gadgets moto

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.303
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αλεξίπτωτο μοτοσυκλετιστών – Η πρόταση της Airbag Inside.​

Μπορεί να αποδειχτεί ανέφικτο σε πραγματικές συνθήκες, αλλά παρόλα αυτά οποιαδήποτε ιδέα που θα μπορούσε να συμβάλει στην ασφάλεια αξίζει μια δεύτερη ματιά​



Η σουηδική εταιρεία Airbag Inside εργάζεται σε ένα ολοκαίνουργιο σύστημα αλεξίπτωτου για αναβάτες μοτοσυκλετών

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Υπάρχουν ήδη πολλοί τύποι συστημάτων αερόσακων στην αγορά, κυρίως τοποθετώντας τους αερόσακους μέσα στο μπουφάν, με τον μηχανισμό να εφαρμόζεται επίσης σε αγωνιστικές φόρμες που χρησιμοποιούνται από αναβάτες MotoGP και WorldSBK.
Ωστόσο, μια σουηδική εταιρεία, η Airbag Inside «μπαίνει στο παιχνίδι» με μια πιο φιλόδοξη ιδέα για το μέλλον της ασφάλειας των αναβατών.
Η σουηδική εταιρεία Airbag Inside, ανήκει στην Σουηδική Mo'cycle η οποία σχεδιάζει μοτοσυκλετιστικά ρούχα με αεροσακούς, και οι τελευταίες πατέντες της αποκάλυψαν ότι εξελίσσει μπότες με αερόσακο και ένα σύστημα αλεξίπτωτου.

Κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι το σύστημα αλεξίπτωτου είναι λίγο υπερβολικό για έναν αναβάτη δρόμου, αλλά η συγκεκριμένη λύση έχει εφαρμοστεί για δεκαετίες για να επιβραδύνει τα dragster και τα στρατιωτικά αεροσκάφη, ειδικά σε μέρη που προσφέρουν περιορισμένο χώρο για να επιβραδύνουν γρήγορα.
aerosakos alexiptoto 2

Τα συστήματα που χρησιμοποιούνται προστατεύουν τον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης και την τριβή με την άσφαλτο. Η καινοτομία στην ιδέα ενός αλεξίπτωτου είναι αποφεύγεται η πρόσκρουση σε σταθερά αντικείμενα όπως είναι τα προστατευτικά τοιχία στις πίστες
Το συγκεκριμένο σύστημα αλεξίπτωτου διαφέρει σημαντικά από το συμβατικό με νάιλον θόλο που βασίζεται σε ιμάντες για την ανάπτυξη του, καθώς ο αναβάτης θα μπορούσε να τραυματιστεί από αυτά κατά την διάρκεια ανοίγματος.
Η Airbag Inside σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει δύο μικρούς θόλους που θα μπορούσαν να ανοίξουν χωρίς της βοήθεια αέρα όπως ένα συμβατικό αλεξίπτωτο. Οι ιμάντες είναι τοποθετημένη μακριά από το κεφάλι και το λαιμό του αναβάτη, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα μπερδέματος.
Το σύστημα αλεξίπτωτου Airbag Inside διασφαλίζει επίσης ότι ο αναβάτης ολισθαίνει πρώτα τα πόδια του μόλις φουσκώσει, τραβώντας τα μακριά από την μοτοσυκλέτα ή τυχόν εμπόδια.
aerosakos alexiptoto 3

Η ιδέα φαίνεται να προσανατολίζεται περισσότερο στη χρήση της πίστας - όπου η τροχιά των μοτοσυκλετών και των αναβατών που πέφτουν είναι πιο προβλέψιμη, παρά στους δημόσιους δρόμους. Μπορεί να αποδειχτεί ανέφικτο σε πραγματικές συνθήκες, καθώς οι θόλοι θα πρέπει να φουσκώσουν πολύ γρήγορα για να αποφευχθεί το μπέρδεμα, αλλά παρόλα αυτά οποιαδήποτε ιδέα που θα μπορούσε να συμβάλει στην ασφάλεια αξίζει μια δεύτερη ματιά.
Περιμένουν να δούμε το Airbag Inside σε λειτουργία για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.303
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Regina HPE 520: Η αλυσίδα που δεν χρειάζεται λίπανση και τέντωμα διαθέσιμη και για μοντέλα μεσαίου κυβισμού​

Που προορίζεται για χρήση σε μοντέλα μεσαίου κυβισμού​



Σχεδόν δύο χρόνια μετά το εμπορικό λανσάρισμα της πρωτοποριακής αλυσίδας τελικής μετάδοσης High Performance Endurance (HPE) - της πρώτης αλυσίδας που δεν χρειάζεται λίπανση και τέντωμα – σε διάσταση 525 για μοντέλα μεγάλου κυβισμού, η Regina παρουσιάζει μια νέα εκδοχή της, την 520, που προορίζεται για χρήση σε μοντέλα μεσαίου κυβισμού

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Η νέα HPE 520 θα είναι διαθέσιμη από τον ερχόμενο Νοέμβριο και η τεχνολογία της βασίζεται σε αυτήν της 525.
Η σειρά HPE έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της την μόνιμη πλήρωση λιπαντικού ανάμεσα στα κυλινδράκια και τα τισμουχάκια, χωρίς να χρειάζεται εξωτερική παρέμβαση. Ξεχάστε δηλαδή την ανά τακτά διαστήματα λίπανση και ρύθμιση (τέντωμα) της αλυσίδας και αυτό χάρη στην μοναδική στο είδος της τεχνολογία που ανέπτυξαν οι τεχνικοί της εταιρείας.
Αυτό το μοναδικό προνόμιο επιτυγχάνεται με τη χρήση ενός νέου υλικού επίστρωσης για τα κυλινδράκια που ονομάζεται τετραεδρικός άμορφος άνθρακας (ta-C) και είναι ευρύτερα γνωστό ως βιομηχανικό διαμάντι.
Το συγκεκριμένο υλικό χαρακτηρίζεται από εξαιρετική σκληρότητα και αντοχή και κατατάσσεται ανάμεσα στο DLC (Diamond Like Carbon) και το καθαρό διαμάντι.
Σε αντίθεση με τις μεταλλικές επιφάνειες που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα, η επίστρωση με το βιομηχανικό διαμάντι ta-C δεν φθείρεται ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πολύ μειωμένο συντελεστή τριβής.
Regina HPE 520 2

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ιστορική μάρκα από το Cernusco Lombardone, χάρη στον μεγάλο όγκο παραγωγής της HPE 525 που σημειώθηκε τα προηγούμενα χρόνια, η Regina κατάφερε να αναπτύξει οικονομίες κλίμακας που της επιτρέπουν να μειώσει το κόστος παραγωγής των συγκεκριμένων αλυσίδων.
«Ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που θέλαμε να μοιραστούμε με την αγορά, κάνοντας την σειρά HPE πιο προσβάσιμη σε όλους τους χρήστες μέσω της μείωσης των τιμών διάθεσης», υπογραμμίζει ο CEO της Regina, Paolo Garbagnati.
Η Regina ιδρύθηκε το 1919 με την επωνυμία «Società Italiana Catene Calibrate Regina» και θεωρείται από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου έχοντας πολλές αγωνιστικές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο μιας και τα προϊόντα της χρησιμοποιούνται σε κορυφαία Πρωταθλήματα όπως τα MotoGP, το WorldSBK, το MXGP, το Αμερικανικό Supercross, το Trial κ.α.

Πηγη https://2wo.gr

Απο που θα τη παραγειλουμε τη π@τανα μου που δεν εχει αντιπροσωπο στην Ελλαδα DevilDevil
 

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης
Απο που θα τη παραγειλουμε τη π@τανα μου που δεν εχει αντιπροσωπο στην Ελλαδα DevilDevil
Πάω με το παπί Ιταλία, φορτώνω και σας φέρνω Tooth

edit έχει ο Louis.de
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ

Αλεξίπτωτο μοτοσυκλετιστών – Η πρόταση της Airbag Inside.​

Μπορεί να αποδειχτεί ανέφικτο σε πραγματικές συνθήκες, αλλά παρόλα αυτά οποιαδήποτε ιδέα που θα μπορούσε να συμβάλει στην ασφάλεια αξίζει μια δεύτερη ματιά​



Η σουηδική εταιρεία Airbag Inside εργάζεται σε ένα ολοκαίνουργιο σύστημα αλεξίπτωτου για αναβάτες μοτοσυκλετών

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Υπάρχουν ήδη πολλοί τύποι συστημάτων αερόσακων στην αγορά, κυρίως τοποθετώντας τους αερόσακους μέσα στο μπουφάν, με τον μηχανισμό να εφαρμόζεται επίσης σε αγωνιστικές φόρμες που χρησιμοποιούνται από αναβάτες MotoGP και WorldSBK.
Ωστόσο, μια σουηδική εταιρεία, η Airbag Inside «μπαίνει στο παιχνίδι» με μια πιο φιλόδοξη ιδέα για το μέλλον της ασφάλειας των αναβατών.
Η σουηδική εταιρεία Airbag Inside, ανήκει στην Σουηδική Mo'cycle η οποία σχεδιάζει μοτοσυκλετιστικά ρούχα με αεροσακούς, και οι τελευταίες πατέντες της αποκάλυψαν ότι εξελίσσει μπότες με αερόσακο και ένα σύστημα αλεξίπτωτου.

Κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι το σύστημα αλεξίπτωτου είναι λίγο υπερβολικό για έναν αναβάτη δρόμου, αλλά η συγκεκριμένη λύση έχει εφαρμοστεί για δεκαετίες για να επιβραδύνει τα dragster και τα στρατιωτικά αεροσκάφη, ειδικά σε μέρη που προσφέρουν περιορισμένο χώρο για να επιβραδύνουν γρήγορα.
aerosakos alexiptoto 2

Τα συστήματα που χρησιμοποιούνται προστατεύουν τον αναβάτη σε περίπτωση πτώσης και την τριβή με την άσφαλτο. Η καινοτομία στην ιδέα ενός αλεξίπτωτου είναι αποφεύγεται η πρόσκρουση σε σταθερά αντικείμενα όπως είναι τα προστατευτικά τοιχία στις πίστες
Το συγκεκριμένο σύστημα αλεξίπτωτου διαφέρει σημαντικά από το συμβατικό με νάιλον θόλο που βασίζεται σε ιμάντες για την ανάπτυξη του, καθώς ο αναβάτης θα μπορούσε να τραυματιστεί από αυτά κατά την διάρκεια ανοίγματος.
Η Airbag Inside σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει δύο μικρούς θόλους που θα μπορούσαν να ανοίξουν χωρίς της βοήθεια αέρα όπως ένα συμβατικό αλεξίπτωτο. Οι ιμάντες είναι τοποθετημένη μακριά από το κεφάλι και το λαιμό του αναβάτη, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα μπερδέματος.
Το σύστημα αλεξίπτωτου Airbag Inside διασφαλίζει επίσης ότι ο αναβάτης ολισθαίνει πρώτα τα πόδια του μόλις φουσκώσει, τραβώντας τα μακριά από την μοτοσυκλέτα ή τυχόν εμπόδια.
aerosakos alexiptoto 3

Η ιδέα φαίνεται να προσανατολίζεται περισσότερο στη χρήση της πίστας - όπου η τροχιά των μοτοσυκλετών και των αναβατών που πέφτουν είναι πιο προβλέψιμη, παρά στους δημόσιους δρόμους. Μπορεί να αποδειχτεί ανέφικτο σε πραγματικές συνθήκες, καθώς οι θόλοι θα πρέπει να φουσκώσουν πολύ γρήγορα για να αποφευχθεί το μπέρδεμα, αλλά παρόλα αυτά οποιαδήποτε ιδέα που θα μπορούσε να συμβάλει στην ασφάλεια αξίζει μια δεύτερη ματιά.
Περιμένουν να δούμε το Airbag Inside σε λειτουργία για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Πηγη https://2wo.gr
Χα! Αυτό το είχα σκεφτεί σαν ιδέα, εδώ και 25 χρόνια.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Η πεμφε έχει την δικιά της για το ,s1000xr κοντά στα 600 με γρανάζια μαμά και τοποθετηση
Εκεί κοντά παίζει και για το Kawa H2r
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.303
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο αερόσακος-σακίδιο πλάτης της In&Motion μπορεί να σώσει ζωές​

Μπορεί ένα σακίδιο πλάτης να αποδειχθεί σωτήριο σε περίπτωση ατυχήματος;​



Την απάντηση έρχεται να δώσει η εταιρεία In&Motion, η οποία ειδικεύεται στον εξοπλισμό ασφάλειας για μοτοσυκλετιστές, σκιέρ και ποδηλάτες

Το τελευταίο δημιούργημα της Γαλλικής εταιρείας ονμομάζεται Stan και είναι ένα σακίδιο πλάτης με ενσωματωμένο αερόσακο που τη δύσκολη στιγμή μπορεί να προστάτεψει τη σπονδυλική στήλη, τους ώμους και το κεφάλι του οδηγού.
Το Stan προορίζεται αρχικά για ποδηλάτες αλλά εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς ότι μπορεί να αποτελέσει σωτήρια λύση και για τους οδηγούς μοτοσυκλέτας.
Ο αερόσακος βρίσκεται στο πάνω μέρος του σακιδίου και το λειτουργικό σύστημα μέσα σε αυτό.
Συνoδεύεται από ειδική εφαρμογή (app) για smartphone και σε περίπτωση ατυχήματος ενεργοποιείται σε μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου καλύπτωντας το πάνω μέρος του σώματος του χρήστη.
Η εταιρεία ισχυρίζεται πως το σύστημα που έχει αναπτύξει περιορίζει σε μεγάλο βαθμό το αρχικό σοκ που δέχεται το κεφάλι σε περίπτωση ατυχήματος σε σύγκριση με ένα ποδηλατικό κράνος, μειώνοντας κατά 80% το ρίσκο κρανιοεγκεφαλικών τραυματισμών.
Προς το παρόν το σύστημα Stan βρίσκεται στη φάση των δοκιμών με την εταιρεία να αναζητά εθελοντές που θα το δοκιμάσουν σε πραγματικές συνθήκες. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της In&Motion.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.303
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha AMSAS: Το σύστημα που επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να ισορροπεί μόνη της (Video)​

Ακόμη και χωρίς αναβάτη​


Η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε πάνω σε ένα ηλεκτρικό R3 το σύστημα Advanced Motorcycle Stability Assist System. Τις δυνατότητες του AMSAS είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντό όσοι βρέθηκαν στην εκδήλωση «Safety Vision and Technology Briefing» που έγινε στο Τόκιο.

Το σύστημα αποτελείται από δύο μηχανισμούς που είναι τοποθετημένοι στο κέντρο της τιμονόπλακας και στον μπροστινό τροχό. Ο πρώτος μπορεί να κάνει μικρές αλλαγές στην τροχιά της μοτοσυκλέτας και ο δεύτερος κινήσεις στον μπροστινό τροχό. Επιπλέον χρησιμοποιείται IMU έξι αξόνων και αρκετοί αισθητήρες.
yamaha advanced motorcycle stability assist system 6

Ωστόσο δεν έχει εξελιχθεί για την αποφυγή πτώσεων σε υψηλές ταχύτητες, αλλά για αυτές τις «χαζοτούμπες» που γίνονται όταν είμαστε σχεδόν σταματημένοι. Το σύστημα λειτουργεί μέχρι τα 5 χλμ/ώρα, ενώ από εκεί και πάνω απενεργοποιείται αυτόματα.

Το video μιλάει από μόνο του


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.303
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indimate: Τέλος στα «ξεχασμένα φλας»​

Αρκεί να χρησιμοποιείς σύστημα ενδοεπικοινωνίας​



Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο να ξεχνάμε το φλας αναμμένο ειδικά όσοι κινούμαστε καθημερινά και για πολλές ώρες μέσα σε πόλη. Ένα σύστημα που επινόησε ένας φοιτητής του πανεπιστημίου του Warwick δίνει λύση που μπορεί να αποβεί σωτήρια
Η αλήθεια είναι πως πάρα πολλές ξεχνάμε το φλας αναμμένο και το βλέπουμε μετά από αρκετή ώρα ή κάποιος που κινείται μαζί μας, μας ειδοποιεί να το σβήσουμε. Μπορεί να οφείλεται στην απουσία ηχητικού σήματος αλλά και στο ότι σε ελάχιστα μοντέλα τα φλας απενεργοποιούνται αυτόματα. Στα αυτοκίνητα το πρόβλημα έχει λυθεί αφού ταυτόχρονα με το φλας ενεργοποιείται ηχητικό σήμα, ενώ απενεργοποιούνται αυτόματα.
Τα ατυχήματα που έχουν γίνει εξαιτίας των «ξεχασμένων φλας» είναι δυστυχώς πάρα πολλά και η ιδέα του φοιτητή Nicolas Rogers έχει στόχο να τα μειώσει, αρκεί ο αναβάτης να χρησιμοποιεί σύστημα ενδοεπικοινωνίας Bluetooth. Η λειτουργία του είναι απλή. Ένα ηχητικό σήμα ενεργοποιείται όταν ανάβουμε το φλας και απενεργοποιείται όταν το σβήνουμε. Το να το ξεχάσουμε αναμμένο είναι σχεδόν αδύνατο.
Indimate Bluetooth 4

Το σύστημα Indimate μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στη μοτοσυκλέτα ή το scooter, όμως ο κατασκευαστής συνιστά να είναι «κρυμμένο» κάτω από την σέλα για να μην μπορεί να κλαπεί. Συνδέεται μέσα σε πέντε λεπτά, ακόμη και χωρίς εξειδικευμένο τεχνικό. Υπάρχουν τέσσερα καλώδια που πρέπει να συνδεθούν με τα δύο φλας την γείωση και τον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω εφαρμογής που κατεβαίνει σε όλα τα smartphone, με την οποία μπορείτε να επιλέξετε την ένταση του ηχητικού σήματος. Υπάρχει και η δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης με την ένταση να προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα που κινείστε.
To Indimate εξελίχθηκε από τον Nicolas Roger σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Warwick και κοστίζει 149 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
556
Ηλικία
26
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio

Indimate: Τέλος στα «ξεχασμένα φλας»​

Αρκεί να χρησιμοποιείς σύστημα ενδοεπικοινωνίας​



Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο να ξεχνάμε το φλας αναμμένο ειδικά όσοι κινούμαστε καθημερινά και για πολλές ώρες μέσα σε πόλη. Ένα σύστημα που επινόησε ένας φοιτητής του πανεπιστημίου του Warwick δίνει λύση που μπορεί να αποβεί σωτήρια
Η αλήθεια είναι πως πάρα πολλές ξεχνάμε το φλας αναμμένο και το βλέπουμε μετά από αρκετή ώρα ή κάποιος που κινείται μαζί μας, μας ειδοποιεί να το σβήσουμε. Μπορεί να οφείλεται στην απουσία ηχητικού σήματος αλλά και στο ότι σε ελάχιστα μοντέλα τα φλας απενεργοποιούνται αυτόματα. Στα αυτοκίνητα το πρόβλημα έχει λυθεί αφού ταυτόχρονα με το φλας ενεργοποιείται ηχητικό σήμα, ενώ απενεργοποιούνται αυτόματα.
Τα ατυχήματα που έχουν γίνει εξαιτίας των «ξεχασμένων φλας» είναι δυστυχώς πάρα πολλά και η ιδέα του φοιτητή Nicolas Rogers έχει στόχο να τα μειώσει, αρκεί ο αναβάτης να χρησιμοποιεί σύστημα ενδοεπικοινωνίας Bluetooth. Η λειτουργία του είναι απλή. Ένα ηχητικό σήμα ενεργοποιείται όταν ανάβουμε το φλας και απενεργοποιείται όταν το σβήνουμε. Το να το ξεχάσουμε αναμμένο είναι σχεδόν αδύνατο.
Indimate Bluetooth 4

Το σύστημα Indimate μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε στη μοτοσυκλέτα ή το scooter, όμως ο κατασκευαστής συνιστά να είναι «κρυμμένο» κάτω από την σέλα για να μην μπορεί να κλαπεί. Συνδέεται μέσα σε πέντε λεπτά, ακόμη και χωρίς εξειδικευμένο τεχνικό. Υπάρχουν τέσσερα καλώδια που πρέπει να συνδεθούν με τα δύο φλας την γείωση και τον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω εφαρμογής που κατεβαίνει σε όλα τα smartphone, με την οποία μπορείτε να επιλέξετε την ένταση του ηχητικού σήματος. Υπάρχει και η δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης με την ένταση να προσαρμόζεται ανάλογα με την ταχύτητα που κινείστε.
To Indimate εξελίχθηκε από τον Nicolas Roger σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Warwick και κοστίζει 149 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
Ααα ρε τον άτιμο πανέξυπνο! Smileys drinking beer Emoticon Devil
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αγόρασα προσφάτως αυτό,χειριστήριο bluetooth για το τηλέφωνο.
Μου έλυσε τα χέρια με το χειρισμό της μουσικής (δεν πάω ούτε χιλιόμετρο χωρίς άσματα) αλλά και των κλήσεων.Μέχρι τώρα ταλαιπωριόμουν λίγο,το τηλέφωνο στη βάση του τιμονιού εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και στους κραδασμούς,άσε που το γάντι δεν έκανε πάντα επαφή με την οθόνη αν ήθελες να αλλάξεις τραγούδι ή να κάνεις παύση.
Τώρα έχεις το τηλέφωνο στη μέσα τσέπη,τα καλώδια των ακουστικών περασμένα μέσα από το μπουφάν και το κοκοψόνι αυτό στερεωμένο στο τιμόνι!


 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
289
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Αγόρασα προσφάτως αυτό,χειριστήριο bluetooth για το τηλέφωνο.
Μου έλυσε τα χέρια με το χειρισμό της μουσικής (δεν πάω ούτε χιλιόμετρο χωρίς άσματα) αλλά και των κλήσεων.Μέχρι τώρα ταλαιπωριόμουν λίγο,το τηλέφωνο στη βάση του τιμονιού εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και στους κραδασμούς,άσε που το γάντι δεν έκανε πάντα επαφή με την οθόνη αν ήθελες να αλλάξεις τραγούδι ή να κάνεις παύση.
Τώρα έχεις το τηλέφωνο στη μέσα τσέπη,τα καλώδια των ακουστικών περασμένα μέσα από το μπουφάν και το κοκοψόνι αυτό στερεωμένο στο τιμόνι!


Link αν έχεις πρόχειρο σε παρακαλώ
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.149
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αγόρασα προσφάτως αυτό,χειριστήριο bluetooth για το τηλέφωνο.
Μου έλυσε τα χέρια με το χειρισμό της μουσικής (δεν πάω ούτε χιλιόμετρο χωρίς άσματα) αλλά και των κλήσεων.Μέχρι τώρα ταλαιπωριόμουν λίγο,το τηλέφωνο στη βάση του τιμονιού εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης και στους κραδασμούς,άσε που το γάντι δεν έκανε πάντα επαφή με την οθόνη αν ήθελες να αλλάξεις τραγούδι ή να κάνεις παύση.
Τώρα έχεις το τηλέφωνο στη μέσα τσέπη,τα καλώδια των ακουστικών περασμένα μέσα από το μπουφάν και το κοκοψόνι αυτό στερεωμένο στο τιμόνι!


Δεν συνδέται το τηλέφωνο με την μηχανή Νικόλα;
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Στην TFT οθόνη σε εμένα..
Ναι αλλά tracer δεν είναι....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom