Ducati Panigale V4

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H τιμή της στην Ιταλία διαμορφώνεται στα 39.500 ευρώ​


Ωρε Γιαννο φτηνο ειναι η μου φαινεται cdefghigicdefghigiabcdefghgkabcdefghgk

Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins και διαθέτουν ημι-ενεργητικό σύστημα Smart EC, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει η σειρά Stylema R της Brembo που συνδυάζεται με νέα τρόμπα MCS. Γι’ αυτούς που επιζητούν το απόλυτο μπορούν να βρουν στη λίστα αξεσουάρ κιτ ολόσωμης εξάτμισης της Akrapovic που αφαιρεί άλλα πέντε κιλά από τη μοτοσυκλέτα αυξάνοντας παράλληλα την απόδοση κατά 12 hp (228 hp). Το αντίτιμο βέβαια σε αυτήν την περίπτωση αγγίζει τα 6.000 ευρώ. eye

 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα

H τιμή της στην Ιταλία διαμορφώνεται στα 39.500 ευρώ​


Ωρε Γιαννο φτηνο ειναι η μου φαινεται cdefghigicdefghigiabcdefghgkabcdefghgk

Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins και διαθέτουν ημι-ενεργητικό σύστημα Smart EC, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει η σειρά Stylema R της Brembo που συνδυάζεται με νέα τρόμπα MCS. Γι’ αυτούς που επιζητούν το απόλυτο μπορούν να βρουν στη λίστα αξεσουάρ κιτ ολόσωμης εξάτμισης της Akrapovic που αφαιρεί άλλα πέντε κιλά από τη μοτοσυκλέτα αυξάνοντας παράλληλα την απόδοση κατά 12 hp (228 hp). Το αντίτιμο βέβαια σε αυτήν την περίπτωση αγγίζει τα 6.000 ευρώ. eye

Τσάμπα πράμα!

…αρκεί να πείσω μια θειά να μου χαρίσει ένα παλιοχώραφο!!!


Tooth Tooth Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Από κατανάλωση τι λέει; cdefghigi

Μην το πάρουμε και μας γονατίσει οικονομικά.. Tooth
Μητσαρα με 16 λιτρα ρεζερβουαρ αμα βγαζει 150 χλμ να με χ@σεις καταναλωση ειναι τωρα αυτη ψιλα γραμματα ToothTooth
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.749
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης

H τιμή της στην Ιταλία διαμορφώνεται στα 39.500 ευρώ​


Ωρε Γιαννο φτηνο ειναι η μου φαινεται cdefghigicdefghigiabcdefghgkabcdefghgk

Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins και διαθέτουν ημι-ενεργητικό σύστημα Smart EC, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνει η σειρά Stylema R της Brembo που συνδυάζεται με νέα τρόμπα MCS. Γι’ αυτούς που επιζητούν το απόλυτο μπορούν να βρουν στη λίστα αξεσουάρ κιτ ολόσωμης εξάτμισης της Akrapovic που αφαιρεί άλλα πέντε κιλά από τη μοτοσυκλέτα αυξάνοντας παράλληλα την απόδοση κατά 12 hp (228 hp). Το αντίτιμο βέβαια σε αυτήν την περίπτωση αγγίζει τα 6.000 ευρώ. eye

Θέλω δύο από αυτές μια σαλόνι και μια μπαλκόνι χααχαχαχ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Θέλω δύο από αυτές μια σαλόνι και μια μπαλκόνι χααχαχαχ
θα σου κανω μια δωρο στα γενεθλια παλικαρμ μη στεναχωριεσαι ToothTooth
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.749
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
θα σου κανω μια δωρο στα γενεθλια παλικαρμ μη στεναχωριεσαι ToothTooth
Αν θες στην γιορτή μου 10 Απριλίου χαχααχα ευχαριστώ πολύ πάντως που με σκέφτεσαι
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Panigale V4 R 2023: Στο δρόμο με 240 ίππους!​

Από τις πίστες, στο δρόμο!

Στην τέταρτη παρουσίαση της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première, ο κατασκευαστής με έδρα τη Μπολόνια παρουσίασε τη νέα Panigale V4 R. Με αυτή τη μοτοσυκλέτα, η Ducati επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά την αποστολή της: να προσφέρει στους φίλους της τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις, οι οποίες φέρνουν τις πολιτικές μοτοσυκλέτες ακόμη πιο κοντά στις αγωνιστικές που χρησιμοποιούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike!
Η νέα Ducati Panigale V4 R είναι άμεσα αναγνωρίσιμη χάρη στα αεροδυναμικά φτερά από ανθρακονήματα, τα εργοστασιακά αγωνιστικά χρώματα της Ducati και τα λευκά number plate με τον αριθμό «1».

Για πρώτη φορά, η μοτοσυκλέτα θα παραχθεί σε περιορισμένη παραγωγή, με τον αριθμό κατασκευής και το όνομα του μοντέλου να αναγράφεται στην επάνω, αλουμινένια πλάκα billet του πιρουνιού.
Η καρδιά της Panigale V4 R προέρχεται από το νέο Desmosedici Stradale R των 998 κ.εκ.. Ένας κινητήρας ικανός να φτάνει τις 16.500 σ.α.λ. με έκτη ταχύτητα (16.000 στις υπόλοιπες σχέσεις) και να αποδίδει την μέγιστη ισχύ των 218 ίππων στις 15.500 σ.α.λ. (συμβατό με Euro-5*), νούμερα που αποτελούν σημείο αναφοράς στο χώρο των supersport μοτοσυκλετών, ίδιου κυβισμού.

Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση και παρά τις όλες βελτιώσεις, η νέα Desmosedici Stradale R έχει ελαφρώς μειωμένες επιδόσεις λόγω του περιορισμού που δημιουργεί το σύστημα της εξάτμισης που συμμορφώνεται με την αυστηρή νόρμα Euro-5. Ωστόσο, η πλήρης απόδοση του κινητήρα εμφανίζεται με την τοποθέτηση της αγωνιστικής εξάτμισης, οπότε η ισχύς ανέρχεται στους 237 ίππους, 3 περισσότερους από την προκάτοχο.

Στα σημαντικά σημεία της νέας Ducati σημειώνουμε:
  • Η νέα Panigale V4 R υιοθετεί τεχνολογικές λύσεις που προηγουμένως προορίζονταν για τα MotoGP και Superbike, όπως είναι διάτρητες μπιέλες και τα έμβολα τιτανίου με κατεργασμένη DLC επιφάνεια
  • Σε ρύθμιση πίστας η νέα Desmosedici Stradale R προσφέρει 240,5 ίππους στις 15.500 σ.α.λ. και συνεχίζει έως τις 16.500 σ.α.λ. (στην έκτη ταχύτητα): εξαιρετικά νούμερα για μια μοτοσυκλέτα παραγωγής
  • Μαζί με τον κινητήρα, έχει εξελιχθεί και το λιπαντικό υπερυψηλής απόδοσης, που προέρχεται από τις συνθέσεις που χρησιμοποιούνται στους αγώνες και που συμβάλλει στην επίτευξη της μέγιστης ισχύος των 240,5 ίππων
Η εξέλιξη του κινητήρα της νέας Panigale V4 R περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ειδικού λαδιού που εξελίχθηκε από τη Shell σε συνεργασία με την Ducati Corse.
Το νέο λιπαντικό υψηλής απόδοσης εγγυάται 10% μείωση των μηχανικών τριβών και έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της μέγιστης ισχύος κατά 3,5 ίππους, η οποία στο όριο του περιοριστή αυξάνεται κατά 4,5 ίππους. Η σύνθεση αυτού του λαδιού βασίζεται στη χρήση πρόσθετων αγωνιστικής φόρμουλας, ειδικά για υψηλόστροφους κινητήρες ξηρού συμπλέκτη.

Όπως στους κινητήρες MotoGP και SBK, στην πραγματικότητα ο ξηρός συμπλέκτης είναι αυτός που επιτρέπει τη χρήση πρόσθετων, που θα καθιστούσαν προβληματική τη μετάδοση της ροπής στην περίπτωση υγρού συμπλέκτη. Αυτά τα χημικά στοιχεία προστίθενται, σε ειδικές ποσότητες και ποσοστά, στο βασικό λάδι ώστε να διασφαλιστεί η σωστή αναλογία μεταξύ απόδοσης και προστασίας του κινητήρα.
Χάρη στον συνδυασμό της αγωνιστικής εξάτμισης και του αποκλειστικά εξελιγμένου λιπαντικού, η μέγιστη ισχύς της Panigale V4 R μπορεί να φτάσει τους εκπληκτικούς 240,5 ίππους.
Αυτοί οι αριθμοί είναι εφικτοί χάρη στην υιοθέτηση εξελιγμένων τεχνολογικών λύσεων που προέρχονται από τον μαγικό κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Για πρώτη φορά σε μία μοτοσυκλέτα δρόμου χρησιμοποιούνται διάτρητες «gun drilled» μπιέλες τιτανίου που έχουν κατά μήκος οπές διαμέτρου 1,6 χλστ. Μία λύση που επιτρέπει τη διέλευση του λαδιού από την κεφαλή στο μικρότερο κάτω άκρο, βελτιώνοντας τη λίπανση και την αξιοπιστία σε ακραίες συνθήκες.
Τα έμβολα της Desmosedici Stradale R έχουν ειδικά επεξεργασμένη επιφάνεια με επένδυση DLC (Diamond Like Carbon), μια λύση που χρησιμοποιείται σε αγώνες MotoGP και Formula 1, η οποία μειώνει τις τριβές και εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε κινητήρα μοτοσυκλέτας δρόμου. Επιπρόσθετα, τα έμβολα έχουν μια νέα γεωμετρία που τα καθιστά 5 γραμμάρια ελαφρύτερα (ίσο με το 2% του βάρους τους) μειώνοντας έτσι τις δυνάμεις αδράνειας, προς όφελος της αξιοπιστίας.

Στις λοιπές αναβαθμίσεις περιλαμβάνεται ένα πιο άγριο προφίλ των έκκεντρων εισαγωγής, για μεγαλύτερη ανύψωση (1 mm), η οποία βελτιώνει την αναπνοή του κινητήρα στις υψηλές στροφές και αυξάνει τη μέγιστη ισχύ σε συνδυασμό με την αγωνιστική εξάτμιση.
Έχοντας πάντα ως στόχο τη βελτίωση της απόδοσης στην πίστα, η Panigale V4 R υιοθετεί τις ίδιες σχέσεις μετάδοσης που χρησιμοποιούν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK.
Όπως συνέβαινε ήδη με τη Panigale V4 S 2022, με την επιμήκυνση της πρώτης σχέσης (+ 11,6 %), της δεύτερης (+ 5,6%) και της έκτης (+ 1,8%), σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Έτσι, η πρώτη σχέση γίνεται πιο ωφέλιμη σε οδήγηση πίστας, προσφέροντας τα πλεονεκτήματα της καλύτερης διαχείρισης του κινητήρα κατά το φρενάρισμα και της καλύτερης επιτάχυνσης κατά την έξοδο από τις στροφές. Επιπλέον, η κοντή κλιμάκωση μεταξύ της πρώτης και δεύτερης σχέσης του κιβωτίου ταχυτήτων επιτρέπει στο Ducati Quick Shift να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά.

Η Desmosedici Stradale R στην έκδοση του 2023 είναι επίσης εξοπλισμένη με νέο ξηρό συμπλέκτη που προέρχεται από την εξέλιξη της έκδοσης που χρησιμοποιείται στο Παγκ. Πρωτάθλημα SBK από την επίσημη ομάδα της Ducati. Η διάμετρος και το αξονικό μήκος υπολείπονται κατά 24 χλστ., ενώ το σημαντικότερο είναι πως το βάρος έχει μειωθεί κατά περίπου 800 γραμμάρια.
Η μεγαλύτερη απόδοση της νέας Panigale V4 R στη πίστα επιτυγχάνεται και χάρη στην υιοθέτηση όλων των ηλεκτρονικών αναβαθμίσεων που έχουν ήδη εισαχθεί στις Panigale V4 ’22 και ’23.
Όπως είναι τα εξελιγμένα Power Modes, η νέα πληροφόρηση «Track Evo» στο πίνακα οργάνων, η νέα χαρτογράφηση του κινητήρα με βαθμονόμηση για κάθε σχέση, οι βελτιώσεις στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Ducati και στο σύστημα Ride By Wire, αλλά και η υιοθέτηση της λειτουργίας Engine Brake Control EVO 2, της νέας λειτουργίας για το DQS και την αναβάθμιση του ελέγχου του ανεμιστήρα ψύξης.
Για να γίνει η Panigale V4 R ακόμη πιο γρήγορη και πιο εύχρηστη στην αγωνιστική της χρήση, έχει υιοθετηθεί το Power Mode που έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία στις Panigale V4 και V4 S, βαθμονομημένο αποκλειστικά για τον κινητήρα της Desmosedici Stradale R.
Υπάρχουν τέσσερις λειτουργίες κινητήρα: οι Full, High, Medium, Low. Οι Full και Low είναι νέες, ενώ οι High και Medium έχουν αναθεωρηθεί.

Η λειτουργία Full Power επιτρέπει στον κινητήρα να αποδίδει την πλήρη απόδοση του χωρίς ηλεκτρονικές παρεμβάσεις, εκτός από την πρώτη ταχύτητα. Για τις λειτουργίες Medium και High Power Modes, έχει εξελιχθεί ένα νέο σύστημα διαχείρισης Ride by Wire με ειδική βαθμονόμηση για καθεμία από τις έξι ταχύτητες, που διασφαλίζει ότι ο αναβάτης έχει πάντα τη βέλτιστη απόδοση κάθε φορά που ανοίγει το γκάζι.

Από την άλλη, το Low Power Mode έχει σχεδιαστεί για οδήγηση στο δρόμο ή για επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης, περιορίζοντας τη μέγιστη ισχύ της μοτοσυκλέτας στους 160 ίππους και προσφέροντας ιδιαίτερα προοδευτική απόκριση στο γκάζι.
Χάρη στα νέα γραφικά του ταμπλό οι παράμετροι λειτουργίας της μοτοσυκλέτας μπορούν να απεικονιστούν ακόμη πιο ευδιάκριτα. Η πιο σημαντική αναβάθμιση στη Panigale V4 R, που έχει ήδη εισαχθεί στη V4 S, αφορά στη διεπαφή, η οποία εξελίχθηκε μέσω του νέου Info Mode από τους αναβάτες του MotoGP και ονομάζεται «Track Evo», ενώ προστίθεται στα ήδη υπάρχοντα «Road» και «Track».
Για να βελτιωθεί η σταθερότητα, η ακρίβεια και η κατευθυντικότητα στις στροφές και κατά το φρενάρισμα και για να επιτρέπει στον αναβάτη την ιδανική ηλεκτρονικά διαμόρφωση του κινητήρα σε κάθε πίστα, η Panigale V4 R υιοθετεί το Engine Brake Control (EBC) EVO 2. Αυτή η λειτουργία διασφαλίζει διαφορετική βαθμονόμηση από σχέση σε σχέση, αλλά και για το καθένα από τα τρία επιλέξιμα επίπεδα, για τη βελτιστοποίηση της έντασης του “φρένου” του κινητήρα σε συνάρτηση με το φορτίο στον πίσω άξονα.

Η Panigale V4 R υιοθετεί μια νέα λειτουργία για το Ducati Quick Shift (DQS) που βελτιώνει την αλλαγή των σχέσεων σε κάθε βαθμό ανοίγματος του γκαζιού. Τόσο όταν αυτό είναι μερικώς όσο και εντελώς ανοιχτό, αντιμετωπίζοντας τις δύο διαφορετικές καταστάσεις με διαφορετικό τρόπο.

Συνεχιζεται.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Panigale V4 R 2023: Στο δρόμο με 240 ίππους!​


Στο μερικό άνοιγα του γκαζιού, η λειτουργία αυτή επεμβαίνει στο ψεκασμό ώστε να υπάρχει απροβλημάτιστη χρήση στο δρόμο δίχως σβήσιμο κινητήρα. Με πλήρως ανοιγμένο γκάζι, κάτι τυπικό για χρήση σε πίστα, η λειτουργία DQS εγγυάται μεγαλύτερη σταθερότητα στη μοτοσυκλέτα και βέλτιστες επιδόσεις για καλύτερο γυρολόγιο.



Εκτός από αυτές τις αναβαθμίσεις, υπάρχει μια ακόμα -σημαντική- για τον έλεγχο του ανεμιστήρα ψύξης για καλύτερη διαχείριση των θερμοκρασιών λειτουργίας. Επιπλέον, αυτή η λειτουργία διασφαλίζει καλύτερη άνεση για τον αναβάτη στις τυπικές ταχύτητες χρήσης του δρόμου.

Για όσους χρησιμοποιούν τη Panigale V4 R μόνο στην πίστα, η Ducati έχει εξελίξει το συγκεκριμένο λογισμικό Ducati Performance DTC EVO 3 για αγωνιστικά ελαστικά & ελαστικά βροχής (διατίθενται εξτρά και καθιστά τη V4 R μη εγκεκριμένη για κυκλοφορία στο δημόσιο δρόμο), το οποίο πλέον επιτρέπει την ενεργοποίηση της λειτουργίας που αναβοσβήνει το πίσω φως θέσης, όπως απαιτείται από τους κανονισμούς αγώνων σε περίπτωση βροχής. Ταυτόχρονα, αντικαθιστά τη λειτουργία Street Riding Mode με τη λειτουργία Rain Mode που είναι ειδικά σχεδιασμένη για χρήση σε βρεγμένες επιφάνειες.



Για να βελτιωθεί η αίσθηση του αναβάτη κατά το άνοιγμα και τη διαχείριση του γκαζιού, υιοθετήθηκε ένα νέο χειριστήριο γκαζιού που είναι 50% πιο συμπαγές και χαρακτηρίζεται από πιο μία πιο πυκνή ακτινική και αξονική επιφάνεια. Τέλος, όπως και στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, υπάρχει ένα Pit Limiter για τον περιορισμό της ταχύτητας κατά την έξοδο και την είσοδο του pit lane.



Η Panigale V4 R χρησιμοποιεί τη γνωστή διάταξη πλαισίου, τύπου «Front Frame» και στο μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου της γκάμας Ducati Panigale. Είναι εφικτή η ρύθμιση του ύψους του άξονα περιστροφής του πίσω ψαλιδιού σε τέσσερις θέσεις με βήματα των 2 χιλιοστών.

Για να αυξηθεί η πρόσφυση, η ευελιξία και η αίσθηση του αναβάτη, το πλαίσιο της Panigale V4 R ακολουθεί την εξέλιξη της Panigale V4/V4 S 2022, διατηρώντας παράλληλα την πλήρη ρύθμιση της ανάρτησης.

Μπροστά, το πιρούνι Öhlins NPX25/30 αυξάνει τη διαδρομή του κατά 5 χλστ., σε σύγκριση με το προηγούμενο «R». Αυτή η τεχνική λύση, σε συνδυασμό με ένα αμορτισέρ Öhlins TTX36, του οποίου η κεντρική απόσταση κυμαίνεται από 312 έως 316 χλστ. με μια τυπική ρύθμιση του άξονα περιστροφής του ψαλιδιού στη θέση +1, αυξάνει το πίσω ύψος κατά 20 χλστ. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται υψηλότερο κέντρο βάρους και επομένως μεγαλύτερη ευελιξία στην είσοδο σε στροφή και στις αλλαγές κατεύθυνσης.



Η υιοθέτηση ενός λιγότερο άκαμπτου ελατηρίου (από 105 N/mm έως 80 N/mm) για το αμορτισέρ και το χαμηλότερο φορτίο στο μπροστινό μέρος λόγω της επιμήκυνσης της διαδρομής του πιρουνιού, βελτιώνουν το κράτημα και την αίσθηση κατά την είσοδο στις στροφές.

Ταυτόχρονα, η μεγαλύτερη διαδρομή του πιρουνιού επιτρέπει στον μπροστινό τροχό να διατηρεί καλύτερη επαφή με την άσφαλτο, ενώ για να απλοποιηθεί η βαθμονόμηση, το πίσω αμορτισέρ είναι εξοπλισμένο με υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης.



H supersport μοτοσυκλέτα της Ducati φοράει ένα εντυπωσιακό ρεζερβουάρ αλουμινίου (βουρτσισμένο ) με χωρητικότητα αυξημένη στα 17 λίτρα και προφίλ που κατά το φρενάρισμα και τις στροφές προσφέρει καλύτερη στήριξη για τα χέρια και τα πόδια του αναβάτη.

Οι αλλαγές στο ρεζερβουάρ συνδυάζονται με μία πιο επίπεδη σέλα, με μειωμένη ποσότητα αφρώδους και με διαφορετική κάλυψη, που αφενός εγγυάται μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης και αφετέρου βοηθά στην σταθερότητα του αναβάτη.



Στη Panigale V4 R το αεροδυναμικό πακέτο έχει επίσης αναβαθμιστεί με στόχο τη μεγαλύτερη απόδοση: τα νέα πτερύγια δύο στοιχείων (βασικό+flap) μπορεί να διασφαλίζουν το ίδιο αεροδυναμικό φορτίο, αλλά είναι πιο κόμπακτ και πιο λεπτά (κατά 40% και 50%, αντίστοιχα).

Για να βελτιωθεί η ψύξη του κινητήρα και να σταθεροποιηθεί η απόδοσή του σε ακραία χρήση στην πίστα, το φέρινγκ έχει τροποποιηθεί στο κάτω μέρος του, κοντά στις απαγωγές, έτσι ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike. Επίσης, αριστερά στο κάτω μέρος, υπάρχει εισαγωγή αέρα για την ψύξη του αισθητήρα του Ducati Quick Shift.



Για περαιτέρω αύξηση της απόδοσης στη πίστα, η Ducati Performance προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ με τα οποία αναβαθμίζεται η Panigale V4 R. Το πλήρες σύστημα εξάτμισης Akrapovič από τιτάνιο, με διπλό σιγαστήρα κάτω από τη σέλα, βελτιώνει (σε σύγκριση με το τυπικό σύστημα) περαιτέρω την αναλογία βάρος/ ισχύος της V4 R χάρη στην εξοικονόμηση 5 κιλών και την αύξηση της ισχύος έως τους 237 ίππους.



Η εξάτμιση διατίθεται με αποκλειστική χαρτογράφηση, στην οποία όλες οι παράμετροι DTC, DWC, DPL και DSC προσαρμόζονται στη νέα ρύθμιση της μοτοσυκλέτας. Μία επιπλέον μείωση βάρους είναι εφικτή χάρη στην τοποθέτηση ζαντών μαγνησίου, οι οποίες εξοικονομούν 0,7 κιλά (-10%) σε σύγκριση με τις ήδη ελαφριές σφυρήλατες ζάντες του βασικού εξοπλισμού.



Για την καλύτερη προσαρμογή της θέσης οδήγησης, διατίθενται ρυθμιζόμενα αλουμινένια μαρσπιέ που εξελίχθηκαν από την Ducati Corse σε συνεργασία με τη Rizoma. Για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου θραύσης σε περίπτωση πτώσης είναι εξοπλισμένα με αρθρωτά πεντάλ φρένου και λεβιέ αλλαγής ταχυτήτων, ενώ χρησιμοποιούν το στάνταρ DQS, το οποίο μπορεί να διαμορφωθεί τόσο ως παραδοσιακός επιλογέας ταχυτήτων όσο και ως ανάποδα/αγωνιστικός.

Το πακέτο Pit Stop προσφέρει κουβέρτες ελαστικών και σταντ, ενώ όσοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν ελαστικά Slick ή Rain, μπορούν να επιλέξουν το λογισμικό DTC EVO 3, το οποίο εισάγει συγκεκριμένες βαθμονομήσεις του ηλεκτρονικού ελέγχου.



Για την έξτρα αγωνιστική εμφάνιση της Panigale V4 R είναι εφικτή η τοποθέτηση ενός ή περισσότερων εξαρτημάτων από ανθρακονήματα, από τα εμπρός και πίσω φτερά έως προστατευτικά για το πλαίσιο, το ψαλίδι, τον οδοντωτό τροχό και το πλαϊνό καπάκι κινητήρα, ακόμη και σε λεπτομέρειες όπως οι απαγωγές για την ψύξη των μπροστινών φρένων που βελτιώνουν την απόδοση στην πίστα για πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα.


Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.220
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δρομου και καλα .... δεν βλεπω προβλεψη για κανενα βαλιτσακι , μια εκδρομη σ/κ στην πιστα με το ιδιο ..... σωβρακο θα συγκαουμε ...! Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δρομου και καλα .... δεν βλεπω προβλεψη για κανενα βαλιτσακι , μια εκδρομη σ/κ στην πιστα με το ιδιο ..... σωβρακο θα συγκαουμε ...! Tooth
Με το ιδιο σωβρακο 3 μερες θα καθεσαι να παρεις μωρομαντηλα για το συγκαμα Tooth
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
μπράβο στη ντουκάτι , μπορεί και το κάνει.
εδραιωμένος premium κατασκευαστής, ξεπουλάει πριν καν παράξει με τρελό περιθώριο κέρδους.

και κατά τη διάρκεια κατασκευάζει 2τροχα όνειρα.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Με το ιδιο σωβρακο 3 μερες θα καθεσαι να παρεις μωρομαντηλα για το συγκαμα Tooth
Στην πίστα με αυτό το πράγμα δε βγάζεις 3 λεπτά, το βρακί θα γίνει καφέ στα 5.!

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Panigale V4 2022 World Champion Replica – Συλλεκτικός φόρος τιμής για Francesco Bagnaia και Álvaro Bautista​

5f1a28b2ca0a173b5e6806349e9eea22_XL.jpg

Με δυο περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις της Panigale V4 S τιμά η Ducati τους δύο νέους παγκόσμιους πρωταθλητές της σε MotoGP και WorldSBK.
Φέτος η Ducati σάρωσε όλους τους τίτλους στις κορυφαίες κατηγορίες αγώνων ταχύτητας, MotoGP και WorldSBK, με τους Pecco Bagnaia και Alvaro Bautista αντιστοίχως. Το γεγονός προσφέρει μια πρώτης τάξης ευκαιρία για τη δημιουργία δύο ρεπλικών των αγωνιστικών μοτοσυκλετών τους, η καθεμία από τις οποίες θα κατασκευαστεί σε αυστηρά 260 κομμάτια – ως αναφορά στο έτος ίδρυσης της Ducati, 1926 – και θα φέρει υπογραφή του κάθε αναβάτη στο ρεζερβουάρ της, προστατευμένη κάτω από μια στρώση διάφανου βερνικιού.
Αμφότερες ρέπλικες είναι στημένες ως ακριβή αντίγραφα των μοτοσυκλετών των δύο πρωταθλητών όπως ακριβώς έτρεξαν φέτος στα πρωταθλήματά τους και θα συνοδεύονται από πιστοποιητικό αυθεντικότητας, μοναδικό τεχνικό εξοπλισμό και συσκευασία δώρου.
Οι δύο ρέπλικες αποκαλύφθηκαν το βράδυ της Πέμπτης, 15 Δεκεμβρίου 2022, στην εκδήλωση Campioni in Piazza2 στη Μπολόνια της Ιταλίας, παρουσία φυσικά των δύο πρωταθλητών.
Η βάση και για τις δύο ρέπλικες είναι η έκδοση Panigale V4 S, στην οποία το πρώτο που ξεχωρίζει είναι τα γραφικά των Pecco Bagnaia #63 και Álvaro Bautista #19.
PanigaleV4 2022 WorldChampion Replica 02 UC469888 Mid
Αμφότερες θα είναι διαθέσιμες μόνο ως μονόσελες, ενώ η αλουμινένια billet πάνω τιμοπνόπλακα της καθεμιάς φέρει εγχάρακτη αναγραφή του ονόματος του μοντέλου και του αριθμού παραγωγής.
Εκτός αυτών όμως, η Ducati τις προικίζει και με μερικά εκλεκτά κομμάτια, όπως ο ξηρός συμπλέκτης STM-EVO SBK με εννιά δίσκους, νόμιμο για χρήση δρόμου τελικό εξάτμισης Akrapovič (που κόβει 2 κιλά ως προς το εργοστασιακής τοποθέτησης εξάρτημα), μπροστινές δαγκάνες Brembo Stylema R συνοδευόμενες από την τρόμπα MCS με απομακρυσμένο ρυθμιστήρι, billet αλουμινένια ρυθμιζόμενα μαρσπιέ της Rizoma και αγωνιστικό ανεμοθώρακα.
Επιπλέον φορούν αρκετά κομμάτια από ανθρακόνημα σε διάφορα σημεία του κορμιού τους, όπως το προστατευτικό εξάτμισης, το καπάκι του εναλλάκτη, φτερά μπρος-πίσω και εισαγωγές αέρα, ενώ το προστατευτικό του μονόμπρατσου ψαλιδιού είναι κατασκευασμένο από συνδυασμό ανθρακονήματος με τιτάνιο.
PanigaleV4 2022 WorldChampion Replica 03 UC469889 Mid
Ειδικά δε για τη ρέπλικα του Bautista (#19), η Ducati προσθέτει και το ρεζερβουάρ σε βουρτσισμένο αλουμίνιο όπως αυτό που ο Ισπανός χρησιμοποιούσε όλη τη χρονιά στο WorldSBK.
Όλες οι μοτοσυκλέτες θα παραδοθούν σε ειδική συσκευασία με αποκλειστικά γραφικά, πιστοποιητικό γνησιότητας, ένα μοναδικό κάλυμμα μοτοσυκλέτας και εξοπλισμένες με το σύστημα τηλεμετρίας Ducati Data Analyser+.
Μαζί οι νέοι ιδιοκτήτες θα παραλάβουν και ένα κιτ προορισμένο αποκλειστικά για την πίστα, με ανθρακονημάτινο διάτρητο καπάκι συμπλέκτη, κιτ αφαίρεσης βάσης πινακίδας και καθρεπτών, καθώς και billet αλουμινένια τάπα καυσίμου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Panigale V4 R - Σε ποιά αγορά κοστίζει 100 χιλιάρικα;​

2b97cdbbcdac087f3f52b7f17df8213b_XL.jpg

Εντάξει, το ξέρουμε ότι δεν είναι για όλους, αλλά σε κάποιες αγορές το Panigale V4 R κοστίζει όντως όσο ένα διαμέρισμα...

Πριν λίγες ώρες, ανακοινώθηκε η διαθεσιμότητα του Ducati Panigale V4 R και στην αγορά της Μαλαισίας, για το 2023. Η μοτοσυκλέτα φυσικά έχει παρουσιαστεί από τον περασμένο Οκτώβριο, σε παγκόσμιο επίπεδο, απλώς προφανώς όπως ξέρουμε καλά, δεν παίρνουν όλες οι αγορές, όλα τα μοντέλα την ίδια περίοδο.

Αυτό που πραγματικά... ζαλίζει, είναι η τιμή την οποία αγγίζει η superbike της Ducati, στην Ασιατική χώρα: Τιμολογείται στα 458.900 Ρινγκίτ Μαλαισίας, ένα ποσόν που αγγίζει τα 100.000 δολάρια ή περίπου 93.700 ευρώ! Για την ιστορία, η τιμή της Panigale V4 R στην χώρα μας ορίζεται στα 51.000 ευρώ, ενώ στην Αμερική τιμολογείται στα 44.995 δολάρια.

Μια καθ’όλα ειδική μοτοσυκλέτα, η Ducati Panigale V4 R εννοείται ότι απευθύνεται σε ελάχιστους, με πολύ βαθιές τσέπες και... αγωνιστικό πλάνο. Βλέποντας όμως τέτοιες τιμές, αναρωτιέσαι το χάσμα από αγορά σε αγορά και φτάνεις στο σημείο να... δικαιολογήσεις, έστω και μερικώς, ορισμένες φωνές που λένε ότι οι μοτοσυκλέτες, σήμερα, κοστίζουν όσο ένα σπίτι!

Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Νέος χρωματικός συνδυασμός Black on Black για την Panigale V2​


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2023, 08:38

Νέος χρωματικός συνδυασμός Black on Black για την Panigale V2



Η Ducati παρουσίασε ένα νέο χρωματικό συνδυασμό Black on Black, για την Supersport Panigale V2, που θα είναι διαθέσιμος παράλληλα με το κλασικό Ducati Red
H Panigale V2 είναι εξοπλισμένη με τον V2 δικύλινδρο Superquadro κινητήρα που από 955 κ.εκ. που αποδίδει 155 ίππους στις 10.750 rpm και ροπή 104 Nm στις 9.000 rpm.

Ο πλούσιος και εξαιρετικά εξελιγμένος στάνταρ εξοπλισμός της Panigale V2 περιλαμβάνει: Aδρανιακή πλατφόρμα 6 αξόνων, ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2 και Engine Brake Control (EBC) EVO. Τον σπορ χαρακτήρα συμπληρώνουν τα νέα στάνταρ ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV Corsa.
Τέλος για τους Ducatista που θέλουν κάτι παραπάνω ή να προσωποποιήσουν την δική τους Panigale V2 υπάρχει και μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ Sport, σχεδιασμένα για να ενισχύσουν το αγωνιστικό πνεύμα της μοτοσυκλέτας. Αλλά και μια σειρά εξοπλισμού αναβάτη που περιλαμβάνει την ολόσωμη φόρμας Ducati Corse C6 και το κορυφαίο κράνος Ducati Corse V6.

Πηγή ζούγκλα.gr
 
Top Bottom