gadgets moto

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ναι αλλά tracer δεν είναι....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το καινούργιο έχει και μπλου τούθ
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.365
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το καινούργιο έχει και μπλου τούθ
Το καινούργιο μπορεί να έχει μπλου τουθ,αλλά δεν έχει οθόνη.
Για οθόνη του βάλανε τα Γιαλιά του Τρανου
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το καινούργιο μπορεί να έχει μπλου τουθ,αλλά δεν έχει οθόνη.
Για οθόνη του βάλανε τα Γιαλιά του Τρανου
Στου 23 βάλανε ανθρώπινη στο GT
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.332
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pinlock PT: «Ικανό» να προσαρμόζεται σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού​

H εξέλιξη του κλασικού Pinlock​




Η λύση κατά του θολώματος της ζελατίνας του κράνους είναι μία και ακούει στο όνομα Pinlock. H εταιρεία που συνεργάζεται σχεδόν με όλους τους κατασκευαστές διαθέτει επιπλέον την τεχνολογία ProtecTINT

Η αντιθαμβωτική μεμβράνη που τοποθετείται εσωτερικά της ζελατίνας του κράνους αναμφισβήτητα αποτρέπει το θόλωμα της, που προκαλείται από την διαφορά θερμοκρασίας περιβάλλοντος και αυτής του εσωτερικού του κράνους. Δεν προστατεύουν όμως από το φως, οπότε είτε οδηγούμε με γυαλιά ηλίου, είτε κατεβάζουμε το φιμέ εσωτερικό γείσο που διαθέτουν πολλά κράνη. Υπάρχει φυσικά και η λύση τοποθέτησηςζελατίνας που δεν αφήνει το φως να περάσει, αλλά δεν ενδείκνυται για οδήγηση τη νύχτα.

Για να ξεπεραστεί και αυτό το πρόβλημα η Pinlock ανέπτυξε μια λύση ικανή να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες φωτισμού και ταυτόχρονα να αποτρέπει το θάμπωμα της ζελατίνας.

Πρόκειται για φωτοχρωμική μεμβράνη που τοποθετείται όπως το «κλάσσικό» Pinlock. Απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να έχουν ξεκούραστη και διαυγή όραση καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, όπου και αν βρίσκονται.

Η μεμβράνη έχεις την ιδιότητα να σκουραίνει όταν εκτίθεται στο φως του ήλιου και στην υπεριώδη ακτινοβολία UV. Μπορεί να αλλάζει απόχρωση προς το πιο ανοικτό ή σκούρο λόγω μιας ειδικής χημικής επεξεργασίας που έχει υποστεί κατά την κατασκευή της. Διατηρεί τη σκούρα απόχρωσή της για όση ώρα παραμείνει εκτεθειμένη στο φως του ήλιου και στην υπεριώδη ακτινοβολία.

Όταν σταματήσει η έκθεσή της στο φως, τα φωτοχρωμικά μόρια που περιέχει επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση και η μεμβράνη γίνεται ξανά διάφανη. Και όλα αυτά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Γενικά οι φωτοχρωμικοί φακοί είναι πιθανόν να μην σκουραίνουν στο 100% των προδιαγραφών τους σε συνθήκες καύσωνα λόγω του τρόπου κατασκευής τους. Αντίστοιχα, ο χρόνος επαναφοράς των φωτοχρωμικών φακών από τη σκούρα απόχρωση στην εντελώς διάφανη επιβραδύνεται, όταν εκτεθούν σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.332
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το BMW iFace – Σύστημα αναγνώρισης προσώπου και ματιών για προστασία από κλοπή​

Τα μοντέλα Boxer της BMW Motorrad είναι από τις πιο δημοφιλείς και περιζήτητες μοτοσικλέτες στον κόσμο – δυστυχώς και μεταξύ των κλεφτών.
Η BMW Motorrad είναι τώρα ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση με το BMW iFace – ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου που καθιστά το προηγούμενο κλειδί ανάφλεξης περιττό και συμπληρώνει ιδανικά την υπάρχουσα τεχνολογία Keyless Go.

Το BMW iFace αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον καθηγητή Dr. Gerhard Lesjöh, επικεφαλής του κορυφαίου στον κόσμο ινστιτούτου οφθαλμολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου. Το σύστημα προσφέρει αφενός αναγνώριση του προσώπου του αναβάτη και αφετέρου σύγκριση ίριδας-κερατοειδούς των ματιών για την σαφή ταυτοποίηση.

Αναγνώριση προσώπου με χρήση τεχνολογίας τρισδιάστατης σάρωσης και υπέρυθρης σάρωσης.
Η αναγνώριση προσώπου χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία 3D που είναι ενσωματωμένη στην υπερσύγχρονη οθόνη TFT της BMW Motorrad, η οποία δεν είναι ορατή εξωτερικά. Αυτό πραγματοποιείται μέσω προβολής λωρίδων, μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια, για παράδειγμα στην αντίστροφη μηχανική. Με την αφαίρεση του κράνους, το πρόσωπο σαρώνεται τρισδιάστατα και βιομετρικά.

Αυτή η τρισδιάστατη εικόνα συγκρίνεται με ένα αρχείο δεδομένων που είναι αποθηκευμένο στο σύστημα. Εάν η επαλήθευση ταυτότητας είναι θετική, η ανάφλεξη, το κλείδωμα του τιμονιού και άλλες λειτουργίες κλειδώματος απελευθερώνονται και ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει τη μοτοσικλέτα. Δεδομένου ότι η τρισδιάστατη σάρωση λειτουργεί με τεχνολογία υπερύθρων, αυτός ο τύπος αναγνώρισης προσώπου λειτουργεί και στο σκοτάδι.

Αντιστοίχιση κερατοειδούς ίριδας για μέγιστη επαλήθευση ταυτότητας.
Το BMW iFace λειτουργεί ως διπλό σύστημα για να επιτύχει άνεση και ασφάλεια κορυφαίου επιπέδου. Για παράδειγμα, ο αναβάτης μπορεί να πιστοποιηθεί είτε με αναγνώριση προσώπου (χωρίς κράνος) είτε με σάρωση ίριδας-κερατοειδούς των ματιών. Αυτός ο τύπος ελέγχου ταυτότητας επιτρέπει στο σύστημα να αναγνωρίζει τον αναβάτη ακόμη και με το κράνος, καθώς σαρώνονται μόνο η ίριδα και ο κερατοειδής χιτώνας και συγκρίνονται με τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο σύστημα.

Και στην περίπτωση αυτή, η τεχνολογία υπερύθρων εξασφαλίζει αξιοπιστία σε λειτουργικό επίπεδο ακόμη και στο απόλυτο σκοτάδι. Επιπλέον, ένα ειδικό πολωτικό φίλτρο επιτρέπει τη διαδικασία σάρωσης ακόμη και μέσα από φιμέ ή έντονα κατοπτρικές ζελατίνες κράνους, καθώς και μέσα από διάφορους τύπους γυαλιών και φακών επαφής. Ο αναβάτης εισάγει τον τύπο της ζελατίνας και του οπτικού βοηθήματος που χρησιμοποιεί εκείνη τη στιγμή στην οθόνη πριν από τη διαδικασία σάρωσης χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες λειτουργίες του μενού.

Η παγκόσμια δικτύωση των BMW eCall και iFace επιτρέπει τον εντοπισμό των κλεφτών.
Σε περίπτωση απόπειρας κλοπής, το BMW iFace επικοινωνεί με την ηλεκτρονική υπηρεσία έκτακτης ανάγκης eCall. Το τηλεφωνικό κέντρο της BMW Motorrad δεν λαμβάνει μόνο ένα αντίστοιχο μήνυμα σχετικά με την απόπειρα κλοπής μέσω ενός ειδικού κωδικού, αλλά τα δεδομένα σάρωσης (σάρωση προσώπου ή ματιού) και τα δεδομένα της τρέχουσας γεωγραφικής θέσης διαβιβάζονται παράλληλα στη διεθνή κεντρική βάση δεδομένων των αρχών της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας.
Εάν βρεθεί εκεί αντίστοιχο υλικό δεδομένων, μπορεί να ξεκινήσει αμέσως η αναζήτηση του σχετικού προσώπου. Εάν δεν υπάρχουν κατάλληλα δεδομένα, τα διαβιβαζόμενα δεδομένα σάρωσης θα αποθηκευτούν σε αυτή τη βάση δεδομένων για πιθανή χρήση στο μέλλον.

Δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες με εγκληματολογική υποστήριξη.
Το BMW iFace έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί σε δοκιμές επί του πεδίου για διάστημα μεγαλύτερο των τριών ετών. Ο Dr. Burkhard Hund, Επικεφαλής Προστασίας Κλοπής της BMW Motorrad δήλωσε: «Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όχι μόνο το Γραφείο Εγκληματολογικών Ερευνών της Βαυαρίας, αλλά κυρίως τον Giovanni Häberle. Αποτελώντας σήμερα έναν αξιοσέβαστο ιδιοκτήτη μιας εταιρείας συμβούλων για την προστασία από κλοπές και διαρρήξεις στην περιοχή Στουτγκάρδης-Στάμχαϊμ, ο Σουαβός μας βοήθησε ανεκτίμητα στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος χάρη στην εμπειρία δεκαετιών που διαθέτει ως επαγγελματίας κλέφτης οχημάτων».

Το BMW iFace θα παρουσιαστεί σε μία από τις φθινοπωρινές εκθέσεις αυτοκινήτου του 2023 και θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στα μοντέλα BMW Motorrad Boxer.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το BMW iFace – Σύστημα αναγνώρισης προσώπου και ματιών για προστασία από κλοπή​

Τα μοντέλα Boxer της BMW Motorrad είναι από τις πιο δημοφιλείς και περιζήτητες μοτοσικλέτες στον κόσμο – δυστυχώς και μεταξύ των κλεφτών.
Η BMW Motorrad είναι τώρα ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση με το BMW iFace – ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου που καθιστά το προηγούμενο κλειδί ανάφλεξης περιττό και συμπληρώνει ιδανικά την υπάρχουσα τεχνολογία Keyless Go.

Το BMW iFace αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον καθηγητή Dr. Gerhard Lesjöh, επικεφαλής του κορυφαίου στον κόσμο ινστιτούτου οφθαλμολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου. Το σύστημα προσφέρει αφενός αναγνώριση του προσώπου του αναβάτη και αφετέρου σύγκριση ίριδας-κερατοειδούς των ματιών για την σαφή ταυτοποίηση.

Αναγνώριση προσώπου με χρήση τεχνολογίας τρισδιάστατης σάρωσης και υπέρυθρης σάρωσης.
Η αναγνώριση προσώπου χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία 3D που είναι ενσωματωμένη στην υπερσύγχρονη οθόνη TFT της BMW Motorrad, η οποία δεν είναι ορατή εξωτερικά. Αυτό πραγματοποιείται μέσω προβολής λωρίδων, μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια, για παράδειγμα στην αντίστροφη μηχανική. Με την αφαίρεση του κράνους, το πρόσωπο σαρώνεται τρισδιάστατα και βιομετρικά.

Αυτή η τρισδιάστατη εικόνα συγκρίνεται με ένα αρχείο δεδομένων που είναι αποθηκευμένο στο σύστημα. Εάν η επαλήθευση ταυτότητας είναι θετική, η ανάφλεξη, το κλείδωμα του τιμονιού και άλλες λειτουργίες κλειδώματος απελευθερώνονται και ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει τη μοτοσικλέτα. Δεδομένου ότι η τρισδιάστατη σάρωση λειτουργεί με τεχνολογία υπερύθρων, αυτός ο τύπος αναγνώρισης προσώπου λειτουργεί και στο σκοτάδι.

Αντιστοίχιση κερατοειδούς ίριδας για μέγιστη επαλήθευση ταυτότητας.
Το BMW iFace λειτουργεί ως διπλό σύστημα για να επιτύχει άνεση και ασφάλεια κορυφαίου επιπέδου. Για παράδειγμα, ο αναβάτης μπορεί να πιστοποιηθεί είτε με αναγνώριση προσώπου (χωρίς κράνος) είτε με σάρωση ίριδας-κερατοειδούς των ματιών. Αυτός ο τύπος ελέγχου ταυτότητας επιτρέπει στο σύστημα να αναγνωρίζει τον αναβάτη ακόμη και με το κράνος, καθώς σαρώνονται μόνο η ίριδα και ο κερατοειδής χιτώνας και συγκρίνονται με τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο σύστημα.

Και στην περίπτωση αυτή, η τεχνολογία υπερύθρων εξασφαλίζει αξιοπιστία σε λειτουργικό επίπεδο ακόμη και στο απόλυτο σκοτάδι. Επιπλέον, ένα ειδικό πολωτικό φίλτρο επιτρέπει τη διαδικασία σάρωσης ακόμη και μέσα από φιμέ ή έντονα κατοπτρικές ζελατίνες κράνους, καθώς και μέσα από διάφορους τύπους γυαλιών και φακών επαφής. Ο αναβάτης εισάγει τον τύπο της ζελατίνας και του οπτικού βοηθήματος που χρησιμοποιεί εκείνη τη στιγμή στην οθόνη πριν από τη διαδικασία σάρωσης χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες λειτουργίες του μενού.

Η παγκόσμια δικτύωση των BMW eCall και iFace επιτρέπει τον εντοπισμό των κλεφτών.
Σε περίπτωση απόπειρας κλοπής, το BMW iFace επικοινωνεί με την ηλεκτρονική υπηρεσία έκτακτης ανάγκης eCall. Το τηλεφωνικό κέντρο της BMW Motorrad δεν λαμβάνει μόνο ένα αντίστοιχο μήνυμα σχετικά με την απόπειρα κλοπής μέσω ενός ειδικού κωδικού, αλλά τα δεδομένα σάρωσης (σάρωση προσώπου ή ματιού) και τα δεδομένα της τρέχουσας γεωγραφικής θέσης διαβιβάζονται παράλληλα στη διεθνή κεντρική βάση δεδομένων των αρχών της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας.
Εάν βρεθεί εκεί αντίστοιχο υλικό δεδομένων, μπορεί να ξεκινήσει αμέσως η αναζήτηση του σχετικού προσώπου. Εάν δεν υπάρχουν κατάλληλα δεδομένα, τα διαβιβαζόμενα δεδομένα σάρωσης θα αποθηκευτούν σε αυτή τη βάση δεδομένων για πιθανή χρήση στο μέλλον.

Δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες με εγκληματολογική υποστήριξη.
Το BMW iFace έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί σε δοκιμές επί του πεδίου για διάστημα μεγαλύτερο των τριών ετών. Ο Dr. Burkhard Hund, Επικεφαλής Προστασίας Κλοπής της BMW Motorrad δήλωσε: «Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όχι μόνο το Γραφείο Εγκληματολογικών Ερευνών της Βαυαρίας, αλλά κυρίως τον Giovanni Häberle. Αποτελώντας σήμερα έναν αξιοσέβαστο ιδιοκτήτη μιας εταιρείας συμβούλων για την προστασία από κλοπές και διαρρήξεις στην περιοχή Στουτγκάρδης-Στάμχαϊμ, ο Σουαβός μας βοήθησε ανεκτίμητα στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος χάρη στην εμπειρία δεκαετιών που διαθέτει ως επαγγελματίας κλέφτης οχημάτων».

Το BMW iFace θα παρουσιαστεί σε μία από τις φθινοπωρινές εκθέσεις αυτοκινήτου του 2023 και θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στα μοντέλα BMW Motorrad Boxer.

Πηγη https://bikerspirit.net
Όταν θα αρχίσουν οι αποσυνδέσεις και οι δυσλειτουργίες δεν θα τις βάζουν μπροστά και όσοι έχουν την μηχανή δικιά τους. Δεν θα τους αναγνωρίζει.

Ε ρε γλέντια που θα έχει μετά χαχαχαχα
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όταν θα αρχίσουν οι αποσυνδέσεις και οι δυσλειτουργίες δεν θα τις βάζουν μπροστά και όσοι έχουν την μηχανή δικιά τους. Δεν θα τους αναγνωρίζει.

Ε ρε γλέντια που θα έχει μετά χαχαχαχα
Υπάρχει έτοιμη πατέντα.
Minority Report

AcQC.gif
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.332
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Steelmate SP1: Εκκινητής μπαταρίας, τρόμπα και φακός όλα σε ένα​





Η Steelmate διαθέτει στη γκάμα της ένα προϊόν που σου λύνει τα χέρια αφού σε μια μικρών διαστάσεων φορητή συσκευή έχεις εκκινητή μπαταρίας, power bank, τρόμπα ελαστικών και φακό.

Τιμη 95 €

Η Steelmate Automotive είναι μια Βρετανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1993 και σήμερα είναι μια από τις πλέον καταξιωμένες εταιρείες στον χώρο της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου με μια μεγάλη γκάμα από καινοτόμα προϊόντα. Στον κατάλογο της εταιρείας θα βρει κανείς συναγερμούς, αισθητήρες τυφλών σημείων και παρκαρίσματος, κάμερες, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, LED φώτα ημέρας και άλλα. Τα προϊόντα της Steelmate εισάγονται και διανέμονται στη χώρα μας από την εταιρεία Πατμανίδης Α.Ε. και η γκάμα της περιλαμβάνει διάφορες πρακτικές και χρηστικές λύσεις που σου λύνουν τα χέρια. Ανάμεσά τους υπάρχει και ένας εκκινητής μπαταρίας που είναι ταυτόχρονα τρόμπα ελαστικών, φακός και Power Bank.



Ενσωματωμένη μπαταρία λιθίου των 8.800 mAh​

Το SP1 είναι ένας επαναφορτιζόμενος εκκινητής μπαταρίας για μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο. Οι μικρές του διαστάσεις και το βάρος των μόλις 660 γραμμαρίων σου επιτρέπουν να το έχεις πάντα μαζί σου, ενώ έρχεται σε μια όμορφη θήκη μεταφοράς που χωρά όλα τα παρελκόμενα.

Η ενσωματωμένη μπαταρία λιθίου των 8.800 mAh και τα κροκοδειλάκια που περιλαμβάνονται, σου επιτρέπουν να βάλεις σε λειτουργία τον κινητήρα, αν το όχημά σου έχει μείνει από μπαταρία, ώστε να φτάσεις στον προορισμό σου. Ταυτόχρονα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σαν power bank για φόρτιση συσκευών, καθώς περιλαμβάνεται καλώδιο USB Type-C.


Τρόμπα ελαστικών που σταματά αυτόματα στην προκαθορισμένη πίεση​

Το SP1 όμως δεν μένει εκεί, αφού διαθέτει ενσωματωμένη τρόμπα ελαστικών που μπορεί να φτάσει τα 120 Psi μέγιστης πίεσης. Μάλιστα η πλήρωση ενός ελαστικού με αέρα είναι απλή υπόθεση, αφού στην ψηφιακή οθόνη της συσκευής μπορείς να ρυθμίσεις την επιθυμητή πίεση και το SP1 θα σταματήσει αυτόματα μόλις αυτή επιτευχθεί.

Επίσης, υπάρχουν 4 προεπιλεγμένες πιέσεις για αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα, ποδήλατο και μπάλα. Μάλιστα, η ένδειξη της πίεσης αλλάζει σε πραγματικό χρόνο κατά το φούσκωμα, ώστε να μπορείς να την παρακολουθείς ανά πάσα στιγμή. Για ένα πλήρες φούσκωμα ελαστικού απαιτούνται μόλις 80 δευτερόλεπτα, ενώ με μια φόρτιση η μπαταρία επαρκεί για φούσκωμα 18 ελαστικών.

Στη συσκευασία περιλαμβάνονται σωληνάκι αέρα μήκους 50 εκατοστών και 4 διαφορετικές «μύτες» που σου επιτρέπουν να φουσκώσεις ελαστικά ποδηλάτου, μπάλες και άλλα. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι το SP1 διαθέτει και φακό με λειτουργία S.O.S και LED λαμπτήρα για μεγάλη απόδοση και χαμηλή κατανάλωση ρεύματος, που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος, αν χρειαστεί να εκκινήσεις το όχημα ή να φουσκώσεις κάποιο ελαστικό σε σκοτεινό σημείο.

Συμπέρασμα​

Το SP1 σου λύνει τα χέρια και θα σε βγάλει από τη δύσκολη θέση σε περίπτωση ανάγκης. Είναι μικρό σε μέγεθος, έχει μικρό βάρος και όλα τα εξαρτήματα είναι όμορφα τακτοποιημένα σε μια πρακτική θήκη που μπορείς να έχεις μαζί σου σε κάποιο ταξίδι.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.332
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Motorrad ConnectedRide Smartglasses - Head-up display για αναβάτες μοτοσυκλέτας!​

Προβολή οδηγιών GPS, ορίων ταχύτητας, σχέσης κιβωτίου, κ.α.
BMW Motorrad ConnectedRide Smartglasses


Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης BMW Motorrad Days στο Βερολίνο, η BMW παρουσίασε τα εντυπωσιακά γυαλιά αναβάτη ConnectedRide, που συνδέονται με την εφαρμογή BMW Motorrad Connected, και προβάλλουν στο οπτικό πεδίο του αναβάτη οδηγίες GPS, αλλά και την ταχύτητα και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο της μοτοσυκλέτας.

Τα τελευταία χρόνια έχουν παρουσιαστεί κάποια -λίγα- κράνη μοτοσυκλέτας με head-up display, συνήθως από start-up εταιρείες, ενώ έξω από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας έχουμε δει κατά καιρούς και έξυπνα γυαλιά, με πιο γνωστά αυτά της Google (Google Glass) που έκαναν το ντεμπούτο τους το 2013 σε πρωτότυπη μορφή, για να βγουν κατόπιν στην παραγωγή μέχρι και τον Μάρτιο του 2023 που η Google σταμάτησε να τα πουλά.

Τώρα, η BMW Motorrad συνδέει έξυπνα γυαλιά και μοτοσυκλέτα, παρουσιάζοντας τα ConnectedRide με head-up display. Στόχος είναι να μπορεί ο αναβάτης να συγκεντρώνεται καλύτερα στον δρόμο, χωρίς να κοιτά τα όργανα ή το GPS, για μεγαλύτερη ασφάλεια.
BMW Motorrad ConnectedRide Smartglasses

Ο αναβάτης μπορεί να ορίζει τη θέση που θα προβάλλονται τα δεδομένα, και οι ρυθμίσεις μπορούν να επιλέγονται πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της οδήγησης μέσω του πολυχειριστηρίου στο τιμόνι της μοτοσικλέτας.
Η BMW δηλώνει πως τα γυαλιά της έχουν σχεδιαστεί να μην ενοχλούν τον αναβάτη, προσφέροντας άνεση, ενώ προσαρμόζονται ώστε να ταιριάζουν σε πολλά κράνη και σχήματα προσώπου. Η μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει έως και δέκα ώρες λειτουργίας.
BMW Motorrad ConnectedRide Smartglasses

Η BMW Motorrad παρέχει επίσης δύο σετ πιστοποιημένων φακών UVA/UVB μαζί με το πλαίσιο. Το ένα σετ φακών είναι 85% διαφανές και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ειδικά για κράνη με ενσωματωμένα αλεξήλια. Το άλλο σετ έχει φιμέ φακούς που μετατρέπουν τα smartglasses σε ένα τέλειο ζευγάρι γυαλιά ηλίου.

Για τους αναβάτες που φοράνε γυαλιά οράσεως, οι φακοί μπορούν να λειανθούν και να προσαρμοστούν στην απαιτούμενη οπτική οξύτητα (έως 4 βαθμοί το πολύ) από οπτικό με τη χρήση ενός προσαρμογέα RX. Για όσους φορούν φακούς επαφής, τα smartglasses μπορούν να χρησιμοποιηθούν κανονικά. Τα σετ περιλαμβάνουν επίσης μια θήκη γυαλιών και ένα καλώδιο φόρτισης USB.
BMW Motorrad ConnectedRide Smartglasses

Τα κύρια χαρακτηριστικά των BMW Motorrad ConnectedRide Smartglasses:
· Διατίθενται δύο μεγέθη (M + L) με διαφορετικά επιθέματα μύτης. M για απόσταση κόρης 53 - 67 mm, L για 59 - 73 mm.
· Δύο σετ φακών (1x φιμέ φακός 1x 85% διαφανής φακός), ενσωματωμένος αισθητήρας φωτός, πιστοποιημένο φίλτρο UVA/UVB.
· Προσαρμογέας RX για την προσαρμογή των φακών στην απαιτούμενη οπτική οξύτητα (έως 4 διοπτρίες το πολύ) από οπτικό.

· Μπορούν να συνδεθούν σε ένα smartphone και την εφαρμογή BMW Motorrad Connected μέσω Bluetooth.
· Μεταφορά δεδομένων GPS σε πραγματικό χρόνο από την εφαρμογή στα smartglasses.
· Λειτουργία Head-Up για πλοήγηση με εξατομικευμένη απεικόνιση.
· Απεικόνιση ταχύτητας, ορίου ταχύτητας, σχέσης κιβωτίου και πλοήγησης (απεικόνιση βελών σε σμίκρυνση ή λεπτομερής πλοήγηση με ονόματα οδών, διασταυρώσεις και ακριβείς κατευθύνσεις).
· Ενσωματωμένος αισθητήρας φωτός και ενσωματωμένη οπτική μονάδα για την ασφαλή μεταφορά δεδομένων και την ασφαλή απεικόνιση δεδομένων στην επάνω αριστερή μεριά του δεξιού γυαλιού.
· Η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει έως και δέκα ώρες λειτουργίας.
· Καλώδιο φόρτισης USB.
· Εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας -10° έως +50°C.
· Χρώμα: Ανθρακί.
· Προτεινόμενη τιμή λιανικής: 690 € *
*Ενδέχεται να διαφέρει από χώρα σε χώρα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.332
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η D-Ride παρουσιάζει καθρέφτες με ενσωματωμένες κάμερες​

Καταγράφουν τι συμβαίνει μπροστά και πίσω από την μοτοσυκλέτα​



Η ιαπωνική start-up διαθέτει τους καθρέφτες μέσα της πλατφόρμας crowdfunding, Campfire, με την τιμή τους, ανά ζευγάρι, να έχει οριστεί στα 310 ευρώ
Η D-Ride τους παρουσίασε στο σαλόνι μοτοσυκλέτας της Ναγκόγια. Πρόκειται για κομψούς καθρέφτες, με ενσωματωμένες δύο κάμερες, οι οποίες καταγράφουν σε κάρτα μνήμης SD τι συμβαίνει μπροστά και πίσω από την μοτοσυκλέτα.
Οι κάμερες είναι της Sony με ανάλυση 2K full HD με ρυθμό καρέ 27,5 fps. Και οι δύο προσφέρουν οριζόντια γωνία θέασης 150 μοιρών και κάθετη γωνία θέασης 82 μοιρών. Συνδέονται μέσω καλωδίου είτε σε θύρα USB είναι σε υποδοχή 12V.
D Ride mirrors 5

Οι κάμερες στους καθρέφτες ενεργοποιούνται μόλις ο διακόπτης της μοτοσυκλέτας γυρίσει στο On. Ελέγχονται μέσω WiFi από smartphone και είναι συμβατές τόσο με Android όσο και με iPhone. Όταν η κάρτα μνήμης γεμίσει, αντικαθίστανται οι παλιότερες εγγραφές. Σε περίπτωση πτώσης ή και σύγκρουσης ένας αισθητήρας καταγράφει τα δεδομένα και προστατεύει την συγκεκριμένη εγγραφή.
D Ride mirrors 7

Επιπλέον προσαρμόζουν την λειτουργία της ανάλογα με το φως του περιβάλλοντος και είναι σχεδιασμένη να «αντέχει» σε δυνατή βροχή.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Χάνουμε χρόνο ..!ooops
Mια μικροκαμερα πισω στην ουρά και στο καντράν ενα ακόμη κινεζικό pad για full rear view ... μέχρι να φθηνηνει το κράνος του Iron Man ...! Tooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Χάνουμε χρόνο ..!ooops
Mια μικροκαμερα πισω στην ουρά και στο καντράν ενα ακόμη κινεζικό pad για full rear view ... μέχρι να φθηνηνει το κράνος του Iron Man ...! Tooth
Ααααχχχ εζυυυυ πως τα λες abc
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.332
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σκέπαστρο για όλες τις μοτοσυκλέτες από την Ινδία​

H Sepal δημιούργησε το Shield​


Η ασπίδα (shield) της ινδικής Sepal είναι η εξέλιξη των σκεπάστρων για κάθε είδους μοτοσυκλέτα. Πως θα σας φαινόταν ένα Duke με «hard top»;

Από εκεί που το άφησε η BMW, το εξελίσσει η Sepal. Η περίπτωση που εξετάζουμε είναι after market αξεσουάρ που κατασκευάζεται στην Ινδία, διατίθεται ήδη σε πολλές ασιατικές χώρες. Ας μην ξεχνάμε πως σε πολλές από αυτές τις χώρες οι μοτοσυκλέτες και τα scooter χρησιμοποιούνται όλο το χρόνο ως κύριο μέσο μεταφοράς.
sepal shield hard top roof 2

Σε αντίθεση με το C1, που ο αναβάτης ήταν δεμένος με ζώνες ασφαλείας και δεν ήταν υποχρεωμένος να φοράει κράνος, η «ασπίδα» επιτρέπει την χρήση κράνους και δεν προστατεύει τον αναβάτη από πιθανούς τραυματισμούς λόγω πτώσεων ή συγκρούσεων.
Κατασκευασμένο από αλουμίνιο τοποθετείται σε βάσεις που βρίσκονται στο ρεζερβουάρ και σταθεροποιείται με ιμάντες. Καλύπτει αναβάτη και συνεπιβάτη, από αέρα και βροχή.
sepal shield hard top roof 3

Η εταιρεία εξέλιξε το Shield για πάνω από τρία χρόνια και ισχυρίζεται πως πρόκειται για προϊόν σχεδιασμένο από μοτοσυκλετιστές, για να αντέχει, να διαθέτει το σωστό μέγεθος και να μπορεί να τοποθετηθεί και να αφαιρεθεί εύκολα και γρήγορα.

Διατίθεται στην τιμή των 75 ευρώ και είναι συμβατό με όλα τα μοντέλα μοτοσυκλετών.

Πρεπει μετα τα 60 χλμ να γινεται ελικοπτερο η μηχανη Tooth
 
Top Bottom