ducati motorbike documentary

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ελα πες….
Ακύρωσες τα Πομακοχώρια για να πας Misano!!!

Watching
Πεστα Γιαννο ωστε ετσι κυρ Στελιο ξαναλα Αγρινιο για λουκουμαδες και θα σου πω τα καλοριζικα YesToothTooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πεστα Γιαννο ωστε ετσι κυρ Στελιο ξαναλα Αγρινιο για λουκουμαδες και θα σου πω τα καλοριζικα YesToothTooth
Άμα βρει τη βαλίτσα θα έρθει abcdefghgk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Χωρις πλακα , ειναι events που γινονται παντα με σκοπο την προωθηση των νεων μοντελων κυριως ( λογικο και θεμιτό ) ... αφηνοντας ομως και την εντυπωση οτι θα χαροποιηθουν ολοι ( παλαιοτεροι , νυν και επομενοι αγοραστες) με μια αοριστα νοητή ... ενδοξη ιστορια της εταιρειας ...! :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducatisti απ’ όλο τον κόσμο συναντήθηκαν και γιόρτασαν τη Ducati​

To Σάββατο 7 Μαΐου 2022​




Ducatisti απ’ όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν στις κατά τόπους αντιπροσωπείες για το #WeRideAsOne, μια νέα μορφή εκδήλωσης που σχεδιάστηκε από την εταιρεία για να δώσει τη δυνατότητα στις κοινότητες των φίλων της μάρκας σε κάθε πόλη να συναντηθούν, να γνωριστούν και να γιορτάσουν μαζί το πάθος τους για την Ducati σε όλες του τις μορφές
Οι αντιπροσωπείες της Ducati στις πέντε ηπείρους προσάρμοσαν την εκδήλωση με κάθε λεπτομέρεια, δημιουργώντας ένα μοναδικό πρόγραμμα για κάθε πόλη. Χάρη επίσης στη βοήθεια των 322 Επίσημων Clubs της Ducati, πολλές πρωτοβουλίες και δραστηριότητες έδωσαν ζωή σε μια αξέχαστη εμπειρία κάτω από το λάβαρο των Rosse of Borgo Panigale.
Η στιγμή-κλειδί της ημέρας ήταν η παρέλαση, με τις μοτοσυκλέτες της Ducati να περνούν και να χρωματίζουν με κόκκινο χρώμα τους πιο επιβλητικούς δρόμους των κύριων πόλεων σε όλο τον κόσμο. Η παρέλαση ήταν μια στιγμή κατά την οποία κάθε Ducatista και παθιασμένος μοτοσυκλετιστής είχε την ευκαιρία να νιώσει πρωταγωνιστής και μέλος μιας κοινότητας που μοιράζεται το ίδιο πάθος. Από αυτούς που αγαπούν τα ταξίδια μέχρι εκείνους που προτιμούν τις συγκινήσεις εντός πίστας, από αυτούς που επιχειρούν στα πιο συναρπαστικά μονοπάτια εκτός δρόμου μέχρι εκείνους που επιλέγουν πιο χαλαρωτικές διαδρομές μεταξύ χωριών και πόλεων.
Ήταν επίσης μια ευκαιρία να ζεσταθούν οι κινητήρες ενόψει του World Ducati Week, που έχει προγραμματιστεί από τις 22 έως τις 24 Ιουλίου στο Misano World Circuit.
Για τη συμμετοχή τους στο #WeRideAsOne, οι οπαδοί της μάρκας είχαν απευθυνθεί στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο της Ducati , ο οποίος παρείχε όλες τις πληροφορίες και λεπτομέρειες για την εκδήλωση.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Συνάντηση των Ducatisti στο Ducati Athens για την δράση #WeRideAsOne​

Από τον BikerSpirit

Το Ducati Αthens, με την ηχηρή συμμετοχή των φίλων του, πραγματοποίησε το Ducatisti Worldwide Gathering με τον τίτλο #WeRideAsOne, το Σάββατο 7 Μαΐου.


Η δράση #WeRideAsOne είχε στόχο να δώσει τη δυνατότητα στις κοινότητες των φίλων της μάρκας σε κάθε πόλη να συναντηθούν, να γνωριστούν και να γιορτάσουν μαζί το πάθος τους για την Ducati σε όλες του τις μορφές.


Με σύμμαχο τον ανοιξιάτικο καιρό, περισσότεροι από 50 Ducatisti είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, να απολαύσουν την διαδρομή και με καλή παρέα να συζητήσουν για το αγαπημένο τους χόμπι. Περιστοιχισμένοι από κλασικά μοντέλα όπως Monster 600 και Multistrada 1ης γενιάς, αλλά και εντυπωσιακά superbikes όπως Panigale V4S Carl Fogarty, οι fans της μάρκας, απόλαυσαν την ορεινή διαδρομή και τον τελικό προορισμό δίπλα στην θάλασσα.


Κατά την διάρκεια της βόλτας, τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες για τη ασφάλεια των αναβατών. Μία ομάδα έμπειρων οδηγών από το Riding School, το Ducati Athens και το DOC (Ducati Official Club Hellas), ηγήθηκαν της πομπής και εξασφάλισαν μια απολαυστική και ασφαλή οδήγηση με αφετηρία το Ducati Athens και τελικό προορισμό τη Νέα Μάκρη.


Η εκδήλωση αυτή ήταν η πρώτη οργανωμένη βόλτα μετά από τον Covid και οι φίλοι της Ducati συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό.



Πηγες ωρε stelios62 και δε λες τιποτα ToothTooth

Πηγη https://bikerspirit.net
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Όσοι πρόλαβατε και κάνατε σέρβις είσαστε τυχεροί.
Λάδια θα υπάρχουν τώρα σε κάνα δίμηνο.
Τα πήραν όλα οι ducatisti
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

World Ducati Week 2022: Το αναλυτικό πρόγραμμα​

Τρεις μέρες γιορτής στο Misano και στα πέριξ στις 22-24 Ιουλίου
WDW2022

Μετά την ανακοίνωση των ημερομηνιών διεξαγωγής του τριημέρου, η Ducati έδωσε στη δημοσιότητα το αναλυτικό πρόγραμμα του WDW 2022 με όλες τις εκδηλώσεις και τους ανθρώπους που θα βρίσκονται εκεί.

Το πρόγραμμα ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου στο Ducati World, μία περιοχή που βρίσκεται στο θεματικό πάρκο της Mirabilandia, στη Ραβέννα της Ιταλίας.

Κατά τη διάρκεια της ετήσιας γιορτής της Ducati, η πιο εντυπωσιακή εκδήλωση είναι σίγουρα ο αγώνας μεταξύ 21 Πρωταθλητών της Ducati, που προέρχονται από όλα τα Πρωταθλήματα που συμμετέχει η εταιρεία (MotoGP, Superbike, Supersport). Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης παρουσιάστηκαν οι ειδικές εκδόσεις της Panigale V4, στα χρώματα των Pecco Bagnaia και Alvaro Bautista, με τις οποίες θα συμμετάσχουν στον αγώνα οι πιλότοι της Ducati.

Ο αγώνας θα αποτελείται από δύο κατηγορίες και οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να θαυμάσουν στην πίστα του Misano, όπου παραδοσιακά είναι και το επίκεντρο της γιορτής, τα Ducati V4 και Ducati V2 στα χέρια ορισμένων από τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Ducati για το πρόγραμμα WDW2022:

«ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ DUCATI

Οι αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές της WDW είναι προφανώς οι μοτοσυκλέτες της Ducati. Μπορείτε είτε να οδηγήσετε την Panigale σε έναν προσομοιωτή τελευταίας γενιάς, είτε να πάρετε μία αναμνηστική φωτογραφία με το Streetfighter να πλαγιολισθαίνει πάνω σε μία ειδική πλατφόρμα. Οι οπαδοί της Multistrada θα μπορούν να αναβιώσουν την ιστορία του μοντέλου μέσα από τα πιο αντιπροσωπευτικά μοντέλα από την απαρχή της ιστορίας της.

Για τους λάτρεις των δύο και των τεσσάρων τροχών, θα μπορέσουν να δουν από κοντά το Audi RS Q e-tron το οποίο συμμετείχε στον αγώνα του Dakar και δίπλα του η DesertX με την αποκλειστική εμφάνισή σε μαύρο χρώμα, εμπνευσμένη από αυτό, αλλά και την Diavel 1260 Lamborghini δίπλα από τo Lamborghini Siàn FKP 37, από το οποίο προήλθε η έμπνευση για τη μοτοσυκλέτα.

ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Σύμφωνα με την παράδοση, η Ducati θα μοιραστεί μία αποκλειστική παρουσίαση ενός νέου μοντέλου με τους συμμετέχοντες στο World Ducati Week. Εκεί θα έχει στηθεί ένα κλειστό δωμάτιο, μέσα στο οποίο οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν ένα από τα νέα μοντέλα του 2023 που θα αποκαλυφθεί επίσημα στο ευρύτερο κοινό μετά το φθινόπωρο.

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Μοτοσυκλέτες όχι μόνο για να τις θαυμάσεις και να τις εξερευνήσεις, αλλά πάνω από όλα για να τις οδηγήσεις. Τα μοντέλα της Ducati και τα Scrambler Ducati θα είναι διαθέσιμα για test ride γύρω από την πίστα του Misano. Οι λάτρεις της ταχύτητας θα μπορούν να κρατήσουν θέση στην πίστα με τη μοτοσυκλέτα τους, αλλά επίσης να κλείσουν και ένα test με το Panigale V4 S MY2022, το κόσμημα τεχνολογίας και επιδόσεων της Ducati. To Ducati Riding Academy θα δώσει επίσης το παρών στο WDW2022, αφιερωμένο στους φίλους της εταιρείας όλων των ηλικιών και κάθε επιπέδου εμπειρίας. Οι νεότεροι συμμετέχοντες θα μπορούν να πάρουν μία γεύση από το DRE Rookie, ενώ ‘μίνι-συνεδρίες’ του DRE Adventure με τα Multistrada V4 S, Scrambler Ducati Desert Sled και το ολοκαίνουργιο DesertX θα λάβουν χώρα για τους λάτρεις της περιπέτειας.

ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ DUCATI

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι αναβάτες της Ducati θα συμμετάσχουν σε πολλές δραστηριότητες στην πίστα. Το Lenovo Race of Champions και ο γύρος της τιμής στην πίστα είναι μόνο δύο από τις περιπτώσεις στις οποίες οι θαυμαστές θα μπορέσουν να δουν και να έρθουν σε επαφή με τους ήρωες της Ducati από το παρόν και το παρελθόν.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Την Παρασκευή 22 Ιουλίου θα λάβει χώρα μία από τις πιο αναμενόμενες και αγαπημένες στιγμές για όλους τους Ducatisti: η παρέλαση της World Ducati Week ! Η στιγμή που η πίστα βλέπει όλους τους θαυμαστές και τις Ducati τους σε πρώτο ρόλο, με το σύνθημα “Let’ s Ride as One”.

Ξεκινώντας με ένα γύρο της πίστας, ένα πολύχρωμο φίδι από μοτοσυκλέτες θα οδηγήσει χιλιάδες θαυμαστές στο Riccione για το Scrambler Beach Party. Οι εγκαταστάσεις για μπάνιο στη Samsara Beach στο Riccione θα φιλοξενήσουν ένα απόγευμα με μουσική και διασκέδαση υπό τη μουσική του παγκοσμίου φήμης Ιταλού DJ και παραγωγού Benny Benassi.

Το απόγευμα του Σαββάτου 23 Ιουλίου θα ξεκινήσει με το αναπόφευκτο “Rustida” (τυπικό BBQ) που θα σερβιριστεί στην κεντρική ευθεία της πίστας από τους υπεύθυνους της Ducati. Το απόγευμα θα συνεχιστεί στο Santamonica Stadium of Misano, δίπλα από τα paddock της πίστας, οπού οι αναβάτες θα κάνουν τον παραδοσιακό χαιρετισμό στους Ducatisti.

Στη συνέχεια το απόγευμα θα κορυφωθεί με την ενέργεια από τη μουσική της Meduza: το τρίο της ιταλικής house μουσικής, με πάνω από 15 εκατομμύρια ακροατές σε streaming σύνδεση. Για τη συμμετοχή στις απογευματινές εκδηλώσεις του World Ducati Week την Παρασκευή και το Σάββατο, είναι απαραίτητη η αγορά εισιτηρίου εισόδου στην εκδήλωση.»

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αμα θα εχει λαχνοφορο αγορα με δωρο μια Superleggera V4 με desmo ... μην μας πιασουν κοροϊδο , θα παω ...!. abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

WDW 2022: Ο αγώνας των Πρωταθλητών​

O Franceso Bagnaia ο μεγάλος νικτής​



Η ετήσια παγκόσμια συνάντηση των φανατικών της Ducati συγκέντρωσε χιλιάδες κόσμου, ο οποίος, μεταξύ άλλων, είδε και τον αγώνα των Πρωταθλητών που συμμετείχαν οι κορυφαίοι αναβάτες του MotoGP και WorldSBK
Οι «ήρωες» της Ducati αγωνίστικαν με Panigale V4 S και Panigale V2 σε αγωνιστική μορφή, καθεμία προσαρμοσμένη στα γραφικά της μοτοσυκλέτας που χρησιμοποιούν οι αναβάτες στα πρωταθλήματα που συμμετέχουν. Όλες οι μοτοσυκλέτες ήταν εξοπλισμένες με αξεσουάρ Ducati Performance για χρήση σε πίστα, όπως εξατμίσεις τιτανίου Akrapovič, ελαστικά Pirelli slick και προστατευτικά μανετών Rizoma.
WDW2022 Race of Champions 10

Οι αναβάτες που συμμετείχαν με Panigale V4 S ήταν οι Francesco Bagnaia, Jack Miller, Michele Pirro της ομάδας Ducati Lenovo Team, Johann Zarco και Jorge Marton της ομάδας Pramac Racing, Enea Bastianini και Fabio di Giannantonio της ομάδας Gresini Racing, Luca Marini και Marco Bezzecchi της ομάδας VR46 Racing Team, Αlvaro Bautista και Michael Rinaldi της ομάδας Aruba.it racing, Philipp Ottl της ομάδας Team Go Eleven, Luca Bernardi της ομάδας Barni Spark Racing, Alex Bassani της ομάδας Motocorsa racing και Danilo Petrucci της ομάδας Warhorse HSBK Racing Ducati
WDW2022 Race of Champions 7

Οι αναβάτες που συμμετείχαν με Panigale V2 ήταν οι Raffaele De Rosa (Ducati Orelac) Federico Fuligni (D34G racing), Oliver Bayliss (Barni Spark Racing), Maximilian Kofler (CM Racing), Federico Caricasulo (Althea Racing) και Nicholas Spinelli (D34G racing).
Ο αγώνας είχε διάρκεια 8 γύρους και ο Bagnaia πήρε των πρωτοπορία από την αρχή κάνοντας ταχύτερο γύρο με 1:35.886. Τις άλλες δύο θέσεις στο βάθρο συμπλήρωσαν οι Luca Marini και Marco Bezzechi.
WDW2022 Race of Champions 23

Στον αγώνα με τις Panigale V2 κέρδισε ο Federico Caricasulo,μπροστά από τους Spinelli Και Kofler.

Πηγη https://2wo.gr
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.759
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Νταξ ... Γιανς πινει .... Γιανς κερναει ....! Tooth
Πάμε Στέλιο του χρόνου και εμεις να αυτοκεραστουμε και να κάνουμε και καμιά βόλτα στα πέριξ;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Riding Experience 2023 - DRE Academy και DRE Travel Adventures​

DucatiRidingExperience_2023__5__UC470403_High.jpg


Το πρόγραμμα Ducati Riding Experience (DRE) διευρύνεται για το 2023 προσφέροντας ακόμη περισσότερες εμπειρίες ανάπτυξης της σχέσης της εταιρείας με τους πελάτες της.
Το DRE γεννήθηκε το 2003 και στις δύο δεκαετίες που μεσολάβησαν έχει καλωσορίσει περισσότερους από 28,000 μοτοσυκλετιστές ενώ συνεχίζει να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει καθώς για το 2023 προσθέτει νέα στοιχεία στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες της DRE Academy και τα οργανωμένα ταξίδια του DRE Travel Adventures.
DRE Academy 2023
DucatiRidingExperience 2023 9 UC470401 High
Το νέο στοιχείο εδώ είναι το DRE Track Warm Up, ένα ανανεωμένο πρόγραμμα χωριστό από το DRE Racetrack και σχεδιασμένο για αναβάτες που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην πίστα. Περιλαμβάνει θεωρητικά μαθήματα για να μάθει κανείς τη σωστή θέση πάνω στη μοτοσυκλέτα και τεχνικές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης, τα οποία ακολουθούνται από πρακτικά μαθήματα στον χώρο του paddock.
Έπειτα έρχεται η ώρα της πίστας, με πέντε μαθήματα, ξεκινώντας με αναγνωριστικούς γύρους πάνω σε μια μοτοσυκλέτα από το πρόγραμμα DRE Road, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα γίνονται στη σέλα μιας Panigale V2, πάντα συνοδεία έμπειρου εκπαιδευτή και με ανάλυση μετά από κάθε μάθημα.
Το DRE Racetrack προορίζεται για αναβάτες με εμπειρία από οδήγηση στην πίστα και αποσκοπεί στο να ακονίσει τις ικανότητές τους προσφέροντας τη μοναδική εμπειρία οδήγησης σε πίστες του MotoGP. Χωρίζεται σε τρία επίπεδα: Track Evo, Track Evo2 και Track Master. Με μοτοσυκλέτες Panigale V2 για το πρώτο επίπεδο, Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary για το Track Evo2 και Panigale V4 S για το Track Master.
Το κορυφαίο επίπεδο Track Master χρησιμοποιεί τους πιο έμπειρους εκπαιδευτές, αλλά και την τεχνολογία με κάμερες και τηλεμετρία για να αναλύσει και να διδάξει, ενώ από φέτος θα αναλογούν μόνο δύο αναβάτες ανά εκπαιδευτή για ακόμη πιο αποτελεσματική εκπαίδευση.
DucatiRidingExperience 2023 3 UC470398 High
Στο πρόγραμμα DRE Racetrack υπάρχει ακόμη και το μάθημα “One to One”, με αποκλειστικό εκπαιδευτή και χωριστή θέση στο pit box για την απόλυτη προσωποποιημένη εμπειρία. Προσφέρει τρεις επιλογές: μια μέρα ως εργοστασιακός αναβάτης καβάλα σε Panigale V4 SP2 στην πρώτη, ενώ οι άλλες δύο περιλαμβάνουν μια ονειρική μέρα πάνω στην Panigale V4 R ή στην ακόμη πιο εκλεκτική Superleggera V4. Στις δύο τελευταίες οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πίστα και ως συνεπιβάτες με τον εκπαιδευτή τους για να δουν επί τω έργω τι σημαίνει σωστή γραμμή, τα σωστά σημεία φρένων και επιτάχυνσης και διάφορες οδηγικές τεχνικές.
Τρία ακόμη πακέτα μαθημάτων στην πίστα της Modena είναι προγραμματισμένα για τα DRE Road και DRE Rookie το 2023. Το DRE Road προορίζεται για όσους θέλουν να βελτιώσουν τις οδηγικές τους ικανότητες σε κάθε δρόμο, καθώς και να δοκιμάσουν τεχνολογικό εξοπλισμό στις διάφορες μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν εδώ (μεταξύ αυτών και τα νέα για το 2023 Multistrada V4 Rally, Diavel V4 και Scrambler).
Το πρόγραμμα DRE Rookie απευθύνεται σε αναβάτες ηλικίας από 18 ως 24 με δίπλωμα Α2.
Το πρόγραμμα του 2023 περιλαμβάνει τρεις εκδηλώσεις DRE Road και DRE Rookie στην πίστα της Modena τα σαββατοκύριακα 20-21 Μαΐου, 24-25 Ιουνίου και 9-10 Σεπτεμβρίου.
Τα δύο DRE Racetrack θα διοργανωθούν στις 6-7 Ιουνίου και 26-27 Σεπτεμβρίου στην πίστα Misano World Circuit Marco Simoncelli.
Το νέο DRE Track Warm Up θα γίνει το σαββατοκύριακο 17-18 Ιουνίου στη Modena.
DRE Travel Adventures
DucatiRidingExperience 2023 2 UC470404 High
Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε για να προσφέρει τη δυνατότητα σε αναβάτες Multistrada V4 και DesertX να απολαύσουν τις μοτοσυκλέτες στο πεδίο για το οποίο κατασκευάστηκαν, αλλά και να διευρύνουν τις οδηγικές τους ικανότητες. Από φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται και με τη νέα Multistrada V4 Rally.
Το πρώτο ραντεβού είναι το DesertX Expedition στη Σαρδηνία, 12 με 16 Ιουνίου, τέσσερα Dream Tour θα λάβουν χώρα 3-5 Ιουλίου, 10-12 Ιουλίου, 13-15 Οκτωβρίου και 17-19 Οκτωβρίου, ενώ το Multistrada Expedition θα ξεκινήσει από το Τορίνο στις 3 Οκτωβρίου και θα τερματίσει στις 8 Οκτωβρίου.
Το πρόγραμμα DesertX Expedition περιλαμβάνει πέντε ημέρες απαιτητικής οδήγησης εκτός δρόμου στη βορειοανατολική Σαρδηνία, συνοδεία επαγγελματικών αναβατών.
DucatiRidingExperience 2023 1 UC470405 High
Το Dream Tour από την άλλη παίρνει τους μοτοσυκλετιστές σε μια ονειρική εκδρομή που ξεκινά από το Borgo Panigale με επίσκεψη στο μουσείο και τη γραμμή παραγωγής, για να συνεχίσει με μια τριήμερη περιήγηση στα πανέμορφα τοπία της Τοσκάνης και της Εμίλια Ρομάνια.
Τέλος το Multistrada Expedition είναι ένα πρόγραμμα 6 ημερών και 5 διανυκτερεύσεων, προορισμένο για αποκλειστικά 10 συμμετέχοντες, σε μια διαδρομή 1500 χιλιομέτρων που περνά από την Ιταλία και τη Γαλλία, επισκεπτόμενο διάσημους προορισμούς όπως οι Cesana-Sestriere, Colle del Sommeiller, το φαράγγι Verdon και η διάσημη Κυανή Ακτή (Côte d'Azur).
Εγγραφές για το DRE Adventure θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο 2023, με εκδηλώσεις προγραμματισμένες για: 25-26 και 27-28 Μαΐου, 13-14 και 15-16 Ιουλίου, 20-21 και 22-23 Ιουλίου, 7-8 και 9-10 Σεπτεμβρίου.
Τα παραπάνω αποτελούν το πρώτο πακέτο Ducati Riding Experience, αλλά νέες διοργανώσεις θα ανακοινωθούν στους ερχόμενους μήνες, ενώ επίσης και το πρόγραμμα DRE Racetrack θα επεκταθεί προσθέτοντας νέες πίστες στο μενού του.
Για περισσότερες πληροφορίες, πρόγραμμα και εγγραφές:
DRE Academy
DRE Travel Adventures


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

460.000 ευρώ για την Ducati Desmosedici GP8 του Casey Stoner​

Η μοτοσυκλέτα που κέρδισε 6 αγώνες το 2008​


Πρόκειται για την μοτοσυκλέτα που «νίκηθηκε» μόνο από την M1 του Rossi στο πρωτάθλημα του 2008
Κινητήρας V4 με 800 κ.εκ. με περισσότερους από 260 ίππους. Για να την αποκτήσει κάποιος πρέπει να δαπανήσει 460 χιλιάδες ευρώ. Απολύτως λογικό νούμερο για μια συλλεκτική αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Μια εγγυημένη επένδυση, αν λάβουμε υπόψη ότι πριν από λίγα χρόνια η GP8 είχε πουληθεί 250 χιλιάδες ευρώ.
Ο Stoner, με τα ελαστικά της Bridgestone, κέρδισε 6 αγώνες και ανέβηκε 11 φορές στο βάθρο των νικητών το 2008. Η μοτοσυκλέτα έχει το Νο1, βαμμένο στα χρώματα της σημαίας της χώρας του.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ
ducati desmosedici gp8 stoner 5


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ψηφιακή περιήγηση στο Μουσείο και το Εργοστάσιο της Ducati [Βίντεο]​

103db65fd47cd13b32ebd1c749eda8d7_XL.jpg

Μέχρι να πάτε αυτοπροσώπως στο Borgo Panigale για να ζήσετε από κοντά την εμπειρία του μουσείου της ιταλικής εταιρείας, ορίστε μια χορταστική γεύση από την επίσημη ξενάγηση.

Η Ducati προσφέρει οργανωμένες ξεναγήσεις στο περίφημο μουσείο της, το οποίο βρίσκεται μέσα στις κεντρικές της εγκαταστάσεις και δίπλα στο εργοστάσιο, οι οποίες μάλιστα γίνονται με συνοδεία εξειδικευμένων ξεναγών που συνοδεύουν την περιήγηση με μοναδικές πληροφορίες σχετικά με τα εκθέματα.

Μάλιστα πρόσφατα η Ducati ανακοίνωσε δύο σημαντικές εξελίξεις στη Borgo Panigale Experience, αφενός με ένα νέο διπλό πακέτο που περιλαμβάνει και το ανάλογο μουσείο της Lamborghini, αφετέρου με μια πολύ περιορισμένη σειρά ξεναγήσεων στο δικό της μουσείο με ξεναγό τον διευθυντή του, Livio Lodi.

Ωστόσο, είναι πολύ πρόσφατη η περιπετειώδης διετία των περιορισμών μετακίνησης εξαιτίας της πανδημίας covid-19, η οποία οδήγησε τη Ducati στο να οργανώσει διαδικτυακές επισκέψεις μέχρι να επιτραπεί ξανά η φυσική πρόσβαση στις εγκαταστάσεις της.
Η κληρονομιά αυτής της διαδικασίας πλέον βρίσκεται διαθέσιμη για όλους στο κανάλι της εταιρείας στο YouTube, όπου πλέον έχει κοινοποιηθεί ένα βίντεο διάρκειας περίπου 50 λεπτών, στο οποίο μια ξεναγός μας παίρνει από το χέρι για να μας συστήσει όλα τα σημαντικά αξιοθέατα του Μουσείου Ducati.
Δείτε εδώ το πλήρες βίντεο στα αγγλικά:


Επιπλέον, στο κανάλι της η Ducati έχει ανεβάσει και ένα ακόμη σχετικό βίντεο που αφορά την περιήγηση στη γραμμή παραγωγής της στο Borgo Panigale – δηλαδή το έτερον ήμισυ της Borgo Panigale Experience.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

“We Ride As One”: η εντυπωσιακή δεύτερη διοργάνωση συγκέντρωσε περισσότερους από 15.000 λάτρεις της Ducati σε όλο τον κόσμο!​

Γέμισε με το χρώμα Ducati Red και το κέντρο της Αθήνας​


Με αφετηρία το Ducati Athens, κομβόι με 70 μοτοσυκλέτες, πέρασε από τις Στήλες Ολυμπίου Διός και από το Ζάππειο για να κατευθυνθεί στην παραλιακή, διασχίζοντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα, με τελικό προορισμό την Ολυμπιακή Μαρίνα, στο Λαύριο
• 15.000 λάτρεις από όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν στις κατά τόπους αντιπροσωπείες Ducati για να τιμήσουν και να ζήσουν μαζί τη δεύτερη διοργάνωση του "We Ride As One"
• Ρώμη, Μόναχο, Σαγκάη, Ντουμπάι, Μιλάνο, Ρίο ντε Τζανέιρο και πολλές άλλες πόλεις σε όλο τον κόσμο αποτέλεσαν το σκηνικό για μία παρέλαση με συμβολικό χαρακτήρα για όλους τους συμμετέχοντες
• Γέμισε με το χρώμα Ducati Red το κέντρο της Αθήνας. Με αφετηρία το Ducati Athens, κομβόι με 70 μοτοσυκλέτες, πέρασε από τις Στήλες Ολυμπίου Διός και από το Ζάππειο για να κατευθυνθεί στην παραλιακή, διασχίζοντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα, με τελικό προορισμό την Ολυμπιακή Μαρίνα, στο Λαύριο.
• Όλο το περιεχόμενο που κοινοποιήθηκε στο κανάλι της Ducati στο Instagram παραμένει διαθέσιμο με τα καλύτερα στιγμιότυπα στο "We Ride As One"
Ducati Athens We Ride As One 2023 2

Η δεύτερη έκδοση του "We Ride As One", της εκδήλωσης που διοργανώνει η Ducati την ίδια μέρα παγκοσμίως δίνοντας τη δυνατότητα σε λάτρεις της μάρκας από το Borgo Panigale να γιορτάσουν μαζί το πάθος τους για τους δύο τροχούς και τη Ducati, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 6 Μαΐου.
Την εφετινή χρονιά, 334 αντιπροσωπείες Ducati, μαζί με 159 διεθνή Επίσημα Clubs της Ducati και στις πέντε ηπείρους, δημιούργησαν και προσέφεραν μια ξεχωριστή εμπειρία στους φίλους της Ducati , εξατομικεύοντας κάθε διαδρομή και μετατρέποντας τις κατά τόπους εγκαταστάσεις σε αποκλειστικά σκηνικά ειδικά για την ημέρα.
Ducati Athens We Ride As One 2023 5

Η δεύτερη διοργάνωση του "We Ride As One" περιλάμβανε 15.000 Ducatisti από περισσότερες από 50 χώρες στο τιμόνι μοτοσυκλετών Ducati και Scrambler Ducati. Η καρδιά της εκδήλωσης ήταν η παρέλαση που και εφέτος είδε τις κόκκινες μοτοσυκλέτες από το Borgo Panigale να δίνουν ζωή και χρώμα στους πιο επιβλητικούς δρόμους των μεγαλουπόλεων. Λονδίνο, Δουβλίνο, Μαδρίτη, Τόκιο, Αβινιόν, Μονακό, Σαγκάη, Ντουμπάι, Μιλάνο, Ρίο Ντε Τζανέιρο, Νέο Δελχί, Μπανγκόκ, Άμστερνταμ, Βρυξέλλες, Σίδνεϊ, Αθήνα είναι μερικές μόνο από τις πόλεις που πρόσφεραν αυτή την εμπειρία και τα μοναδικά συναισθήματα που μόνο η Ducati μπορεί να προσφέρει.
Στην Αθήνα, με αφετηρία το Ducati Athens, κομβόι με 70 μοτοσυκλέτες και περισσότερους από 100 ενθουσιώδεις φίλους της μάρκας και τη συμμετοχή του επίσημου Ducati Official Club Hellas, πέρασε από τις Στήλες Ολυμπίου Διός και το Ζάππειο για να κατευθυνθεί στην παραλιακή, διασχίζοντας την Αθηναϊκή Ριβιέρα, με τελικό προορισμό την Ολυμπιακή Μαρίνα, στο Λαύριο. Με αφετηρία τον Fan Motorcycles, άλλο ένα group 20 μοτοσυκλετών κατευθύνθηκε προς την Βορειανατολική Αττική, επιλέγοντας πιο ορεινές διαδρομές καταλήγοντας στα παράλια στο Πόρτο Ράφτη.
Ducati Athens We Ride As One 2023 4

Στο επίσημο κανάλι της στο Instagram, η Ducati κάλυψε τα διάφορα γεγονότα σε όλο τον κόσμο σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας βίντεο και εικόνες από την ημέρα στα Instagram Stories. Όλο το περιεχόμενο παραμένει διαθέσιμο στο κανάλι της Ducati στα στιγμιότυπα του "We Ride As One".
Το "We Ride As One" είναι μια μοναδική εκδήλωση με στόχο την επιθυμία της Ducati να προσφέρει στην κοινότητα των Ducatista μια ανεπανάληπτη εμπειρία διασκέδασης και συνύπαρξης στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας τους. Με στόχο να κρατήσει ζωντανό το πάθος και τους δεσμούς που συνδέουν όλους τους Ducatisti σε όλο τον κόσμο, η Ducati αποφάσισε να καθιερώσει το «We Ride As One» στο καλεντάρι, ως μία ετήσια εκδήλωση, που θα πραγματοποιείται το πρώτο Σάββατο του Μαΐου.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Indiana 350/650/750, 1986-1990 – Η “λάθος” Ducati!​

Σπαγγέτι γουέστερν

Όταν, το 2011, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Ducati Diavel, ένα καθαρόαιμο ιταλικό με ρούχα αμερικάνικα, υπήρξαν αρκετοί που κατέκριναν την εταιρία απ’ τη Μπολόνια, λέγοντας πως το θρυλικό της όνομα δεν ταίριαζε με τον χώρο των μοτοσυκλετών cruiser.

Δεν γνώριζαν, όμως, ότι δεν ήταν η Diavel η πρώτη cruiser που είχε φορέσει το λογότυπο της Ducati, αλλά οι Indiana και μάλιστα σε τρεις κυβισμούς, από το 1986 μέχρι το 1990, οι οποίες, σε αντίθεση με το πετυχημένο Diavel… κατέληξαν ένα από τα πιο αντιπαθητικά μοντέλα για τους φανατικούς Ducatisti. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος


Η Cagiva, η εταιρία των αδελφών Καστιλιόνι, ήταν έτοιμη για το μεγάλο άνοιγμα στα μέσα της δεκαετίας του 1980. Έχοντας στην κατοχή της σημαντικές ιστορικές ιταλικές μάρκες, βασικός της στόχος ήταν να αναπτύξει μια πλήρη γκάμα μοντέλων – από πενηντάρια και σκούτερ μέχρι ψευδοεντούρο και super sport, αλλά και μοτοκρός και εντούρο – ακόμα κι αν φορούσαν διαφορετικά λογότυπα και ονόματα εταιριών στα ρεζερβουάρ τους.

“Τι καλύτερο λοιπόν από το να φτιάξουμε μια Ducati σε στύλ τσόπερ;” είπε κάποιος και η διοίκηση της Cagiva τον άκουσε. Η συνέχεια δεν ήταν καθόλου πετυχημένη εμπορικά.
Την πλούσια γκάμα της ιταλικής εταιρίας απάρτιζαν διάφορες μοτοσυκλέτες με διαφορετικά λογότυπα στα ρεζερβουάρ:
Cagiva για τα μικρά και τα μεσαία δρόμου, αλλά και τα ψευδοεντούρο.
Husqvarna για τα καθαρόαιμα εντούρο και τα μοτοκρός.
Μorini για τα custom και τουρισμού.
Ducati για τα super sport, αλλά τελικά και… για μεσαίες μοτοσυκλέτες, εκμεταλλευόμενη, έτσι η Cagiva το ισχυρό image του ιστορικού ονόματος.

Στον δρόμο τα πράγματα μπερδεύτηκαν, αφού η Cagiva παρουσίασε με το όνομά της τα τουριστικά Alazzura 350/650, τα ψευδοεντούρο Elefant 650/750/900 (όλα με κινητήρες Ducati), ενώ παράλληλα ετοίμαζε κι ένα “αμερικάνικου” στυλ 900άρι cruiser.


Κι ενώ τα Alazzura και Elefant πραγματοποίησαν την είσοδό τους, η μεγάλη custom μίκρυνε σε κυβισμό, κατέβηκε στα 650 και αποφασίστηκε να μπει στην αγορά – κυρίως στην αμερικάνικη, αλλά και την ευρωπαϊκή – με το λογότυπο της Ducati!
Το ίδιο λογότυπο εμφανίστηκε και το 1993 όταν έφτασαν οι πρώτες Cagiva Elefant 900 στην Αμερική σαν Ducati (Ε 900) και όχι σαν Cagiva, αποκαλύπτοντας την αναποφασιστικότητα της εταιρίας όσον αφορούσε το λογότυπο και το όνομα.

Ο δεσμοδρομικός κινητήρας των Pantah χρησιμοποιήθηκε και στην περίπτωση των Indiana, κι έτσι το 1985 στο σαλόνι του Μιλάνο παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο cruiser 750 κυβικών για πρώτη φορά με το όνομα Ducati.
Την επόμενη χρονιά τα Indiana διατέθηκαν στα 350 κυβικά για την ιταλική αγορά και στα 650 για τον υπόλοιπο κόσμο, ενώ το 750 παρουσιάστηκε το ’87.


Το πλαίσιο προερχόταν από το Elefant, οι ζάντες ήταν χυτές, το τιμόνι μεγάλο, το πιρούνι μακρύ και το ρεζερβουάρ τύπου δάκρυ και μικρό – όπως επέτασσε η μόδα της εποχής για τα αμερικανο-φανή τσόπερ.

Η μεγάλη διαφορά των Indiana σε σχέση με τα υπόλοιπα custom της αγοράς ήταν πως και επιδόσεις είχαν και μπορούσαν να στρίψουν σαν γνήσια ιταλικά τέκνα, ενώ φρέναραν με αξιοπρέπεια.

Η μεγάλη τελική των 650/750 βέβαια κούραζε αφάνταστα τον αναβάτη, που ήταν στημένος “καμαρωτά” πάνω στη *****ή σέλα, ενώ το μικρό ρεζερβουάρ έκανε τον τουρισμό περισσότερο φαντασίωση παρά προορισμό.

Όλα τα παραπάνω, μαζί με τα χρωμιωμένα καπάκια, και όλες οι στυλιστικές – ακραίες και κακόγουστες για τους πωρωμένους σπορ Ducatisti – προσπάθειες των ανθρώπων της Cagiva δεν έφεραν την εμπορική επιτυχία, αλλά δημιούργησαν ένα μοντέλο που γενικά χαρακτηρίστηκε ιεροσυλία.

Ιεροσυλία ιδίως για το όνομα της Ducati που είχε συνδεθεί από το ’60-’70 με δίτροχες παθιασμένες αριστοτεχνικές κατασκευές, οι οποίες διέπρεπαν στις ασφάλτινες πίστες. Το τμήμα μάρκετινγκ της Cagiva είχε πέσει έξω.
Η αμερικάνικη αγορά υποδέχτηκε την Indiana με… κλειστή αγκαλιά και ειρωνείες.


Η χαμηλή τιμή αγοράς δεν είχε σημασία για τους Γιάνκηδες. Αγόραζαν βάσει του ονόματος και της φήμης και μια Ducati με ψηλά τιμόνια και χρώμια έμοιαζε σαν κάποιος να προσπαθούσε να τους πουλήσει γάλα εξαιρετικής ποιότητας… αλλά μαύρου χρώματος.

Επίσης τα 650 κυβικά ήταν πολύ λίγα για μια χώρα που όλα ήταν και έπρεπε να είναι μεγάλα. Τα “ερμαφρόδιτα” Ducati πούλησαν λιγότερα από 250 κομμάτια (!), ενώ παραπάνω από 2,250 κατασκευάστηκαν (εκ των οποίων τα 1.800 ήταν 650 κυβικών). Παρά τις πενιχρές τους πωλήσεις, η Cagiva τα κράτησε στην αγορά για τέσσερα ολόκληρα, βασανιστικά χρόνια μέχρι το 1990.

Τα 750άρια απέδιδαν 53 ίππους, είχαν βάρος 180 κιλών και μόλις 64 κατασκευάστηκαν!


Η συλλεκτική αξία των Indiana είναι δεδομένη λόγω σπανιότητας και θα θέλαμε να είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μία, σίγουροι ότι θα διαπιστώναμε πόσο καλή δουλειά είχαν κάνει οι Ιταλοί.

Τα τεστ της εποχής μιλούσαν για ελαφριά αίσθηση και σιγουριά στις κινήσεις τους, όρεξη για σούζες από το οπισθόβαρο σύνολο με τον ροπάτο κινητήρα και τις κοντές σχέσεις, ενώ στο κομμάτι των αναρτήσεων τα πράγματα δυσκόλευαν, λόγω των σωστών-σκληρών αναρτήσεων που δεν προσέφεραν τόση άνεση, αλλά στόχευαν στο καλό κράτημα.

Οι σκληρές αναρτήσεις ήταν το μεγάλο αρνητικό σημείο των Ιndiana, πέρα από την εμφάνιση βέβαια, και φυσικά το “ξύλο” που έτρωγε ο αναβάτης από τον αέρα έτσι και προσπαθούσε να πάει γρήγορα, πόσο μάλλον να πιάσει την τελική των περίπου 180 km/h με το 750.
Ο πάντα παρών εξαίσιος παραδοσιακός ήχος του L-90 δεν μπορούσε να αποζημιώσει για όλα αυτά, ενώ το τελευταίο καρφί στον τάφο των Indiana είναι ότι αργότερα εμφανίστηκαν και σαν μοντέλα Police για χρήση από την αστυνομία. Η ασχήμια του φέρινγκ τους ήταν επική!


Το κωμικό φέρινγκ και το άσπρο-μπλέ βάψιμο ήταν ό,τι καλύτερο για την ολοκλήρωση ενός κακόγουστου αστείου. Έκτοτε η Ducati δεν τόλμησε – ακόμα κι όταν άλλαξε χέρια για να περάσει στην αμερικάνικη επενδυτική εταιρία Texas Pacific – να παρουσιάσει μοντέλο ανάλογου προορισμού.

Η γραμμή αυτή άλλαξε και ευτυχώς δικαιώθηκε το 2010, οπότε η Ducati με νέο ιδιοκτήτη (Audi-VW) πλέον έκανε μια παρόμοια κίνηση, παρουσιάζοντας τα Diavel, αλλά σε στυλ power cruiser και όχι chopper.

Τα Diavel έγιναν επιτυχία στις ΗΠΑ λόγω του ότι κουβαλούσαν ένα “βαρύ”, τσαμπουκαλεμένο προφίλ αλλά και ένα ισχυρό μοτέρ με 160+ίππους, ενώ διέθεταν και καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία τους.

Με αυτόν τον τρόπο τα “σπαγγέτι γουέστερν του παρελθόντος” τύπου Indiana ξεχάστηκαν και παρότι υπάρχουν σήμερα ανά τον κόσμο ελάχιστα κομμάτια, δεν είναι διόλου επιθυμητά από συλλέκτες Ducati.
Φανταστείτε ότι είδαμε πρόσφατα σε αγγλικό περιοδικό την αγγελία πώλησης ενός Indiana 750 σε καλή κατάσταση (και δώρο ένα δεύτερο, αν και λίγο ταλαιπωρημένο για ανταλλακτικά), έναντι του ποσού των 2.500 περίπου ευρώ!

Κρίμα, πραγματικά…

Πηγη https://motorbike.gr
 
Top Bottom