EICMA 2021

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021: Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary 2022 (Video)​

30 χρόνια επιτυχίες​

22YM_HONDA_CBR1000RR-R_FIREBLADE_SP_30TH_ANNIVERSARY.jpg
Aρκετός ήταν ο κόσμος που περίμενε από τη Honda να παρουσιάσει ένα ανανεωμένο CBR1000RR-R Fireblade αλλά και μια επετειακή έκδοση για τα 30 χρόνια κυκλοφορίας της μοτοσυκλέτας που άλλαξε τον κόσμο των superbikes

351859_22YM_HONDA_CBR1000RR-R_FIREBLADE_SP.jpg351860_22YM_HONDA_CBR1000RR-R_FIREBLADE_SP.jpg

Δύο χρόνια μετά την έβδομη γενιά CBR1000RR-R και τριάντα από το πρώτο Fireblade, η ανανεωμένη για το 2022 ναυαρχίδα της Honda στοχεύει στο τρίπτυχο επιδόσεις-ποιότητα-πολυχρηστικότητα, τονίζοντας αυτά τα χαρακτηριστικά.
Αλλαγές συναντάμε στην εισαγωγή, το φιλτροκούτι και την εξάτμιση, με στόχο τις ακόμα πιο δυνατές μεσαίες (άρα καλύτερες εξόδους από τις στροφές για μια “screamer” μοτοσυκλέτα που συναγωνίζεται V4 και Crossplane μοτοσυκλέτες), ενώ το πίσω γρανάζι μεγάλωσε κατά τρία δόντια (φτάνοντας τα 43) για να κοντύνει το κιβώτιο και να επιταχύνει ακόμα πιο γρήγορα. Εξελιγμένο και το traction control (HSTC) του Fireblade για λιγότερη φθορά του ελαστικού-σύμφωνα την Honda κάτι τέτοιο αποφασίστηκε με βάση το feedback από τους αναβάτες του HRC ενώ αλλαγές συναντάμε και στα μπροστινά δισκόφρενα με σκοπό να μην πέφτει η απόδοση τους ακόμα και σε αγωνιστική οδήγηση.

351883_22YM_HONDA_CBR1000RR-R_FIREBLADE_SP.jpg351912_22YM_HONDA_CBR1000RR-R_FIREBLADE_SP.jpg

Όλες οι παραπάνω αναβαμθίσεις έχουν να κάνουν τόσο με την «απλή» όσο και με την SP έκδοση, με την ακριβή σειρά να φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις της Οhlins και φρένα της Brembo.

Όπως είναι φυσικό, τα βλέμματα κλέβει το περιορισμένης παραγωγής, αριθμημένο και εξωτικό Fireblade SP 30th Anniversary, ξυπνώντας μνήμες σε όσους μεγάλωσαν με το πρώτο Fireblade-είτε είχαν στη τσέπη τους το κλειδί είτε ξεροστάλιαζαν έξω από τις βιτρίνες ενώ δεν είχαν λεφτά ούτε για το πρώτο τους πενηντάρι.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021 Voge SR 4 2022: Το πρώτο scooter στον κόσμο με καταγραφικό dash-cam!​

Με τη δύναμη της μητρικής Loncin

Η Voge κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην “καυτή” εμπορικά κατηγορία των μεσαίου κυβισμού scooter με το νέο SR 4. Πρόκειται για ένα μεσαίου κυβισμού scooter με μονοκύλινδρο κινητήρα 350 κυβικών, 28,5 ίππων τον οποίο κατασκευάζει η μητρική Loncin, δηλαδή η ίδια εταιρεία που κατασκευάζει στην Κίνα και τα C400X/C400GT για λογαριασμό της BMW.

Η συνεργασία της BMW με την Loncin έρχεται στο μυαλό και όταν κοιτάς το νέο SR 4 της Voge, καθώς αισθητικά μοιάζει αρκετά με το C400X ττηςγερμανικής εταιρείας, όμως η Voge λέει πως ο σχεδιασμός του έγινε αποκλειστικά στην Ιταλία. Όπως κι αν έχει, πέρα από τον κινητήρα και την εξωτερική εμφάνιση, το SR 4 έχει επίσης το δικάναλο ABS της Continental και στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT 7” με Bluetooth.

Κάπου εδώ όμως σταματούν οι συγκρίσεις με το C400X και γενικώς με τα υπόλοιπα scooter της κατηγορίας, καθώς για πρώτη φορά το SR 4 έχει built-in κάμερα καταγραφής εμπρός, με κάρτα Micro SD για αποθήκευση των δεδομένων.




Στον πλούσιο κατάλογο του εξοπλισμού θα πρέπει να συμπεριλάβουμε τα πλαϊνά led που ενεργοποιούνται αυτόματα όταν στρίβεις (turn assisting lamp τα αποκαλεί η Voge), τον αισθητήρα πίεσης των ελαστικών, το σύστημα key-less με τηλεχειριστήριο και ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές για την τάπα της βενζίνης, τη σέλα και τα ντουλαπάκια στην ποδιά. Θύρα USB και πρίζα 12V μέσα στο δεξί ντουλαπάκι, αποθηκευτικό χώρο 41,5 λίτρων κάτω από τη σέλα (χωρά ένα full face και ένα jet κράνος), ισχυρούς προβολείς led (60.000 CD), χειρόφρενο, αμορτισέρ αερίου που κρατά ανοιχτή τη σέλα και αντικλεπτικό.

Οι αναρτήσεις του SR 4 είναι της ΚΥΒ, με τα δύο πίσω αμορτισέρ να ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις και τα ακτινικά φρένα εμπρός της J.Juan με δύο δίσκους 265mm εμπρός και έναν ίδιας διάστασης πίσω.


Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.274
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

Προσωπικα βρισκω ξεπερασμενο αυτο το διαφημιστικο σοου επικοινωνιας των εταιρειων με τα πανεμορφα κατ΄αλλα κοριτσια.
Δηλαδη σωνει και καλα το πεινασμενο βλεμμα του αντρικου κοινου θα κοιταξει και το εκθεμα .... μετα .....!cdefghigi
Μου θυμιζει καποιους αλλους ρομαντικους εκθεσιακους χωρους ..... που ισως καποια μερα θα πρεπει να λογοδοτησω κι ΄γω ....! ooops
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021: Fantic Motor Caballero 500 Explorer & Rally 125 2022​

To Caballero σε νέες περιπέτειες.​




Η Ιταλική Fantic εμπλουτίζει τη γκάμα του κορυφαίου μοντέλου της Caballero με δύο νέες εκδόσεις τις οποίες παρουσιάζει στην EICMA 2021.
H πρώτη είναι το 500 Explorer που αποτελεί την adventure εκδοχή του μοντέλου. Ο κινητήρας προέρχεται από την έκδοση Rally όπερ σημαίνει πως πρόκειται για τον τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο 450 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5 που αποδίδει 40 hp @ 7.100 σ.α.λ. και 43 Nm ροπής @ 6.000 σ.α.λ. Την μετάδοση αναλαμβάνει κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Τη διαφορά κάνουν o ιδιαίτερος συνδυασμός του λευκού με το χρώμα του χαλκού και η σειρά αξεσουάρ που συνοδεύει το μοντέλο. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται το μικρό τσαντάκι στο ρεζερβουάρ, μια πλαϊνή τσάντα και η σχάρα για τοποθέτηση πραγμάτων στο πίσω μέρος.
Το 500 Explorer έρχεται με αντεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 mm που ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την προφόρτιση και μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω. Την off-road εικόνα συμπληρώνουν τα τρακτερωτά ελαστικά Michelin Anakee Wild, η ποδιά κινητήρα και τα προστατευτικά ψυγείου και προβολέα.
B rally 125 ambient 3


Σε ό,τι αφορά στο Rally 125, πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού που διατηρεί τον βασικό χαρακτήρα της σειράς Caballero και απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε πιτσιρικάδες που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώμα. Το ιδιαίτερό βάψιμό της στο χρώμα της άμμου με μαύρα ματ πλαστικά και καφέ σέλα την κάνει ακόμα πιο ξεχωριστή.
Τέλος, η Fantic παρουσιάζει δύο νέα χρώματα του Caballero Scrambler για το 2022: μαύρο ματ για την έκδοση τo 125 και κίτρινο για το 500.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021: Kymco Agility+ S 125 & 200 2022​

Ολοκαίνουργιο​


Ένα από τα δημοφιλέστερα scooter στην γκάμα της Kymco ανανεώθηκε πλήρως και αντεπιτίθεται στην «μάχη της πόλης» με νέο design, πλούσιο εξοπλισμό και δυνατότερους κινητήρες Euro5

Το μοντέρνο και σύγχρονο design συνδυάζεται άψογα με την πρακτίκοτητα στην περίπτωση του Agility. Το επίπεδο πάτωμα και οι μεγάλοι τροχοί, 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, η χαμηλή και μεγάλη σέλα και το μικρό βάρος παρέμειναν στοιχεία αναλλοίωτα στην εργονομική φαρέτρα του Agility.

Αυτό που έχει αλλάξει 100% είναι η εμφάνιση, που δίνει στο scooter πόλη της Kymco, περισσότερο κύρος. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει η σχεδίαση του LED προβολέα, που διαθέτει φώτα DRL και των φλας στην ποδιά, που ενσωματώνει και δύο αεραγωγούς και η φιμέ ζελατίνα στο τιμόνι. Η ποδιά είναι μεγάλη και αποτελείται στο άνω μέρος κυρίως από βαμμένα πλαστικά και στο κάτω μέρος της από άβαφα.

Kymco Agility plus 2022 12


Το πίσω μέρος διαθέτει μεγαλύτερες επιφάνειες βαμμένων πλαστικών με ωραία συναρμογή μεταξύ τους και σπορ αεραγωγούς πάνω από τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Απόλυτα ταιριαστές οι χειρολαβές αλλά και τα πίσω LED φωτιστικά σώματα. Θα προτιμούσαμε την βάση της πινακίδας – λασπωτήρα λίγο κομψότερη, αλλά είμαστε σίγουροι πως προστατεύει από νερά και λάσπη.

Οι προσφερόμενοι χώροι δείχνουν να είναι επαρκέστατοι για δύο επιβαίνοντες. Η σέλα, που απέχει από το έδαφος μόλις 780 χλστ. είναι μεγάλη. Τι γίνεται τώρα κάτω από αυτή; Ο αποθηκευτικός χώρος μεγάλωσε και πλέον μπορεί να χωριστεί με προσθαφαιρούμενα χώρισματα. Έχει και θύρα USB για να έχετε πάντα φορτισμένα τα ηλεκτρονικά σας.

Ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη είναι πολύ μεγάλος. Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει και «τσέπη» για το smartphone που διαθέτει θύρα φόρτισης USB. Νέος και ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων που παρέχει πολλές πληροφορίες.

Kymco Agility plus 2022 27


Οι κινητήρες και των δύο εκδόσεων είναι τετράχρονοι, μονοκύλινδροι, αερόψυκτοι, τεχνολογίας Euro5. Ο μικρότερος διαθέτει 125 κ.εκ. και αποδίδει 2 ίππους περισσότερους από αυτόν που τροφοδοτεί το Agility+ S125 του 2021. Το 125άρι λοιπόν αποδίδει 10,4 ίππους και το 200άρι (κινητήρας 163 κ.εκ.) 10,9 ίππους.

Πλαίσιο ατσάλινο, συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε προφόρτιση, είναι κοινά και στα δύο scooter. Όπως και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από δύο δισκόφρενα (ένα σε κάθε τροχό)και το δικάναλο ABS. Το βάρος ανέρχεται σε 125 κιλά.

Kymco Agility plus 2022 8


Το νέο Agility+ S αναμένεται να φτάσει στα καταστήματα την άνοιξη του 2022.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021 Voge Rally 300 GY 2022: Προσιτή off-road περιπέτεια​

Το νέο δυνατό χαρτί της Voge

Όπως όλοι ξέρουμε για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα η κατηγορία των μικρού και μεσαίου κυβισμού on-off είχε εξαφανιστεί. Πολύ περισσότερο μας είχαν λείψει οι προσιτές οικονομικά μικρές On-off. Τώρα όμως η κατηγορία αρχίζει να αποκτά νέες και πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, καθώς όλο και περισσότερα κινέζικα εργοστάσια φροντίζουν να παρουσιάζουν μοντέλα προδιαγραφών Euro 5. Το πιο πρόσφατο από αυτά τα νέα προσιτά on-off είναι το Rally 300 της Voge που έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο.

Διαθέτει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 292cc του 300DS, απόδοσης 29 ίππων στις 8.500 στροφές και των 2,7kg/m ροπής στις 7.000 στροφές.
Έχει ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και η μεγάλη διαφορά του από το 300DS είναι οι μεγαλύτεροι τροχοί των 21” εμπρός και 18” πίσω, μαζί με τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και στο ύψος της σέλας στα 850mm από το έδαφος. Οι αναβαθμισμένες “Off-Road” δυνατότητες του Rally 300 τονίζονται από τα 280mm απόστασης από το έδαφος και τα μόλις 139 κιλά βάρους, χωρίς τα 13,5 λίτρα βενζίνης που χωρά το ρεζερβουάρ του!



Στην Ιταλία η τιμή ανακοινώθηκε στα 4.440€ και κάπου εκεί κοντά αναμένεται να έρθει στη χώρα μας παρά τους επιπλέον φόρους που θα το επιβαρύνουν.


Πηγη www.motomag.gr

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021 Yamaha R1 YGTR VR 46 Tribute: Μια πραγματική “Valentino Rossi Edition” [VIDEO]​

Ένα συμβολικό δώρο

Μια σπάνια εμφάνιση έκανε ο Valentino Rossi στην έκθεση της EICMA, καλεσμένος από τους διοργανωτές και την Yamaha με αφορμή τον τερματισμό της εντυπωσιακής αγωνιστικής καριέρας του μετά από 26 γεμάτα νίκες, πρωταθλήματα και ρεκόρ.

Από την μεριά της Yamaha φρόντισε να έχει ένα δώρο έκπληξη για τον Rossi, φτιάχνοντας μια one-off R1 με πάρα πολλά εξαρτήματα από την μοτοσυκλέτα που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motul-WSBK φέτος και τον κατάλογο με τα αγωνιστικά εξαρτήματα της GYTR.
Ουσιαστικά είναι μια μοτοσυκλέτα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με λίγο πιο “normal” κινητήρα.


Τα “Special parts” από τον κατάλογο της GYTR:

GYTR Ηλεκτρονική γκαζιέρα
GYTR Μονόδρομος συμπλέκτης
GYTR Φλάτζα κεφαλής
GYTR Ψυγεία
GYTR Αεραγωγοί
GYTR Κλιπ-ον
GYTR Διακόπτες
GYTR Προστατευτικό μανέτα φρένου
GYTR Ρυθμιστής πίσω ανάρτησης
GYTR Akrapovic Factory Line
GYTR Ζάντες Marchesini



Τα “Special parts” από την R1 των WorldSBK:

Ρεζερβουάρ 22 λίτρα “Factory”
Full Carbon Υποπλαίσιο
Ψαλίδι
Ρυθμιζόμενες πλάκες πιρουνιού (Offset 22.5mm x 27mm)
Special Carbon Fiber Φαίρινγκ και σέλα
Factory Tuned• ECU REX 140 Marelli
Ειδική καλωδίωση για Marelli REX140 ECU
Kit με αισθητήρες
WorldSBK-spec Air Filter
Öhlins Σταμπιλιζατέρ
Öhlins Factory Πιρούνια
Öhlins Factory Πίσω αμορτισέρ
Brembo Front Τρόμπα φρένου
Brembo Δίσκοι φρένων
Brembo Πίσω δαγκάνες
Brembo Εμπρός δαγκάνες
Όργανα με GPS


Πηγη www.motomag.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

EICMA 2021 Voge Rally 300 GY 2022: Προσιτή off-road περιπέτεια​

Το νέο δυνατό χαρτί της Voge

Όπως όλοι ξέρουμε για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα η κατηγορία των μικρού και μεσαίου κυβισμού on-off είχε εξαφανιστεί. Πολύ περισσότερο μας είχαν λείψει οι προσιτές οικονομικά μικρές On-off. Τώρα όμως η κατηγορία αρχίζει να αποκτά νέες και πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, καθώς όλο και περισσότερα κινέζικα εργοστάσια φροντίζουν να παρουσιάζουν μοντέλα προδιαγραφών Euro 5. Το πιο πρόσφατο από αυτά τα νέα προσιτά on-off είναι το Rally 300 της Voge που έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο.

Διαθέτει τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 292cc του 300DS, απόδοσης 29 ίππων στις 8.500 στροφές και των 2,7kg/m ροπής στις 7.000 στροφές.
Έχει ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και η μεγάλη διαφορά του από το 300DS είναι οι μεγαλύτεροι τροχοί των 21” εμπρός και 18” πίσω, μαζί με τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και στο ύψος της σέλας στα 850mm από το έδαφος. Οι αναβαθμισμένες “Off-Road” δυνατότητες του Rally 300 τονίζονται από τα 280mm απόστασης από το έδαφος και τα μόλις 139 κιλά βάρους, χωρίς τα 13,5 λίτρα βενζίνης που χωρά το ρεζερβουάρ του!



Στην Ιταλία η τιμή ανακοινώθηκε στα 4.440€ και κάπου εκεί κοντά αναμένεται να έρθει στη χώρα μας παρά τους επιπλέον φόρους που θα το επιβαρύνουν.


Πηγη www.motomag.gr

Να και κάτι ευχάριστο για τους λάτρεις των dual sport

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021 - Royal Enfield 120th anniversary edition 2022​

Royal-Enfield-120years-editions-00045.jpg
Για να γιορτάσει τα 120 χρόνια από την ίδρυση της, η Royal Enfield παρουσίασε στην EICMA 2021 δυο εκπληκτικές σπέσιαλ εκδόσεις των Continental GT 650 και Interceptor INT 650.
Πρόκειται για μια σειρά περιορισμένης παραγωγής που θα κυκλοφορήσει μόλις σε 480 μοτοσυκλέτες σε παγκόσμια κλίμακα. Εκατόν είκοσι για την Ινδία, 120 για την Ευρώπη, 120 για την Αμερική και 120 για την Ασία. Και από αυτές τις 120 για κάθε ήπειρο, οι 60 θα είναι Continental GT και οι άλλες 60 Interceptor.
Royal-Enfield-120years-editions-00012.jpgRoyal-Enfield-120years-editions-00013.jpg
Οι σπέσιαλ αυτές εκδόσεις γιορτάζουν τις κατασκευαστικές παραδόσεις της Royal Enfield, παραδόσεις που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά για 120 χρόνια μέχρι σήμερα.
Αμφότερες οι εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν σε μαύρο χρωμιωμένο γυαλιστερό φινίρισμα, με χειροποίητα σήματα από μπρούτζο, χρυσές ρίγες στο ρεζερβουάρ και στην ουρά βαμμένες στο χέρι, επετειακά εμβλήματα, μοναδικές σέλες και αύξοντα αριθμό στο ρεζερβουάρ.
Royal-Enfield-120years-editions-00019.jpg
Τα εκπληκτικά σήματα στο ρεζερβουάρ είναι φτιαγμένα στο χέρι, όπως θα δείτε και από τις φωτογραφίες που επισυνάπτουμε, σε συνεργασία με την οικογένεια Senthil από το Kumbakonam στο Tamil Nadu της Ινδίας, οικογένεια με παράδοση στη δημιουργία μπρούτζινων κομψοτεχνημάτων για τους ναούς της χώρας.
Οι ρίγες σε ρεζερβουάρ και ουρά έχουν βαφτεί στο χέρι, αποτίοντας φόρο τιμής στις θρυλικές ρίγες του Madras, με τεχνίτες που τις κάνουν ΑΛΑΝΘΑΣΤΑ κάθε φορά, δίχως εργαλεία, μηχανήματα και ρομπότ.
Τα μοναδικά αυτά χρωμιωμένα μαύρα ρεζερβουάρ έχουν εξελιχθεί στο εργοστάσιο της Chennai, το original εργοστάσιο της Royal Enfield από τη δεκαετία του 1950, αυτό στο οποίο ξεκίνησε το ινδικό ταξίδι της φίρμας. Το χρώμιο αυτό είναι ένα εναλλακτικό, και βιώσιμο χρώμιο, φιλικό προς το περιβάλλον. Πέρα από τα ρεζερβουάρ οι μοτοσυκλέτες είναι ολόμαυρες, ενώ φέρουν μια σειρά από επίσημα αξεσουάρ για την περίσταση.
Royal-Enfield-120years-editions-00009.jpg
Τέλος, μοναδική είναι και η καφέ σέλα, που είναι ασορτί με τα καφέ γκριπ.
Για περισσότερες πληροφορίες, αλλά και για να προ-παραγγείλετε μια από τις υπέροχες αυτές σπέσιαλ εκδόσεις, δείτε ΕΔΩ


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA 2021 ITALJET DRAGSTER 125/200/e01-ELECTRIC 2022: Το αγωνιστικό της πόλης​

Πιο ακραίο από ποτέ και… οικολογικό!

Για το 2022 η Italjet κάνει Euro5 το πιο ακραίο scooter της αγοράς. Ό,τι και να πεις για το Dragster 125/200 θα είναι λίγο για να περιγράψει τις λεπτομέρειες των μηχανικών μερών του που συγκρίνονται μόνο με τις εξωτικές μοτοσυκλέτες της Bimota. Φυσικά εξωτικές είναι οι τιμές που ανακοίνωσε για την χώρα κατασκευής του την Ιταλία, με την έκδοση των 125cc να ξεκινά από τα 5.499€ και την έκδοση των 200 κυβικών να ξεκινά από τα 5.799€.

Λέμε “ξεκινά” διότι η Iltajet έχει φροντίσει να φτιάξει μια σειρά από λαχταριστά αξεσουάρ σε συνεργασία με την Acrapovic, την Ohlins, την Brembo και την Malossi που είναι δύσκολο να αντισταθείς στην αγορά τους! Βάζοντας λοιπόν το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη μπορείς να φτάσεις την απόδοση του κινητήρα των 125cc στους 15 ίππους από 13 και του κινητήρα των 200cc στους 20 ίππους από 18.





Νέα για το 2022 είναι η ηλεκτρική έκδοση του Dragster με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύς 13kw, ο οποίος έχει δυνατότητα ρύθμισης στα 6kw για αύξηση της αυτονομίας. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.


Πηγη www.motomag.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Top Bottom