gadgets moto

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Rizoma παρουσιάζει τον καθρέφτη-winglet​

Stealth mirror​










H ιταλική εταιρεία σχεδίασε καθρέφτες που συμβαδίζουν με την σχεδίαση των super sport μοτοσυκλετών
Οι Ducati Panigale V4, BMW S 1000 RR, Honda CBR1000RR-R και Kawasaki ZX-10R είναι όλες εξαιρετικές μοτοσυκλέτες με αεροδυναμική σχεδίαση και το μόνο που συχνά χαλάει την εμφάνισή τους είναι οι καθρέφτες τους. Στο πρόβλημα αυτό έρχεται να δώσει τη λύση η Rizoma με ένα πρωτότυπο προϊόν. Έναν καθρέφτη που δεν μοιάζει με κανέναν άλλον.
Έχει σχεδιαστεί ώστε να περνάει απαρατήρητος και να συμβαδίζει με την συνολική σχεδίαση αυτού του είδους μοτοσυκλετών, αλλά ταυτόχρονα να εξασφαλίζει άριστη ορατότητα.

Αποτελείται από έναν σταθερό βραχίονα που τοποθετείται πάνω στο φέρινγκ και ένα καθρέφτη που περιστρέφεται 90 μοίρες.
Το κινητό μέρος μοιάζει με αεροδυναμικό πτερύγιο όταν κλείνει και σύμφωνα με την Rizoma εκτός από ένας κομψός καθρέφτης είναι και αεροδυναμικό βοήθημα που αυξάνει την σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Η ιταλική εταιρεία ισχυρίζεται πως παράγει 4 κιλά κάθετης δύναμης στα 300 χλμ/ώρα.
rizoma stealth mirror 6

Οι καθρέφτες Stealth είναι προς το παρόν διαθέσιμοι για Honda CBR1000RR, BMW S 1000 RR, Kawasaki ZX-10R, Suzuki GSXR-1000, Yamaha YZF-R1, Ducati Panigale V2 και Ducati Panigale V4.

Πηγη https://2wo.gr
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.699
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Και άλλα φτερά.... Tooth
Θα μου πεις από την άλλη, σε ένα panigale συνεχεια γυρισμένοι θα είναι ,τι να τους κάνει τους καθρέφτες, μήπως θα είναι και κάνεις από πίσω!! :cool:
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.038
Ηλικία
49
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Και άλλα φτερά.... Tooth
Θα μου πεις από την άλλη, σε ένα panigale συνεχεια γυρισμένοι θα είναι ,τι να τους κάνει τους καθρέφτες, μήπως θα είναι και κάνεις από πίσω!! :cool:
στο τέλος όλοι winglet θα πάρουτε..... Smileys drinking beer Emoticon
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.699
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
στο τέλος όλοι winglet θα πάρουτε..... Smileys drinking beer Emoticon
Ωραίοι όμως!!!
Το επόμενο βήμα με τις οθοναρες πλέον για πίνακες οργάνων είναι να βάλουν κάμερα στο πίσω φαναρι !!
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Beeline - Kομψό σύστημα πλοήγησης​

triumph-beeline-2021-00001.jpgtriumph-beeline-2021-00009.jpg
Η Beeline προχώρησε σε συνεργασία με την Triumph, δημιουργώντας ένα πανέμορφο όσο και λιτό σύστημα πλοήγησης, σχεδιασμένο ώστε να δένει στιλιστικά με τη μοτοσυκλέτα στην οποία εφαρμόζεται.
Πρόκειται για μια μικρή στρογγυλή συσκευή, που εφαρμόζει με ασφάλεια σε μια βάση που βρίσκεται μόνιμα στο τιμόνι, και συνεργάζεται με το smartphone του αναβάτη, κατευθύνοντας τον με απλές οδηγίες που εμφανίζονται σε μια στρογγυλή LCD οθόνη.

Η μεταλλική κατασκευή του Triumph Beeline είναι αδιάβροχη, με πιστοποίηση IP67, και ανθεκτική στους κραδασμούς. Πάνω του, έχει χαραχθεί με laser το όνομα και το λογότυπο της Triumph.
Η χρήση του Triumph Beeline είναι εύκολη, με τον αναβάτη να κατεβάζει δωρεάν το Beeline app, να συνδέει τη συσκευή με το smartphone του, επιλέγει τον προορισμό και τη διαδρομή του, και πιέζει «go», χωρίς να χρειαστεί να βγάλει τα γάντια του.
triumph-beeline-2021-00015.jpgtriumph-beeline-2021-00018.jpg
Η οθόνη είναι ευκρινής σε όλες τις συνθήκες φωτισμού, με τον αναβάτη να μπορεί να επιλέξει μεταξύ δυο μεθόδων πλοήγησης: Route, που παρέχει turn-by-turn πλοήγηση, και Compass, που επιτρέπει στον αναβάτη να ακολουθεί μια απλή ένδειξη πυξίδας (βελάκι) που του δείχνει τον σωστό δρόμο.
Η Triumph Beeline παρέχει υπηρεσίες πλοήγησης τόσο στη Βρετανία, όσο και στην Ευρώπη, στις Η.Π.Α., στον Καναδά, στην Αυστραλία και στην Ιαπωνία.
Το μενού παρέχει επιπλέον πληροφορίες στον αναβάτη, όπως trip computer, ρολόι, διαμοιρασμό της διαδρομής, εισαγωγή διαδρομής με αρχείο GPX, κ.α.

Η συσκευή έχει αυτονομία 30 ωρών, ενώ φορτίζει μέσω USB θύρας. Έρχεται με εγγύηση 2 ετών, και με δωρεάν χρήση του app εφ’ όρου ζωής.
Ως ενδεικτική τιμή, το Triumph Beeline διατίθεται στη Βρετανία στις 199 λίρες Αγγλίας, ήτοι 231 ευρώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η τεχνολογία επικοινωνίας V2X που βελτιώνει την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών (Video)​

Θα παρεμβαίνει σε περίπτωση που ο οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν αντιδρά στις προειδοποιήσεις του συστήματος​




Το επόμενο μεγάλο στοίχημα για τους επιστήμονες που ασχολούνται με την κινητικότητα είναι οι τεχνολογίες επικοινωνίας των οχημάτων μεταξύ τους (V2V) αλλά και των οχημάτων με τα πάντα (V2X), που θα κάνουν ακόμα πιο ασφαλείς τις μετακινήσεις

Το βασικό χαρακτηριστικό της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, την οποία βιώνουμε, είναι η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Διάγουμε την εποχή που ο φυσικός κόσμος συνυπάρχει με τον ψηφιακό γεγονός που αντιλαμβανόμαστε όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας, με την εφαρμογή τεχνολογικών λύσεων που κάνουν πιο απλή και πιο ασφαλή τη ζωή μας.
Αυτό ισχύει και στην περίπτωση των οδηγών μοτοσυκλέτας, καθώς οι κατασκευαστές φροντίζουν να εξοπλίζουν τα προϊόντα τους με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης (ADAS) που βοηθούν τον αναβάτη να προβλέψει τους κινδύνους που εγκυμονούν στο περιβάλλον που κινείται.
Καθοριστική σημασία στην εφαρμογή και χρήση ανάλογων τεχνολογιών παίζουν οι υποδομές και φυσικά η τεχνολογία 5G.
Μια τέτοια τεχνολογία είναι το ADAS-AD Large Project που αναπτύσσουν το UTAC CERAM της Γαλλίας (Ερευνητικό κέντρο κινητικότητας) με την βρετανική εταιρεία δοκιμών οχημάτων Millbrook, την οποία απέκτησε προσφάτως. Το εν λόγω σύστημα βασίζεται στην επικοινωνία των οχημάτων, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών.
«Η τεχνολογία V2X έχει μεγάλες δυνατότητες όσον αφορά στην οδική ασφάλεια για τους μοτοσυκλετιστές. Έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται τη ροή της κυκλοφορίας για να ενημερώνει τα οχήματα και να τα αφήνει να αντιδρούν κατά προτεραιότητα», τονίζει ο Théo Charbonneau, UTAC CERAM Millbrook Project Activity Manager.
Το ADAS-AD Large Project δεν θα μένει μόνο στο κομμάτι της πληροφόρησης του οδηγού για κινδύνους, αλλά θα παρεμβαίνει σε περίπτωση που ο οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν αντιδρά στις προειδοποιήσεις του συστήματος.
Για παράδειγμα, όταν ένα αυτοκίνητο ετοιμάζεται να στρίψει αλλά ο οδηγός του δεν έχει αντιληφθεί την παρουσία διερχόμενης μοτοσυκλέτας, τότε το σύστημα τον ειδοποιεί. Σε περίπτωση που δεν αντιδράσει, τότε αυτό παρεμβαίνει ενεργοποιώντας τα φρένα. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί στην περίπτωση του μοτοσυκλετιστή, καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος απώλειας ισορροπίας που μπορεί να οδηγήσει σε πτώση.
Τα συστήματα V2X αποτελούν το μέλλον της οδικής ασφάλειας και αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη δραστική μείωση των τροχαίων. Σημειώστε δε ότι το πλάνο του οργανισμού Euro NCAP είναι να ξεκινήσει την αξιολόγηση τέτοιων συστημάτων από το 2025.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BucApp: H εφαρμογή που χρειαζόμαστε επειγόντως στην Ελλάδα!​

Με στόχο την βελτίωση του οδικού δικτύου​




Και ειδικά οι ήρωες μοτοσυκλετιστές που πρέπει καθημερινά να έχουν τα μάτια τους τετρακόσια προκειμένου να αποφύγουν τις παγίδες των ελληνικών δρόμων

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Παρόμοια προβλήματα, με δρόμους γεμάτους λακκούβες και κακοτεχνίες, φαίνεται πως αντιμετωπίζουν και οι γείτονες Ιταλοί. Γι' αυτό το λόγο ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός AIACE (Italian Association of European Consumer Assistance) παρουσίασε πρόσφατα μια εφαρμογή (app) για κινητά η οποία έχει ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του οδικού δικτύου μέσω καταγραφής των προβλημάτων.
Η εφαρμογή ονομάζεται BucApp, προσφέρεται δωρεάν και είναι διαθέσιμη για συσκευές Android και iOS.
Οι χρήστες μπορούν μπαίνοντας στην εφαρμογή να τραβούν φωτογραφίες από κακοτεχνίες και προβλήματα που συναντούν στο δρόμο και εν συνεχεία έχοντας πάντα ενεργοποιημένο το GPS, να τις ανεβάζουν στην εφαρμογή.
Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων του οργανισμού και στελέχη του επισκέπτονται τα σημεία αναφοράς για επιθεώρηση. Αφού επιβεβαιώσουν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα, ενημερώνουν άμεσα τις αρμόδιες αρχές του εκάστοτε δήμου ώστε να προχωρήσουν στις απαραίτητα εργασίες συντήρησης.
Η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για αναφορά ατυχήματος που προκλήθηκε από πρόβλημα σε δρόμο. Μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις ο οργανισμός προσφέρει νομική υποστήριξη στα θύματα.
Σύμφωνα με στοιχεία του AIACE, έξι στους δέκα Ιταλούς κινδυνεύουν να πάθουν ατύχημα λόγω προβλημάτων που προκύπτουν από κακοτεχνίες ή κακή συντήρηση των δρόμων. Φανταστείτε δηλαδή τι θα έδειχνε ανάλογη έρευνα για το οδικό δίκτυο της χώρας μας...

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Racing: Επετειακό ρολόι από την Casio Edifice​

Περιορισμένης παραγωγής​







Με αφορμή την κατάκτηση των πρώτων τίτλων στα Grand Prix μοτοσυκλέτας, η Honda σε συνεργασία με την Edifice, παρουσίασαν έναν χρονογράφο περιορισμένης παραγωγής

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το 1961 η Honda έγινε το πρώτο ιαπωνικό εργοστάσιο που κατέκτησε τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών. Για την ακρίβεια εκείνη τη χρονιά, η Honda στέφθηκε Πρωταθλήτρια τόσο στα 125 κ. εκ. με τον Αυστραλό Tom Phillis όσο και με τον Βρετανό Mike "The Bike" Hailwood, στα 250 κ. εκ.
Με την ευκαιρία συμπλήρωσης 60 χρόνων από εκείνες τις επιτυχίες, το κορυφαίο ιαπωνικό εργοστάσιο σε συνεργασία με την Edifice, μπράντα που ανήκει στην Casio, παρουσιάζει έναν χρονογράφο περιορισμένης παραγωγής που δανείζεται στοιχεία από την θρυλική RC162, την τετράχρονη τετρακύλινδρη αγωνιστική των 249.37 κ. εκ. που απέδιδε 45 hp @ 14.000 σ.α.λ. με την οποία ο Hailwood κατέκτησε το Πρωτάθλημα.
Casio Edifice EQW A2000HR 1AER Honda R 162 2

Το ρολόι βασίζεται στο μοντέλο EQW-A2000HR και στοιχίζει 599 ευρώ. Η κάσα του είναι κατασκευασμένη από ατσάλι, ενώ στο καντράν κυριαρχούν τα χρώματα του φέρινγκ της RC162: ανθρακί, κίτρινο και κόκκινο. Διαθέτει τεχνολογία που επιτρέπει την φόρτιση της μπαταρίας μέσω ηλιακής ενέργειας. Είναι αδιάβροχο στα 100 μέτρα, ενώ διατίθεται με δύο λουράκια, πάνω στα οποία υπάρχουν λογότυπο της Honda και σχετικές αναφορές στην επέτειο. Οι λειτουργίες του περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων δεύτερη ζώνη ώρας, ώρα από 29 χώρες, ημερομηνία, χρονόμετρο, αυτόματη διόρθωση ώρας, χρονόμετρο, ταχύμετρο.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηλεκτρικό σύστημα με βοηθητικές ρόδες για Harley Davidson! (Video)​

Μόνο στην ιαπωνική αγορά, με 4.000 ευρώ​





Θυμάστε τις βοηθητικές ρόδες που χρησιμοποιούσαμε στα ποδήλατα για να μάθουμε ισορροπία; Κάτι ανάλογο είναι και το σύστημα που κατασκεύασε μια εταιρεία από την Ιαπωνία, το οποίο προορίζεται για μοτοσυκλέτες της Harley Davidson

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Η ιαπωνική εταιρεία Trijya Custom Motorcycles παρουσίασε ένα άκρως ενδιαφέρον ηλεκτρικό σύστημα με βοηθητικές ρόδες που μπορεί να μονταριστεί σε μοτοσυκλέτες της Harley Davidson.
Το εν λόγω σύστημα βοηθά ανθρώπους μικρού αναστήματος ή με κάποιας μορφής κινητικά προβλήματα να μπορέσουν να κουμαντάρουν πιο εύκολα τα ευμεγέθη και «ευτραφή» μοντέλα της εταιρείας του Milwaukee, χωρίς να φοβούνται ότι μπορεί να πέσουν κάθε φορά που προσπαθούν να παρκάρουν ή να ξεπαρκάρουν.
Η εταιρεία, μάλιστα, έχει δημοσιεύσει και σχετικό video στο οποίο γίνεται επίδειξη του τρόπου λειτουργίας του συστήματος.
Οι αναδιπλούμενο ηλεκτρικοί μηχανισμοί που φέρουν τις βοηθητικές ρόδες, τοποθετούνται λίγο πριν τον πίσω τροχό και ο χειρισμός τους γίνεται μέσω ενός μπουτόν που τοποθετείται στα χειριστήρια του τιμονιού.
Ο κάθε μηχανισμός στερεώνεται στη μοτοσυκλέτα με βραχίονα που είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο. Η ενεργοποίηση του συστήματος πρέπει να γίνεται πριν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί τελείως και να απενεργοποιείται μόλις αρχίζει να κινείται.
Προς το παρόν το πολύτιμο αυτό αξεσουάρ διατίθεται μόνο στην ιαπωνική αγορά με την τιμή του να κυμαίνεται στα 4.000 ευρώ.


Πηγη https://2wo.gr


Να δουμε τη αλλη μ@λακια θα βγαλουν facepalm 2facepalm 2
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
10.040
Ηλικία
59
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σύστημα SOS σε όλες τις μοτοσικλέτες​

safe_image.jpg
Η λέσχη ADAC της Γερμανίας ζητά την τοποθέτηση του αυτόματου συστήματος e-call και στις παλαιότερες μοτοσικλέτες

Ατυχήματα με μοτοσυκλετιστές, που ταξιδεύουν μόνοι τους δεν εντοπίζονται, επειδή συχνά οι διαδρομές τους σπάνια χρησιμοποιούνται και από άλλους χρήστες του δρόμου ή επειδή το ατύχημα δε φαίνεται από το δρόμο και άλλους διερχόμενους οδηγούς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ADAC υποστηρίζει ότι δεν πρέπει μόνο οι νέες μοτοσικλέτες, που έχουν έγκριση τύπου, όπως συμβαίνει με τα αυτοκίνητα, να διαθέτουν το e-Call, αλλά ότι το σύστημα θα έπρεπε ήδη να έχει προβλεφθεί για όλων των τύπων τα νέα οχήματα.
Κατά τις τεχνικές μετατροπές θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ορισμένες ιδιαιτερότητες. Οι αισθητήρες ή οι αλγόριθμοι πρέπει να σχεδιάζονται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορούν να εντοπίζουν με σαφήνεια ένα ατύχημα. Επιπλέον, οι περισσότερες μοτοσικλέτες δεν έχουν ενεργοποιούμενο αερόσακο, ο οποίος χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα ως ένδειξη κλήσης έκτακτης ανάγκης. Επίσης, μία μοτοσικλέτα, που απλώς έχει πέσει στο δρόμο, ενώ την οδηγούσαν αργά ή έπεσε, ενώ ήταν σε στάση, δε θα πρέπει να προκαλούν ψευδή συναγερμό (false alarm). Και επειδή ο οδηγός και η μηχανή χωρίζονται μεταξύ τους στα περισσότερα ατυχήματα μοτοσικλετών, τα συστήματα ηλεκτρονικής κλήσης έκτακτης ανάγκης πρέπει να σχεδιάζονται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται στη συνέχεια η επικοινωνία με τον τραυματισμένο οδηγό.
Έρευνες της ADAC για συνηθισμένα συστήματα στην αγορά έδειξαν ότι τα συστήματα κλήσεων έκτακτης ανάγκης, που είναι ήδη ενσωματωμένα σε οχήματα, τα οποία χρησιμοποιούν αισθητήρες στη μοτοσικλέτα, είναι τα πιο εύκολα και πιο αξιόπιστα στο έργο τους. Σε ό,τι αφορά τις λύσεις των μετασκευών, ξεκινάμε από το βεληνεκές δράσης των συσκευών, που πρέπει να τοποθετηθούν στη μοτοσικλέτα και να είναι εν μέρει συνδεδεμένες με ένα smartphone, και φτάνουμε έως και τις αμιγείς εφαρμογές smartphone, που λειτουργούν ανεξάρτητα από τη μοτοσικλέτα.

Πηγη www.motorone.gr
 
Top Bottom