Μην λέμε τα ίδια. Γινόμαστε γραφικοί στο τέλος. Δεν φταις που επιλέγεις να πάρεις το φτηνότερο. Φταις που χρησιμοποιείς υπηρεσίες του ακριβότερου για να δεις αν σου κάνει το προϊόν που ήδη έχεις αποφασίσει να πάρεις από τον φτηνότερο. Έχει και ένα ωραίο Ελληνικό τραγουδάκι για αυτό.
Έξω, αλλού τρως
Έξω, αλλού πίνεις
Έξω, αλλού τρως, αλλού πίνεις
κι αλλού πας και το δίνεις
:p
Η ένσταση μου είναι πως εκμεταλλεύεσαι πόρους μιας επιχείρησης (ενοίκιο καταστήματος, ρεύμα, υπάλληλοι, εργατοώρες, τέλη και φόροι κλπ που πηγαίνουν στο δικό σου κράτος), για να δειγματιστείς ένα προϊόν που έχεις σκοπό να το πάρεις από άλλη χώρα, με λιγότερη πιθανόν κρατική φορολογία αλλά και ειδική φορολογία (άρα μπορεί να κόψει και από εκεί στην τιμή ), από κατάστημα που μπορεί απλά να είναι μια αποθήκη με κουτιά, με ένα υπάλληλο που συσκευάζει δέματα (άρα μπορεί να κόψει και από εκεί).
Είσαι σωστός μέχρι το σημείο που σκέφτεσαι πως σε συμφέρει να το πάρεις από τον φτηνότερο. Αν σταματούσες εκεί, κι εγώ μαζί σου. Παράγγειλε το και καλοφόρετο.
Στο σημείο που χρησιμοποιείς πόρους του ακριβότερου καταστήματος για να δεις αν σου κάνει για το πάρεις από τον φτηνότερο είσαι λάθος. Ο φτηνότερος είναι φτηνότερος επειδή ακριβώς προσφέρει απλά την υπηρεσία αποστολής και τίποτα περισσότερο, βάζοντας 5-10 ευρώ κέρδος πάνω στο κράνος και περιμένοντας να βγάλει ένα αξιόλογο ποσό απο την ποσότητα κρανών που θα δώσει. Δεν ζορίζεται να πουλήσει. Δεν τρώει εργατοώρες, δεν εκπαιδεύει προσωπικό στις πωλήσεις και την εξειδίκευση. Βασίζεται και αυτός σε μεγάλο βαθμό από τα "προβαριστήρια" κρανών που κάνουν όλα τα παραπάνω. Αν ξαφνικά κοπούν με κάποιον τρόπο οι πρόβες όλα αυτά τα καταστήματα της φτήνιας του διαδικτύου θα αυξήσουν τιμές επειδή θα έχουν πολλά πήγαινε-έλα στα κράνη και τις μεταφορές για να κάτσει το σωστό νούμερο στο κράνος και θα πρέπει να αντεπεξελθουν. Επίσης θα έχουν και τηλεφωνικό κέντρο για ερωτήσεις πελατών πάσης φύσης, άρα περισσότερους υπαλλήλους εκ των πραγμάτων, πέρα απο τον συσκευαστή στην αποθήκη.
Anyway, δεν θα αλλάξω εγώ τον τρόπο που γυρίζει ο κόσμος. Αυτό γίνεται και θα γίνεται και είναι στο χέρι του κάθε εγχώριου έμπορου να τα βάλει κάτω, να τα ζυγίσει και να δει αν τον συμφέρει να είναι το μαγαζί του "προβαριστήριο". Από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Τόσο ο έμπορος, όσο και ο πελάτης.