ducati motorbike documentary

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ducati 900 Super Sport Desmo (1975) 864.00 cc V2,- 90° four-stroke 5-speed Power: 70hp

(ένα πολύτιμο κομμάτι της ιταλικής μοτοσικλέτας) Η Ducati προσέφερε τη σχεδίαση 900SS με βάση το750ss μεταξύ 1975 και 1982, ενώ τα μοντέλα του πρώτου έτους ήταν τα πιο σπάνια, καθώς μόλις 246 παρήχθησαν. Οι 75 πρώτες μοτοσυκλέτες είχαν τον επιλογέα ταχυτήτων στη δεξιά πλευρά, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. Για πολλούς οπαδούς της Ducati, αυτό είναι το καλύτερο έτος της γραμμής 900SS.

118766292_1640757529418969_5642603505483908139_o.jpg 118789976_1640757999418922_6587975634159280775_n.jpg 118763824_1640757559418966_8194958134837828474_o.jpg 118764587_1640758159418906_1844203622492737203_o.jpg 118765561_1640758026085586_5881761244935935737_o.jpg 118769826_1640757382752317_747918662075319194_o.jpg 118770902_1640758176085571_176819221928568140_o.jpg 118819235_1640758199418902_4763807645703240703_o.jpg
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... σαν στραγάλια έτρωγε τα ρουλεμάν μπιελας το αφιλοτιμο .... αλλά τραίνο όταν τ' άλλα ούτε ευθεία δεν μπορούσαν .

ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ducati De Luxe 250 (1962 – 1974) συμπίεση 10:1 27hp / 8,500rpm. 118 kg./ 140 Km/h.
Η Ducati De Luxe 250 ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στην κατηγορία των μοτοσικλετών που θεωρήθηκαν υψηλής απόδοσης στη δεκαετία του '60, το De Luxe έγινε επιτυχία και στην πραγματικότητα κατέληξε να είναι το μοντέλο που κατασκευάστηκε σε μεγαλύτερη ποσότητα από την Mototrans καθ 'όλη τη διάρκεια των 12 χρόνων παραγωγής της, δεδομένου ότι ήταν σε πώληση μέχρι το 1974. Στα χρόνια της παραγωγής της, επίσης η Mototrans ξεκίνησε το 24 Hours, ένα πιο σπορ μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα κατασκευάζοντας το Road and Scrambler.

Η MotoTrans είναι μια ισπανική εταιρεία που παρήγαγε μοτοσικλέτες και σκούτερ μεταξύ του 1957 και του 1983 όταν αγοράστηκε από την Yamaha .

119096243_1648312218663500_4605967092446575291_n.jpg 119106584_1648312005330188_3332454728459304829_n.jpg 119096125_1648312625330126_9047710080990038725_n.jpg 119116711_1648312391996816_3384884472508826862_n.jpg 119127208_1648311985330190_6092565977912980392_n.jpg 119131072_1648311995330189_5851518798658917439_n.jpg 119173472_1648312265330162_5917036742245313280_n.jpg 119229690_1648312738663448_6199669476513998872_n.jpg 119190346_1648312595330129_8450154489639395925_n.jpg 119195065_1648312125330176_6547171968331851902_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
DUCATI ΜΙΝΙ 3 (1976)
Κινητήρας.
δίχρονος μονοκύλινδρος.
Διάμετρος Χ διαδρομή 38 x 42 mm. Κυβισμός 47,6 cc συμπίεση 11,2 : 1 τρεις ταχύτητες στο χέρι
Μέγιστη ταχύτητα 40 km/h / 5.800 σ.α.λ. Βάρος 55kg

129620565_1729474380547283_8394642671198089703_n.jpg129781916_1729474373880617_8078175755322659488_n.jpg130168061_1729474387213949_1585096450910022427_o.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
DUCATI 350 DESMO 1970-72 340,2cc 24hp/ 8500 rpm 5 Speed
Ο αρχιμηχανικός Fabio Taglioni πρωτοστάτησε στη χρήση των Desmodromic βαλβίδων σε μοτοσικλέτες αγώνων για τη Ducati στα τέλη της δεκαετίας του 1950, αλλά μόλις δέκα χρόνια αργότερα οι μοτοσυκλέτες δρόμου Ducati ήταν εξοπλισμένες με κινητήρες Desmo.
Η λέξη Desmodromic δεν προέρχεται στην πραγματικότητα από την ιταλική διάλεκτο αλλά από δυο ελληνικές ρίζες το desmos και το dromos. Το σύστημα Desmodromic Ducati είναι μοναδικό στο γεγονός ότι οι βαλβίδες κλείνουν και ανοίγουν με σύστημα έκκεντρων και μοχλών αντί να βασίζονται σε τυποποιημένα ελατήρια βαλβίδων η ίδια βασική διάταξη Desmodromic συνεχίζει να κερδίζει σήμερα παγκόσμια πρωταθλήματα και είναι βαθιά ριζωμένη στο ανταγωνιστικό σήμα της DUCATI
Το 1968 ήταν η ταχύτερη παραγωγή στα 350cc της DUCATI με167km/h και με ποιο ελεύθερη εξάτμιση έφτανε τα 182km/h

Ducati 350 Desmo  70.jpg
83052424_1441935952634462_3132380405580169216_o.jpg82949606_1441935899301134_1901547382475063296_n.jpg22176496812daa24544d8aac518e7c9e.jpg82541269_1441936062634451_6843810797383057408_n.jpg82431514_1441935909301133_5232549521321361408_n.jpg
ca0817-300182_6@2x.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ducati 750 GT
Κινητήρας δικύλινδρος αερόψυκτος V 90° Διάμετρος Χ Διαδρομή 80 Χ 74,4 748 cc Συμπίεση 8,5:1, 5 ταχύτητες, 57 hp/7700 rpm 185 kg 200 km /h
Η Ducati 750 GT ήταν ένα μοντέλο της Ducati από το 1971 έως το 1974. Επιπλέον, κατασκευάστηκαν το 1978 40 750GTs. Η συνολική παραγωγή του 750GT για όλα τα έτη κατασκευής ήταν 4.133 μοτοσυκλέτες. Σχεδιασμένη από τον Fabio Taglioni , η μοτοσικλέτα ήταν η πρώτη Ducati που είχε διαμόρφωση κινητήρα 90° V-twin , η οποία έγινε χαρακτηριστικό των μοτοσυκλετών Ducati που ακολούθησαν.

141783918_1767195353441852_2114704020805306591_o.jpg141858336_1767195423441845_2133487880033633035_o.jpg142143680_1767195483441839_2262893835998984124_o.jpg82087156_1429363660558358_4704721886301388800_o.jpg81906224_1429360867225304_2110761187992928256_n.jpg141471862_1767195573441830_3130579246783255589_o.jpg141551341_1767195360108518_6984514939483112638_o.jpg141771465_1767195616775159_2514823044865824584_o.jpg141846396_1767195640108490_5317602193752848825_o.jpg141882142_1767195510108503_2617039324304067509_o.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το μηχανάκι του μισού εκατομμυρίου​

Μια κλασική Ducati του 1965 που έμεινε σε στάδιο concept​

image (3).jpg

Θέλοντας να επιδείξει την αγωνιστική ανωτερότητα των δίτροχών της, η Ducati κάλεσε το 1954 τον Fabio Taglioni, τον θρυλικό μηχανικό, αρχισχεδιαστή, τεχνικό διευθυντή μεταξύ 1954-1989 και «πατέρα» του δεσμοδρομικού συστήματος, να φτιάξει ένα νέο μηχανάκι που να τα βάζει άνετα με τα δίτροχα που έρχονταν από Ιαπωνία μεριά.
Και το όνομα αυτού, 125/4 Grand Prix, ένα ατσάλινο αγωνιστικό 125 κυβικών που αρθρωνόταν γύρω από έναν αερόψυκτο 4κύλινδρο εν σειρά με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 8ταχυτη μετάδοση.
image.jpg
Ο εξοπλισμός περιλάμβανε ακόμα αναρτήσεις Ceriani και φρένα Oldani και η μηχανή πέρασε πάνω από μια δεκαετία στο σχεδιαστήριο και τις τεχνικές βελτιώσεις.
image (1).jpg
Όταν ολοκληρώθηκε επιτέλους το 1965, οι εποχές την είχαν ξεπεράσει, κι έτσι η Ducati αποφάσισε να μην τη ρίξει στην αγορά.
image (2).jpg
Την αγόρασε όμως η οικογένεια Morbidelli, η οποία στα επόμενα χρόνια την εκσυγχρόνισε ώστε να εναρμονίζεται με τα σύγχρονα δεδομένα της κίνησης σε δύο τροχούς.
image (6).jpg
Πρόκειται αναμφίβολα για ένα ξεχωριστό κομμάτι της ιστορίας της μοτοσικλέτας που εξασφάλισε ο οίκος Bonhams για την ανοιξιάτικη δημοπρασία του στα τέλη Απριλίου.
image (4).jpg

Και περιμένει να πιάσει κάπου μεταξύ 460.000-690.000 ευρώ, θέτοντας νέο ρεκόρ τιμής για δίτροχο…

image (5).jpgimage (7).jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: DUCATI SCRAMBLER 250, 350, 450 1962 – 1976​



Οι “αμερικάνικες” Ducati που πήγαιναν και στο χώμα


Μπορεί στις μέρες μας το όνομα Scrambler για τη Ducati να είναι συνδεδεμένο με σύγχρονες νεορετρό μοτοσυκλέτες με αερόψυκτους V-2 Desmo κινητήρες, ωστόσο όλα άρχισαν πολλά χρόνια πριν, με μια γκάμα μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών που σημείωσαν μεγάλη εμπορική επιτυχία στην αγορά των ΗΠΑ. Κείμενο: Κώστας Γαμβρούλης

Η ιστορία ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Οι ουγγρικής καταγωγής αδερφοί Berliner, που είχαν αναλάβει την αντιπροσώπευση και διανομή των Ducati, Zundapp, Norton, Μatchless και Moto Guzzi στις HΠΑ, είναι σε συνεχή επαφή με τις εταιρίες αυτές, ζητώντας τους να κατασκευάσουν μια μικρού κυβισμού, πολυχρηστική μοτοσυκλέτα.

Πιστεύουν ότι η τεράστιας δυναμικής αγορά των ΗΠΑ αποζητά ένα μοντέλο αυτού του είδους και οι εμπορικές προοπτικές είναι πολύ μεγάλες. Η εταιρία που ανταποκρίνεται πιο άμεσα στο αίτημα αυτό, είναι η Ducati, η οποία την εποχή εκείνη είχε στη γκάμα της αποκλειστικά μονοκύλινδρα μοντέλα, με τον εμβληματικό L2 (όπως λένε οι Ιταλοί τον V-2 τους) Desmo, να παρουσιάζεται μια δεκαετία αργότερα (1972) .

O «μικρού κυβισμού κινητήρας» ήταν ήδη έτοιμος, ένας μονοκύλινδρος αερόψυκτος 249 cc με μονό εκκεντροφόρο οδηγούμενο από άξονα και κωνικά γρανάζια, ο οποίος τοποθετούνταν στο μοντέλο Diana 250 ή Daytona 250 όπως ήταν γνωστό στη Βρετανία. Το θέμα ήταν πώς θα αποκωδικοποιούσε η Ducati την «πολυχρηστική» απαίτηση των Berliner.

Τα On–Off ακόμα… δεν είχαν εφευρεθεί ακόμα ως κατηγορία, για την ακρίβεια, στις αρχές της δεκαετίας του 1960 τα πράγματα ήταν πολύ περιορισμένα και συγκεκριμένα σε ό,τι αφορούσε τις μοτοσυκλέτες παραγωγής.

Μια κατηγορία που συγκέντρωνε ωστόσο τις περισσότερες πολυχρηστικές αρετές, ήταν τα Scrambler, με την έννοια του ότι αποτελούσαν μοτοσυκλέτες δρόμου κατά βάση, με διάφορες μετατροπές για να επιτρέπουν την εκτός δρόμου κίνηση.

H Ducati πάτησε πάνω σε αυτό και το 1962 παρουσίασε το Scrambler 250, το οποίο έμοιαζε –και ήταν – ένα street μοντέλο με τρακτερωτά ελαστικά για χώμα, όρθια θέση οδήγησης και ψηλό τιμόνι με έντονο “U” στο κέντρο του.

Λανσαρίστηκε σαν μια μοτοσυκλέτα “4 σε 1”, με τη Ducati να ισχυρίζεται ότι με ελάχιστες μετατροπές μπορούσε από Scrambler να μετατραπεί σε αμιγώς street μοντέλο, short tracker (μικρού κυβισμού flat track δηλαδή) και endurο. Mη σας προκαλεί εντύπωση το enduro, αφού καμία σχέση δεν είχαν οι enduro μοτοσυκλέτες του 1960 με τα σημερινά καθαρόαιμα.
Στο πρώτο αυτό Scrambler, ο κινητήρας του Diana μοντέλου έφερε ορισμένες μετατροπές, όπως πιστόνι υψηλής συμπίεσης με 4 ελατήρια, εκκεντροφόρο διαφορετικού χρονισμού και μεγαλύτερης διαμέτρου καρμπιρατέρ.

Η απόδοση του κινητήρα ήταν 18 ίπποι και το κιβώτιο τετρατάχυτο, ενώ εντυπωσιακό στοιχείο αποτελούσε η εξάτμιση, που ήταν ένας απλός σωλήνας με κοντή απόληξη λίγο κάτω από το μέσο του ψαλιδιού.
Oι Aφοί Berliner δεν είχαν κάνει λάθος στις προβλέψεις τους και το Scrambler 250 έτυχε πολύ θερμής υποδοχής στην αγορά των ΗΠΑ, με τη Ducati να παρουσιάζει σε πολύ σύντομο χρονικά διάστημα (για τα δεδομένα της εποχής) ανανεώσεις του μοντέλου.

Το 1964 και το 1965, το Ducati Scrambler 250 απέκτησε διαδοχικά νέα σέλα και ρεζερβουάρ, αναδιπλούμενα μαρσπιέ, φυσούνες στο πιρούνι, προστατευτική ποδιά, εξάτμιση με απόληξη ψηλά, καθώς και κιβώτιο 5 σχέσεων.
Το 1967 παρουσιάζεται το Ducati Scrambler 350 με κινητήρα 340,2 cc και απόδοση 24 ίππων. Η βασική αρχιτεκτονική του μοτέρ δεν έχει αλλάξει, με έναν εκκεντροφόρο οδηγούμενο από άξονα και δύο βαλβίδες, ωστόσο τα κάρτερ είναι νέας σχεδίασης, πιο πλατιά και με νέες βάσεις/συνδέσμους στο πλαίσιο, ένα στοιχείο που προέρχεται από αγωνιστικά μονοκύλινδρα της Ducati.

Σημειώνεται εδώ, ότι το δεσμοδρομικό σύστημα οδήγησης των βαλβίδων, έχει για πρώτη φορά χρησιμοποιηθεί από την Ducati το 1967 στο αγωνιστικό πεδίο, με τα 250 και 350 SCD (Sport Corsa Desmo), ωστόσο δεν έχει περάσει ακόμα σε κανένα μοντέλο παραγωγής, με τα Scrambler να χρησιμοποιούν ελατήρια για την επαναφορά των βαλβίδων τους.
Ένα νέο Ducati Scrambler 250 λανσάρεται το 1968, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, πέραν του ότι ο κινητήρας έφερε τα νέα, ευρύτερα κάρτερ του 350. Για την ιστορία, όλα τα Scrambler αλλά και γενικά τα μονοκύλινδρα παραγωγής της Ducati προ του 1967 ονομάζονται «narrow case», ενώ μετά το 1967, χαρακτηρίζονται ως «wide case», με βάση πάντα τη σχεδίαση των κάρτερ τους.



Συνεχιζεται.......

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: DUCATI SCRAMBLER 250, 350, 450 1962 – 1976​


Το μεγαλύτερο σε κυβισμό Ducati Scrambler, παρουσιάζεται το 1969, με κινητήρα 435,7 cc , 27 ίππους και ενισχυμένο πλαίσιο.
Στις ΗΠΑ, το μοντέλο αυτό λανσαρίστηκε ως 450 Jupiter, ωστόσο ποτέ δεν κατάφερε να έχει την εμπορική επιτυχία των μικρότερων εκδόσεων. Πάντως σχεδιαστικά έχει τη μεγαλύτερη συγγένεια με τις σύγχρονες Scrambler της Ducati και η ιταλική εταιρία «πάτησε» πάνω στη Jupiter για να προσδώσει τη νεορετρό αύρα στη σημερινή γκάμα.


Μπαίνοντας στη δεκαετία του 1970, η Ducati επιχειρεί έναν εμπλουτισμό της γκάμας με νέες, διαφορετικού είδους εκδόσεις. Παρουσιάζεται το Scrambler 125, με τις πωλήσεις του να είναι όμως απογοητευτικές και σύντομα να αποσύρεται από την παραγωγή. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι για πρώτη φορά τα Scrambler αποκτούν δεσμοδρομικό σύστημα στους κινητήρες τους αλλά αυτό, τουλάχιστον αρχικά, δεν αφορά τις συμβατικές εκδόσεις.
Τα Ducati Scrambler 350 & 450 Desmo R/T (εκ του Road / Trail) είναι «ψηλόφτερα» μοντέλα με διευρυμένες εκτός δρόμου δυνατότητες, τα οποία αποτελούν και πάλι μια παραγγελία των αδερφών Berliner προς την Ducati.

Είχε προηγηθεί η νίκη της Ducati στον rally αγώνα Baja 500 το 1969, με ένα αγωνιστικό Scrambler 350 Desmo, προετοιμάζοντας το έδαφος για κάτι πραγματικά off–road με τη σφραγίδα της Μπολόνια.
Ενώ όλα έδειχναν στρωμένα, τα Desmo R/T Scrambler δεν τα πάνε καθόλου καλά στην αγορά και οι λόγοι είναι δύο. Κατά πρώτον, τα δίχρονα off–road μοντέλα της εποχής κερδίζουν συνεχώς έδαφος, όντας ελαφριά και πολύ ισχυρά και κατά δεύτερον, τα «σκληροπυρηνικά» Scrambler αποδεικνύονται κατώτερα των προσδοκιών στα απαιτητικά και δύσκολα εκτός δρόμου τερέν των HΠΑ. Έτσι, έναν μόλις χρόνο μετά την παρουσίασή τους, η παραγωγή των R/T Scrambler διακόπτεται.

Πέραν όμως των R/T, έχει αρχίσει επίσης η «δύση» για την υπόλοιπη γκάμα των Scrambler, αλλά και όλης της γκάμας των μονοκύλινδρων για τη Ducati. Η Honda έχει ήδη παρουσιάσει το CB750 Four το 1969, αλλάζοντας τον μοτοσυκλετιστικό χάρτη για πάντα.
Οι επιδόσεις πλέον μπορούσαν να είναι προσιτές και το ενδιαφέρον του κόσμου στρέφεται στον δρόμο και στα superbike της εποχής εκείνης. H Ducati θα παρουσιάσει το 1972 το 750GT, την πρώτη μοτοσυκλέτα με τον πιο θρυλικό κινητήρα της ιστορίας της, L2 Desmo, και κάπως έτσι, το παιχνίδι του ανταγωνισμού θα μεταφερθεί σε άλλο επίπεδο.

Tα Scrambler συνεχίζουν να πωλούνται σε εκδόσεις 250, 350 και 450, χωρίς όμως η Ducati να επενδύει πλέον σε αυτά, εγκαταλείποντας την εξέλιξη και την ανανέωσή τους.
Δεν ήταν απλά το ότι οι πωλήσεις τους μειώνονταν, ήταν περισσότερο το ότι η παραγωγή των μονοκύλινδρων κινητήρων τους κόστιζε για την Ducati, περίπου το ίδιο με αυτή των μοντέλων με τους κινητήρες V-2.
Έτσι, το 1975 πέφτουν οι τίτλοι τέλους για τις εκδόσεις 250 και 350. Ο «τελευταίος των Μοϊκανών» για τα Scrambler της εποχής εκείνης, είναι το 450, το οποίο είχε αποκτήσει desmo βαλβίδες και στη βασική του έκδοση από το 1972. Θα συνεχίσει για μια ακόμη χρονιά και το 1976 θα σημάνει την λήξη της παραγωγής του, κλείνοντας αυτό το πρώτο κεφάλαιο των Scrambler για την Ducati.
Όσο και αν το τέλος των Scrambler φαντάζει άδοξο, η συμβολή τους ήταν πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της Ducati, αφού η εμπορική τους επιτυχία κατά την δεκαετία του 1960, «άνοιξε τις πόρτες» για την ιταλική εταιρία σε μια δύσκολη αλλά και τεράστια σε δυναμική αγορά, όπως αυτή των ΗΠΑ.
Δεκαετίες αργότερα, τα Scrambler έχουν επανέλθει και παρά το ότι η Ducati βασίζεται πλέον σε L2 και V4 κινητήρες, έχοντας μάλιστα χτίσει ένα ακριβοθώρητο προφίλ συνδεδεμένο κυρίως με το lifestyle και τις χωμάτινες πίστες, η φιλοσοφία τους δεν παύει να είναι επίκαιρη και στο σήμερα: εμφάνιση ρετρό, διασκέδαση και γνήσια μοτοσυκλετιστική απόλαυση!


Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ducati 450R / Τ Desmo (1971) 435.7 cc διάμετρος Χ διαδρομή 86 x 75 mm συμπίεση 9,3:1 ισχύς 23hp 6500/rpm 5 speed 133KG
Το Ducati 450R ήταν η πρώτη και μοναδική μοτοκρός μοτοσυκλέτα που εξοπλίστηκε με δεσμοδρομικές βαλβίδες

CLASSIC-DUCATION-450-1971.jpgDUCKENGINE.jpgDUCKCIP_ducati+450+rt.jpgSM_3.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ρε η Ducati τους έχει πάντα σε φόρμα.. cdefg




Ο Στελαρας ειδικά που δεν πληρώνει οδικές και τρίχες..
Ότι είναι μόνος του.. Tooth
Ρεεεε...
Τώρα είδα ότι ήταν του 20' το ποστ του @maik900 abcdefghgk


Αλλά κι εσύ...

..... μπα , οχι αλλη γυμναστικη .... εχω τρεξει μαραθωνοδρομους εγω για να βρω ταξι , πηγαινο-ερχομενος στα συνεργεια ..... νοιωθω πληρως fit .....! Laugh

Μαρτυράς μόνος σου και ΠΑΝΤΑ με την καλύτερη διάθεση.

Αυτό λέγεται ποιότητα φίλε..
Praising
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati: Τέσσερα προσιτά μεταχειρισμένα μοντέλα που θα βάλουν στον κόσμο του Borgo Panigale​

Από 1.500 έως 7.000 ευρώ​




Αν είσαι λάτρης της Ducati και ψήνεσαι να μπεις στο κλαμπ των Ducatisti, υπάρχει τρόπος να κάνεις το όνειρο πραγματικότητα και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψεις πακτωλό χρημάτων

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Στα χρήματα που βρίσκεις σήμερα ένα καινούργιο παπί / scooter ή και λιγότερα, μπορείς να αγοράσεις σήμερα κάποια κλασσικά μοντέλα της Ιταλικής μάρκας μεταχειρισμένα, από εκείνα που είχαν ως κύριο χαρακτηριστικό το πλαίσιο χωροδικτύωμα, τον άθραυστο κινητήρα σε διάταξη L 90 μοιρών και -σε πολλές περιπτώσεις- τον ξηροκάμπανο συμπλέκτη.
Σήμερα μάλιστα, στην εποχή που το customizing ευημερεί, πολλά από εκείνα τα μοντέλα αποτελούν ιδανικό καμβά για να εκφράσεις τις ανησυχίες σου, δημιουργώντας το δικό σου cafe racer ή scrambler.
Πριν βέβαια προχωρήσεις στην αγορά καλό θα ήταν να κάνεις μια έρευνα και εφόσον ξεχωρίσεις κάποια μοντέλα, να τα ελέγξεις διεξοδικά σε κάποιον εξειδικευμένο μηχανικό.
Ας δούμε τέσσερα μοντέλα της Ducati που μπορείς να βρεις σε χαμηλές τιμές σε δημοφιλείς online πλατφόρμες αγοροπωλησιών.

ST2 / ST4​

ducati used 3

Αποτελεί τη διάδοχο της 907 Paso και την πρώτη sport touring μοτοσυκλέτα της Ducati. Η έκδοση ST2 έρχεται με υγρόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα desmo 944 κ. εκ. και 83 hp, το πλαίσιο χωροδικτύωμα της 916, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, τρία δισκόφρενα και ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η ST4 με τον κινητήρα της 916 των 105 hp.
Κάνοντας μια μικρή έρευνα εντοπίσαμε κάποιες αγγελίες με τις τιμές να κυμαίνονται από 2.500 έως 6.000 ευρώ.

Monster 400/600/620​

ducati used 2

Το original τέρας είναι αυτό που αναζητούν οι φαν του θρυλικού μοντέλου που σχεδίασε ο Μiguel Angel Galluzzi. Μια μοτοσυκλέτα με ταυτότητα, που δημιούργησε νέα μόδα χάρη της απλότητάς της. Άλλωστε το απλό είναι πολλές φορές και το πιο δύσκολο. Πλαίσιο χωροδικτύωμα, αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας και ξηρός συμπλέκτης (σ.σ. υπάρχουν και εκδόσεις με υγρό) να κροταλίζει σαν δίχρονο ξηροκάμπανο άλλης εποχής αποτελούν τα συστατικά της πετυχημένης συνταγής του Monster που ακόμα και σήμερα αποτελεί σημείο αναφοράς.
Μπορείτε να βρείτε κάποια από τις μικρές εκδόσεις της οικογένειας σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές που ξεκινούν από τα 1.500 ευρώ και φτάνουν έως τις 6.000 ευρώ.

Μultistrada 620 / 1000​

ducati used 7

H Multistrada μας συστήθηκε το 2003 ως μια dual-sport μοτοσυκλέτα που έφερε την υπογραφή του Pierre Terblance. Με εκκεντρική σχεδίαση και όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη μάρκα, κέρδισε το κοινό χάρη στον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της και τον κινητήρα της. Αρχικά κυκλοφόρησε στην έκδοση 1000 DS -και μετά ως 1100 DS- με κορυφαία καλούδια, για να ακολουθήσει η μικρότερη έκδοση με τον κινητήρα του Monster 620.
Μπορείτε να βρείτε κάποιo Multistrada σε πολύ προσιτές τιμές που ξεκινούν από τα 1.800 ευρώ και φτάνουν έως τα 6.900 ευρώ για τις κορυφαίες εκδόσεις.

Sport/SuperSport 750 & 620​

ducati used 4

Τέλη δεκαετίας του '90 ο Terblance παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή της SS με κινητήρα 750 κ. εκ. Κυκλοφόρησε σε εκδοχές με ολόκληρο ή μισό φέρινγκ και δικύλινδρο αερόψυκτο desmo μοτέρ 748 κ. εκ. 68 hp. ενώ είχε και
έκδοση με τον κινητήρα του Monster 620. Μοντέλα που προσφέρονται για «πειραματισμούς» και που μπορείτε να βρείτε σε πολύ χαμηλές τιμές που κυμαίνονται από 2.000 έως 2.600 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Ποτε το εγραψε το αρθρο ο Μενιος?
Αν το εγραψε μετα τον Γεναρη, πες του το σκεφθηκαμε νωριτερα
και το καναμε πραξη! Stoned Emoticon
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ποτε το εγραψε το αρθρο ο Μενιος?
Αν το εγραψε μετα τον Γεναρη, πες του το σκεφθηκαμε νωριτερα
και το καναμε πραξη! Stoned Emoticon
Σκεπασου μη κρυωσεις ωρε ToothTooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σκεπασου μη κρυωσεις ωρε ToothTooth

Ε! μα καλα του τα΄πες ...... γενηκαμε τωρα ολοι ισα και ομοιοι ducatisti ....! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Borgo Panigale Experience – Επιστροφή στην κανονικότητα​



Η Ducati ανακοινώνει πως τα προγράμματα επίσκεψης στο εργοστάσιο και στο μουσείο της ξανανοίγουν με πλήρες πρόγραμμα και την 750 Imola του Paul Smart.
Μετά από δύο χρόνια κατά τα οποία η πρόσβαση στις ιστορικές κεντρικές εγκαταστάσεις της Ducati στη Μπολόνια ήταν είτε εντελώς αποκλεισμένη ή υπό σοβαρούς περιορισμούς, πλέον από τις 21 Απριλίου 2022 επιστρέφει στο πλήρες πρόγραμμα.

Το Μουσείο της Ducati θα είναι ξανά ανοικτό στο προ-covid πρόγραμμά του για το κοινό, δηλαδή θα δέχεται όλες τις μέρες της εβδομάδας πλην Τετάρτης, από τις 9 το πρωί ως το 6 το απόγευμα.
Ducati Museum 3 UC34148 Mid

Μάλιστα προγραμματίζεται μια μοναδική έκπληξη για τους επισκέπτες, καθώς φέτος η Ducati γιορτάζει την 50ή επέτειο από την ιστορική νίκη του Paul Smart στον αγώνα Imola 200 Miles του 1972 και θα φέρει μεταξύ των 42 εκθεμάτων του μουσείου και την αγωνιστική 750 Imola του Smart (κεντρική φωτογραφία), η οποία θα παραμείνει εκεί για περιορισμένο χρόνο.
Η ξενάγηση στο παρακείμενο εργοστάσιο της Ducati επίσης επανέρχεται στο κανονικό πρόγραμμα, με τις πόρτες να ανοίγουν για το κοινό κάθε εργάσιμη μέρα της εβδομάδας πλην Τετάρτης, σε δύο γκρουπ ανά ημέρα, ένα στις 9:30 το πρωί και άλλο ένα στις 3:30 το απόγευμα.
Ducati Museum Room 3 UC39330 Mid

Το εισιτήριο για το Μουσείο κοστίζει €17, ενώ το συνδυασμένο εισιτήριο για Μουσείο και εργοστάσιο τιμάται προς €32. Καθώς ο αριθμός επισκεπτών και στις δύο περιπτώσεις είναι αυστηρά περιορισμένος, οι επισκέπτες θα πρέπει να έχουν κλείσει από πριν θέση για την ξενάγηση που τους ενδιαφέρει.
Ως έχει αυτή τη στιγμή η νομοθεσία στην Ιταλία, οι επισκέπτες πρέπει υποχρεωτικά να φορούν μάσκα προστασίας και να διατηρούν απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου από τους άλλους καθ’ όλη τη διάρκεια των επισκέψεων. Δεν υπάρχει καμιά αναφορά για απαίτηση πιστοποιητικών εμβολιασμού ή νόσησης.
Ducati Museum 01 Cucciolo UC29122 Mid

Εκτός όμως της φυσικής παρουσίας στους παραπάνω χώρους, η Ducati ανακοινώνει πως θα διατηρήσει και την ψηφιακή εμπειρία των Online Journeys, δηλαδή της εικονικής περιήγησης μέσω υπολογιστή που είχε θεσπιστεί πέρυσι για να προσφέρει μια διέξοδο σε όσους δεν είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν οι ίδιοι το Borgo Panigale. Και σε αυτήν την περίπτωση απαιτείται κράτηση θέσης, η οποία μπορεί να γίνει μέσω email στο infotour@ducati.com.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της Ducati που αφιερώνεται στη Borgo Panigale Experience.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

World Ducati Week 2022 – Let's Ride as One​



H 11η διοργάνωση της World Ducati Week έρχεται από 22 ως 24 Ιουλίου στο Misano World Circuit Marco Simoncelli.
Ένα τριήμερο αφιερωμένο σε ο,τιδήποτε σχετίζεται με τη Ducati υπόσχεται για 11η φορά η γνωστή πλέον ετήσια γιορτή World Ducati Week, υπό τον γενικό τίτλο "Let's Ride as One".

Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί στην πίστα του Misano και στο πρόγραμμα προβλέπονται πολλές ενδιαφέροντα, με ένα όμως να ξεχωρίζει. Ο αγώνας Race of Champions θα φέρει μια κόντρα στην πίστα μεταξύ όλων των αναβατών της Ducati σε MotoGP, Superbike και Supersport!
WDW 2018 UC381037 High

Εισιτήρια για το WDW 2022 είναι ήδη διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Ducati, σε δύο εκδόσεις: Biker Pass, για τους συμμετέχοντες με μοτοσυκλέτα, και Visitor Pass, για συνεπιβάτες και πεζούς επισκέπτες.
Αμφότερα δίνουν πρόσβαση σε όλους τους δημόσιους χώρους της εκδήλωσης, καθώς και σε όλες τις δραστηριότητες όπως συζητήσεις με τους μηχανικούς σχεδιαστές και στελέχη της Ducati, υπογραφές αυτογράφων από τους αναβάτες της, ενώ οι εποχούμενοι επισκέπτες με τριήμερο εισιτήριο (3-Day Pass) θα έχουν πρόσβαση για οδήγηση μέσα στην πίστα με τη δική τους μοτοσυκλέτα, test rides μοντέλων Ducati, αλλά και μαθήματα με τη Ducati Riding Academy.
WDW2018 G0116654 UC66832 Mid

Επιπλέον, όλοι κάτοχοι εισιτηρίων για το WDW θα έχουν έκπτωση στο αντίτιμο εισόδου στο εργοστάσιο και του μουσείο της Ducati στο Borgo Panigale.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους τους συνοδευόμενους ανήλικους, για όλους τους συμμετέχοντες από μη Ευρωπαϊκές χώρες, όπως και για ΑΜΕΑ και τους συνοδούς τους.
Ειδικά για τη φετινή διοργάνωση θα ισχύσει μειωμένη τιμή εισόδου για νέους από 18 ως 25 ετών (Rookie rate), τόσο στα ημερήσια όσο και στα τριήμερα πάσα.

Μειωμένη τιμή εισόδου θα πληρώσουν και όλα τα μέλη των Ducati Official Clubs, με την προϋπόθεση είναι ενεργά μέλη για το 2022 σε κάποιο DOC.
Εισιτήρια:

3-DAY PASS (τριήμερο)
Biker Pass - €100
Visitor Pass - €70
Rookie 18/25 Biker - €60
Rookie 18/25 Visitor - €55
DAILY PASS (ημερήσιο)
Biker Pass - €55
Visitor Pass - €45
Rookie 18/25 Biker - €35
Rookie 18/25 Visitor - €30
Επίσημη ιστοσελίδα WDW 2022: https://www.ducati.com/ww/en/experience/world-ducati-week

Πηγη www.bikeit.gr

Στελιο που εισαι ακους :cool:
 
Top Bottom