EICMA 2022

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Lambretta Χ300 και G350 με 75 χρόνια ιστορίας​


Από το 1947 έως σήμερα έχουν περάσει 75 χρόνια ένδοξης ιστορίας για την Lambretta και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να τα γιορτάσει μια εταιρεία από την παρουσίαση νέων μοντέλων.
Έτσι μαζί με την σειρά μοντέλων V στα 50, 125 και 200 κυβικά, έρχεται να προστεθεί το ολοκαίνουριο X300 Και G350.

Πρόκειται για δύο premium scooter στη μεσαία κατηγορία κυβισμού, όπου διατηρούν ακέραια την αρχιτεκτονική του μεταλλικού αυτοφερόμενου πλαισίου και έχουν πλούσιο και σύγχρονο εξοπλισμό, όπως εμπρός ανάρτηση με δύο βραχίονες και διπλά αμορτισέρ, δικάναλο ABS, LED φώτα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα key-less.

Ειδικά στην περίπτωση του κορυφαίου μοντέλου της εταιρείας, δηλαδή το G350, η οθόνη των οργάνων είναι έγχρωμη TFT και αποτελεί την τελική μορφή του G325 που είχε δείξει το 2017 ως μοντέλο προπαραγωγής.







Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Benelli TRK 702 & TRK 702 X​

Με design και χαρακτηριστικά παραπλήσια με του TRK 800

Δίπλα στο TRK 800, η Benelli παρουσιάζει φέτος και τα TRK 702 & TRK 702 X, με παραπλήσιο στιλ με τον μεγάλο αδελφό τους, και έναν νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 698 κ.εκ..
Παρά τον μικρότερο κυβισμό με το TRK 800 (754 κ.εκ.) η απόδοση των TRK 702 ανακοινώνεται επίσημα στους 76.2 hp / 8.750 rpm (TRK 800 76,2 hp / 8.500 rpm), και στα 6,95 kgm / 6.250 rpm (TRK 800 6,8 / 6.500 rpm), αφήνοντας μας να αναρωτιόμαστε… γιατί τα 702 είναι πιο δυνατά από το 800;! Επιπλέον, τι ακριβώς γίνεται εδώ, με τα μοντέλα να δείχνουν τόσο παραπλήσια και να έχουν ταυτόσημες επιδόσεις; Ποιο είναι το νόημα τέτοιου εσωτερικού ανταγωνισμού; Πολλά ερωτήματα που για την ώρα δεν έχουν απάντηση.

Εντωμεταξύ το παρόμοιο στιλ των 702 με το 800 δυστυχώς συνεχίζει και στη σέλα του συνεπιβάτη, που και εδώ είναι ξεχωριστή, και δεν ταιριάζει με την κατηγορία Adventure / τουρισμού.
Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων, ενώ οι δυο μοτοσυκλέτες θα μπορούν να κυκλοφορήσουν σε περιορισμένη έκδοση στα 35 kW για τους κατόχους Α2 διπλώματος.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ προέρχεται από εκείνο της σειράς 500, και στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα κτηνώδες και εδώ πιρούνι 50 mm με διαδρομή 140 mm (ίδια και στο Χ), και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 168 mm στο TRK 702 και 173 mm στο Χ.

Τα φρένα αποτελούνται από δυο δίσκους 320 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, και από έναν ακόμα δίσκο 260 mm πίσω.
Οι τροχοί του TRK 702 είναι 17 ιντσών με μπράτσα, και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Pirelli Angel GT, ενώ του TRK 702 X είναι 19 και 17 ιντσών με ακτίνες, και ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR.


Το ρεζερβουάρ χωρά 20 λίτρα καυσίμου, ενώ η οθόνη οργάνων είναι έγχρωμη TFT 5 ιντσών, με συνδεσιμότητα.
Στα έξτρα των 2 μοτοσυκλετών έχουμε θερμαινόμενα γκριπ και σέλες, βαλίτσες, dash-cam που τοποθετείται στο ρύγχος, κ.α.

Το Benelli TRK 702 αναμένεται στους dealer την άνοιξη του 2023, σε χρωματισμούς Anthracite Grey, Forest Green και Pearl White.

benelli-trk702-trk702x-00012.jpgbenelli-trk702-trk702x-00017.jpg

Αντίστοιχα, το TRK 702 X αναμένεται στους dealer την άνοιξη του 2023, σε χρωματισμούς Anthracite Grey, Forest Green, Dune Sea και Moon Grey.
Η τιμή των δυο μοντέλων δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: CFMOTO NK-C22 concept​

Σύντομα στην παραγωγή​


Η CFMOTO έφερε στην EICΜΑ το πρωτότυπο NK-C22, μια εκπληκτικής σχεδίασης «γυμνή» μοτοσυκλέτα που αναμένεται σύντονα να μπει στην παραγωγή

Φωτογραφίες: CFMOTO Hellas​

H «συγγένεια» με το V.02-NK, που πρωτοείδαμε το 2017, είναι έκδηλη, όμως το ΝΚ-C22, δείχνει πιο «έτοιμο» για να αποτελέσει μοντέλο παραγωγής. Όπως μαρτυρά η κωδική ονομασία του, έχει κυβισμό 800 κ.εκ. και αυτό σημαίνει πως βασίζεται στο μηχανικό σύνολο του 800 MT. Πρόκειται για τον δικύλινδρο σε σειρά με τους 95 ίππους, που πρωτοδηγήσαμε στο 790 Duke. O συγκεκριμένος κινητήρας , που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της CFMOTO στην Κίνα, θα χρησιμοποιείται στο 790 Duke που επιστρέφει στην γκάμα της KTM, δίπλα στο 890 Duke.
CFMOTO NK C22 3

Πέραν όμως του LC8c και πιθανότατα του πλαισίου, δεν υπάρχουν άλλες ομοιότητες με μοντέλα της KTM. Η εμφάνιση είναι εντελώς διαφορετική, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο μεν, μονόμπρατσο δε, τα φρένα είναι κατασκευής J.Juan, η εξάτμιση με την διπλή απόληξη της SC Project και οι αναρτήσεις πιθανότατα της KYB, ενώ υπάρχουν πολλά εξαρτήματα carbon πάνω στην μοτοσυκλέτα.
CFMOTO NK C22 4


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Honda CMX1100T Rebel 2023​

Η τουριστική έκδοση του cruiser​


Με κινητήρα 1.100 κ.εκ., αλλά χωρίς προστασία από τον αέρα δεν μπορούσες να ταξιδέψεις εύκολα. Με τη νέα touring έκδοση της Rebel μπορείς να το κάνεις και αυτό
Με φέρινγκ να πλαισιώνει τον στρογγυλό προβολέας της Rebel και με πλαϊνές βαλίτσες, 16 λίτρων (δεξία) και 19 λίτρων (αριστέρα) στον στάνταρ εξοπλισμό το CMX1100T είναι έτοιμο για μεγάλες αποδράσεις.
honda cmx1100t rebel 2023 7

Ο κινητήρας του προέρχεται από το Africa Twin 1100 και αποδίσει 87 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 10 kgm στις 4.750 σ.α.λ. Το ride by wire επιτρέπει την εφαρμογή τριών προεπιλεγμένων προγραμμάτων οδήγησης Standard, Rain, Sport και ένα παραμετροποήσιμο από τον αναβάτη (User). Στο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Rebel CMX1100T Rebel συγκαταλέγονται HSTC (Honda Selectable Torque Control), wheelie control.
honda cmx1100t rebel 2023 3

Το πλαίσιο αποτελείται από χαλύβδινους σωλήνες. To ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,6 λίτρα και το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 233 κιλά, με όλα τα υγρά, στην βασική έκδοση, ενώ σε αυτή με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) προστίθενται 10 κιλά. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 700 χλστ. και κάτω από αυτήν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 3 λίτρων με θύρα φόρτισης USB-C.
Οι αναρτησεις αποτελούνται από πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 43 χλστ. σε απόχρωση τιτανίου. Τα διπλά αμορτισέρ είναι τύπου Piggy Back. Τόσο το πιρούνι, όσο και το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, αναλαμβάνουν το φρενάρισμα. Μπροστά έχει τοοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 330 χλστ. με τετραέμβολη δαγκάνα και πίσω ένας ακόμη 256 χλστ. με μονοέμβολη δαγκάνα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται δικάναλο ABS. Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 18 ίντσες μπροστά και 16 ίντσες πίσω, με ελαστικά 130/70 και 180/65. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη στρογγυλή οθόνη LCD.
honda cmx1100t rebel 2023 10


Πηγη https://2wo.gr
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.818
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Αλήθεια τώρα ;
Σαν ψωροϊδο είναι χαχαχαχαχαχα
Εσύ είσαι ταγμένος πενφες και συνηθισμένος με τις σκαλωσιές, γι’αυτό και δεν μπορεις να διακρίνεις τα έργα τέχνης!


tonguetonguetonguetonguetonguetongue
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022 - Bimota BX450 – Πρεμιέρα στο χώμα!​

2d97dab287ca8837c8b6732629ee0eee_XL.jpg


Το νέο BX450 της Bimota είναι μια μοτοσυκλέτα σταθμός για την ιταλική εταιρεία, μιας και μέχρι τώρα είχε στη γκάμα της αμιγώς ασφάλτινες μοτοσυκλέτες. Ένας σταθμός ήδη γνωστός όμως.
Το επονομαζόμενο BX450 λοιπόν, είναι το πρώτο μοντέλο enduro με τα λογότυπα της Bimota και ως εκεί, αφού η Kawasaki είναι πίσω από το project. Ο κινητήρας έρχεται από το Kawasaki KX450X του 2023, ενώ όπως είναι αναμενόμενο, από εκεί έρχονται πλαίσιο και πλαστικά. Η Bimota απλώς πήρε την πράσινη μοτοσυκλέτα και πρόσθεσε προβολέα, πίσω φως και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου. Κοιτάζοντας λίγο παραπέρα, οι Ιταλοί έχουν έχει προσθέσει επίσης ένα πακέτο ηλεκτρονικών, προσφέροντας ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και επιλέξιμους χάρτες γκαζιού.

BIM2.jpg

Στα πιο τεχνικά του πράγματος, η βασική πλατφόρμα του Kawasaki KX450, φέρει αλουμινένιο πλαίσιο με κλασική κάτω διπλή βάση. Μια πολύ συμπαγή δομή που φιλοξενεί ένα υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα στα 449 κ.εκ.. Στο νέο Bimota BX450, παρούσα είναι ηλεκτρική μίζα, μια πιο προηγμένη ECU με συγκεκριμένες χαρτογραφήσεις και πρόγραμμα ελέγχου πρόσφυσης, Στο κομμάτι της εξάτμισης συναντάμε την Arrow, ενώ άγνωστες είναι οι τιμές για την απόδοση του κινητήρα. είναι πιο ανοιχτή για το πλαίσιο και την ανάρτηση.

BIM1.jpg

Στο κομμάτι της ανάρτησης η κληρονομιά του ΚΧ450Χ συνεχίζεται με τα καλάμια της Showa στα 49 χλστ. μπροστά και το πίσω Uni-Trak της Kawasaki συνδεδεμένο με το ίδιο ψαλίδι αλουμινίου. Η Nissin παρέχει τα φρένα, έναν μονό μπροστινό δίσκο με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων καθώς και έναν μονό δισκόφρενο πίσω. Οι ακτινωτοί τροχοί φορούν τα Metzeler 6 Days M+S, 90/100-21 εμπρός και 140/80-18 πίσω.
Το μόνο σίγουρο πως δεν έπεσε η δουλειά που είδαμε στην περίπτωση πχ του Tesi-H2, με μια ίδια μεν, διαφορετική δε μοτοσυκλέτα μεταξύ Kawasaki και Bimota.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2022: Kawasaki H2 SX 2023 Με ραντάρ και ενεργά φώτα​

Η πιο ολοκληρωμένη ενεργητική ασφάλεια σε μοτοσυκλέτα παραγωγής

Η Kawasaki μας είχε παρουσιάσει εδώ και αρκετά χρόνια την φιλοσοφία του Rideology, δηλαδή ενός ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας για τις μοτοσυκλέτες το οποίο θα επικοινωνεί τόσο με τα υπόλοιπα οχήματα στο δρόμο, όσο και με τον ίδιο τον αναβάτη.
Μέχρι στιγμής η H2SX είχε το υψηλότερο επίπεδο ηλεκτρονικού εξοπλισμού στην κατηγορία των sport-touring μοτοσυκλετών και μόνο τα Ducati Multistrada V4S, KTM 1290 Adventure και BMW R1250 RT πρόσφεραν επιπλέον σύστημα ραντάρ με adaptive cruise control.

Όμως από φέτος η H2SX γίνεται η πιο προηγμένη τεχνολογικά μοτοσυκλέτα παραγωγής στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλεια, διότι όχι μόνο αποκτά ραντάρ με adaptive cruise control, αλλά επιπλέον τα φώτα LED εμπρός αποκτούν αισθητήρες, χάρη στους οποίους αντιλαμβάνονται αν έρχεται άλλο όχημα από το αντίθετο ρεύμα ή αν μπαίνεις μέσα σε κατοικημένη περιοχή και αυτόματα σβήνουν τη μεγάλη σκάλα. Όταν περάσει το όχημα ή φύγεις από την κατοικημένη περιοχή, αυτομάτως η μεγάλη σκάλα ανάβει ξανά.


Αντίστοιχο σύστημα έχουν τα αυτοκίνητα πολυτελείας (πρώτη φορά το είχε χρησιμοποιήσει η Cadillac το 1960…) όμως η Kawasaki H2SX είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που το χρησιμοποιεί. Εννοείται πως έχουν και λειτουργία “cornering” για να φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής όταν πλαγιάζει η μοτοσυκλέτα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kove 800X Super Adventure 2023: Με κινητήρα CFMoto-KTM!​

Hot” Adventure 800 από την Κίνα!

Μεγάλη ιστορία πάει να γίνει στην Κίνα γύρω από το ποιος φτιάχνει τον κινητήρα, αλλά κυρίως σε ποιον κατασκευαστή τον διαθέτει. Προς το παρόν, αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι πως όλοι… αγοράζουν από όλους. Ιδού λοιπόν η νέα και ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά Kove 800X Super Adventure με κινητήρα ΚΤΜ-Made in China! Φωτογραφίες: EICMA
Η κινεζική CFMoto ήταν εξαρχής ο κατασκευαστής των δικύλινδρων σε σειρά κινητήρων 790 της ΚΤΜ, ασχέτως αν η αυστριακο-ινδική εταιρία δεν το είχε παραδεχτεί αρχικά.

Τώρα, επίσημα πλέον, και με την CFMoto να παρουσιάζει το πολύ ενδιαφέρον 800 ΜΤ, ο κινητήρας περηφανεύεται για την κινεζική του καταγωγή και η πώλησή του περνάει και σε άλλες κινεζικές εταιρίες.

Η Kove τώρα, είναι το νέο συντομευμένο όνομα της κινεζικής εταιρίας που ξέραμε σαν Colove – ευτυχώς για την Ελλάδα που έγινε Kove, το οποίο είναι πιο εύηχο από το προηγούμενο “Κολοβέ”.
Η κινητικότητα της Kove (Colove) το τελευταίο διάστημα είναι μεγάλη, κι έτσι στην EICMA παρουσίασε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις του Σαλονιού, την Kove 800X Super Adventure.


Λιτή, μαζεμένη σε διαστάσεις και όμορφη μοτοσυκλέτα, που χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο 799 cc με απόδοση 95 hp (71 kW) στις 9.000 rpm και 8.3 kgm (81 Nm)στις 7.500 rpm.

Ο κινητήρας είναι αυτός που κατασκευάζει και χρησιμοποιεί η CFMoto, αν και η Kove ισχυρίζεται ότι υπάρχουν αλλαγές, τις οποίες βεβαίως προς το παρόν δεν μπορούμε να διακρίνουμε και δεν γνωρίζουμε.

Το βάρος της Kove 800X Super Adventure ανακοινώνεται στα περίφημα 183 “γεμάτα” κιλά (και 165 κιλά άδεια!) με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών, κάτι που κάνει την υπόθεση ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.

Ενδιαφέρουσα γιατί μαζί με τις καλές αναρτήσεις (ανάποδο πιρούνι, μονό αμορτισέρ-ευμεγέθες αλουμινένιο ψαλίδι, με διαδρομές 210-200 mm) και τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω (ελαστικά 90/90 και 150/70 αντίστοιχα), η μοτοσυκλέτα είναι “κομμένη και ραμμένη” για την Ελλάδα και μπορεί να χτυπήσει στα ίσια το best seller Yamaha Tenere 700.
Όσο δε αφορά το κομμάτι της ιπποδύναμης, ο κινητήρας της Yamaha βγάζει 70 ίππους και της Kove 95… με την δεύτερη να ανακοινώνει τελική 218 km/h.

To ρεζερβουάρ (παρότι δεν φαίνεται να χωράει τόση πολλή βενζίνη) έχει χωρητικότητα 22 λίτρων καυσίμου, γεγονός που προσφέρει στην 800 μεγάλη αυτονομία 350-400 χιλιομέτρων. Το μεταξόνιο είναι στα 1.502 mm και το ύψος σέλας στα 830 mm.
Στην Ιταλία ανακοινώθηκε πως όταν έρθει η 800 στην Ευρώπη μέσα στο 2023, η τιμή της θα είναι κάτω από τα 9.000 ευρώ, τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική που θα κάνει “φασαρία” στην αγορά. Πληροφορίες μιλούν για άμεση ανάληψη της αντιπροσωπείας της Kove στην Ελλάδα, οπότε αναμένονται εξελίξεις.


Πηγη https://motorbike.gr

Ωραια μοτο και μαζεμενη abcdeabcde
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης

Kove 800X Super Adventure 2023: Με κινητήρα CFMoto-KTM!​

Hot” Adventure 800 από την Κίνα!

Μεγάλη ιστορία πάει να γίνει στην Κίνα γύρω από το ποιος φτιάχνει τον κινητήρα, αλλά κυρίως σε ποιον κατασκευαστή τον διαθέτει. Προς το παρόν, αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι πως όλοι… αγοράζουν από όλους. Ιδού λοιπόν η νέα και ενδιαφέρουσα σχεδιαστικά Kove 800X Super Adventure με κινητήρα ΚΤΜ-Made in China! Φωτογραφίες: EICMA
Η κινεζική CFMoto ήταν εξαρχής ο κατασκευαστής των δικύλινδρων σε σειρά κινητήρων 790 της ΚΤΜ, ασχέτως αν η αυστριακο-ινδική εταιρία δεν το είχε παραδεχτεί αρχικά.

Τώρα, επίσημα πλέον, και με την CFMoto να παρουσιάζει το πολύ ενδιαφέρον 800 ΜΤ, ο κινητήρας περηφανεύεται για την κινεζική του καταγωγή και η πώλησή του περνάει και σε άλλες κινεζικές εταιρίες.

Η Kove τώρα, είναι το νέο συντομευμένο όνομα της κινεζικής εταιρίας που ξέραμε σαν Colove – ευτυχώς για την Ελλάδα που έγινε Kove, το οποίο είναι πιο εύηχο από το προηγούμενο “Κολοβέ”.
Η κινητικότητα της Kove (Colove) το τελευταίο διάστημα είναι μεγάλη, κι έτσι στην EICMA παρουσίασε μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις του Σαλονιού, την Kove 800X Super Adventure.


Λιτή, μαζεμένη σε διαστάσεις και όμορφη μοτοσυκλέτα, που χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο 799 cc με απόδοση 95 hp (71 kW) στις 9.000 rpm και 8.3 kgm (81 Nm)στις 7.500 rpm.

Ο κινητήρας είναι αυτός που κατασκευάζει και χρησιμοποιεί η CFMoto, αν και η Kove ισχυρίζεται ότι υπάρχουν αλλαγές, τις οποίες βεβαίως προς το παρόν δεν μπορούμε να διακρίνουμε και δεν γνωρίζουμε.

Το βάρος της Kove 800X Super Adventure ανακοινώνεται στα περίφημα 183 “γεμάτα” κιλά (και 165 κιλά άδεια!) με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών, κάτι που κάνει την υπόθεση ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.

Ενδιαφέρουσα γιατί μαζί με τις καλές αναρτήσεις (ανάποδο πιρούνι, μονό αμορτισέρ-ευμεγέθες αλουμινένιο ψαλίδι, με διαδρομές 210-200 mm) και τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω (ελαστικά 90/90 και 150/70 αντίστοιχα), η μοτοσυκλέτα είναι “κομμένη και ραμμένη” για την Ελλάδα και μπορεί να χτυπήσει στα ίσια το best seller Yamaha Tenere 700.
Όσο δε αφορά το κομμάτι της ιπποδύναμης, ο κινητήρας της Yamaha βγάζει 70 ίππους και της Kove 95… με την δεύτερη να ανακοινώνει τελική 218 km/h.

To ρεζερβουάρ (παρότι δεν φαίνεται να χωράει τόση πολλή βενζίνη) έχει χωρητικότητα 22 λίτρων καυσίμου, γεγονός που προσφέρει στην 800 μεγάλη αυτονομία 350-400 χιλιομέτρων. Το μεταξόνιο είναι στα 1.502 mm και το ύψος σέλας στα 830 mm.
Στην Ιταλία ανακοινώθηκε πως όταν έρθει η 800 στην Ευρώπη μέσα στο 2023, η τιμή της θα είναι κάτω από τα 9.000 ευρώ, τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική που θα κάνει “φασαρία” στην αγορά. Πληροφορίες μιλούν για άμεση ανάληψη της αντιπροσωπείας της Kove στην Ελλάδα, οπότε αναμένονται εξελίξεις.


Πηγη https://motorbike.gr

Ωραια μοτο και μαζεμενη abcdeabcde
με αυτο ηδη γινεται χαμος στα adv φορουμ ανα τον κοσμο
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

EICMA 2022 - Bimota BX450 – Πρεμιέρα στο χώμα!​

View attachment 46326


Το νέο BX450 της Bimota είναι μια μοτοσυκλέτα σταθμός για την ιταλική εταιρεία, μιας και μέχρι τώρα είχε στη γκάμα της αμιγώς ασφάλτινες μοτοσυκλέτες. Ένας σταθμός ήδη γνωστός όμως.
Το επονομαζόμενο BX450 λοιπόν, είναι το πρώτο μοντέλο enduro με τα λογότυπα της Bimota και ως εκεί, αφού η Kawasaki είναι πίσω από το project. Ο κινητήρας έρχεται από το Kawasaki KX450X του 2023, ενώ όπως είναι αναμενόμενο, από εκεί έρχονται πλαίσιο και πλαστικά. Η Bimota απλώς πήρε την πράσινη μοτοσυκλέτα και πρόσθεσε προβολέα, πίσω φως και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου. Κοιτάζοντας λίγο παραπέρα, οι Ιταλοί έχουν έχει προσθέσει επίσης ένα πακέτο ηλεκτρονικών, προσφέροντας ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και επιλέξιμους χάρτες γκαζιού.

BIM2.jpg

Στα πιο τεχνικά του πράγματος, η βασική πλατφόρμα του Kawasaki KX450, φέρει αλουμινένιο πλαίσιο με κλασική κάτω διπλή βάση. Μια πολύ συμπαγή δομή που φιλοξενεί ένα υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα στα 449 κ.εκ.. Στο νέο Bimota BX450, παρούσα είναι ηλεκτρική μίζα, μια πιο προηγμένη ECU με συγκεκριμένες χαρτογραφήσεις και πρόγραμμα ελέγχου πρόσφυσης, Στο κομμάτι της εξάτμισης συναντάμε την Arrow, ενώ άγνωστες είναι οι τιμές για την απόδοση του κινητήρα. είναι πιο ανοιχτή για το πλαίσιο και την ανάρτηση.

BIM1.jpg

Στο κομμάτι της ανάρτησης η κληρονομιά του ΚΧ450Χ συνεχίζεται με τα καλάμια της Showa στα 49 χλστ. μπροστά και το πίσω Uni-Trak της Kawasaki συνδεδεμένο με το ίδιο ψαλίδι αλουμινίου. Η Nissin παρέχει τα φρένα, έναν μονό μπροστινό δίσκο με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων καθώς και έναν μονό δισκόφρενο πίσω. Οι ακτινωτοί τροχοί φορούν τα Metzeler 6 Days M+S, 90/100-21 εμπρός και 140/80-18 πίσω.
Το μόνο σίγουρο πως δεν έπεσε η δουλειά που είδαμε στην περίπτωση πχ του Tesi-H2, με μια ίδια μεν, διαφορετική δε μοτοσυκλέτα μεταξύ Kawasaki και Bimota.

Πηγη www.bikeit.gr
Bimota κι εντουρο ,ποτσ γκενεν αυτό;
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.645
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Συμφωνώ στην φάση με τα Adventure και γενικά η λογική είναι "ούνα φάτσα ούνα ράτσα". Προφανώς και δεν θα επέλεγα για κανένα λόγο κάποια κινέζικη απομίμηση. Smileys drinking beer Emoticon Devil
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις, λέει η παροιμία.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εφόσον κάτω από τα πλαστικά γράφει Kawasaki όλα γίνονται... eye
Όντως ,ίδιο Καβασάκι είναι.
Αλλά ιεροσυλία ρε φίλε ,καμία σχέση με την ιστορία της μπιμοτα ρε φιλε
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τα ωραιότερα μοντέλα της EICMA

Φωτογραφία Giuseppe Piazzolla, GpiazzoPhotography.com
Παραδοσιακά σε όλες τις Διεθνείς αλλά και τις Ελληνικές Εκθέσεις μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου, τα μοντέλα παίζουν σημαντικό ρόλο στην παρουσίαση των νέων μοντέλων οχημάτων. Η φετινή EICMA δεν αποτέλεσε εξαίρεση και ο Ιταλός συνεργάτης μας Giuseppe Piazzolla, που κάνει και φωτογραφίες από τα GP, δεν έχασε την ευκαιρία να αποθανατίσει τα ωραιότερα μοντέλα της Έκθεσης του Μιλάνο. Απολαύστε με υπευθυνότητα... που λέει και το γνωστό σλόγκαν για τα ποτά.
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.519
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Τα ωραιότερα μοντέλα της EICMA

Φωτογραφία Giuseppe Piazzolla, GpiazzoPhotography.com
Παραδοσιακά σε όλες τις Διεθνείς αλλά και τις Ελληνικές Εκθέσεις μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου, τα μοντέλα παίζουν σημαντικό ρόλο στην παρουσίαση των νέων μοντέλων οχημάτων. Η φετινή EICMA δεν αποτέλεσε εξαίρεση και ο Ιταλός συνεργάτης μας Giuseppe Piazzolla, που κάνει και φωτογραφίες από τα GP, δεν έχασε την ευκαιρία να αποθανατίσει τα ωραιότερα μοντέλα της Έκθεσης του Μιλάνο. Απολαύστε με υπευθυνότητα... που λέει και το γνωστό σλόγκαν για τα ποτά.
Αυτός ο Giuseppe, μόνο για να μας δείξει τα νέα μοντέλα μοτοσικλετών δεν πηγαίνει εκεί.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.161
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι γίνεται επέλαση των Κινέζικων μικρομεσαίων στην φετινή EICMA, αλήθεια πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές γιατί σνομπάρουν την εκδήλωση;
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι γίνεται επέλαση των Κινέζικων μικρομεσαίων στην φετινή EICMA, αλήθεια πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές γιατί σνομπάρουν την εκδήλωση;
Πουλάνε μέσω ίντερνετ λέει..
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Όντως ,ίδιο Καβασάκι είναι.
Αλλά ιεροσυλία ρε φίλε ,καμία σχέση με την ιστορία της μπιμοτα ρε φιλε
Ε ναι ρε Γιάννο.
Μας είχαν συνηθίσει να φοράνε Suzuki μοτέρ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι γίνεται επέλαση των Κινέζικων μικρομεσαίων στην φετινή EICMA, αλήθεια πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές γιατί σνομπάρουν την εκδήλωση;
Πεμφε και κατεμ νομίζω απουσία.
Όλοι οι υπόλοιποι ήταν εκεί
Πολύ γουσταρισα τον ντουκο V4,αλλά 34χιλιαρικα ;
Κάνα Μπλάκ φραϊντει δεν έχει ;
 
Top Bottom