gadgets moto

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Rizoma παρουσιάζει τον καθρέφτη-winglet​

Stealth mirror​










H ιταλική εταιρεία σχεδίασε καθρέφτες που συμβαδίζουν με την σχεδίαση των super sport μοτοσυκλετών
Οι Ducati Panigale V4, BMW S 1000 RR, Honda CBR1000RR-R και Kawasaki ZX-10R είναι όλες εξαιρετικές μοτοσυκλέτες με αεροδυναμική σχεδίαση και το μόνο που συχνά χαλάει την εμφάνισή τους είναι οι καθρέφτες τους. Στο πρόβλημα αυτό έρχεται να δώσει τη λύση η Rizoma με ένα πρωτότυπο προϊόν. Έναν καθρέφτη που δεν μοιάζει με κανέναν άλλον.
Έχει σχεδιαστεί ώστε να περνάει απαρατήρητος και να συμβαδίζει με την συνολική σχεδίαση αυτού του είδους μοτοσυκλετών, αλλά ταυτόχρονα να εξασφαλίζει άριστη ορατότητα.

Αποτελείται από έναν σταθερό βραχίονα που τοποθετείται πάνω στο φέρινγκ και ένα καθρέφτη που περιστρέφεται 90 μοίρες.
Το κινητό μέρος μοιάζει με αεροδυναμικό πτερύγιο όταν κλείνει και σύμφωνα με την Rizoma εκτός από ένας κομψός καθρέφτης είναι και αεροδυναμικό βοήθημα που αυξάνει την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Η ιταλική εταιρεία ισχυρίζεται πως παράγει 4 κιλά κάθετης δύναμης στα 300 χλμ/ώρα.
rizoma stealth mirror 6

Οι καθρέφτες Stealth είναι προς το παρόν διαθέσιμοι για Honda CBR1000RR, BMW S 1000 RR, Kawasaki ZX-10R, Suzuki GSXR-1000, Yamaha YZF-R1, Ducati Panigale V2 και Ducati Panigale V4.

Πηγη https://2wo.gr
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Και άλλα φτερά.... Tooth
Θα μου πεις από την άλλη, σε ένα panigale συνεχεια γυρισμένοι θα είναι ,τι να τους κάνει τους καθρέφτες, μήπως θα είναι και κάνεις από πίσω!! :cool:
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Και άλλα φτερά.... Tooth
Θα μου πεις από την άλλη, σε ένα panigale συνεχεια γυρισμένοι θα είναι ,τι να τους κάνει τους καθρέφτες, μήπως θα είναι και κάνεις από πίσω!! :cool:
στο τέλος όλοι winglet θα πάρουτε..... Smileys drinking beer Emoticon
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
στο τέλος όλοι winglet θα πάρουτε..... Smileys drinking beer Emoticon
Ωραίοι όμως!!!
Το επόμενο βήμα με τις οθοναρες πλέον για πίνακες οργάνων είναι να βάλουν κάμερα στο πίσω φαναρι !!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Beeline - Kομψό σύστημα πλοήγησης​

triumph-beeline-2021-00001.jpgtriumph-beeline-2021-00009.jpg
Η Beeline προχώρησε σε συνεργασία με την Triumph, δημιουργώντας ένα πανέμορφο όσο και λιτό σύστημα πλοήγησης, σχεδιασμένο ώστε να δένει στιλιστικά με τη μοτοσυκλέτα στην οποία εφαρμόζεται.
Πρόκειται για μια μικρή στρογγυλή συσκευή, που εφαρμόζει με ασφάλεια σε μια βάση που βρίσκεται μόνιμα στο τιμόνι, και συνεργάζεται με το smartphone του αναβάτη, κατευθύνοντας τον με απλές οδηγίες που εμφανίζονται σε μια στρογγυλή LCD οθόνη.

Η μεταλλική κατασκευή του Triumph Beeline είναι αδιάβροχη, με πιστοποίηση IP67, και ανθεκτική στους κραδασμούς. Πάνω του, έχει χαραχθεί με laser το όνομα και το λογότυπο της Triumph.
Η χρήση του Triumph Beeline είναι εύκολη, με τον αναβάτη να κατεβάζει δωρεάν το Beeline app, να συνδέει τη συσκευή με το smartphone του, επιλέγει τον προορισμό και τη διαδρομή του, και πιέζει «go», χωρίς να χρειαστεί να βγάλει τα γάντια του.
triumph-beeline-2021-00015.jpgtriumph-beeline-2021-00018.jpg
Η οθόνη είναι ευκρινής σε όλες τις συνθήκες φωτισμού, με τον αναβάτη να μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο μεθόδων πλοήγησης: Route, που παρέχει turn-by-turn πλοήγηση, και Compass, που επιτρέπει στον αναβάτη να ακολουθεί μια απλή ένδειξη πυξίδας (βελάκι) που του δείχνει τον σωστό δρόμο.
Η Triumph Beeline παρέχει υπηρεσίες πλοήγησης τόσο στη Βρετανία, όσο και στην Ευρώπη, στις Η.Π.Α., στον Καναδά, στην Αυστραλία και στην Ιαπωνία.
Το μενού παρέχει επιπλέον πληροφορίες στον αναβάτη, όπως trip computer, ρολόι, διαμοιρασμό της διαδρομής, εισαγωγή διαδρομής με αρχείο GPX, κ.α.

Η συσκευή έχει αυτονομία 30 ωρών, ενώ φορτίζει μέσω USB θύρας. Έρχεται με εγγύηση 2 ετών, και με δωρεάν χρήση του app εφ’ όρου ζωής.
Ως ενδεικτική τιμή, το Triumph Beeline διατίθεται στη Βρετανία στις 199 λίρες Αγγλίας, ήτοι 231 ευρώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η τεχνολογία επικοινωνίας V2X που βελτιώνει την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών (Video)​

Θα παρεμβαίνει σε περίπτωση που ο οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν αντιδρά στις προειδοποιήσεις του συστήματος​




Το επόμενο μεγάλο στοίχημα για τους επιστήμονες που ασχολούνται με την κινητικότητα είναι οι τεχνολογίες επικοινωνίας των οχημάτων μεταξύ τους (V2V) αλλά και των οχημάτων με τα πάντα (V2X), που θα κάνουν ακόμα πιο ασφαλείς τις μετακινήσεις

Το βασικό χαρακτηριστικό της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, την οποία βιώνουμε, είναι η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Διάγουμε την εποχή που ο φυσικός κόσμος συνυπάρχει με τον ψηφιακό γεγονός που αντιλαμβανόμαστε όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας, με την εφαρμογή τεχνολογικών λύσεων που κάνουν πιο απλή και πιο ασφαλή τη ζωή μας.
Αυτό ισχύει και στην περίπτωση των οδηγών μοτοσυκλέτας, καθώς οι κατασκευαστές φροντίζουν να εξοπλίζουν τα προϊόντα τους με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης (ADAS) που βοηθούν τον αναβάτη να προβλέψει τους κινδύνους που εγκυμονούν στο περιβάλλον που κινείται.
Καθοριστική σημασία στην εφαρμογή και χρήση ανάλογων τεχνολογιών παίζουν οι υποδομές και φυσικά η τεχνολογία 5G.
Μια τέτοια τεχνολογία είναι το ADAS-AD Large Project που αναπτύσσουν το UTAC CERAM της Γαλλίας (Ερευνητικό κέντρο κινητικότητας) με την βρετανική εταιρεία δοκιμών οχημάτων Millbrook, την οποία απέκτησε προσφάτως. Το εν λόγω σύστημα βασίζεται στην επικοινωνία των οχημάτων, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών.
«Η τεχνολογία V2X έχει μεγάλες δυνατότητες όσον αφορά στην οδική ασφάλεια για τους μοτοσυκλετιστές. Έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται τη ροή της κυκλοφορίας για να ενημερώνει τα οχήματα και να τα αφήνει να αντιδρούν κατά προτεραιότητα», τονίζει ο Théo Charbonneau, UTAC CERAM Millbrook Project Activity Manager.
Το ADAS-AD Large Project δεν θα μένει μόνο στο κομμάτι της πληροφόρησης του οδηγού για κινδύνους, αλλά θα παρεμβαίνει σε περίπτωση που ο οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν αντιδρά στις προειδοποιήσεις του συστήματος.
Για παράδειγμα, όταν ένα αυτοκίνητο ετοιμάζεται να στρίψει αλλά ο οδηγός του δεν έχει αντιληφθεί την παρουσία διερχόμενης μοτοσυκλέτας, τότε το σύστημα τον ειδοποιεί. Σε περίπτωση που δεν αντιδράσει, τότε αυτό παρεμβαίνει ενεργοποιώντας τα φρένα. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί στην περίπτωση του μοτοσυκλετιστή, καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος απώλειας ισορροπίας που μπορεί να οδηγήσει σε πτώση.
Τα συστήματα V2X αποτελούν το μέλλον της οδικής ασφάλειας και αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη δραστική μείωση των τροχαίων. Σημειώστε δε ότι το πλάνο του οργανισμού Euro NCAP είναι να ξεκινήσει την αξιολόγηση τέτοιων συστημάτων από το 2025.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BucApp: H εφαρμογή που χρειαζόμαστε επειγόντως στην Ελλάδα!​

Με στόχο την βελτίωση του οδικού δικτύου​




Και ειδικά οι ήρωες μοτοσυκλετιστές που πρέπει καθημερινά να έχουν τα μάτια τους τετρακόσια προκειμένου να αποφύγουν τις παγίδες των ελληνικών δρόμων

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Παρόμοια προβλήματα, με δρόμους γεμάτους λακκούβες και κακοτεχνίες, φαίνεται πως αντιμετωπίζουν και οι γείτονες Ιταλοί. Γι' αυτό το λόγο ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός AIACE (Italian Association of European Consumer Assistance) παρουσίασε πρόσφατα μια εφαρμογή (app) για κινητά η οποία έχει ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του οδικού δικτύου μέσω καταγραφής των προβλημάτων.
Η εφαρμογή ονομάζεται BucApp, προσφέρεται δωρεάν και είναι διαθέσιμη για συσκευές Android και iOS.
Οι χρήστες μπορούν μπαίνοντας στην εφαρμογή να τραβούν φωτογραφίες από κακοτεχνίες και προβλήματα που συναντούν στο δρόμο και εν συνεχεία έχοντας πάντα ενεργοποιημένο το GPS, να τις ανεβάζουν στην εφαρμογή.
Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων του οργανισμού και στελέχη του επισκέπτονται τα σημεία αναφοράς για επιθεώρηση. Αφού επιβεβαιώσουν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, ενημερώνουν άμεσα τις αρμόδιες αρχές του εκάστοτε δήμου ώστε να προχωρήσουν στις απαραίτητα εργασίες συντήρησης.
Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για αναφορά ατυχήματος που προκλήθηκε από πρόβλημα σε δρόμο. Μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις ο οργανισμός προσφέρει νομική υποστήριξη στα θύματα.
Σύμφωνα με στοιχεία του AIACE, έξι στους δέκα Ιταλούς κινδυνεύουν να πάθουν ατύχημα λόγω προβλημάτων που προκύπτουν από κακοτεχνίες ή κακή συντήρηση των δρόμων. Φανταστείτε δηλαδή τι θα έδειχνε ανάλογη έρευνα για το οδικό δίκτυο της χώρας μας...

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Racing: Επετειακό ρολόι από την Casio Edifice​

Περιορισμένης παραγωγής​







Με αφορμή την κατάκτηση των πρώτων τίτλων στα Grand Prix μοτοσυκλέτας, η Honda σε συνεργασία με την Edifice, παρουσίασαν έναν χρονογράφο περιορισμένης παραγωγής

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το 1961 η Honda έγινε το πρώτο ιαπωνικό εργοστάσιο που κατέκτησε τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών. Για την ακρίβεια εκείνη τη χρονιά, η Honda στέφθηκε Πρωταθλήτρια τόσο στα 125 κ. εκ. με τον Αυστραλό Tom Phillis όσο και με τον Βρετανό Mike "The Bike" Hailwood, στα 250 κ. εκ.
Με την ευκαιρία συμπλήρωσης 60 χρόνων από εκείνες τις επιτυχίες, το κορυφαίο ιαπωνικό εργοστάσιο σε συνεργασία με την Edifice, μπράντα που ανήκει στην Casio, παρουσιάζει έναν χρονογράφο περιορισμένης παραγωγής που δανείζεται στοιχεία από την θρυλική RC162, την τετράχρονη τετρακύλινδρη αγωνιστική των 249.37 κ. εκ. που απέδιδε 45 hp @ 14.000 σ.α.λ. με την οποία ο Hailwood κατέκτησε το Πρωτάθλημα.
Casio Edifice EQW A2000HR 1AER Honda R 162 2

Το ρολόι βασίζεται στο μοντέλο EQW-A2000HR και στοιχίζει 599 ευρώ. Η κάσα του είναι κατασκευασμένη από ατσάλι, ενώ στο καντράν κυριαρχούν τα χρώματα του φέρινγκ της RC162: ανθρακί, κίτρινο και κόκκινο. Διαθέτει τεχνολογία που επιτρέπει την φόρτιση της μπαταρίας μέσω ηλιακής ενέργειας. Είναι αδιάβροχο στα 100 μέτρα, ενώ διατίθεται με δύο λουράκια, πάνω στα οποία υπάρχουν λογότυπο της Honda και σχετικές αναφορές στην επέτειο. Οι λειτουργίες του περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων δεύτερη ζώνη ώρας, ώρα από 29 χώρες, ημερομηνία, χρονόμετρο, αυτόματη διόρθωση ώρας, χρονόμετρο, ταχύμετρο.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηλεκτρικό σύστημα με βοηθητικές ρόδες για Harley Davidson! (Video)​

Μόνο στην ιαπωνική αγορά, με 4.000 ευρώ​





Θυμάστε τις βοηθητικές ρόδες που χρησιμοποιούσαμε στα ποδήλατα για να μάθουμε ισορροπία; Κάτι ανάλογο είναι και το σύστημα που κατασκεύασε μια εταιρεία από την Ιαπωνία, το οποίο προορίζεται για μοτοσυκλέτες της Harley Davidson

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Η ιαπωνική εταιρεία Trijya Custom Motorcycles παρουσίασε ένα άκρως ενδιαφέρον ηλεκτρικό σύστημα με βοηθητικές ρόδες που μπορεί να μονταριστεί σε μοτοσυκλέτες της Harley Davidson.
Το εν λόγω σύστημα βοηθά ανθρώπους μικρού αναστήματος ή με κάποιας μορφής κινητικά προβλήματα να μπορέσουν να κουμαντάρουν πιο εύκολα τα ευμεγέθη και «ευτραφή» μοντέλα της εταιρείας του Milwaukee, χωρίς να φοβούνται ότι μπορεί να πέσουν κάθε φορά που προσπαθούν να παρκάρουν ή να ξεπαρκάρουν.
Η εταιρεία, μάλιστα, έχει δημοσιεύσει και σχετικό video στο οποίο γίνεται επίδειξη του τρόπου λειτουργίας του συστήματος.
Οι αναδιπλούμενο ηλεκτρικοί μηχανισμοί που φέρουν τις βοηθητικές ρόδες, τοποθετούνται λίγο πριν τον πίσω τροχό και ο χειρισμός τους γίνεται μέσω ενός μπουτόν που τοποθετείται στα χειριστήρια του τιμονιού.
Ο κάθε μηχανισμός στερεώνεται στη μοτοσυκλέτα με βραχίονα που είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο. Η ενεργοποίηση του συστήματος πρέπει να γίνεται πριν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί τελείως και να απενεργοποιείται μόλις αρχίζει να κινείται.
Προς το παρόν το πολύτιμο αυτό αξεσουάρ διατίθεται μόνο στην ιαπωνική αγορά με την τιμή του να κυμαίνεται στα 4.000 ευρώ.


Πηγη https://2wo.gr


Να δουμε τη αλλη μ@λακια θα βγαλουν facepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σύστημα SOS σε όλες τις μοτοσικλέτες​

safe_image.jpg
Η λέσχη ADAC της Γερμανίας ζητά την τοποθέτηση του αυτόματου συστήματος e-call και στις παλαιότερες μοτοσικλέτες

Ατυχήματα με μοτοσυκλετιστές, που ταξιδεύουν μόνοι τους δεν εντοπίζονται, επειδή συχνά οι διαδρομές τους σπάνια χρησιμοποιούνται και από άλλους χρήστες του δρόμου ή επειδή το ατύχημα δε φαίνεται από το δρόμο και άλλους διερχόμενους οδηγούς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ADAC υποστηρίζει ότι δεν πρέπει μόνο οι νέες μοτοσικλέτες, που έχουν έγκριση τύπου, όπως συμβαίνει με τα αυτοκίνητα, να διαθέτουν το e-Call, αλλά ότι το σύστημα θα έπρεπε ήδη να έχει προβλεφθεί για όλων των τύπων τα νέα οχήματα.
Κατά τις τεχνικές μετατροπές θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ορισμένες ιδιαιτερότητες. Οι αισθητήρες ή οι αλγόριθμοι πρέπει να σχεδιάζονται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορούν να εντοπίζουν με σαφήνεια ένα ατύχημα. Επιπλέον, οι περισσότερες μοτοσικλέτες δεν έχουν ενεργοποιούμενο αερόσακο, ο οποίος χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα ως ένδειξη κλήσης έκτακτης ανάγκης. Επίσης, μία μοτοσικλέτα, που απλώς έχει πέσει στο δρόμο, ενώ την οδηγούσαν αργά ή έπεσε, ενώ ήταν σε στάση, δε θα πρέπει να προκαλούν ψευδή συναγερμό (false alarm). Και επειδή ο οδηγός και η μηχανή χωρίζονται μεταξύ τους στα περισσότερα ατυχήματα μοτοσικλετών, τα συστήματα ηλεκτρονικής κλήσης έκτακτης ανάγκης πρέπει να σχεδιάζονται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται στη συνέχεια η επικοινωνία με τον τραυματισμένο οδηγό.
Έρευνες της ADAC για συνηθισμένα συστήματα στην αγορά έδειξαν ότι τα συστήματα κλήσεων έκτακτης ανάγκης, που είναι ήδη ενσωματωμένα σε οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούν αισθητήρες στη μοτοσικλέτα, είναι τα πιο εύκολα και πιο αξιόπιστα στο έργο τους. Σε ό,τι αφορά τις λύσεις των μετασκευών, ξεκινάμε από το βεληνεκές δράσης των συσκευών, που πρέπει να τοποθετηθούν στη μοτοσικλέτα και να είναι εν μέρει συνδεδεμένες με ένα smartphone, και φτάνουμε έως και τις αμιγείς εφαρμογές smartphone, που λειτουργούν ανεξάρτητα από τη μοτοσικλέτα.

Πηγη www.motorone.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To καινοτόμο ύφασμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον εξοπλισμό προστασίας οδηγών (Video)​

Kατασκευάζεται σε τρισδιάστατο εκτυπωτή από πλαστικό νάιλον.​




Ένα νέο πρωτοποριακό τύπο υφάσματος αναπτύσσουν επιστήμονες του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης (NTU) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνια (Caltech).

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το συγκεκριμένο ύφασμα είναι ελαφρύ και κατασκευάζεται σε τρισδιάστατο εκτυπωτή από πλαστικό νάιλον που περιλαμβάνει κοίλα οκτάεδρα που συνδέονται μεταξύ τους. Το συγκεκριμένο ύφασμα είναι εύκαμπτο όπως τα υφάσματα των ρούχων, αλλά σε περίπτωση που χρειαστεί μπορεί να σκληρύνει.
Όταν για παράδειγμα συσκευαστεί σε κενό αέρος τότε γίνεται 25 φορές πιο άκαμπτο και γίνεται ιδιαίτερα ανθεκτικό καθώς μπορεί να αντέξει πάνω από 50 φορές το βάρος του.
Η τεχνολογία θυμίζει εκείνη που εφαρμόζεται στη μπέρτα του Batman η οποία γενικά είναι εύκαμπτη, αλλά όταν το απαιτούν οι συνθήκες γίνεται άκαμπτη ώστε ο «άνθρωπος-νυχτερίδα» να πετάξει ή να μπορέσει να αποκρούσει τις επιθέσεις των εχθρών του.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το ύφασμα νέας γενιάς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προστατευτικό εξοπλισμό οδηγών μοτοσυκλέτας ή αυτοκινήτων, αθλητών, όπως επίσης και σε εξωσκελετούς που μπορούν να βοηθήσουν ηλικιωμένους ανθρώπους να στέκονται, να περπατούν και να μεταφέρουν αντικείμενα.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το απαραβίαστο αντικλεπτικό σύστημα για μοτοσυκλέτες​

Κατασκευασμένο από βρετανική εταιρεία​






Μια βρετανική εταιρεία ισχυρίζεται πως κατασκεύασε σύστημα κλειδώματος που δεν μπορεί να παραβιαστεί
Αν έχεις νοιώσει στο πετσί σου την κλοπή τότε ψάχνεις να βρεις τρόπο για να γλυτώσεις εσύ και οι «ομοϊδεάτες» σου την επόμενη φορά που ο κλέφτης θα σε «βάλει στο μάτι» και θα προσπαθήσει να σου στερήσει την καλογυαλισμένη μοτοσυκλέτα που απέκτησες με τόσο κόπο. Αυτό έκανε ο Ewan Montgomery και έφτιαξε μια τεράστια κλειδαριά, αποτελούμενη από χαλύβδινες πλάκες 6,10 και 12 χιλιοστών, οι οποίες περικλείουν τον μπροστινό τροχό. Υπόσχεται δε πως η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να φύγει μέσα από αυτή.
Moto Secure Lock 2

Όχι δεν διατίθεται μόνο για μοτοσυκλέτες, μιας και μπορεί να παραγγελθεί σε τρία μεγέθη. Για μικρούς τροχούς scooter και για τους μεγάλος ενός adventure, ενώ το μεσαίο μέγεθος προορίζεται για οτιδήποτε μεταξύ αυτών των δύο.
Στις δοκιμές προσπάθησαν να το καταστρέψουν, αλλά το μόνο που κατάφεραν ήταν να του κάνουν γρατσουνιές και βαθουλώματα. Σε καμία περίπτωση η μοτοσυκλέτα δεν βγήκε από μέσα.
Το Moto Lock Secure μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε, αρκεί να βιδωθεί σε τσιμέντο ή άσφαλτο, οπότε στον κήπο, στο γκαράζ ακόμη και στο δρόμο. Η εταιρεία κάνει προσπάθειες για να το πουλήσεις σε δήμους της Μ. Βρετανίας ώστε να προσφέρουν στους πολίτες έναν τρόπο να ασφαλίζουν το δίκυκλό τους.
Moto Secure Lock 4

Το σύστημα ασφαλίζει με το κλασσικό λουκέτο, το οποίο προστατεύεται σε χαλύβδινη θήκη. Είναι έτοιμο να δεχθεί κάμερες παρακολούθησης ή συστήματα αυτόματου κλειδώματος.
Το Moto Lock Secure κοστίζει σχεδόν 1.750 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων όλων όσων χρειάζονται για να το στερεώσετε στο έδαφος.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
"Το σύστημα ασφαλίζει με το κλασσικό λουκέτο, το οποίο προστατεύεται σε χαλύβδινη θήκη"

Το αλλο , το γρηγορο ανεκδοτο με τον Τοτο πρεπει να το ξερουνε , δεν μπορει ....!

O Toτος ....! abcdefghgk

 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Καλές «μηχανόβιες» γιορτές​

Γιατί το «γκάζι είναι γλυκό»​




Έρχονται Χριστούγεννα αλλά εμείς «κολλημένοι» με τις μοτοσυκλέτες μας. Για αυτό δίνουμε μια ξεχωριστή νότα στην εορταστική ατμόσφαιρα
Πως θα στολίσεις το δέντρο; Με λαμπάκια. Ναι αλλά δεν θα ήταν ομορφότερο ένα έλατο γεμάτο με μοτοσυκλέτες; Σίγουρα. Τα καταστήματα Louis έχουν διαθέσιμα 20 λαμπάκια LED με σχήμα μοτοσυκλέτας. Η τιμή της κάθε συσκευασίας είναι 10 ευρώ.
chrismas mood 2

Και επειδή το «γκάζι είναι γλυκό» και πολύ από εσάς έχετε χρόνο να αφιερώσετε στην ζαχαροπλαστική, μπορείτε να φτιάξετε κουλουράκια και μπισκότα σε σχήμα μοτοσυκλέτας. Και μάλιστα διάφορων κατηγοριών. Supersport, enduro, cruiser, touring. Υπάρχουν μεταλλικά τσέρκια ή φόρμες σιλικόνης.
chrismas mood 3

Ένα «γρήγορο κέικ» επίσης σίγουρα θα εκτιμηθεί τόσο από τα μέλη της οικογένειας, όσο και από τους καλεσμένους στο ρεβεγιόν. Η φόρμα που μπορείτε να προμηθευτείτε, απεικονίζει αναβάτη να «πηγαίνει τάπα» πάνω σε superbike.
Ότι και αν επιλέξετε καλή επιτυχία και καλές γιορτές!

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ruroc chain app: «Γεφυρώνει» τις συσκευές ενδοεπικοινωνίας (Video)​

Διατίθεται δωρεάν ήδη μέσω του App store​




Για όσους έχουν δυσκολευτεί να συνδέσουν ένα Sena με ένα Cardo ή ένα Lexin με ένα Unclear, η εφαρμογή CHAIN θα λύσει όλα αυτά τα προβλήματα με την τεχνολογία Voice Over Internet Protocol (VOIP)

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Η Ruroc μόλις κυκλοφόρησε την τέταρτη γενιά του εμβληματικού της κράνους, δηλαδή του Atlas. Και ενώ το βελτιωμένο κέλυφος, οι αεραγωγοί, τα μαξιλαράκια που προσαρμόζονται και η τεχνολογία RHEON έκλεψαν τα φώτα της δημοσιότητας, η εταιρεία κάνει το κράνος συμβατό με το Shockwave Bluetooth και μέσω της εφαρμογής CHAIN γίνεται συμβατό ανεξάρτητα από τον κατασκευαστή.
Έτσι λοιπόν, για όσους έχουν δυσκολευτεί να συνδέσουν ένα Sena με ένα Cardo ή ένα Lexin με ένα Unclear, η εφαρμογή CHAIN θα λύσει όλα αυτά τα προβλήματα με την τεχνολογία Voice Over Internet Protocol (VOIP). Εφαρμογές όπως το Discord, το Skype και το WhatsApp χρησιμοποιούν ήδη τη σύνδεση που βασίζεται στο διαδίκτυο για να βοηθήσουν τους χρήστες να συνδεθούν. Σε μορφή CHAIN, το VOIP θα βοηθήσει τους αναβάτες να συνδέσουν απρόσκοπτα τις μονάδες επικοινωνίας που κατασκευάζονται από διαφορετικές μάρκες.
Χάρη στο VOIP, η επικοινωνία των αναβατών παραμένει απροβλημάτιστη ακόμη και όταν μεγάλα οχήματα, κτίρια, απόσταση ή φυσικά εμπόδια χωρίζουν την ομάδα. Ωστόσο, επειδή το VOIP βασίζεται σε δεδομένα κινητής τηλεφωνίας και πρόσβαση στο Διαδίκτυο, το σήμα θα μπορούσε να μην είναι αρκετά καλό σε απομακρυσμένες περιοχές.
Κάπως έτσι, το CHAIN θα είναι πιθανώς μια εξαιρετική λύση για αναβάτες αστικών και περιαστικών περιοχών, όπου η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι σχεδόν πάντοτε καλή, αλλά όχι και τόσο για αυτούς που θέλουν να χάνονται στα βουνά. Η εφαρμογή CHAIN είναι δωρεάν στο App Store της Apple ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και στο Google Play store.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

DVision: Head-up display που κάνει ένα απλό κράνος "έξυπνο"​

Με 329 ευρώ​




Κατασκευασμένο από τη γερμανική εταιρεία Tilsberk, το DVision είναι ικανό να μετατρέψει οποιοδήποτε κράνος σε «έξυπνο»
Συνδέεται με την Εφαρμογή που έχει ληφθεί στο smartphone και, τοποθετημένη μπροστά από το δεξί μάτι, δείχνει μια σειρά από πληροφορίες κατά την προτίμηση του αναβάτη
Η κατηγορία των κρανών που μπορούν που μπορούν να συνδεθούν με τη μοτοσυκλέτα ή το smartphone και να παρέχουν στον αναβάτη μια σειρά από πληροφορίες, συνεχώς αναπτύσσεται. Τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα είναι ακόμη λίγα σε σχέση με τα project που έχουν παρουσιάσει διάφοροι κατασκευαστές και start up εταιρείες στο πρόσφατο παρελθόν. Σύντομα όμως θα έχουμε πολλές επιλογές στα καταστήματα.
Η τελευταία καινοτομία προέρχεται από τη γερμανική Tilsberk, η οποία μόλις παρουσίασε το ολοκαίνουργιο DVision, ένα head-up display που μπορεί να μετατρέψει οποιοδήποτε κράνος σε «έξυπνο». Μιλάμε για μια μικροσκοπική ψηφιακή οθόνη (ζυγίζει μόλις 44 γραμμάρια) που θα τοποθετηθεί χρησιμοποιώντας ένα ειδικό κιτ μέσα στο κράνος, ακριβώς μπροστά από το δεξί μάτι του αναβάτη, για να δίνει μια ολόκληρη σειρά πληροφοριών κατ’ επιλογή του.
Πιο συγκεκριμένα, προσφέρονται τέσσερις τρόποι εμφάνισης: η "Μινιμαλιστική", η οποία δείχνει τρεις καταστάσεις λειτουργίας (σύνδεση, μπαταρία και χρόνος), η "Πλοήγηση", που εμφανίζει τις πιο λεπτομερείς ενδείξεις πλοήγησης, την "Πόλη" , η οποία επισημαίνει οι κλήσεις που ελήφθησαν και, το πιο ολοκληρωμένο από όλα, το «Explorer», το οποίο, εκτός από όλες τις παραπάνω, προβάλει πυξίδα, τις εισερχόμενες κλήσεις και τη στιγμιαία ταχύτητα. Οι πληροφορίες παρέχονται στην οθόνη απευθείας από την εφαρμογή «DVision Head-Up Display», την οποία μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν για συσκευές iphone και Android.
Με μία πλήρης φόρτιση το DVision παραμένει σε λειτουργία για περίπου 12 ώρες χάρη και στον αισθητήρα που προσαρμόζει αυτόματα τη φωτεινότητα με βάση το εξωτερικό φως.
Με δυνατότητα εγκατάστασης σε οποιοδήποτε μοντέλο κράνους, το head-up disply διατίθεται απευθείας στον ιστοσελίδα της Tilsberk στην τιμή των 329 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου όλου του kit στήριξης.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Motorrad: Αναπτύσσει νέα ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια που λειτουργούν με ελατήρια​

Σύμφωνα με σχέδια που διέρρευσαν​




Κάποια διπλώματα ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε η BMW Motorrad αποκαλύπτουν την ανάπτυξη νέων ενεργών πτερυγίων που βοηθούν στην βελτίωση της αεροδυναμικής τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητας

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο τρόπος λειτουργίας τους καθώς δεν χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά συστήματα και μηχανισμούς, αλλά ελατήρια.
Σε ένα από τα σχέδια που διέρρευσαν απεικονίζεται το σύστημα να εφαρμόζεται πάνω σε ένα R1250GS.
Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν τα πτερύγια ανοιγοκλείνουν με τη χρήση ελατηρίων. Και το σύστημα μπορεί εύκολα να τροποποιηθεί αλλάζοντας το επίπεδο ακαμψίας του ελατηρίου ώστε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσονται οι εκτροπείς αέρα.
bmw aerodynamika me elatiria 2

Στις χαμηλές ταχύτητες για παράδειγμα τα πτερύγια θα αναπτύσσονται πλήρως ώστε να απομακρύνουν τον αέρα από τον αναβάτη βελτιώνοντας παράλληλα τα επίπεδα άνεσης, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες θα κλείνουν προς τα μέσα ώστε να μεγιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση.
Η λύση που προτείνουν οι μηχανικοί της BMW Motorrad είναι απλή στην εφαρμογή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της εταιρείας.
Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το αν και πότε η εν λόγω τεχνολογία περάσει στην παραγωγή.
Δεν αποκλείεται πάντως να υιοθετηθεί σε κορυφαία μοντέλα της προϊοντικής γκάμας των Βαυαρών όπως για παράδειγμα τα επερχόμενα R1300 GS, R1400 GS και το M1300 GS.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom