανοίγω σε καμιά ευθεία και να παραμορφώνεται ο χωροχρόνος. Τι; Δεν βγάζει άδεια για το δρόμο. Με τόσα λεφτά θα του βγάλουμε και άδεια. Θα ήθελα να έχω και να καμαρώνω και το τεχνολογικό θαύμα της Honda, την NR750 με το οβάλ έμβολα και τις 32 βαλβίδες. Γιατί την έφτιαξε η Honda; Επειδή μπορούσε. Για αυτό θα την πάρω κι εγώ.

Θα ήθελα και ένα RC213V, για να συζητάμε με τους υπόλοιπους καμένους φίλους μου ιστορίες των MotoGP, αλλά και ένα ΚΤΜ 350SX-F για εκείνες τις εντουροβόλτες που καταλήγουν σε χασαποταβέρνες. Να μη βάλουμε και ένα Z900RS για ρετρό βόλτες αργά το βράδυ; Επίσης μία Goldwing για να έχω αρχόντισσα τη γυναίκα και μία Harley Softail Deluxe, τιμής ένεκεν που αντρώθηκα στην Αμερική. Last but not least, θα είχα ένα καινούργιο Super Cab παπί να μου θυμίζει τα γυμνασιακά μου χρόνια, και το τωρινό μου ταπεινό Fazer για όλες τις αναμνήσεις που κουβαλάμε παρέα.

www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΜΟΥ

96244836_3166454636733094_923647027835830272_n.jpg

Κάτι που οι περισσότεροι θεωρούν ασήμαντη λεπτομέρεια αλλά χρίζει ιδιαίτερης σημασίας διότι μπορεί να μας γλυτώσει από βλακώδη ατυχήματα, είναι η σωστή ρύθμιση των καθρεφτών της μοτοσυκλέτας μας. Ασφαλώς ο καθένας έχει την προτίμησή του για το που θέλει να βλέπει, υπάρχουν όμως μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας όταν τους ρυθμίζετε. Αυτό βέβαια υπονοεί ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ καθρέφτες στο μηχανάκι και δεν είστε κούργιαλοι που τους βγάζετε για τη μούρη και φυσικά δεν έχετε ιδέα για το τι συμβαίνει από τους ώμους σας και πίσω.

Αντίθετα απ’ ότι στα αυτοκίνητα όπου έχουν πλαϊνούς ΑΛΛΑ ΚΑΙ πίσω καθρέφτες (ένα από τα ελάχιστα σημεία όπου υπερτερούν έναντι της μοτοσυκλέτας), εμείς πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας μόνο με τους πλαϊνούς. Κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο, ειδικά με τις supersport μοτοσυκλέτες και τους πολύ στενούς – αεροδυναμικούς καθρέφτες τους.
Πάρτε δυο φίλους σας και ανεβείτε στο μηχανάκι. Βάλτε τον ένα να σταθεί στο τυφλό σημείο σας στο πλάι και λίγο πίσω, όπου ακόμα και γυρνώντας το κεφάλι (φορώντας το κράνος) δεν είναι ορατός. Πείτε στον άλλο να σταθεί δέκα περίπου μέτρα ακριβώς από πίσω σας. Έπειτα ρυθμίστε τους καθρέφτες έτσι ώστε μόλις να βλέπετε τον πρώτο στο πλάι, και μετά μετακινηθείτε ελαφρά χρησιμοποιώντας το άνω σώμα σας (κεφάλι, ώμους, χέρια, οτιδήποτε μπορείτε) έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε και τον άλλο που κάθεται πίσω με την ίδια ρύθμιση. Όταν τους βλέπετε και τους δύο, με έμφαση στο χώρο από πίσω, έχετε βρει την τέλεια ρύθμιση. Κι αυτό είναι καλό πράγμα.

www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
97050213_3188735431171681_2780723786352164864_n.png

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ

Την ονειρευόσουν χρόνια αυτή τη μοτοσυκλέτα. Αμέτρητα βράδια πριν κοιμηθείς φανταζόσουν αυτό το μαγικό συναίσθημα πληρότητας καβαλώντας την, ταξιδεύοντας παρέα σε όλα τα αγαπημένα σου μέρη, μαζί με τους κολλητούς και τα δικά τους μηχανάκια. Με οικονομίες ετών και σκληρή δουλειά την αποκτάς, την παρουσιάζεις φουσκώνοντας σαν αρσενικό παγώνι, και ο καλύτερός σου φίλος λέει: «αυτή τη μπακατέλα πήρες ρε βλάκα, θα μπορούσες να πάρεις την άλλη με τα ίδια λεφτά που είναι και πιο αλήτικο βρωμόγκαζο. Με ‘γειά.» Γιατί σπάνια αρέσει η μοτοσυκλέτα μας στους φίλους μας;

Κατά κύριο λόγο διότι κρίνουν εξ’ ιδίων τα αλλότρια, δηλαδή δεν αντιλαμβάνονται το δικό σας γούστο, την αισθητική και τις ανάγκες σας. Στην ψυχολογία ονομάζεται έλλειψη ενσυναίσθησης, το οποίο πρακτικά σημαίνει ότι ο καυλοτίμονος που θέλει να κάνει καγκουριές γιατί αυτή είναι η ανάγκη του την συγκεκριμένη περίοδο, δεν κατανοεί την ανάγκη του άλλου να νιώθει το μασάζ των κραδασμών ενός μεγάλου δικύλινδρου Harley που πατ πατ πατ βολτάρει ράθυμα. Ο τουρίστας που θέλει να εξερευνήσει όλη την υφήλιο καταπίνοντας χίλια χιλιόμετρα την ημέρα, κάθε μέρα για όλο το ταξίδι, δεν αντιλαμβάνεται την ανάγκη του άλλου να ξυπνήσει μια Κυριακή πρωί και να σπάσει τα χρονόμετρα στην πίστα με το RR του. Όλοι δίκιο έχουν, αλλά αναγνωρίζουν μόνο το δικό τους – του άλλου το δίκιο είναι «μία βλακεία και μισή, αφού δεν ξέρεις εσύ». Έχει όμως σημασία τι πιστεύουν οι άλλοι για τη μοτοσυκλέτα σου; Δεν θα έπρεπε. Εάν σου αρέσει εσένα, η γνώμη των άλλων περιττεύει. Μην ακούτε κανέναν, παρά μόνο εσάς!

www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
118771959_3542462202465667_6089616903025877124_o.jpg

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
Βγήκα προχθές το πρωί στην πρασιά μας, η οποία κοιτάει στον κεντρικό δρόμο, για να τοποθετήσω μία βαλίτσα σε μία μοτοσυκλέτα. Εκεί που βίδωνα το αριστερό μπράτσο της βάσης, ρίχνω μια ματιά στο δρόμο και βλέπω έναν τύπο με ένα παπί (δίτροχο, όχι πτηνό) να φοράει μία μάσκα. Χωρίς κράνος. Μου φάνηκε τελείως κουλό, αλλά συνέχισα την εγκατάσταση διότι από κουλά ο κόσμος είναι γεμάτος. Για ένα ακόμα δεν τρέχει και τίποτα. Μου πήρε κανά μισάωρο συνολικά μέχρι να τελειώσω και μέχρι τότε είχαν περάσει άλλοι πέντε. Την επόμενη μέρα το πρωί ο κομπανιέρος μου, ο οποίος είχε άδεια την προηγούμενη μέρα, μου λέει μπαίνοντας στο μαγαζί: «σου έχω ιδέα για άρθρο: τους ξεκράνωτους που κυκλοφορούν με μάσκα. Είδα μερικούς χθες και σήμερα».
Δεν ξέρουμε στη δική σας πόλη τι γίνεται, αλλά στα Χανιά η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όσους κυκλοφορούν στους δρόμους με τα πόδια, λόγω έκτακτων μέτρων. Η αστυνομία τους τσιμπάει και αποχαιρετούν εκατόν πενήντα πολύτιμα ευρουλάκια. Αυτό όμως δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που τους περιμένει εάν τους πιάσει η τροχαία ξεκράνωτους: δύο μήνες χωρίς πινακίδες και δίπλωμα! Δηλαδή είναι σημαντικότερο για αυτούς να γλιτώσουν τα 150 ευρώ της μάσκας και την απειροελάχιστη πιθανότητα να πιάσουν κορωνοϊό οδηγώντας μόνοι τους το μηχανάκι, παρά να χάσουν δίπλωμα και πινακίδες για δύο μήνες. Για την ασφάλεια του κεφαλιού τους και τη λύπη των δικών τους αν πάθουν κάτι δεν θα πούμε κάτι γιατί έχουμε διαπιστώσει ότι είναι σαν να τους μιλάμε ξένες γλώσσες. Δεν υπάρχει καμία σωτηρία!

www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
120192364_3611230488922171_1904051498336891897_o.jpg

ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ


Όποιον αναβάτη μοτοσυκλέτας κι αν ρωτήσετε, θα σας πει ότι διαθέτει αξιοπρεπές οδηγικό επίπεδο, ξέρει τα «βασικά» και δεν κινδυνεύει «συχνά». Ελάχιστοι ολόφρεσκοι, σαν συναγρίδα πελαγίσια, νέοι αναβάτες παραδέχονται ότι «δεν το έχω καθόλου», ενώ οι παλιοί και πιο «έμπειροι» θεωρούν ότι είναι τρία τσικ κάτω από τον Quartararo (δέκα τσικ=ένα κλικ). Εάν οδηγείτε πολλά χρόνια και στο βιογραφικό σας δεν αναφέρονται σοβαρές πτώσεις και λάμες τιτανίου, τότε ίσως να τα πηγαίνετε καλά. Γνωρίζετε όμως στα αλήθεια τα όρια των ικανοτήτων σας και το μέγεθος του ρίσκου στο οποίο εκτίθεστε; Πριν απαντήσετε, σκεφτείτε ότι η μέτρηση των ορίων είναι πολύ παραπλανητική. Ενώ κάποια άλλα όρια μπορούν να οριστούν και να μετρηθούν με ακριβή εργαλεία και τα μαθηματικά, τα προσωπικά όρια συνήθως μετρούνται μόνο από τις ατελείς αντιληπτικές ικανότητες του ανθρώπινου εγκεφάλου και τις επίσης ατελείς μας αισθήσεις. Επειδή τα προσωπικά όρια είναι ασαφή, είναι πανεύκολο να έχουμε τελείως λάθος υπολογισμό για τις ικανότητές μας.
Ένας λόγος για αυτό είναι οι προσχηματισμένες απόψεις για το τι είναι «κανονικό». Μερικοί αναβάτες κινδυνεύουν πολύ σε κάθε τους βόλτα ή στο δρόμο για τη δουλειά, ενώ κάποιοι άλλοι οδηγούν συχνότερα και χωρίς κανένα δράμα. Κάποιοι αναβάτες supersport μοτοσυκλετών θεωρούν ότι δεν πάνε αρκετά γρήγορα εάν το μηχανάκι δεν γλιστράει ή δεν σπαρταράει στα χέρια τους, μολονότι οι πραγματικά γρήγοροι οδηγοί γίνονται τελείες στον ορίζοντα με πλήρη αυτοσυγκράτηση και ψυχραιμία.
Η αντικειμενική αντίληψη των ορίων του περιβάλλοντος είναι ένα άλλο θέμα στο οποίο αποτυγχάνουν παταγωδώς οι περισσότεροι αναβάτες, αλλά με αυτό, καθώς και με ιδέες για την βελτίωση της αντίληψής μας, θα ασχοληθούμε την άλλη εβδομάδα..
www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
122332544_3691652764213276_4086818324912262863_o.jpg

ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΤΟΥΚΑ

Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να αποφύγουμε το ατύχημα, αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε και στουκάραμε. Τι κάνουμε μετά; Καταρχάς το πρώτο πράγμα που πρέπει να μας απασχολήσει είναι το αν είμαστε καλά: Τρέχει αίμα από κάπου; Έχει πρηστεί ή έχει σπάσει κάτι; Έχετε υπόψη σας ότι η αδρεναλίνη που εκκρίνεται με τα βαρέλια εκείνη τη στιγμή, «κρύβει» τέλεια τον πόνο, οπότε κάντε έναν καλό έλεγχο από τα μαλλιά μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών. Αφού τσεκάρετε ότι είστε σε καλή κατάσταση, διαχειριστείτε την σκηνή. Εάν είστε εσείς ο αναβάτης που έπεσε, πού βρίσκεται η μοτοσυκλέτα σας; Υπάρχει περίπτωση πιθανού κινδύνου από διερχόμενο όχημα; Εάν ρίξατε άλλο αναβάτη, μπορείτε να τον βοηθήσετε να σηκώσει την μοτοσυκλέτα του, να καλέσετε τροχαία ή/και ασθενοφόρο, και να κάνετε το σκηνικό ασφαλές για τους διερχόμενους κι εσάς;
Όταν με το καλό φτάσει η τροχαία όπου θα καταγράψει τις συνθήκες του ατυχήματος, περιγράψτε τους ακριβώς τι έγινε. Εάν έχετε την ψυχραιμία να τραβήξετε βίντεο ή φωτογραφίες, ακόμα καλύτερα. Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβουν οι ασφάλειες, άρα καλή σας τύχη από εκεί και πέρα. Πολύ σημαντικό είναι να αράξετε την υπόλοιπη μέρα. Μπορεί να έχετε τραύματα που δεν καταλάβατε επιτόπου, ενώ κάποιοι άλλοι παθαίνουν μετατραυματικό στρες ή βλέπουν εφιάλτες τα βράδια. Αναζητήστε επαγγελματική βοήθεια εφόσον χρειαστεί.
Αυτό που ΔΕΝ κάνουμε είναι να αρχίσουμε να βρίζουμε τα Θεία και τη μητέρα του οδηγού που μας έριξε, ή να τον αρχίσουμε στις μπούφλες. Αν έχετε ανάγκη να εκτονωθείτε να γραφτείτε σε μια σχολή Brazilian Jiu Jitsu όπου θα κάνετε και κορμάρα για το καλοκαίρι.
www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
123968343_3733949546650264_188257870764808328_n (1).jpg

Ζητείται ελπίς

Αγαπητοί σύντροχοι της τροχαίας και των αρμόδιων τμημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας. Αντιλαμβανόμαστε το δύσκολο πολλές φορές έργο σας, αλλά ώρες ώρες απορούμε με αυτά που συμβαίνουν. Ναι, συν όλα τα άλλα, σας ανέθεσαν και τον άχαρο ρόλο της αστυνόμευσης της μάσκας, όμως δεν πρέπει να ξεχνιέται το γεγονός ότι σε όλα τα πράγματα πρέπει να υπάρχουν προτεραιότητες.
Δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι είναι σημαντικότερο να κοπεί μία κλήση εκατόν πενήντα ευρώ σε δεκατετράχρονη μαθήτρια γυμνασίου που φορούσε μάσκα μεν, αλλά με τη μύτη απέξω καθώς περπατούσε μόνη της στο δρόμο, ενώ δίπλα, την ίδια ακριβώς στιγμή, μηχανάκια και αυτοκίνητα κυκλοφορούν σε κεντρικούς πεζόδρομους της πόλης όπου κάνουν πατίνι η κόρη μου και τα παιδιά σας. Μιλάμε για πεζόδρομους με στρωμένους κυβόλιθους όπου απαγορεύεται αυστηρά η κυκλοφορία, εκτός φυσικά λίγων πρωινών ωρών ανεφοδιασμού των καταστημάτων. Κάθε φορά πρέπει να τσακωνόμαστε με τους ασυνείδητους που περνάνε προκλητικά και μας γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια;
Δεν γίνεται να κόβεται κλήση ηχορύπανσης χωρίς ντεσιμπελόμετρο, σε άνθρωπο που έβαλε τελικό Akrapovic χωρίς να αφαιρέσει τους σιγαστήρες και η εξάτμισή του βγάζει 90 ντεσιμπέλ αντί 86 της εργοστασιακής. Δεν γίνεται να ακούμε κάποιον που έχουν σταματήσει ξεκράνωτο και του κόβουν κλήση να λέει με στυλάκι «γράψτε με όσο θέλετε και αφήστε με να φύγω, όσες και να μου κόψετε θα τις σβήσει ο δικός μου». Δεν γίνεται να συμβαίνουν αυτά που γινόντουσαν το 1980, έχουν περάσει σαράντα χρόνια. Υπάρχει ελπίδα να αλλάξουν τα πράγματα; Να γίνουμε επιτέλους δίκαιοι και να τιμωρούνται παραδειγματικά όσοι βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή μας;
www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
138498549_3912369105474973_5196751500729205842_o.jpg

ΑΕΡΑΣ ΤΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ
Περπατώντας χθες, συναντήθηκα τυχαία με έναν φίλο πελάτη μας, ο οποίος πετούσε στα σύννεφα: «μόλις αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Tracer του ’20, αν το δεις θα πάθεις, πιπίλα σου λέω με 4.000 χιλιόμετρα, τίγκα στα αξεσουάρ και τέσσερα χιλιάρικα κάτω από την κανονική του τιμή». Το ίδιο βράδυ ένας φίλος μου γιατρός μου έστειλε μήνυμα στο messenger αν γνωρίζω το BMW που πουλούσε κάποιος. Τον ήξερα. Η μοτοσυκλέτα του ήταν 2020 μοντέλο επίσης, άστρωτο, και το πουλάει επειδή «δεν τον βόλεψε».

Δεν ξέρω τι σας πιάνει εσάς όταν ακούτε κάτι τέτοια, εμένα όμως μου έρχονται στο νου οι αναμνήσεις της περιόδου πριν αγοράσω την πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Για να καταλάβετε, την πλήρωσα με ευρώ, αλλά όταν ξεκίνησε η μελέτη κυκλοφορούσαν …δραχμές. Είχα διαβάσει όλα τα συγκριτικά κάθε γνωστού και αγνώστου περιοδικού, σταματούσα ιδιοκτήτες στο δρόμο, φαντασιωνόμουν τη ζωή μαζί τους, έκανα υπολογισμούς για τα κόστη της συντήρησης, των ελαστικών και των πιθανών βλαβών. Δεν υπήρχε ακόμα ο θεσμός του test ride, οπότε η απόφαση για το που θα έδινα τα πολύτιμα 4.200€ που είχα με τόσο κόπο μαζέψει με μετρητά, συν τα 3.000 που θα έβαζα σε δόσεις με δάνειο από το κατάστημα, θα γινόταν στα μισότυφλα και ήταν πολύ σημαντική. Πιθανώς από καθαρή τύχη αλλά και ίσως και λόγω συστηματικής μελέτης, καβαλάω υπερήφανα την ίδια μοτοσυκλέτα, δεκαοκτώ χρόνια μετά. Θαυμάζω όμως και αυτούς που μπορούν και τις αλλάζουν σαν παπούτσια. Sport πέρυσι, Touring φέτος νωρίς, Adventure φέτος αργότερα. Ποικιλία στη ζωή, αλλά τα χιλιάρικα φεύγουν αέρας.

www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
145942404_3973115116067038_6596942252929230719_n.jpg

ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

Εν συνεχεία της καταπληκτικής ερώτηση της Εύης την προηγούμενη φορά για τις καλύτερες μοτοσυκλετιστικές μου στιγμές, σήμερα έκατσα να σκεφτώ τις χειρότερες στιγμές μου πάνω στα μηχανάκια. Πάλι τα ίδια βέβαια, είναι τόσες πολλές οι κακές στιγμές που έπρεπε να κάτσω ώρα να ξεσκαρτάρω.

Η πιο τρομακτική δεν έχει συμβεί ακόμα αλλά την φαντάζομαι συχνά και με κάνει να προσέχω περισσότερο. Είναι να με τρακάρει αυτοκίνητο από το πουθενά και να βρεθώ πεσμένος κάτω ανάσκελα στο δρόμο περιμένοντας βοήθεια. Με κρύο. Και υπό καταρρακτώδη βροχή. Ασφαλώς υπάρχουν και χειρότερα: να ξυπνήσω στο νοσοκομείο και να μην θυμάμαι τίποτα από εκείνη την καταραμένη στιγμή του ατυχήματος, παρά μόνο να ελπίζω ότι θα το δω από τις κάμερες κάποιου καταστήματος. Μπρρρρ, ας πάω όμως σε κάποιες που έγιναν στην πραγματικότητα.

Ήμασταν με τον Μυλού και τον Τόλη, οι τρεις μας εκδρομή στην Πελοπόννησο. Στην επαρχιακή οδό Καλλιανού-Λεβιδίου ανάβω φλας να προσπεράσω ένα σκούρο μπλε Golf, το οποίο αποφασίζει τελευταία στιγμή από τέρμα δεξιά να κόψει αριστερά σε μία διασταύρωση. Θυμάμαι τα μάτια μου να πετάγονται έξω όπως του Κογιότε που την πατάει από το Μπιπ-Μπιπ και τους φίλους μου να με ρωτάνε πώς κατάφερα να φρενάρω με endo, άσπρους καπνούς και τον αγκώνα μου να στρίβει μαζί με το Golf. Ιδέα δεν έχω πώς έγιναν όλα αυτά και να σας πω την αλήθεια ούτε θέλω να το θυμάμαι. Όπως και το προπέρσινο Mega Test, στο οποίο το 280 κιλών Crosstourer που οδηγούσα έπεσε πάνω στην αριστερή MX μπότα μου και με εγκλώβισε μέχρι να έρθει να μας σηκώσει ο φωτογράφος. Δε νομίζω να υπάρχει μοτοσυκλετιστής στο έως σήμερα γνωστό σύμπαν που να μην έχει τρομάξει στη ζωή του. Σίγουρα θα έχετε και εσείς στιγμές που θα θέλατε να ξεχάσετε.

www.gasmoto.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
155192591_4033075363404346_7138767268608312385_n.jpg

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Όντας πατέρας δύο πλέον (να μου ζήσουν, ευχαριστώ), μπορώ να επιβεβαιώσω ιδίοις όμμασι, ότι όσα άκουγα περί παιδιών και εξοπλισμού από πελάτες αλλά και φίλους, ήταν …μπούρδες. Κάθε φορά είχα αμφιβολίες όταν ο πατέρας έσκαγε με το μικρό παιδί του για να του αγοράσουν κράνος και επέμενε ο ίδιος «δώσε του ανοιχτό γιατί το κλειστό θα την πνίγει και δεν θα το φοράει». Αρκετές φορές το ίδιο το παιδί δεν είχε κανένα πρόβλημα να δοκιμάσει κλειστό, αλλά ο μπαμπάς ανένδοτος: «δώσε της τζετ, ξέρω εγώ, δεν θα το φοράει». Άφηνα ένα μικρό παραθυράκι μπας και είχε δίκιο γνωρίζοντας κάτι που δεν ήξερα. Ε δεν είχε.
Αυτά στην ψυχολογία ονομάζονται «προβολές». Δηλαδή προβάλουμε στους άλλους αυτό που νομίζουμε ή πιστεύουμε εμείς. Δεν σου αρέσει να φοράς κλειστό κράνος με σωστή εφαρμογή; Ε ούτε στους άλλους θα αρέσει. Δεν σου αρέσει η βρώμη με μπανάνα και χαρουπόμελο; Μάλλον ούτε το καμάρι σου πρέπει να το δοκιμάσει, αποκλείεται να του αρέσει. Νομίζεις όμως. Ας ξεκαθαρίσουμε ότι παρότι κάθε παιδί είναι μοναδικό, με δική του προσωπικότητα, χαρακτήρα, ταλέντα και ταμπεραμέντο, όταν τίθενται θέματα υγείας και ασφάλειας ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται αυτά που πρέπει. Δεν θέλει να φορέσει κράνος; Πολύ ωραία, δική του επιλογή είναι αυτή αλλά δεν έχει ούτε βόλτα ούτε με το πατίνι. Δεν μιλάμε καν για μηχανάκι, ούτε για δέκα μέτρα μέχρι το σχολείο απέναντι. Είπαμε πατίνι, διότι από εκεί, την ηλικία των δύο ή και νωρίτερα, πρέπει να ξεκινάει η εκπαίδευση περί ασφάλειας. Αν το μάθει στο πατίνι, θα το φοράει και στο ποδήλατο και αργότερα στο μηχανάκι ως αναβάτης ή συνεπιβάτης. Και μπορεί να είστε φοβεροί και τρομεροί στην θεωρία, απόφοιτοι καταπληκτικών Σχολών Γονέων και απίθανων Μοντεσσοριανών Μεθόδων, αλλά αν δεν το βλέπουν να το κάνετε εσείς οι ίδιοι αυτό που τους λέτε, παραμύθια μάντολες θα το κάνουν κι αυτά. Δείξτε τους και εξηγήστε τους την σωστή κουλτούρα όσον αφορά την ασφάλεια με κράνη, ζώνες ασφαλείας και λοιπά, κάντε το κι εσείς ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ χωρίς εξαιρέσεις, και τα παιδιά σας θα είναι σε καλό δρόμο, μεταφορικά και κυριολεκτικά.

Πηγη www.gasmoto.gr
.
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
129532330_3808727319172486_4678929209911018875_n.jpg

ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Μία καταπληκτική ερώτηση μου έκανε η Εύη σήμερα, η οποία αποτέλεσε και φοβερή ιδέα για το σημερινό άρθρο (η ερώτηση, όχι η Εύη). «Ποια είναι η αγαπημένη σου στιγμή πάνω στη μοτοσυκλέτα μέχρι τώρα;» Ω ρε φίλε, ζόρικο γιατί δεν είναι μόνο μία αλλά δεκάδες χιλιάδες. Από την πρώτη μέρα που καβάλησα το 12βολτο γαλάζιο C-50 μου με τον 72άρη κύλινδρο, μέχρι το τελευταίο καταπληκτικό Mega Test συγκριτικό με τους φίλους μου από το ΜΟΤΟ, παρέλασαν όλες οι εικόνες των τριάντα δύο αυτών μοτοσυκλετιστικών ετών σαν κινηματογραφική ταινία δράσης. Ποια στιγμή να πρωτοδιαλέξω;
Μετά από ώριμη σκέψη τριών δευτερολέπτων, αποφάσισα ότι οι δύο καλύτερες στιγμές μου είναι αυτές που μου είχαν έρθει πρώτες στο μυαλό. Η πρώτη είναι αυτή της φωτογραφίας: με ένα R6 επετειακό στα χρώματα του Valentino Rossi το 2005, σε ένα συγκριτικό 600αριών στην πίστα των Σερρών, όπου έξυσα γόνατο για πρώτη φορά στη ζωή μου. Τι μεγάλη χαρά και ικανοποίηση είχα νιώσει θυμάμαι, αν και τώρα σιγά το πράγμα – ο Espargaro ξύνει τους ώμους του κατεβαίνοντας άλλες 20 μοίρες. Δεν έχει σημασία, νιώθω φανταστικά για εκείνο που ένιωσα τότε.
Η δεύτερη στιγμή που θα μου μείνει αξέχαστη, είναι η πρώτη φορά που ταξίδεψα με μοτοσυκλέτα στο εξωτερικό. Δεν ήταν ό,τι κι ό,τι ταξίδι, ήταν ένα δεκαήμερο στην Ιταλία και την Τοσκάνη συγκεκριμένα, για να παρακολουθήσουμε το GP στο Mugello, το 2010. Τι εικόνες μαγικές, τι απίστευτη παρέα, τι γέλιο, τι δρομάρες! Έχω πάει και άλλα πολλά ταξίδια και αποστολές από τότε, σε απίστευτα μέρη και με τρομερές μοτοσυκλέτες και παρέες, αλλά σαν την αίσθηση του πρώτου δεν έχει. Θα θέλατε να μοιραστείτε τις δικές σας αγαπημένες στιγμές;

Πηγη GAS Motosport Culture
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
191308572_4300060220039191_3468768812967311166_n.jpg

ΑΕΡΑΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Πριν από λίγα χρόνια κράζαμε ένα φίλο που είχε μόλις αγοράσει την πρώτη μοτοσυκλέτα της ζωής του, ένα GSX-R1000, και πήρε το φθηνότερο jet κράνος της αγοράς. Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, του τα ‘παμε , του τα ξανάπαμε, ανένδοτος αυτός. Στην πρώτη βόλτα που πέρασε τα 120 χιλιόμετρα και το κράνος του γύρισε στην πλάτη με το λουρί παραλίγο να τον πνίξει, ήρθε πάλι πίσω και πήρε ένα full face της προκοπής.
Σήμερα δεν θα κράξουμε, ακριβώς το αντίθετο. Διότι διακρίνουμε πλέον έναν αέρα αλλαγής στη νοοτροπία των νέων, κατά κύριο λόγο, αναβατών. Δείχνει ότι βλέπουν πιο σοβαρά την ασφάλειά τους από ότι οι λίγο μεγαλύτεροί τους – για τους πατεράδες τους δεν θα μιλήσουμε, οι οποίοι τους λες ότι το κράνος δεκαπέντε ετών που φοράνε και μαδάει στο κεφάλι τους δεν κάνει ούτε για γλάστρα, και σε κοιτάζουν απαξιωτικά με υφάκι «τι μου λες εσύ ΕΜΕΝΑ τώρα». Ασφαλώς εξακολουθούν οι νέοι όλων των εποχών να δελεάζονται από το γκάζι και τα κυβικά, χωρίς να δίνουν σημασία στο ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι «προγραμματισμένος» να επεξεργάζεται τις πληροφορίες που έρχονται σε ταχύτητες μέχρι την …τελική του, δηλαδή περίπου 40 χιλιόμετρα την ώρα. Θα ήταν σοφό για τον εγκέφαλο να προπονηθεί σταδιακά να διαχειρίζεται τα εκατομμύρια των bytes που τον βομβαρδίζουν οι πληροφορίες των πολύ υψηλών ταχυτήτων, ας πούμε με ένα ελαφρύ και σβέλτο 400άρι για αρχή.
Όμως, προς τιμήν τους οι νέοι αναβάτες, έρχονται διαβασμένοι, ανοιχτοί στο να ακούσουν και να μάθουν, χωρίς να κάνουν συμβιβασμούς με το κεφάλι τους. Όχι όλοι, αλλά πολλοί – σίγουρα πολύ περισσότεροι από ότι πριν λίγα χρόνια. Και οπωσδήποτε θα επηρεάσουν θετικά και άλλους, μέχρι που να εκλείψει η εικόνα του ξεκράνωτου ούγκανου από τους δρόμους. Αμήν.
.
Πηγη GAS Motosport Culture
 
Top Bottom