EICMA 2022

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Rieju Aventura Legend 500 2023​

Με την μεγαλύτερη αυτονομία​



Ένα adventure μεσαίου κυβισμού παρουσίασε η ισπανική Rieju το οποίο διαθέτει δύο ρεζερβουάρ
Μια ακόμη πρόταση στην πιο εμπορική κατηγορία δικύκλων παρουσιάστηκε την διεθνή έκθεση του Μιλάνου. Η συνολική εμφάνιση παραπέμπει σε Honda Africa Twin, όμως το Aventura Legend διαθέτει κάτι που δεν έχει κανένα άλλο adventure.
Σε μια μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κ.εκ. που είναι πολύ πιθανό να έχουμε συναντήσει και σε άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας adventure και όχι μόνο, με μέση κατανάλωση 5 λίτρα στα 100 χλμ. θα αρκούσε ένα ρεζερβουάρ 18 λίτρων. Όμως η Rieju «προίκισε» το Aventura Legend με δύο ρεζερβουάρ, ένα 20 λίτρων στην κλασσική θέση και ένα ακόμη 19 λίτρων στην «ουρά» της μοτοσυκλέτας.
Rieju Aventura Legend 500 2023 4

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο και η σέλα απέχει από έδαφος 820 χλστ. Μπροστά έχει προτιμηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι, τροχός 21 ιντσών και δύο δισκόφρενα διαμέτρου 298 χλστ που συνδυάζονται με δαγκάνες ακτινικής στήριξης. Στο πίσω άκρο συναντάμε τροχό και 18 ιντσών και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Το βάρος, χωρίς υγρά, είναι 190 κιλά.
Στη λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνονται και δύο κάμερες, μία μπροστά και μία πίσω, προστατευτικά κάγκελα και αλουμινένια ποδιά για την προστασία του κινητήρα, «χούφτες» με αλουμινένια ενίσχυση και σχάρα.
Rieju Aventura Legend 500 2023 3

Σύμφωνα με πληροφορίες από ιταλικά μέσα η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2023 και η τιμή της θα είναι 8.000 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.645
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
μ αρεσει,αμα ειναι και τα λαστιχα τουμπλες,τοτε θα τοπαιρνα,αν δεν ειχα το βογκητο.Α ρε ψυχοπονιαρα χοντα,τους εφτιαξες ουλους με το κινητηρακι σου.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fantic Caballero 700 2023​

Με κινητήρα Yamaha​


Τέλη του περασμένου Γενάρη ο CEO της Fantic, Mariano Roman έστρωνε το έδαφος με δηλώσεις του για ένα μοντέλο με δικύλινδρο μοτέρ. Λίγους μήνες αργότερα, στο πλαίσιο της EICMA 2022, η Ιταλική μάρκα αποκαλύπτει το πρώτο της δικύλινδρο μοντέλο: το Caballero 700

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ένα scambler που πέρα από την ελκυστική εμφάνιση της σειράς Caballero, έχει να καυχιέται για τον κινητήρα του.
Και εδώ είναι το ζουμί της υπόθεσης καθώς η Fantic επωφελήθηκε από τη συνεργασία της με τη Yamaha και τοποθέτησε στο Caballero 700 αυτούσιο των γνωστό και άκρως πετυχημένο CP2!
Ο τετράχρονος υγρόψυκτος δικύλινδρος παράλληλος των 689 κ. εκ. και προδιαγραφών Euro5 που τροφοδοτεί τα MT-07, Tenere 700 και R7, αποτελεί την καρδιά του νέου 700αριού της Fantic, χωρίς μάλιστα να έχει υποστεί re-tuning. H ισχύς του είναι 75 hp και 68 Nm ροπής.
fantic caballero 700 2023 2

Ο εξοπλισμός του Caballero 700 περιλαμβάνει τρία προφίλ οδήγησης (road, off-road & custom), πάνελ οργάνων με στρογγυλή οθόνη TFT 3.5 ιντσών που υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Bluetooth, full LED φωτιστικά σώματα, traction control, ABS cornering.
To πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς είναι κατασκευασμένο από χρωμο-μολυβδαίνιο ατσάλι, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο.
Το αντεστραμμένο πιρούνι είναι διαμέτρου 45 χλστ της VRM-Marzocchi VRM, ενώ πίσω υπάρχει monoshock της ίδιας μάρκας που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση.
fantic caballero 700 2023 5

Το Caballero 700 πατά πάνω σε τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 330 χλστ μπροστά και 245 χλστ πίσω- με δαγκάνες της Brembo που συνεπικουρούνται από δικάναλο ABS με λειτουργία cornering.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται στα 14 λίτρα, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας έτοιμη προς χρήση είναι στα 180 κιλά.
fantic caballero 700 2023 7

Το Caballero 700 θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από τον Απρίλιο του 2023 σε δύο χρώματα (κόκκινο και μπλε) και στόχος της Fantic είναι η τιμή του να κυμαίνεται στα 10.000 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022 – SWM Custom V1200 2023 – Αναπάντεχη νέα μοτοσυκλέτα​

a8b639db8c984f124e47e66dccee5585_XL.jpg

Η SWM αποκαλύπτει ένα νέο cruiser 1200 κυβικών με αισθητική Harley-Davidson και έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα της μητρικής της, Shineray.
Μόλις τον Ιούλιο είχαμε συναντήσει έναν νέο κινητήρα, τον δικύλινδρο V1202 45 μοιρών με εμφάνιση που προφανώς αντιγράφει τον Evolution της Harley-Davidson, μόνο που αυτός είχε μόλις παρουσιαστεί στην Κίνα από τη Shineray.

Λίγους μήνες αργότερα, ο κινητήρας αυτός εμφανίστηκε στο Μιλάνο, σε μια μοτοσυκλέτα της SWM – εταιρεία που ανήκει στη Shineray από το 2014. Το Custom V1200 έχει ήδη προστεθεί στην ιστοσελίδα της SWM και πλέον περιμένουμε να μάθουμε τα τι και πώς του.
Στο μεταξύ, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δείχνουν αναμενόμενα, με την ισχύ ευτυχώς να ξεπερνά αισθητά τους 60 ίππους που ανέφερε η Shineray το Καλοκαίρι, καθώς στην SWM μορφή του αποδίδει 80.5 hp μέσω πεντατάχυτου κιβωτίου. Δεν γίνεται λόγος για ροπή, αλλά είναι μάλλον προφανές πως σε έναν δικύλινδρο 1200άρη, και να θες να την κρύψεις, αυτή θα ξεχειλίζει.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει τροχούς 16 ιντσών, ζυγίζει 250 κιλά στεγνή και η τελική της ταχύτητα ανακοινώνεται ως “πάνω από 200 km/h”, με μέση κατανάλωση 6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.
Καθώς περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα νέα για το Custom V1200, δείτε το στην ιστοσελίδα της SWM.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022 - VMoto & Pininfarina αεροδυναμική συνεργασία​


Η VMoto συνεργάστηκε με τον σχεδιαστικό οίκο Pininfarina για την εξέλιξη ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Οι δύο εταιρείες άφησαν για αρχή στην άκρη τις μπαταρίες και τις αποδόσεις του ηλεκτρικού μοτέρ και ασχολήθηκαν μόνο με την αεροδυναμική και αυτό παρουσίασαν στην EICMA 2022.
Το όχημα παρουσιάστηκε πάνω σε μία βάση και μόνο με τη φαντασία του μπορεί να υποθέσει κάποιος ότι τελικά θα τοποθετηθεί πάνω σε δύο τροχούς που προς ώρας δεν υπάρχουν. Το φουτουριστικό σχήμα παραπέμπει σε jet-ski του μέλλοντος και έχει γίνει με γνώμονα όσο το δυνατόν τη μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης, ελαχιστοποιώντας τον συντελεστή οπισθοπελεκούσας.
vmoto-x-pininfarina-concept---handlebars.jpg

«Η ανάγκη παρουσίασης νέων αεροδυναμικών concepts που θα υπηρετούν και θα υποστηρίζουν τεχνολογίες που ήδη χρησιμοποιούνται, είναι υποχρεωτική αν θέλουμε να επιτύχουμε τις καλύτερες επιδόσεις», δήλωσε ο επικεφαλής Marketing της VMoto, Graziano Milone. «Για να επιτύχουμε πρέπει να έχουμε συνεργάτη με μεγάλη εμπειρία και αναγνωρισμένη τεχνική ικανότητα για κάτι τέτοιο. Η απόφαση να εμπιστευτούμε αυτό το project στην Pininfarina ήταν φυσική επιλογή». Η VMoto προσπαθεί να βελτιστοποιήσει την «σταθερότητα της απόδοσης του κινητήρα, εκμεταλλευόμενη την ροή του αέρα ώστε να ελέγξει τη θερμοκρασία, ώστε να ωφεληθεί η αυτονομία της μπαταρίας». Αυτή είναι η πρώτη κοινή προσπάθεια της VMoto και της Pininfarina και μπορεί να μοιάζει απλά ένα πρωτότυπο το οποίο δεν έχει καν ρόδες, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλά μεγαλόπνοα σχέδια που αλλάζουν τη μετακίνηση ξεκίνησαν κάπως έτσι.
vmoto-x-pininfarina-concept---main.jpg

«Στην VMoto βρήκαμε έναν συνεργάτη που είναι ικανός να καταλάβει καλύτερα την προοπτική του συνδυασμού του design με την καινοτομία με συγκεκριμένη προσοχή στην έρευνα της αεροδυναμικής», σημειώνει ο επικεφαλής Μάρκετινγκ και Πωλήσεων Giuseppe Bonollo. «Η θέση μας για τις λύσεις βιώσιμης μετακίνησης έχει περαιτέρω ευνοηθεί από την μεγάλη μας εμπειρία στην εξέλιξη υψηλής ποιότητας ηλεκτρικών οχημάτων. Έχουμε εργαστεί μαζί σε ένα concept που έχει τη φιλοδοξία να φέρει την καινοτομία στην ηλεκτρική μετακίνηση στους δύο τροχούς.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Ρεκόρ επισκεψιμότητας​

+38% σε σχέση με το 2021​




Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ η προσέλευση των επισκεπτών στην μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας του κόσμου που διοργανώθηκε στο Μιλάνο από τις 8 έως τις 13 Νοεμβρίου
1.370 εκθέτες με το 59% να προέρχεται εκτός Ιταλίας και να αντιπροσωπεύει 45 χώρες από όλο τον κόσμο. Η EICMA 2022 κατέλαβε 6 αίθουσες, 35% περισσότερο χώρο από το 2021 στον εκθεσιακό κέντρο Fiera Milano στο Rho.
Το Μιλάνο αποτέλεσε την παγκόσμια πρωτεύουσα των 2 τροχών. Σύμφωνα με τους διοργανωτές η φετινή έκθεση είχε 38% μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Το 82% των εισιτηρίων αγοράστηκαν διαδικτυακά από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης, ενώ το 18% του κοινού επέλεξε να βγάλει εισιτήριο στα εκδοτήρια.
38.747 επαγγελματίες του κλάδου (+35% από το 2021) επισκέφτηκαν την Έκθεση, εκ των οποίων πάνω από το 51% προέρχονταν εκτός Ιταλίας. Τα στοιχεία για την παρουσία των μέσων ενημέρωσης ήταν επίσης αυξημένα. Οι διαπιστευμένοι εκπρόσωποι ΜΜΕ από όλη την υφήλιο ήταν 6900 (38% εκτός Ιταλίας), που εκμεταλλεύτηκαν την ημέρα τύπου της Τρίτης 8 Νοεμβρίου, ενώ πολύ από αυτούς επισκέφθηκαν την έκθεση και τις υπόλοιπες ημέρες.
Οι προετοιμασίες για το επόμενο ραντεβού έχουν ήδη ξεκινήσει. Η EICMA 2023 θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 12 Νοεμβρίου.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022 – Brembo GP4-MS – Ανανέωση με τεχνολογία MotoGP​

ed4c8547a61b35c1511e0e6b6009ffb3_XL.jpg

Ομολογκαρισμένη για χρήση δρόμου, μα πρωτίστως σχεδιασμένη για την πίστα, η ανανεωμένη δαγκάνα GP4-MS επιστρέφει.
Σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες των σύγχρονων σπορ μοτοσυκλετών, η GP4-MS γεννήθηκε και εξελίχθηκε στις πίστες του παγκοσμίου για να προσφέρει τις υπηρεσίες της στον δρόμο και την πίστα.

Κατασκευασμένη από billet αλουμίνιο με την τεχνολογία monobloc της Brembo, η νέα γενιά δαγκανών GP4-MS διευρύνει τη λίστα συμβατότητάς της με μοντέλα της αγοράς ενσωματώνοντας και νέα έκδοση με έδραση 108 mm, ώστε να κουμπώνει κατευθείαν και στις περισσότερες ευρωπαϊκές σπορ μοτοσυκλέτες.
Brembo GP4 MS Caliper 2

Με τέσσερα έμβολα από αλουμίνιο, προσφέρει την ακρίβεια και δύναμη που απαιτείται για πολύ ισχυρές μοτοσυκλέτες, ενώ η ειδική επίστρωση από νικέλιο εξασφαλίζει διάρκεια και αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες.
Στη νέα γενιά GP4-MS η Brembo έχει ενσωματώσει ψήκτρες στο εξωτερικό σώμα της δαγκάνας για ταχύτερη αποβολή θερμότητας, καθώς και ένα νέο λογότυπο της Brembo στην εξωτερική της πλευρά.
Η δαγκάνα GP4-MS αναμένεται να είναι διαθέσιμη μέσα στο 2023 στο www.bremboparts.com και στο δίκτυο συνεργατών της.

Αντιπρόσωπος Ελλάδας Brembo: eXTra products
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

EICMA 2022: Rieju Aventura Legend 500 2023​

Με την μεγαλύτερη αυτονομία​



Ένα adventure μεσαίου κυβισμού παρουσίασε η ισπανική Rieju το οποίο διαθέτει δύο ρεζερβουάρ
Μια ακόμη πρόταση στην πιο εμπορική κατηγορία δικύκλων παρουσιάστηκε την διεθνή έκθεση του Μιλάνου. Η συνολική εμφάνιση παραπέμπει σε Honda Africa Twin, όμως το Aventura Legend διαθέτει κάτι που δεν έχει κανένα άλλο adventure.
Σε μια μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κ.εκ. που είναι πολύ πιθανό να έχουμε συναντήσει και σε άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας adventure και όχι μόνο, με μέση κατανάλωση 5 λίτρα στα 100 χλμ. θα αρκούσε ένα ρεζερβουάρ 18 λίτρων. Όμως η Rieju «προίκισε» το Aventura Legend με δύο ρεζερβουάρ, ένα 20 λίτρων στην κλασσική θέση και ένα ακόμη 19 λίτρων στην «ουρά» της μοτοσυκλέτας.
Rieju Aventura Legend 500 2023 4

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο και η σέλα απέχει από έδαφος 820 χλστ. Μπροστά έχει προτιμηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι, τροχός 21 ιντσών και δύο δισκόφρενα διαμέτρου 298 χλστ που συνδυάζονται με δαγκάνες ακτινικής στήριξης. Στο πίσω άκρο συναντάμε τροχό και 18 ιντσών και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Το βάρος, χωρίς υγρά, είναι 190 κιλά.
Στη λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνονται και δύο κάμερες, μία μπροστά και μία πίσω, προστατευτικά κάγκελα και αλουμινένια ποδιά για την προστασία του κινητήρα, «χούφτες» με αλουμινένια ενίσχυση και σχάρα.
Rieju Aventura Legend 500 2023 3

Σύμφωνα με πληροφορίες από ιταλικά μέσα η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2023 και η τιμή της θα είναι 8.000 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr

Σαν μεταμοντέρνο KLE 500 είναι.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
για να ειναι μεταμοντερνο κλε, πρεπει το κλε να ηταν καποτε μοντερνο. Rolling


Ε ήταν όταν βγήκε.
Ήταν η Χρυσή τομή στα ον οφ.
Δικυλινδρο,μεσαία κυβικά και αξιόπιστο.
Θυμίσου λίγο ,όταν βγήκε υπήρχαν μονοκυλινδρα ον οφ και μετά πήγαινες σε 750 ,1000,1100 .
Από ένα domi πήγαινε πολύ καλύτερα σε ταξίδι,με μια σεβαστή μ.ω ακολουθούσε και πήγαινε μαζί με μεγαλύτερα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
για να ειναι μεταμοντερνο κλε, πρεπει το κλε να ηταν καποτε μοντερνο. Rolling
Το είχα παρκάρει στην πλατεία στην Κέρκυρα το καλοκαίρι του 1992 ή του 1991 δεν ενθυμούμαι καλά και είχαν μαζευτεί λεφουσια και την χαζευαν, στην κυριολεξία.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.694
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Δεν ήταν επαρκής τα emoji για να το περιγράψω αυτό που είδα … αχαχαχα
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ

EICMA 2022: Rieju Aventura Legend 500 2023​

με μέση κατανάλωση 5 λίτρα στα 100 χλμ. η Rieju «προίκισε» το Aventura Legend με δύο ρεζερβουάρ, ένα 20 λίτρων στην κλασσική θέση και ένα ακόμη 19 λίτρων στην «ουρά» της μοτοσυκλέτας.
780 χλμ αυτονομία δλδ. Βγάζεις μια υπερ-πλήρη μέρα ταξίδι και δεν έχεις επισκευτεί ποτέ βενζινάδικο.

Πλάκα θα είχε αυτό.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto più bella - H Ducati Diavel V4 ψηφίστηκε «H πιο όμορφη μοτοσυκλέτα» της EICMA 2022​

932e9e198c07d62a5440f0cb9e4d9893_XL.jpg
Η νέα Ducati Diavel V4 κατέκτησε το βραβείο της «Πιο όμορφης μοτοσυκλέτας» στην EICMA 2022. Το τελικό αποτέλεσμα κρίθηκε από το κοινό της Διεθνούς Έκθεσης Μοτοσυκλετών και Αξεσουάρ, το οποίο κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών και των εγκαινίων κατέκλυσε τον εκθεσιακό χώρο Milano-Rho, ψηφίζοντας, είτε με φυσική παρουσία, είτε ηλεκτρονικά.
Ο διαγωνισμός «Ψηφίστε και κερδίστε την πιο όμορφη μοτοσυκλέτα της Έκθεσης», που διοργανώνεται από το 2005 από το Ιταλικό περιοδικό «Motociclismo» και την EICMA, έφερε εφέτος για 11η φορά στην πρώτη θέση ένα μοντέλο της Ducati. Σε σύνολο 23.000 επισκεπτών της Έκθεσης και χρηστών της επίσημης ιστοσελίδας του «Motociclismo», η Diavel V4 κατέλαβε την πρώτη θέση με συνολικό ποσοστό 36,8%.

Η ανακοίνωση της επιβράβευσης της Ducati Diavel V4 πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13 Νοεμβρίου, τελευταία ημέρα της Έκθεσης και ακολούθησε η επίσημη τελετή απονομής των βραβείων στο περίπτερο του «Motociclismo». Το σημαντικό βραβείο για την εταιρεία με έδρα την Μπολόνια παρέλαβε ο Andrea Amato, Eπικεφαλής Σχεδιασμού Μοτοσυκλετών του Ducati Centro Stile. Με τη συγκεκριμένη βράβευση τελείωσε η φετινή EICMA, κατά την οποία ο αριθμός των επισκεπτών της πλησίασε τα προ-πανδημίας νούμερα.
dvl1.jpg


Από την πρώτη ημέρα της Έκθεσης οι επισκέπτες συνέρρευσαν μαζικά στο περίπτερο της Ducati, στο οποίο βρίσκονταν όλα τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της σειράς «Ducati World Première 2023». Η νέα Diavel V4 αντιπροσωπεύει την τέλεια σύνθεση ανάμεσα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της κατηγορίας «naked» και των επιβλητικών «cruiser». Τα μυώδη, σπορ, άκρως εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία, η κομψή εμφάνιση και ταυτόχρονα η αποτελεσματικότητά της στην οδήγηση αποτελούν τα βασικά συστατικά της προσωπικότητάς της, κάτι που την οδήγησε στην κατάκτηση του σημαντικού βραβείου.
dvl4.jpg

Εκτός από την Diavel V4 το περιπτέρο της Ιταλικής εταιρείας κοσμούσε με την παρουσία της η νέα γενιά «Next Gen Freedom» Ducati Scrambler με τις τρεις εκδόσεις Icon, Full Throttle και Nightshift. Οι λάτρεις της περιπέτειας είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τη νέα Multistrada V4 Rally, όπως και την DesertX σε χρωματισμό «RR22», ο οποίος είναι εμπνευσμένος από το Audi RS Q e-tron. Στο περίπτερο της Ducati ήταν επίσης παρούσα η νέα Panigale V4 R, η «αιχμή του δόρατος» στην οικογένεια των supersport μοντέλων από την Μπολόνια με ισχύ 240,5 ίππους, καθώς και οι νέες Streetfighter V2 σε Storm Green χρώμα, V4 S σε Grey Nero χρώμα και V4 SP2, το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, που παράγεται σε αριθμημένη σειρά. Επίσης δεν έλειπαν η Monster SP, το μοντέλο που συμπληρώνει τη γκάμα της Ducati και το νέο e-Bike, Futa AXS.

dvl2.jpg

Στη φετινή EICMA εκτέθηκε επίσης σε πρωτότυπη μορφή, η ηλεκτρική «V21L» με την οποία ο Ιταλός κατασκευαστής θα συμμετέχει από το επόμενο έτος ως αποκλειστικός προμηθευτής στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM MotoE. Για την Ducati η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα αποτελεί μια σημαντική τεχνολογική πρόκληση για να γράψει ένα νέο, συναρπαστικό κεφάλαιο στην σπουδαία αγωνιστική ιστορία της και να επαναπροσδιορίσει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στους δύο τροχούς.
Δύο επίσης μοτοσυκλέτες της Ducati που συγκέντρωσαν τον θαυμασμό του πολυπληθούς κοινού της φετινής EICMA ήταν οι αυτές που κατέκτησαν τους τίτλους στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MotoGP και Superbike του 2022. Η Desmosedici GP με την οποία ο Francesco Bagnaia κατέκτησε τον φετινό τίτλο στο MotoGP και η Panigale V4 R του Alvaro Bautista, ο οποίος στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα Superbike. Κατά τη διάρκεια των πρώτων ημερών λειτουργίας της Έκθεσης, οι επισκέπτες συνέρρευσαν στο περίπτερο του Ιταλού κατασκευαστή για να δουν από κοντά τις δύο «βασίλισσες των δύο τροχών», των οποίων οι φετινές αγωνιστικές επιτυχίες σε συνδυασμό με το βραβείο που κέρδισε η νέα Diavel V4 πρόσφεραν μία αξέχαστη εβδομάδα για την Ducati.

Πηγη www.bikeit.gr


Μας εχουν σκοτισει τα απαυτηνα με τα dykati οχι ρε δε μας αρεσει και δε θα τη παιρναμε αιντε facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Peugeot PM-01 125 & PM-01 300 2023 - Η Peugeot επιστρέφει στις μοτοσυκλέτες​

Η Mahindra κάνει εξαιρετικό restart στη γαλλική φίρμα

Με το καλαίσθητο γυμνό PM-01, που θα κυκλοφορήσει σε εκδόσεις 125 και 300 κυβικών το 2023, η Peugeot επιστρέφει στην παραγωγή μοτοσυκλετών.
Το 1898, η Peugeot Motorcycles κατασκεύασε την πρώτη της μοτοσυκλέτα, με κινητήρα Dion-Bouton στον πίσω τροχό. Το μοντέλο εκείνο παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού της ίδιας χρονιάς αλλά δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή. Τελικά μετά από την κατασκευή τρίτροχων και τετράτροχων οχημάτων, η Peugeot παρήγαγε το 1901 την πρώτη της μοτοσυκλέτα, με ελβετικό κινητήρα των Zurcher & Luthi. Η εταιρεία συμμετείχε και σε αγώνες, όπως στο Bol d’Or του 1952 με μοτοσυκλέτα 175 κ.εκ., κ.α.
Στη σύγχρονη ιστορία της η Peugeot έχει γίνει γνωστή από τα scooter της, και πριν την εξαγορά της από τη Mahindra όλοι την ξέραμε ως Peugeot Scooters.
Με τους Ινδούς στο τιμόνι, η Peugeot παρουσιάζει στην EICMA 2022 πέντε νέα μοντέλα, μέσα στα οποία περιλαμβάνεται το εντυπωσιακό Adventure Scooter XP400, και η πρώτη της σύγχρονη μοτοσυκλέτα.
H μοτοσυκλέτα ονομάζεται PM-01, ενώ θα κυκλοφορήσει με την ίδια βάση σε 2 εκδόσεις, 125 και 300 κυβικών.

Πρόκειται για ένα γυμνό street μοντέλο, με σύγχρονο design, ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, τροχούς 17 ιντσών, ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm, και μονό πίσω αμορτισέρ. Ο προβολέας είναι ιδιαίτερης σχεδίασης με τρεις κάθετες DRL LED ρίγες από κάτω, ώστε να θυμίζει το σχήμα της πατούσας του λιονταριού μαζί με τα νύχια του.

LED είναι όλα τα φώτα, και τα φλας, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα είναι κι αυτό σχεδιασμένο σαν δυο… νυχιές.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ψηφιακή TFT οθόνη οργάνων και ρεζερβουάρ 12,5 λίτρων, δίσκος 280 mm μπροστά και δίσκος 240 mm πίσω, δικάναλο ABS και ελαστικά με διαστάσεις 110/70-17 και 150/60-17, ενώ η σέλα αναβάτη έχει ύψος 810 mm.
Το PM-01 300 (ξεχωρίζει από το χρυσό πιρούνι, τον πιο ογκώδη κινητήρα και το ενιχσυμένο πλαίσιο) κινείται από μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο και ψεκαστό τετράχρονο κινητήρα 292,4 κ.εκ. Με απόδοση 29 hp / 9.000 rpm και 2,5 kgm / 7.000 rpm. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 162 γεμάτα κιλά.

Αντίστοιχα, το PM-01 125 έχει κινητήρα 124.8 κ.εκ. Με απόδοση 14 h / 9.500 rpm, και 1,12 kgm / 7.500 rpm. Κι εδώ το κιβώτιο είναι 6τάχυτο, ενώ το επίσημο βάρος ανακοινώνεται στα 152 γεμάτα κιλά.
Οι δυο μοτοσυκλέτες αναμένονται στους dealer το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Πηγη www.motomag.gr
 
Top Bottom